|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
הפגנת אנשי הימין [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

אלפים בהפגנת הימין: "רוצים דמוקרטיה אמיתית ומדינה יהודית"

ח"כ עמיחי שיקלי בכיכר הבימה: "הממשלה הזו נולדה בחטא משולש: שוחד פוליטי, מרמת הציבור והפרת אמונים" ח"כ אמיר אוחנה: "הדגלים שלנו אינם שחורים אלא דגלי כחול לבן" ח"כ בצלאל סמוטריץ': "נשמור על אחדות המחנה כאיש אחד בלב אחד ונחליף את הממשלה הרעה הזאת כמה שיותר מהר"
02/11/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 36   |   תגובות
חי: הדיון במליאת הכנסת על תקציב המדינה
ח"כ מאי גולן [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

ח"כ עמיחי שיקלי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

ברחבת הבימה בתל אביב הפגינו (יום ג', 2.10.21) אלפי אנשי ימין נגד הממשלה. חברי כנסת ממפלגות המחנה הלאומי נאמו באירוע.

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) העריך בנאומו כי הימים הקרובים גורליים לעתיד המדינה. "לראשונה מיום היווסדה קמה ממשלה שכוחות פוסט ציוניים שותפים בכירים בהובלתה וכוחות אנטי-ציוניים איסלאמיסטיים סוחטים ממנה דמי חסות ממשלתיים שיעצימו את תהליכי הניכור, הבדלנות וההקצנה הלאומנית והדתית בחברה הערבית ויעמידו אותנו בעתיד הלא רחוק למול אתגר לאומי אדיר".
 
הוא הזכיר את דבריו במליאה היום של ח"כ אוסמה סעדי (המשותפת) שכינה את הצהרת בלפור "ארורה״ והוסיף כי אצבעו של סעדי תעביר את התקציב ו"תשאיר את הממשלה המסוכנות הזו בחיים".

שיקלי אמר כי עזות המצח מצד עברים המתנגדים למדינה היא תולדה ישירה של הקמת הממשלה, המבטאת חולשה ורפיון, חולשה רעיונית חולשה ציונית.

"הממשלה הזו נולדה בחטא משולש: שוחד פוליטי, מרמת הציבור והפרת אמונים. שוחד - אנחנו לא זקוקים לא למנדלבליט ולא לשי ניצן, כדי לדעת מי הוא נותן השוחד ומי הוא זה שמקבל אותו. אנחנו לא צריכים לא את לייזר לא את שפיצר ולא את זילבר כדי להבין מה הוצע למקבל השוחד ומה ניתן לו בתמורה; מרמה - לעולם ובשום תנאי, נשבע בנט, לא אתן את ידי להקמת ממשלה עם יאיר לפיד - לא בדרך הרגילה ולא ברוטציה, כיוון שהוא איש שמאל ואני איש ימין - ואני לא בוגד בערכים שלי. מי שנתן את אמונו ברשימת ימינה ובהנהגתה זכה גם ללוקסוס של הפרת אמונים - הבוחרים שהולכו שולל, הפעילים ורכזי השטח שזמנם נגזל, שליש מחברי המפלגה שעזבו אותה בטריקת דלת, וכמובן שותפינו למחנה הלאומי, שלא העלו בדמיונם תסריט שכזה", אמר שיקלי.

הוא קרא שליפול למקומות של ייאוש ודכדוך והוסיף: "אל לנו לתת לרגשות של שנאה וכעס למשול בנו ולהוביל. אל לנו להניף דגלים שחורים. היה לנו, יש לנו ויהיה לנו רק דגל אחד, חד נס: לָבָן-תָּכֹל וְאֵין שֵׁנִי".

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) אמר: "זו מדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה וכל מחבליה בהנהגת עבאס וטיבי. אין לכם מנדט למכור את כל הנכסים הלאומיים שלנו תמורת נזיד השלטון. המאבק שלנו הוא על החוסן הלאומי והחוסן היהודי. יש לנו משהו שאין לכם - את האמת. כי אנו ממשיכי דרכו של העם היהודי. בעזרת השם נחזור בקרוב מאוד עם רה"מ בנימין נתניהו".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר למפגינים כי הוא שואב עידוד מנוכחותם. "אנחנו רוצים מדינה יהודית, אנחנו רוצים דמוקרטיה אמיתית, אנחנו רוצים לתקן את מערכת המשפט. אנחנו רוצים ליישב את הנגב והגליל ויהודה ושומרון, אנחנו רוצים ממשלת ימין", אמר.

לדבריו, המשימה היא לשמור על לכידות השורות במחנה הלאומי. "יש לנו אחריות להרים את הרוח ולזקוף את הקומה לכל העם הזה. נשמור על אחדות המחנה כאיש אחד בלב אחד ונחליף את הממשלה הרעה הזאת כמה שיותר מהר", אמר ח"כ סמוטריץ'. אנחנו מדליקים את האור היום כיון שאנחנו הרוב בעם ומכיוון שאנחנו צודקים ומכיוון שאנחנו מאמינים בקב"ה ובעם ישראל ובמדינת ישראל. אנחנו יודעים שאף פוליטיקאי, ואף ממשלה או תנועה לא תצליח לנצח את מדינת ישראל, ולא תצליח לנצח את הציונות או את המדינה היהודית ואת התחייה הלאומית שלנו".

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) פנה לקהל: "אנחנו מבקשים לעשות הפיכה? לא. אנחנו הדמוקרטים האמיתיים. אנו עם ישראל שהוא מכל המקומות. הדגלים שלנו אינם שחורים אלא דגלי כחול לבן. לא מחפשים לתפוס את השלטון באמצעות כתבי אישום מפוברקים ולא באמצעות שופרותינו בתקשורת, כלבת השמירה של הדמוקרטיה, במרכאות כפולות".

"אנחנו דורשים דמוקרטיה שבה רצון רוב הציבור משתקף בזהות ראש הממשלה. מי שאומר שלא יכהן כראש ממשלה עם 10 מנדטים כי זה לא דמוקרטי- לא יכהן כרה"מ עם 6 מנדטים. איננו מאמינים במערכות מושחתות או בדמוקרטיה של פקידים ןיועמ"שים שקובעים מי יהיה רה"מ. רק העם מחליט". אוחנה וחכ"ל אוסנת מארק אמרו שנתניהו צריך להיות ראש הממשלה הבא, אך חברת הכנסת מירי רגב נמנעה מלהזכיר את שמו של נתניהו כראש הממשלה.

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) דיבר בהפגנה: "השיא - איימן עודה מרים עליי יד. מה היה קורה אם זה היה הפוך? איפה היועמ"ש מנדלבליט, לאן הוא נעלם? כשמעבירים כסף לחמאס הוא שותק. אני גאה שלפני הבחירות ביקשתי לפסול את ח"כ עבאס ומנענו ממשלה עם האחים המוסלמים. המצב לא פשוט. הם הולכים להשיג תקציב של מנותקים שפוגע בחיילי צה"ל ובמשפחות ברוכות ילדים".


תאריך:  02/11/2021   |   עודכן:  02/11/2021
עידן יוסף
+בנט: מבקש להתגייס בעד התקציב מול הקמפיינים
09:27 03/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הצהיר בפתח ישיבת הממשלה כי העברת תקציב המדינה היא האתגר הגדול והיחיד שעומד בימים הקרובים בפני חברי הקואליציה  ▪  קרא לחברי הקואליציה להמעיט בהתבטאויות ובציוצים בטוויטר אשר עלולים לטלטל את הקואליציה
(בנט. "לפנינו ימים מתישים ולילות לבנים" [צילום: יואב דודקביץ])
+ח"כ בליאק נגד הפגנת הימין בת"א: "שוליים סהרוריים"
00:46 03/11/21  |  עידן יוסף
ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) בטוויטר: "הקומץ שנאסף הערב בכיכר הבימה - זה לא 'הפגנת הימין'. מדובר בשוליים סהרוריים, אשר לא מכירים בישראל יהודית ודמוקרטית, ומעדיפים לשרוף את המועדון במקום לנהל מאבק פרלמנטרי במסגרת החוק".
+סגן שרת הכלכלה: מציע למשגיחי הכשרות לעשות הסבה מקצועית
23:39 02/11/21  |  
סגן שרת הכלכלה יאיר גולן (מרצ) בטוויטר: "‏שמעתי ש-4,000 משגיחי כשרות מודאגים לפרנסתם. אני מציע שיעשו הסבה מקצועית לפקחי בטיחות באתרי בנייה. גם פרנסה וגם הצלת חיי אדם. אין יותר קידוש השם מזה".
+צרפת מסירה את ההקפאה שהטילה על המגעים עם ישראל
21:00 02/11/21  |  עידן יוסף
בעקבות הפגישה בין ראש הממשלה בנט לנשיא צרפת עמנואל מקרון וסיום המשבר בין הצדדים בעניין פרשת NSO, החליטה צרפת להסיר את ההקפאה שהטילה על המגעים בין המדינות ועל מפגשים בין בכירים משני הצדדים (וואלה).
+מטוס פמליית רה"מ ימריא ארצה כמתוכנן
20:30 02/11/21  |  עידן יוסף
החשש מפני עיכוב בחזרתה ארצה של המשלחת שהתלוותה לראש הממשלה הוסר, לאחר שהתקלה במטוס שאמור היה להטיס אותה תוקנה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   שי ניצן / Shai Nitzan    שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלפים בהפגנת הימין: "רוצים דמוקרטיה אמיתית ומדינה יהודית"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלפים? קשקוש
3/11/21 09:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
לקראת ההצבעות על חוקי התקציב מחר, ממשלת בנט-לפיד צפויה לאשר בקרוב סכום כולל של כ-1.4 מיליארד שקלים לכספים קואליציוניים, שנועדו לממן את הדרישות הפוליטית של השרים, חברי הכנסת והסיעות וההסכמים הפוליטיים שנחתמו עם הקמת הממשלה.
02/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
השר לשירותי דת מתן כהנא הודיע בשבוע שעבר לממונים הזמניים במועצות הדתיות שתוקף כהונתם פג היום (ב', 1.11.21) והוארך בארבעה חודשים עד ל-28.2.22 כי אין בכוונתו להאריך עוד את כהונתם. בעבר הוארכה כהונתם על-מנת לשמור על רצף ניהולי בתקופת ממשלות המעבר וכדי לאפשר פרק זמן לחידוש הרכבי המועצות הדתיות.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
עכשיו זה בטוח. התקציב יעבור, הממשלה לא תעבור. אולי תקבל אי-אלו רסיסים קלילים בישבנה כמס שפתיים לסכירת פיות המקטרגים, אך כעת ברור, חוץ מאסון טבע המוכתב על-ידי כוחות חיצוניים, או השתלטות חייזרים על גורמי ההשפעה ואגפי הנדוסי התודעה, שום דבר לא יפיל את הממשלה הכי שברירית שהייתה בתולדות מדינת ישראל.
"אני מתרגש לעיתים נדירות, אבל היום אני באמת מתרגש לקראת דיוני התקציב שיחלו מחר, אחרי הפסקה של שלוש שנים וחצי. בסופו של דבר לקראת יום שישי מדינת ישראל סוף-סוף תחזור רשמית למצב נורמלי עם תקציב מדינה לשנים 2022-2021". כך אומר (יום ב', 1.11.21) שר האוצר אביגדור ליברמן.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר השיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) הגיב לדבריו של ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) שכינה (יום ב', 1.11.21) את שרי הממשלה 'כלבים'.
01/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il