|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תקנות התו הירוק אושרו

מחצות: תו סגול מהודק למתחמי המסחר

יו"ר ועדת החוקה דורש חוות דעת כתובה המצדיקה את המשך השימוש בתו ירוק: "נבקש הסבר למה תו ירוק ולא הגבלות התקהלות" משרד הבריאות: היום כ-31,000 מאומתים חדשים; מעל 1,270 מאושפזים; כ-10% הדבקות חוזרות של מחלימים; 67 מהחולים קשה/קריטי הם מאומיקרון; מתחת לגיל 5 מרבית המאושפזים - מדלתא
10/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
המרכז המסחרי בכרמיאל [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]

ח"כ גלעד קריב [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת החוקה אישרה (יום ב', 10.1.22) שורה של תקנות, ולפיהן מתחמי המסחר יפעלו לפי מתווה תו סגול מהודק, במתכונת הבאה:
  • בכניסה לקניונים ולמתחמי מסחר סגורים תתאפשר כניסה על-פי יחס תפוסה של 1:15 (אדם אחד לכל 15 מטרים רבועים).
  • בחנויות ששטחן עומד על 100 מ"ר ומעלה, תתאפשר כניסת לקוחות על-פי יחס תפוסה של 1:15 (אדם אחד לכל 15 מטרים רבועים).
  • בחנויות ששטחן קטן מ-100 מ"ר וכן בבתי מרקחת, חנויות למכירת מוצרי היגיינה (פארם) וסופרים או מכולות, תתאפשר כניסת לקוחות על-פי יחס תפוסה של 1:7 (אדם אחד לכל 7 מטרים רבועים) או ארבעה לקוחות (הגבוה מביניהם).
  • ישיבה במתחם המזון בקניון תתאפשר רק אם מפעיל הקניון גידר את המתחם והציב סדרן שיבדוק תו ירוק כתנאי כניסה למתחם המזון. קניונים שלא יפעלו בדרך זו לא יורשו לאפשר ישיבה במתחם המזון ובדוכני המזון עצמם יידרשו הלקוחות להציג תו ירוק במעמד הרכישה.
  • מפעיל קניון יידרש להקצות סדרנים מטעמו אשר יביאו לידיעת השוהים במקום את ההנחיות ויסבו את תשומת ליבם לחובת שמירת הוראות אלה, לרבות עטיית מסיכה.

הוראת השעה לקבלת "תו ירוק" זמני לתקופה של כ-30 ימים ממועד קבלת החיסון הראשון - תוארך עד ליום ג', 1 בפברואר 2022. תקנות התו ירוק הקיימות יוארכו אף הן עד לתאריך זה.

יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "המהלך הזה מחזיר אותנו לגבולות הקודמים של התו הירוק. אנחנו מורידים את חובת התו הירוק בשטחי מסחר מעל 100מ' ומחילים תו סגול. במתחמי ההסעדה יש בחירה בין הפעלה מפוקחת אז לא נדרש תו ירוק לבין תו ירוק בחנויות עצמן.

"חשבנו שמידתית ובאופן זהיר יש לשקול מגבלות התקהלות על מקומות הפועלים בתו ירוק. הצעה זו לא התקבלה על-ידי הממשלה ועמדת משרד הבריאות היא שבשלב הזה אין טעם בהגבלת התקהלות במקומות שתחת תו ירוק. האם לא נכון היה לאור הדבקות של מחוסנים לצמצם התקהלות? נבקש הסבר למה כן תו ירוק ולא הגבלות התקהלות? אנחנו מבקשים חוות דעת כתובה המצדיקה את המשך השימוש בכלי של התו הירוק בתקופה הזו".


ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית): "אנשים מחוסנים מחלימים נדבקים ומדביקים. אנחנו רואים את זה בכנסת ומפניות ציבור. בנסיבות האלו, כל הקונספט של תו ירוק מאוד משונה. כל הקונספט הזה מייצר תחושת ביטחון כוזב, כאשר אדם שעשה בדיקת אנטיגן, אני רוצה להניח שיש פחות סיכוי שהוא מדביק אותנו מאשר מי שלא עשה. ההחלטה על תו ירוק אינה אפידמיולוגית. התו הירוק נועד למנוע הדבקה והידבקות. המדיניות צריכה להיות מבוססת נתונים. למה לא לאפשר בחירה בין תו ירוק לתו סגול? קניון שיחשוב שעדיף לו תו ירוק, שיישאר כך".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "המסקנה של הציבור היא שהתו הירוק לא מגן מפני האומיקרון גם למחוסנים בחיסון הרביעי. כיום אנשים כבר מדברים על בידוד עצמאי ללא בדיקות כלל בגלל חוסר האמון של הציבור. צריך להתאים את התקנות למצב הקיים בפועל. כמו-כן, מה עושים לגבי המחלימים והתו הירוק? מה עושים לגבי מחלימי אומיקרון?"

ח"כ משה ארבל (שס): "ביקרתי בימים האחרונים במספר מוסדות רפואיים- בלינסון, שניידר ותל השומר. בכולם לא נדרשתי להציג תו ירוק והכניסה הייתה באופן חופשי. בבתי"ח נוספים יש מרכזים מסחריים של ממש, מיני קניונים. אנחנו במציאות מעוותת בה אם אני נכנס לבלינסון אני לא צריך להציג שום תו, במקום בו נדרשת זהירות יתרה, לעומת זאת בחציית הכביש בכניסה לקניון אדרש לתו ירוק. אני מקווה שהוועדה תיתן את הדעת על הסוגיה ולא תהיה חותמת גומי. לא יכול להיות מצב שמרכזים רפואיים יהיו מופקרים".

ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "את מתחמי המזון העלינו בוועדה, וזה תמיד משתנה מאוחר מדי, כמו שהיה ברור שיבטלו את המדינות האדומות. יש בלגן ויש איבוד שליטה בגל החמישי. מפחידים את הציבור- שומעים על 50,000 ואז על מיליון. היום מדברים על 4-2 מיליון. אם זה המצב צריך לצמצם התקהלות באופן ניכר אבל הממשלה עושה אחרת והכל פתוח. מדוע הממשלה לא פותחת גם את הכיס? איך שר ה אוצר אומר שהמצב מצוין? הענפים קורסים ואנשים פושטי רגל ולא מקבלים שום פיצוי. אני לא רוצה מתנות או שוחד בחירות אבל כן פיצוי ראלי לעסקים שנפגעו. אפשר לאמוד את הירידה בעסק".

אילנה גנס, ראש מטה שירותי בריאות הציבור: "השינוי הופך את תקנות התו הירוק לסוג של מגבלת התקהלות שמצמצמת את הסיכוי להדבקה בקניונים ובמקומות המסחר. אנחנו בעלייה מהירה וקיצונית בתחלואה. נכון להיום עומדים על כ-31,000 מאומתים חדשים, כ-10,000 באנטיגן וכ-21,000 ב-PCR. מעל 1270 מאושפזים והתפרצויות עולות במוסדות רווחה ובתי אבות. מספר המאומתים יוצר את המכפלות ועדיין רואים אחוז מסוים שמגיע לאשפוז בשל החמרה. -220 חולים קשה ומתוכם 50 מונשמים ועוד 70 במצב קריטי. רואים נתון אשפוז לא קטן בקרב ילדים. בילדים מתחת לגיל 5 מרבית האשפוז - דלתא. נכון לעכשיו 67 מהחולים הקשה והקריטי הם אומיקרון כך שהדלתא עדיין משפיע. התפוסה העונתית בבתי החולים גם היא מייצרת אתגר למערכת הבריאות. רמת המוגנות של התו הירוק נשחקה אל מול דלתא. כ-10% הדבקות חוזרות של מחלימים שזה נתון שמדאיג אותנו.

"אנחנו מסיימים ברגעים אלו ניתוח עדכני של מחוסנים בכל הווריאציות כולל כמה זמן עבר מהחיסון, רואים ירידה במוגנות גם לגבי הבוסטר, דבר המחזק את החלטתנו לתת בוסטר רביעי כהחלטה נכונה. אנחנו רוצים להשלים עד סוף-השבוע את החיסון הרביעי במוסדות הרווחה ובתי אבות שם נמצאת רוב האוכלוסייה בסיכון".

בתשובה לדברי הח"כים אמרה: "רואים מוגנות גם מפני הדבקה ובמיוחד מפני אשפוז במחוסני בוסטר בכל קבוצות הגיל. מקומות בתו ירוק הרבה פחות מוגנים מבעבר ולכן יש להקפיד על מסיכות ושמירת מרחק לכן ההמלצה לאוכלוסיות בסיכון להימנע גם ממקומות בתו ירוק. מהנתונים עברו הרבה טרנספורמציה. ביממה האחרונה עלינו ל-170,000 בדיקות אנטיגן לצד כ-175,000 PCR ביממה אחת. מספרים אסטרונומים. רואים את הביקוש, האוכלוסייה נבדקת והתפוסה כל הזמן עולה. אנחנו מנתרים את העומסים ומנסים להרחיב את היכולות המעבדתיות, אנחנו בבדיקה של ערכה חדשה שצפויה לאפשר עלייה של כ-30% בדיקות PCR במעבדות הקיימות. בדיקת האנטיגן המוסדית דומה לביתית, וזה תלוי יכולת הדוגם. אנחנו ממליצים היום להוסיף דיגום מהלוע בו יש יותר הפרשות מהאף. תוספת משטח מהלוע כמו ב-PCR משפרת רגישות. כמו-כן חשוב להיבדק 72-48 שעות מהחשיפה ולא בסמיכות מידית. הרגישות של האנטיגן גבוהה - קרוב ל-85%-80% מהבדיקה משקף מה שנמצא לאחר מכן ב-PCR. בקרב אנשים לא סימפטומטיים זה עומד על כ-65%-60%."

שחר תורג'מן, יו"ר התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה: "חשוב לי לפרגן לוועדה על האוזן הקשבת ועל פעולתה להקל על המצוקה. בעבר לפני המשבר אדם שהה בקניון כשעה ועשר דקות והיום כעשרים דקות. התחלופה גבוהה הרבה יותר. מתחמי המסחר בארץ ייחודיים - יש משרדי דואר, קופות חולים, משרדי ממשלה, בנקים, סופרים. לכן, כשיש עירוב שימושים ש-30% מתוך השטח הם שירותים חיוניים זה נדון לכישלון. לגבי שיח הפיצוי- גם אם שר האוצר טוען שאם אין ירידה אין צורך לפצות, קל מאוד לבדוק את הירידה בפדיון שנאמדת בכ-30%. לעסקים גדולים אורך הנשימה ארוך יותר אך לגבי העסקים הקטנים אבקש מכם שתפצו ושזה לא יהיה מאוחר מדי".

עו"ד אורן פסטרנק ממחאת הריבון: "מנתוני אתר משרד הבריאות יש נכון לאתמול 8305 מאומתים מקרב הלא מחוסנים ו-12,426 מקרב המחוסנים. כלומר 40% לא מחוסנים. הפער יגדל . 80% מהמאומתים מחוסנים. נתוני המשרד מטעים. הם לא מראים את נתוני הנבדקים מתוך כל אוכלוסייה. אסור לחכות עוד שבוע. משרד הבריאות מתכוון באמצעות מתווה הבדיקות והבידודים לייצר מניפולציה במספרים. למחוסנים אומרים בדיקה ביתית וללא מחוסנים - מפוקחת. כל המטרה של המתווה החדש היא לשחק במספרים כי לא מתאים להם שרוב הנדבקים הם מתחסנים.
10,000 איש היו במוצ"ש האחרון מול ביתו של יאיר לפיד והתנגדו לדרכון הירוק".


תמכו בתקנות: גלעד קריב ומשה טור פז. התנגד: ח"כ משה ארבל. נמנע: אורי מקלב.

תאריך:  10/01/2022   |   עודכן:  10/01/2022
עידן יוסף
+יזמים: "לא נעמוד במכרזי אנרגיה מתחדשת"
07:50 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האזהרה מושמעת בעקבות משבר הסחורות בשל הקורונה  ▪  "הלוואי ונקבל חצי מהגרייס שניתן למפעלי ים המלח או חברות הגז"  ▪  חברי הכנסת אבו שחאדה וטל ביקשו מרשות החשמל להתחשב ולדחות את מועדי החיבור  ▪  סמנכ"ל רשות החשמל: אנחנו עם היד על הדופק אבל לא נאפשר דחייה אוטומטית
מראות סולאריות לאנרגיה מתחדשת [צילום: חן ליאופולד/פלאש 90]
+"אזרחים מופקרים לעישון אקטיבי ופסיבי"
07:50 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
800 איש מתים משנה מעישון פסיבי  ▪  שיעור העישון בארץ גבוה מן השיעור הממוצע במדינות ה-OECD  ▪  הממשלה לא הקימה יחידה למאבק בעישון
(אכיפה כושלת [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה עדכון קבוצות המחיר לרכב
05:55 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התיקון שמבוצע לראשונה מזה 5 שנים, יביא לחיסכון ל-20% מרוכשי כלי הרכב החדשים, בכך שימנע מרכביהם לעלות קבוצת מחיר על-רקע עליית מדד מחירי הרכב  ▪  נוכח עיכוב בהבאת התקנות לאישור, עוכבה מסירת אלפי כלי רכב  ▪  ברקע זה קרא יו"ר הוועדה להפעלת מנגנון עידכון אוטומטי, ונענה מצד משרד התחבורה כי הנושא בבחינה
(מכוניות חדשות [צילום: משה שי'/פלאש 90])
+העלאת גיל הפרישה לנשים: צעדי הגנה טרם יושמו
05:45 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרדי האוצר, הכלכלה ורשות המיסים פירטו בוועדת העבודה והרווחה את שורת ההטבות והצעדים שנועדו למנוע פגיעה בנשים עקב העלאת גיל הפרישה מעבודה  ▪  יו"ר וועדת העבודה והרווחה אפרת רייטן מרום: פעלנו במו"מ עיקש מול האוצר כדי להכניס לחוק ההסדרים מנגנונים אלה, נוודא שמשרדי הממשלה מוכנים
(המעקב יימשך [צילום אילוסטרציה: AP])
+סופית: סמכות לבתימ"ש מחוזיים בת"א ובחיפה לדון בפשיעה כלכלית
04:24 11/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ב') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 100), התשפ"ב-2021. 17 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים. החקיקה תעגן סמכות בלעדית לשופטי המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב ובבית המשפט המחוזי בחיפה לדון בעניינים כלכליים שיקבעו על ידי שר המשפטים.

שר המשפטים גדעון סער: "אי אפשר להילחם בפשיעה המאורגנת בלי להתמודד עם הממד הכלכלי. ארגוני הפשיעה חייבים לשלם מחיר כלכלי ומה שאנחנו עושים פה זה לתת כלי להילחם בארגוני הפשיעה שהיום למרבה הצער מחוללים נזקים כבדים, בראש ובראשונה בחברה הערבית ולא רק בה".
+אושרו הקלות במבחני ההכנסה לנכי צה"ל
04:19 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לבקשת יו"ר ועדת העבודה הוכנס תיקון לחוק ולפיו לא תיחסם הדרך הפני נכה צה"ל שקיבל תוספת לתגמול בשל פרישה מוקדמת מעבודה לעבור למסלול נצרך לפני גיל פרישה
(ח"כ אופיר כץ. היוזם [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+ארבעת היוזמים נפקדו, ודיון הפוליגמיה ננעל
04:03 11/01/22  |  עידן יוסף
הוועדה לקידום מעמד האישה ביקשה (יום ב', 10.1.22) לקיים דיון מהיר בנושא: "תופעת הפוליגמיה פוגעת בחייהן של 14,000 נשים בישראל" של ח"כ וולדיגר מיכל, ח"כ וסרמן לנדה רות, ח"כ דיסטל אטבריאן גלית וח"כ שיקלי עמיחי.

אולם בפתח הדיון אמרה היו"ר ח"כ עאידה תומא סלימאן: "לצערי הרב מתקיימות עבודות קק"ל באדמות משפחת אל אטרש בנגב. עבודות שבמעטה נטיעת יערות, מתקיים גזל אדמות. בינתיים התחילה גם אלימות שמופעלת כנגד הציבור הבדואי. בזמן הזה הייתי מקווה להיות עם אחיי בנגב. כיבדתי את העובדה שיש אנשים שהציעו דיון למרות שאני תוהה אם הצעתם היא בכלל למען קידום מעמד הנשים הערביות הבדואיות אבל הם לא הגיעו ואני נועלת את הישיבה".
+רפורמת הרשיונות בתקשורת תיכנס לתוקף באוקטובר
03:57 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את רפורמת הרישיונות של משרד התקשורת; ח"כ גינזבורג: הצרכן יוכל ליהנות משוק מגוון ותחרותי יותר  ▪  מנכ"ל משרד התקשורת: הצעת החוק מורכבת, אך מאחוריה יש מהפכה יוצאת דופן שתזניק את שוק התקשורת קדימה; הצעת החוק תקצר את הליך הכניסה לשוק התקשורת
(מנכ"ל משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+לוין: משרד התקשורת מגויס להגן על הסדר מסחרי סודי
03:40 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה החלה לדון בשנית בהארכת הוראת השעה הנוגעת להסדר הפצת שידורי ערוצים באינטרנט - הדיון לא הסתיים ויימשך בתקופה הקרובה  ▪  ח"כ האוזר: הממשלה שלוין היה חבר בה דגרה על הנושא הזה שנה אחר שנה - אנחנו מבקשים שנה נוספת להשלים רפורמה כוללת  ▪  ח"כ מראענה מהקואליציה: יש ביקורת על ההצעה בצדק - מן הראוי לפתוח את החוזים
שר התקשורת יועז הנדל [צילום: דוברות משרד התקשורת]
+נתניהו: הממשלה חייבת לתת מיד פיצוי וסיוע כלכלי
17:13 10/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, אומר כי "בנט איבד שליטה על הקורונה. מאות אלפי ישראלים כבר נמצאים בבידוד. עשרות אלפי עסקים ועצמאים נמצאים בפני קריסה כלכלית. ממשלת המחדל של בנט, לפיד ועבאס, חייבת לתת מיד פיצוי וסיוע כלכלי לאזרחים, לעצמאים ולעסקים הרבים שנפגעים יום-יום מהקורונה".

לדבריו, הממשלה בראשותו נתנה רשת ביטחון נדיבה לכל אזרחי ישראל - חל״ת, מענקים, פיצויים, סיוע כלכלי. "דוח הביטוח הלאומי קבע שבזכות הסיוע הזה הצלנו אזרחים רבים מחרפת רעב ועסקים רבים מפשיטת רגל. הממשלה הנוכחית פשוט מפקירה את אזרחי ישראל לגורלם, גם בבריאות וגם בכלכלה. בנט שולח את אזרחי ישראל להחליף מקצוע והוא אפילו שולח אותם לקנות בדיקות לא אמינות על חשבונם. איזה מחדל. יש לי הצעה יותר פשוטה: שבנט וממשלת המחדל שלו, הם שיחליפו מקצוע".
[צילום: דוברות הליכוד]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחצות: תו סגול מהודק למתחמי המסחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, שהשתתף בדיון בוועדת הכספים בנושא 'תקציב בנק ישראל לשנת 2022', הציג את תחזית הבנק בתקופת האומיקרון: הגענו לעלות יומית לבידוד של עובד, של משהו כמו 273 ש"ח. אם אנחנו הולכים לתרחיש של 15 אחוז בדיקות חיוביות מתוך 30 אלף בדיקות, מדובר ב-123 מיליון ש"ח, אם לוקחים את העלות היומית הזו ואתה מדבר על גל של 10 ימים, אנחנו מדברים על סדרי גודל במונחי תוצר, של טיפה מעל מיליארד ש"ח בעשרה ימים, או 2 ומשהו מיליארד על 20 יום".
10/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
"כל האמירות שהממשלה לא רוצה לסייע לעסקים זה שקר וכזב. אנחנו לא מוכנים לפזר כסף ללא הבחנה למי שלא צריך, אנחנו כן בוחנים סיוע ממוקד לאלה שעלולים להיפגע, אבל בשביל זה צריך שיהיו לנו נתונים ועל כך אנחנו עובדים", אמר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר בפתח דיון ועדת הכספים.
10/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות

10/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצעת החוק תובענות ייצוגיות (תיקון - תובענה ייצוגית בשל פגיעה בפרטיות), של ח"כ מיכל רוזין (מרצ) זכתה לתמיכה בוועדת השרים לחקיקה, אך רק בקריאה הטרומית.
10/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לקידום הבטיחות בדרכים, בראשות ח"כ בועז טופורובסקי, עסקה (יום א', 9.1.22) בטיפול בגורמי סיכון וכשלי בטיחות של משאיות, אוטובוסים והסעות ילדים. טופורובסקי פתח את הדיון ואמר כי המוות בתאונות הדרכים אינו גזירת גורל, וכי בכוונתו להמשיך לעקוב ולא לוותר עד שיטופלו כל הכשלים וכל הדברים שהמדינה יכולה וצריכה לטפל בהם.
09/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il