|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

מבקשת דיור ציבורי זעקה בוועדה לקידום מעמד האישה:

"הייתי ישנה ברחובות. רק דיור יכול להציל אותי"

יו"ר הוועדה ח"כ תומא סלימאן: "צריך להציל את תקווה ואת שלושת ילדיה. אני קוראת לשר הבינוי להגיע לוועדה ולשמוע את סיפורן של מסורבות הדיור" נציגת משרד הבינוי והשיכון: "יש לנו תוכנית סיוע לנפגעות אלימות והיא לא מספיקה אבל היא נותנת מענה מידי" נציג פורום הדיור הציבורי: "כולם יודעים שחסרות לפחות 50 אלף דירות בדיור הציבורי. לקחת מאישה את הדבר היחיד שיכול להגן עליה זאת אלימות"
30/11/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
עאידה תומא סלימאן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה (יום ב', 29.11.21) דיון בדבר תבחינים לזכאות לדיור ציבורי בעין מגדרית. יו"ר הוועדה ח"כ עאידה תומא-סלימאן: "באנו לבדוק מי נהנה מדיור ציבורי ומי מונעים ממנו להגיע לדיור ציבורי. בתוך מה המלאי הקיים כנראה שהתבחינים כבר הפסיקו לעבוד. יכול להיות שבזמנו התבחינים ענו על צרכים מסוימים אבל עברו שנים ואנו מציפים את הבעיה כל פעם מחדש ומבטיחים שיבדקו את התבחינים והעוול נמשך. אני מורידה את הכובע ומכבדת את הנשים שיוצאות להילחם למען קורות גג להן ולילדים שלהן".

דני גיגי, מקדם מדיניות בפורום הדיור הציבורי: "יש בעיה קשה. זאת לא בעיה של בנאדם אחד. התבחינים לדיור ציבורי הם פוגעים בנשים. התבחינים מוציאים אותם מזכאות לפני שהיא נבחנת. לעיתים אישה לא עומדת בתבחינים - אם חסר לה ילד, אם אישה רוצה לעבוד - והתבחינים אומרים לה לא... נשים שסובלות מאלימות ויציאות ממקלטים לא זכאיות. זה בלתי נתפס שהן נאלצות לחזור לתופת כל פעם מחדש. אין במדינת ישראל מלאי דירות וממנו נגזרים התבחינים ההזויים האלו. כולם יודעים שחסרות לפחות 50 אלף דירות בדיור הציבורי. לקחת מאישה את הדבר היחיד שיכול להגן עליה זאת אלימות".

פארידה נג'אר, מבקשת דיור: "מאז שהתחלתי את המאבק בעלי נפל לסמים, התגרשתי, נולדו לי שני ילדים נכים. אני מספר 7 ברשימת ההמתנה ונתתי להם מספר כתובות של דירות ריקות ביפו והם לא מאכלסים אותם. הבן שלי בן 16 ובגיל 18 הוא לא כבר לא נספר ואז לא אהיה זכאית לדיור ציבורי, הם מחכים לזה?"

התבחינים הוקשחו

ח"כ יסמין פרידמן: "בעבר התבחינים התאמו למלאי הדירות וכעת המלאי קטן והתבחינים הוקשחו. נשארנו עם רבע ממספר הדירות. אין שום סיבה בעולם שמזונות יחושבו כהכנסה ואני דוחפת שימצאו לו פתרון. מזונות זה של הילדים. לגבי נשים יוצאות מקלט ושיקום נשים בזנות. קיימנו דיון בנושא במשרד הרווחה ואנו נקים פורום קטן ואלו מקרים יוצאי דופן שצריכים תבחינים אחרים". ח"כ קרן ברק: "צריך לשים לנשים הללו קורת גג מעל הראש. צריך לשנות את התבחינים של התעדוף". ח"כ גבי לסקי: "אי אפשר לפגוע בנשים שורדות אלימות בגלל חקיקה אחרת. לגבי שורדות אלימות צריך להגיש הצעת חוק שתתן מענה לבעיה".

עו"ד אוהד אמר: "סכומי הסיוע לא השתנו ב-20 השנים האחרונות לנשים נפגעות אלימות אבל שוק הדיור רותח והמחירים עלו. איך אישה יכולה למצוא דירה ב-1,160 שקלים בחודש ברגע שהיא יוצאת ממקלט. יש פה סיפור של תת-מיצוי זכויות - גם הזכויות שקיימות לא יספיקו, אבל גם אותם אין".

רות מנע, מנהלת אגף פרט וחריגים במשרד הבינוי והשיכון: "בית המשפט העליון קבע שדרך המלך לקבלת דיור ציבורי היא הבטחת הכנסה ולא מזונות. צריך לתקן את זה או לשנות זה בסדר אבל זה פסק הדין. אני לא רוצה להשתמש בביטוח הלאומי כמנגנון לגביית מזונות. המקום היחיד שאישה אולי עלולה להיפגע במעבר להבטחת הכנסה זה במקרי פירוד בהליכי גירושין. במקרים כאלה אישה יכולה לקבל באמת הרבה פחות. יש לנו תוכנית סיוע לנפגעות אלימות והיא לא מספיקה אבל היא נותנת מענה מידי".

משחק חתול ועכבר

פולינה מודלנציקי אם לארבעה: "בעקבות גובה הבטחת הכנסה שללו ממני את הזכאות לדירה בה גרתי 17 שנים. אני מנהלת מלחמת ייאוש. דרשו ממני השלמת הכנסה ואז התברר שביטוח לאומי עשו טעות וחישבו את דמי השארים שלי כאלמנה. כשהגשתי את הערעור למשרד הבינוי בגלל גובה ההכנסות שנהרס בגלל הבטחת ההכנסה". היו"ר: מה זה משחק חתול ועכבר שמנהלים מולך".

עו"ד אמר: "היא עברה את גבוה ההכנסה בכמה מאות שקלים בגלל קצבת שארים של הבת שלה". גיגי הוסיף: "תפרו לה חוב של 150 אלף שקל. שמים לה חרב מעל הראש. אומרים תפני את הדירה נמחק את החוב". תומא סלימאן: "אם היא נמצאת בערעור לא יכול להיות שמוציאים נגדה צו פינוי. כאשר טעויות הופכות להיות גוזרות גורל זה בלתי אפשרי. אתם עושים את הטעות והיא משלמת את המחיר".

עשהאל צור משרד האוצר: "התבחינים נמצאים אצל משרד הבינוי והשיכון. אנחנו לא מתערבים בוועדת החריגים. בסיכום התקציבי האחרון מול משרד השיכון ניתן תקציב ל-1,700 דירות בדיור הציבורי וזאת תוספת משמעותית שלא ניתנה בשנים האחרונות. ישנו צוות בין-משרדי שבוחן דיור ציבורי למספר שנים עם פיילוט של שכירות בטוחה. כשהפיילוט יצא לדרך נעדכן את הוועדה".

נזיפה למשרדי הממשלה

היו"ר נזפה בדיון בנציגי המשרדים: "מה שברור שמשרד הבינוי והאוצר חיים בעולם אחר. למה אתם משנים את הנהלים רק לרעה? האטימות שבה מתייחסים לנושא, לראות את הפקחים זורקים את הדברים של הילדים מהמקלט זה לא מתקבל על הדעת. את מי זה משרת לקנות 1,700 דירות במקום להוסיף 7 אחוז לדיור הציבורי? ובינתיים אזרחים ואזרחיות נזרקים לרחובות. בעיני מקבלי ההחלטות אתן שקופות. זה לא יכול להיות שאחרי 4 שנים אחנו דנים באותן תבחינים".

עו"ד איילת הלברשטט עטיאס, מרכזת תחום דיור ציבורי בסיוע המשפטי: "לצערי בשטח מבקשים מנשים לעבור להבטחת הכנסה במקום מזונות וכשאלו עוברות אז מבקשים מהן להמתין מחדש את כל תקופת ההכשרה. יש נוהל חדש ואתם לא ממלאים אחר אותו נוהל וחבל". תומא סלימאן: "מבחינתי קבלת פסק דין אומרת לפעול". מנע: "אנו עובדים בימים אלה לגיבוש כל התבחינים והנושא הוצג למנכ"ל ועוד השבוע נציג את התבחינים לשר. יש לנו ממשקים מול הביטוח הלאומי ומול משרד הרווחה".

ענבל חרמוני יו"ר איגוד העו"סים: "כשאישה מקבלת דיור ציבורי כל חייה משתפרים בצורה משמעותית האישה עומדת על הרגליים עד למצב שלעיתים היא לא צריכה את שירותי הרווחה. אם נדע להשקיע בזה היום אז נראה רווח כלילי וחברתי תוך כמה שנים. לעיתים אנו שומעות שאומרים לנשים לעשות עוד ילד. זה לא יאומן".

תקווה טספה מבקשת דיור צעקה מדם לבה: "אני בת 25 ואם ל-3 ילדים מאבות שגרמו לי לנזק. אני מפחדת לתבוע את המזונות, אבא של ילד שלי שבר לי בקבוק בירה על הראש. חוויתי אלימות במשפחה מצד הורה, מצד אחיי והורי ילדי. רצו לקחת לי ילד כשהוא נולד כי אחי היה אלכוהוליסט ואני הייתי קטינה. לא נותנים לי דירה כי הבאתי את אחד הילדים לאבא שלו. הייתי ישנה בחוץ. שמתי את הבת שלי אצל סבתא שלה. הייתי בורחת ממקום למקום. רק דיור יכול להוציא אותי מהמצב הזה. אני רוצה להחזיר את הבן שלי". היו"ר תומא סלימאן: "קשה לי לראות אישה צעירה כל כך שעברה את כל זה בגיל 25. אימהות יחידניות אלה הקבוצות הכי מוחלשות בחברה שלנו ובגלל זה מתייחסים אליכם ככה. כל הדיבורים התקציב הכי חברתי שהיה למדינה הוא פספס אתכם ועוד עשרות דברים אחרים. בלתי מתקבל על הדעת ההזנחה הפושעת במקרים הללו. אנחנו נפעל לשינוי חקיקה ואפנה לשר הבינוי והשיכון ואבקש שיגיע לדיון בוועדה. רוצה להאמין שאחרי שישמע את הסיפורים שלכן הוא יצא איתנו למאבק ואם לא אז כבר איבדתי תקווה מהכל. אם לא יעזרו לתקווה היום אז יצטרכו לעזור לעוד שלושה ילדים בעתיד".

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
עידן יוסף
+ועדת הכנסת: הוועדה לביטחון פנים תדון בפרשת מות אהוביה סנדק
12:53 01/12/21  |  מירב ארד
ועדת הכנסת קבעה (יום ד', 1.12.21) כי הוועדה לביטחון פנים תדון בהצעה לסדר של ח"כ איתמר בן-גביר בנושא פרשת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל. וכן בהצעה לסדר של ח"כ מיכאל מלכיאלי בנושא "זיהום החקירה". בדיון, אמר יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך כי "המוות של אהוביה סנדק לא היה צריך לקרות, אנחנו לא מבינים לעומק את נוער הגבעות, השלטונות לא מבינים אותו ולא נוהגים בו באובייקטיביות הראויה".

ח"כ מירב בן ארי הבטיחה כי "יהיה דיון משותף בהקדם של ועדת החוץ והביטחון והוועדה לביטחון הפנים. אם יהיה צורך נקיים בנושא התנהלות כוחות הביטחון כנגד נוער הגבעות - אף סדרת דיונים".

+אושר בטרומית: איסור על השטת כלי שיט ואופנוע ים בשכרות
12:18 01/12/21  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הנמלים (איסור על השטת כלי שיט ועל הפלגה באופנוע ים בשכרות), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת צבי האוזר ומאיר יצחק-הלוי. 36 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכלכלה. מוצע לאסור השטת כלי שיט בשכרות או תחת השפעת סם מסוכן, ולהסמיך שוטר לדרוש דגימת נשיפה, רוק או דם לשם בירור חשד להשטה כאמור. לפי המוצע, השטת כלי שיט בשכרות או תחת השפעת סם מסוכן תהיה עבירה פלילית שלצידה עונש מאסר של עד חמש שנים.
+ועדת הבריאות אישרה את ההחמרות בצווי הבידוד
11:25 01/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
64 מדינות כבר דיווחו על קיומו של הווריאנט החדש בשטחן  ▪  אילנה גנס על התפשטות האומיקרון בעולם: "תמונה מדאיגה מאוד"  ▪  הוסיפה: "אנחנו עדיין לא יודעים להגיד במדויק מה פוטנציאל ההדבקה של מחוסנים ומחלימים בווריאנט הזה"
(ח"כ עידית סילמן. [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+ליצמן: מתווה כהנא יהפוך את הגיור לקונסרבטיבי
10:39 01/12/21  |  עידן יוסף
יו״ר סיעת יהדות התורה, ח״כ יעקב ליצמן, אומר כי רפורמת הגיור של השר מתן כהנא חושפת את הזהות היהודית במדינת ישראל לסכנה קיומית, של התבוללות. "מדובר במתווה מסוכן, פסול ומנוגד להלכה, שיהפוך את הגיור בישראל לקונסרבטיבי, ויאלץ את שומרי המצוות להתארגן להקמת מערך ספרי יוחסין אלטרנטיבי".

לדבריו, הדיבורים של השר על הקמת ״ועדת רבנים חיצונית״ הם חלק מהמשך ניסיונות הפגיעה שלו ברבנות הראשית ובסמכותה ההלכתית. "מתווה ההרס הפוגעני של ממשלת הזדון הרפורמית בראשות בנט-לפיד-ליברמן, בהובלת מתן כהנא, מחזיר אותנו בזמן הזה למה שהיה בימים ההם, כשעמדה מלכות הרשעה להשכיחם תורתך ולהעבירם מעל חוקי רצונך. אנו מאמינים ובטוחים כי נצח ישראל לא ישקר. היה לא תהיה".
+בן-ארי: "הצבא צריך מנגנון שיודע כל הזמן לקבל מידע"
10:11 01/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש חטיבת התכנון בצה"ל: "צוות מיוחד שיבצע בדיקה מקיפה בנושא. כל מי שמשובץ ביחידות מחוץ לצבא ייבדק על ידינו"  ▪  ח"כ סטרוק: "למה סוהרות צריכות לטפל באסירים גברים?"
(ח"כ בן ארי. "בושה גדולה" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+"עם 500 מאומתי אומיקרון נאבד שליטה"
00:40 01/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך מזהירה הד"ר אלרעי פרייס את חברי ועדת החוץ והביטחון בדיון על איכוני השב"כ, ואומרת: "זה הרגע לפעול"  ▪  המשנה ליועמ"ש, עו"ד נזרי: תקנות שעת חירום הן 'הלוואת גישור' עד להליך החקיקה  ▪  בזכות איכון השבת הוצאו נוסעי אוטובוס מבידוד
יו"ר הוועדה רם בן-ברק [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+145 דונם ייגרעו משמורת הר-מירון
23:02 30/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מתוכם, 89 דונם ייועדו לטובת הסדרת מתחם הרשב"י  ▪  ועדת הפנים לא הצביעה על כך שהמתחם המיועד למלון, יוסט לכיוון מושב מירון, לטובת פיתוח שטחים פתוחים - לנוכח התנגדות יועמ"ש הוועדה  ▪  ח"כ מלכיאלי מזהיר מפני גילוי קברים בשטח
(שמורת הר מירון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הייתי ישנה ברחובות. רק דיור יכול להציל אותי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הפנים אישרה (יום ב', 29.11.21) את הצעת שרת הפנים איילת שקד, לגרוע 145 דונם משמורת הטבע הר מירון, לטובת תוכנית מתחם קבר רשב"י במירון. על-פי ההצעה, 145 דונם יגרעו משמורת הטבע הר מירון, לטובת הקמת מתחם חדש וסלילת כבישים חדשים ודרכי גישה לאתר הציון.
30/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
כבר שנתיים שהממשלה אינה מוצאת דרך להעביר תקציב של 30 מיליון שקל שאושר וקיים עבור 20 אלף ילדים הממתינים לטיפולים התפתחותיים. דיון על המצב הקיים ביחידות להתפתחות הילד התקיים השבוע (יום ב', 29.1.21) בוועדה לזכויות הילד.
30/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 30.11.21) דיון חרום בנושא הבטיחות בדרכים. יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון אמר: "כנראה שלא נמצא מנהיג אמיתי לבטיחות בישראל וגם לא תקציב! האם זו גזירת גורל או טבע העולם? הממשלה אמרה שהיא תקטין את ההרוגים בתאונות דרכים בחצי אבל שכחו אותם. אנחנו רוצים לדעת מי אחראי. הרשות גוססת ודועכת מתקציב של מאות מיליונים, למיליונים מעטים, כאילו נגמרו ההרוגים. הזמנתי לדיון את שרת התחבורה ואת מנכ"ל משרדה, אני מקווה שהם יגיעו לדיון הבא בנושא".
30/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בדיון שנערך (יום ג', 30.11.21) בוועדת הכספים אושר צו המיסוי על כלים חד-פעמיים בתוספת תיקונים אחדים, בהתאם להצעת נציגי המשרד להגנת הסביבה.
30/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
נציגי המשטרה הודיעו (יום ג', 30.11.21) בוועדה לענייני התמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בכנסת, כי נלכד מפיץ סם הנייס גאי שעורבב בו רעל עכברים, אך טרם נחשפה המעבדה בה הוא יוצר. יו"ר הוועדה רם שפע הזהיר מהעלייה הנרשמת במספר האישפוזים למשתמשי נייס גאי, ואף מקרי מוות נוספים. "רבים מהנפגעים הם אוכלוסייה חלשה, שיש להתאמץ להעניק להם תמיכה וסיוע".
30/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il