חברת סלקום הודיעה הבוקר במסיבת עיתונאים (יום ד', 28.4.04), כי היא מקימה חברת תוכן, במסגרתה ירוכזו כל פעילויות המדיה, הבידור, האינטרנט והתוכן הסלולרי שלה.
פעילות זו צפויה להציע ללקוחות החברה תכנים סלולריים, בעזרת ריכוז קבוצה של אנשי מדיה מובילים מכל התחומים. סלקום מתכוונת לשנות את תפישת המדיום הסלולרי, ממכשיר המיועד בעיקר לדיבור ולתקשורת נתונים - לאמצעי המדיה האישי, שהינו וזמין ומלווה את הלקוח בכל מקום ובכל זמן.
כמו-כן, תפעל הפעילות במקביל בשיתוף פעולה עם גופי המדיה הקיימים בישראל - עיתונות, טלוויזיה, רדיו, אתרי אינטרנט וספקי משחקים ויישומים סלולריים אחרים.
מאחורי הפעילות החדשה יעמדו אלון שליו ומודי פרידמן, שהיו שותפים להקמה ולניהול של גופי המדיה המובילים בישראל. את הפעילות ינהל קובי מרנקו.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום: "הצעד הזה יצטרף לשורה של מהלכים נוספים שסלקום תציג במהלך השנה הקרובה".
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, מסר: "זהו קונספט חדשני, שאת פירותיו הראשונים נראה בתוך מספר שבועות, ומטרתו יצירת פריצת דרך בעולם המדיה האישית ללקוחות סלקום".
אלון שליו: "זה אתגר מרתק של הקמת מערכת תקשורתית חדשה ומהפכנית בישראל לכל העוסקים בנושא. אנו ניצור מגע מסוג אחר, בתדירות ובאפיון שונה, עם הלקוחות.
מודי פרידמן: "הקבוצה תרכז סביבה את הכשרונות הגדולים בישראל, על-מנת לייצר ולפתח עולם מדיה ייחודי ללקוח הסלולר הישראלי בסגמנטים השונים".
קובי מרנקו: "עולם התוכן בסלולר צפוי לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות, ויהווה אחד ממנועי הצמיחה העיקריים. השרותים החדשים שנשיק יתרמו משמעותית להגדלת הכנסות סלקום".
מאיר קידר, מנהל תוכן ושירותים מתקדמים בחטיבת הלקוחות של סלקום: "על-פי מחקרים בינלאומיים צפויות ההכנסות משירותי התוכן באירופה לגדול ביותר מפי 2 עד לשנת 2007, וה-ARPU (ההכנסה הממוצעת למנוי) משירותי התוכן יחסית ל-VOICE תגדל מ-16% לכ-30%.
"אנו רואים את המגמה הדומה בישראל ומאמינים ששוק התוכן הסלולרי המקומי יצמח בכ-40% לפחות בשנים הקרובות".