|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

ההתמודדות על ראשות הליכוד

בליכוד תוקפים את אדלשטיין: חתרן

ח"כ שלמה קרעי תוקף בחריפות את ח"כ יולי אדלשטיין שהודיע על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד "עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית" אדלשטיין בתגובה: קמפיין השמצות יפגע רק בליכוד
12/10/2021  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
[צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]

לאחר הודעתו של ח"כ יולי אדלשטיין על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, תקפו אותו חברים במפלגה בחריפות.

ח"כ שלמה קרעי טען כי אדלשטיין היה חתרן ונשאר כזה. "בעיצומו של מאבק בממשלה האנטי ציונית הראשונה, מאבק שבו המחנה הלאומי כולו מאוחד מאחורי המנהיג היחיד שעם ישראל רוצה כרגע, נתניהו, יולי יורה בתוך הנגמ"ש. עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית כאילו בלעדיו המחנה הלאומי נדון למאסר עולם באופוזיציה. עוד נראה אם הוא יישאר בליכוד או יערוק לשמאל כמו חבריו הלוזרים", טען קרעי.

מנגד, טען אדלשטיין כי כי אין לו שום כוונה להתחיל לזרוק בוץ או לקיים קמפיין שלילי. "קמפיין השמצות רק יפגע בליכוד. המטרה של אדלשטיין היא לנצח בפריימריז כדי למנוע מלפיד, מרצ וחבריהם להמשיך ולהוביל את ישראל למדיניות שמאל מסוכנת ולהחזיר את המחנה הלאומית לשלטון בראשות הליכוד. חייבים להבין - אין יותר זמן למשחקים ולכשלונות: זה או יולי או לפיד", טען.

תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
איציק וולף
+תעריף הגז למפעלים יוקפא זמנית
23:34 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: נאפשר למועצת הגז הטבעי להעלות את תעריף החלוקה למפעלים מחוברים רק בעוד שנתיים  ▪  ביטון אמר את הדברים במסגרת דיון לתיקון חוק הגז הטבעי מתוך הצעת חוק ההסדרים - ומתח ביקורת על התפקוד הלקוי של הממשלה עד כה בחיבור המשק לגז טבעי  ▪  בדיון התברר: 93 מפעלים חתומים על הסכם ועדיין ממתינים לחיבור - בי"ח ברזילי לא מחובר בגלל הסכם שחתם משרד הבריאות במחיר גז גבוה מדי
(ח"כ יוראי להב הרצנו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+"פער תקציבי פוגע בהיערכות לשריפה הבאה"
23:22 11/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
[צילום: ערוץ כנסת]
נציב כבאות והצלה טען בוועדת ביטחון הפנים בכנסת כי האוצר הסכים לתקצב רק 16.5 מיליון שקל מתוך 34 מיליון השקלים שעלו מאמצי כיבוי דליקת הענק בהרי ירושלים בחודש אוגוסט  ▪  האוצר: סוכם עם המשרד לביטחון פנים שהיתרה התקציבית תועבר בתקציב 2022  ▪  לנציבות הכבאות אין תקציב שיאפשר החלפת רכבי כיבוי ישנים בני יותר מ-20 שנה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בסמכויות לוועדות הכנסת החדשות: אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים
21:39 11/10/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לעניין ועדות הכנסת (תיקוני חקיקה והוראת שעה), התשפ"ב-2021. 14 תמכו לעומת 5 שהתנגדו.

מרבית התיקונים נועדו להקנות לשלוש הוועדות החדשות שהוקמו לתקופת הכנסת ה-24 - ועדת ביטחון הפנים, ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים וועדת הבריאות, סמכויות ותפקידים סטטוטוריים (בעיקר אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים). כמו-כן תוכל ועדת הכנסת להגדיל, בהחלטה שתתקבל ברוב של שלושה רבעים מחבריה, את מספר חברי ועדת הכספים וועדת החוץ והביטחון. תיקון נוסף מאפשר לבחור לראשות הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון כל אחד מחברי הוועדה, ולא רק חבר מבין נציגי ועדת הכספים.

בדברי ההסבר נכתב: "תיקוני החקיקה המוצעים כהוראת שעה לכנסת העשרים וארבע נועדו להקנות לוועדות החדשות שהוקמו וליושבי הראש שלהן סמכויות ותפקידים סטטוטוריים, בעיקר אישור חקיקת משנה וקבלת דיווחים, אשר היו מסורים לפני תיקון התקנון לוועדת העבודה, הרווחה והבריאות ולוועדת הפנים והגנת הסביבה".
+עולים - 17% מכלל הילדים המוכרים לרווחה
21:34 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גם לאחר מגמת שיפור בשנים אחרונות - אחוז הילדים העולים המוכרים לשירותי הרווחה נותר גדול מחלקם באוכלוסייה  ▪  שיעור האובדנות עם זאת פחת משמעותית בשנים האחרונות
[צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חשש: כספי מכרזים יגיעו לארגוני פשיעה ערבית
20:53 11/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה לשוויון חברתי, מירב כהן: "תוכנית בהיקף תקדמי והיסטורי אך עדיין לא תסגור את הפערים המאוד גדולים"  ▪  יו"ר הוועדה לחברה הערבית, ח"כ מנסור עבאס: "מייחל שלא נצטרך תוכנית חומש בשנים הקרובות, והכל יהפוך לחלק מבסיס התקציב"
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+אדלשטיין: אתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד
20:41 11/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הבריאות לשעבר תוקף את יו"ר מפלגתו וראש הממשלה לשעבר: אם לא נעשה חשבון נפש רציני בבית, אנחנו נישאר באופוזיציה לשנים ארוכות - וחשבון הנפש אומר שצריך להחליף את בנימין נתניהו  ▪  "בבחירות הבאות - הברירה של מצביעי הליכוד תהיה ביני לבין יאיר לפיד"
("להחליף את נתניהו או שנפסיד" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בליכוד תוקפים את אדלשטיין: חתרן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 11.10.21) את הדיון בתיקון חוק משק הגז הטבעי, מתוך הצעת חוק ההסדרים. הישיבה התקיימה ברקע התייחסות חברי הכנסת בדיון הקודם, בשבוע שעבר, לסעיף שיאפשר להעלות את המחיר שמקבלות חברות החלוקה, ובקשת היו"ר מיכאל ביטון לבחון אפשרות לגדר את האפשרות הזו. בתום הדיון היום, ביקש ביטון כי הסמכות להעלות את מחיר החלוקה שמשלמים מפעלים שכבר מחוברים לרשת תופעל רק בעוד שנתיים, כדי להבטיח להם ודאות. הוא אף מתח ביקורת על הממשלה בשל המצב שבו רשת החלוקה עדיין לא הגיעה למפעלים רבים, והודיע כי יכנס את הוועדה לדיון מיוחד בנושא.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
עלות כיבוי דליקת הענק שהשתוללה באזור ירושלים באמצע חודש אוגוסט האחרון עמדה על 34 מיליון שקלים, אך האוצר הסכים להעביר לנציבות כבאות והצלה רק 16 מיליון שקלים. כך נחשף (יום ב', 11.10.21) בדיון שהתקיים בוועדת הכנסת לביטחון פנים.
11/10/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד, בראשות ח"כ מיכל שיר סגמן, קיימה (יום ב', 11.10.21) דיון על המענים הרגשיים לילדים ובני נוער עולים חדשים, לציון יום העלייה.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
תוכנית החומש הכלכלית החדשה המיועדת לחברה הערבית הוצגה, בהשתתפות השרה לשוויון חברתי, מירב כהן ומנכ"ל המשרד יעל מבורך, במסגרת דיון (יום ב', 11.10.21) בוועדה לענייני החברה הערבית.
11/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בכיר הליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין, הודיע (יום ב', 11.10.21) כי יתמודד בבחירות המקדימות בליכוד נגד יו"ר המפלגה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. בראיון לחדשות 12 הצהיר כי הליכוד לא תוכל לנצח בבחירות כשנתניהו עומד בראש המפלגה.
11/10/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il