|   15:07:40
דלג
  יוסי בלום הלוי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

לא יועץ כי אם רועץ היית לנו

בעודו מקדם את מערכת ההוצאה לפועל המתעמרת באזרח בתוככי ישראל, מגוש קטיף הוא מגרש יהודים, והכל בהכשר הבג"צ ובשמה של מהפכה חוקתית שלא הייתה
25/01/2010  |   יוסי בלום הלוי   |   מאמרים   |   אקטיביזם שיפוטי   |   תגובות
הכשיר את שרץ גירוש גוש קטיף

נשכחה ממך הצנעה הדרושה למילוי תפקידו של פקיד ממונה מטעם ממשלת ישראל במשרד המשפטים, משרה של התובע הכללי האמורה לשרת את הציבור הרחב לפחות כמו את הממשלה שהנך יועץ בשירותה.

ומי יצא להגנת ההוצאה לפועל במשרד המשפטים בעתירות נגדה בבג"צ, כאשר זו רומסת את החוק שהיא מופקדת עליו ומאפשרת לבנקים וגורמים פיננסיים פרטיים לגזול את ביתם, רכושם, כספם וכבודם של חייבים מקרב העם הפשוט בישראל – כל זאת בניגוד גמור לחוקי ההוצאה לפועל, חוק הריבית, שלא לומר חוק יסוד כבוד האדם וחירותו?

זאת ועוד, אותה יועצת משפטית של הכנסת עשתה דין לעצמה והחליטה עבור הכנסת והעם כולו, שחבר כנסת מרגל ובוגד המוסר לאויב מידע בעת מלחמה על מקום נפילת הטילים, יזכה בעזרתה הנדיבה לפנסיה ממשלתית גם כשהוא משרת את האויב ונמלט מהמשפט הישראלי.

זו הייתה חקיקה מנשלת, אכזרית, שגרמה לאלפים לאבד את נשמתם, כבודם ורכושם עלי אדמות. קשה להימנע מהשוואת החוק אותו הכינו אנשיך לכנסת ותוצאותיו, עם מעשי גירוש שקרו אך לפני פחות משבעה עשורים בידי צוררים מאבדי עמנו, בנוראה שבמלחמות אנוש.

בג"צ ההינתקות
ענבל בר-און
עם פרסומה של תוכנית ההינתקות עתרו תושבי גוש קטיף נגד התוכנית * הם גרסו כי התוכנית אינה לתכלית ראויה, שכן מצבה הביטחוני של ישראל רק יחמיר * הם גרסו שבכל מקרה הפגיעה בקניינם אינה מידתית * נגד דעתו החולקת של השופט לוי, דחו שמונה שופטים את העתירה
לרשימה המלאה

פרשת רמון - זווית נוספת
שי ברק
המנהיגות מחייבת ! לכן, מעבר לחשיבות שבהכרעת הדין, חייב הציבור להוקיע את חיים רמון
לרשימה המלאה

שיעורים טובים ורעים בפרשת רמון
ענבל בר-און
כל אירוע שמתרחש בספירה הציבורית, מתרחש בשתי רמות: האחת - זו שמעל פני השטח, השנייה - האופן שבו הציבור יוצק משמעויות לאירוע * כך גם בפרשת רמון, אשר בה, כמה שיעורים נלמדו - חלקם טובים וחלקם רעים
לרשימה המלאה

מדוע באמת ביצע שרון את ההינתקות?
אריאל קלנר
לא בגלל השחיתות, וזו גם לא תפנית אידיאולוגית * כשהערכים הציוניים מתפוררים בעם, ההתפוררות מחלחלת לשלטון * וכך הורסים במקום לבנות
לרשימה המלאה

פרידמן הגיש הצעת החלטה להקמת ועדת בדיקה ממשלתית בפרשת רמון
עידן יוסף
לרשימה המלאה

"הטעויות בפרשת רמון לא גרמו לעיוות דין"
רותי אברהם
משרד המשפטים מינה שני צוותים ליישום המלצות דוח ברנר לבדיקת האזנות הסתר בפרשת רמון * שנדר: מדובר בטעויות של שיקול דעת בתום לב
לרשימה המלאה

"ההינתקות לא הגבירה את הטרור מעזה"
מחלקה ראשונה
ראש הממשלה לשעבר העיד בוועדה * העריך כי אולי נידרש במהירות לבצע הינתקות נוספת
לרשימה המלאה

אדוני היועץ המשפטי לממשלה מנחם (מני) מזוז,
שלום לך בצאתך ממשרתך הרמה. הייתי רוצה לברכך, אך צר לי כי רק דברי ביקורת יש בפי לומר לך בסיום תפקידך הרם. אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, והנה אתה במסיבת עיתונאים מתוקשרת עם המפקח הכללי של המשטרה שיבחת עצמך על הישגיך הרבים. האומנם הישגים היו לך, או שמא אדמה משפטית חרוכה, מערכת משפט קורסת, יחד עם לעג לדך, לרש ולחלש בחסות "שלטון החוק" של מדינת ישראל?

ואכן תחילת מעשיך בישרה רעות בדרכך הארוכה אל "פסגות" הישגיך בעשיית דין וצדק לכל.

מעשיך הרחיקוך ומעט מהם קירבוך לעשיית צדק

ימינך זיכתה את אריאל שרון מחטאיו המושחתים באי היווני, ושמאלך עשתה חייל בחשיפת חבורות המושחתים והגנבים בצמרת השלטון והממשל של מדינת ישראל, אף כי לרוב מעט מדי ומאוחר מדי. דומה כי התענגת על כוחך רב התעצומות במהלך שרותך כממונה של התביעה הכללית עד כי נשכחה ממך הצנעה הדרושה למילוי תפקידו של פקיד ממונה מטעם ממשלת ישראל במשרד המשפטים, משרה של התובע הכללי האמורה לשרת את הציבור הרחב לפחות כמו את הממשלה שהנך יועץ בשירותה.

ואתה אדוני התעלמת ממצוקות הציבור שביקש הגנה, סעד, צדק ומשפט וקיבל מידיך תוצאה קשה ומאכזבת של התעלמות מהאלימות הפושה במקומותינו, של התעסקות בטפל, בבניית עוצמה אישית והשפעה פוליטית ממקום מושבך הרם. משפח עשית לרוב במקום משפט, סחבת במקום עשיית צדק לכל, עינויי דין מתמשכים במקום הליכים משפטיים מהירים, ובזמן קרוב, ובטרם תכלה נשמת אפו של האזרח המבקש צדק מיד שררה שלטונית או מידי משפחות פשע שופכות הדמים.

האומנם דינא דמלכותא דינא בחצרך?

אמת, באת אל מערכת אכיפת חוק קורסת, בתי משפט שתפוקת הצדק שלהם עלובה, ובתוכה שופטים בלתי ראויים מאפילים על אלה שדינם נעשה ללא משוא פנים, השופטים על-פי סדרי הדין, החוק והראיות המוצגות לפניהם ובלא להכביר עינויי דין על בעלי הדין. והתוצאה היא שברוב המקרים חש הציבור שהתביעה הכללית שברשותך, מר מזוז, עושה לעתים קרובות את עבודתה ברשלנות, ובחוסר מקצועיות המובילה אתכם להשיג מידי פושעים, מחבלים, רוצחים ואנסים "הסכמי-טיעון" שהפכו לנורמה מקובלת במשפט הישראלי הפלילי, ותחליף "אינסטנט" לצדק אותו יש לרדוף בלא לאות, בכדי שהאזרח הנפגע יתן אמונו במערכת המשפט ולא יבוז לה.

זאת ועוד, כמייצגת של האינטרס והמדיניות של הממשלה כרשות המבצעת, יש והתביעה הכללית מסרבת ליצג את המדינה כאשר הדבר נוגד את האידיאולוגיה הפוליטית של הפרקליטות והתביעה הכללית, או אם תרצה, שלא בהתאמה "לפוליטיקלי קורקט" השורר בבית המשפט העליון.

כך הפך מוסד אכיפת החוק שאתה עמדת בראשו למעין גידול פרא בעל מאפיינים אנרכיסטיים המכתיב את תרבותו הפוליטית על חייה של מדינת ישראל בכל התחומים; החל באזרח הקטן שביטחונו האישי בשל האלימות השלטת ברחוב שואף לאפס, וכלה בממשלה שהפכה תלותית ומוכתבת מכוחו הבלתי נדלה של היועץ המשפטי לממשלה.

הפרטת בתי המשפט וההוצאה לפועל בידי השלטון המקומי

בעוד איזו מדינה קיימת אנרכיה משפטית כזו שהודגמה לאחרונה על-ידי פרקליט מדינה מורד-מלכות, המעז פנים ומבקר בפומבי את שר המשפטים שלו, בשל רפורמות הנדרשות לדעתו במשרת היועץ המשפטי לממשלה? האומנם אין דינא דמלכותא דינא? ואם בארזים נפלה השלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

וממלכתך מר מזוז, הלכה והתחזקה, עבתה וכסתה, ועליך ניתן לומר: וישמן ישורון ויבעט.

וכך, מצאנו שבממלכה המשפטית שיצרת לעצמך, כל עורך דין, בין אם מתחיל ודל בידע, ובין אם מנוסה וגאון בדין, הופך להיות במחי יד "יועץ משפטי", בכפוף לרשותך ולסמכותך כיועץ המשפטי לממשלה, ובשמך החלו בכל מועצה מקומית נידחת לעשוק את האזרח הקטן בגביית חובות חנייה שנגבו, לית דין ולית דיין, על-ידי חברות גביה פרטיות בלא אישור של ועדת החוקה של הכנסת, ובלא חקיקה. ומי יצא להגנת ההוצאה לפועל במשרד המשפטים בעתירות נגדה בבג"צ, כאשר זו רומסת את החוק שהיא מופקדת עליו ומאפשרת לבנקים וגורמים פיננסיים פרטיים לגזול את ביתם, רכושם, כספם וכבודם של חייבים מקרב העם הפשוט בישראל - כל זאת בניגוד גמור לחוקי ההוצאה לפועל, חוק הריבית, שלא לומר חוקר יסוד כבוד האדם וחירותו? - ושוב יצאת להגנת המערכת שאתה אדוני תרמת להשחתתה בדרך בה יצרת לעצמך מוקדי כוח בכל פינות המערכת השלטונית בישראל.

ועוד אטיח בפניך אדוני: כך נהגת כי אנו האזרחים הקטנים, משלמי המסים לא נחשבים בעיניך, אתה לא ספרת אותנו! כי "היועצים המשפטיים" הגדלים פרא בערוגותיך הם בסיס לעריצות המשפטית השוררת במחיצתך, וממנה אתה שואב את הכוח הבלתי נדלה ששני שרי המשפטים האחרונים מנסים להגבילו ולתקנו.

אנרכיה ואינפלציה של יועצים משפטיים מביאה את ישראל לאבסורדים

והאבסורד חוגג בשמיים שאין להם גבול, וכך מצאנו "יועצת משפטית" של הכנסת (כאילו שהכנסת לא אמורה להיות אחראית על חקיקתה היא בסמכות שהואצלה לה מידי העם) המחליטה שחוק זה או אחר איננו יכול להעלות להצבעה בקולות חברי הפרלמנט, משום שהוא נוגד לדעתה את הפארסה האפארטאצ'ית של הפרופסור אהרן ברק, הקרויה "חוק יסוד כבוד האדם וחירותו", חוק שהוא לדעת רבים מחטף פיראטי המהווה לדעתו של אהרון ברק, יסוד היסודות ובסיס לחוקה של מדינת ישראל, חוקה, שמאז הכריז דוד בן-גוריון על האסיפה המכוננת המיועדת לחקיקתה "ככנסת הראשונה", לא נחקקה מעולם למדינת ישראל.

זאת ועוד, אותה יועצת משפטית של הכנסת עשתה דין לעצמה והחליטה עבור הכנסת והעם כולו, שחבר כנסת מרגל ובוגד המוסר לאויב מידע בעת מלחמה על מקום נפילת הטילים, יזכה בעזרתה הנדיבה לפנסיה ממשלתית גם כשהוא משרת את האויב ונמלט מהמשפט הישראלי.

ועל מעשיך נגד שר המשפטים חיים רמון עוד יסופר וידובר רבות בספרי ההיסטוריה של המשפט במדינת ישראל - על הקונספירציה שאתה הובלת אישית נגדו בשל מעשה מגונה בחיילת שספק גדול אם אכן התרחש, ואתה, אנשיך, ועושי דברך במשטרת ישראל פעלתם בזריזות בלתי אופיינית, משום שסימנתם את האיש כמתנגד למינויה של השופטת דורית ביייניש לנשיאות בית המשפט העליון. ולוחות הזמנים לבחירתה של השופטת הדגולה הובילו לשורה של מעשי העוולה שננקטו נגד האיש, ברשות המבצעת והשופטת כאחת: הסתת החיילת, שליחת חוקרים לחו"ל, הבאתה לארץ, גיוס שדולת שנשים נגדו, תקשורת אכזרית ומה לא?

חוק ההינתקות: פסגת החקיקה הנפשעת שבאחריותך

אבל כל חטאיך וכישלונותיך אלה כיועץ המשפטי לממשלה מלבינים כשלג לעומת פסגת החקיקה הנפשעת אותה הובלת בשקיקה ובנפש חפצה בתקופה שקדמה לגירוש תושבי גוש קטיף וצפון השומרון, פעולה זדונית שהובילה להחרבת עשרות ישובים פורחים ולהרס של קהילות יהודיות שוקקות חיים בתשעה באב התשס"ה, אוגוסט 2005.

זו הייתה חקיקה מנשלת, אכזרית, שגרמה לאלפים לאבד את נשמתם, כבודם ורכושם עלי אדמות. קשה להימנע מהשוואת החוק אותו הכינו אנשיך לכנסת ותוצאותיו, עם מעשי גירוש שקרו אך לפני פחות משבעה עשורים בידי צוררים מאבדי עמנו, בנוראה שבמלחמות אנוש.

בשם "הדמוקרטיה", תוך רמיסת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, תוך התעלמות מזכויותיו של העם היהודי בארץ ישראל, המצאת תואנות שווא המאששות את טענותיהם של הגרועים באויבנו, שאנו כובשים כביכול, שטחים לא לנו.

מבית היצור שלך יצא הטיעון הנואל והשקרי אותו קיבל אהרן ברק בפסיקתו נגד עותרי גוש קטיף, בדבר "תפיסה לוחמתית" כביכול, שבה מחזיקה מדינת ישראל את "השטחים הכבושים".

לא יועץ כי אם רועץ היית לנו

אתה אדוני היועץ הגנת על החקיקה הנוראה הזו, המכה בנו יום-יום בתעמולה זדונית, כמו בניסיון לדה-לגיטימציה של מדינת ישראל בכל שטחה, אותה מובילים הגרועים באויבי ישראל ברחבי תבל. לא דינא דמלכותא עמדה לדיון העקרוני הזה בפני עשרת שופטי חותם הגומי בבית המשפט העליון, כי אם דינא דקטלא (גזר דין מוות) של הזכויות המוקנות לעם היהודי בכל ארץ ישראל ובכל פיסת אדמה שלה.

לא יועץ כי אם רועץ היית לנו ומעשיך ייזכרו לדיראון עולם יחד עם מחוקקי העוון בכנסת ישראל בממשלת ישראל, ובבית המשפט העליון שהסיר הגנתו מציבור מגורשי גוש קטיף והשומרון, שם ללעג את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, ופסל תקדימית ואת זכויותינו על ארץ ישראל.

תאריך:  25/01/2010   |   עודכן:  25/01/2010
יוסי בלום הלוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא יועץ כי אם רועץ היית לנו
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א מ רול
26/01/10 05:35
2
Mosey
26/01/10 08:42
3
צח כשלג
26/01/10 08:54
4
שואף למינוי
26/01/10 09:59
5
מרק
26/01/10 17:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דם סוג א'?
25/01/2010  |  ציפי לידר  |   מאמרים
של מי הבוץ הזה?
25/01/2010  |  יצחק קריספל  |   מאמרים
משרד ראש הממשלה יצא בתרועה גדולה שבשורה נכספת בצידה - ייעול המנגנון הכי מסורבל במדינה, הוא מנגנון הרישוי, המופקד בידי הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה, כך שתוכנית להוספת חדר תאושר תוך 45 יום ותוכנית לבניין גביה תאושר תוך 60 יום.
25/01/2010  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
יש משהו מקומם מאוד באלימות המילולית בה נוקטים העיתונים הגדולים, קרי ידיעות אחרונות ומעריב, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשתו והעיתון "ישראל היום".
25/01/2010  |  אורנה רב-הון  |   מאמרים
את הכותרת המקאברית לא יכולתי להמציא אילו חייתי באחת מארצות התרבות המכבדת את זקניה, בני "גיל הזהב". במדינת ישראל, אם הגעת לגיל זיקנה ואינך בן האלפיון העליון, מובטחת לך מסכת ייסורים בכל פרט של חייך. תיאלץ להיאבק בשלטונות שימנעו ממך את מה שמגיע לך בזכות, בכל דרך אפשרית.
25/01/2010  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il