|   15:07:40
דלג
  מני מזוז  
היועץ המשפטי לממשלה משרד המשפטים
בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תפקיד קשה בתקופה לא קלה

דברי הפרידה של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בטקס חילופי יועצים משפטיים במשרד המשפטים [י"ג בשבט תש"ע, 28.01.2010]
28/01/2010  |   מני מזוז   |   נאומים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  עדיף להיות דון קישוט
  "לא יסיטו אותנו מדרכנו"
  היועץ המשפטי לממשלה ושלטון החוק
  המאבק בשחיתות השלטונית בישראל
  בג"צ 6364/07 - תגובה מקדמית מטעם היועץ המשפטי לממשלה

שר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה הנכנס, פרקליט המדינה, המנכ"ל, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה, פרקליטי מחוז, מנהלי מחלקות ומנהלי יחידות, עובדים יקרים ואורחים,

דברי השבח שהושמעו כאן הזכירו לי את דבריו של אבא אבן בטקס בו הוענק לו תואר "דוקטור לשם כבוד" באוניברסיטה העברית בשנת 1990.

לאחר שנגיד האוניברסיטה הרעיף עליו שבחים בנאום הפתיחה, הוא פתח את נאומו כך: "אמרו חכמנו: 'מקצת שבחו של אדם - בפניו, וכולו - שלא בפניו'. נגיד האוניברסיטה הצליח לגרות בי את התאבון לדעת מה היה אומר בשבחי, בנוסף, אלמלא הפרעתי לו על-ידי נוכחותי".

אני לא אסתכן כאן בשאלה, מה היה נאמר עלי שלא בפניי - You never know. אליקים רובינשטיין אמר פעם, במעמד דומה: "אם הורי היו בטקס, אבי היה מאוד גאה ואמי אפילו הייתה מאמינה".

נכבדיי, חברים ועמיתים, אני מסיים בימים אלה לא רק שש שנות כהונה כיועץ המשפטי לממשלה, אלא כ-30 שנות עבודה ושירות במשרד המשפטים, בתפקידים שונים - מאז הגעתי לראשונה למשרד המשפטים, כמתמחה, באוקטובר 1980.

נער [כמעט] הייתי בבואי לכאן, וזקן [כמעט] אני בצאתי. שנות דור עברתי כאן במערכת זו, בבניין זה בסאלח-א-דין.

מזה קרוב ל-30 שנים אני נכנס, מדי יום, בשערי בניין זה של משרד המשפטים, עולה באותן מדרגות, חולף במסדרונות המוכרים נכנס לחדר ומתחיל לעבוד.

בימים אחרונים אלה שלי כאן - אותו מבנה, אותן מדרגות ואותם מסדרונות ממש - נראים ומרגישים קצת אחרת. תחושת ההקלה מכובד האחריות שנשאתי בשנים האחרונות הפכה למוחשית ומתחילה לחלחל לתודעה. אך לצידה גם צביטה קלה בלב של תחושת הסיום והפרידה.

היום [למעשה ביום ראשון], אני לא רק מסיים תפקיד ועוזב מקום עבודה, אלא גם נפרד ממקום שהיה לי לבית, ונפרד מציבור של אנשים שהיו לי כעין משפחה שנייה, במשך שנות דור.

התחלתי כל אחד מתפקידיי כאן ב"דחילו ורחימו", ביטוי בארמית שפירושו "ביִראה ובאהבה" כאחד.

בטקס כניסתי לתפקיד בפברואר 2004 אמרתי, כי "אני כבר יכול לספר לכם על שעות ארוכות של יראה לקראת כניסה לתפקיד כה רב אחריות, ויש אומרים אף בלתי-אפשרי. על האהבה אני מקווה שאוכל לספר בטקס הפרישה".

שש השנים הכל-כך סוערות שעברתי בתפקידי מייתרות כנראה את הצורך להסביר את מקור היראה מכובד-האחריות של התפקיד. האהבה, לעומת זאת, שמורה לא לתפקיד אלא לאנשים הנפלאים שחלקו עמי את האחריות הכבדה.

היועץ המשפטי לממשלה מצוי תדיר בעין הסערה. אין, כמובן כל אפשרות מעשית, ומעולם גם לא הייתה לי ציפייה כי החלטותיי, כיועץ משפטי, בתחומים הרבים והשונים בהם אנו עוסקים, יתקבלו כולן, על-ידי כל הציבור, תוך הסכמה כללית. אי-הסכמה וביקורת הם חלק לגיטימי ובלתי נפרד מהתפקיד.

האתגר האמיתי מולו עומד היועץ המשפטי לממשלה אינו בקיומה של הסכמה של הכל להחלטותיו, אלא בקיום ובשימור אמון הציבור בכך שהחלטותיו מתקבלות אך ורק משיקולים ענייניים, ולא מתוך רצון לרַצות גורם זה או אחר, או ציבור כזה או אחר, או את דעת הקהל או התקשורת. אני מקווה ומאמין כי במשימה זו עמדתי.

במשרה נכבדה זו כיהנה לפני שורה ארוכה של יועצים משפטיים לממשלה, אשר עיצבו, ביססו וקידמו - איש איש בדרכו ובסגנונו - מוסד חשוב זה, המופקד על אכיפת החוק, ועל ההגנה וקידום ערכי היסוד של החברה שלנו - שלטון החוק וזכויות האדם. מושגים אלה נשמעים אולי מופשטים, אך הם אינם כאלה כלל ועיקר, והם עיקר עיסוקו של משרד המשפטים, על זרועותיו השונות, מעשה יום ביומו.

נבנה כאן לאורך השנים מבנה מפואר [לא במובן הפיזי כמובן] של מערכת אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק, כאשר בכל דור נוספו נדבכים למבנה זה. אך מלאכת אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק היא מלאכה שלעולם אינה מסתיימת, ועל כל אחד מאיתנו, בתורו, במשמרת שלו, לתרום את תרומתו בעניין זה.

מוכרת האגדה המופיעה בתלמוד הבבלי (תענית כג, א), המספרת על חוני המעגל שהלך בדרך וראה אדם נוטע חרוב. שאל אותי חוני מדוע אתה נוטע חרוב, כלום אינך יודע שהוא ייתן את פירותיו רק בעוד שבעים שנה? השיב אותו אדם: "כשם שנטעו אבותי לי, אטע אני לבני". ישב חוני, נרדם והתעורר כעבור שבעים שנה וראה את נכדו של הזקן כשהוא לוקט מפירות החרוב.

גם אנחנו צריכים להתייחס לעשייה שלנו מתוך ראייה שאנחנו חוליה בשרשרת של עשיה נמשכת שמתפקידה גם לבנות את התשתית לעשיה של הבאים אחרינו.

בהקשר זה, אדגיש שוב את חשיבות שימור מעמדו העצמאי של מוסד היועץ המשפטי לממשלה ושימור אי-תלותו, שכן זהו תנאי מוקדם והכרחי לתפקוד אפקטיבי של מערכות אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק.

הימים אינם ימים קלים. האתגרים הניצבים בפני המדינה הם מורכבים וכבדים אולי יותר מאי-פעם. אתגרים ביטחוניים לצד אתגרים חברתיים.

בעידן של מחלוקות וקיטוב חברתי, הקפדה על החוק ועל כללי המשחק הדמוקרטיים מצד כל חלקי החברה, היא הערובה הכמעט יחידה להמשך תיפקודנו כחברה דמוקרטית מתוקנת. סביב מטרה זו ניתן וצריך להתלכד, ללא הבדל השקפה פוליטית או חברתית.

ואולם בשנים האחרונות, למרבה הצער, אנו עדים לגל עכור של מתקפות על מערכות המשפט ואכיפת החוק, על כל מרכיביהן - בית המשפט העליון, היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה והיועצים המשפטיים בשירות הציבורי - ולתהליך של כרסום ביִראה מפני החוק, ובכיבוד המופקדים על שמירתו, בראש ובראשונה מערכת בתי המשפט.

למדינת ישראל מערכת שיפוטית מפוארת, בעלת הישגים מרשימים בשמירת שלטון החוק, ובעיצוב דמותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, המכבדת את זכויות האדם. מערכת הזוכה לאמון רב על-ידי הציבור בישראל, ולהערכה גבוהה בזירה הבינלאומית.

בשנים האחרונות נוצר הרושם, כי התפישה בדבר חשיבות המשפט וכיבוד החוק ומשרתיו, הייתה לזרא בעיני גורמים שונים בחברה הישראלית. זו תופעה מסוכנת. מערכת בתי המשפט ובראשה בית המשפט העליון, משמשת כגורם ההכרעה היחיד בחברה דמוקרטית, ובתור שכזו מערכת המשפט, משמשת כגורם המאזן והמלכד בחברה דמוקרטית, וכערובה להגנה על ערכי הדמוקרטיה ועל זכויות האדם.

אין באמור כדי לשלול ביקורת עניינית, הנאמרת באופן המכבד את המבקר ואת המבוקר, אך כאשר עוברים מביקורת עניינית, למתקפות אישיות ומוסדיות, תוך דה-לגיטימציה להחלטות המערכת המשפטית, הדבר עלול לסכן את יסודות החברה הישראלית.

אתמול חזינו בתופעה מכוערת ומסוכנת של אלימות פיזית נגד נשיאת בית המשפט העליון. פגיעה בנשיא בית המשפט העליון היא פגיעה גם בסמל ממלכתי של הדמוקרטיה הישראלית.

זו חציית קווים אדומים! זו נקודת שפל של החברה הישראלית ופרי באושים של שיח ציבורי קלוקל ושל נורמות של אלימות בחברה הישראלית.

איני מבקש לקשור בין המתקפות האישיות והמוסדיות על ביהמ"ש והחלטותיו לבין אירוע חמור אך חריג זה, אך זהו תמרור אזהרה לכולנו.

ומכאן כמה מילים ליועץ הנכנס, עו"ד יהודה וינשטיין,

את עו"ד וינשטיין הכרתי בעבודתו כסנגור. במסגרת זו הופיע בפני פעמים אחדות, בשימועים ובפגישות עבודה. לאחרונה גם קיימנו פגישות "חפיפה" ארוכות.

למדתי להכיר ולהוקיר את תבונתו, את המקצועיות והיסודיות, את שיקול הדעת הזהיר והמאוזן ואת הענייניות וההגינות.

כל התכונות הטובות והחשובות האלה יסייעו לו רבות בתפקיד הכה-תובעני בו יתחיל לכהן.

יהודה, אתה נכנס לתפקיד קשה בתקופה לא קלה, אף שכנראה אף פעם לא הייתה תקופה קלה.

האתגרים המונחים לפתחה של המערכת המשפטית - היינו לפתחך - הם רבים: המאבק בשחיתות, המאבק בפשיעה המאורגנת, המאבק בעבריינות על כל סוגיה; ההנחיה והייעוץ המשפטי בכל תחומי העשייה הממשלתית, קידום חקיקה בתחומים רבים ומורכבים, הבטחת השוויון בין כל חלקי החברה, ועוד כהנה וכהנה.

עד כאן הבשורות הרעות. הבשורות הטובות הן שהמערכת איתה תצטרך לנהל את המערכה הקשה - ובראשן פרקליטות המדינה ומערך הייעוץ והחקיקה - הן מערכות איכותיות ביותר, המורכבות מאנשים מקצועיים ומסורים; אנשים בעלי מחויבות עמוקה ובלתי מתפשרת לערכים של הגנה על שלטון החוק וזכויות האדם, הרואים בעבודתם שליחות.

המערכה תהיה קשה. בכך אין ספק. אני מעיד מניסיון אישי. אך אני משוכנע כי תזכה לסיוע ולשיתוף פעולה מלא מצד כל האנשים במערכת, ויחד תוכלו לאתגרים שנכונו לכם.

ולקראת סיום,

בשנים האחרונות היו למערכת אכיפת החוק הישגים משמעותיים בתחומים רבים, ובעיקר בתחום המאבק בשחיתות והמלחמה ובארגוני הפשע - שתי תופעות חמורות המהוות סיכון אסטרטגי על החברה הישראלית.

נעשתה פעילות עניפה והיו הישגים גם בקידום הטיפול בתחומי עבריינות אחרים - בעבירות רחוב עבירות אלימות, ועבירות מקרקעין ותכנון ובניה, עבירות מתחום הגנת הסביבה ועוד.

נעשו גם מהלכים חשובים בתחומי המשפט האזרחי, הכלכלי, המינהלי ועוד.

הייתה גם פעילות עניפה והישגים משמעותיים בתחומי הייעוץ המשפטי והחקיקה, ובקידום זכויות אדם והגנה על זכויות מיעוטים וקבוצות חלשות, וכן בנושאים של המשפט הבינ"ל.

בכל התחומים האלה, וברבים נוספים, נעשה רבות בשנים האחרונות, ויש דברים נוספים המצויים בשלבי ביצוע שונים.

אין זה הזמן והמקום לפרט את כל העשייה הנרחבת הזו. אומר רק כי בכל התחומים האמורים, המאבק לא תם והמלאכה לא נשלמה ואסור לשקוט על השמרים. עשיית הצדק אינה מעשה חד-פעמי, אלא פרי של מאמץ מתמיד, ויש חשיבות רבה להמשיך ולהתמיד בפעילות נחושה ועיקבית.

כפי שהדגשתי בדבריי בטקס כניסתי לתפקיד לפני שש שנים: אין זו מלאכת יחיד אלא מלאכת קולקטיב.

ההישגים שהושגו הם תוצאה של עבודת צוות הרמונית, שילוב ידיים ושיתוף פעולה של רבים - איש איש בתחומו - כאן במשרד המשפטים ובגופים אחרים המופקדים על אכיפת החוק ושמירת שלטון החוק.

ולסיום ממש, שלב הפרידה והתודות,

אתגעגע לדברים שונים במשרד הזה, אך מטבע הדברים פחות לתיקים ויותר לחברים ולשותפים לעבודה לאורך השנים. מכל אחד מהאנשים הנפלאים האלה נפרדתי או אפרד באופן אישי, ורק אזכיר כאן באופן כללי את:

  • החברים בפרקליטות המדינה ומחלקת הבג"צים, שהיו הבית הראשון שלי במשרד במשך כ-13 שנים.

  • החברים ממחלקת ייעוץ וחקיקה, שהייתה הבית השני שלי למשך כ-10 שנים. ובראשם המשנים ליועץ המשפטי לממשלה - מייק בלס, ד"ר שביט מטיאס, שרית דנה, רחל גוטליב, אורית קורן ואבי ליכט - המהווים קבוצת איכות מקצועית יוצאת דופן, הנושאת בעיקר הנטל של הובלת מלאכת הייעוץ והחקיקה.

  • פרקליטי מחוז ופרקליטים מהמחוזות, יחדיו חלקנו שעות עבודה רבות, במה שמכונה "תיקים ציבוריים" ותיקים אחרים.

  • היועצים המשפטיים במשרדי הממשלה וברשויות ציבוריות אחרות וחברים מיחידות המשרד השונות - איתם הייתי בקשרי עבודה, לעתים אינטנסיביים, במהלך כל השנים.

  • פרקליט המדינה, משה לדור - עמו חלקתי אין-סוף שעות, לילות כימים, של דיונים, התייעצויות, התלבטויות והתחבטויות וגם החלטות קשות. אומר רק שלא ניתן לייחל לשותף טוב יותר לדרך חתחתים זו.

אזכיר כאן גם את פרקליט המדינה הקודם, ערן שנדר, שהיה שותף לדרך משך שלוש וחצי שנים, בהן קיבלנו החלטות קשות והובלנו יחדיו מהלכים רבים וחשובים.

  • וכמעט אחרונים חביבים - צוות הלשכה - העוזרים הנפלאים - רז נזרי, שמלווה אותי מיומי הראשון בתפקיד, אורן פונו ודפנה גלוק; המתמחים יעל, מורן ויונתן; צוות המזכירות המסורות: חנה ויצמן, אילה אבני, נעמי נורי, נאווה יחזקאל ותאיר אליהו; הנהג הנאמן - מוטי דהן; והמנצחת על התזמורת, מנהלת הלשכה, ניקה שטיינהוף. כולם ביחד וכל אחד לחוד אחראים ללשכה המתפקדת ביעילות מרשימה, עם מסירות אין קץ ועבודה מאומצת תוך אוירה חברתית נפלאה.

תודה לכל האנשים הטובים האלה שהזכרתי וגם לאלה שוודאי החסרתי, על שנים נפלאות של חברות ועבודה משותפת.

ואחרונות אהובות - אשתי ושותפתי לחיים, אלינער ובנותיי יעל ושירה, שהיו שם תמיד בשבילי נמל המבטחים.

אני מבקש להודות כאן גם לשר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן, על היחס ההוגן והענייני והרוח הטובה ביחסי העבודה, גם מקום שהיו בינינו חילוקי דעות. ותודה גם למנכ"ל המשרד, גיא רוטקופף, ולמנכ"ל הקודם, משה שילה, על הסיוע ועל שיתוף הפעולה הטוב, שלהם ושל כל גורמי המינהל במשרד.

תודה לכולכם. ליבי יהיה איתכם, גם אם מרחוק.

תאריך:  28/01/2010   |   עודכן:  28/01/2010
מני מזוז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 (אבי) אברהם הראל   (יוסף) עידו דיסנצ'יק   (רמי) רם כהן   א.יעקב פרנקל   אבא (אוברי) אבן (איבן)   אבי אולשנסקי   אבי איתם   אבי אלפסי   אבי ארנסון   אבי בטלהיים   אבי בן-נון   אבי בקר   אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי גינדי    אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי הבר   אבי הלפרין   אבי הסנר   אבי וייס   אבי זילברפלד   אבי זמיר / Avi Zamir   אבי טיומקין   אבי יוסף   אבי יששכרוף   אבי לוסקי   אבי ליאור   אבי נימצוביץ   אבי ניר   אבי פריאל   אבי פתיר   אבי רחמן   אבי רצון   אבי שגיב   אבי תורג'מן   אביב גלעדי   אביב לביא   אביבה אפל   אביבה ארנון   אביבה דגן-נוי   אביבה דובסקי שלם   אביבה טלמור   אביבה שחל   אביגדור וילנץ   אביגדור משאלי   אביגדור משאלי   אביגדור סלטון   אביגדור קהלני   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אביגדור קפלן / Avigdor Kaplan   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביגדור (יאנוש) בן-גל   אביגיל כהן   אביגיר פנר   אבידן גלובינסקי   אביהו גופמן   אביחי דורון   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אביחי (אבי) רונצקי   אביטל בית-נר   אביטל רימון-קפלן   אבינועם הדר   אבינועם פינקלמן   אביעד הכהן   אבירה אשקלוני   אבישי אליאס   אבישי ברוורמן   אבישי כץ   אבישי לאור   אבישי קאופמן   אבנר אליצור   אבנר וקסלבאום   אבנר ירקוני   אבנר כהן   אבנר לב-רן   אבנר חי שאקי   אברהים אלעמור   אברהים צרצור   אברהם אברהם / Avraham Avraham   אברהם אטיאס   אברהם אלטלף   אברהם אליקים   אברהם אלמוג   אברהם אפרימי   אברהם אשרי   אברהם ב. יהושע   אברהם בורג   אברהם בחרי   אברהם ביגר   אברהם בייזר   אברהם בן-בסט   אברהם בן-משה   אברהם בן-פורת   אברהם בר-אל   אברהם ברק / Avraham Barak   אברהם גוגיג   אברהם גולדברג   אברהם דלומי   אברהם הימן   אברהם הירשזון   אברהם זהבי   אברהם זילברברג   אברהם זלדמן   אברהם חיימוביץ   אברהם חלימה   אברהם טל / Avraham Tal   אברהם יוסף   אברהם יחזקאל   אברהם יעקב   אברהם כהן   אברהם כהן   אברהם כהן   אברהם כץ-עוז   אברהם מיכאלי   אברהם מלמד   אברהם ננטל   אברהם ענבר   אברהם פודהורצר   אברהם פודהורצר   אברהם פורז   אברהם פטר רנד   אברהם פיזנטי   אברהם פינקלשטיין   אברהם פרי-פריש   אברהם קוזניצקי   אברהם קסירר   אברהם קרסיק   אברהם רביץ   אברהם רגב   אברהם רואימי   אברהם רינות   אברהם שטרן   אברהם שיינפלד   אברהם תירוש   אברהם תירוש   אברהם (אייב) פלד   אברהם (בונדי) לבנת   אברהם (בייגה) שוחט   אברהם (פלנט אמי) כוכב   אברהם אלימלך פירר   אברהם דן רובין   אברהם נתן טננבוים   אברהם-רמי טיבר   אבשלום דנוך   אבשלום (אבו) וילן   אדוארדו לכנר   אדוה פולק   אדיסו מאסלה   אדי-עמנואל שוהם   אדם טל   אדמונד לוי   אדמונד קורדובה   אה-אליזב זידנברג   אהובה מטסרו   אהובה עציון   אהובה קורן   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אהוד אשרי   אהוד בהרב   אהוד בוך   אהוד בן-ש"ך   אהוד ברק   אהוד יערי / Ehud Yaari   אהוד יתום   אהוד מנור   אהוד קפלן   אהוד רצאבי   אהוד רקם   אהוד שילוני   אהוד שרר   אהוד (אודי) אדם   אהרון אברמוביץ   אהרון ארנון   אהרון בן-אריה   אהרון בן-זאב   אהרון דומב (דומפה)   אהרון זאבי (פרקש)   אהרון זלר   אהרון מורג   אהרון מלמד   אהרון סוקולוב   אהרון סלע   אהרון עצמון   אהרון פוגל / Aharon  Fogel   אהרון צ'חנובר   אהרון קורזן   אהרון רצ'בסקי   אהרון ד. גולדס   אהרון ח. ורבנר   אהרון יהודה לייב שטיינמן   אהרן אבוחצירא   אהרן אמינוף   אהרן ברנע   אהרן ברק   אהרן דוברת   אהרן מקובר   אהרן נחומי   אהרן פרקש   אהרן קלרמן   אהרן שדה   אהרן ד. גולדס   אהרן ח. ורבנר   אודי ניסן   אודי רקנאטי   אודי שני   אוטונומיה אישית   אולג ז'ורבלוב   אוסאמה בן-לאדן   אוסאמה חמדאן   אוסילה אבו אסעד   אוסקר אמבון   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר פינס (פז)   אורה אוריאל   אורה בר-גיל   אורה גלטשטיין   אורה זק   אורה לוין-סלע   אורי אבנרי   אורי אור   אורי אליאב   אורי ארבל   אורי אשכולי   אורי בן-דור   אורי בר-לב   אורי גולן   אורי גורן   אורי גלבוע   אורי דורי   אורי דן   אורי וירצבורגר   אורי זוהר   אורי חמני   אורי יוגב   אורי יוסף   אורי כהן-אהרונוב   אורי לויט   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מנשה   אורי מסר   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי נעמתי   אורי סלונים / Ory Slonim   אורי פוני   אורי פורת   אורי פשס   אורי צפת   אורי קויאטק   אורי קיטאי   אורי שהם / Uri Shoham   אורי שטרוזמן   אורי שנער   אורי הנר אוחיון   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אוריאל סביר   אוריאל רייכמן / Uriel Reichman   אוריאל שרון   אוריה שביט   אורית אהרוני   אורית אפעל-גבאי   אורית בוצר   אורית גונן   אורית יעקבס   אורית לביא-נשיאל   אורית מרום-אלבק   אורית נוקד   אורית קנטור   אורית שוחט   אורית בת אל חדד   אורית פזי יעקבס   אורלי גלמן   אורלי הר-ציון   אורלי נסים   אורלי סלע   אורלי סרוסי   אורלי תמיר   אורליה קירמאיר   אורן זריף   אורן מוסט   אורן נהרי   אורנה אופיר   אורנה ברנד   אורנה דויטש   אורנה לביא   אורנה שדמי   אורנית אגסי / Oranit Agasi   אורפיה שטסמן   אושרת קוטלר   אזרן פרוספר   אחיקם סטולר / Ahikam Stoler   אחמד אבו פריחה   אחמד א-ד`אהר   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אחמד יאסין   אחסאן כנעאן   אטליא וישקין-פלורנטל   איברהים בולוס   איוב קרא / Ayoob Kara   איוי חסל-מרגלית   איזי כהן / Izi Cohen   איטה נחמן   איטה קציר   אייל בן-שלוש   אייל חיים   אייל טיבי   אייל לביא   אייל קרני   אייל שלום אברהמי   איילת פיליפס   איל באומגרט   איל בן-ראובן   איל לויטה   אילה גזית   אילה חסון-נשר   אילה פרוקצ'יה   אילוה וואנו   אילון גנור   אילון הרציקוביץ   אילון צונץ   אילון שלו   אילונה לינדנשטראוס-אריאלי   איליא עבדו   איליה קגן   אילמה שורפ   אילן אוליצקי   אילן איטח / Ilan Itah   אילן אליאב   אילן בירן   אילן בן דור   אילן בן-דב   אילן גילאון / Ilan Gilon   אילן גנון   אילן דפדי   אילן הרן   אילן ירון   אילן ישראלי   אילן לויטה   אילן ליבוביץ'   אילן מוזס   אילן מנבר   אילן מנחם   אילן סאקס   אילן סופר / Ilan Sofer   אילן פיבקו   אילן פלטי   אילן פפה   אילן פרנקו   אילן קרני   אילן רמון   אילן שול   אילן שטאובר   אילן שיף   אילן שלגי   אילן שלמה שילה   אילנה גת   אילנה דיין   אילנה כהן   אילנה כהן   אילנה שנבל   אילנה תמיר   אילת דגן   אילתה זיסקינד   אילתה זיסקינד   אינאס סלאמה   איציק פרי   איריס אפק   איריס ביאליק   איריס חפץ-בורכרדט   איריס לושי-עבודי   איריס סורוקר   איריס שרסקי   אירית בר-זיו   אירית גיל   אירית מני-גור   אירן קוכמן-פרנקל   איתי אדרת   איתי כץ   איתמר אמסטרדם   איתמר בורוביץ   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר לוין   איתמר פלפל   איתן בן-אליהו   איתן בנצור   איתן דוברוב   איתן דורון   איתן הבר   איתן ורטהימר   איתן כבל / Eitan Cabel   איתן לבני (בנוזוביץ')   איתן מגן   איתן מודן   איתן סורוקה   איתן עמית   איתן פלדש   איתן רף   איתן שאנן   איתן ששינסקי   איתן ישראל אורנשטיין   איתנה כרמן   אלברט אלאלוף   אלדד פרשר   אלדד שידלובסקי   אלה מירז   אלה קנר   אלומה רייס   אלון אופיר   אלון אינפלד / Aylon Infeld   אלון בן-דוד   אלון גילון   אלון טימן   אלון כהן   אלון כהן   אלחנן גלזר   אלחנן הלפמן   אלחנן שנון   אלחנן-אריה לוונטהל   אלי אברבנאל   אלי אדמוני   אלי אונגר   אלי אלעזרא   אלי אמרוסי   אלי אפללו   אלי בהר   אלי בייז   אלי בליליוס   אלי בן-מנחם   אלי ברקת   אלי גולדברג   אלי גולדשמידט   אלי גולדשמידט   אלי גונן   אלי גרונדשטיין   אלי דה-קסטרו   אלי הורביץ   אלי זמסקי   אלי זרחין   אלי טוב   אלי יוסף   אלי לנדאו   אלי מויאל   אלי מוריק   אלי משיח   אלי סדן   אלי ספיר   אלי פישר   אלי ציפורי   אלי קובייסי   אלי רייפמן   אלי שרון   אלי שרמייסטר   אליאב אסא   אליאור נעם חן   אליה נוס   אליהו ביתן / Eliyahu Bitan   אליהו בכר   אליהו בן-זימרה   אליהו בקשי דורון   אליהו גבאי   אליהו וינוגרד   אליהו ישי   אליהו כהן   אליהו כהן   אליהו מצא   אליהו נימני   אליהו סויסה   אליהו עזריאל   אליהו פיכמן   אליהו פפושדו   אליהו קידר   אליוט טננבאום   אלימלך פירר   אליסיה לרנר   אליעז יוסף א.   אליעזר אבטבי   אליעזר גולדברג   אליעזר יונס   אליעזר כהן   אליעזר פישמן / Eliezer Fishman   אליעזר פלג   אליעזר קולס   אליעזר רוזנטל   אליעזר ריבלין / Eliezer Rivlin   אליעזר שחורי   אליעזר שך מנחם   אליצור פלד   אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein   אלישבע ברק   אלישע אבן-טוב   אלישע ינאי   אלכס אנסקי   אלכס ורד   אלכס טל   אלכס מילר   אלכס קאופמן   אלכס קוצר   אלכסנדר גורסקוב   אלכסנדר הורוביץ   אלכסנדר יוכטמן   אלכסנדר לובוצקי   אלכסנדר פיליפוב   אלכסנדר צינקר   אלכסנדר קוגן   אלמה וייך-חושן   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אל-עמי חפץ   אלפרד אקירוב   אלקנה אפרתי   אמאל חמיס   אמזון   אמין אל-הינדי   אמיר אורן   אמיר ברגר   אמיר ברנע   אמיר גבע   אמיר חייק   אמיר טובי   אמיר כספי   אמיר סטמרי   אמיר צ'כנוביץ   אמיר שוהם   אמיר שולמית   אמנון אברמוביץ'   אמנון אורנשטיין   אמנון גולדשמיט   אמנון דה-הרטוך   אמנון דנקנר   אמנון יצחק   אמנון כהן   אמנון כהן   אמנון לורד   אמנון ליפקין-שחק   אמנון נדב   אמנון סטרשנוב   אמנון ספרן   אמנון צביאל   אמנון רובינשטיין   אמנון שדה   אמרי טוב   אנג'לה אסליזרה   אנדרי סלאבו   אנה רוסו   אנה שניידר   אסנת אלון-לאופר   אסנת מרדור   אסער עזאיזה   אסף גולדרינג    אסף ורשה   אסף חפץ   אסף רמון   אסף שני   אספרנצה אלון   אסתי פרז   אסתי קוך   אסתר אורבך   אסתר אייזיק   אסתר באום-ניקוטרה   אסתר דודקביץ   אסתר הגר   אסתר הלמן   אסתר חומש-גופר   אסתר חיות / Esther Hayut   אסתר כהנא   אסתר נבון   אסתר קובו   אסתר קציר   אסתר קרפיול   אסתר שחר   אסתר שטיין   אסתר שטמר   אסתרינה טרטמן   אפי אושעיה   אפי ארזי   אפי שטנצלר   אפרים איתם   אפרים דורון   אפרים הלוי   אפרים לפיד   אפרים לרון   אפרים סולומון   אפרים סנה   אפרים צוק   אפרים ריינר   אפרים שגיא   אפרים תבורי   אפרת אורבך   אפרת יעבץ   אפרת לקסר   אצילת סמכויות   אראל גלבוע   ארווין דוד אייזנברג   ארז אלברט   ארז ויגודמן / Erez Vigodman   ארז טיקולסקר   ארז טל   ארז יקואל   ארז משה דורון   ארי שביט   ארי תיבון   אריאל אטיאס   אריאל בן-ארי   אריאל גינזבורג   אריאל ואגו / ARIEL  VAGO   אריאל חזק   אריאל שרון / Ariel Sharon   אריאל שמעון בן ארי אטינגר   אריאלה אושפיז   אריאלה בלט   אריאלה גילצר-כץ / Ariela Giltzer-Katz   אריאלה זהר-הלוי   אריאלה ישראל   אריאלה לביא   אריאלה פלד   אריאנה מלמד   אריה אביאב   אריה אבן-ארי   אריה אבן-ארי   אריה אבנרי / Arie Avneri   אריה אבריאל   אריה אטיאס   אריה איבצן   אריה אינגבר   אריה אלדד   אריה אלקלעי   אריה ביטון   אריה בנדר   אריה בר   אריה בריק   אריה ברנוביץ   אריה ברקול   אריה גולן   אריה גלר   אריה גמליאל   אריה גנגר   אריה גנס   אריה דוידסון   אריה דוניץ   אריה ונגרקו   אריה זומר   אריה זייף   אריה חדש   אריה חן   אריה יהודאי   אריה כהנא   אריה כספי   אריה לוין   אריה מוסקונה   אריה מועלם   אריה מינטקביץ   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אריה מלמד   אריה נאמן   אריה נאמן   אריה סגלסון   אריה עובדיה   אריה פייגנבוים   אריה פיינגולד   אריה פישבק   אריה קורן   אריה קרסו   אריה רהב   אריה רומנוב   אריה רונה   אריה רזי   אריה רייטר   אריה רייכמן   אריה שוהם   אריה שחל   אריה שחר   אריה שילה   אריה שמש   אריה שפירא / Arie Shapira   אריה תגרקו   אריה (אריק) פלדמן   אריק בר שדה   אריק מויאל   אריק פינטו   אריק פנט   אריק צוקרמן   אריק קרפ   אריקה פריאל   ארליך רוגינסקי   ארנה ברדיצ'ב-לב   ארנה לוי   ארנון בנטור   ארנון גפני   ארנון גפני   ארנון דראל / Arnon Darel   ארנון מוזס / Arnon  Mozes   ארנון פרי   ארנון קפלן   ארקדי גאידמק / Arcadi  Gaydamak   אשכנזי אליאב   אשר אוחנה   אשר אפריאט   אשר גולדין   אשר גולדשלנר   אשר גרוניס / Asher Grunis   אשר הלפרין   אשר לוי   אשר קולה / Asher Kula   אשר רשף   אשרי פרוסט   אתי בוהדנה ואקנין   אתי בר-לב   אתי לבני   אתי פז   אתי קני   בג"צ ההינתקות   בג"צ וינוגרד   בג"צ ירדור   בג"צ ערוץ 7   בג"צ קול העם   בג"צ קלפי המיקוח   בולסלב גולדמן   בועז משעולי   בועז-יוסף טוליפמן   בטינה טאובר   ביאטריס פידמן   ביל גייטס   ביל קלינטון / Bill Clinton   בילי חורש   בילי מוסקונה-לרמן   בינה בר-און   ביריה לפידות   בלהה גילאור / Bilha Gilor   בלהה טולקובסקי   בלהה כהנא   בלהה מילנר   בלהה פרולינגר   בלנש קיי   בלפור חקק   בן כספית   בן ארצי ניר   בן ברננקי   בן ציון ברגר   בן ציון מוצפי   בן-דרור ימיני   בני בנימיני   בני גנץ / Benny  Gantz   בני הנגאל   בני וקנין   בני חבוט   בני חבוט   בני כשריאל   בני לאו   בני לוין   בני ליס   בני לנדא   בני פיש   בני שטינמץ / Beny  Steinmetz   בני שפריר   בניהו שמואלי   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין אטיאס   בנימין אלון   בנימין ארבל   בנימין ברנר   בנימין גיבלי   בנימין זיו   בנימין זיו   בנימין יזרעאלי   בנימין יסלזון   בנימין לויתן   בנימין ליברמן   בנימין מלמן   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בנימין שדה   בנימין שריג   בנימין (דוד) גאון   בנימין (פואד) בן-אליעזר / Binyamin  Ben-Eliezer   בנעד גולדווסר   בן-עמי צוקרמן   בנציון נוה   בן-ציון גרינברגר   בן-ציון זילברפרב   בן-ציון סלמן   בן-ציון רבינוביץ   בעז אוקון   בעז ורדי   בעז תמיר   בצלאל לבנה   בצלאל לוין   בצלאל מזרחי   בצלם   בר רפאלי   בר כוכבא בן-גרא   ברגר עזרא   ברוך אדם   ברוך אזולאי / BARUCH  AZULAY   ברוך אלשיך   ברוך בהט   ברוך ברכה   ברוך ברק   ברוך מצר   ברוך שמואל   ברוך (ברונו) וינשטיין   ברונו ויטלה   ברוריה גולדשמידט   ברוריה טגליכט-ורבר   ברטי אוחיון   ברטי ברודו   ברכה אופיר-תום   ברכה בר-זיו   ברכה מרלין-צור   ברכה סמסון   ברכה קורנבליט-נוי   ברנע זינגר   ברנרדו וידנה א.   ברק אובמה / Barack Obama   ברק לורדן   בשאר אסד   בשיר נוסיר   בתיה ארליך   בתיה בן-מתתיהו   בתיה ברנדשטין   בתיה גורביץ   בתים משותפים   בת-שבע כהן   ג'אדה בסול   גאול מרגלית   גאולה אבן   גאולה לוין   גאולה לפיד   גאולה שמעיה   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גבי ברון   גבי גזית / Gabi Gazit   גבי גל   גבי קדוש   גבי קיינר   גבי רוזנברג   גבי רוטר   גבעתי בן-יוסף   גבריאל בך   גבריאל וייל   גבריאל טרכטוברג   גבריאל מימון   גבריאל פישמן   גבריאל קלינג   גבריאל שטרסמן   גבריאל (גבי) אופיר   גבריאלה (דה- ליאו)לוי   גבריאלה שלו / Gabriela Shalev   גד זאבי   גדי ליפשיץ   גדי סוקניק   גדליה גל   גדליה טהר-לב   גדליה פז   גדעון אורבך   גדעון ארזי   גדעון בן משה   גדעון בן-יוסף   גדעון ברק   גדעון גדות   גדעון גינת   גדעון המבורגר   גדעון להב   גדעון לוי / Gideon Levi   גדעון לנגהולץ   גדעון מרין   גדעון מרקס   גדעון סאמט   גדעון סיטרמן   גדעון עזרא   גדעון עשת   גדעון פירט   גדעון פרל   גדעון קורמס   גדעון קלוגמן   גדעון קרני   גדעון רוזנר   גדעון שניר   גדעון שפירא הכהן   גדעון שפר   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גדר הפרדה   ג'ו ביידן   גואל רצון   גולדה מאיר   גולן יוכפז   ג'ון אדוארדס   ג'ון קרי   גונן גינת   גונן עזריאל (עזרי)   גור פינקלשטיין   ג'ורג' אזולאי   ג'ורג' אמוראי   ג'ורג' בוש / George W.  Bush   ג'ורג' דיביני   ג'ורג' קרא / George Kara   גוריון מלצר   גזי קפלן   גיא גינדי   גיא וינברג   גיא רולניק   גיא שרים   גיורא איילנד   גיורא אקרשטיין   גיורא בר-דעה   גיורא בר-ניר   גיורא דבל   גיורא לב   גיורא רוזן   גיל אגמון   גיל אלדמע / Gil  Aldema   גיל ביאנקו   גיל דניאל   גיל ליטמן   גיל ליידנר   גיל נזרי   גיל פרצ'יק   גיל שויד   גיל שולדנפרי   גיל תמרי   גילה אורגל   גילה בר-אור   גילה כנפי-שטייניץ   גילה מיכאלי   גילה ספרא-ברנע   גילה פינקלשטיין   גילי דקל   גילי זהר   גיליה רביד / Gilia  Ravid   ג'לאל אבו-טועמה   ג'לאל אבו-טעמה   גלי סיטי-בר עוז   גליה טסלר-פרי   גליה מאור   גלית אוסי-שרעבי   גלית מדמוני   גלית מור-ויגוצקי   גלית ציגלר   גלעד גלעדי   גלעד עדין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל אבו-פנה   ג'מאל זאחלקה   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   ג'מיל נאסר   ג'מילה ג'בארין   ג'מלאת מדלג'   גנדי ריגר   ג'ני טנוס   גפני אליהו   גרגורי רצ'שטר   גרשון בן-שחר   גרשון גרמן   גרשון זלקינד   דב חנין / Dov Hanin   דב מרדכי פרנקל   דבורה אביטל   דבורה כרמיל   דבורה עטר   דבורה פייברג   דבורה פישלר   דגית ויסמן   דדי צוקר   דוב ליאור   דובי מילר   דוד אבנר   דוד אגם   דוד אוני   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אייזנמן   דוד אלפנדרי   דוד אפל   דוד ארזי   דוד בונפלד   דוד בוסקילה   דוד בורוביץ   דוד בלומברג   דוד בן בעש"ט   דוד בן-גוריון   דוד בן-גרשון   דוד בן-דוד   דוד בצרי   דוד בר-אופיר   דוד ברודט   דוד ברוך   דוד ברזילי   דוד ברק   דוד גדול   דוד גוזל   דוד גולומב   דוד גולן   דוד גולן   דוד גילת   דוד גל   דוד גלבוע   דוד גרנות   דוד הזלקורן   דוד הירשפלד   דוד הרשקוביץ   דוד וינשל   דוד ויסברג   דוד ויצטום   דוד זיו-און   דוד זלצמן   דוד חיון   דוד חשין   דוד טל   דוד יוסף   דוד כהן / David  Cohen   דוד כהן   דוד כוכב   דוד לובינסקי   דוד לוי   דוד לוינסון   דוד לויתן   דוד ליפקין   דוד לנדסמן   דוד מגן (מונסונגו)   דוד מידר   דוד מילגרום   דוד מינץ / David Mintz   דוד מנור   דוד מנע   דוד סילורה   דוד עברי   דוד עזרא   דוד עזריאלי   דוד עזריה   דוד פישר   דוד פרי   דוד פרידמן   דוד פרלוב   דוד פרלמן   דוד פרנקל   דוד פרנקל   דוד פתאל   דוד קוליץ   דוד קליין   דוד קפולסקי   דוד קראוס   דוד קרויטורו   דוד קרמר   דוד קרמרמן   דוד רובנר   דוד רוזן / David Rozen   דוד רותם   דוד שהם (אידלשטיין)   דוד שכטר   דוד שלכט   דוד שמעוני   דוד שש   דוד תדמור   דוד תורג'מן   דוד (דדי) צוקר   דוד (דודי) ליטבק   דוד שמאי גלדשין-גלדסטון   דודו טופז / Dudu Topaz   דודי בר-לב   דודי וייסמן   דודי כהן   דורון אזוגי   דורון אלמוג   דורון בלשה   דורון חסדאי   דורון טמיר   דורון יעקובי   דורון לוי / Doron Levi   דורון פורת   דורון קשוב   דורון רובין   דורון רוזנבלום   דורון שורר   דורון שטיגר   דורית בונדה   דורית ביניש / Dorit Beinisch   דורית דגני   דורית דורון   דורית כהן   דורית פיינשטיין   דורית פריאל   דורית קוברסקי   דורית רייך-שפירא   דורית שחר   דיאנה סלע   דידי רוטשילד   דיוויד פדרמן   דיויד אלנסון   דינה אפרתי   דינה היימן   דינה כהן   דינה מויאל   דינה עידן   דינה קידר   דיני תחרות הזכויות   דיתה פרוז'ינין   דליה אבי-גיא   דליה איציק   דליה אלוש   דליה ברנסון   דליה גליקסמן   דליה גנות   דליה דורנר   דליה וילנקו   דליה זליקוביץ   דליה יאירי   דליה כץ   דליה לב   דליה מארק-הורנצ'יק   דליה פרשקר-כצמן   דליה צור   דליה קליימן   דליה רבין-פילוסוף   דליה-סודה חי   דלית גילה   דלית ורד   דלית ורד-עמית   דלית שושן   דן חלוץ   דן כהן   דן מרגלית   דן מרידור / Dan Meridor   דן סגל   דן בצלאל מור   דנה אינטרנשיונל   דנה דרזנין   דנה מרשק-מרום   דני אדלר   דני איילון   דני בירן   דני גילרמן   דני דנקנר   דני ויטמן   דני ויינמן   דני יתום   דני מרגלית   דני נחום   דני צור   דני צרפתי   דני רוזוליו   דני (אהרון דניאל) גור   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   דניאל אדרי   דניאל אזולאי   דניאל ארנסט   דניאל בארי   דניאל בוסתנאי   דניאל בן-סימון   דניאל ברנר   דניאל הרשקוביץ   דניאל זייפמן   דניאל זייפמן   דניאל זר   דניאל טפרברג   דניאל לופו   דניאל פרידמן   דניאל קריצ'מן   דניאל קרסו   דניאל רוזן   דניאל שטינמץ   דניאלה כספית   דניאלה שריזלי   דניאל-יצחק לוי   דניה קרת-מאיר   דפנה אבניאלי / Dafna Avnieli   דפנה בלטמן-קדראי   דפנה גבע   דפנה גורסניק   דפנה הורוביץ   דפנה ויינטראוב   דפנה כהן   דפנה מאור   דפנה קפליוק   דפנה שגיב   דפנה שוורץ   דרור אביבי   דרור בירנבאום   דרור בריל   דרור זייגרמן   דרור שורץ   דרור שטרום / Dror Shtrum   דרורה בית-אור   דרורה פלפל   דריה יבניאלי   האדמו"ר מגור   האח הגדול   האחים פריניאן   האם המרעיבה   האני חזאן   האשם ח'טיב   האשם מחאמיד   הבטחה שלטונית   הדס אשר-שפר   הדס גולדקורן   הדס יהלום   הדס עובדיה   הדסה אחיטוב-הרטמן   הדסה אמיתי   הדסה אסיף   הדסה בן-עתו   הדסה נאור   הדסה פלד   הדר רון   הוגו צ'אופן   הילה גרסטל / Hila Gerstel   הילה כהן   הילה פורת   הילרי קלינטון / Hillary  Clinton   היפר חובה חקוקה   הלבנת הון   הלל זיידל   הלל סומר   הנחיות מנהליות   הסכם אוסלו   הרווי בורטון   הרווי גרובס   הרן פינשטיין   הרצל כספי   הרצל שפיר   הרשות השנייה   ואסל טאהא   וויליאם חאמד   וול סטריט   וופא זועבי-פאהום   וייס שבח   ויצמן שירי   ויקטור בריילובסקי   ויקטור מדינה   ולדי בלייברג   ולדימיר יקירביץ'   ולדימיר פוטין / Vladimir  Putin   ולרי ברכיה   ורד נוף   ורד פרימוב   ורד רייכמן   ורד שניאור   ורד שפר / Vered Shefer   ורדה אלשיך / Varda alshech   ורדה בן שחר   ורדה וירט-ליבנה   ורדה טויסטר   ורדה טל   ורדה כהן   ורדה מרוז / Varda Maroz   ורדה סאמט   ורדה סמט   ורדה פלאוט   ורדה שוורץ   ורדינה סימון   ורוניקה לאריו   זאב אבלס   זאב אורן   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בוים   זאב בילסקי   זאב בן- אשר   זאב ברוטפלד   זאב דרורי / Zeev Drori   זאב המר   זאב ליבנה   זאב מאור   זאב מוזס   זאב נוימן   זאב נסים   זאב סגל   זאב פלדמן   זאב פרידמן   זאב צחור   זאב רבינוביץ   זאב רפואה   זאב שטרנהל   זאב שיף   זאב שפיר   זאב שצקי   זאב תדמור   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זבולון אורלב   זהבה אגי   זהבה בוסתן / Zehava Bustan   זהבה בנר (קאודרוס)   זהבה גלאון   זהבה קאודרס-בנר   זהר אופק   זהר קראוס   זוהר זיסאפל   זוסיה רז   זיאד הווארי   זיאד סאלח   זיוה הדסי-הרמן   זיוה עצמון   זיילר ורדימוס   זכות השמיעה   זכי שפירא   זכריה ימיני   זכריה כספי   זלמן מלמד   זלמן שובל   זמיר כהן   זמיר סופר   זמירה שחר   ז'ק בר   ז'ק מישל   ז'ק שיראק   זקי ברק   ז'קי סבג   חאור (נחי) נחמן   חאלד ג'לג'ולי   חאלד כבוב / Khaled  Kaboub   חאלד משעל   חביב עמר   חגי ברנר   חגי גולדברג   חגי גולן   חגי הדס   חגי טרסי   חגי מירום   חגי סגל   חגי רובין   חגית ישראל   חגית לקר   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   חגית מטלין   חגית מסר-ירון   חגית שגיא   חגית תירוש   חדוה אלמוג   חדוה ברילינט   חדוה וינבאום-וולצקי   חוה עומר   חוה פרידמן   חוה שניר   חוסה כהן   חוסניה ג'אברה   חופית גרשון יזרעאלי   חופש הביטוי   חופש העיסוק   חזרא חקשורי   חטיב תאופיק   חיה אלחנתי   חיה זנדברג   חיה חפץ   חיה פרס   חיותה כוחן   חיי בן-דוד   חיים אברהם   חיים אדר   חיים אורגיל   חיים אורון   חיים אלקן   חיים אלתר   חיים אמסלם   חיים ארז   חיים אריאל   חיים ארמון   חיים בחובר   חיים בן-דור   חיים בנטל   חיים גירון   חיים גל   חיים גלאון   חיים גלפז   חיים דברת   חיים דויד   חיים דרוקמן   חיים דרור   חיים היילפרין   חיים זיסוביץ   חיים חדש   חיים טובי   חיים יבין / Haim Yavin   חיים כהן ("החלבן")   חיים כהן (הרמן)   חיים כחלה   חיים כץ / Haim Katz   חיים לחוביצקי   חיים לי-רן   חיים מסילתי   חיים מר   חיים נחמיאס   חיים ניסנסון   חיים נתיב   חיים סבן / Haim Saban   חיים סומך   חיים פורת   חיים פיאלקוף   חיים פיזם   חיים פינטו / Haim Pinto   חיים פרג'י   חיים קלוגמן   חיים קניבסקי   חיים קרופסקי / Haim Kropsky   חיים קרמר   חיים קרסו   חיים רובין   חיים רוזן   חיים רחמים   חיים רמון   חיים שטסל   חיים שיין   חיים שיף   חיים תבורי   חיננית לויפר   חלבי רפיק   חלדון עבד אלנבי   חלי בולס   חליל עבוד   חמאד אבו-רביעה   חמדה קמחי   חמוטל גת   חמי שלו   חנא סבאג   חנא סוייד   חנה אופק   חנה אור-זיו   חנה בית הלחמי   חנה בן-יוסף   חנה בן-עמי   חנה גבור-אלישע   חנה ורדי   חנה טרכטינגוט   חנה ינון   חנה לפין-הראל   חנה מוסנזון   חנה מרכוס   חנה סלוטקי / CHANA  SLOTKY   חנה סנש   חנה פליישר   חנה פליישר   חנה קהת   חנה קוצר-ספיר   חנה קים   חנה קיציס   חנה קרני   חנה רוזנברג   חנה רוטשילד   חנה שחורי   חנה שניצר-זאגא   חנוך אריאל   חנוך כרמון   חנוך לנדאו   חנוך מרמרי   חנוך מרקשייד   חנוך פדר   חנוך שילוני   חני ברוכין   חני הורוביץ   חני מונין-לבקוביץ   חניתה מיטלס   חנן אכסף   חנן אפרתי   חנן בן-עמי   חנן וייס   חנן זוגלובק   חנן טיבי   חנן מלצר / Hanan Melcer   חנן ניצן   חנן פורת   חנן קריסטל   חנן רבינוביץ   חנן שמש   חנניה גיבשטיין   חנניה רהאן   חסין פארס   חסן אוסאמה   טדי שגיא / Teddy Sagi   טהר שחף   טובה אילן   טובה כגן   טובה נייברג   טובה סיון   טובה שטרסברג-כהן   טוביה ארליך   טוביה צפיר   טוביה שוהם   טוני בלייר   טוני בלייר   טייב טאסור-יונס   טלאל אל קרנאוי   טלאל מסללם   טלב אלסאנע   טלי חיימוביץ   טליה פרדו   טלילה לדרמן   טניה יהב   י.יעקב סלומון   י.יעקב סלומון   יאהו   יאיר אורגלר / Yair Orgeler   יאיר אשל   יאיר בן-דוד / Yair  Ben-David   יאיר דורי   יאיר דלוגין   יאיר המבורגר   יאיר ליפשיץ   יאיר לנדאו   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר מאירי   יאיר נווה   יאיר סרוסי   יאיר פודים   יאיר פרץ   יאיר קארו   יאיר רוטלוי   יאיר שטרן   יאיר שפירא   יאסר ערפאת   יאשיהו יוסף פינטו   יבניה גזין-גורנשטיין   יגאל ביבי   יגאל ברוכי   יגאל ברזילי   יגאל בר-יוסף   יגאל גלם   יגאל גריל   יגאל דימנט   יגאל ליבר   יגאל לנדאו   יגאל מרזל / Yigal Marzel   יגאל נמרודי   יגאל פליטמן / Yigal Plitman   יגאל פרימן   יגיב פוקס   ידידיה יערי   ידין טימור   ידין ענתבי   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהודה אברמוביץ   יהודה אטלס   יהודה בן-חמו   יהודה ברוס   יהודה בר-יוסף   יהודה גולדברג   יהודה גורסד   יהודה גלעד   יהודה גנץ   יהודה גרניט   יהודה וידן   יהודה וילק   יהודה וינשטיין   יהודה זפט   יהודה חיות   יהודה כהן   יהודה לנקרי   יהודה מילוא   יהודה מילוא   יהודה ניב   יהודה נסרדישי   יהודה סרוסי   יהודה עדס   יהודה עמיחי   יהודה עמיטל   יהודה עפרת   יהודה פרגו   יהודה פריידנברג   יהודה פתאל   יהודה שגב   יהודה שגיב   יהודה שורץ   יהודה שרוני   יהודה שריד   יהודה (יולי) עופר   יהודה מ. לוי   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יהודית אמסטרדם   יהודית ברוניצקי   יהודית גרנית   יהודית דה-לוגה   יהודית הופמן   יהודית ישראל   יהודית נאות   יהודית צור   יהודית קרפ   יהודית שבח / Yehudit Sevah   יהודית שטופמן   יהודית שיצר   יהודית שפר-צור   יהונתן דוידוביץ   יהונתן עדיאל   יהונתן פאר   יהורם גאון   יהושוע (שוקי) פורר   יהושע איכילוב   יהושע בטיס   יהושע בן-שבת   יהושע בן-שלמה   יהושע בן-שלמה   יהושע גייפמן   יהושע גלברד   יהושע דיאמנט   יהושע הלוי   יהושע לניאדו   יהושע מאור   יהושע מצא   יהושע פולק   יהושע פרל   יהושע רוה   יהושע רטנר   יהושע שגיא   יהושע א. פלפל   יואב אספיס   יואב ביין   יואב בן-סימון   יואב ברין   יואב גיא   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב וינברג   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יואב ניסן-כהן   יואב ערמוני   יואב צח-וכס   יואב קרני   יואב רוזן   יואב שלוש   יואל אסתרון   יואל גת   יואל חסון / Yoel Hason   יואל לביא   יואל מוזס   יואל מרקוס   יואל פלדשו   יואל קרסו   יואל שמחי   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל ארנון צור   יובל גזית   יובל גנן   יובל גרין   יובל דיסקין   יובל קרניאל   יובל שדמי   יובל שושני   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יובל שרלו   יוגב ורה   יוהנה-אנה פרדיס   יוחנן גבאי   יוחנן וולך   יוחנן כהן   יוחנן פאולוס   יוחנן פלסנר   יוחנן צנגן   יוכבד גרינוולד-רנד   יוכבד שוגרמן   יוליאן שטוגל   יוליה טורצקי   יוליה סרוסי   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יום-טוב בילו   יום-טוב סמיה   יונה אטדגי   יונה יהב / Yona Yahav   יונה יודלביץ   יונה מצגר   יונה מרקוביץ / Yona Markovich   יונה פוגל   יונה תדיר   יוני בן-מנחם   יונתן אברהם / Yonatan Avraham   יונתן אדרת   יונתן בשיא   יונתן דייויס   יונתן הלוי   יונתן סלמון   יונתן עירוני   יונתן פולארד   יונתן פסי   יונתן קולבר   יוסי אלון   יוסי אלשיך   יוסי גל   יוסי הולנדר   יוסי טופלן   יוסי כץ   יוסי מימן / Yossi Miman   יוסי מלמן   יוסי ענבר   יוסי פינקלשטיין   יוסי פינקלשטיין   יוסי פרץ   יוסי שטרית   יוסי שלי   יוסי שריד   יוסי תורג'מן   יוסף אדיר   יוסף אהרונסון   יוסף אורון   יוסף איסמעיל   יוסף אלברק   יוסף אלדן   יוסף אלון / JOSEPH  ELON   יוסף אלרון   יוסף אקרמן   יוסף ביליין   יוסף בן-חמו   יוסף בן-צבי   יוסף בראל   יוסף ברד   יוסף גבע   יוסף גולדברג   יוסף גנוסר   יוסף גנשר   יוסף גריינר   יוסף דאובר   יוסף הולנדר   יוסף ויסמברג   יוסף ורדי   יוסף חכמי   יוסף חריש   יוסף טסייה-כהן   יוסף טרדי   יוסף יגאל   יוסף יוסף   יוסף יוספי   יוסף כהן   יוסף לפיד   יוסף מזור   יוסף משלב   יוסף נחמיאס   יוסף נמרי   יוסף סוהיל   יוסף פוסמן   יוסף פישלר   יוסף פנחס   יוסף פרידמן   יוסף צ'חנובר   יוסף קוצ'יק   יוסף רוזן   יוסף רויכמן   יוסף ריבלין   יוסף שבו   יוסף שגל   יוסף שוסט   יוסף שם-טוב   יוסף שפרינצק   יוסף ששון   יוסף תמיר   יוסף (ספי) ריבלין   יוסף ב. בורמן   יוסף יצחק פריצקי   יוסף שלום אלישיב   יוספה יבין   יורוקום   יורי שטרן   יורם אבי-גיא   יורם אוברקוביץ   יורם אלסטר   יורם אלרואי   יורם בייט   יורם בליזובסקי   יורם בליזוכסקי   יורם ברגר   יורם גבאי   יורם גבאי   יורם גיל   יורם גלובוס / Yoram Globus   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם הולצמן   יורם וייס   יורם זבה   יורם זיו   יורם טורבוביץ / Yoram Turbovich   יורם לנדאו   יורם מחכמי   יורם מרציאנו   יורם נועם / Yoram Noam   יורם שחל   יורם שטרית   יורם שכטר   יזהר שער   יחזקאל ביניש / Yehezkel Beinisch   יחזקאל דברת   יחזקאל הראל   יחזקאל הרמלך   יחזקאל זכאי   יחזקאל מאוטנר   יחזקאל קינר / Yehezkel Kinar   יחזקאל קן   יחזקאל (חזי) ברקלי   יחזקאל (חזי) שלח   יחיאל ברונר   יחיאל חזן   יחיאל לסרי / Yehiel Lasri   יחיאל ספקטור   יחיאל ספקטור   יניב איתן   יניב עצמון   יסכה ליבוביץ'   יעל אבירם-כתבן   יעל אחימן בר-לוי   יעל אילן   יעל אילני   יעל אנגלברג-שהם   יעל אפרון   יעל בלכר   יעל בנימיני   יעל גורן   יעל דיין   יעל דמרי   יעל דן   יעל הניג   יעל וגמן   יעל וילנר   יעל ייטב   יעל כהן   יעל ספיריה   יעל עמית   יעל פלוריאן   יעל קלוגמן   יעל רסיסטל   יעל שאלתיאלי   יעל שלסינגר   יעל שריג   יעל (יולי) תמיר   יעקב אבן-עזרא   יעקב אגמון   יעקב אדרי   יעקב אור   יעקב אחימאיר   יעקב אילון   יעקב איפרגן   יעקב אלינב   יעקב אנגל   יעקב אנדר   יעקב ארז   יעקב אשכנזי   יעקב בורק   יעקב בזק   יעקב בכור   יעקב בכר   יעקב בכר   יעקב בן יזרי   יעקב בן יעקב   יעקב בן-גור   יעקב בן-טל   יעקב בצלאל   יעקב ברדוגו   יעקב ברוכין   יעקב ברטלר   יעקב גדליה   יעקב גוזל   יעקב גונצ'רובסקי   יעקב גלברד   יעקב גנות   יעקב דבורי   יעקב דיאור   יעקב דרורי   יעקב הוזיאס   יעקב הופמן   יעקב הורניק   יעקב הלל   יעקב הרשברג   יעקב וגנר   יעקב וסטשניידר   יעקב זיו   יעקב זילברג   יעקב חושן   יעקב טירקל   יעקב טרנר   יעקב יהב   יעקב יוסף   יעקב כהן   יעקב כהן   יעקב כהן   יעקב כץ   יעקב כרמל   יעקב כרמלי   יעקב לוי   יעקב לי-אור   יעקב ליפשיץ   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב לסקוב   יעקב מלץ   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב נאמן / Yaacov Neeman   יעקב נויגבורן   יעקב נחושתאי   יעקב נמרודי   יעקב סלמן   יעקב סנדלר   יעקב פולאקביץ א.   יעקב פישר   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יעקב צבן   יעקב צמח   יעקב קדמי   יעקב רוזן   יעקב רויכמן   יעקב רז   יעקב רז   יעקב שדה   יעקב שלו   יעקב שמעוני   יעקב שמר   יעקב שמשי   יעקב שפיר   יעקב (ינקי) מרגלית   יעקב (קובי) ריכטר   יעקב ג'ק טייטל   יעקוב עמידרור   יפה הכט   יפה ויגודסקי   יפה פישר   יפה פלייסיג   יפה קנר   יפה שטיין   יפעה רז   יפעת אונגר-ביטון   יפעת מישורי   יפעת קונה   יפתח רון-טל   יצחק אברג'יל   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק אוחיון   יצחק אופק   יצחק אורן   יצחק אושינסקי   יצחק אטינגר   יצחק איתן   יצחק אפלויג   יצחק בן - ישראל   יצחק בנאי   יצחק בן-בסט   יצחק בן-דוד   יצחק בן-יצחק   יצחק בן-ישראל   יצחק בצרי   יצחק בריק   יצחק ברמן   יצחק גאגולה   יצחק גלנטי   יצחק גרטי   יצחק גת   יצחק דר   יצחק הרמן   יצחק הרצוג   יצחק ולד   יצחק וקנין   יצחק זיגר   יצחק זיו   יצחק זיידיס   יצחק זינגר   יצחק זמיר   יצחק חופי   יצחק חופי / Yizhak Hofi   יצחק חופי   יצחק טאוסי   יצחק יוחאי   יצחק יזהר   יצחק יעקבי-שווילי   יצחק יצחק   יצחק יצחק   יצחק יצחק   יצחק כדורי   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק כהן   יצחק כהן / Yizhak Cohen   יצחק לובוצקי   יצחק לוי   יצחק לורנס   יצחק לידור   יצחק ליס   יצחק לקס   יצחק מודעי   יצחק מור   יצחק מילנוב   יצחק מנור / Izhak Manor   יצחק מרדכי   יצחק סבן   יצחק עמית / Issac Amit   יצחק ענבר   יצחק פורם   יצחק פטרבורג / Izhak Peterburg   יצחק צאלון   יצחק קאול   יצחק קרמר   יצחק רביבי   יצחק רבין / Rabin Yitzhak   יצחק רהב   יצחק רובינשטיין   יצחק רחמים   יצחק שד"ר   יצחק שויגר   יצחק שחק   יצחק שמיר   יצחק שמעוני   יצחק שנהב   יצחק שפר   יצחק שרם   יצחק תומר   יצחק תמיר   יצחק תשובה   יצחק (חקי) הראל / Yizhak (Haki) Harel   יצחק טוביה וייס   יקותיאל (קסיל) פדרמן   ירום אריאב   ירון איתן   ירון בן-דוד   ירון דקל / Yaron Dekel   ירון הרמן   ירון וילנסקי   ירון זליכה   ירון יעקובס   ירון לוי   ירון מושקט   ירון מילר   ירון עמוס   ירון שביט   ירון יצחק בשן   ירח גלטר   ירח ניסן   יריב אופנהיימר   יריב לוין / Yariv Levin   יריב קרומר   ירמיהו אלוני   ישי אורלן   ישי לויט   ישי פרי   ישי קורן   ישעיהו וינברג   ישעיהו ריזברג   ישעיהו שנלר   ישעיהו (שייקה) לנדאו   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל אליאב   ישראל אסא   ישראל אקסלרד פבלו   ישראל אשכר   ישראל בורג   ישראל בורוביץ   ישראל בסון   ישראל גור   ישראל גלעדי   ישראל ויטלסון   ישראל זיו   ישראל זיידרמן   ישראל זמיר   ישראל חסון   ישראל חרוש   ישראל ישעיהו-שרעבי   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   ישראל מזין / Israel Mazin   ישראל מימון   ישראל מכבי   ישראל מקוב / Israel Makov   ישראל נגריס   ישראל סגל   ישראל ציר-כהן   ישראל צנג   ישראל צ'צ'יק   ישראל (איזי) תפוחי   ישראל מאיר לאו   ישראלה אלגלי   יששכר דב רוקח   כאמלה ג'דעון   כבוד האדם וחירותו   כוכב נולד   כוכבה לוי   כוכבה אילת גרבי   כמאל ח'יר   כמאל סעב   כריסטיאן קנטור   כרמי גילון   כרמי מוסק   כרמית גיא   כרמל ורניה   כרמל שאמה-הכהן   כרמלה גרודסקי   כרמלה מנשה   לאבל בניהו   לאה גולדברג   לאה גליקסמן / Lea Gliksman   לאה דישון   לאה כ"ץ   לאה נדל   לאה נס   לאה פוקס   לאה שיקר   לאה שלזינגר-שמאי   לאה שמעוני   לאונרד כהן   לב לבייב / Lev Lebayev   לביב חוסיין אבו-רוכן   לבנה צבר   לואיס דלמן   לוי קושניר   לוי רחמני   לוני גולדשטיין   ליאון צ'רני   ליאון קופלא   ליאון רקנאטי   ליאור חריש   ליאור יבור   ליאור רוזן   ליאור רייטבלט   ליאורה ברודי   ליאורה ברנע   ליאורה בר-סלע   ליאורה וינשטיין   ליאורה מרידור   ליאורה ניר   ליאורה עופר-אנג'ל   ליאורה פרנקל (שיפמן)   ליאן קהת   ליאת אספיר-ברקוביץ   ליאת גלנץ   ליה ון ליר   ליה לב-און   ליה שמטוב   ליזט סמואל   ליטל גינדי מטלון   לילי בורשנסקי   לילי בר-אילן   לילי יונג-גפר   לילי ניר   ליליה פקטור   לילית גל-אור   לילך טופליסקי אשר   לימור בן שמן   לימור לבנת / Limor  Livnat   לימור מאירוביץ   לימור מרגולין יחידי   לימור פרידמן   לימור רייך   לינט ברק   ליפא משורר   לני רקנאטי   מאה שערים   מאזן דאוד   מאזן עוקל   מאיר אורן   מאיר אינשטיין   מאיר אלחדד   מאיר בלייך   מאיר בן-יצחק   מאיר בן-מאיר   מאיר גלבוע   מאיר דגן   מאיר דהאן   מאיר דרורי   מאיר וולקן   מאיר ויזלטר   מאיר ויזר   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר זמיר   מאיר חת / Meir Heth   מאיר טור   מאיר יושעי   מאיר יעקובסון   מאיר יפרח   מאיר כליפי   מאיר לייזר   מאיר לינזן   מאיר נחתומי   מאיר ניסנסון   מאיר ניצן   מאיר נעמן   מאיר עמית   מאיר פרוש / Meir Porush   מאיר שטרית   מאיר שלו   מאיר שמגר / Meir Shamgar   מאיר שמשון   מאיר שנהב   מאיר שני   מאיר שניצר   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מארק בסין   מאשה לובלסקי   מבחן הסבירות   מבחן הראיה המנהלית   מגי כהן   מגלי והבה   מגלי-דניאלה בראלוביץ'   מגן אלטוביה   מגשרת נאמן-גרנות   מדונה   מהא סמיר עמאר   מהא סמיר-עמר   מודי זנדברג / Modi Zadberg   מוחמד אגבארייה   מוחמד א-דורה   מוחמד ברכה   מוחמד דחלאן   מוחמד כנעאן   מוחמד מסארווה   מוחמד ניזאל   מוטה ברגר   מוטי אקסמיט   מוטי זיסר   מוטי כהן   מוטי שלו   מוטי ששון   מולה יפה   מוני פנאן   מוניקה מרגלית   מוסא אבו-מרזוק   מוסיה ארד   מוקי לנדמן   מוריס בן-עטר   מוריס העליון   מוריס קאהן   מחאמיד עמאר יוסף   מחמוד א-זהאר   מחמוד אחמדינג'אד   מחמוד א-נאשף   מחמוד דמרה   מחמוד עבאס   מחמוד עבאסי   מיה גנדל   מיי פיינגולד   מייק זסלנקי   מייקל ג'קסון   מיכאל אוסטפלד   מיכאל איתן   מיכאל אלנבוגן   מיכאל אנגל   מיכאל אנגל   מיכאל בלומנטל   מיכאל בן-יאיר   מיכאל גולדשמיט   מיכאל גמר   מיכאל טוכפלד   מיכאל לוטן   מיכאל לייטמן   מיכאל לסרי   מיכאל מילר   מיכאל מילר   מיכאל מלכיאור   מיכאל מנדלסון   מיכאל נודלמן   מיכאל סלע   מיכאל פדרמן   מיכאל פואה   מיכאל פוקס   מיכאל קורינאלדי   מיכאל קיסרי   מיכאל קליינר / Michael Klyner   מיכאל רז-שטיינקריצר   מיכאל רצון   מיכאל שטראוס   מיכאל שפיצר   מיכאל תמיר   מיכאלה שידלובסקי-אור   מיכה אמיר   מיכה בר-און   מיכה גולדמן   מיכה הרמן   מיכה לינדנשטראוס   מיכה פלד   מיכה פרידמן   מיכה רואי   מיכל אריסון חילו   מיכל ברנט / Michal Brant   מיכל ברק נבו   מיכל גולדמן   מיכל וולפסון   מיכל לויט   מיכל נד"ב   מיכל סרודיו-אילן   מיכל עמית-אניסמן   מיכל פריימן   מיכל צ'רסון-סנה   מיכל קליבנר   מיכל רובינשטיין   מיכל רוה   מיכל רייס   מיכל שיינין   מיכל שריר   מיכל יהודה לפקוביץ'   מילי כהן-יהודה   מינה שולוביץ   מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich   מיקי שחם   מיקרוסופט   מירב ארלוזורוב   מירב בלאיש-לוי   מירב גולדוין   מירב ראובן   מירה דהן   מירה חניק   מירה כהן-שטרקמן   מירון ח. איזקסון   מירי איבלר   מירי ברנשפיין   מירי גולן   מירי כץ   מירי עשות   מירי פיש   מירצ'ה סיגל   מישאל חשין   מישל זהר   מכבי תל אביב   מלאכי סופר   מלי בר-יוסף   מלי פולישוק-בלוך   מלכה אביב   מלכה אביב   מלכה בארי   מלכה ניר   מלכיאל סלוצקי   מלכיאל פרוסק   ממשלת ישראל / Israel Government   מנדל גולדברג   מנהיגות יהודית   מנחם אלון   מנחם אריאב   מנחם בומבך   מנחם בן-דוד   מנחם בן-שושן   מנחם גולדברג   מנחם דוד פ.   מנחם דותן   מנחם הכהן   מנחם זסלכסקי   מנחם יעירי   מנחם לפידור   מנחם מגידור   מנחם מירון   מנחם מרון   מנחם נאמן   מנחם סעת   מנחם סעת   מנחם ענבר   מנחם פלוק   מנחם פרנקל   מנחם קלי   מנחם קליין   מנחם רניאל   מנחם שרון   מנחם מנדל שניאורסון   מני מזוז / Meni Mazuz   מנשה כדיר   מסבאח קבאני   מעריב   מקס בן-שטרית   מקס רייס   מקסים לוי   מרגלית נוף   מרגלית פיקרסקי   מרדכי איילון   מרדכי איינהורן   מרדכי אלבוים   מרדכי אלון   מרדכי אליהו   מרדכי ארבל   מרדכי ארגמן   מרדכי בלזר   מרדכי בן-דרור   מרדכי בן-חיים   מרדכי בן-ש"ך   מרדכי בראון   מרדכי ברנוביץ   מרדכי ברקת   מרדכי בשארי   מרדכי גילת   מרדכי הוד   מרדכי הוד   מרדכי הס   מרדכי וירשובסקי   מרדכי זר   מרדכי יונה   מרדכי כדורי   מרדכי כליף   מרדכי ליפמן   מרדכי מינוסקין   מרדכי מרגלית   מרדכי מרדכי   מרדכי מרמורשטיין   מרדכי משעני   מרדכי נדל   מרדכי נויגרשל   מרדכי פלד   מרדכי קירשנבאום   מרדכי קרמניצר   מרדכי רביד   מרדכי רובינשטיין   מרדכי שכטר   מרדכי (מוטי) ששון   מרואן חכים   מריאנה סגל-לזרוביץ   מריו לזניק   מריון בנדורי   מריוס נכט   מרים בן-הרוש   מרים בן-פורת   מרים דורון   מרים דותן   מרים דיסקין   מרים ליפשיץ   מרים מבורך   מרים מזרחי   מרים נאור / Miriam Naor   מרים נופך-מוזס   מרים סוקולוב   מרים פורת   מרים פיירברג   מרים קראוס   מרים רבס   מרים רוזנטל   מרים רוזנס   מרים רכטמן   מרינה לוי   מרינה סולודקין   מרית פוטרמן   מרסלה בוחבוט   מרק אבו   משה אביב / Moshe Aviv   משה אולניק   משה איסרלס   משה אלטר   משה ארז   משה ארנס   משה ארקין   משה בייסקי   משה בן-זקן   משה ברזון   משה בר-עם   משה ברקוביץ   משה גביש   משה גדרון   משה גולדגרט   משה גינות   משה גל   משה גליקו / Gliko Moshe   משה גלעד   משה גפני / Moshe Gafni   משה דקל   משה דרורי   משה הבא   משה הראל   משה הרמן   משה וידמן   משה וינברג   משה ורדי / Moshe Vardi   משה ורטהים   משה זנד   משה חניא   משה טיומקין   משה טלגם   משה טרי   משה יוסף   משה יעבץ   משה כביר   משה כהן   משה כהן   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה כץ   משה לדור   משה לוי   משה ליאון / Moshe Leon   משה ליכטמן   משה לנגליב   משה לנדוי   משה מזרחי   משה מכליס   משה ממרוד   משה מנדל   משה מנדלבום   משה מרבך   משה משיח   משה נגבי   משה נוסבאום   משה נתיב   משה סגליס   משה סובל / Moshe Sobel   משה ספקטור   משה עברי-סוקניק   משה עמית   משה פוגל   משה פודהורצר   משה פודהורצר   משה פייגין   משה פלד   משה פלדמן   משה פרג'ון   משה קובי   משה קוה   משה קורן   משה קידר   משה קליינר   משה קפלניסקי   משה קצב / Moshe  Katsav   משה קראדי   משה קרת   משה רביד   משה רווח   משה רוח   משה ריבק   משה רייניש   משה שחל   משה שטיינגרט   משה שילה   משה שלונסקי   משה שמאי   משה שמואל   משה שמר   משה שנידמן   משה שניצר   משה שרוני   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה (מוסי) רז / Mossi Raz   משה (מוקי) אברמוביץ   משה זלמן פייגלין   משה יאיר דרורי   משה מוץ מטלון   משה שלום טוינה   משה-אהרון פרומר   משה-שמואל סביר   משולם לוינשטיין / Meshulam Levinshtein   משולם נהרי   מתי גולן   מתן וילנאי / Matan Vilnai   מתנחלים   מתתיהו מורגנשטרן   נאדיה חילו   נאוה אפל דנון   נאוה בכור   נאוה בן אור   נאוה דיין   נאוה דיסנצ'יק   נאוה וימן   נאוה טמיר   נאוה פאוסט   נאוה קפלינסקי-גרברסקי   נאטור הזאע   נאיל מחאמיד   נאסר אבו נאסר   נאסר נימר   נבילה דלה מוסא   נגה כהן   נגה קינן   נג'וא אבוליל   נג'יב סג'יר   נדים מוראני   נדיר מדלג'   נואף מסאלחה   נוגה אוהד   נוהאד חסן   נוחי דנקנר / Nohi Dankner   נויטל גלעד   נוירת פיש   נועה אגסי   נועה גרוסמן   נועה לור   נועה נאבל   נועה פראג-לביא   נועז בר-ניר   נורי בר-חוה   נורית אגיב   נורית אחיטוב   נורית אלשטיין   נורית בירן   נורית דאבוש   נורית השמשוני-יפה   נורית מגדל-אפשטין   נורית פישמן   נורית רביב   נורית שניט   נחום איצקוביץ   נחום ברנע   נחום חופרי   נחום טופז   נחום לנגנטל   נחום ניר-רפאלקס   נחום פחג   נחום פישהנדלר   נחום שטרנליכט   נחמה דואק   נחמה נצר / NECHAMA  NEZER   נחמה פלדמן   נחמה צימרינג-מוניץ   נחמה רונן   נחמיה שטרסלר   נחמן שי   נטע גולדשמידט   נטע רות   ניב אחיטוב / Niv Ahituv   ניגוד עניינים   ניל הנדל / Neal Hendel   נילי ארד   נילי ברויאר   נילי ברלב   נילי גולן   נילי דורם   נילי הירשפלד   נילי מימון   נילי סנדרוב   נילי פלד   נילי קוצר   נילי שילה בארי   ניסים בכר   ניסים ברוך   ניסים יניב   ניסים כהן   ניסים מלכה   ניסים משעל   ניסים י., ממן   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצה מימון-שעשוע   ניצה שרון   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניצן חן   ניצנה בן דוד גרדוס   ניצנה בן-דוד גרדוס   ניקול לוין   ניר ברקת / Nir  Barkat   ניר זיתוני   נירה דיסקין   נירה דסקין   נירה לידסקי   נירה שריר   נירית קידן   נירית קרקובר   ניתאי דגן   נלו רובין   נלי פקר   נסים דהן   נסים זאב   נסים זוילי   נסים ישעיה   נסים ישעיה   נסים קרליץ   נסר אבו טהה   נסר אבו-טהה   נסרין בשארה כריני   נסרין כרייני   נעם זמורה   נעם סולברג / Noam Sohlberg   נעמה וחניש   נעמה שנידור   נעמי אחימור   נעמי אלדור   נעמי בלומנטל   נעמי חזן   נעמי כץ   נעמי לשם   נעמי פייגין   נעמי שטרן   נפתלי מזעקי   נפתלי רוטנברג   נפתלי שני   נריה גוטל   נתן זכאי   נתן זלוצ'ובר / NATAN  ZLOTCHOVER   נתן נחמני   נתן ניסני   נתן עמית   נתן ענבר   נתן קליינברגר   נתן רגב   נתן (אנטולי) שרנסקי   סאאב דבור   סאלח טריף   סארי ג'יוסי   סביונה רוטלוי   סבין כהן   סבר פלוצקר   סברי מוחסן   סדאם חוסיין   סהל ג'ראח   סוהיר זידאן   סוזי וונדרמן   סוזן וסרמן   סוזן זיידל   סוזן ללוש   סולי סקאל   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סחר באיברים   סטלה מרט   סטלה קורין-ליבר   סטלה רויטבלט   סטנלי גולד   סטנלי פישר   סטס מיסז'יקוב   סטף ורטהימר   סטפן אדלר   סטפן (סטיב) אדלר   סיגל גלבוע   סיגל גשורי   סיגל דוידוב-מוטולה / Sigal Davidov-Motula   סילבי קשת   סילביו ברלוסקוני   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סימה פרי   סימה קדמון   סימון שטיינברג   סימונה קרצברון   סלולר   סלי מרידור   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   סלמן קדמני   סמדר אברמוביץ'-קולנדר   סמי ויצמן   סמי סגול   סמי סמוחה   סמי שמעון   סמסונג   סנדו מזור   סנטיאגו ריכטר   סעיד נפאע   סעיד עיסא   ע. ג'ואד חג' יחיא   ע. ג'ואד חג' יחיא   עאדה סעד   עאטף עיילבוני   עבאס זכור   עבאס זקור   עבאס עאסי   עבד אל-רחמן זועבי   עבדאללה השני / Abdullah II bin Al-Hussein   עבד-אלמאלכ דהאמשה   עבדול-עזיז זועבי   עדה בראון   עדה יונת   עדו כפכפי   עדי אזר   עדי אייזדורפר   עדי אלדר   עדי גטנין   עדי זרנקין   עדי חן-ברק   עדי סומך   עדי ריכטמן   עדינה סבח   עדנה אולמן-מרגלית   עדנה ארבל / Edna Arbel   עדנה בן לוי   עדנה בקנשטיין / Edna Bekshtein   עדנה עירון   עדנה קוט   עדנה קוטן   עדנה קפלן-הגלר   עובד בו-עוזר   עובדיה יוסף   עובדים זרים   עודד אליגון   עודד גרנות   עודד גרשון   עודד מאור   עודד מודריק / Oded Mudrik   עודד מוזס   עודד מסר   עודד נועם   עודד שחם   עודד שחר   עודד שרון   עוזי אבישר   עוזי אבל   עוזי אבל   עוזי אבן   עוזי ארד   עוזי בנזימן   עוזי ברעם   עוזי דיין / Uzi  Dayan   עוזי ורדי-זר   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עוזי סלע   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עוזי פורת   עוזי פלד   עוזי צוקר   עוזי צור   עוזי רוזן   עוזיאל וכסלר   עוזיאל שטיינברג   עוזיה גליל   עומר אדם   עומר אמארה   עומר מאיר   עומר ממן   עוני חבש   עופר איתני   עופר ארדמן   עופר בן-חיים   עופר וייס   עופר חוגי   עופר כהן   עופר נהרי   עופר עוז   עופר עיני   עופר שרגיל   עופרה אטיאס   עופרת יצוקה   עזי לוי   עזיז אמון   עזמי בשארה   עזרא אלנתן   עזרא בנימיני   עזרא הראל   עזרא חורי   עזרא קמא   עזריאל פויכטונגר   עטאף עראידה   עידו אקרמן   עידו דרויאן   עידו עברון   עידו רוזין   עידית איצקוביץ שחר   עידית ברקוביץ   עידן גרושקובסקי   עידן עופר   עימאד אל-עילמי   עימאד פארס   עינת אבמן-מולר   עינת בשקין-טרופ   עינת רביד   עיקרון החוקיות   עיקרון המידתיות   עיקרון חוקיות המנהל   עיריה היומן-מרדכי   עירית ברטל   עירית וינברג-נוטוביץ   עירית ינקו   עירית כהן   עירית לינור   עירית טובה הוד   עלי בוקשפן   עלי עובדיה   עלי שנאכר   עליה פוגל   עליזה יפו   עליזה קרייזל   עליזה שנהר   עליזה שרון   עליסה מילר   עלמה פרידלנדר   עלמה שרון   עמוס אפשטיין   עמוס ברנס   עמוס הראל   עמוס זמיר   עמוס טיקולסקר   עמוס לפידות   עמוס מור   עמוס מלכה   עמוס מר-חיים   עמוס ספיר   עמוס עוז / Amos Oz   עמוס עזאני   עמוס ענבר   עמוס ערן   עמוס רביב   עמוס שוקן   עמי איילון   עמי גרינברג   עמי הירשטיין   עמי פישמן   עמי פלייסיג   עמיאור וינוקור   עמיהוד דורון   עמיחי רזניק   עמיחי (עמי) אילון   עמילי ענבר   עמיעז סגיס   עמיקם בן-צבי   עמיקם כהן   עמיקם רוטמן   עמיר מורן   עמיר מלצר   עמיר מקוב   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמירה הס   עמירם בנימיני   עמירם גינגר   עמירם חרלף   עמירם סיון   עמירם רבינוביץ   עמירם שרון   עמירן בן-עמי   עמית בן-חיים   עמית שכטר   עמליה כהנא-כרמון   עמנואל גיל   עמנואל הלפרין   עמנואל זיסמן   עמנואל קוק   עמנואל רוזן   עמנואל שחף   עמנואל שרון   עמרי ארבל   עמרי שרון   עמרם זוגלובק   עמרם מצנע   עמרם (עמי) אוליאל   ענת אלפסי   ענת אשד   ענת ברון / Anat Baron   ענת דוידוב   ענת הברמן   ענת זינגר   ענת טבת   ענת טלשיר   ענת לוי   ענת מאור   ענת רוזן   ענת רכס   עסאם מח'ול   עפר זילברברג   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   עפר סורין   עפר שלח / Ofer  Shelah   עפרה בן-עמי   עפרה בר-טל   עפרה גיא   עפרה גלבוע   עפרה ורבנר   עפרה מינא   עפרה סלומון-צ'רניאק   עפרה פרידמן   עפרה שטראוס   עקיבא אלדר   עקיבא בן-חיים   ערי ז'בוטינסקי   ערי סטימצקי   ערן גפני   ערן ירקוני   ערן נוה   ערן שנדר   ערפאת טאהא / Arafat Taha   עשירה טוינה   עתניאל שנלר   פאוזי חזאן   פאר-לי שחר   פארס פאלח   פזי הרפז   פיאד חבשי   פידל קסטרו   פיליפ מרכוס   פיני גרשון   פירחה שיבר   פליקס אומנסקי   פליקס זנדמן   פנחס אסולין   פנחס בוכריס   פנחס בורשטיין   פנחס בר-טוב   פנחס זוסמן   פנחס לבון (לוביאנקר)   פנחס מלכיאור   פנחס קופל   פנחס קציר   פנחס שוינגר   פנינה אלוביץ   פנינה ארגמן   פנינה לב-ארי   פנינה לוקיץ'   פנינה ליפשיץ-אברהם   פנינה מרפיש   פנינה פליגלמן   פנינה פרידמן   פנינה רוזנבלום   פרחיה הימן   פריג`א זוארץ   פרשת כרמיה   פשעי מלחמה   צ'ארלס ברונפמן   צבי אגמון / Tzvi Agmon   צבי אופיר   צבי איצקוביץ   צבי אפרת   צבי ארד   צבי בן-נון אורי   צבי בר / Zvi Bar   צבי גורפינקל   צבי גיא   צבי גלייטמן   צבי גליל   צבי גרינגולד   צבי דותן   צבי המאירי   צבי הנדל   צבי הרטל   צבי הרשטיין   צבי ויצמן / Tzvi Weitzman   צבי זיו   צבי זילברטל / Zvi Zylbertal   צבי זמיר   צבי חלפין   צבי כהן   צבי כהן   צבי כספי   צבי לביא   צבי לובצקי   צבי לידור   צבי מוססקו   צבי מורג   צבי מרום   צבי משי   צבי נטע   צבי סגל   צבי פאר   צבי פולג   צבי פורמן   צבי פפרברג   צבי פרלמוטר   צבי צור   צבי צילקר / Zvi Zilker   צבי קדמן   צבי קליין   צבי קן-תור   צבי קרייסלר   צבי שטיין   צבי שטרן   צבי שפרוני   צבי שרצקי   צבי א., טל   צבי ישראל טאו   צבי מאיר הכהן   צבי-אברהם פומרוק   צביה לבייב   צביקה הדר   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צדיק בינו   צהלה הלוי   צורי בן-תורה   צורי דבוש   צוריאל לרנר   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציון פיניאן   ציון קאפח   ציון קינן / Zion Keinan   ציון שלו   צילה זינגר   צילה יניב   צילה צפת / Tzila Tzfat   צילה קינן   ציפורה האופטמן   ציפורה ולדמן   ציפי בקר-פלג   ציפי גל-ים   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   ציפי פינס   ציפי ביאטריס שסטצקי   צ'יקו תמיר   צלי רשף   צפורה אשרת   צפורה ברון   צפורה גלד   צפורה כהן   צפורה משה   צפורה נרקיס   צפורה עלדור   צפורה פינקוס-הרט   צפי שרפסקי   צפריר אוסטשינסקי   צפריר בן-אור   צפריר בקשי   קדיש לוז (לוזינסקי)   קובי אלכסנדר   קובי אשכנזי   קובי בריג   קובי ורדי / Kobi  Vardi   קולט אביטל   קורט גבור   קורן ויטלי   קליין פרנק   קלמן פרידשטיין   קלרה רג'יניאנו   קנת מן   קרין קנבל-יוקל   קרן אורבך-ברנע   קרן דליה   קרן כץ   קרן מרגולין פלדמן   קרן מרל   קרן נויבך   קרני פרלמן   ראובן אבי-טל   ראובן אבלגון   ראובן אדלר   ראובן אלבז   ראובן בוימל   ראובן בן-דוד   ראובן בן-חורין   ראובן ברוג   ראובן ברקת (בורשטיין)   ראובן גרונאו   ראובן ויטלה   ראובן חורש   ראובן לייב   ראובן משכית   ראובן נאור   ראובן קמחי   ראובן ריבלין   ראובן רכס   ראובן שולשטיין   ראובן שמיע   ראיק ג'רג'ורה   ראלב מג'אדלה   ראמז ג'ראיסי   רביב דרוקר / Raviv Druker   רביב לוי   רבקה איזנברג   רבקה ארד   רבקה בן יששכר-שוורץ   רבקה בר   רבקה גורן   רבקה כהן   רבקה כרמי   רבקה לוין   רבקה למלשטריך-לטר   רבקה מוזס   רבקה מקייס   רבקה פונצ'ק   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רבקה צוק   רגד זועבי   רג'וב ג'יבריל   רובין לביא   רובין צימרמן   רוביק דנילוביץ'   רוביק רוזנטל   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רוגל אלפר   רודי ג'וליאני   רודיך גרשון   רוחמה אברהם בלילא   רויטל כץ   רוית זנגי צדיק   רומן ברונפמן   רון אלכסנדר   רון אלרואי   רון בן-ישי   רון בריימן   רון ברסור   רון גוטמן   רון ויסברג   רון חולדאי / Ron Huldai   רון יאיר   רון לאודר   רון מוסקוביץ   רון מיברג   רון סוקול / Kobi Sokol   רון פיינשטיין   רון קופמן   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רוני בודסקי   רוני בר-און   רוני גולן   רוני גרינהולץ   רוני גת   רוני דלומי   רוני דניאל   רוני הראלי   רוני חזקיהו / Roni  Hizkiyaho   רוני מילוא   רוני נפתלי   רוני ענב   רוני פרידמן   רוני קוברובסקי   רוני קורן   רונית אריאלי-מלמד   רונית בן שטרית-רבי   רונית בש   רונית דולב   רונית יצחקי   רונית לדור   רונית ליבנד   רונית סילון   רונית פינצ'וק-אלט   רונית פישמן-אופיר / Ronit Fishman-Ofir   רונית קן   רונית רוזנפלד   רונית שאולי-ברנאי   רונית תירוש   רונן דן   רונן משה   רונן סטי   רוסו-יצחק חסון   רוסי וגשל   רועי גינדי   רועי שרון   רות אבידע   רות אור   רות אינהורן   רות אלון   רות אליעז-שטרנברג   רות בהט   רות בן-חנוך   רות בן-ישראל   רות גביזון   רות גבל   רות וקסמן   רות זוכוביצקי   רות חשין / Rurh Heshin   רות טובי-פרידמן   רות טלגם   רות כצמן   רות לורך   רות מרום   רות רונן / Ruth Ronen   רות רן   רות שטרנליכט   רות שרון-לבהר   רותי וגנר   רותי וגנר   רותי חפץ   רותי לסנר   רותי שביט   רותי שביט   רזי ברקאי   רחבעם זאבי   רחל אבידן   רחל אלתרמן   רחל בן-ישי   רחל בר"ג הירשברג   רחל בראל   רחל ברגמן   רחל ברקאי / RACHEL BARKAI   רחל גרינברג   רחל הרכבי   רחל הררי   רחל חוזה   רחל חסון   רחל חסון-נשר   רחל טאובר-מנדל   רחל יהב   רחל כרמי   רחל לוי   רחל קרלינסקי   רחל שיבר   רחל שיפר   רחל שלו-גרטל   רחל שפירא   רחל-בת ערקובי   רחלה גנס   רחלי פיטולניק מכטינג   רחמים כהן   רחמים מלול   רחמים ש. צמח   ריאד קודסי   ריבה ניב   ריטה דורון   ריטה רחמני   רים נדאף   רימון בן-שאול   רינה איש-שלום   רינה הראל   רינה מצליח   רינה עמיקם   רינו צרור   רינת הירש   ריצ'רד יפה   ריצ'רד ערמון   ריקי שמולביץ   רישום מקרקעין   רכבת ישראל   רלי גליקליס   רם עמנואל   רמה לאופר-חסון   רמזי חדיד   רמזי חוראני   רמי אברמוב   רמי אונגר   רמי אמיר   רמי גני   רמי נחום   רמי פלומין   רמי קופמן   רמי שלו   רן רהב / Ran Rahav   רנד עמירב   רנה חורב   רנה משל (שהם)   רנה סדן   רנה שפירא   רנטיסי עבד אל-עזיז   רננה גוטמן   רעיה בן-דרור-שטראוס   רעיה חפרי-וינוגרדוב   רעיה יואלי   רעיה יובל   רענן בן-יוסף   רענן גיסין   רענן דינור   רענן כהן   רענן סובל   רענן פלק   רפאל אדרי   רפאל איתן   רפאל חרסונסקי יצחק   רפאל כרמל   רפאל להבי   רפאל לוי אבשלום   רפאל מלכו   רפאל מלמד   רפאל פנחסי   רפאל פרקש   רפאל רקנאטי   רפאל שפיר   רפאל שרמן   רפי איתן   רפי ארניה / Rafi Arnia   רפי בונוסיצקי   רפי טטרקה   רפי יעקובי / Rafi Yaacobi   רפי לוין   רפי מאור   רפי פלד   רפי פלד   רפי רשף   רצל-בן-שמעון עובדיה   רקפת שורש   רשלנות   שאהר אטרש   שאול אבינור   שאול אלוביץ / Shaul Alovich   שאול בן-זאב / Shaul Ben-Zeev   שאול חסב   שאול יהלום   שאול כוחן   שאול מופז   שאול מנהיים   שאול עמור   שאול צמח   שאול רוזוליו   שאול שוחט / Shaul  Shochat   שאול מ. שאשא   שאלי אנגל   שאלתיאל צברי   שבתאי בירן   שבתאי שי (שטיילס)   שבתי שביט   שגיב גדבאן   שגית דרוקר   שה ארלנדו אוקון   שולה זקן / Shula Zaken   שולה יחזקאלי   שולה נבון   שולמית אלוני   שולמית ברסלב   שולמית גליס   שולמית דותן   שולמית ולנשטיין   שולמית וסרקרוג   שולמית מירון   שולמית משה   שולמית פלמור   שולמית שיפר   שוקי אורן   שור עמירם   שוש ברלינסקי   שוש פיילובה   שושנה אלמגור   שושנה ברגר   שושנה שטמר   שחר איילון   שחר בן-נון   שחר טל   שחר לוי   שטראוסס רפאל   שי דרומי   שיטת השקשוקה   שיקול דעת מנהלי   שירה איזנשטטר   שירה בלוך-אקרמן   שירה בן-שלמה   שירי היימן   שירלי בוגנים   שירלי דקל   שירלי דקל-נוה   שירלי רנר   שיתוף במקרקעין   שכיב סרחאן   שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson   שלהבת קמיר-וייס   שלום אורן   שלום ארוש   שלום ברנר   שלום הוכמן   שלום זידלר   שלום זיסמן   שלום לרנר   שלום מנובה   שלום פייקש   שלום קיטל   שלום קרמר   שלום רוזנפלד   שלום שגיא   שלום שמחון   שלום שנידמן   שלום (שלי) פדרמן   שלום עכשיו   שלומי לחיאני / Shlomo Lahiani   שלומית בן-שחר   שלומית ברוג   שלומית דותן   שלומית חוה   שלומית יעקובוביץ   שלומית עמיחי   שלומית פומרנץ   שלי אייזנברג   שלי ולך   שלי שליט-שובל   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלי שלמה טימן   שלמה א. נחשון (אטינגר)   שלמה אבינר   שלמה איזנברג / Shlomo Eizenberg   שלמה איזקסון   שלמה אלבז   שלמה אלבז   שלמה אליהו   שלמה בוחבוט   שלמה בורוכוב   שלמה בן-חיים   שלמה בניזרי   שלמה בן-עמי   שלמה בקשי   שלמה ברוש   שלמה ברזניץ   שלמה ברלינר   שלמה ברעלי   שלמה ברק   שלמה גרופמן   שלמה גרינברג מאיר   שלמה דוברת   שלמה וקס   שלמה טיסונה   שלמה יונס   שלמה ינאי / Shlomo Yanay   שלמה לביא (לבקוביץ')   שלמה לבנוני   שלמה להט   שלמה לוין   שלמה מגן   שלמה מדהלה   שלמה מולה (נגוסה)   שלמה מור-יוסף   שלמה נוי   שלמה נחמה   שלמה סירקיס   שלמה סמיר   שלמה ספקטור   שלמה פארן   שלמה פיוטרקובסקי   שלמה פרייס   שלמה קינן   שלמה קיסר   שלמה קרמר   שלמה רוזנברג   שלמה רחמים   שלמה שרף   שלמה דן גדרק   שלמה משה עמאר   שמאול לב   שמואל אביטל   שמואל אייל   שמואל ארד   שמואל בוקובסקי   שמואל ברלינר   שמואל גוטמכר   שמואל גולן   שמואל דנקנר   שמואל דרורי   שמואל הולנדר / Shmuel  Holander   שמואל הלפרט   שמואל וולפמן   שמואל זיסקינד   שמואל חמדני   שמואל ילינק   שמואל יציב   שמואל כהן   שמואל לחמן   שמואל מיתר   שמואל נאור   שמואל סלבין   שמואל פינקלמן   שמואל פנחס   שמואל צור   שמואל קרניאל   שמואל רכטמן   שמואל שם טוב   שמואל תמיר כצנלסון   שמואל י. טננבוים   שמחה רותם   שמחה-שירז פרץ   שמיל ובר    שמעון אלמלם   שמעון אלקבץ   שמעון אקהויז   שמעון בנינגה   שמעון גל   שמעון כהן   שמעון לייבו   שמעון לפידות   שמעון מזרחי   שמעון סוסן   שמעון פיינברג   שמעון פרס / Shimon Peres   שמעון קלמן   שמעון רביד   שמעון שטיין   שמעון שיפר / Shimon Shifer   שמעון שלום   שמעון שמיר   שמעון שר   שמעון שרף   שמעון (צ'פאי) קדם   שמריהו ברט   שמריהו רוזנר   שמשון גרינפלד   שמשון ניר   שמשון פריצקר   שמשון שושני   שמשון אהוד שוורץ   שניאור-זלמן פלר   שפרה אהרונסון   שפרה גליק   שקד בארי   שרגא רבין   שרה אדרי   שרה אלפסי   שרה בן איתמר   שרה ברוש   שרה גדות   שרה גולדברג   שרה דברת / SARAH  DOVRAT   שרה דוד   שרה דותן   שרה הלפרין   שרה הראל   שרה יולס   שרה כץ   שרה מאירי   שרה מסורי   שרה מרום-שלו   שרה נתניהו / Sara Netanyahu   שרה סירוטה (לבית וכשטיין)   שרה פיילין   שרה פריש   שרה רב-הון   שרה שדיאור   שרון אלעד   שרון גלר-אהרוני   שרון הינדה   שרון כרמל   שרון לארי בבלי   שרון נבו   שרי אריסון   שרי פישר   שרית גולן   שרית גורבי   שר-שלום שירן   תאודור אור   תאודור אריסון   תאופיק זיאד   תאופיק טיראווי   תאופיק כתילי   תום שגב   תום לב   תורת הבטלות היחסית   תחיה שפירא   תלמה מאסטרו   תמי מוזס   תמיר שאבי   תמר אברהמי   תמר בר-אשר-צבן   תמר גוז'נסקי   תמר גלפר   תמר גשרי-אלון   תמר נאות-פרי / Tamar Neot-Peri   תמר נמרודי   תמר נסים-שי   תמר פיו-סוטיל   תמר שרון-נתנאל   תניר אלוייס   תקוה רונן   תרצה קינן-שחם 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכובדי, אדוני יו"ר הכנסת. המשנה לרה"מ, מי שיזם הוביל והצליח לעגן את יום השואה הבינלאומי כזיכרון בקרב אומות העולם כולם. סילבן שלום. שרי הממשלה, חברי הכנסת.
27/01/2010  |  ציפי לבני  |   נאומים
חברי הכנסת, אנחנו מציינים היום, יחד עם מדינות העולם, את יום הזיכרון הבינלאומי לשואה.
27/01/2010  |  ראובן (רובי) ריבלין  |   נאומים
Mr. President,
27/01/2010  |  שמעון פרס  |   נאומים
קהל נכבד, משפחות יקרות.
20/01/2010  |  משה (בוגי) יעלון  |   נאומים
אדוני יו"ר הכנסת, שר המשפטים, השר איתן,
19/01/2010  |  עו"ד יורי גיא-רון  |   נאומים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il