|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
מוריס חן מציג את התחקיר לח"כים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

הוועדה לבט"פ נגד תחקיר המשטרה על פרעות תשפ"א: "זה לא תחקיר"

בדיווח המשטרה לוועדה על הלקחים אמר סגן ראש אג"מ במשטרה: "יש החלטה לסד"כ של אלף לוחמי מילואים שמשתחררים מדי שנה ממג"ב, ויעמדו לרשות המשטרה, אבל אני חייב גם את הציוד והאימונים שלהם, אחרת נהיה מאוד חסרים גם באירוע הבא" יו"ר הוועדה: "קוראת לשר לביטחון פנים להעלות את הנושא בקבינט המדיני ביטחוני" אוחנה: "בזמן שאנו צריכים את השוטרים התקפיים, היועמ"ש מזמין לחקירה שוטר שלפני 6 שנים ירה במחבל"
14/12/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

"כל הסד"כ (סדר הכוחות, ע.י.) המבצעי שעומד לרשות המשטרה הכחולה לאירוע הפרות סדר לא עולה על שני גדודים בצה"ל", אמר סגן ראש אג"מ במשטרה, מוריס חן, בדיון (יום ב', 13.12.21) הוועדה לביטחון פנים על מבצע שומר החומות. "רק ביום הרביעי של שומר החומות, לאחר שהגיע כוח מג"ב - פלוגות איו"ש וסד"כ מילואים שהתגייס, היה שינוי משמעותי והושגה שליטה מוחלטת באירועים.

"הלקחים הועברו למפכ"ל ולשר, וב-17.1 ייערך כנס מפקדים. המטרה להגיע לאירוע הבא עם יכולות הרבה יותר טובות בזמן התגובה ובסד"כ יותר גדול. יש החלטה לסד"כ של אלף לוחמים שמשתחררים מדי שנה ממג"ב. יש היבט של כשירות מבצעית. אלף לוחמים אני צריך לאמן, אני צריך את הציוד שלהם, מעטפת שלמה של בניין הכוח. על זה הולכים.

"יש 16 פלוגות מילואים של 80 איש כל אחת. אלה הגיעו ביום הרביעי. הכוונה מדי שנה לקבל עוד 1,200-1,000 לוחמי מילואים, ממשתחררי מג"ב. זה יאפשר לנו גמישות. הסד"כ היום קטן מלהכיל. המשמעות היא הרבה מעבר ל-3 מיליון. אנו חסרים מאוד. כדי שתהיה לי יכולת להחזיק את הסד"כ הזה, אני חייב את כל המעטפת של ציוד ואימונים. בלי זה אנו נהיה מאוד חסרים גם באירוע הבא. אנו מבינים את גודל השעה, אבל אני צריך את יכולת הגמישות".
שיטור מועצתי / מצגת
מערכי האכיפה שיפעלו בתחומי כל מועצה יורכבו מכוח שיטור ייעודי שימנה 7 שוטרים ומיחידת פיקוח ייעודית שתמנה 4 פקחים מסייעים. המשרד לביטחון פנים בתיאום מול מ"י ראשי לקבוע היקף כח אדם שונה בתוכנית זו (9 עמ')

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ח"כ אמיר אוחנה: "דרשתי שהיועץ המשפטי לממשלה ישמיע אמירה שיש לשוטרים גב. בזמן שאנו צריכים את השוטרים התקפיים, היועמ"ש מזמין לחקירה שוטר שלפני 6 שנים ירה במחבל. מה שעשיתי באותו ערב, כשר לבט"פ - התקשרתי לשוטר ולמפקדיו ואמרתי לו: 'אתה יוצא לקורס קצינים ומקבל תעודת הערכה. לא יוגש נגדך כתב אישום, ואם יוגש, אתייצב לצדך לכל הדיונים".

ח"כ עמיחי שיקלי: "התחקיר הזה הוא לא תחקיר. לא לזה ציפיתי. מבחינת תפיסה - אתה מדבר על הצלת חיים ועל הפרות סדר. זה כשל תפיסתי. אתם לא מד"א. משימתכם היא סיכול פח"ע. הביטוי הפרות סדר אינו מהעניין. נכים חוסמים את האיילון זו הפרת סדר, אבל כשהמון מוסט יוצא עם בקבוקי תבערה, זו התקוממות, אינתיפאדה. כשמשתמשים במילים לא קשורות, אתם מעבירים שדר עקום".

ח"כ מוסי רז: "צריך לחזק את הערים המעורבות, יהודים וערבים, ולחזק את הקשר ביניהם. בלוד מתגוררים 30% ערבים, והם רק 3% בעמדות ניהול בכירות בעירייה. זה שיש אפליה לא מצדיק אלימות. במאי הייתה אלימות משני צדדים. כשאזרחים אלימים צריך לטפל".

ח"כ רות וסרמן לנדה: "גרתי בלוד 10 שנים. מכירה. יש לי כבוד למשטרה. משהו קרה בשנים האחרונות למשטרה. יש נטל רב. הייתה החלטה לטשטש גבולות. כשנזרקת אבן, כשנשרף דגל, תוך שניה צריכה להיות שם משטרה". ח"כ אוחנה: "תקציב המשטרה הוכפל בעשור. נבנו תחנות יותר מב-70 שנות המדינה". וסרמן לנדה: "זה לא מספיק. 5,000 שוטרים נוספים זה לא מספיק".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

תת טפסר איציק עוז, רח"ט מבצעים בכיבוי והצלה: "במהלך שומר החומות, כתוצאה מירי תלול מסלול, טיפלנו ב-149 אירועים, מתוכם 128 בדרום. 44% מהאירועים היו נזק למבנה, 42% היו שריפות בשטחים פתוחים. 204 פעמים הותקפו צוותי כיבוי באבנים. 28% בצפון, 23% בירושלים ו-17% ביו"ש. כיום יש ברשותנו 9 רכבי כיבוי ממוגני ירי. אנו אולי המדינה היחידה בעולם שנדרשת לדבר כזה. כלקח מ'שומר החומות', אנו נדרשים להיערך באמצעים לפעילות תחת הפרות סדר, ובעיקר לרכש רכבים ממוגנים נוספים".

עו"ד גלית שוהם, ראש צוות מעצרים, פרקליטות ירושלים: "הפרקליטות מגויסת 24/7. הותוותה מדיניות אחודה על-ידי פורום פרקליטים בכירים. התייחסנו לתיקים כתיקי מעצר. כל מי שביצע עבירת התפרעות, תקיפת שוטרים, תיקי לינץ' של פגיעה באזרחים". יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן ארי: "אז למה מתוך 3000 עצורים רק ל-10% הוגשו כתבי אישום?" עו"ד שוהם: "התיקים שהגיעו וטופלו אצלנו הם החמורים. יש שנשלחו להשלמת חקירה. הוגשו 322 כתבי אישום כנגד 554 נאשמים".

קרן אשחר, תושבת לוד: "אני תושבת לוד, מגדלת שם 5 ילדים. פורעים הציתו את בית הספר של ילדי ושרפו לחברה שלי את הרכב. הרכב שלי הושחת. המצב ברחוב הידרדר. נשלחו לעיר עוד שוטרים, רק כדי שיותר שוטרים לא יעשו כלום, יעמדו מסביב לשכונה. בתי כנסת ובתי עסק הוצתו. היו גם הרוגים. אחרי ארבעה ימי פרעות ולינצ'ים, התחלנו להרגיש כוחות בשטוח. קשה לתאר כמה בסיסי הצורך במשטרה, כשהמון מגיע לרצוח ואף אחד במוקד לא פנוי לענות".

ח"כ נירה שפק: "צריך לחזק את המרחב האזרחי. צוות חירום יישובי".

ח"כ איתמר בן-גביר: "תוך כדי הדיון מציתים רכבים בשמעון הצדיק. הכל מצולם. מעבירים למשטרה חומרים. אני מבין שלמשטרה יש מדרג. אבל מתנכלים לילדים על המדרכה. ילדה חוטפת בעיטה מאה מטר מבסיס מג"ב. מה הולך כאן? עשרות אירועים לאומניים והמשטרה לא פועלת. מה שהיה ממשיך להתקיים. כשאתם רוצים אתם יודעים. גם הפרקליטות יודעת לעבוד הכי טוב כשהיא רוצה".

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

סגן ראש אג"מ במשטרה, מוריס חן: "מדברים על אירוע במצב לחימה, כשצה"ל בחזית. סיוע מצה"ל נמצא בבחינה, בעבודת מטה. מרבית האנשים המעורבים נעצרו. 660 עדיין עצורים ובהליך משפטי. יש לנו 5 צוותים משולבים בגופים בין ארגוניים, עם הפרקליטות, שב"ס, אמ"ן. שיתוף פעולה עם צה"ל ומשרד הביטחון. לא זכור לי משהו שביקשנו ולא עזרו לנו. צריך להתגבר על הרבה בעיות שקיימות במתן אמצעים, אבל אני מאוד שקט. הצבא מבין היום יותר את חשיבותה של משטרה חזקה, שזה משפיע גם על החזית.

"האמל"ח תמיד לא מספיק, הוא הולך ואוזל עם הימים. היום בעוד שנה בהקשר בניין הכוח, אני רוצה לא רק עוד עלף שוטרים, אלא גם נשק עבורם וגם אימונים, שלא נהיה פה בעוד שנה ונגיד - זה לא קרה. ועם כל זה המשטרה לא מסוגלת להיות בכל מקום".

יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן-ארי, סיכמה: "המשטרה זה לא שב"כ. היא חדר המיון של המדינה. צריך לתת לאזרחים תשובות. בעל מלון בעכו, שרוב חדריו נשרפו צריך לדעת שעכשיו יש לו ביטחון. תעשו עוד עבודה. זה לא היה מספיק. הוועדה קוראת לשר לביטחון פנים להעלות את הנושא גם בקבינט המדיני ביטחוני. איך להתמודד ב'שומר החומות' הבא. הציבור חושש לחייו בתוך המדינה, בביתו שלו. הוועדה תסייר בלוד ובכל מקום שאזרחים ירצו לקבל תשובות מהמשטרה. הוועדה תיתן סיוע ומענה למשטרה וגם ביקורת ודרישה להפיק לקחים".

תאריך:  14/12/2021   |   עודכן:  14/12/2021
עידן יוסף
+הכנסת אישרה הארכת התחרות במשק הדלק
09:02 14/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
66 חברי כנסת תמכו ו-50 התנגדו לחוק הקובע הארכה של שלוש שנים לסעיף החוק שלפיו חברת דלק לא תתקשר בחוזה להקמת תחנת תדלוק או בחוזה לאספקת דלק לתחנת תדלוק המעניק בלעדיות לאותה חברת דלק לאספקת הדלק בתחנה
(תוקפו של הסעיף הוארך עד 31 ביולי 2024 [צילום: פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: הפצת ערוצי עידן פלוס באינטרנט ללא תשלום
04:57 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התוכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2017 ו-2018) (תיקון מס' 4) (הארכת תוקף הוראת מעבר), התשפ"ב-2021. 60 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 56 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט איזה ועדה תדון בהצעת החוק.

מוצע בה להאריך בשנה את תוקף הוראת המעבר לעניין שידור של ערוצים במימון ציבורי במערך עידן פלוס והפצתם על גבי רשת האינטרנט ללא תשלום. בתקופת הוראת המעבר, שעתידה לפקוע ב-1 בינואר 2022, ניתן לגבות תשלום על שידור באינטרנט מכח רשיון לשידור שניתן לפני כניסת החוק לתוקף.
+ילדי עובדים זרים העידו בוועדה: "עצרו אותנו, אנחנו מפחדים"
04:55 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשות ההגירה: יש משפחות שלא מכבדות את החוק והחלטות של בית משפט ומחליטות להישאר בארץ באופן לא חוקי  ▪  המרכז למדיניות הגירה ישראלית: "מדובר בהרחקה ולא בגירוש. זה פשע להפריד את הילד מהוריו. הילד צריך ללכת אחרי הוריו ולא ההפך"  ▪  שפי פז הוצאה מהדיון לאחר שהתפרצה
(מייקל פינדה[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: שוטר יוכל לבצע חיפוש בבית גם ללא צו
04:22 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת סדר הדין הפלילי (מעצר וחיפוש) (עילות חיפוש בלא צו בית משפט) (הוראת שעה), התשפ"ב-2021. 60 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 58 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט איזה ועדה תדון בהצעת החוק.

מוצע בה לקבוע הוראת שעה שבמסגרתה ישונו העילות הקבועות בחוק שמקנות סמכות לשוטר לערוך חיפוש בבית או במקום בלי צו מבית משפט. בין היתר, מוצע להקנות לשוטר סמכות להיכנס ולבצע חיפוש במקום בלי צו חיפוש אם התעורר חשד סביר שבמקום מצוי חפץ שיכול לשמש ראיה לביצוע עבירה חמורה בתנאי שהחיפוש דרוש מיד למניעת העלמת הראייה או הפגיעה בה.
+בקריאה ראשונה: הארכת הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס
03:19 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה שתי הצעות חוק המבקשות להאריך הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס, ובמסגרות ביטחוניות אחרות. הצעת חוק שירות ביטחון (הוראת שעה) (הצבת יוצאי צבא בשירות בתי הסוהר) (תיקון מס' 9), התשפ"ב-2021, מבקשת להאריך בשלוש שנים, עד ליום ל' בכסלו התשפ"ה (31 בדצמבר 2024), את הוראת השעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות מסוימות של שירות בתי הסוהר.
+בקריאה ראשונה: שמירת דגימה של נפגעי עבירת מין לצורך הפקת דנ"א
03:17 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון מס' 15) (נטילת דגימה פורנזית מנפגע עבירת מין ושמירתה), התשפ"ב-2021, של חברת הכנסת מרב בן ארי. 57 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת חוקה.

מוצע בה להסדיר את אופן נטילת ושמירת הדגימות הביולוגיות הנלקחות מנפגעי ונפגעות עבירות מין לצרכי זיהוי התוקף בחקירה משטרתית וגיבוש ראיות למשפט והכל כתלות בהסכמתו של הנפגע. מוצע כי כלל הדגימות יועברו למשטרת ישראל באופן דיסקרטי שישמור על פרטיותו של נפגע העבירה לצורך הפקת דנ"א וישמרו שם לתקופה של 50 שנים לטובת הליכי חקירה ומשפט עתידיים.
+אושר גידול קנביס רפואי אורגני בישראל
03:14 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה: קנביס רפואי שגדל במצע מנותק מהקרקע יוכל להיחשב כתוצרת אורגנית  ▪  בדיון עלתה סוגיית המחיר הגבוה שמשלמים הצרכנים המטופלים בקנביס הרפואי  ▪  יו"ר הוועדה הודיע כי יזמן את שר הבריאות לדיון בנושא וביקש לדעת מדוע זה הפך למוצר לעשירים בלבד
גידול קנביס רפואי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+אח הנרצח בפיגוע התנדב להקים מרכז מידע למשפחות הרוגי אסונות
23:59 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מי מלווה משפחות נפטרים באסונות? משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי יפגשו ויעדכנו את נוהל חבצלת להודעה למשפחות הרוגים  ▪  ח"כ יצחק פינדרוס דרש להסדיר את הנושא הכאוב  ▪  זק"א: הרשויות המקומיות הבינו שבשעה 2 בלילה עובד סוציאלי לא יקום ויבשר למשפחה
(הנרצח בפיגוע בעיר העתיקה - אליהו דוד קיי)
+ח"כ ארבל: גנץ לא שמר על בידוד כנדרש
23:41 13/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ משה ארבל העיד במליאת הכנסת שראה את שר הביטחון החייב בשלושה ימי בידוד כשהוא מדבר ללא מסכה וללא שמירת מרחק עם ח"כ יעל רון משה  ▪  סגן יו"ר הכנסת: טענה חמורה ששווה בדיקה, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי של הכנסת
(גנץ, הערב, ביציע המבודדים במליאת הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
[צילום: ערוץ כנסת]
+אושר בקריאה ראשונה פיקוח על ייצור חומרי נפץ
23:29 13/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 59 שהתנגדו לה  ▪  ההצעה, הכוללת הסמכת שר הביטחון להטלת עיצומים על מפעלים שיפרו את הנחיות הבטיחות, תועבר להמשך טיפול בוועדת הכנסת
(60 ח"כים תמכו בהצעה מול 59 מתנגדים [צילום: דובר צה"ל])
+"לדעתי משרד החינוך צריך שני סגני שרים"
22:11 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ מאיר יצחק הלוי נפרד מוועדת הכספים ואמר כי את ההצעה להתמנות לסגן השרה קיבל כבר לפני חצי שנה  ▪  חברי הוועדה החמיאו לו, כשחברי האופוזיציה גם הוסיפו עקיצות לממשלה
(מאיר יצחק הלוי. סוגר מעגל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוועדה לבט"פ נגד תחקיר המשטרה על פרעות תשפ"א: "זה לא תחקיר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
"מי אחראי מול משפחות נפטרים באסונות, להעביר להן את המידע הראשוני? ולמי מעבירים את המידע שיש כדי שתהיה שרשרת טיפול, שכרגע נראה שאין?" תהה ח"כ יצחק פינדרוס, שיזם דיון (יום ב', 13.12.21) על כך בוועדת הפנים.
13/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ משה ארבל (ש"ס) טען (יום ב', 13.12.21) כי שר הביטחון, בני גנץ, הפר את תקנות הקורונה המחייבות בידוד עבור כל מי ששב מחו"ל. במהלך הדיונים שהתקיימו הערב במליאה ישבו גנץ וראש הממשלה, ששב היום מאיחוד האמירויות, ביציע האורחים של הכנסת שהוכשר לשהות של חברי כנסת מבודדים.
13/12/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חומרי נפץ המבקשת לקבוע הוראות פיקוח על בטיחות חומרי נפץ במפעלים ביטחוניים. 60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 59 שהתנגדו לה, והיא תועבר לוועדת הכנסת.
13/12/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ מאיר יצחק הלוי, חבר ועדת הכספים, התייחס בפתח דיון הוועדה הבוקר (יום ב', 13.12.21), למינויו הצפוי לסגן שרת החינוך: "את ההצעה להיות סגן שר החינוך קיבלתי כבר לפני כחצי שנה. חשבתי שיהיה נכון ללמוד קצת את העבודה הפרלמנטרית וכן לסייע להעברת התקציב קודם לכן. בין שתי החלופות העדפתי להיות כאן, ראיתי את העבודה הנפלאה שאנשים עושים כאן, אני חושב שמבחינתי להגיע למשרד החינוך, שם התחלתי לפני 47 שנים, זו סגירת מעגל. את העשייה החינוכית שלי התחלתי עם חבורות רחוב. אני מתכוון לפעול לחינוך ערכי וחברתי, ולעשות דברים למען המגזרים השונים באשר הם. אני מקווה שבעוד שנה נאמר שהמינוי למרות כל הציניות והסרקזם היה מינוי טוב. לדעתי משרד החינוך צריך שני סגני שרים. אני מודה על הברכות".
13/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, קיימה (יום ב', 13.12.21) דיון מהיר בנושא עמלות הכספומטים הפרטיים וביוזמת היו"ר ביטון עסקה גם בפגיעה באזרחים הוותיקים כתוצאה מסגירת סניפי בנקים. לאחר שבדיון לא התקבלו תשובות שהניחו את דעת היו"ר ביטון וחברי הכנסת, מתח היו"ר ביטון ביקורת על בנק ישראל, רשות התחרות ורשות שוק ההון. היו"ר ביטון הוסיף כי הוועדה תשקול לקדם הצעת חוק שתעביר אליה את הסמכות לאשר סגירת סניפי בנק או לחייב פתיחת סניפים חדשים, ואמר: "על עוולות לעניים שווה להפיל ממשלה. עד היום ממשלות נפלו על משברים פוליטיים, מדיניים וענייני דת ומדינה ואולי יש סוף-סוף הזדמנות לצאת למלחמת חורמה לטובת העניים"
13/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מבצע שומר החומות  /  מי ומי  
האופוזיציה: לא לקיזוז עם פינטו  /  איתמר לוין
תיקון לפקודת הראיות יקשה על הסרת חיסיון  /  עידן יוסף
מסתמן: השמשה מהירה של מבנים שניזוקו  /  עידן יוסף
אני מעורב ישראלי  /  שרון רופא-אופיר
דודי אמסלם פורס מתכון לרודנות - ונתניהו שותק  /  איתמר לוין
אפשר גם בלי ועדת אתיקה  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il