|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

אושרה לשנייה ושלישית: הארכת גיל הפרישה להורה שילדו נפטר

החוק נקבע כהוראת-שעה שתוקפה יפוג בעוד ימים אחדים - ועתה הוא הוארך לשנה נוספת. המעסיק לא יוכל להכריח עובד כזה לפרוש מעבודתו, למשך ארבע שנים לפי הערכות המשרד לשוויון חברתי, בשנתיים האחרונות גודל הקבוצה שעליה חל החוק - כ-5,300 אזרחים ותיקים
20/12/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
[היו"ר אפרת רייטן-מרום. חוק מוסרי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 20.12.219) לקריאה שנייה ושלישית את ההארכה למשך שנתיים של תוקף הוראת-השעה המאפשר להורה שילדו נפטר שלא לפרוש מעבודתו בגיל הפרישה. החוק נקבע כהוראת-שעה שתוקפה יפוג בעוד ימים אחדים - ועתה הוא הוארך לשנתיים נוספות. המעסיק לא יוכל להכריח עובד כזה לפרוש מעבודתו, למשך ארבע שנים. לפי הערכות המשרד לשוויון חברתי, בשנתיים האחרונות גודל הקבוצה שעליה החוק חל - כ-5,300 אזרחים ותיקים. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום, זה אחד החוקים המוסריים, הנכונים והמרגשים ביותר, והוא צריך להיקבע כהוראת-קבע. היא קראה להטיל אחריות על המשרד לשוויון חברתי ליידע את העובדים האמורים ליהנות מהחוק, ולערוך מחקר-מקיף יותר - בתוך שנה.

לפי עו"ד שמרית גיטלין-שקד, היועצת המשפטית של הוועדה, החוק נקבע מלכתחילה כהוראת-שעה לארבע שנים בשנת 2018, והוא עומד לפוג בימים אלו. המשרד לשוויון חברתי הציע להאריך את תוקף ההוראה בעוד שנה, והמשרד יערוך אף מחקר לבחינת יישומו והשפעתו של החוק על סוגיות הנובעות מהעסקת הורים שילדם נפטר. כאמור, יו"ר הוועדה הציע להאריכו בשנתיים.

בצלאל סמוטריץ' שיזם את החוק לפני כארבע שנים, שיבח את פעילות השרה לשוויון חברתי ופעילות יו"ר הוועדה בחוק זה. הוא סיפר על משא-ומתן קשה עם משרדי ממשלה שונים, והשפעתו של החוק - בעיקר בשירות המדינה. החוק הזה מאפשר לכל-כך הרבה משפחות להמשיך להחזיק את הראש מעל המים ולהעניק סיבה לקום בבוקר. זה טוב למעסיקים ולמועסקים, ואף משרד לא קיבל אף תלונה של מעסיק שנפגע מהוראה זו.

לדברי אורית בקר, סגנית היועץ המשפטי של המשרד לשוויון חברתי, החוק משתלב במדיניות המשרד לעודד תעסוקת-המשך, והוא מאזן בין צרכי המעסיק והעדפות המועסק. יפית בר, ראש תחום תעסוקה במשרד, הוסיפה כי רק 40% מהנשאלים, שהם הורים-שכולים, מודע לחוק, וכי כל פורש משירות המדינה מקבל מידע - שנה טרם פרישתו - גם על הוראת שעה זו.

פיני רבינוביץ, אביה של דסי ז"ל, הדגיש את החובה לתמוך בשכול-האזרחי, ואת פעילותו לפרסום החוק בקרב הנוגעים בדבר והאמורים ליהנות ממנו. הוא קרא להרחבת הוראת-השעה גם במקומות עבודה הקטנים מ-25 עובדים, כקבוע כיום בחוק.

לדברי נועה שוקרון, רכזת תעסוקה באגף התקציבים, במסגרת הארכת גיל הפרישה שעוגנה בחוק ההסדרים, תיבחן גם אוכלוסיית ההורים-השכולים ולכן יש להמתין עם קביעת החוק כהוראת-קבע. מירה פיירשטיין, מנהלת אגף משאבי אנוש בכנסת, סיפרה על הפעלת החוק הזו וקראה לאפשר בחינת כשירות רפואית ותפקודית.

תאריך:  20/12/2021   |   עודכן:  20/12/2021
מירב ארד
+אושרו התשלומים המעודכנים שהומלצו לחברי הכנסת
02:41 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת אישרה את המלצות הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים לחברי הכנסת, בעניין גילום מס הכנסה לרכבי השרד של יו"ר הכנסת וראש האופוזיציה, וכן בעניין מימון לינת ח"כים בבתי מלון במוצאי שבת
חשב הכנסת חיים אבידור [צילום: דוברות הכנסת]
+הוקשח סופית מנגנון השחרור המנהלי לאסירים
02:07 21/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת בתי הסוהר (מס' 57 והוראות שעה), התשפ"ב-2021. 13 חברי כנסת תמכו מול 3 מתנגדים.

הצעת החוק כוללת מספר שינויים בנוגע למנגנון השחרור המינהלי. ראשית, להקשיח את התנאים שבשלם יוכל אסיר להשתחרר בשחרור מנהלי אוטומטי ללא בחינת ועדת השחרורים, ולקבוע כי אסירים שנגזר עליהם עונש של שלוש שנות מאסר ומעלה, ישתחררו בשחרור מינהלי רק אם קיבלו גם שחרור על תנאי, לאחר שוועדת השחרורים בחנה את עניינם באופן פרטני, וזאת לעומת רף של ארבע שנות מאסר כיום.

שנית, תוארך את הוראת השעה הקובעת תקופות שחרור מינהלי מורחבות בשבעה חודשים, בשני שינויים: א. אסירים שהורשעו בעבירות מין, אלימות במשפחה ואלימות חמורה, שנגזרו עליהם פחות משלוש שנות מאסר, יהיו זכאים לשחרור המינהלי המורחב רק אם ועדת השחרורים בחנה את עניינם באופן פרטני ומצאה שהם מתאימים לשחרור מוקדם. ב. יצומצמו תקופות השחרור המינהלי המורחב לגבי אסירים שנגזרו עליהם בין 18 ל-36 חודשי מאסר.

+מדי שנה מנהלת הפרקליטות עשרות
תיקים פליליים נגד הורים שגנבו מזון
02:05 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך לפי הסנגוריה הציבורית  ▪  יו"ר וועדת העבודה והרווחה: שוק תחליפי-החלב ריכוזי, אין תחרות ואין אופק לירידת המחיר  ▪  משרד הכלכלה: אין כשל-שוק המצריך התערבות ממשלתית ופיקוח מחיר
(תחליפי חלב אם [צילום: ריק פלד/AP])
רומי ראוך-מלאך מארגון הבנק החברתי מספרת על אם המערבת קמח ומים לתינוק שלה, כתחליף לחלב [צילום: ערוץ כנסת]
+האוצר התבקש לבחון מערכתית את ענף ההימורים
01:41 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה העלה את הדרישה בדיון על הגרלות הצ'אנס של הפיס, שהתקיים לבקשת ח"כ אלי כהן  ▪  ח"כ כהן: אין היגיון לקיים את אותה הרגלה שבע פעמים ביום - הדבר האחרון שצריך להתגאות בו הוא הקמת מתנ"סים מכספי המסכנים  ▪  יו"ר מפעל הפיס: הבעיה היא בהימורים הלא-חוקיים שהם 60% מהשוק והסכנה להתמכרות היא פי 7 - שם הכל מותר ואם לא תשלם גם ישברו לך את העצמות
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ויסוצקי ווולט על כוונת רשות התחרות
00:39 21/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ממלאת-מקום רשות התחרות בוועדת הכלכלה: אנחנו בודקים את המעמד המונופוליסטי של ויסוצקי ואת חברת וולט וחשש להפרת חוקי תחרות של יבואן לגו  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: מתי יבוא היום שבכל שבוע המאסדרים הם שיחשפו קרטלים או מונופולים סמויים?
מיכל כהן, רשות התחרות [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מסתמן: דרעי יודה בעבירות מס ויתפטר מן הכנסת
20:38 20/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
העסקה המסתמנת צפויה לכלול ריכוך של עבירות המס שבהן יואשם דרעי, ולא צפויה לכלול עונש מאסר או עונש של עבודות שירות  ▪  ההתפטרות הצפויה אינה דרישה של היועץ המשפטי לממשלה
(דרעי. לא מעוניין בקביעה שיש קלון בעבירות צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: הממשלה תוכל לקבוע נסיבות בהן בידוד במלונית יהיה על חשבון השוהה
19:00 20/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 11) (מימון מקום לבידוד מטעם המדינה), התשפ"ב-2021. 7 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע לבטל את הקביעה שהשהייה במקום לבידוד מטעם המדינה תהיה תמיד במימונה של המדינה. כמו-כן, מוצע להסמיך את הממשלה לקבוע בתקנות או בהכרזה נסיבות שבהן השהייה במקום לבידוד מטעם המדינה תהיה במימון השוהה.

+בקריאה ראשונה: הקלת מבחני הכנסה נוספת על נכי צה"ל לצורך קבלת גמלה
18:59 20/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הנכים (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 31 והוראת שעה), התשפ"ב-2021. להצעה הממשלתית הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ אופיר כץ. 21 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה, כהוראת שעה למשך שנה, להקל את מבחני ההכנסה החלים על נכי צה"ל שמשלמים להם תגמולי מחייה - תגמול נצרך, תגמול מחוסר פרנסה ותוספת מיוחדת עקב פרישה מוקדמת. נוסף על האמור, מוצע להעניק לאגף השיקום סמכות לקבל מרשות המיסים מידע על הכנסותיהם מעבודה של הנכים ביחס לנכים הזכאים לתגמולים המשולמים בהתאם למבחן הכנסה. הוראה זו מוצעת כהוראת קבע החל מה-31.12.22 (שר הביטחון, לאחר התייעצות עם שר האוצר, רשאי לקבוע בצו מועד מוקדם יותר).
+גנץ: אין לישראל משענת אסטרטגית משמעותית יותר מארה"ב
18:49 20/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון לוועדת החוץ והביטחון: "אירן מגיעה למשא-ומתן בלי קלפי מיקוח אמיתיים. אפשר וצריך לשבור את אסטרטגיית משיכת הזמן של אירן"  ▪  "לבנון - הזירה האופרטיבית הקשה ביותר"
(בני גנץ, רם בן-ברק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+טאהא למקורביו: בנט לא מבין שותפות אמיתית מהי
17:54 20/12/21  |  עידן יוסף
ברקע המאבק על חוק החשמל, אמר יו"ר ועדת הפנים, ח"כ ווליד טאהא, למקורביו: "איילת שקד הכריזה מלחמה על כל רע"ם. ראש הממשלה נפתלי בנט לא מבין שותפות אמיתית מהי" ועוד.
+הכנסת אירחה את התלמידה שהותקפה בבית ספרה
17:47 20/12/21  |  עידן יוסף
ליאן מושטין, תלמידת כיתה ז', שהותקפה בבית ספרה בבאר שבע, התארחה ביציע מליאת הכנסת מלווה באמה ובשרת החינוך יפעת שאשא ביטון. יו"ר הכנסת מיקי לוי בירך את ליאן ובשם חברי הכנסת אמר לה: "אנחנו מחזקים אותך".
[צילום: דוברות הכנסת]
+גינויים בימין לפגישת גנאים-סלאח
16:12 20/12/21  |  עידן יוסף
גינויים בימין לפגישה בין ח"כ מאזן גנאים (רע"ם) לראאד סלאח. ח״כ משה ארבל (שס) אמר כי ״פגישתו המחויכת של ח״כ גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״ם ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור״.

ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מסר: "חבר הקואליציה בממשלתם של בנט שקד, סער ואלקין, ח״כ מאזן גנאים, נפגש עם מי שהסית לרצח ישראלים ואף השתחרר לאחרונה מהכלא. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לאיילת שקד, לנפתלי בנט ולניר אורבך - תתעוררו. הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות".

+"עושים מעשה שיקל על האזרחים שלנו"
15:05 20/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ אופיר כץ הוסיף: "אין מספיק תקצוב לספורטאים האלה, ומי שמגיע משקיע את כל הונו, אז עד שהם מגיעים לכך גובים מהם מס כה גבוה, לכן הגשתי את הצעת החוק שלי בנושא"  ▪  רשות המיסים תבחן את הנושא
(ח"כ קושניר בדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+יגולם מס הכנסה לרכבי השרד של יו"ר הכנסת והאופוזיציה
14:45 20/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עוד המליצה הוועדה, לאשר מימון לינה במוצאי-שבת לח"כים שמתגוררים לפחות 140 ק"מ מירושלים, שיגיעו לדיון ועדה של הכנסת שתתחיל ביום ראשון עד השעה 10:00 בבוקר
הדיון בוועדת הכנסת [צילום: דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרה לשנייה ושלישית: הארכת גיל הפרישה להורה שילדו נפטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכספים החלה (יום ב', 20.12.21) בהכנת הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 259) (פטור ממס על מענק לזוכה בתחרות במסגרת המשחקים האולימפיים או הפאראלימפיים), התשפ"ב-2021 (מ/1468) -לקריאה שנייה ושלישית.
20/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 20.12.21) את המלצות הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים לחברי הכנסת, בעניין גילום מס הכנסה לרכבי השרד של יו"ר הכנסת וראש האופוזיציה, וכן בעניין מימון לינת ח"כים בבתי מלון במוצאי שבת.
20/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הפנים של הכנסת, שהייתה אמורה לקיים דיון על הצעת חוק החשמל, העוסק בחיבור מבנים לא חוקיים לרשת החשמל הארצית ובהסדרתם, ביטלה את הדיון. זאת, לנוכח אי-ההסכמות הפנים-קואליציוניות ביחס להצעת החוק ולנוכח המחלוקת החריפה בנושא בין יו"ר הוועדה, ח"כ וואליד טאהא, לבין שרת הפנים, איילת שקד.
20/12/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
עשרות חיות בר הורעלו בחודשים האחרונים. הצעת חוק חדשה של ח"כ מוסי רז וקבוצת חברי כנסת, הנתמכת בידי ועדת השרים לחקיקה, מציעה לאסור שימוש ברעל ובחומרי הדברה בנסיבות שיש בהן חשש לפגיעה בחיית בר.
20/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
נוכח עליית מחירי הדירות שהגיעה בשנה האחרונה לשיעור של 10%, מבקשת הצעת חוק חדשה שהגישו חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי כנסת להקל על רוכשי דירות מגורים, שהדירה הנרכשת היא דירתם היחידה, אשר רוכשים דירה ברף הנמוך של טווח המחירים, בהם זוגות צעירים.
19/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף יריב לוין מפגין צביעות
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מציעים להגיב בלשונו של "בעל הבית משתגע" וקראו להגיב להתקפה בחריפות רבה    לצערי, לקולות אלו יש תומכים בממשלה ובקבינט
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il