|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

נתניהו: שיח מכבד זה אנחנו, לא הם

יו"ר הליכוד אומר כי הקואליציה אינה מכבדת את ערכי הנצח של עם ישראל, ובזמן שהשמאל משמיע הטפות מוסר צבועות על 'שיח מכבד' הם מסיתים נגד הימין "תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח״כ מהימין היה קורא למישהו בשמאל 'וירוס'"
08/11/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
נתניהו. דורש התנצלות מסילמן [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

יו״ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו אומר (יום ב', 8.11.21) כי ימשיך לחפש כל דרך להפיל בהקדם את הממשלה הרעה, כלשונו, ו"להחזיר ממשלת ימין אמיתית שעוסקת בוויכוח נוקב, אמיתי, מכבד - ושמעל הכל מכבד את ערכי הנצח של עם ישראל. זה אנחנו וזה לא הם".

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, התייחס נתניהו להאשמות מצד השר יאיר לפיד וחברים אחרים בקואליציה על כך שבאופוזיציה כביכול מסיתים נגדם. "אנחנו רגילים לשמוע את הטפות המוסר הצבועות על 'שיח מכבד' שבאות מהשמאל. הם לא הטיפו כמובן לשיח מכבד כשהם תמכו בהפגנות הדגלים השחורים, כשביזו את סמלי המדינה, כשהסיתו לרצח של ראש ממשלה ובני משפחתו, כשהסיתו לרצח עם גיליוטינות וחבלי תלייה. לא שמעתי מילה על שיח מכבד. ואתם יודעים למה? יש עיקרון - התבטאויות מימין הם תמיד הסתה והתבטאויות משמאל הן תמיד דמוקרטיה וחופש הביטוי", פתח נתניהו ועבר לביקורת נגד מפלגת ימינה:

"ראינו אתמול שחברת כנסת מימינה קראה לח״כ עמיחי שיקלי 'וירוס'. אתם זוכרים איך בשנות ה-30 קראו 'וירוס' לעם היהודי. תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח״כ מהימין היה קורא למישהו בשמאל 'וירוס'. איזו צעקה הייתה קמה. איזו המולה. איזה מהומה הייתה פורצת ובצדק. וראש הממשלה בנט, שכל הזמן מטיף לשיח מכבד, הוא לא פוצה פה ואפילו שלח ח״כ מסיעתו לתמוך באמירה המקוממת הזאת. זה שפל לא יאומן שהם הגיעו אליו.

"אבל אם כבר מדברים על ח״כ שיקלי בהקשר של וירוס, חבל שהוא לא מדבק. עמיחי שיקלי הוא הח״כ היחיד בימינה שנותר נאמן להתחייבויות של המפלגה לבוחריה. ח״כ שיקלי הוא היחיד שנשאר ימני בימינה. הרי בנט התחייב במערכת הבחירות שלא יישב עם מרצ, שלא יישב עם רע״מ, לא יהיה רה״מ עם מתחת ל-10 מנדטים ולא יתן ללפיד להיות ראש ממשלה. הוא הפר את כל ההבטחות וכל ימינה פרשו מהימין, חוץ משיקלי", אמר ראש האופוזיציה.

נתניהו דרש מח"כ עידית סילמן להתנצל: "אתמול קיבלנו עוד הוכחה, אם מישהו היה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ל'עדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים', מה לא. והנה מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם. אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

תאריך:  08/11/2021   |   עודכן:  08/11/2021
עידן יוסף
+חוק פרי העץ המורעל אושר בקריאה ראשונה
19:50 08/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת החוק שהגיש שר המשפטים לפסילת ראיה שהושגה שלא כדין  ▪  סער: מחויב לחזק את זכויות האזרח המתמודד בהליך המשפטי מול מערכות המדינה רבות העוצמה
(סער. הצעת חוק בנושא הוגשה ב-2005 [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+סילמן וטופורובסקי: נתניהו וחבריו בחרו להיות אופוזיציה למדינה
19:08 08/11/21  |  עידן יוסף
יו״ר הקואליציה ח״כ עידית סילמן ומ״מ יו״ר הקואליציה ח״כ בועז טופורובסקי תוקפים את האופוזיציה לנוכח סירובה להתקזז. בהודעת השניים נאמר: "מפלגות האופוזיציה שוברות פעם נוספת שיאים והפרה בוטה של כללי התנהלות ויחסי אנוש בסיסיים. היום הם בחרו, ולא בפעם הראשונה, שלא לקזז ח״כים באבל וח״כית חולה. בעוד שרק לפני 3 ימים בהצבעות על תקציב המדינה, יו״ר הכנסת קיזז עימנו חכית חולה של האופוזיציה.

"הרצון שלהם לשתק את עבודת הכנסת ולפגוע באזרחי ישראל, קיבל היום הוכחה נוספת שנתניהו וחבריו בחרו להיות אופוזיציה לא רק לממשלה, אלא למדינה כולה. ככה זה כשהקטנוניות גוברת על האנושיות".
+בנט: אין מו"מ להקמת מדינת טרור בלב הארץ
19:04 08/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נדרש להשיב במליאת הכנסת לטענות האופוזיציה והכחיש בקצרה טענות למשא-ומתן מדיני להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל  ▪  נתניהו: בנט - מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה, התקציב שאושר 'לא חברתי ולא נעליים' אלא תקציב שמעלה מיסים ומחירים, פוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות
(בנט. הקואליציה החרימה את הדיון [צילום: דוברות הכנסת])
+ליברמן: הפרטת הגיור והכותל - עוד החודש
18:17 08/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
https://www.youtube.com/watch?v=nW6oFpzOCC0
יו"ר ישרראל ביתנו אומר כי מדובר בשני נושאים שדחוף לקיים ושמוסכמים על כל סיעות הקואליציה  ▪  קורא לסיעות הקואליציה להיות מתואמות ולקדם נושאים מוסכמים כדי לשמור על יציבות הממשלה
(אביגדור ליברמן [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+דרעי: הממשלה הכריזה מלחמה נגד זהותה היהודית של המדינה
17:07 08/11/21  |  עידן יוסף
יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי אומר כי "הצהרות ליברמן ולפיד על כוונתם להסתער על מתווה הכותל הפוגעני וחוק הגיור שלא על-פי ההלכה הן הכרזת מלחמה של ממשלת ישראל נגד זהותה היהודית של המדינה".

בישיבת סיעת שס אמר: "ביום בו הכנסת מציינת את דמותו של בן-גוריון שהכריז על הקמת 'מדינה יהודית' בארץ ישראל, קמה ממשלה שעושה הכל כדי לקעקע את האופי היהודי של המדינה ולשמוט את הצידוק ההיסטורי להקמתה. רוב מוחלט של הציבור בישראל מתנגד למהלכים הללו ורוצה לשמור על הסטטוס-קוו שחיבר את כל חלקי העם. זו ממשלה שאיבדה את אמון העם ומתקשה להשיג רוב להודעת ראש הממשלה בכנסת. נמשיך להיאבק בה עד להחלפתה".
+מיכאלי: מימוש מתווה הכותל תוך שמירת יציבות הקואליציה
16:59 08/11/21  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי אומרת כי אחרי שעבר התקציב, מפלגת העבודה ממשיכה להיות מחויבת לקיומה וליציבותה של הממשלה. היא הודתה לשר התפוצות נחמן שי שלדבריה "עובד ללא לאות על מימוש הסעיף בהסכם הקואליציוני של מפלגת העבודה למימוש מתווה הכותל". עוד הוסיפה: "אנחנו לגמרי על זה, תוך כדי שמירה על יציבותה של הקואליציה הזאת. מפלגת העבודה שותפה לממשלת שינוי והיא כבר משנה את סדרי העדיפות".

על פעולותיו של חברה לסיעה גלעד קריב בנושא אמרה: "ביום שישי האחרון אנחנו נעננו לפנייתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג שהבטיח לקיים דיונים מעמיקים על מהי הדרך הנכונה ביותר שתאפשר לכל אחד ואחת להתפלל, לממש חופש דת, חופש פולחן, חופש אמונה, בכותל המערבי של כולנו. אני רוצה להודות לחבר הכנסת גלעד קריב שבאמת שנים על גבי שנים מחויב למאבק הזה".
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סער ממשיך במאמצי שכנוע לתמיכה ב"חוק נתניהו"
16:38 08/11/21  |  עידן יוסף
שר המשפטים גדעון סער בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה: "הצעת החוק שאוסרת על מועמד עם כתבי אישום לכהן כראש ממשלה דורשת אורך רוח וגם עבודת שכנוע. אנחנו ננסה לשכנע את אלו שעדיין לא השתכנעו. יכול להיות שזה יעלה בידינו".
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפיד נגד הסתה: לעצור את השנאה לפני שהיא תעצור אותנו
14:41 08/11/21  |  עידן יוסף
יו״ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה: "השבוע קיבלתי מהגולש ״שוגר 5948888״ את ההודעה הבאה: ״יאיר לפיד, אני מאחל לך שתמות מסרטן עוד היום. אתה בדיוק כמו היטלר. אתה תקבל כדור ממני או ממישהו אחר". יש עוד לא מעט כאלה.

"הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד, אבל זה לא נעצר שם. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות. האלימות הזו מחלחלת לכל תחומי החיים שלנו. לכבישים, לבתי הספר. אם לא נעצור את זה עכשיו, ביחד, אז זה מה שהפכנו להיות. חברה אלימה ומלאת שנאה.

"זו קריאת השכמה. השנאה הרגה יותר אנשים בעולם מסרטן, יותר מכל בצורת ורעב. אנחנו צריכים לעצור אותה, לפני שהיא תעצור אותנו".
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+אושר מינוי יובל חן לתפקיד קצין הכנסת
12:42 08/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חן מילא בעברו מספר תפקידי מפתח משמעותיים בתחום הביטחון והאבטחה במשרד הביטחון, ביניהם, סגן ראש המלמ״ב וראש יחידת המטה  ▪  יכנס לתפקידו בתאריך 28.11.2021
(יובל חן, קצין הכנסת הנכנס [צילום: דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בג"צ קול העם   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חופש הביטוי   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: שיח מכבד זה אנחנו, לא הם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
עדת הכנסת אישרה (יום ב', 8.11.21) את בקשתו של יו"ר הכנסת למנות את יובל חן לכהן כקצין הכנסת. כהמלצת הוועדה הציבורית המייעצת לבחירת קצין הכנסת, ועדה שהקים יו"ר הכנסת.
08/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 8.11.21) לדון בנושא הפינויים בדיור הציבורי. בדיון שהתקיים בהשתתפותו של שר השיכון זאב אלקין, הודיע השר כי כי כלל הפינויים בדיור הציבורי יוקפאו למשך ארבעה חודשים. כמו-כן סוכם כי ועדה פרטנית עם יו"ר ועדת הכלכלה בנושא קריטריונים לפינויים.
08/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב שוקל שלא לאשר את תקנות מתווה התיירות בשל כך שהמתווה הונח על שולחן הוועדה בחצות ויכנס לתוקפו ללא אפשרות לוועדה לדון בו מראש.
08/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
חברת הכנסת שירלי פינטו נגד חבר הכנסת שיקלי לנוכח התנגדותו להצטרפות ימינה לממשלה עם השמאל ולהצבעתו נגד תקציב המדינה. בראיון (יום א', 7.11.21) לערוץ 12 תקפה את חברה לסיעה וטענה כי הוא רואה בו "וירוס בכנסת ישראל": "אם זה היה תלוי בי, היה צריך להכריז עליו כחבר כנסת פורש כבר בפעם הראשונה כשהתנגד להקמת הממשלה".
07/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, נפגשה (יום א', 7.11.21) עם מנכ"ל הכנסת, גיל סגל, ועם סגן מפקד משמר הכנסת, ודנה איתם על התקרית שבה לטענתה הותקפה סמוך לתחנת דלק.
07/11/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il