|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כ-5,000 נפגעי עבירה לא מסרו מספר חשבון [צילום: איתמר לוין]

רשות הגבייה: 10 מיליון שקל פיצוי
ממתינים לנפגעי עבירה שיבואו לקחתם

היועמ"ש עו"ד ענת הר אבן: בחודשים הקרובים ייבחן שינוי השיטה כך שנפגע עבירה יוכל ללכת לדואר הקרוב למקום מגוריו ולקבל את הכסף ישירות אנט גבאי, נפגעת עבירה: "עברתי אונס אלים. ההתנהלות מול רשות האכיפה והגבייה מתישה ומטלטלת וההרגשה היא שאני לא חלק מהתיק. כבר 10 שנים מחכה לתשובות. הפכו אותי לחוקרת ושלחו אותי לחפש איפה האדם שאנס אותי עובד"
19/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת החוקה אישרה (יום ג', 18.1.22) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות, והוצאות (תיקון מס' 22), התשפ"ב-2021. לפי הצעת החוק הממשלתית, נפגעי עבירה בגירים שניזוקו מעבירות מין, ניסיון לרצח או עבירת המתה יהיו זכאים לתשלום מהמרכז לגביית קנסות על חשבון הפיצוי שייגבה מהנאשם. עוד מוצע להסמיך את מנהל המרכז או עובדו לדרוש מידע מגוף ציבורי על אודות נפגע עבירה כדי לאפשר תקשורת עם הנפגע לקבלת התשלום.

היו"ר ח"כ גלעד קריב: "ההצעה עוסקת בכך שהמדינה באמצעות המרכז תעניק פיצוי מקדמי לנפגעי עבירה. המרכז מופקד על גביית כספי הפיצוי שנפסקים בהליכים שונים וכפי שאנחנו מכירים למשל בדיני מזונות, לעיתים החייב אינו עומד בהתחייבויותיו. הצעת החוק מבקשת להרחיב את מעגל הזכאים לקבל מקדמה או פיצוי מוקדם מקופת המדינה במקום בו יש קושי. המדינה נכנסת לתפקיד החשוב של העמדת מנגנון לסיוע כספי ראשוני לנפגעי עבירות חמורות. הודעתי שהוועדה תעניק עדיפות להצעות חוק שמטרתן התמודדות עם האלימות וחלק מכך הוא מתן עדיפות גם להצעות חוק כאלו. אני מבקש להצביע על חוק מיטיב זה כבר היום לקריאות שנייה ושלישית כדי שלא יהיה מצב בו נעכב פיצוי כספי.

"אחד הדברים ששומעים מארגונים יציגים של נפגעים ונפגעות הוא צער על כך שהרשימה לא יותר רחבה. יכול להיות שאת רשימת העבירות בגינן ניתן פיצוי יש לשים בתוספת ולקבוע ששר המשפטים בהסכמת שר האוצר יוכלו להרחיב את התוספת בהסכמת ועדת החוקה. זה יקל על מקרים של בחירות וכנסות מתחלפות. זה יהפוך את האפשרות ליותר גמישה. אפשר לקבוע שלא ניתן לגרוע אלא רק להוסיף על התוספת שקבע המחוקק".

עו"ד יפעת רווה ממשרד המשפטים: "זו הצעה שהיא נדבך נוסף ליישום דוח ועדת ברלינר שדנה בנפגעי עבירות מין. רק אתמול יצא תזכיר חוק יסוד זכויות במשפט שכלל גם זכויות נפגעי עבירה ואנחנו רואים בזה דבר חשוב. החוק כיום מאפשר פיצויים מידיים של עד 10,000 שקל לקטינים כי לעיתים לוקח זמן לגבות את הכספים. הצעת החוק מרחיבה את ההסדר לבגירים שניזוקו מעבירות מין והוספנו גם ניסיון לרצח ועבירות המתה. קראנו את מכתבו של ארגון משפחות נרצחים ונרצחות ביחס להרחבה. התחלנו לעשות בירור אך זה דבר הדורש בדיקה ומשאבים. בחרנו בתקציב שהיה לנו את עבירות המין והרצח".

עו"ד ענת הר אבן, יועמ"ש רשות האכיפה והגבייה: "מ-2014 שילמנו כספים ל-8,329 נפגעי עבירה קטינים ו-7,603 תיקים שקיבלו 17 מיליון שקלים. שיעורי הגבייה שלנו בחובות הללו הם כ-10 מלש"ח ונותר לגבות עוד 7 מלש"ח. יש נפגעי עבירה שלא מחזירים לנו אינדיקציה למספר החשבון שזו אחת הבעיות וככל שהדברים ידועים אנחנו פונים לאפוטרופוס וכן מבררים שלא ההורה הוא הפוגע. בשנים 2021-2017 אנחנו בסדר גודל של 9,000 תשלומים לנפגעי עבירה בגירים. אנחנו פועלים לגבות את הכספים ולהעביר לידיהם. ב-2021 שולמו כ-8,863 תשלומי בסך כולל של 25 מש"ח. ראינו שחלה עליה בממוצע החציוני, חל גידול בשיעור הפיצוי בעבירות המשמעותיות, פחות בעבירות הרכוש. יש 2593 קטינים שלא זכו לפיצויים כי לא איתרנו אותם ולכן נבקש במסגרת החוק את הסמכות לקבל את הכתובות ומספרי הטלפון של הנפגעים. הנפגע לא צריך ליצור איתנו קשר אלא אנחנו יוצרים קשר במכתב שאומר שיש כסף לזכותו. ככל שאין בידינו חשבון נבקשו.

"כ-5,000 נפגעי עבירה שמגיע להם 10 מלש"ח לא החזירו לנו את מספר החשבון. אנחנו לא יודעים אם זה בגלל שהכסף 'מלוכלך' או חששות אחרים למגעים, אז מנסים לשנות את השיטה כך שנפגע עבירה יוכל ללכת לדואר הקרוב למקום מגוריו ולקבל את הכסף ישירות. זה ייבחן בחודשים הקרובים".
עוד אמרה כי "חלק מהפוגעים מבריחים את הנכסים שלהם בשלב הגשת כתב האישום נגדם. אין לנו כרגע אפשרויות לעקל נכסים של מי שמואשם בעבירות חמורות וצפוי לשלם לנפגעי עבירה. גם עם הינתן גזר הדין אי-אפשר לעקל את הכספים שהנאשם הפקיד".

ח"כ גבי לסקי (מרצ): "הרעיון שנפגעת עבירה לא צריכה לפנות לפוגע לגבות את הפיצוי הוא נכון. אך הצגתם חוסר גבייה של 7 מלש"ח, אז תחשבו כמה נפגעות עבירה נשארות ללא פיצוי. יש לשנות את ברירת המחדל כך שעל המדינה לשלם את הפיצוי במלואו והיא תהיה זו שממשיכה לרדוף אחר הפוגע ולא להסתפק ב-10,000 שקל פיצוי. בנוסף, יש לנהל שיח עם מנהל בית המשפט כך שיתבקש למסור פרטי קשר נוספים של הנפגע".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "אגיש הסתייגויות להטבה בשם סיעות האופוזיציה: מעבר להמתה נבקש להוסיף גם עבירות אלימות חמורה וכן כליאת נשים לצורך זנות. אנחנו מבקשים שהפיצוי יהיה באופן מדורג ובכל מקרה לא יפחת מ-20% מהפיצוי".

אנט גבאי, נפגעת עבירה: "עברתי אונס אלים שטלטל את חיי. זו סגירת מעגל שאני ממש מחכה לה. ההתנהלות מול רשות האכיפה וגבייה מתישה ומטלטלת וההרגשה היא שאני לא חלק מהתיק, לא נותנים מידע, אין מענה. הנציגים חסרי יכולת לתת לי תשובות. אני שואלת שאלות קונקרטיות כמו איפה הכסף מהמענקים, מהעיקולים. אני כבר 10 שנים מחכה לתשובות וכל פעם מגיעה אותה תשובה. אני מבקשת לדעת מה אתם עושים בשביל לגבות את הכספים חוץ מעיקול משכורת? אין לי תשובות כי אני לא חלק מהתיק. התבקשתי על ידם לתת מידע איפה הוא עובד ואם יש לו נכסים ושאתקשר כל תקופה כדי שהתיק לא יישכח וייפול בין הכסאות. הם הפכו אותי לחוקרת שלהם ושלחו אותי לחפש איפה האדם שאנס אותי עובד. אין לכם חוקרים? איך אני קשורה לזה? למה אני צריכה לעבוד אצלכם?"

עו"ד הר אבן הגיבה לידיה: "נבקש לקבל את הפרטים וניצור קשר לבירור העניין. המרכז לגביית קנסות נכנס בנעלי נפגע העבירה ומנסה לגבות את החובות. צר לי שזו החוויה שאת עוברת. אני שותפה לתהליכים אחרים בהם אנחנו מצליחים לגבות. פוגעים הם קשת רחבה מאוד של אנשים. ביחס לחלקם אנחנו מנהלים מאבק עיקש מאוד כי הם עושים העברות נכסים. אנחנו מנהלים הליכים של שנים בבית המשפט כדי לבטל הענקות שמועברות במרמה. אני מכירה מצבים בהם הנפגע מכיר את הפוגע ואז אנחנו יכולים לקבל יותר מידע על דברים כמו התנהלות בשחור שאין לנו דרך לדעת. העובדים שלנו עוברים הכשרות איך להתנהל מול נפגע העבירה". לשאלת ח"כ מקלב על נוהל דיווח ועידכון נפגע עבירה ענתה כי "אין דיווח שנתי אבל כן יש דיווח כשנגבה כסף ואנחנו משיקים במסגרת תוכנית העבודה, אזור אישי לנפגעי עבירה. פיתחנו אזור כזה גם עבור חייבים, שבאמצעות כניסה מאובטחת הנפגע יוכל להיכנס ולהתעדכן במצב החוב".

מ"מ היו"ר ח"כ בגין: "אני מודה על הפרטים שייבדקו ואני מקווה שבזאת הדברים שאמרת יתוקנו".

ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "אנחנו מברכים על הצ"ח. כסף הביניים של 10,000 שקל אינו סכום גבוה, והיה צריך להגדילו ע"מ לעזור לפי החוק הקיים לקטינים הנפגעים, אך טוב שמרחיבים את המעגל ומפצים את נפגעי העבירה האחרים בעבירות המתה ועבירות מין. הפיצוי לא מונע מנפגע העבירה לתבוע עוד פיצויים".


לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחות ונרצחים:
"ב-2019 נרצח ניסים אסידו ז"ל וזה פגע בכושר ההשתכרות של הוריו. במשך 10 שנים אביו, רפי אסידו, קיבל 10,000 שקל מתוך ה-200,000 שנפסקו. אילו המדינה הייתה משלמת לו את הסכום המינימלי הזה בהתחלה זה היה מסייע בטיפול ובהנצחת בנו"

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחות ונרצחים: "ב-2019 נרצח ניסים אסידו וזה פגע בכושר ההשתכרות של הוריו. היום סופר לי שבמשך 10 שנים אביו, רפי אסידו, קיבל 10,000 מתוך 200,000 שנפסקו. אילו המדינה הייתה משלמת לו את הסכום המינימלי הזה בהתחלה זה היה מסייע בטיפול ובהנצחת בנו. חשוב שהמנגנון יחול גם על עבירות שכבר נעברו. יש ציבור גדול שזקוק לכסף הזה למטרות טיפוליות ולהנצחת יקיריהם. הארגון שלנו שהוא דל מגייס תרומות אך חשוב שכל הסכום יגיע לנפגעי העבירה. כספי הפיצויים הראשוניים האלה שמשולמים על-ידי המדינה יוכלו לסייע להן בתקופה הראשונה אחרי האסון במימון חלק מהטיפולים היקרים, אבדן ההכנסה, ההוצאות הנלוות הרבות להליך המשפטי ולארגון מחדש של החיים שנהרסו. הגיע הזמן שיוקמו קרנות מיוחדות לסיוע לנפגעי עבירה כמו בכל המדינות המתוקנות".

עידו חי, רפרנט בחון פנים באגף תקציבים באוצר: "להצ"ח הטובה והראויה יש גם מסגרת תקציבית המוצעת ממשרד המשפטים. כל הרחבה תצטרך להיבחן ביחס לעלויות שלה".

מ"מ היו"ר ח"כ בגין: "האם אתם דואגים לכך שהקבוצה הנכבדה של השופטים שעוסקים בתיקים פליליים ומטילים קנסות, ידעו שחלק מהקנסות הופכים עיוניים כי לא ניתן לגבותם? תהיתי על קנס גדול מאוד שהוטל ומה הסיכוי להוציאו. יש פוגעים שהם במצב שאין בידם לשלם סכומים מאוד גבוהים".

עו"ד בת עמי ברוט מפרקליטות המדינה: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בתיקון המוצע. בהתייחס לקושי הכלכלי של החייבים, הפיצוי נגזר מחומרת העבירה ולא תלוי ביכולת הכלכלית של הנידון. השיקול המרכזי בפיצוי הוא הנזק שנגרם לנפגע העבירה".

עו"ד איילת רזין בית אור, יועמ"שית איגוד הסיוע לנפגעי תקיפה מינית: "החוק חשוב מאוד בהסדרת אחריות המדינה ובהבנה שיש משאבים מידיים הנדרשים לשיקום ופיצוי הנפגעים. התיקון נדרש ומתבקש. עם זאת, הנתונים מראים שבית המשפט פוסקים יותר ויותר סכומים לנפגעי עבירה והם זוכים לפחות ופחות מהסכומים הנפסקים לטובתם. 10,000 עדיף מאפס, אך בעבירות המין וההמתה הסכומים הנדרשים גבוהים יותר לריפוי והחלמה ונבקש להעלות את סכום הפיצוי. בנוסף, בעוד שתזכיר החוק המקורי דיבר על עבירות המין "החמורות", הורחב הסל, אך העבירה הפלילית של הטרדה מינית לא נכנסה ומדובר על 47 כתבי אישום של הטרדה מינית. זו עבירה שמתייחסים אליה כעבירה קלה אך היא כוללת גם את חוק הסרטונים והיא לא קלה כלל. בימים האחרונים השיקה הפרקליטות אפליקציה לנפגעי עבירה על אודות התקדמות ההליך וזו הזדמנות לממשק גם את המידע מהמרכז לגביית קנסות".

תמכו בהצעת החוק: מ"מ היו"ר ח"כ בני בגין (תקווה חדשה) וח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת).

תאריך:  19/01/2022   |   עודכן:  19/01/2022
עידן יוסף
+ח"כ בצלאל סמוטריץ' חיובי לקורונה
15:24 19/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', נמצא חיובי לקורונה. סמוטריץ': "מודה לבנט על 5 ימי חופשה בבית עם פנסיון מלא של 3 ארוחות ביום + נשנושים בין לבין. מרגיש מצוין ברוך השם ומתלוצץ עם עצמי בחדר לבד..."
+אושר בטרומית: הגברת ההגנה על עצים בוגרים
15:22 19/01/22  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת היערות (הגברת ההגנה על עצים בוגרים), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת יוראי להב הרצנו וקבוצת חברי הכנסת. 53 תמכו מול 49 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע לקבוע הסדרים שונים הנוגעים לכריתת עצים; מוצע לקבוע הסדר הנוגע ליידוע הציבור לגבי כריתת עצים מתוכננת ולהגברת מעורבות הציבור בהגנה על עצים הנתונים בסכנה; הסדר נוסף להבטחת קיום הוראות פקודת היערות במסגרת הליכי התכנון ולהבטחת עצמאות שיקול הדעת של פקיד היערות בנוגע לבקשות לרישיון כריתה; מוצע להקים קרן שבין מטרותיה קידום נטיעת עצים חדשים כחלופה לעצים שנכרתו, כספי הקרן יבואו מתשלום כספי היטל הכריתה;מוצע לתקן את חוק התכנון והבנייה כך שהפקדת תוכנית תתבצע רק לאחר בחינת השמירה על העצים הבוגרים לפי חוות דעת פקיד היערות; באשר לעצים הנמצאים בשטחו של אדם פרטי, חוות הדעת תידרש רק אם התוכנית כוללת כריתה של ארבעה עצים או יותר, או לחלופין בהתאם לנתוני העץ כפי שקבוע בהצעת החוק.
+אושר בטרומית: חילוט רווחי סרסרות
15:20 19/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - חילוט רווחי סרסרות), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת רון כץ, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ מיכל רוזין. 31 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.

לפי ההצעה, אם אדם הורשע בעבירות סרסרות למעשי זנות, הבאת אדם למעשה זנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות או ניצול קטינים לזנות לפי הסעיפים המצוינים בהצעה, בית המשפט יורה על חילוט רווחיו מביצוע העבירה. הרווחים שיחולטו יועברו לקרן ייעודית שהוקמה לפי החוק.
+בטרומית: איסור הצבת מכונות הימורים של מפעל הפיס
15:16 19/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - איסור הצבת מכונות משחק של מפעל הפיס), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. 16 חברי כנסת תמכו מול 3 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע באיזו ועדה יתקיים המשך הדיון. מוצע בה להחריג הפעלת מכונות משחק מההיתר לעריכת הימורים שניתן למפעל הפיס.
+חוק חוות הבודדים בנגב עבר בכנסת
13:40 19/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החוק עבר עם תמיכה של האופוזיציה, ולמרות התנגדות רע"ם  ▪  ח"כ מנסור עבאס ניסה לבצע תרגיל לח"כ השכל ולהעביר את לדיון בוועדה בראשות וואליד טאהא  ▪  סמוטריץ': "ברכות לחברתי ⁦‪שרן השכל‬⁩ שהתעקשה ולא וויתרה"
(ח"כ השכל במליאה. התנגדה להחלטת עבאס[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+חוק האזרחות של ח"כ רוטמן הוסר מסדר היום של הכנסת
12:15 19/01/22  |  מירב ארד
ח"כ שמחה רוטמן הודיע על הסרת חוק הזארחות מסדר היום של מליאת הכנסת. בחשבון הטוויטר שלו כתב ח"כ רוטמן: "חוק האזרחות שלי לא יעלה להצבעה היום. חוק האזרחות הכולל מכסות ושקיפות חשוב מכדי שאתן לציניות של פוליטיקאים חסרי אחריות לסכל העברתו ברוב המבוסס על חברי קואליציה ואופוזיציה ציוניים המכירים בחשיבותו. אני סמוך ובטוח שבשבוע הבא ניתן יהיה להעלותו להצבעה ולשמור על חומת המגן של ישראל".
+חוק בידוד לעצמאים: 170 מלש"ח שיחול על כ-700 אלף איש
11:55 19/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציג האוצר: החוק מציע פיצוי למי שהוא או ילדו נמצא בבידוד, עד שלושה ימי בידוד, לכל תקופת בידוד. הזכאות המוצעת היא 430 ש"ח לכל יום בידוד  ▪  מנכ"לית נשיאות המגזר העסקי: "אחת הבעיות המהותיות בחוק הוא ההגדרה שבידוד הוא מחלה. דבר שמוביל למחיקה עצומה של ימי מחלה"
(היו"ר רייטן-מרום.
"נפעל לשיפור המתווה כולו" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+בלם להרחבת הפטור ממכרז בהתקשרויות מערכת הביטחון
01:21 19/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה דחה הצבעה בנושא  ▪  דורש ממשרד הביטחון להגיע להבנות עם משרד הכלכלה כדי לוודא שאין פגיעה נוספת בתעשיה הישראלית בעיצומו של משבר הקורונה  ▪  היו"ר ח"כ גלעד קריב: "ברגע שיש מגנון להעדפה לתעשיה ישראלית קטנה ובינונית והיא תלויה במנגנון המכרזי, ואתם הולכים להגדיל ב-100% את מספר ההתקשרויות הפטורות ממכרז - זה לא ייעשה בלי דיון. יכול להיות שהכיוון צריך להיות הבנות על פיצוי התעשיות הקטנות והבינוניות על אובדן ההעדפה באמצעות המנגנון המכרזי"
(בניית ממ"ד [צילום: משרד הביטחון])
+האם תוואי המטרו יעבור בחינה מחודשת
00:36 19/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כים וראשי רשויות דורשים בחינה מחודשת לאחר שלטענתם לא נערך שיתוף שלהם ושל הציבור ושלא נלקחו בחשבון רעיונות מהניסיון המקומי של התושבים באזור  ▪  נת"ע: התייעצנו עם הרשויות וקיימנו עשרה מפגשי ציבור
(ח"כ סמי אבו שחאדה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשות הגבייה: 10 מיליון שקל פיצוי ממתינים לנפגעי עבירה שיבואו לקחתם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת החוקה דנה (יום ג', 18.1.22) בתקנות חובת המכרזים (התקשרויות מערכת הביטחון) (הוראת שעה), התשפ"ב-2021. בתקנות מוצעים, בהוראת שעה לשנתיים, שני תיקונים עיקריים: תיקון ראשון הוא העלאת סכום הפטור ממכרז בעסקה של חברה ממשלתית שמחזור העסקות השנתי שלה עולה על 1.1 מיליארד שקל, כאשר סכום העסקה אינו עולה על 2 מיליון שקל במקום 660,000 ;שקל התיקון השני הוא קביעה כי בעסקות של חברות ממשלתיות בהן נדרש אישור מנכ"ל למתן הפטור או לבחירה בהצעה יחידה - יידרש אישור רק בעסקות שהיקפן עולה על 5 מיליון שקל ולא על 1.8 מיליון שקל.
19/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה למיזמי תשתית לאומיים של הכנסת התכנסה (יום ג', 18.1.22) ביוזמת חברי הכנסת בועז טופורובסקי וסמי אבו שחאדה לבחינת תוואי תוכנית המטרו בטרם קבלת החלטות סופיות. ראשי עיריות ומועצות דרשו בדיון לשוב ולדון בתוואי המטרו אשר לדבריהם אינו נותן מענה לעירם או לחלופין פוגע בדברים אחרים שמשרתים את העיר.
19/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ניתוח נתוני המדגם המייצג של שיטת מדידת הרייטינג נדון בישיבת ועדת הכלכלה. הישיבה התקיימה (יום ג', 18.1.22) לבקשת ח"כ אופיר אקוניס, שפתח והבהיר כי איש לא ביקש ממנו לקיים את הדיון הזה והיוזמה היא אישית שלו, ברקע השינויים בהרגלי הצפייה בעוד ששיטת המדידה נשארה כזו שהייתה נכונה למחצית שנות ה-90 של המאה הקודמת ולשוק תקשורת מסוים שהיה קיים אז בישראל.
18/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 18.1.22) שוב לקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק ההסדרים לשנים 2018-2017, העוסק בהפצת שידורים באינטרנט. ההצעה נועדה להאריך את המצב הקיים באשר לתשלום על הפצת שידורי ערוצים באינטרנט, בהתאם למה שאישרה הוועדה בחוק ההסדרים לשנים אלו, לפיהם חברות התשתית המפיצות שידורים באינטרנט, בהן סלקום ופרטנר, ימשיכו לשלם על הפצת ערוצי התוכן 12, 13 והתאגיד בהתאם להסכמים ביניהם.
18/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה ציינה (יום ב', 17.1.22) את יום ההולדת לכנסת בישיבה חגיגית שהוקדשה לפרקטיקה של אחדות וערבות הדדית בכלכלה הישראלית - הלכה למעשה. את הישיבה המיוחדת יזם היו"ר מיכאל ביטון, כדי לקדם דיון רחב ומעמיק לשילוב בין עולמות התיאוריה והמעשה ובין עולמות הכלכלה לפילוסופיה, במטרה לקדם חשיבה יצירתית למציאת פתרונות שיסייעו להוביל כלכלה מכלילה ומצמיחה, כזו שמשרתת את שלל הקבוצות והשכבות המרכיבות את פסיפס החברה הישראלית.
18/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il