|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

הח"כים בעקבות פרשת הריגול המשטרתי

"להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת שימוש בתוכנות הריגול"

סיעת ש"ס פנתה בבבקשה בנושא ליו"ר הכנסת "לא ייתכן שמשטרת ישראל תעשה דין לעצמה" - נכתב בהודעת הבקשה ח"כ מירב בן-ארי: "הוועדה לביטחון פנים תתכנס בהקדם כדי לבדוק את הנושא לעומקו" יו"ר עוצמה יהודית: "לפטר את המפכ"ל יעקב שבתאי"
18/01/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
נעשה שימוש בתוכנת הריגול פגסוס מתוצרת חברת NSO

   איציק וולף
המשטרה השתמשה בפגסוס של NSO למעקבי 'פישינג'

תגובות סוערות לפרשת והריגול של המשטרה פריצה לטלפונים של אזרחים: סיעת ש"ס פנתה (יום ג', 18.1.22) ליו"ר הכנסת בדרישה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתבחן את השימוש בתוכנות הריגול ומי אישר את השימוש בהם ועל בסיס אילו קריטריונים ואילו צעדים לנקוט נגד האחראיים למחדל. "לא ייתכן שמשטרת ישראל תעשה דין לעצמה, תנהג בניגוד למצוות המחוקק וללא פיקוח שיפוטי או מהותי כלשהו תוך פגיעה קשה בזכויות של אדם", נאמר בהודעת הבקשה.

ח״כ רון כץ מסר: ״חשיפת עיתון כלכליסט מחייבת בדיקה מעמיקה האם רשויות החקירה הפעילו כלי סייבר התקפי כלפי אזרחי ישראל וזאת ללא צו בית משפט. השימוש בכלים אלו צריך להיעשות במקרים חריגים בלבד ולאחר קבלת כלל האישורים הנדרשים. לכן, פניתי ליור הוועדה לביטחון פנים על-מנת לרדת לשורש הנושא לבדוק את הנושא לעומקו ולוודא שלא יעשו שימוש בכלים אלו כנגד אזרחי המדינה ללא היתר בדין״ץ

יו״ר הוועדה לביטחון פנים, ח״כ מירב בן ארי מסרה בתגובה: ״אני מודה לחברי ח״כ רון כץ על הפנייה לקיום דיון בוועדה בראשותי בנושא חשוב שכזה. הודעתי לו שהוועדה תתכנס בהקדם בשל חשיבות העניין. התחקיר שפורסם הבוקר בכלכליסט חושף אירוע חמור מאוד. לא ייתכן שמשטרת ישראל שאחראית על ביטחון האזרחים תפגע בפרטיותם ובזכותם הדמוקרטית. לא אתן שמקרים כאלו יקרו במשמרת שלי, אבחן את המקרה והוא יטופל״.

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ הרב גלעד קריב הגיב לתחקיר: "הפרטים העולים מהתחקיר מטרידים מאוד ומחייבים בדיקה מעמיקה. אסור למשטרת ישראל לפרוץ מרחוק לטלפונים של אזרחים ישראלים ללא צווי חיפוש או האזנה."ככל שהדברים האמורים אכן התקיימו, יש כאן עדות נוספת להידרדרות החמורה בנורמות הבסיסיות של שלטון החוק בשנים האחרונות, במהלכן הממשלה הקודמת נכשלה כישלון חרוץ בטיפול בענייני משטרת ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר קרא לפטר את המפכ"ל יעקב שבתאי. "צריך לפטר את המפכ"ל קובי שבתאי מהמשטרה. מדובר באירוע חמור ביותר ולא משנה אם המעקב התבצע נגד פעילי שמאל, ימין, או ארגונים חברתיים. זכויות אזרח, זה זכויות אזרח וצריכים לשמור עליהן", אמר ח"כ בן-גביר.

תאריך:  18/01/2022   |   עודכן:  18/01/2022
מירב ארד
+רשות הגבייה: 10 מיליון שקל פיצוי
ממתינים לנפגעי עבירה שיבואו לקחתם
01:26 19/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היועמ"ש עו"ד ענת הר אבן: בחודשים הקרובים ייבחן שינוי השיטה כך שנפגע עבירה יוכל ללכת לדואר הקרוב למקום מגוריו ולקבל את הכסף ישירות  ▪  אנט גבאי, נפגעת עבירה: "עברתי אונס אלים. ההתנהלות מול רשות האכיפה והגבייה מתישה ומטלטלת וההרגשה היא שאני לא חלק מהתיק. כבר 10 שנים מחכה לתשובות. הפכו אותי לחוקרת ושלחו אותי לחפש איפה האדם שאנס אותי עובד"
כ-5,000 נפגעי עבירה לא מסרו מספר חשבון [צילום: איתמר לוין]
+בלם להרחבת הפטור ממכרז בהתקשרויות מערכת הביטחון
01:21 19/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה דחה הצבעה בנושא  ▪  דורש ממשרד הביטחון להגיע להבנות עם משרד הכלכלה כדי לוודא שאין פגיעה נוספת בתעשיה הישראלית בעיצומו של משבר הקורונה  ▪  היו"ר ח"כ גלעד קריב: "ברגע שיש מגנון להעדפה לתעשיה ישראלית קטנה ובינונית והיא תלויה במנגנון המכרזי, ואתם הולכים להגדיל ב-100% את מספר ההתקשרויות הפטורות ממכרז - זה לא ייעשה בלי דיון. יכול להיות שהכיוון צריך להיות הבנות על פיצוי התעשיות הקטנות והבינוניות על אובדן ההעדפה באמצעות המנגנון המכרזי"
(בניית ממ"ד [צילום: משרד הביטחון])
+האם תוואי המטרו יעבור בחינה מחודשת
00:36 19/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כים וראשי רשויות דורשים בחינה מחודשת לאחר שלטענתם לא נערך שיתוף שלהם ושל הציבור ושלא נלקחו בחשבון רעיונות מהניסיון המקומי של התושבים באזור  ▪  נת"ע: התייעצנו עם הרשויות וקיימנו עשרה מפגשי ציבור
(ח"כ סמי אבו שחאדה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+עשרות הפגנות נגד הממשלה במוקדים שונים ברחבי הארץ
20:34 18/01/22  |  עידן יוסף
בכמאה צמתים וגשרים ברחבי הארץ, מהגולן עד אילת, מקיימים אנשי ימין הפגנות כנגד הממשלה. המפגינים מניפים דגלים וכרזות "ישראל בסכנה - רוצים מדינה יהודית" והסדר נשמר. כמה מחברי הכנסת של הימין הצטרפו למפגינים.

המפגינים מחו על מה שהגדירו "אובדן הערכים הציוניים, הרדיפה המשפטית, והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל". מארגני ההפגנה אומדים את מספר המשתתפים ב-20 אלף איש. "הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול", מסרו.
הפגנה בגשר המיתרים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הקואליציה לא תעניש את זועבי על הצבעתה נגד חוק הגיוס
19:38 18/01/22  |  עידן יוסף
בקואליציה מבהירים: ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי לא תקבל עונש על התנהלותה אמש במליאה. ״אם מרצ מעוניינת לעשות משהו בנידון זה עניין פנימי שלה״, אמרו (כאן חדשות). חברי קואליציה אומרים כי ביטלו פגישות מתוכננות איתה והקפיאו שיתופי פעולה כמחאה (ynet). ח"כ מירב בן-ארי (יש עתיד) אמרה בראיון לערוץ כנסת: "הח"כים החדשים לא מבינים את המשמעות האמיתי של מה זה משמעת קואליציונית. היא נתנה לי תירוצים שונים ומשונים, לא רלוונטיים בכלל". מנגד, הגן על זועבי ח"כ ינון אזולאי (שס), ואמר כי נוכח כחבר ועדת הכספים שדרישות אלמנטריות שמבקשת זועבי אינן מתמלאות, וכי הוא מבין לליבה.
+גפני: אם נתניהו יחתום על הסדר טיעון נגיע לפסח עם ממשלה אחרת
19:17 18/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר יהדות התורה, ח״כ משה גפני, אומר כי "אם נתניהו יחתום על הסדר טיעון, לא יהיה דבק שיאחד את הקואליציה - ונגיע לפסח עם ממשלה אחרת". בראיון לגלי צה"ל הוסיף: "נמשיך ללכת עם גוש הימין והדתיים המסורתיים - זה לא תלוי במי עומד בראש. הלכנו עם נתניהו במשך שנים, אבל אם הוא עוזב - נצטרך לראות מי יחליף אותו, נבחן זאת ונלך אחריו. אני לא מתואם עם ש״ס, אבל מהיכרותי - עמדתם דומה״.
+"נדרשת בחינה מחודשת למדידת רייטינג"
18:30 18/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך אמר יו"ר ועדת הכלכלה במענה לח"כ אקוניס, שביקש לדעת האם שיטת המדידה שנשארה כזו שהייתה נכונה למחצית שנות ה-90 - עדיין רלוונטית גם היום  ▪  מנכ"ל התאגיד: עובדים על שיטת מדידה עצמאית  ▪  מנכ"ל ועדת המדרוג: צריכה להיות רק שיטה אחת - גם הערוץ הערבי הצטרף אלינו
(מי מודד במה צופים?)
+קוצרה ב-3 חודשים בקשת הממשלה לתשלומי הטלוויזיה באינטרנט
17:20 18/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית כי ההסדר שאפשר תשלום על הפצת קשת ורשת בפלטפורמות האינטרנט - יוארך ל-9 חודשים בלבד למרות בקשת משרד התקשורת להאריך את המצב הקיים בשנה ולתת לשר סמכות להארכה בשנה נוספת  ▪  המשרד יוכל לבקש הארכה של חצי שנה, בתנאי שעד יולי יגיש לוועדה את תיקוני החקיקה לרפורמה כוללת בענף השידורים
(ישיבת ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+ח"כ אבוטבול לנתניהו: אל תפגע בחוקת בית"ר
16:56 18/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר השדולה למען שמירת השבת, ח"כ משה אבוטבול, פנה ליו"ר הליכוד נתניהו, וביקש ממנו להורות לחדול מפרסום הודעות לתקשורת בשבת. כמו-כן ביקש לקרוא לסדר את דוברו של נתניהו, עופר גולן, שהוציא מקבוצת הדוברות של הליכוד את העיתונאי שמואל קרמרסקי "רק משום שהעז למתוח ביקורת על פרסום הודעה לתקשורת בשבת בפרשת הצוללות". הוא קרא לחברי הכנסת המסורתיים בליכוד להשמיע את קולם בנושא.

אבוטבול מחה גם האימון בשבת בבוקר שקיימה קבוצת בית"ר ירושלים, וציין כי שני חילולי השבת הללו פוגעים ביום הלאומי של עם ישראל ובחוקת תנועת בית"ר, שבה נקבע כי "בית"רי לא יחלל שבת בפרהסיה".

לדבריו, "כבר אז הבינו, שללא שמירת השבת במרחב הציבורי, לא תוכל ישראל להיקרא מדינה יהודית". בהשוואה לשמאל, אמר: "בזמן שבשמאל מנסים למחוק את דמותה היהודית של המדינה, ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה, על המחנה הלאומי להקפיד ביתר-שאת על שמירת המסורת והערכים, שמבדילה אותנו מהשמאל האנטי-דתי.
+"20% מהחברה עניים, אבל אין מפלגת עניים"
15:08 18/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון מיוחד לציון יום ההולדת לכנסת השתתפו בכירי המשק והאקדמיה מתחומי הרוח והמעשה, שהציגו את התוכניות ליצירת כלכלה מכלילה, לצמצום אי-השוויון וצעידה לעבר חברת מופת
ביטון. "אחדות אמיתית היא כזו שלא שוכחת את החלשים והמוחלשים בחברה" [צילום: שלומי אמסלם/דוברות הכנסת]
+האיחוד האירופי משקיע בהשתלטות על שטחי C: כחצי מיליארד ד'
13:24 18/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יוזמת הדיון ח״כ קטי שטרית: "בכל יום שעובר אנחנו מפסידים במלחמה. אדמות המדינה בלב הארץ נכבשות בידי הרשות הפלשתינית במהלך מתוכנן"  ▪  נציג המנהל האזרחי: "הרישום הפלשתיני נעשה במחשכים ולכן לא ניתן למנוע אותו"
ועדת חו"ב. "להרוס בנייה בלתי חוקית" [צילום: ארגון "עד כאן"]
+הח"כים מיכאל מלכיאלי ומיקי זוהר נמצאו חיוביים לקורונה
13:08 18/01/22  |  מירב ארד
קצין הכנסת, ניצב יובל חן, עודכן ע״י ח״כ מיכאל מלכיאלי וכן ע״י ח״כ מיקי זוהר כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה - נמצאו חיוביים. היום האחרון בו שהו בכנסת היה -18.1 ו-17.1 בהתאמה. כמו כן עודכן קצין הכנסת ע״י עובד חברת ל.אשל, שלושה עובדים ממחלקת הסדרנים ומאבטח אחד ממשמר הכנסת כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה נמצאו חיוביים. היום האחרון בו שהו בכנסת היה- 13.1, 18.1 ו-12.1 בהתאמה.
+ועדת הכספים אישרה את הגדלת ההרשאה של משהב"ט ב-11.35 מיליארד ש"ח
12:55 18/01/22  |  מירב ארד
ועדת הכספים אישרה (יום ג') את הגדלת ההרשאה להתחייב של משרד הביטחון ב-11.35 מיליארד ש"ח לצורך ביטחוני.
+אושר לקריאה ראשונה: הארכה ומיטוב הטבות המס לעולים חדשים
12:54 18/01/22  |  מירב ארד
ועדת הכספים אישרה (ג') את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר, , לעניין שיפור מתווה הטבות מס לעולים חדשים, לקריאה ראשונה. במסגרתה מוצע, להוסיף נקודת זיכוי נוספת בשנה הראשונה לעלייתו של עולה לישראל, זאת מתוך מטרה לעודד את העלייה לישראל, להגדיל את הטבת המס ולאפשר את הארכת תקופת ההטבה בשנה נוספת באופן שיביא לניצול נקודות הזיכוי שלהן זכאים עולים חדשים, אשר במצב הקיים אינו מנוצל כראוי, שעה שבמסגרת ההסדר הקיים עולה כי פחות משליש מהעולים ממצים את ההטבה, כאשר בתקופה הראשונה לשהייתם בארץ רבים מהם לומדים באולפן, ועובדים בעבודות ששכרן אינו מגיע לרף המס בו ניתן למצות את נקודות הזיכוי.
+96% מהאסירים בבתי חולים אזוקים ביד ורגל
12:48 18/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שב"ס: ממאי תוקף נוהל חדש, ו-22% מהאסירים בבתי חולים אינם אזוקים בהצלבה. 12% אינן אזוקים כלל  ▪  ו"ר הוועדה לביטחון פנים מירב בן ארי: יש מצבים שחייבים לאזוק, אבל לא נרשה שזו תהיה ברירת מחדל
(ח"כ בן-ארי. "אי אפשר להמשיך עם תמונות עולם שלישי" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב שבתאי   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   ש"ס   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת שימוש בתוכנות הריגול"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה וועדת העבודה והרווחה התכנסה (יום ב', 17.1.22) לישיבה משותפת, על-מנת לדון בהשלכות גל האומיקרון על העסקים בישראל ומדיניות הממשלה לפיצוי וסיוע. את הישיבה פתחה ח"כ אפרת רייטן מרום, שאמרה כי היא נועדה לשמוע את הקולות העולים מהשטח וכי היא סבורה שיש צורך כבר עכשיו לעשות תיקונים ולסייע למי שזקוק לכך. ח"כ מיכאל ביטון אמר כי הממשלה יכולה לטעון שהאומיקרון הוא בלתי צפוי, אבל לא יכולה לטעון שהיא לא יודעת מה לעשות. הוא הוסיף כי המטרה היא לא פתרונות לחברות גדולות, אלא לעסקים הקטנים.
18/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה (יום ב', 17.1.22) את הצעת חוק האזרחים הוותיקים המבקשת לקבוע תיקון לחוק שלפיו תחודש באופן אוטומטי ההנחה בתשלומי ארנונה עבור אזרחים ותיקים.. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ סמי אבו שחאדה. ארבעה חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
17/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 17.1.22) בקריאה טרומית את הצעת החוק של יו"ר הוועדה לביטחון פנים, ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) לביטול ההיטל על העסקת עובדים זרים.
17/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת דחתה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגיוס שהקואליציה ביקשה לקדם. לאחר הצבעה שמית נרשם שוויון 54 והצעת החוק נפלה. ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ יאיר לפיד הודיעו בעקבות המפלה במליאה כי ביום רביעי הקרוב הקואליציה תניח את הצעת חוק הגיוס מחדש עם בקשה לפטור מחובת הנחה. "ההצעה תעלה להצבעה במליאה בשבועות הקרובים", לשון הודעת השלושה.
17/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת קיימה (יום ב', 17.1.22) ישיבה מיוחדת לציון 73 שנה לכינון הכנסת בט"ו בשבט. נשיא המדינה יצחק הרצוג אשר אמור היה לשאת דברים באירוע חגיגי זה, נעדר השנה נוכח פטירתה של אמו הגברת אורה הרצוג.
17/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il