|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ח"כ ארבל: גנץ לא שמר על בידוד כנדרש

ח"כ משה ארבל העיד במליאת הכנסת שראה את שר הביטחון החייב בשלושה ימי בידוד כשהוא מדבר ללא מסכה וללא שמירת מרחק עם ח"כ יעל רון משה סגן יו"ר הכנסת: טענה חמורה ששווה בדיקה, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי של הכנסת
13/12/2021  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
[צילום: ערוץ כנסת]
גנץ, הערב, ביציע המבודדים במליאת הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ח"כ משה ארבל (ש"ס) טען (יום ב', 13.12.21) כי שר הביטחון, בני גנץ, הפר את תקנות הקורונה המחייבות בידוד עבור כל מי ששב מחו"ל. במהלך הדיונים שהתקיימו הערב במליאה ישבו גנץ וראש הממשלה, ששב היום מאיחוד האמירויות, ביציע האורחים של הכנסת שהוכשר לשהות של חברי כנסת מבודדים.

לדברי ארבל, הוא ראה את גנץ ששב היום מארצות הברית וחייב בידוד על-פי תקנות הקורונה כשהוא יושב במרחק של פחות משני מטרים מח"כ יעל רון משה כשהוא לא עוטה מסיכה על פניו. עוד ציין בנאום במליאת הכנסת כי מדובר בעבירה שהקנס הקבוע עליה עומד על 5,000 שקלים.

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי, שניהל את הישיבה הגיב על הדברים ואמר כי "זו טענה חמורה ששווה בדיקה". "אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה", אמר.

ובתוך כך דרשו ‏חברי כנסת מהאופוזיציה מיו"ר הכנסת לאסור על יעל רון בן-משה להיכנס למליאה, לאחר שנפגשה עם גנץ החייב בבידוד ללא שמירת מרחק וללא מסיכה.

מלשכת גנץ נמסר בתגובה כי שר הביטחון נהג על-פי הכללים מאז שהגיע לכנסת וכי ח״כ יעל רון בן-משה לא נכנסה לחדר הבידוד.

תאריך:  13/12/2021   |   עודכן:  14/12/2021
איציק וולף
+הכנסת אישרה הארכת התחרות במשק הדלק
09:02 14/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
66 חברי כנסת תמכו ו-50 התנגדו לחוק הקובע הארכה של שלוש שנים לסעיף החוק שלפיו חברת דלק לא תתקשר בחוזה להקמת תחנת תדלוק או בחוזה לאספקת דלק לתחנת תדלוק המעניק בלעדיות לאותה חברת דלק לאספקת הדלק בתחנה
(תוקפו של הסעיף הוארך עד 31 ביולי 2024 [צילום: פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: הפצת ערוצי עידן פלוס באינטרנט ללא תשלום
04:57 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התוכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2017 ו-2018) (תיקון מס' 4) (הארכת תוקף הוראת מעבר), התשפ"ב-2021. 60 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 56 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט איזה ועדה תדון בהצעת החוק.

מוצע בה להאריך בשנה את תוקף הוראת המעבר לעניין שידור של ערוצים במימון ציבורי במערך עידן פלוס והפצתם על גבי רשת האינטרנט ללא תשלום. בתקופת הוראת המעבר, שעתידה לפקוע ב-1 בינואר 2022, ניתן לגבות תשלום על שידור באינטרנט מכח רשיון לשידור שניתן לפני כניסת החוק לתוקף.
+ילדי עובדים זרים העידו בוועדה: "עצרו אותנו, אנחנו מפחדים"
04:55 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשות ההגירה: יש משפחות שלא מכבדות את החוק והחלטות של בית משפט ומחליטות להישאר בארץ באופן לא חוקי  ▪  המרכז למדיניות הגירה ישראלית: "מדובר בהרחקה ולא בגירוש. זה פשע להפריד את הילד מהוריו. הילד צריך ללכת אחרי הוריו ולא ההפך"  ▪  שפי פז הוצאה מהדיון לאחר שהתפרצה
(מייקל פינדה[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: שוטר יוכל לבצע חיפוש בבית גם ללא צו
04:22 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת סדר הדין הפלילי (מעצר וחיפוש) (עילות חיפוש בלא צו בית משפט) (הוראת שעה), התשפ"ב-2021. 60 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 58 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת שתחליט איזה ועדה תדון בהצעת החוק.

מוצע בה לקבוע הוראת שעה שבמסגרתה ישונו העילות הקבועות בחוק שמקנות סמכות לשוטר לערוך חיפוש בבית או במקום בלי צו מבית משפט. בין היתר, מוצע להקנות לשוטר סמכות להיכנס ולבצע חיפוש במקום בלי צו חיפוש אם התעורר חשד סביר שבמקום מצוי חפץ שיכול לשמש ראיה לביצוע עבירה חמורה בתנאי שהחיפוש דרוש מיד למניעת העלמת הראייה או הפגיעה בה.
+בקריאה ראשונה: הארכת הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס
03:19 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה שתי הצעות חוק המבקשות להאריך הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס, ובמסגרות ביטחוניות אחרות. הצעת חוק שירות ביטחון (הוראת שעה) (הצבת יוצאי צבא בשירות בתי הסוהר) (תיקון מס' 9), התשפ"ב-2021, מבקשת להאריך בשלוש שנים, עד ליום ל' בכסלו התשפ"ה (31 בדצמבר 2024), את הוראת השעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות מסוימות של שירות בתי הסוהר.
+בקריאה ראשונה: שמירת דגימה של נפגעי עבירת מין לצורך הפקת דנ"א
03:17 14/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון מס' 15) (נטילת דגימה פורנזית מנפגע עבירת מין ושמירתה), התשפ"ב-2021, של חברת הכנסת מרב בן ארי. 57 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת חוקה.

מוצע בה להסדיר את אופן נטילת ושמירת הדגימות הביולוגיות הנלקחות מנפגעי ונפגעות עבירות מין לצרכי זיהוי התוקף בחקירה משטרתית וגיבוש ראיות למשפט והכל כתלות בהסכמתו של הנפגע. מוצע כי כלל הדגימות יועברו למשטרת ישראל באופן דיסקרטי שישמור על פרטיותו של נפגע העבירה לצורך הפקת דנ"א וישמרו שם לתקופה של 50 שנים לטובת הליכי חקירה ומשפט עתידיים.
+אושר גידול קנביס רפואי אורגני בישראל
03:14 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה: קנביס רפואי שגדל במצע מנותק מהקרקע יוכל להיחשב כתוצרת אורגנית  ▪  בדיון עלתה סוגיית המחיר הגבוה שמשלמים הצרכנים המטופלים בקנביס הרפואי  ▪  יו"ר הוועדה הודיע כי יזמן את שר הבריאות לדיון בנושא וביקש לדעת מדוע זה הפך למוצר לעשירים בלבד
גידול קנביס רפואי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+הוועדה לבט"פ נגד תחקיר המשטרה על פרעות תשפ"א: "זה לא תחקיר"
01:07 14/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיווח המשטרה לוועדה על הלקחים אמר סגן ראש אג"מ במשטרה: "יש החלטה לסד"כ של אלף לוחמי מילואים שמשתחררים מדי שנה ממג"ב, ויעמדו לרשות המשטרה, אבל אני חייב גם את הציוד והאימונים שלהם, אחרת נהיה מאוד חסרים גם באירוע הבא"  ▪  יו"ר הוועדה: "קוראת לשר לביטחון פנים להעלות את הנושא בקבינט המדיני ביטחוני"  ▪  אוחנה: "בזמן שאנו צריכים את השוטרים התקפיים, היועמ"ש מזמין לחקירה שוטר שלפני 6 שנים ירה במחבל"
מוריס חן מציג את התחקיר לח"כים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אח הנרצח בפיגוע התנדב להקים מרכז מידע למשפחות הרוגי אסונות
23:59 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מי מלווה משפחות נפטרים באסונות? משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי יפגשו ויעדכנו את נוהל חבצלת להודעה למשפחות הרוגים  ▪  ח"כ יצחק פינדרוס דרש להסדיר את הנושא הכאוב  ▪  זק"א: הרשויות המקומיות הבינו שבשעה 2 בלילה עובד סוציאלי לא יקום ויבשר למשפחה
(הנרצח בפיגוע בעיר העתיקה - אליהו דוד קיי)
+אושר בקריאה ראשונה פיקוח על ייצור חומרי נפץ
23:29 13/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 59 שהתנגדו לה  ▪  ההצעה, הכוללת הסמכת שר הביטחון להטלת עיצומים על מפעלים שיפרו את הנחיות הבטיחות, תועבר להמשך טיפול בוועדת הכנסת
(60 ח"כים תמכו בהצעה מול 59 מתנגדים [צילום: דובר צה"ל])
+"לדעתי משרד החינוך צריך שני סגני שרים"
22:11 13/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ מאיר יצחק הלוי נפרד מוועדת הכספים ואמר כי את ההצעה להתמנות לסגן השרה קיבל כבר לפני חצי שנה  ▪  חברי הוועדה החמיאו לו, כשחברי האופוזיציה גם הוסיפו עקיצות לממשלה
(מאיר יצחק הלוי. סוגר מעגל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   ש"ס   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ ארבל: גנץ לא שמר על בידוד כנדרש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חומרי נפץ המבקשת לקבוע הוראות פיקוח על בטיחות חומרי נפץ במפעלים ביטחוניים. 60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 59 שהתנגדו לה, והיא תועבר לוועדת הכנסת.
13/12/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ מאיר יצחק הלוי, חבר ועדת הכספים, התייחס בפתח דיון הוועדה הבוקר (יום ב', 13.12.21), למינויו הצפוי לסגן שרת החינוך: "את ההצעה להיות סגן שר החינוך קיבלתי כבר לפני כחצי שנה. חשבתי שיהיה נכון ללמוד קצת את העבודה הפרלמנטרית וכן לסייע להעברת התקציב קודם לכן. בין שתי החלופות העדפתי להיות כאן, ראיתי את העבודה הנפלאה שאנשים עושים כאן, אני חושב שמבחינתי להגיע למשרד החינוך, שם התחלתי לפני 47 שנים, זו סגירת מעגל. את העשייה החינוכית שלי התחלתי עם חבורות רחוב. אני מתכוון לפעול לחינוך ערכי וחברתי, ולעשות דברים למען המגזרים השונים באשר הם. אני מקווה שבעוד שנה נאמר שהמינוי למרות כל הציניות והסרקזם היה מינוי טוב. לדעתי משרד החינוך צריך שני סגני שרים. אני מודה על הברכות".
13/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, קיימה (יום ב', 13.12.21) דיון מהיר בנושא עמלות הכספומטים הפרטיים וביוזמת היו"ר ביטון עסקה גם בפגיעה באזרחים הוותיקים כתוצאה מסגירת סניפי בנקים. לאחר שבדיון לא התקבלו תשובות שהניחו את דעת היו"ר ביטון וחברי הכנסת, מתח היו"ר ביטון ביקורת על בנק ישראל, רשות התחרות ורשות שוק ההון. היו"ר ביטון הוסיף כי הוועדה תשקול לקדם הצעת חוק שתעביר אליה את הסמכות לאשר סגירת סניפי בנק או לחייב פתיחת סניפים חדשים, ואמר: "על עוולות לעניים שווה להפיל ממשלה. עד היום ממשלות נפלו על משברים פוליטיים, מדיניים וענייני דת ומדינה ואולי יש סוף-סוף הזדמנות לצאת למלחמת חורמה לטובת העניים"
13/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
סיעות האופוזיציה מסרבות (יום ב', 13.12.21) להתקזז בהצבעות עם ח"כ שירלי פינטו-קדוש (ימינה), אשר ילדה בת בשבוע שעבר. בשל הרוב הדחוק של הקואליציה - 61 מול 59 - תהיה פינטו חייבת להגיע להצבעות כדי למנוע מפלות לממשלה ולתומכיה. הליכוד גם הבהיר, כי לא יסכים לנסות ולהגיע להבנות עם הממשלה בנושאים שבמחלוקת כדי לחסוך לפינטו לפחות חלק מן ההצבעות.
13/12/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת (יום א', 12.12.21) בהצעת חוק לתיקון פקודת הראיות, באופן הנותן יותר משקל למטופל בעל חיסיון בהליכים משפטיים שבהם מבקש אחד הצדדים להסיר את חסיונו.
12/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il