|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

העלאת גיל הפרישה לנשים: צעדי הגנה טרם יושמו

משרדי האוצר, הכלכלה ורשות המיסים פירטו בוועדת העבודה והרווחה את שורת ההטבות והצעדים שנועדו למנוע פגיעה בנשים עקב העלאת גיל הפרישה מעבודה יו"ר וועדת העבודה והרווחה אפרת רייטן מרום: פעלנו במו"מ עיקש מול האוצר כדי להכניס לחוק ההסדרים מנגנונים אלה, נוודא שמשרדי הממשלה מוכנים
11/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
המעקב יימשך [צילום אילוסטרציה: AP]

למרות שחוק העלאת גיל הפרישה לנשים כבר בתוקף - התברר כי חלק מהרשויות לא מוכנות אליו. משרדי האוצר, הכלכלה ורשות המיסים פירטו (יום ב', 10.1.22) בוועדת העבודה והרווחה את שורת ההטבות והצעדים שנועדו למנוע פגיעה בנשים עקב העלאת גיל הפרישה מעבודה, אך הביטוח הלאומי הודה כי חלק מהעידכונים הנדרשים טרם יושמו. יו"ר הוועדה, ח"כ אפרת רייטן-מרום, הדגישה כי "פעלנו במו"מ עיקש מול האוצר כדי להכניס לחוק ההסדרים מנגנונים אלה. נעקוב שהמשרדים אכן מיישמים מנגנונים אלו, ובעוד כחודשיים יתקיים דיון-המשך". היא קראה לוודא השלמת צעדים אלו גם לעצמאיות.
העלאת גיל הפרישה לנשים במקצוע השיננות, כמקצוע שוחק / נייר עמדה
נייר עמדה של אש"י, הממליץ לקבוע - לצורך קביעת גיל הפרישה לנשים - כי מקצוע השיננות הוא מקצוע שוחק. זאת לאור כמה פרמטרים מצטברים, המאפיינים מקצוע שוחק, וביניהם: במקצוע השיננות קיים רוב נשי מוחלט; עבודת השיננות מתבצעת ברובה בפוזיציה הגורמת לבעיות רפואיות ולנכויות אורתופדיות של גב, צוואר וידיים; העבודה מתבצעת בסביבת רעש של מכשור אולטראסוני, הגורם לפגיעה בשמיעה; העבודה מתבצעת בסביבת עבודה שיש בה מחוללי זיהום ודלקת; העבודה היא עבודה שגרתית, החוזרת על עצמה; העבודה מתבצעת במקרים רבים במשמרות; לעיתים מתאפיינת העבודה גם בשחיקה נפשית - בשל האחריות לתת שירות פארא־רפואי שיהיה הטוב והמותאם ביותר למטופלים, כמו גם הצורך לקבל מטופלים בזה אחר זה, בלחץ של מסגרת זמן נתונה ותחת מעטה מיגון, אחריות לניטור זיהומים ועוד (4 עמ')
פעולות ליישום רפורמת גיל פרישה לנשים - דיון ועדת העבודה והרווחה / נייר עמדה
החוק החדש קובע כי יוקצו כספים ייעודיים לטובת תשלום דמי קיום לנשים מעל גיל 50 שישתתפו בהכשרות מקצועיות מטעם המדינה. בנוסף, החוק קובע שאישה בגילי 60-57 שמיצתה את זכאותה לדמי אבטלה, תהיה זכאית לחמישה חודשי אבטלה נוספים בתנאי שלא סירבה להשתתף בתוכנית הכשרה מקצועית שהוצעה לה. יש לוודא שמערך ההכשרות ערוך לשינויים המתחייבים מהחוק החדש, ולבקש מנציגיו להשיב על השאלות הבאות: - האם הועברו התקציבים הנחוצים לפיתוח הכשרות רלוונטיות ולתשלום דמי קיום? - האם קיים היצע מספק של הכשרות, בפריסה גיאוגרפית סבירה ובמגוון תחומים? - אילו פעולות ננקטות על מנת להגיע לקבוצת היעד? - האם הנהלים והתקנות בנוגע לתשלום דמי קיום עודכנו בהתאם לחוק וניתן להעביר את התשלום כבר החל מהחודש הנוכחי?
פעולות ליישום רפורמת גיל הפרישה לנשים - ינואר 2022 / מצגת
הצגה לוועדת העבודה והרווחה (15 עמ')
היערכות זרוע העבודה להעלאת גיל הפרישה לנשים / מצגת
הצגה לוועדת העבודה והרווחה (10 עמ')

אביגיל ונקרט, רכזת פיננסים באגף התקציבים באוצר, פירטה את הצעדים, ובהם הסדרת מענק העבודה (מס הכנסה שלילי), מענק מעבר מיוחד, הסרת חסמים ממס, הקדמת המקדמות, בקשת המקדמות פעם ברבעון ולא פעם בשנה, הארכת תקופת הזכאות לדמי אבטלה, העלאה משמעותית של הסכום שניתן להשתכר - ללא קיזוז מקצבת הזקנה והארכת התקופה של ההטבות כאזרחים-ותיקים.

ח"כ לימור מגן-תלם (ישראל ביתנו) דרשה את מעקב האוצר בהפעלת משרדי הממשלה בשימוש ראוי בתקציב שהועבר אליהם ליישום צעדים אלו, ואילו ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) הדגיש כי נשים העובדות במשרה שוחקת, פיזית ונפשית, והנזקקות להבטחת-הכנסה - עלולות להיפגע מהעלאת גיל הפרישה. הוא קרא לוועדה לוודא הגנה על אוכלוסיית נשים זו.

לדברי לבנה עזרא, מנהלת אגף הבטחת הכנסה בביטוח הלאומי, שונתה ההגדרה להגדרת אזרח ותיק, נכנס לתוקף מענק המעבר המיוחד, ועודכנו כל הפרטים הנדרשים באתר המוסד לפי החוק החדש. היא העריכה כי כ-15 אלף נשים בכל שנתון ייהנו מהחוק החדש. היא הודתה כי חל עיכוב במסע הפרסום של המוסד לנשים בנושא זה - כיוון שהטפסים המיועדים טרם הוכנו.

מתן חמו, מנהל תעסוקת מבוגרים במשרד הכלכלה, סיפר על הכשרות מקצועיות מותאמות, בשיתוף מעסיקים, לנשים בגילאי 60-50, בין הכשרות אלו שיווק דיגיטלי (10,566), ניהול מלאי ורכש ממוחשב (11,913), רפרנטית לסוכני ביטוח (7,345), חשבות שכר (9,653), הנהלת חשבונות, מינהל, עיצוב גרפי (7,705), ניהול מערכות מידע, בקרת איכות (15,803), חינוך לגיל הרך, קידום מכירות, נהגת אוטובוס (8,686) ועוד. לדבריו, כרבע מהעובדים מעל גיל 50 נפלטו ממעגל התעסוקה עוד לפני גיל הפרישה, 142 אלף נשים, כשליש מהנשים בגילים 59-50, אינן בשוק התעסוקה וכ-77,800 מתוך הנשים המועסקות (59-50) מרוויחות שכר הנמוך מ-5,000 שקל לחודש.

שלמה אוחיון, סמנכ"ל רשות המיסים, הוסיף כי הרשות כבר פנתה לביטוח הלאומי, לקבל את כל הנתונים הנדרשים לשנת 2024, כדי למנוע פגיעה בנשים אלו, ובעוד שלושה חודשים אנחנו כבר מוכנים לקלוט את הבקשות של נשים שיכנסו ליישום החוק. לדברי ברכי דליצקי, מנהלת אגף אזרחים ותיקים במשרד לשוויון חברתי, נוספו תקנים בשירות המדינה המיועדים לאזרחים ותיקים כדי לעודד אותם לעבוד.

תאריך:  11/01/2022   |   עודכן:  11/01/2022
עידן יוסף
+תקנות לבחירת גוף שימנף את יזמות הטכנולוגיה בב"ש
15:15 11/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הגוף שיבחר בהליך תחרותי ימומן ב-25 מיליון ש"ח ל-4 שנים וישקיע מיליוני שקלים נוספים מכיסו  ▪  בדיון הוצג כי תוכנית דומה שכבר פועלת בחיפה, הצליחה בשליש הראשון של עבודתה להביא 40 חברות סטרטאפ לעיר
(ח"כ קושניר. "לתת לקטר ההייטק עוד בוסט" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+ועדת הכספים אישרה: תקרת דמי הניהול שישלמו פנסיונרים בקרנות הפנסיה - 0.3%
15:10 11/01/22  |  מירב ארד
ועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה (יום ג') את תקנות הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (דמי ניהול) (תיקון), התשפ"ב - 2021. במסגרת התיקון נקבע כי תקרת דמי הניהול שישלמו פנסיונרים מקבלי קצבת זקנה בפוליסות ביטוח מנהלים וקרנות הפנסיה, שיתחילו לקבל קצבה לראשונה החל מ-1 בפברואר 2022, תרד ותעמוד על לא יותר מ-0.3%, במקום 0.5% עד לתיקון. האמור הוא גם במוטבים ושאירים של מקבלי הקצבה.
+תשלום זהה למבקשים מעמד בישראל
14:45 11/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נוסח התקנות שאושר קובע כי החל מה-1 בפברואר 2022, יושת תשלום אחיד על כולם - 940 ש"ח במועד הגשת הבקשה, ו-720 ש"ח במועד קבלת האשרה והרישיון.
(רשות האוכלוסין וההגירה [צילום: איתמר לוין])
+סמכויות המעצר של קציני ביקורת הגבולות יעוגנו בחקיקה ראשית
12:05 11/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מדובר באותן סמכויות אשר ניתנות היום לבקרי הגבולות, לבצע עיכוב ואף מעצר של היוצאים או הנכנסים לארץ  ▪  כיום הסמכויות הן מתוקף צווים שמוציא השר לביטחון פנים, והם זמניים מטבעם
(ביקורת גבולות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+יזמים: "לא נעמוד במכרזי אנרגיה מתחדשת"
07:50 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האזהרה מושמעת בעקבות משבר הסחורות בשל הקורונה  ▪  "הלוואי ונקבל חצי מהגרייס שניתן למפעלי ים המלח או חברות הגז"  ▪  חברי הכנסת אבו שחאדה וטל ביקשו מרשות החשמל להתחשב ולדחות את מועדי החיבור  ▪  סמנכ"ל רשות החשמל: אנחנו עם היד על הדופק אבל לא נאפשר דחייה אוטומטית
מראות סולאריות לאנרגיה מתחדשת [צילום: חן ליאופולד/פלאש 90]
+"אזרחים מופקרים לעישון אקטיבי ופסיבי"
07:50 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
800 איש מתים משנה מעישון פסיבי  ▪  שיעור העישון בארץ גבוה מן השיעור הממוצע במדינות ה-OECD  ▪  הממשלה לא הקימה יחידה למאבק בעישון
(אכיפה כושלת [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה עדכון קבוצות המחיר לרכב
05:55 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התיקון שמבוצע לראשונה מזה 5 שנים, יביא לחיסכון ל-20% מרוכשי כלי הרכב החדשים, בכך שימנע מרכביהם לעלות קבוצת מחיר על-רקע עליית מדד מחירי הרכב  ▪  נוכח עיכוב בהבאת התקנות לאישור, עוכבה מסירת אלפי כלי רכב  ▪  ברקע זה קרא יו"ר הוועדה להפעלת מנגנון עידכון אוטומטי, ונענה מצד משרד התחבורה כי הנושא בבחינה
(מכוניות חדשות [צילום: משה שי'/פלאש 90])
+סופית: סמכות לבתימ"ש מחוזיים בת"א ובחיפה לדון בפשיעה כלכלית
04:24 11/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ב') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 100), התשפ"ב-2021. 17 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים. החקיקה תעגן סמכות בלעדית לשופטי המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב ובבית המשפט המחוזי בחיפה לדון בעניינים כלכליים שיקבעו על ידי שר המשפטים.

שר המשפטים גדעון סער: "אי אפשר להילחם בפשיעה המאורגנת בלי להתמודד עם הממד הכלכלי. ארגוני הפשיעה חייבים לשלם מחיר כלכלי ומה שאנחנו עושים פה זה לתת כלי להילחם בארגוני הפשיעה שהיום למרבה הצער מחוללים נזקים כבדים, בראש ובראשונה בחברה הערבית ולא רק בה".
+אושרו הקלות במבחני ההכנסה לנכי צה"ל
04:19 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לבקשת יו"ר ועדת העבודה הוכנס תיקון לחוק ולפיו לא תיחסם הדרך הפני נכה צה"ל שקיבל תוספת לתגמול בשל פרישה מוקדמת מעבודה לעבור למסלול נצרך לפני גיל פרישה
(ח"כ אופיר כץ. היוזם [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+ארבעת היוזמים נפקדו, ודיון הפוליגמיה ננעל
04:03 11/01/22  |  עידן יוסף
הוועדה לקידום מעמד האישה ביקשה (יום ב', 10.1.22) לקיים דיון מהיר בנושא: "תופעת הפוליגמיה פוגעת בחייהן של 14,000 נשים בישראל" של ח"כ וולדיגר מיכל, ח"כ וסרמן לנדה רות, ח"כ דיסטל אטבריאן גלית וח"כ שיקלי עמיחי.

אולם בפתח הדיון אמרה היו"ר ח"כ עאידה תומא סלימאן: "לצערי הרב מתקיימות עבודות קק"ל באדמות משפחת אל אטרש בנגב. עבודות שבמעטה נטיעת יערות, מתקיים גזל אדמות. בינתיים התחילה גם אלימות שמופעלת כנגד הציבור הבדואי. בזמן הזה הייתי מקווה להיות עם אחיי בנגב. כיבדתי את העובדה שיש אנשים שהציעו דיון למרות שאני תוהה אם הצעתם היא בכלל למען קידום מעמד הנשים הערביות הבדואיות אבל הם לא הגיעו ואני נועלת את הישיבה".
+רפורמת הרשיונות בתקשורת תיכנס לתוקף באוקטובר
03:57 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את רפורמת הרישיונות של משרד התקשורת; ח"כ גינזבורג: הצרכן יוכל ליהנות משוק מגוון ותחרותי יותר  ▪  מנכ"ל משרד התקשורת: הצעת החוק מורכבת, אך מאחוריה יש מהפכה יוצאת דופן שתזניק את שוק התקשורת קדימה; הצעת החוק תקצר את הליך הכניסה לשוק התקשורת
(מנכ"ל משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+לוין: משרד התקשורת מגויס להגן על הסדר מסחרי סודי
03:40 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה החלה לדון בשנית בהארכת הוראת השעה הנוגעת להסדר הפצת שידורי ערוצים באינטרנט - הדיון לא הסתיים ויימשך בתקופה הקרובה  ▪  ח"כ האוזר: הממשלה שלוין היה חבר בה דגרה על הנושא הזה שנה אחר שנה - אנחנו מבקשים שנה נוספת להשלים רפורמה כוללת  ▪  ח"כ מראענה מהקואליציה: יש ביקורת על ההצעה בצדק - מן הראוי לפתוח את החוזים
שר התקשורת יועז הנדל [צילום: דוברות משרד התקשורת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העלאת גיל הפרישה לנשים: צעדי הגנה טרם יושמו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 11.1.22) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הנכים (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 30 והוראת שעה), התשפ"ב-2022. מדובר בהצעה ממשלתית אליה מוזגה הצעה פרטית של ח"כ אופיר כץ. 17 תמכו בהצעה ללא מתנגדים.
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 10.1.22) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק התקשורת, המבקשת לבצע רפורמה באופן האסדרה של מתן שירותי תקשורת. ח"כ איתן גינזבורג, שמילא את מקומו של היו"ר, הזכיר כי היה זה שהביא את ההצעה לקריאה ראשונה כשר התקשורת בממשלה הקודמת. הוא הוסיף כי הטכנולוגיה התקדמה מאוד, אבל חוק התקשורת נשאר מאחור ולא השתנה מאז 1982 ומחייב קבל רישיון על אין ספור פעולות איזוטריות. לדבריו, ההצעה שאושרה תאפשר לקצר הליכים ביורוקרטיים, תפחית אסדרה ותעודד כניסת משקיעים כדי שהצרכן יוכל ליהנות משוק מגוון ותחרותי יותר.
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה החלה (יום ב', 10.1.22) להכין בשנית לקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק ההסדרים לשנים 2018-2017, העוסק בהפצת שידורים באינטרנט. ההצעה נועדה להאריך את המצב הקיים באשר לתשלום על הפצת שידורי ערוצים באינטרנט, בהתאם למה שאישרה הוועדה בחוק ההסדרים לשנים 2018-2017, שחברות התשתית המפיצות שידורים באינטרנט ימשיכו לשלם על הפצת ערוצי התוכן (12, 13 והתאגיד) בהתאם להסכמים ביניהם. בתום ישיבה קצרה וסוערת הודיעה ח"כ לימור מגן תלם, שמילאה את מקומו של היו"ר, כי הדיון לא מוצה והוא יתחדש בתקופה הקרובה.
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ב', 10.1.22) שורה של תקנות, ולפיהן מתחמי המסחר יפעלו לפי מתווה תו סגול מהודק, במתכונת הבאה:
10/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, שהשתתף בדיון בוועדת הכספים בנושא 'תקציב בנק ישראל לשנת 2022', הציג את תחזית הבנק בתקופת האומיקרון: הגענו לעלות יומית לבידוד של עובד, של משהו כמו 273 ש"ח. אם אנחנו הולכים לתרחיש של 15 אחוז בדיקות חיוביות מתוך 30 אלף בדיקות, מדובר ב-123 מיליון ש"ח, אם לוקחים את העלות היומית הזו ואתה מדבר על גל של 10 ימים, אנחנו מדברים על סדרי גודל במונחי תוצר, של טיפה מעל מיליארד ש"ח בעשרה ימים, או 2 ומשהו מיליארד על 20 יום".
10/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il