|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

רפורמת הבנקאות הפתוחה: לו"ז הכניסה לתוקף יקוצר מעט

הוועדה אישרה סעיף מחייב דיווח שנתי של שר האוצר על יישום הרפורמה והשפעתו על העלויות לצרכן - ותוסדר עבודת יועצי המשכנתאות הוכנס סעיף של דיווח לוועדה על יישום הרפורמה - הדיווח יהיה דיווח שנתי ובמתכונת של הוראת שעה לחמש שנים
19/10/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
יו"ר הוועדה מיכאל ביטון [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה מסכמת (יום ג', 19.10.21) את דיוניה בהצעת חוק שירות מידע פיננסי, לקראת אישורה לקריאה שנייה ושלישית במסגרת חוק ההסדרים. ההצעה נועדה להגביר תחרות בשוק הפיננסי, שמגלגל כ-60 מיליארד שקל בשנה. במהלך הדיונים לאישור ההצעה אף הסבירו נציגי האוצר, כי משק בית ממוצע מוציא כ-9,600 שקלים בשנה על עמלות וריביות, והצעת החוק הזו נועדה לאפשר ללקוחות לבצע השוואת מחירים טובה יותר ולהוזיל עלויות בקלות ובמהירות.

היו"ר ביטון הזכיר בפתח הישיבה, כי בישיבה הקודמת שהתקיימה ביום ראשון בערב ביקש לקצר את לוחות הזמנים לכניסת החוק לתוקף, ודרש למצוא פתרון שיאפשר גם ליועצי המשכנתאות להיות חלק מהרפורמה ולקבל נתונים, כך שיוכלו להמשיך לסייע ללקוחות להוזיל עלויות במשכנתאות. בדיון היום הגיעה הוועדה על סף סיכום עם האוצר, לקראת ההצבעה על אישור הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית שצפויה להתקיים כבר ביום חמישי השבוע.

אחת הסוגיות אליהן התייחסה הוועדה היה הדיווח ללקוחות על אירוע אבטחת מידע חמור. נציג מערך הסייבר הלאומי, עמית אשכנזי, אמר כי לעיתים פרסום מידע יכול להתריע בפני התוקף שמחפשים אחריו ולפגוע ביכולת ההכלה והטיפול באירוע, ולכן נקבע מנגנון של דיווח ללקוח כשיש טעם בכך. היו"ר ביטון אמר כי לאחר שהסתיים הטיפול באירוע צריך ליידע את הלקוחות. בעקבות זאת יקבע כי ניתן יהיה לעכב מסירת הודעה או להימנע ממנה, אם הדבר נדרש לצורך טיפול באירוע.

באשר למסירת מידע בחשבון משותף של בני זוג חידד רכז פיננסים באגף התקציבים באוצר, יובל טלר, כי בחשבון ששני הבעלים בו יכולים לעשות פעולות בנפרד ולהוציא אלפי שקלים בנפרד הם יכולים גם להוציא מידע בנפרד. במקרה כזה בו אחד השותפים יבקש להעביר מידע, השותף השני יקבל על כך הודעה ויוכל לבטל את הרשאת הגישה בעצמו אם ירצה בכך.

היו"ר ביטון התייחס גם לסעיף ניגוד העניינים, המגביל את האפשרויות של הבנקים לאחזקה של עד 20% בחברה הנותנת שירות השוואת עלויות או תיווך. הוא הציע אפשרות להסמיך את שר האוצר, באישור הוועדה, לבחון את הסעיף לאחר תקופה של שנתיים או יותר. טלר הגיב לכך והזהיר כי אם הבנקים ידעו שתהייה אופציה לשינוי בעתיד אז אם לא ישתפו פעולה עם הרפורמה, וימתינו לאותו מועד שינוי. הוא הוסיף כי לשנות את החוק תמיד אפשר.

מי שעמד בראש הוועדה להגברת התחרות בבנקים, עו"ד דרור שטרום, התייחס גם הוא לכך ואמר כי אם הבנקים יראו שיש תחנת המתנה התמריץ שלהם לשתף פעולה עם חברות הפינטק יהיה נמוך בהרבה. "הם ייבשו אותם, יגידו שלא קרה כלום עם הרפורמה ובעוד שנתיים יכנסו ואז הלכה האובייקטיביות", אמר.

מנכ"ל פייבוקס, אריק פרישמן, אמר מנגד כי "הטיעון שיצרן של מוצרים פיננסיים כמו בנק, משיקולים עתידיים, לא ישים את המוצרים על המדפים של מתווך הוא תיאורטי לחלוטין ולא מחזיק מים". היו"ר ביטון אמר בתגובה כי קיבל את ההבהרה שאם הצעת החוק תשונה הדבר יאט את הרפורמה. פרישמן התעקש: "החשש לא מחזיק רציונל כלכלי, שבסוף הוא המנצח. אנחנו מהמרים על מודל שלא קיים בשום מקום בעולם. אם אנחנו מספיק אמיצים להמר על טובת הציבור, אז צריך להכניס כבר היום מה יקרה אם ההימור לא צלח".

מנכ"לית לובי 99, לינור דויטש, ביקשה להגיב לדברים ואמרה: "מנכ"ל פייבוקס לא מוותר. איש לא מגביל אותו מלהיכנס לחוק, שדיסקונט תמכור 30% מפייבוקס ותוכלו להיכנס לחוק. השאלה היא למה דיסקונט מתעקשת להחזיק 50.1% בפייבוקס". היו"ר ביטון סיכם את הדיון בנושא בכך שהוועדה לא תשנה את הצעת החוק בעניין זה. "לא נעגן בחוק נקודת בקרה, אבל נעקוב ונמדוד וכולנו נהייה הגונים יום אחד להגיד אם צדקנו או טעינו", אמר.

באשר להאצת לוחות הזמנים אמר טלר כי ניתן להקדים בחודש וחצי את המועד בו ישתפו הבנקים והסולקים בנתונים על אשראי וחסכונות של הציבור, ל-31 באוקטובר 2022, במקום אמצע דצמבר 2022 כפי שהוצע בתחילה. הוא הוסיף כי באשר לתאגידים קטנים, של מחזור עד 5 מיליון שקל ובעלים יחיד, ניתן להקדים את מסירת המידע עליהם בכמעט שנה, מאמצע דצמבר 2023 ל-30 בינואר 2023.

נציגת הבנק הדיגיטלי, רחלי בינדמן, אמרה כי המערכת הבנקאית ערוכה להעביר מידע על האשראי והפיקדונות כבר בינואר הקרוב. היא הסבירה כי המשמעות היא שהבנקים ישתפו מידע ביניהם כבר בינואר, בעוד שכל שאר השחקנים יצרכו לחכות עוד חצי שנה. יו"ר פורום מחוללי תחרות, רועי פולקמן, הצטרף לדברים ואמר כי הדבר יצור אי-שוויון בין הבנקים לחברות הפינטק, והציע להקדים הכל למרץ. היו"ר ביטון ביקש לבחון זאת מחדש ובנק ישראל החליט לעכב את שיתוף המידע בין הבנקים עד למרץ, כך שהפער בין הבנקים לחברות הפינטק לא יעלה על שלושה חודשים.

בנוסף לכך ביקש היו"ר ביטון להוסיף להצעת החוק סעיף המחייב את שר האוצר למסור דיווח לוועדת הכלכלה על יישום הרפורמה. הסעיף יהיה במתכונת של הוראת שעה לחמש שנים, והדיווח יהיה שנתי כאשר הדיווח הראשון יהיה שנה לאחר כניסת הרפורמה לתוקף והוא יעסוק בהיערכות. לאחר שנתיים יכלול הדיווח גם מידע על השפעת יישום החוק על התחרות והשפעה על התנהלות כלכלית של הלקוחות, שינוי בעלויות של ריביות, עמלות ותשואות, מספר בעלי הרישיון הפועלים בענף ומקבלי הפטור וכן מספר התלונות שהוגשו על-ידי לקוחות ואכיפה ועיצומים כספיים שניתנו.

נציג האוצר טלר התייחס לכך, ואמר כי יש סוגיות שהמשרד לא יוכל לנתח, כמו השפעה של החוק על ריביות ועמלות. הוא הזכיר כי בתקופה הקרובה יבוצעו צעדים נוספים, בהם כניסת בנקים חדשים, להגברת תחרות. היו"ר ביטון הזכיר כי לפי האוצר משק בית משלם בממוצע כ-10,000 שקלים על ריביות ועמלות, והוועדה רוצה לדעת מה יקרה לנתון הזה. עוד הזכיר היו"ר ביטון כי ביקש התייחסות למספר הפניות שניתן לפנות ביום לקבלת מידע, העומד לפי הצעת החוק על 4 פניות ללא עלות. לדבריו, בכוונת הוועדה לאשר זאת באופן הזה, ולבחון גם את הנושא הזה במסגרת הדיווח.

באשר ליועצי המשכנתאות אמר היועץ המשפטי של רשות ני"ע, אמיר וסרמן, כי היועצים יוכלו בעתיד לקבל רישיון ולפעול במסגרת החוק, ועד אז פתרון הביניים הוא לקבוע הסמכה שתאפשר להם לשתף פעולה עם חברות הפינטק ולקבל גישה מוגבלת למידע. היו"ר ביטון הביע חשש ממצב שבו חברות הפינטק לא ירצו לשתף פעולה וביקש לבחון זאת שוב. בעקבות זאת סוכם כי נותן שירותי מידע יוכל לאפשר גישה מוגבלת ליועצי המשכנתאות. בתגובה לכך אמר יונתן ברלינר, נציג התאחדות יועצי המשכנתאות, היא הוא מתרגש וכי הצעד יגרום לרפורמה להצליח.

היו"ר ביטון סיכם את הדיון ואמר: "החוק הזה כמו מלחמת התשה, אבל איש לא ישבור אותנו. המלחמה נגמרה בניצחון לציבור ולאזרחים, עם תקווה לפתיחת השוק לתחרות. יש פה בשורה בשקיפות המידע, בבעלות המידע הפיננסי שהוא של הלקוח עצמו ולא של אף אחד אחר. הבנקים בישראל הם גוף חשוב, אני לא אוהב שכולם אוהבים להלקות אותם ולחבוט בהם. עולם בנקאות יציב זה טוב וגם רווחי זה טוב, אבל לא רווחי חזירי ולא של משכורות עתק ולמרות שהכנסת הגבילה עדיין הרבה אנשים רוצים לעבוד בבנק. אני רוצה מדתיות, שבה הבנקים חשובים, החוץ בנקאי חשוב, הבנק הדיגיטלי חשוב. היה פה קשב רב לכל הדעות וזה ימשיך להיות גם בבקרה על הרפורמה. נדע להודות איפה טעינו ואיפה לא עשינו מעשה שהיה פותח את השוק בצורה טובה יותר. ברוח הזו עשינו את הלא יאמן והבאנו את רפורמת הבנקאות ונצביע עליה בוועדה בעוד יומיים".

תאריך:  19/10/2021   |   עודכן:  19/10/2021
מירב ארד
+התליית תעודה - רק מטעמי כשרות
23:32 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גם בתום תקופת המעבר, המועצות הדתיות יוכלו להמשיך לפעול בתחום הכשרות ורבני ערים יוכלו לתת תעודת כשרות באמצעות המועצה הדתית המקומית אך ורק באישור מפורש מהשר
(תעודת כשרות)
+תקן הכיבוי האמריקני יונהג בארץ
21:59 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לביטחון פנים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את פרק הכבאות בהצעת חוק ההסדרים  ▪  יוכנו תקנות תוך 4 שנים ויאומצו תקני ה-NFPA האמריקני בינתיים יוקפא המצב עבור עסקים שכבר יש להם רישיון  ▪  בכך יסולק החסם השני בחשיבותו שמנע מעסקים לקבל רישיון
(חיים תמם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+לפיד: טוהר מידות ויושרה הם אבני יסוד במנהיגות
20:19 19/10/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, אומר כי הצעת החוק של שר המשפטים סער המגבילה הטלת תפקיד להרכבת ממשלה על נאשם בפלילים, היא כמעט מובנת מאליה. "לא יכול להיות שאסור שיהיו כתבי אישום לנהג, למאבטח, לצוות הרפואי ולעובדי הבית של ראש הממשלה, אבל לראש הממשלה יהיו כתבי אישום. נאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה במדינה מתוקנת. דוגמה אישית, טוהר מידות ויושרה הם אבני יסוד במנהיגות", דברי יו"ר עתיד.
+סמוטריץ': סער עושה סיכול ממוקד לדמוקרטיה משנאתו לנתניהו
20:15 19/10/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "תזכיר החוק שפרסם גדעון סער וימנע ממי שהוגש נגדו כתב אישום לכהן כראש ממשלה הוא אנטי דמוקרטי בעליל. הוא מפקיד את ידיה של הדמוקרטיה הישראלית בידי החלטה שרירותית של פקיד לא נבחר ומעניק כוח בלתי קונבנציונלי בידי היועמ"ש מול נבחרי הציבור, מעבר לכןח המופרז שהוא נטל לעצמו כבר היום. סער יודע את זה מצויין ואמר את זה בעצמו לא פעם.

"שנאתו לנתניהו מקלקלת את השורה ומביאה אותו לסיכול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית. אם החוק הזה חלילה יעבור (תוך עוד סיבוב פרסה ורמיסת הבטחה בוטה של ימינה) נבטל אותו מיד כשנחזור בע"ה לשלטון. רק העם יקבע מי ינהיג אותו ויעמוד בראשות הממשלה".

+ח"כ ניר אורבך מתנגד ל"חוק נתניהו"
20:08 19/10/21  |  עידן יוסף
איילת שקד לא לבד: גם ח"כ ניר אורבך מימינה מתנגד לקידום החוק שיאסור על נאשם להרכיב ממשלה (וואלה).
+5,000 שקל קנס למעסיק שיפר את התו הירוק
20:03 19/10/21  |  עידן יוסף
ועדת החוקה מאשרת תקנות של הממשלה הקובעות קנס מנהלי של 5,000 שקל למעסיק שהפר את הוראות התו הירוק החל על עובדים במוסדות בריאות, רווחה ובמקומות הפועלים בתו ירוק בתחום הפנאי, וכן קובעות כי עובדים מנועי חיסון יוכלו להציג בדיקת PCR שבועית.

התיקונים הובאו לדרישת יו"ר הוועדה, שהתנגד לקביעת עבירה פלילית בלבד ועמד על כך שתיקבע לצדה עבירה מנהלית עם קנס; כמו-כן ביקש קריב להקל בדרישות החלות על מנועי חיסון.

עוד לפי התקנות: לעובדים הפלשתינים שחוסנו בחיסון "מודרנה" ועובדים בישראל במקומות עבודה אלו, יינתנו שבועיים להתארגנות, במסגרתם תהיה הכרה לצורך התו הירוק לעובדים אלו גם בבדיקות PCR הנעשות בשטחי הרש"פ.

תקנות התו הירוק ייכנסו לתוקפן הלילה בחצות, לאחר שהממשלה השתמשה בחריג הדחיפות המאפשר לה להכניסן לתוקף מיד, במקום לאחר 24 שעות מהנחתן על שולחן הוועדה.
+התיקון המוצע לחוק מונע מנתניהו להקים ממשלה כבר כעת
19:24 19/10/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דוברו של גדעון סער הודיע שהאיסור על הרכבת ממשלה בידי נאשם בעבירה שיש עימה קלון יחול רק מהכנסת הבא - אך בתזכיר החוק אין כל מגבלה כזאת
(סתירה בין ההודעה לתזכיר [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90])
+חוק החשמל של ח"כ ווליד טאהא יקודם בהליך מזורז
19:12 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+אולטימטום מיו"ר הכנסת: בוחן הקמת
ועדת אתיקה בעל-כורחה של האופוזיציה
18:20 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התייחס בפתיחת דיוני המליאה לתקיפתו של ח"כ בן-גביר בידי ח"כ עודה והזהיר כי אם לא תתאפשר הקמת ועדת האתיקה תידרדר הכנסת מאלימות מילולית לאלימות פיזית  ▪  מרכז האופוזיציה: המצב שנוצר - באשמת דורסנות הקואליציה
(מיקי לוי ויריב לוין בימים אחרים [צילום ארכיון: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+מערך הכשרות יתייקר לכל הפחות ב-22 מ"ש
17:23 19/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד האוצר הגיש לוועדה תחזית חיסכון בעקבות הרפורמה על בסיס נתוני עבר: 72% מחזיקים בכפל כשרויות  ▪  מסמך של המועצה הדתית בי-ם שהוכן לדיון סותרת את התחזית: רק 13% מחזיקים בכפל כשרות  ▪  חבר מועצת הרבנות: למה לא הולכים לפיילוט בעיר אחת
(משגיחי כשרות בפעולה [צילום אילוסטרציה: יעקב נעמי/פלאש 90])
+הבטחת יציבות בתשואות קרנות הפנסיה - לקריאה שנייה ושלישית
15:51 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נקבע כי התשואה המובטחת בת 5.15%, תעמוד על ריבית שנתית צמודה למדד המחירים לצרכן, ונקבע כי ההצמדה למדד תעשה אם הוא חיובי בלבד
(יו"ר הוועדה אלכס קושניר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+גנץ בוועדת חו"ב: "אירן מתקדמת לרמת העשרה שתאפשר לה להגיע לסף גרעיני"
15:31 19/10/21  |  מירב ארד
שר הביטחון בני גנץ נאם (יום ג') בפתח ועדת חוץ וביטחון בראשות ח"כ רם בן ברק ובהשתתפות הרמטכ"ל ומנכ"ל משרד הביטחון. גנץ אמר: "אירן מתקדמת לרמת העשרה שתאפשר לה להגיע לסף גרעיני - במסגרת התקציב, נשקיע ביכולות התקפה והגנה, נשפר את העליונות הטכנולוגית ונאיץ את המאמצים כדי שלישראל תמיד תהיה את היכולת להגן על אזרחיה בכוחות עצמה."

+כרבע מהתיקים הנפתחים בחשד לסמי אונס - נסגרים
15:24 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הלובי למלחמה באלימות מינית: להגדיר שימוש בסם אונס - כהרעלה  ▪  המשטרה: בשנים 2018-2020 נפתחו 366 תיקי חשד לסמי אונס
(יו"ר הוועדה, רם שפע [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+יו"ר הכנסת: "הרמת יד של ח״כ על ח״כ אחר - חצייה של כל הקווים האדומים"
14:38 19/10/21  |  מירב ארד
יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בתגובה לעימות הפיזי בין ח"כ עודה לח"כ בן-גביר: "אני מגנה בתוקף את האלימות שבה נקט היום ח"כ איימן עודה בבית החולים קפלן כלפי ח״כ בן גביר. הרמת יד של ח״כ על ח״כ אחר היא חצייה של כל הקווים האדומים. הזהרתי לכל אורך הדרך שאם האופוזיציה לא תאפשר את הקמת ועדת האתיקה אנחנו נדרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית כפי שראינו היום". עוד אמר לוי: "אני קורא לחברי האופוזיציה להתעשת ולאפשר את הקמת ועדת האתיקה כדי שכנסת ישראל תוכל לתפקד באופן ראוי וממלכתי וניתן יהיה לנקוט בסנקציות כנגד מי שמתנהג באופן שלא יאה לחבר בכנסת ישראל”.
+"הרשת הפכה להיות רשת-ציד לנערות"
13:26 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
דדון הוסיפה: "חוסר האונים שלנו זועק: מי שומר עלינו?!"  ▪  היועצת המשפטית של הלובי למלחמה באלימות מינית: רוב הנפגעים לא מדווחים ולא מתלוננים, ורוב התלונות לא מטופלות
([צילום: ריצ'רד דרו, AP])
+מהומה בביה"ח קפלן: עימות חריף בין איימן עודה לבן-גביר
13:21 19/10/21  |  מירב ארד
מהומה בבית החולים קפלן ברחובות: ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) ניסה לתקוף את ח"כ בן-גביר שהגיע לבקר את האסיר המנהלי מהחמאס. ח"כ בן-גביר לא נותר חייב והחזיר דחיפה. כרגע מהומה בפתח המחלקה.
+ח"כ אורבך: אסור שתפתח קונסוליה לפלשתינים בירושלים
12:42 19/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת דחתה את הערעור שהגישו חברי הכנסת סטרוק ופרוש על החלטת נשיאות הכנסת  ▪  ח"כ מאיר פרוש: אני מעדיף בניה נוספת ביהודה ושומרון על פני ההכרה בירושלים כבירת ישראל





(ח"כ ניר אורבך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רפורמת הבנקאות הפתוחה: לו"ז הכניסה לתוקף יקוצר מעט
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מפלצת מהמסך: תופעת האלימות המינית ברשתות החברתיות הגיעה (יום ג', 19.10.21) לדיון רווי-עדויות בוועדה לענייני התמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בכנסת. יו"ר הוועדה, רם שפע הדגיש את השינוי של השנים האחרונות במודעות למניעת הטרדות, ואת המחויבות הציבורית לנושא, לצד שביעות-הרצון מפעילותו של מוקד 105.
19/10/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
עדת הכנסת דחתה (יום ג', 19.10.21) את ערעורם של ח"כ אורית סטרוק ומאיר פרוש על החלטת נשיאות הכנסת שלא לאשר את דחיפות הצעתם לסדר היום בנושא "פתיחת קונסוליה בירושלים".
19/10/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים דנה (יום ב', 18.10.21) תקציב משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לשנים 2022-2021, בהשתתפות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי.
18/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים המשיכה (יום ב', 18.10.21) לדון בפרק ה' בהצעת חוק ההסדרים - הבטחת היציבות בתשואות קרנות הפנסיה. במהלך הדיון החלה הקראת סעיפי החוק.
18/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
"כל הגידול של המשטרה ב-2022 נועד לטפל בחברה הערבית", כך אמר מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, תומר לוטן בדיווחו (יום ב', 18.10.21) לוועדה לביטחון פנים על תקציב המשרד לשנה הקרובה. "בתוך זה יש פרק משמעותי לעבריינות כביש". המנכ"ל, נציגי המשטרה, שב"ס והכבאות הציגו לוועדה את התקציב ואת התוכניות המרכזיות לשנת 2022.
18/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
שמחה רוטמן
שמחה רוטמן
הציבור בישראל התעורר בשבעה באוקטובר. הוא לא מוכן שימכרו לו לוקשים בסגנון "החמאס מורתע" או יפקירו את הביטחון שלו בידי רוצחים מיומנים של הרשות הפלשתינית
ארז שושני
ארז שושני
ישנה חשיבות רבה לצרוב כבר כעת בתודעה הציבורית את ההכרח לחוקק בחוק יסוד מספר עקרונות מרכזיים לשמירה על הביטחון הלאומי בעתיד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il