|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

פורר: אם לא תהיה רפורמה לא תהיה חקלאות

יו"ר ועדת הכלכלה ביקש לוודא שהרפורמה תהיה מגובה בתקציב ושב וקרא להביא אותה בהסכמה פורר הציג גם את תוכניות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואמר: בשנים האחרונות המשרד עבר ללא חזון, כעת גיבשנו חזון ותוכנית עבודה היו"ר ביטון בירך על התוכניות ואמר כי בשנה הבאה תבקש הוועדה לבחון את ביצוען
25/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
השר עודד פורר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה קיבלה (יום ב', 24.1.22) את דיווחו של השר עודד פורר, על פעילות משרד החקלאות ופיתוח הכפר וכן המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. פורר הציג בדיון את פעולות משרדו והתייחס לרפורמה בחקלאות, ואמר כי אם היא לא תהיה אז גם לא תהיה חקלאות. היו"ר מיכאל ביטון התייחס במהלך הדיון לתקציב משרד החקלאות, ואמר כי כשעושים רפורמה הדבר צריך להיות מגובה בתקציב, והזהיר כי הדבר לא בא לידי ביטוי מניתוח תקציב המשרד. הוא אף שב וקרא להביא את הרפורמה בחקלאות בהסכמה, הן בממשלה והן מול החקלאים.

את הישיבה פתח ביטון בהתייחסות לרעידות האדמה שהתרחשו, ואמר כי הממשלה חייבת לטפל בנשוא ולהקצות לכך תקציב ראוי. באשר לחקלאות אמר ביטון כי היא בדעיכה בכל הפרמטרים. הוא הוסיף כי השר ושר האוצר מבינים את החשיבות, אך את הרפורמה צריך לעשות בשותפות מלאה ובהקשבה לחקלאים. הוא הוסיף כי לפי ניתוח תקציב המשרד, שביצעה מחלקת המחקר והמידע של הכנסת, עולה כי תקציב התמיכות הישירות יעלה בין 2021 ל-2022 ב-30 מיליון שקלים בלבד, וביקש לדעת כיצד זה מתיישב עם תוכניות המשרד.
הצעתנו כמשתתפים בדיון להציע לכבוד השר להצליח לצרף גם את סקטור חקלאי ישראל לתכנית רפורמה חדשנית בחסות משרד הכלכלה ליצירת תחרות מחודשת בענף המזון הריכוזי בעולם / חומר רקע
כמשתתפים בדיון נמליץ לצרף את סקטור חקלאי ישראל לתכנית רפורמה חדשנית בחסות משרד הכלכלה ליצירת תחרות מחודשת בענף המזון הריכוזי בעולם. זאת לצורך השגת כושר תחרותיות מחודשת, נגישה, נוחה ויעילה בכל אתר קמעונאי הפועל בארץ לתועלת כלל ציבור אזרחי מדינת ישראל 03 עמ')

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

השר פורר התייחס לנושא החקלאות ואמר כי חייבים לשנות כיוון, הוא הזכיר כי מדד מחירי הפירות והירקות זינק בעשרים השנים האחרונות הרבה יותר מהמדד הכללי והצריכה ירדה, זאת לצד משבר האקלים שחייבים לתת עליו את הדעת. "אנחנו במשבר, אבל משבר הוא הרגע שלפני הלידה, השלב הבא של הלידה זה שלב כואב, אבל בסופו ייווצר משהו חדש וזה קורה עם המון כסף, לראשונה מזה שנים תקציב המשרד גדל משמעותית וזה יגיע לחקלאים", אמר השר.

מנכ"ל המשרד, נעמה קאופמן פס, הוסיפה כי המטרה היא להבטיח את קיומה ושגשוגה של החקלאות, והוסיפה כי בעתיד יכול להיות שיהיה סימון של ארץ יצור התוצרת החקלאית. עוד הוסיפה המנכ"ל כי ישנה תוכנית להגדיל את כוח האדם בחקלאות, תוכנית לטיפול בפשיעה החקלאית ועוד.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ יסמין פרידמן אמרה כי המשרד החליט לממן מחקר שמכניס חזרה את הפטם למאכל לכלובים, וביקשה לדעת מה מטרתו והאם יש כוונה כזאת שבה יד אחת תוציא את המטילות מהכלובים והשנייה תכניס את הפטם לכלובים. ח"כ נירה שפק שאלה אם יש תוכניות ספציפיות למתן מענה לחקלאי עוטף עזה, וביקשה לדעת האם תהיה הסרת חסמי אסדרה כמו מחירי המחים והעובדים. ח"כ שרון רופא אופיר שאלה על פתרונות לדיור לצעירים שמבקשים לעסוק בחקלאות.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ יעקב מרגי אמר כי יש לחברי הכנסת חשדות, מאחר שהמדינה טובה בלהתקין תקנות, אבל לא טובה בפיקוח ובקרה. הוא הציע לבדוק את נושא מחירי המזון גם מבחינת ריכוזיות הענף, וקרא לבטל אגרות העסקת עובדים זרים. הוא אף קרא לשר לגייס משאבים כדי להפוך את לולי הסוללה ללולי חופש, ואמר כי בלי סיוע של הממשלה זה לא יקרה. ח"כ קרן ברק אמרה כי היא מחכה בכליון עיניים למסקנות הוועדה שבוחנת את יוקר המחיה. השר פורר שאל האם תשנה את דעתה אם הוועדה תקבע שאין פערי תיווך, וברק השיבה כי תבדוק זאת שוב.

ח"כ אופיר סופר דיבר על השמירה על קרקעות חקלאיות והתייחס גם הוא לסוגיית פערי התיווך. השר פורר השיב כי הממשלה מתקנת את מה שקרה בקדנציה הקודמת. ח"כ אורי מקלב העיר כי כל חבר כנסת מבין בחקלאות יותר מאשר יו"ר הוועדה לשירותי דת הבינה בכשרות. השר פורר השיב כי היא מבינה מצוין וח"כ מקלב טען כי לא צריך להבין, אלא להאמין בכשרות ולהאמין בחקלאות.

השר פורר השיב לשאלות ואמר כי אם נמשיך באותה דרך לא תהיה כאן חקלאות. עם זאת הוא הוסיף: "אני קשוב להערות ובודק את עצמי בזהירות ובאחריות. אני לא מסתכל על הבחירות הבאות, אלא על הדור הבא עוד 20 שנה. כדי שתהיה כאן חקלאות אי-אפשר לפספס. החממות בערבה התרוקנו וננטשו לא בתקופתי, זה קרה קודם. לגבי עובדים זרים, אני מחויב לייצר לחקלאים את הכלים הטובים ביותר להתמודד. האגרות על השולחן ואני רואה עין בעין עם החקלאים בעניין הזה. הורדת מכסים זה פיפס קטן ברפורמה, האירוע הגדול פה הוא השינוי העמוק של החקלאות הישראלית הולכת לעבור. אני מקבל את זה שזה כואב, לידה זה לא פשוט אבל בסוף יצא תינוק והוא יגדל ותהיה כאן חקלאות, אם לא תהיה רפורמה לא תהיה כאן חקלאות".

פורר התייחס לאזהרות על היעלמות גידולים, ואמר כי "בהחלטת הממשלה יש סעיף ברור לפיו אם נראה גידולים שירדו ביותר מעשרה אחוז תעצר הפחתת המכסים. לא רק שלא נראה ירידה, נראה התרחבות בגידולים גם של חקלאות אחרת וחדשה". הוא התייחס למה שקורה בנמלים ואמר כי זאת שערורייה והוא פועל ככל יכולתו מול רשות הנמלים. היו"ר ביטון אמר בתגובה כי הוועדה כבר קראה לשרת התחבורה לפתוח רציפים נוספים, אך השרה הסבירה שלא צריך. באשר לסימון התוצרת אמר השר פורר, כי הוא רוצה שמי שהולך לקנות עגבנייה ידע מאיפה היא באה.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

המנכ"ל קאופמן פס התייחסה לתקציב המשרד ואמרה כי הוא עומד על 2 מיליארד שקל ותקציב התמיכה הישירה עומד על 420 מיליון שקל בבסיס התקציב. בנוסף יש מענקי חדשנות בסך 400 מיליון שקל ו-420 מיליון שקל להשקעות הון והעלאת פריון. היו"ר ביטון אמר בתגובה: "את עושה לי סלט ירקות? יש סעיפים תקציביים ואני רואה גידול של 30 מיליון שקל בלבד בתמיכות. זה מה שיספיק לעבור לרפורמה של תמיכה ישירה?". השר פורר הסביר כי התמיכה הישירה הייתה צריכה להתחיל כבר השנה ובהשלמת הרפורמה יעמדו לשם כך 400 מיליון שקלים. היו"ר ביטון הגיב: "כשאומרים רפורמה מגבים בכסף וכשאני מסתכל על התקציב, אז כל תקציב המשרד גדל ב-104 מיליון שקל בלבד".

לאחר מכן קיבלה הוועדה גם סקירה של עבודת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ובאשר לכך אמר היו"ר ביטון כי החוכמה היא לגרום לממשלה לחשוב מחדש ולהסיט תשומת לב ומשאבים. השר פורר אמר כי בשנים האחרונות פעל המשרד ללא חזון ברור לגבי תפקידו, וכעת גובש חזון שלאורו נכתבה תוכנית עבודה. הוא הוסיף כי ישראל לא תוכל להמשיך להתקיים רק באזור המרכז, ותהיה חייבת לייצר מרכזים חדשים בנגב ובגליל.

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אילן שוחט, אמר כי ״חזון המשרד הוא לראות בנגב ובגליל ובפריפריה מרכזים עצמאים ומשגשגים, שמהווים עוגנים אזוריים מבוססים תוך התחברות לנכסים ייחודיים, המאפיינים אזורים אלו. מדובר על דברים שהם משאבים טבעיים וקיימים גם כך בנגב ובגליל כשהחוכמה היא לא רק להביא פרויקטים חדשים, אלא לראות איך הם מתחברים ומשתפים את התושבים בפירות הצמיחה ותורמים לצמצם הפערים. ואין ספק שנצליח לעשות את זה באמצעות שיתוף פעולה וראיה מתכללת. השר פעל להגדלת תקציב המשרד באופן חסר תקדים לטובת מימוש החזון״. בתום הדיון אמר היו"ר ביטון כי בשנה הבאה תבחן הוועדה מה בוצע מהתוכניות הטובות שהוצגו.

תאריך:  25/01/2022   |   עודכן:  25/01/2022
עידן יוסף
+עושה שרירים: סילמן מאיימת לא להצביע עם הקואליציה
21:29 25/01/22  |  עידן יוסף
יו״ר הקואליציה ח״כ עידית סילמן נצפתה צועקת בטלפון ומודיעה שלא תצביע עם הקואליציה מהסיבה שחוק קווי חירום שהגישה לא יקודם. סילמן: ״נמאס לי ולא מעניין אותי כלום״. באופוזיציה מסבירים שח״כי ימינה שתו מיץ אומץ בגלל ההסכמות שהושגו השבוע. המבחן יהיה בשבוע הבא (כאן חדשות).
+הכנסת סירבה לתת לדרעי לשכה בכנסת
21:20 25/01/22  |  עידן יוסף
אחרי שהתפטר: אריה דרעי ביקש לשכה במשכן, בכנסת סירבו בטענה שיש מחסור בחדרים. בשס טענו שיש תקדים ללשכה למי שאינו ח״כ כשאבי גבאי קיבל חדר בכנסת מיד אחרי בחירתו.

בינתיים, ח״כ יוסי טייב שנכנס במקום דרעי החליט לתת לו את הלשכה שאמור היה לקבל. הח"כ החדש-ישן של ש"ס צפוי לעבוד מהלשכה שבחדר הסיעה בכנסת ודרעי יוכל להמשיך לשבת בחדר ששימש אותו עד עכשיו (כאן לחדשות).
+"חוששת יותר מתאונות דרכים ביו"ש מאשר מפיגועים"
16:32 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך אמרה ח"כ אורית סטרוק בדיון בוועדת הכלכלה שחשף כי מחסור בשוטרים וניידות שמוביל את המשטרה להסתייע בחיילים ולוותר על אכיפה בלילות  ▪  היו"ר ביטון הודיע כי יזמן את שרת התחבורה והשר לביטחון הפנים לישיבת מעקב
(סטרוק. השורה המקוממת [צילום: ערוץ כנסת])
+"גרמניה היא ידידתה הגדולה ביותר של ישראל באירופה"
15:10 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת פתח את ביקורו בגרמניה בפגישה עם נשיאת הבונדסטאג ואמר לה כי הוא נרגש לקראת נאומו ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה  ▪  "זה לא דבר מובן מאליו עבורי, עבור העם בישראל והעם היהודי כולו"
(מיקי לוי ובארבל באס [צילום: בועד ארד])
+עובדים מהבית? סיכוי גבוה נשים שאתן נשים
05:22 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי נתוני משרד הכלכלה, 32% נשים שאינן חרדיות, 32% נשים חרדיות, ו-19% נשים ערביות  ▪  שרת הכלכלה אורנה ברביבאי: שוק העבודה לא יחזור לעבר  ▪  יו"ר ועדת העבודה והרווחה: לטפל באי-מיצוי הפריון בישראל ובפערי-השכר בין גברים לנשים
(עבודה מהבית [צילום: פלאש 90])
+דמי בידוד לעצמאים יהיו גבוהים ב-140 שקל
05:10 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לדרישת יו"ר ועדת העבודה והרווחה, תעניק המדינה דמי בידוד לעצמאים לכל יום מחלה או בידוד, הועלה תעריף ליום מ-430 ל-570 שקל ליום, והימים יחושבו בדיעבד מחודש יולי 2021
(ח"כ אפרת רייטן מרום [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: קיצור התקופה בה ניתן יהיה להחנות רכב ללא תזוזה
04:22 25/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שמירת הניקיון (תיקון מס' 24) (גרירת רכבים נטושים), התשפ"ב-2021- של חבר הכנסת איתן גינזבורג. 3 תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת הפנים. על-מנת להקל במצוקת החנייה, ולמנוע מצב של ריבוי רכבים נטושים שמושארים במרחב הציבורי ומהווים מפגע, מוצע לקבוע כמה הסדרים שייעלו את הטיפול בתופעה זו. כך מוצע לקצר את פרק הזמן עד למתן התראה על גרירת רכב שהושאר ברשות הרבים משישים ימים לשלושים ימים.

מוצע לקבוע כי הזזת הרכב שתמנע את תחילת ההליכים לגרירתו היא הזזתו למרחק של 12 מטר לפחות ממקום החנייה הקודם או פינויו לרחוב אחר; מוצע כי יהיה על הרשות המקומית לדרוש מבעל הרכב לפנות את הרכב ממקומו בתוך 21 ימים לכל היותר וכן מוצע לקבוע כי אפשר יהיה לגרור רכב שאין לו רישיון רכב או פוליסת ביטוח חובה בתוקף כבר לאחר עשרה ימים מיום מתן ההודעה על כך.
+ביטול המשרד לחיזוק וקידום קהילתי ימתין לתיקון החוק
04:20 25/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות הלאומית לביטחון קהילתי (תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021. ארבעה חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע לערוך את תיקוני החקיקה המשלימים להחלטת הממשלה בדבר סגירת המשרד לחיזוק וקידום קהילתי והעברת הרשות לביטחון קהילתי למשרד לביטחון הפנים. בדברי ההסבר להצעה נכתב כי "בהתאם להחלטת הממשלה, ביטול המשרד לחיזוק וקידום קהילתי ייכנס לתוקפו לאחר תיקון החוק כמוצע".
+התחשיב המדמה 10 שאיפות לסיגריה אינו מדויק
04:15 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים דורשת מרשות המיסים לדייק את נוסחאות מיסוי האיוד שבצווים  ▪  מבקשת לתקן את הנוסחה הנוגעת למיסוי סיגריות חד-פעמיות ולמסותן לפי כמות הנוזל שבהן
(נוזל מילוי לסיגריות אלקטרוניות)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פורר: אם לא תהיה רפורמה לא תהיה חקלאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
המשק מתאושש: שיעור האבטלה כיום (4.7%) קרוב לזה ערב פרוץ המגיפה (3.8%), אך עדיין קיים פער של כ-66 אלף מועסקים בדצמבר 2021 לרמות התעסוקה ב-2019, כך עולה מדיווח שרת הכלכלה אורנה ברביבאי (יום ב', 24.1.22) לוועדת העבודה והרווחה. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום, לוועדה קשר פורה ויעיל עם המשרד, ומצאנו שיתוף פעולה יעיל ומהיר, בפתרון בעיות. היא קראה לשרה לקדם את הוראת-השעה שיזמה המעניקה דמי אבטלה מלאים למי שנמצא בהכשרה מקצועית, ולטפל באי-מיצוי הפריון בישראל ובפערי-השכר בין גברים לנשים.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 24.1.22) לקריאה שנייה ושלישית את הנוסח המתוקן של חוק דמי הבידוד לעצמאים. לדרישת יו"ר הוועדה אפרת רייטן-מרום (מפלגת העבודה), תעניק המדינה דמי בידוד לעצמאים לכל יום מחלה או בידוד, הועלה תעריף ליום מ-430 ל-570 שקל ליום, והימים יחושבו בדיעבד מחודש יולי 2021, ויום נוסף, רביעי לבידוד, יחושב החל ב-21 בדצמבר 2021. גם עצמאים שיצאו לחו"ל במסגרת עבודתם יהיו זכאים לדמי הבידוד.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 24.1.22) דיון נוסף לעניין הצווים להשוואת המיסוי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות וסיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות למס המוטל על סיגריות רגילות ועל טבק לגלגול, וקראה לרשות המיסים לדייק את המיסוי.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ממצאים של קואליציית ארגונים להגנה על עתיקות ישראל הוצגו (יום ב', 24.1.22) לוועדת החינוך ומהם עולה כי 90% מהאתרים שנהרסים, נהרסים על-ידי הרשות הפלשתינית לצרכי פיתוח ו-10% נהרסים למטרות שוד. משה גוטמן, יו"ר "שומרים על הנצח", שהציג את הממצאים אמר: "ההיסטוריה שלנו נמחקת. אנחנו חושבים שמדינת ישראל ישנה בעמידה ואיש לא עושה בנדון שום דבר".
24/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן התכנסה היום לדיון בעבודת ועדת סל התרופות, בהשתתפות יו"ר ועדת הסל, פרופ' יונתן הלוי.
24/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
זלמן שובל
זלמן שובל
"אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי" אומר הפתגם התלמודי ויכולנו להוסיף "אושרנו שלא אנחנו צריכים להחליט", אבל זו, כמובן, טעות שכן למה שהעם האמריקני השסוע יחליט ב-4 בנובמבר תהייה השפעה גם על...
יקיר בן-משה
יקיר בן-משה
כל הספרים שתקו, מה יכולנו לומר? אפילו לסקלי הסמיק, לא ידענו שפוגל גונב, לא ידענו שהוא מחביא פירורים מעוגיות של אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il