|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
[צילום: סופי גורדון/פלאש 90]

פטור מתשלום על חנייה - רק באזורי מגורים

יו"ר ועדת הכלכלה על ביטול מתן חנייה חינם בכל העיר לתושבים: אף ראש עיר לא רוצה להיות האיש הרע שיעשה את זה בעצמו - אבל זה מידתי וסביר ראשי רשויות יקבלו שנה וחצי כדי לבצע חלוקה לאזורים עדיין לא ברור על מי בדיוק יחול החוק
11/10/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, אומר כי אף ראש עירייה אינו מעוניין להיות האיש הרע שיבטל בעצמו מתן חנייה חינם לתושבי עירו - אבל זה מידתי וסביר. את הדברים אמר בדיון (יום א', 11.10.21) בפרק התחבורה מתוך הצעת חוק ההסדרים, שעסק בסעיפים המבקשים לשנות את הסדרי החנייה ברשויות המקומיות.

הוא הוסיף כי שוחח עם כמה ראשי ערים ש"שידרו לי שיש היגיון בבקשה לחלוקה לאזורי חנייה, ולאפשר לאדם לחנות חינם רק בשכונה שלו במהלך היום". הוא הוסיף כי יבחן האם לעשות את זה רק בערים גדולות, או להרחיב זאת, ואמר: "מה ששידרו לי ראשי הערים שהם לא יהיו האנשים הרעים שיעשו את, אבל מידתי וסביר שיהיה חוק כזה שיאפשר לתושבים לחנות רק במרחב המגורים באזור בו יש להם מרכול או קופת חולים".

ראש אגף תכנון תחבורתי במשרד התחבורה, שי קדם, הציג את הדברים ואמר כי כשרשות מחליטה לגבות תשלום על חנייה בכחול-לבן, זה אומר שהיא רוצה לנהל את המשאב הזה בצורה חכמה. מה שהטריד אותנו - שרשויות פטרו את תושבי העיר מתשלום על חנייה. עיר שתעשה זאת תוכל לתת פטור רק באזור המגורים. הוא הוסיף כי ראשי הרשויות ידרשו לקבוע זאת בתוך 18 חודשים, ושרת התחבורה תוכל לקבוע בתקנות, בהתייעצות עם שרת הפנים ובאישור ועדת הכלכלה, עקרונות לקביעת אזורים.

ח"כ אופיר כץ אמר כי רק בתל אביב יש לתושבים קופת חולים ומרכול בשכונה, בעוד שבערים הקטנות יש רק מבנה אחד לקופת חולים. ח"כ איתן גינזבורג אמר כי כשרעננה החליטה להסדיר את החנייה ברחוב הראשי, היא עשתה זאת בעצמה ולא חיכתה למשרד התחבורה, וכי הוא מאמין שעיריות בסוף יעשו זאת מעצמן. היו"ר ביטון אמר כי בסוף בעיות של חנייה ותנועה הופכות לבעיות לאומיות, והזכיר כי התנועה בתל אביב היא בעיה של המדינה כולה.

ח"כ אורי מקלב התייחס לביטול המחיר המרבי לשעת חנייה, ואמר כי הדבר יכול להוביל לזינוק במחיר. הוא הזהיר ממצב שתושב ישלם 5 שקלים, בעוד מבקר ישלם 30 שקלים על שעת חנייה. גינזבורג אמר כי אפשר לקבוע שלא תהיה שונות במחיר, וזה ימנע הפקעת מחירים למי שאינו תושב.

ביטון סיכם את הדיון ואמר כי ההצעה סומכת על ראשי הרשויות שינהלו את הרשות בתבונה, ולכן נותנת להם 18 חודשים לבצע חלוקה לאזורים. הוא הוסיף כי הוועדה מבקשת מנציגי הממשלה לחזור אליה בהקדם עם תשובות לסוגיות שעלו בדיון, בהן: השאלה על איזה ערים יחול ההסדר - אם לפי גודל האוכלוסייה או לפי פרמטרים נוספים; על מי תחול ההצעה; האם מחיר הקסימום יעלה מ-6.3 שקלים לשעה למחיר אחר מחשש להתפרעות אין סופית או שיש היגיון לבטלו בלי לקבוע מחיר מרבי אחר; מה היחס בין הסמכות שניתנה לרשות, לקבוע הסדר בתוך 18 חודשים, לבין הסמכות של שרת התחבורה והתייחסות לשאלת האפליה בין תושבי החוץ לתושבי הרשות.

חברי הכנסת גינזבורג ומקלב יעמדו בקשר עם נציגי הממשלה בכוונה להציג לוועדה נוסח מוסכם לדיון הבא, שיתקיים ככל הנראה עוד השבוע.
תקן למקומות חניה / מצגת
המועצה הארצית לתכנון ובנייה מסדירה את תקנות החנייה במרכזי הערים

תאריך:  11/10/2021   |   עודכן:  11/10/2021
עידן יוסף
+בליכוד תוקפים את אדלשטיין: חתרן
00:05 12/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ שלמה קרעי תוקף בחריפות את ח"כ יולי אדלשטיין שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד  ▪  "עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית"  ▪  אדלשטיין בתגובה: קמפיין השמצות יפגע רק בליכוד
([צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת])
+תעריף הגז למפעלים יוקפא זמנית
23:34 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: נאפשר למועצת הגז הטבעי להעלות את תעריף החלוקה למפעלים מחוברים רק בעוד שנתיים  ▪  ביטון אמר את הדברים במסגרת דיון לתיקון חוק הגז הטבעי מתוך הצעת חוק ההסדרים - ומתח ביקורת על התפקוד הלקוי של הממשלה עד כה בחיבור המשק לגז טבעי  ▪  בדיון התברר: 93 מפעלים חתומים על הסכם ועדיין ממתינים לחיבור - בי"ח ברזילי לא מחובר בגלל הסכם שחתם משרד הבריאות במחיר גז גבוה מדי
(ח"כ יוראי להב הרצנו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+"פער תקציבי פוגע בהיערכות לשריפה הבאה"
23:22 11/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
[צילום: ערוץ כנסת]
נציב כבאות והצלה טען בוועדת ביטחון הפנים בכנסת כי האוצר הסכים לתקצב רק 16.5 מיליון שקל מתוך 34 מיליון השקלים שעלו מאמצי כיבוי דליקת הענק בהרי ירושלים בחודש אוגוסט  ▪  האוצר: סוכם עם המשרד לביטחון פנים שהיתרה התקציבית תועבר בתקציב 2022  ▪  לנציבות הכבאות אין תקציב שיאפשר החלפת רכבי כיבוי ישנים בני יותר מ-20 שנה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בסמכויות לוועדות הכנסת החדשות: אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים
21:39 11/10/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לעניין ועדות הכנסת (תיקוני חקיקה והוראת שעה), התשפ"ב-2021. 14 תמכו לעומת 5 שהתנגדו.

מרבית התיקונים נועדו להקנות לשלוש הוועדות החדשות שהוקמו לתקופת הכנסת ה-24 - ועדת ביטחון הפנים, ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים וועדת הבריאות, סמכויות ותפקידים סטטוטוריים (בעיקר אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים). כמו-כן תוכל ועדת הכנסת להגדיל, בהחלטה שתתקבל ברוב של שלושה רבעים מחבריה, את מספר חברי ועדת הכספים וועדת החוץ והביטחון. תיקון נוסף מאפשר לבחור לראשות הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון כל אחד מחברי הוועדה, ולא רק חבר מבין נציגי ועדת הכספים.

בדברי ההסבר נכתב: "תיקוני החקיקה המוצעים כהוראת שעה לכנסת העשרים וארבע נועדו להקנות לוועדות החדשות שהוקמו וליושבי הראש שלהן סמכויות ותפקידים סטטוטוריים, בעיקר אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים, אשר היו מסורים לפני תיקון התקנון לוועדת העבודה, הרווחה והבריאות ולוועדת הפנים והגנת הסביבה".
+עולים - 17% מכלל הילדים המוכרים לרווחה
21:34 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גם לאחר מגמת שיפור בשנים אחרונות - אחוז הילדים העולים המוכרים לשירותי הרווחה נותר גדול מחלקם באוכלוסייה  ▪  שיעור האובדנות עם זאת פחת משמעותית בשנים האחרונות
[צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חשש: כספי מכרזים יגיעו לארגוני פשיעה ערבית
20:53 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה לשוויון חברתי, מירב כהן: "תוכנית בהיקף תקדמי והיסטורי אך עדיין לא תסגור את הפערים המאוד גדולים"  ▪  יו"ר הוועדה לחברה הערבית, ח"כ מנסור עבאס: "מייחל שלא נצטרך תוכנית חומש בשנים הקרובות, והכל יהפוך לחלק מבסיס התקציב"
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+אדלשטיין: אתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד
20:41 11/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הבריאות לשעבר תוקף את יו"ר מפלגתו וראש הממשלה לשעבר: אם לא נעשה חשבון נפש רציני בבית, אנחנו נישאר באופוזיציה לשנים ארוכות - וחשבון הנפש אומר שצריך להחליף את בנימין נתניהו  ▪  "בבחירות הבאות - הברירה של מצביעי הליכוד תהיה ביני לבין יאיר לפיד"
("להחליף את נתניהו או שנפסיד" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+תוקם ועדת משנה לחינוך הממלכתי-חרדי
17:30 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החינוך הודיעה שתגבש הצעת חוק שתסדיר לראשונה את החינוך הממלכתי חרדי: "בממשלה הנוכחית יש לנו הזדמנות לעשות את התיקונים הנדרשים שאפילו נציגי הציבור החרדי מעוניינים בהם אבל לא מסוגלים לעשות"
(שרן השכל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+הדיון בכנסת הופסק לנוכח נפקדות נתניהו
17:13 11/10/21  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת מיקי לוי הודיע על הפסקה בת 10-5 דקות לנוכח הנפקדות של בנימין נתניהו מהדיון בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט. תקנון הכנסת מחייב את ראש האופוזיציה להשתתף לאורך כל הדיון.
+"בשורות דרמטיות לציבור הנכים"
16:53 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסכמות רחבות בין ארגוני הנכים, הביטוח הלאומי ומשרד האוצר בתיווך יו"ר ועדת העבודה רווחה יעניקו תוספות משמעותיות לאנשים, ילדים וקשישים עם מוגבלויות  ▪  בין ההסכמות: הורדת רף הזכאות לשר"מ ל-40%, מענק חודשי להורים זכאי שר"מ - עד גיל 3 ותוספת קצבה של מעל 6,000 שקל בחודש לנכים מונשמים
(אלכס פרידמן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+חי מהכנסת: דיון בנוכחות ראש הממשלה
16:26 11/10/21  |  
שידור חי מהכנסת: "תקציב אנטי חברתי, שמעלה מיסים ופוגע בחלשים, קשישים, ילדים, תינוקות, נכים, חקלאים, נשים עובדות ונוסעי התחבורה הציבורית" - דיון בהשתתפות ראש הממשלה על-פי בקשתם של 40 חברי כנסת.
+מנגנון התחשבנות חדש בין ביטוח לאומי
לחברות הביטוח בתביעות תאונות דרכים
15:52 11/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לפי המנגנון חדש, החל משנת 2023 חברות הביטוח יעבירו למוסד לביטוח לאומי שיעור גלובלי וקבוע מהכנסותיהן לצורך השתתפות בפיצוי כספי לנפגעים שהיה ברשותם גם ביטוח פרטי  ▪  נציג האוצר: "מונעים בזבוז משאבים והוצאות, הן לרשויות והן לאזרח. לא עוד התדיינויות חוזרות ונשנות בבתי משפט וביורוקרטיה מיותרת"
(הדיון בוועדת העבודה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+מרב מיכאלי: כוונותיו של אלעזר שטרן לא רעות
15:45 11/10/21  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בפתח ישיבת הסיעה: "פגיעה מינית היא על סדר היום שלנו. השר שטרן, עם כל כמה שאני מבינה שכוונותיו לא רעות, צריך להבין שהאמירות האלה הן לא בבחינת 'פוליטיקלי קורקט', אלא הן בבסיס השאלה האם אנחנו מאמינות ומאמינים לנפגעות ועושות כל מה שאנחנו חייבות וחייבים לעשות כדי להגן על נפגעות, על נשים, על ילדות וילדים, על נפגעים. האם אנחנו עושות כל מה שאנחנו יכולות כדי שהחברה שלנו לא תהיה חממה לפגיעה מינית. חממה לניצול לרעה של כוח - וזאת המחויבות שלנו. אנחנו חייבות וחייבים לעשות את זה כל הזמן בכל זירה בכל דרך.

"גם האמירה של קולט אביטל שקראנו עליה בעיתון הארץ ביום שישי, על מה שעשה לה שמעון פרס. אני כמו תמיד מאמינה לנפגעות, אני מאמינה לקולט אביטל. תמיד כואב קשה ומתסכל לגלות שגברים שאת מעריכה מאוד פגעו בנשים. תמיד מתסכל מאוד אבל אין מנוס. גם הדברים הגדולים והחשובים שעשה אדם לא מקזזים ולא מכסים התנהגות קשה שפוגעת בנשים. התנהגות שאנחנו חייבות וחייבים למגר אותה מהעולם".
+קריב באולטימטום: החוק לשמירת דגימה פורנזית - עוד השבוע
15:28 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נמשכת המחלוקת בוועדת החוקה על ההצעה לשלב ביניים בו ייבדק אם יש דנ"א זכרי בדגימה מבלי שהמשטרה תעשה שימוש בתוצאה ללא הסכמת הנפגעת  ▪  היו"ר ח"כ גלעד קריב: "זכותה של הנפגעת לדעת אם נאנסה או לא"  ▪  עצר את הדיון כדי לאפשר למשרדים להגיע להסכמות והודיע כי החוק יאושר עוד השבוע לקריאה ראשונה: "ברחבי ישראל מתגוללות היום קרוב לאלף ערכות אונס שהערך הראייתי שלהן נפגם כתוצאה משמירתן. המצב הזה מחפיר מבחינת זכויות נפגעת העבירה, והערכים של חוק זכויות החולה"
([צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+סילמן: אולי לא נצטרך לפתוח את אבו כביר בשבת
14:54 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבריאות הודיעה כי תנסה לייתר את החקיקה של רע"ם בנושא בניסיון להגיע להסכמות  ▪  טיבי: אפשר למצוא איזון בלי לפגוע במפלגות החרדיות  ▪  סטרוק: מוצע פה - לחוקק חילול שבת  ▪  פרוש: הצענו לפתוח סניף למכון לרפואה משפטית בבית חולים בנצרת
עידית סילמן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+תקופת הגשת התביעות בגין נזק עקיף בשומר החומות תוארך
12:52 11/10/21  |  עידן יוסף
לדרישת חברי ועדת הכספים - תקופת הגשת התביעות בגין נזק עקיף שנגרם במבצע שומר החומות, תוארך עד לסוף השנה. יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר הודיע במהלך דיון הוועדה על ההחלטה, שהתקבלה לבקשת חברי הכנסת נירה שפק וינון אזולאי בדיון הישיבה ביום חמישי האחרון.

מועד ההגשה היה אמור להסתיים בעוד שלושה ימים, אך לאור פניות שונות מהציבור אל חברי הכנסת, הועלתה הבקשה לדחייה כאמור.
+הדברים שמגרסת שטרן לא תשכיח
12:11 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר אלעזר שטרן כופה את עצמו ואת דעותיו על אחרים בכוח הזרוע. לצורך דורסנותו הוא אינו בוחל בפגיעה במשפחתו שלו ובמסורת ישראל. הוא עשה זאת בהינתקות וממשיך את גסות הרוח עד היום
(שטרן. פרסונה נון-גרטה [צילום: מן הטלוויזיה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פטור מתשלום על חנייה - רק באזורי מגורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
את הרשימה הבאה אני מעוניין להקדיש לאלעזר שטרן וגסות הרוח שלו. בעוד שאחרים מתעסקים בשיטת המגרסה שלו כאלוף בצה"ל לתלונות בעילום שם, אבקש לרענן את הזיכרון בכמה ממעלליו בתפקיד בתקופת ההינתקות - מעשים שגם המגרסה של השר ממפלגת יש עתיד לא הצליחה לגרוס.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
ועדת הכספים קיימה (יום א', 10.10.21) דיון בפרק המיסים בחוק ההסדרים, בסעיף הקובע את העברת חובות תשלום מס ערך מוסף ביבוא שירותים דיגיטליים. לפי הצעת החוק, תושבי חוץ (בעיקר תאגידים רב-לאומיים) שנותנים שירות דיגיטלי בישראל, יירשמו כעוסק בארץ וישלמו את המע"מ במקום מקבל השירות שעליו מטיל החוק את החובה כיום.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום א', 1.10.21) את הצעת הכרזת סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (בידוד בפיקוח טכנולוגי של אדם שנכנס לישראל) (תיקון מס' 2), התשפ"ב 2021 ואת תקנות התו הירוק לעובדים במוסדות בריאות, רווחה ונוספים הפועלים תחת תו ירוק.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה בראשות ח"כ יוליה מלינובסקי המשיכה (יום א', 10.10.21) לדון בפרק מימון המטרו ופיתוחו מחוק ההסדרים. בפתח הדיון, התייחסה יו"ר הוועדה, ח"כ יוליה מלינובסקי למסגרת הדיון העוסקת במימון המיזם: "אנחנו לא ועדה תכנונית - לא מתעסקים לא בתוואי, לא בתחנות ולא בהיבטים הטכניים של המטרו. עדיין מתנהל הליך של התנגדויות ואל לנו להביא להתערבות בעייתית בשיקול הדעת של גורמי מקצוע. עם זאת, ברור שלנו יש אחריות ציבורית ויש לנו רגישות לנושאים שעולים על סדר יום בבחינה ציבורית דוגמת בית החולים לוינשטיין [הכוונה לנגישות לבית החולים, ע.י.]".
10/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ יום טוב חי כלפון (ימינה) קורא ליושב-ראש הליכוד, בנימין נתניהו, להתנצל בפני יוסי אזרחי, ראש מטה ימינה בחריש - לאחר שהתברר בבית המשפט שהוא זה שהוטרד ע״י פעילת ליכוד, שגם ביימה שבר שלא היה. לדברי כלפון, "נתניהו צידד פומבית בפעילה האלימה הזו ותקף את פעיל ימינה, שהוא הקורבן בסיפור. לאור בירור העובדות ופסיקת בית המשפט, על נתניהו לחזור בו".
10/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il