|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
ליאור שילת, ח"כ ביטון. "לתהחיל לתכנן את הקווים לעשור הבא" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
רשות החשמל:

"בסוף השנה נעמוד בצריכה של 10% מהאנרגיה המתחדשת"

יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון: "מה שמדינת ישראל עשתה עד עכשיו בתחום האנרגיה המתחדשת, הוא ישראבלוף" שיעור ייצור החשמל באנרגיה מתחדשת בשנת 2020 היה כ-7% מכלל צריכת החשמל בישראל באותה שנה, בעוד יעדי הממשלה לשנה זו היו "10%
08/12/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ד', 8.12.21) לקבל תמונת מצב על ייצור חשמל האנרגיה בישראל בדיווח מנכ"ל המשרד כמתחייב בחוק משק החשמל.

יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון: "מדינת ישראל רצתה לעמוד ביעד של אנרגיה מתחדשת והיעד בושש לבוא. מדובר היה בהצהרות חסרות תוכן ביחס למעשים ולנחישות של הממשלה. זה ישראבלוף מה שמדינת ישראל עשתה עד עכשיו בתחום והיעד החדש שהוצב לאחר ועידת האקלים הוא ישראבלוף XL. מה שיותר מדאיג זה העתיד. הוועדה תעקוב אחר כל הנושא בעוד דיונים נוספים".

ח"כ יוראי להב הרצנו: "אם לטביה יכולה לעמוד על 40%, אז ישראל לא יכולה לעמוד על 6%. שינוי הכיוון מבורך. משמח שעכשיו אין רק הבטחות. יש גם מעשים רבים שיכולים להביא אותנו ליעדים. ישראל תגיע ל10% בסוף השנה הנוכחית וזה דבר מבורך".

ח"כ סמי אבו שחאדה: "הדרך שבה מתנהל השוק כיום מנציחה את הפערים. כל עבודת הבנייה של האנרגיות מתחדשות זה מהערבים אבל אצל הערבים אין בכל פיתוח של משק האנרגיה. גם ברהט יש שמש ואפשר לייצר שם חשמל. צריכים לזמן לדיונים כאלו גם את הנציגים מהחברה הערבית.". יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון השיב לדבריו: "אתה בהחלט צודק. נקיים דיון מיוחד בנושאים אלו בחברה הערבית ונזמן לכאן את כל הגורמים".

ח"כ יעקב מרגי: "אי אפשר לבוא ולספר שהכול החל לפתע פתאום עכשיו. בממשלה הקודמת וכאן בוועדה עקבו ועבדו שיגיעו ליעד כזה בסוף השנה. היעד של 30% הוא לא שאפתני בכלל, מה בפרט שלא יגיעו ליעד כזה, כאשר מה שעושים זה עוד מאותו דבר. זה לא יפתור את הבעיה. צריך תחומים חדשים להשקעה שהממשלה תאשר".

ח"כ עמיחי שיקלי: "נראה שאין מספיק פוקוס על מחקר ופיתוח. אם נצליח להיות חלוצים בתחום של אגירה -נוכל לשים את ישראל בחזית בתחום. בסופו שליום, בישראל אין שטחים ענקיים כמו באריזונה ולכן יש צורך להביא השקעה בתחום האגירה" .

מנכ"ל משרד האנרגיה, ליאור שילת: "האתגר הגדול של מערכת החשמל כמשק מבוסס אנרגיות שמש, הוא בשטח במדינה צפופה כמו ישראל. תכנון והעברה של קו מתח עליון הוא בין 8 ל 10 שנים, וכבר היום אנחנו צריכים להתחיל לתכנן את הקווים לעשור הבא. כבר היום. בשביל להגיע ל30% מתחדשות אנחנו כמעט ומכפילים את משק החשמל במונחי הספק בפחות מעשור. אנחנו מובילים ביחד עם משרדי הממשלה והשותפים שלנו, הקמה ושחרור חסמים בכל רחבי הארץ לרבות עבודה מעמיקה, ממוקדת ומשמעותית מול הרשויות המקומיות להקמת פאנלים סולארים על מוסדות ציבור ועל התייעלות אנרגטית".

מ"מ יו"ר רשות החשמל, יואב קצבוי, עדכן בדיון כי בסוף שנה זו נעמוד בצריכה של 10% מהאנרגיה מתחדשת. וכבר נכון להיום אנחנו על 9%+. לדבריו, "האסדרה הכלכלית עברה שיפורים רבים עבור השחקנים ומנסים להאיץ תקינה של מתקני אגירה בהיקפים שייתנו קיבולת של 32000 מגה וואט בשעה". עוד אמר כי "לקראת שוק תחרותי, יצא קול קורא לאסדרת ייצור מבוזר. כמו"כ ייפתחו מקטעי אספקה נוספים לתחרות ועוד. וצעדים נוספים ייעשו על-מנת להגדיל אגירה והיכולת לשלב אגירה במתקנים קיימים".

מתן שחק, מרכז המחקר והמידע של הכנסת הציג לוועדה נתונים חדשים שעלו במסמך שהוכן לוועדה: "בסוף שנת היו בישראל מתקני אנרגיה מתחדשת בהספק מותקן כולל של כ-2.5 ג'יגה-ואט: כ-88% במתקנים סולאריים פוטו-וולטאיים, כ-10% במתקנים תרמו-סולאריים, כ-1% במתקני ביוגאז, ביומסה ומטמנות, וכ-1% בטורבינות רוח. כ-60% מההספק המותקן הקיים במתקני אנרגיה מתחדשת נכון לסוף שנת 2020 התווסף בשנים 2018-2020. שיעור ייצור החשמל באנרגיה מתחדשת בשנת 2020 היה כ-7% מכלל צריכת החשמל בישראל באותה שנה, בעוד יעדי הממשלה לשנה זו היו "10%. לדבריו, "החסם המרכזי כיום לכניסה מאסיבית של אנרגיה מתחדשת הוא פיתוח רשת החשמל וכן שתוכנית הפיתוח של הרשת אינה מותאמת כיום להגדלת יעדי הממשלה לתחום".

איתן פרנס, מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל: "קידום התחום מחייב התייחסות לתחום האנרגיה כאירוע חירום לאומי. ישראל עלולה להתמודד עם מזג אוויר קיצוני, או פגיעה בתשתיות חשמל, ומדובר באסון שניתן למנוע מראש ע"י צמצום התלות בגז טבעי ומעבר למשק חשמל גמיש ומבוזר של אנרגיה ירוקה. ישראל לא עומדת ביעדים. לכל משרד מדיניות משלו ולכן יש צורך להקים ועדת שרים לאנרגיה מתחדשת שתתגבר על התנגדות הדרגים המקצועיים שחוסמים כיום את התחום"
מעבר המשק לאנרגיות מתחדשות דיווח לוועדת הכלכלה / מצגת
מנכ"ל משרד האנרגיה ליאור שילת: "האתגר הגדול של מערכת החשמל כמשק מבוסס אנרגיות שמש, הוא בשטח במדינה צפופה כמו ישראל. תכנון והעברה של קו מתח עליון הוא בין 8 ל 10 שנים, וכבר היום אנחנו צריכים להתחיל לתכנן את הקווים לעשור הבא. כבר היום. בשביל להגיע ל30% מתחדשות אנחנו כמעט ומכפילים את משק החשמל במונחי הספק בפחות מעשור (26 עמ')

תאריך:  08/12/2021   |   עודכן:  08/12/2021
מירב ארד
+הסרסור בסוהרות: הקואליציה סיכלה הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית
23:02 08/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נדחתה ההצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בעניין "סרסור בסוהרות ובחיילות חובה על-ידי מפקדים בשירות בתי הסוהר לסיפוק אסירים ביטחוניים" לאחר שהקואליציה לא הצליחה למנוע את העלאת הנושא להצבעה
שטרית, סופר וקרעי במליאה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: חידוש אוטומטי של הנחה בארנונה
19:06 08/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק האזרחים הוותיקים (תיקון - חידוש אוטומטי של הנחה בארנונה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת ינון אזולאי. 49 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע לקבוע כי הנחה שניתנה לאזרח ותיק בארנונה, תימשך להינתן לו באופן אוטומטי, גם אם לא הגיש בקשה מחודשת לכך, כל עוד לא דיווח על שינוי באחד מהתנאים המנויים בסעיף.
+בטרומית: חובת מסירת תוכניות הדירה לקונה
18:56 08/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המכר (דירות) (תיקון - חובת מסירת תוכניות הדירה לקונה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת אורי מקלב וקבוצת חברי הכנסת. 42 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע לחייב מוכר דירה להעביר לקונה, בעת מכירת הדירה, את התוכנית הדירה ואת תוכניות הקונסטרוקציה, החשמל, האינסטלציה והסניטריה של הדירה, על גבי תקליטור או בדואר אלקטרוני.
+אושר בטרומית: ייצוג הולם גם בתאגידים ממשלתיים וגופים סטטוטוריים
18:31 08/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק החברות הממשלתיות (תיקון - ייצוג הולם בתאגידים ממשלתיים וגופים סטטוטוריים), התשפ"א- של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי וקבוצת חברי הכנסת, אליה הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת עאידה תומא סלימאן, עופר כסיף ואיימן עודה.

מוצע לעגן בחוק החברות הממשלתיות את חובת הייצוג ההולם ביחס לכלל קבוצות האוכלוסייה הנהנות מייצוג הולם לפי חוק שירות המדינה (מינויים).

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', התנגד להצעת החוק ופנה לחברי הכנסת הערבים: "אם הייתה לכם טיפה הכרת הטוב - הייתם מורידים את הנעליים ומנשקים את הרגליים של המדינה הזאת. אתם רוצים לכבוש מבפנים את השירות הציבורי, את החברות הממשלתיות".

+הממשלה תכריע בינואר האם לאשר פינוי מהעוטף
18:25 08/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראשי הרשויות בעוטף עזה דורשים עוד סמכויות לפינוי תושבים בחירום ורשות החירום הלאומית תומכת באופן עקרוני וועדת השרים לענייני העורף תכריע  ▪  ראש רח"ל: "במבצע האחרון הצבא החליט שלא להפעיל את התוכנית, משיקולים שלא נפרט"  ▪  לרמטכ"ל יש סמכות לפנות שישה ישובים
(נירה שפק ורם בן-ברק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+בטרומית: יוחמר מנגנון הטיפול בעבירות משמעת בקרב רופאים
18:06 08/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת הרופאים (עבירות משמעת), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת ענבר בזק וקבוצת חברי הכנסת.

מוצע בה לעדכן את עבירות המשמעת לפי פקודת הרוקחים, ואת מנגנון הטיפול בעבירות משמעת בקרב רופאים ולהסדיר את סוגיית הטיפול בעבירות המשמעת בקרב רופאים, ובכלל זה להעניק לוועדת משמעת סמכות להטיל הגבלות זמניות, ולהוסיף הגבלות נוספות אותן ניתן להטיל בסוף ההליך המשמעתי, לרבות קנס וחובת הכשרות במקרים המתאימים.

החלטה של ועדת המשמעת תפורסם באתר האינטרנט של משרד הבריאות ואם החליטה הוועדה להתלות או לבטל רישיון, תפרסם את החלטה בציון שם הנקבל - והכול כפוף להוראות שיקבע השר. הנקבל יוכל לערער על החלטה של ועדת המשמעת.
+ח"כ אזולאי הורד מהדוכן לאחר שכינה את ח"כ קריב "רפורמי קטן"
17:20 08/12/21  |  עידן יוסף
‏ח"כ ינון אזולאי תקף בחריפות מעל דוכן הכנסת את ח"כ גלעד קריב שקרא לעברו קריאת ביניים: "תסתלק מפה רפורמי קטן, קטנצ'יק. מי אתה? תתבייש לך? עוף מפה". יו"ר הכנסת מיקי לוי הורה לסדרנים להוריד את ח"כ אזולאי מהדוכן, וספג אף הוא גידוף מאזולאי.
+נתניהו: לא להצמיד שופט כדי לצנזר רשתות חברתיות
16:54 08/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה נתניהו על החוק המבקש להסיר תכנים מהרשתות החבריות: "סכנה גדולה לדמוקרטיה ולחופש הביטוי, הממשלה איננה מסתפקת בתקשורת המגויסת"  ▪  יו"ר הציונות הדתית: "זה החוק לסתימת פיות הימין"  ▪  יוזם החוק, ח"כ הלוי: "המצב היום מלמד בעיניי על איבוד שליטה"
(נתניהו. "פגיעה אנושה בדמוקרטיה" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+בטרומית: הפיכת דמי החסות לעבירה פלילית שעונשה עד עשר שנות מאסר
16:14 08/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להתמודדות עם תופעת דמי החסות (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת רות וסרמן לנדה.

מוצע בה להוסיף לחוק העונשין עבירה של נטילת דמי חסות ולקבוע שדינו של נותן חסות, כהגדרתו בהצעה, יהיה מאסר שלוש שנים, ודינו של מקבל דמי חסות יהיה מאסר עשר שנים.
+הישג למרצ: למרות בקשת השרה שקד - חוק המסתננים לא יוארך ויפוג מחר
15:02 08/12/21  |  עידן יוסף
הישג למרצ: למרות הבקשה של השרה שקד - חוק המסתננים לא יוארך ויפוג מחר. חוק המסתננים מאפשר בין היתר להטיל קנס כפול על מעסיקים של מסתננים לא חוקיים ומאפשר גם לנייד ברחבי הארץ קבוצות של מסתננים מסיבות ושיקולים שונים (כאן חדשות).
+"מתקרבים לרגע שבו לא נאריך את הגבלות התיירות הנכנסת"
14:54 08/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
קריב הדגיש: "אני מוטרד מכך שהמתווה המתגבש ייתן פתרון לעסקים הגדולים ולא לעסקים הקטנים. אסור שעסקים קטנים בענף התיירות יפלו בין הכסאות"  ▪  אילנה גנס: 70%-60% מהנדבקים הם ילדים. לאחר חנוכה כ-180 ילדים היו עם בדיקות חיוביות ומחכים לבדיקות PCR  ▪  תקנות הגבלת פעילות של מקום ציבורי או עסקי ובהן הגבלות ההתקהלות בתו ירוק הוארכו עד ל-21.12.21
(ח"כ קריב. "לא מתכוון להרפות בעניין הזה" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+ועדת הכספים אישרה הקלות ל-130 עמותות חברתיות
13:24 08/12/21  |  מירב ארד
ועדת הכספים בראשות אישרה (יום ד') הקלות במס על תרומות ל-130 עמותות חברתיות, שעוסקות במטרות ציבוריות, שאינן מתוקצבות ישירות ע"י המדינה. ל-129 עמותות אושרו הקלות במס הכנסה על תרומות ולעמותה 1 ניתנו הקלות במיסוי מקרקעין, זאת בהתאם לסעיפים 46 לפקודת מס הכנסה ו-61 לחוק מיסוי מקרקעין. בין העמותות שאושרה להן ההטבה: מוסדות חינוך, רווחה, תרבות, בריאות, דת, סעד, ספורט, זכויות אדם, איכות הסביבה, קליטת עלייה וגופים שעוסקים בעידוד תעסוקה. על מנת לקבל אישור ניהול תקין נדרשות העמותות ל-כשנתיים פעילות.


+אני מעורב ישראלי
10:03 08/12/21  |  שרון רופא-אופיר   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו בישיבה השמונים-ושלוש של הכנסת העשרים-וארבע [ג' בטבת תשע"ב, 07.12.2021]
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בסוף השנה נעמוד בצריכה של 10% מהאנרגיה המתחדשת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
בדצמבר שנת 1947 כתב המשורר נתן אלתרמן את המילים האלמותיות של שירו "מגש הכסף". וכך כתב: והארץ תשקוט, עין שמיים אודמת / תעמעם לאיטה על גבולות עשנים, / ואומה תעמוד - קרועת לב אך נושמת, / לקבל את הנס האחד, אין שני. // - - - אז תשאל האומה שטופת דמע וקסם / ואמרה: מי אתם? והשניים שוקטים, / יענו לה: אנחנו מגש הכסף, / שעליו לך ניתנה מדינת היהודים. // כך יאמרו ונפלו לרגלה עוטפי צל / והשאר יסופר בתולדות ישראל.
08/12/2021  |  שרון רופא-אופיר  |   נאומים
ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת אישרה (יום ג', 7.12.21) את התקנות להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה. התקנות, שתכליתן היא אפשרות סיוע לבני זוג ולהורים וילדים ליישב סכסוכי משפחה ביניהם בהסכמה ובדרכי שלום תוך צמצום הצורך בהתדיינות משפטית, אושרו פה אחד בתמיכת יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד קריב (העבודה), והח"כים ענבר בזק (יש עתיד), בני בגין (תקווה חדשה), אורי מקלב (יהדות התורה).
08/12/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת החוקה דנה (יום ג', 7.12.21) בהכרזה שנכנסה לתוקף בתחילת השבוע ובהתאם לחוק הקורונה הגדול, לא נדרשה לאשרה בשל כך שחלפו 48 שעות מכניסתה לתוקף. בכך הוארך תוקף ההכרזה הקובעת חובת בידוד במלונית על החוזרים מ-50 המדינות שנקבעו עד ל-12.12.21. עם זאת, נקבע כי החובה למי שקיבל תשובה חיובית ב-PCR בכניסה לארץ להמשיך את כל תקופת הבידוד במלונית, תחול רק על חולה שקיבל תשובה חיובית לאומיקרון או חשוד ככזה.
08/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
משרד התחבורה הציג (יום ג', 7.12.21) בוועדת הכלכלה את החוק להסדר, פיקוח ופיתוח הרכב ללא נהג בארץ, ובכך ישראל מצטרפת למספר מצומצם של מדינות בעולם המסדירות את התחום. יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, הבטיח כי "נעשה הכל כדי לקדם את החוק, תוך ודאות כי תובטח בטיחות הנוסעים והולכי הרגל. ישראל מובילה במחקר ופיתוח בנושא וזהו יום היסטורי, היוצר מציאות חדשה בארץ, שיאפשר ל-400 מכוניות ללא נהג להסעה - לנוע ברחבי ישראל".
07/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר התיירות יואל רזבוזוב, הציג (יום ג', 7.12.21) בוועדת הכלכלה את תוכניותיו לשנים הקרובות, בעיקר על-רקע הירידה החדה בתיירות-הנכנסת עקב מגפת הקורונה.
07/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il