|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ח"כ מגן-תלם תעמוד בראש ועדת המשנה להגנה על הצרכן

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה תעסוק בשלל נושאים הנוגעים לצרכנות, שקיפות, נגישות והגברת התחרות במשק לטובת הצרכן הישראלי
26/01/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
ח|כ מגן-תלם ויו"ר ועדת הכלכלה [צילום: דוברות הכנסת]

ח"כ לימור מגן תלם מונתה (יום ד', 26.1.22) ליו"ר ועדת המשנה של ועדת הכלכלה להגנה על הצרכן ובחינת כשלים בתחום הצרכנות. ועדת המשנה תעסוק בשלל נושאים הנוגעים לצרכנות, שקיפות, נגישות והגברת התחרות במשק לטובת הצרכן הישראלי.

ח"כ מגן תלם מסרה באישור המינוי: "אני מודה מקרב לב ליו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון על האמון בי. אשאב מהניסיון שלי בשלטון המקומי ובעולם המשפטי כדי להגן על הצרכן הישראלי, להוריד את יוקר המחיה ולדאוג לכלל האזרחים".

יו"ר ועדת הכלכלה ביטון אמר כי הוא "יותר מגאה שבראשות הוועדה תעמוד ח"כ לימור מגן תלם, שצברה הכי הרבה שעות דיונים ומגיעה עם רקורד אישי משמעותי בשלטון המקומי ומהתחום המשפטי".

תאריך:  26/01/2022   |   עודכן:  26/01/2022
מירב ארד
+השר נחמן שי: שואת העם היהודי אינה
מאורע היסטורי שאירע לעם היהודי בלבד
18:32 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ סובה: הניסיונות הבלתי פוסקים לפגוע בחוק השבות ולטעון שהנאצים לא נגעו בנכדים, זה סילוף מסוכן של ההיסטוריה  ▪  ח"כ טיבי: הגזענות והשנאה לאחר, לערבים לערביות לפלשתינים לפלשתיניות, היא נורמה אנטי מוסרית בחברה הישראלית וברוב היהודי
שר התפוצות שי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הביטוח הלאומי מבקש לפשט הליכים לעובדי הקולנוע והטלוויזיה, אך האוצר מתנגד
16:58 26/01/22  |  עידן יוסף
הביטוח הלאומי מבקש לפשט הליכי גביית דמי ביטוח לאומי מעובדי הקולנוע והטלוויזיה אך האוצר מתנגד. יו"ר ועדת העבודה והרווחה אפרת רייטן-מרום הציעה למשרד האוצר להגדיר את המצב הנוכחי כהוראת-שעה, לאסוף נתונים ולהציע פתרון-קבע. "ההתנגדות העקרונית של האוצר - לפתרון זמני נוח ומהיר - איננה מובנית", אמרה.

איתמר אביטן, מנכ"ל "אקט" - איגוד עובדי הקולנוע, הטלוויזיה והבמות, סיפר על הזכאות לדמי אבטלה, אך רוב העובדים בענף מתנהלים מול מעסיקיהם בהנפקת חשבוניות, כעצמאים, וממילא משלמים מקדמות. כיום האוצר מתנגד לשינוי מנגנון הגביה, למרות הסכמת הביטוח הלאומי, המעסיקים וארגוני העובדים.

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, הצדיק את עמדת "אקט", והגדיר את המצב כ"חלם ממש. בתחילת השנה גובים מהם דמי ביטוח לאומי, ורק בסוף השנה המוסד מזכה אותם, בהתחשבנות כפולה, ואת המעסיקים. המנגנון שהוצע לא מוסיף שום סרבול אלא להפך, מפשט את התהליך. אגף התקציבים מתנגד בתואנת 'השפעת רוחב' כדי למנוע את הביורוקרטיה הזו, כאילו נגדיר עצמאים כשכירים. למה ללכת עקום במקום ללכת ישר?!".

עלי בינג, רכז הביטוח הלאומי באגף התקציבים, הודה שאכן קיים כפל תשלומים בין המעסיק לבין העובד, ויש צורך בתיקון מנגנון הגביה. לדבריו, הגדרת עובד כעצמאי או כשכיר תשפיע גם על עובדים רבים במשק, כולל בכלכלת הפלטפורמות - ולכן האוצר הציע לנסות תיקון מנגנון הגביה בדרכים האחרות, כולל גבייה אחת לרבעון או גביה רק מהמעסיק.
+4,000 טעויות כתיב בשילוט בערבית במרחב הציבורי
16:50 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ איימן עודה, שיזם את ציון יום השפה הערבית בכנסת, בירך את שרת התחבורה על כך שבחרה להוביל השנה תיקון שגיאות בשילוט הדרכים  ▪  ח"כ אוסאמה סעדי: מיכאלי ביטלה את החלטת ישראל כ"ץ לעברת את השמות בשלטים
ח"כ עודה והשרה מיכאלי ליד שלט שבו נכתב בערבית קטף במקום קוטוף [צילום: דוברות השרה]
+ח"כ מיכל וולדיגר נמצאה חיובית לקורונה
15:05 26/01/22  |  עידן יוסף
ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הודיעה לקצין הכנסת כי נמצאה חיובית לנגיף. היום היא שהתה במשכן. בפנייה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה. כמו-כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא.
+בטרומית: תורחב סמכות פקחי רשות מקומיות בעבירות תנועה
14:47 26/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות (תעבורה) (תיקון - הגברת האכיפה), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת איתן גינזבורג וקבוצת חברי הכנסת. 8 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה להרחיב את הסמכויות המוקנות לפקחי רשות מקומית באכיפת עבירות תעבורה לפי החוק, כך שהם יוסמכו לבצע אכיפה של עבירות נוספות מעבר לעבירות המנויות בחוק כיום, וכך שהם יוסמכו לבצע אכיפה בכל מקום למעט כביש, וזאת בניגוד למצב הקבוע כיום בחוק, לפיו סמכותם מוגבלת, באופן שהיא יכולה להיות מופעלת רק בהתקיים נסיבות מסוימות ביחס למיקום ביצוע העבירה, לדוגמה, אם העבירה בוצעה בעת רכיבה על מדרכה.
+בטרומית: איסור הפליה יחול על כל מוגבל המלווה בכלב שירות
14:24 26/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הפליית אנשים עם עיוורון המלווים בכלבי נחייה (תיקון - אנשים עם מוגבלות המלווים בכלבי שירות), התשפ״ב-2021 של חברת הכנסת אפרת רייטן מרום וקבוצת חברי הכנסת, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת מוסי רז. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

בדומה להסדר שקיים היום לגבי אנשים עם עיוורון המלווים בכלבי נחייה, מוצע להסדיר את הליך ההכשרה והזיהוי של כלבי שירות שנדרשים ללווי אנשים עם מוגבלות ולקבוע איסור הפליה בקבלה לעבודה של אדם עם מוגבלות המלווה בכלב שירות.

עוד מוצע לקבוע איסור על הגבלת כניסתו של אדם כאמור למקום ציבורי ועל הגבלת זכותו להשתמש בתחבורה ציבורית. איסורים אלו יחולו גם לעניין אומן לכלב ומאמן כלב בהכשרה.
+בטרומית: דמי מחלה מהיום הראשון לעובד הנזקק לטיפול תקופתי
14:22 26/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דמי מחלה (תיקון - חישוב היעדרות לחולים במחלה קשה), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת נעמה לזימי, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס. 19 תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה ורווחה.

מוצע בה לקבוע כי עובד שחלה במחלה ממארת או במחלה קשה אחרת שקבע השר באישור הוועדה, ונעדר מעבודתו לצורך טיפול תקופתי או בדיקה תקופתית המתחייבת מהמחלה, יקבל תשלום של דמי מחלה ממעסיקו כבר מהיום ראשון להיעדרו מהעבודה או מחלקו, וכפוף לכך שצבורים עבורו ימי מחלה.

+פיטורי נשים: "ב-2021 קיבלנו פי 4.5 יותר החלטות משנת 2019"
13:33 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוגשו 5,600 בקשות והתקבלו 5,938 החלטות כולל סוף שנת 2020. 1,234 החלטות הוגשו בגין פיטורים. 307 החלטות התקבלו בבקשות להיתר צמצום משרה ושכר, 3,855 החלטות התקבלו בבקשות להיתר חל"ת או הארכתו ו-542 פניות נסגרו
("הנפגעים הכי קשה ממשבר הקורונה הם קודם כל נשים" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+השר בר לב: "נצטרך לשכן 750 אסירים באוהלים לזמן מוגבל"
12:56 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש אגף האסיר בשב"ס: "מדי לילה אנו קולטים כ-150 אסירים, ומשחררים בבוקר אסירים מהדלת השנייה. אם תקן הכליאה יהיה 14,100, ובלילה קלטתי עוד 200 איש, אז יש נסיגה בעמידה בהנחיות בג"ץ בין 4-5%"
הדיון בועדה לביטחון פנים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+14% מכלי הרכב שנעו בארץ בסולר צרכו 47% מסך הדלק לתחבורה
11:31 26/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מתוך 3.7 מיליון כלי רכב הנעים בארץ רק 15,000 חשמליים  ▪  התחבורה בארץ מייצרת כרבע מפליטות גזי החממה  ▪  מחסור בתחנות טעינה לאוטובוסים. מחיר אוטובוס חשמלי כפול ממחיר אוטובוס המונע על בנזין
אבנר פלור ואבנר ברק [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בעוד חודשיים יחל קיצור תורנויות המתמחים
11:30 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הקיצור ייעשה בעשרה בתי חולים בפריפריה  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן מרום: על צוות היישום להכניס גם את נציגי ארגון המתמחים 'מרשם'  ▪  חברי כנסת: חוששים שמשרד הבריאות וההסתדרות הרפואית נוהגים בסחבת
(תורנות בבית חולים [צילום: פלאש 90])
+6 שנים אחרי ההחלטה: הקרן למודרי אשראי תחל לפעול ביוני
10:52 26/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
סגן החשב הכללי באוצר: "הצעדים הנדרשים הם כתיבה ופרסום המכרז, תיאום הממשקים בין הגורמים השונים בהם נותני אשראי, ליווי פיננסי, חשכ"ל, פרסום הקרן ועלייה לאוויר"  ▪  היו"ר ביטון: "מדובר במחדל ביישום ההתחייבות השלטונית"
(היו"ר ביטון. "לא פחות ממחדל ביישום של הממשלה להתחייבות שלטונית" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+אושר לקריאה ראשונה: תיאסר העסקת נשים מחצות הלילה עד שבע וחצי בבוקר
10:32 26/01/22  |  מירב ארד
וועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד') את הצעת החוק של חברי הכנסת מרע"מ, אימאן חט'יב יאסין, מנסור עבאס, מאזן גנאים וווליד טאהא, שמאפשרת לאישה לסרב לעבוד בשעות הלילה, מחצות הלילה ועד 07:30 בבוקר, במקום עד חמש או שש בבוקר, הקבוע בחוק כיום. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום (העבודה) ציינה כי יש לבחון בזהירות הגבלה שכזו - כדי להימנע מאי-קידום נשים בעבודה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ מגן-תלם תעמוד בראש ועדת המשנה להגנה על הצרכן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 11), התשפ"ב-2022. לאחר שנדחו כל ההסתייגויות אושרה ההצעה בקריאה שלישית ברוב של 9 תומכים מול 3 מתנגדים.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 25.1.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הבנקאות (רישוי) - הרחבת מקורות המימון לתאגידים חוץ-בנקאיים העוסקים במתן אשראי. התיקון קובע את הרחבת מקורות האשראי לגופים החוץ-בנקאיים לשם הגדלת התחרות בשוק האשראי, וקובע הקלות שונות לגופים.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ג', 25.1.22) דיון מהיר שעסק בקטל בדרכים בכבישי יהודה ושומרון. את הישיבה פתח היו"ר מיכאל ביטון ואמר כי הוא קורא לממשלה להקצות את המשאבים והכוחות הנדרשים כדי להתמודד עם המציאות ביהודה ושומרון, והוסיף כי ההגנה האזרחית ביו"ש סובלת מתת תקצוב. הישיבה התקיימה לבקשת ח"כ אורית סטרוק וח"כ יואב בן צור, שקראו לטפל בכך.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, פתח (יום ג', 25.1.22) את ביקורו בגרמניה, אשר יכלול פגישות מדיניות עם צמרת הממשל; נשיא גרמניה, הקאנצלר, שרת החוץ, נשיאת הבונדסטאג ונשיא המועצה הלאומית האוסטרית, ושיאו ביום חמישי, עת ינאם בפעם הראשונה בהיסטוריה ובעברית יו"ר כנסת מול מליאת בית הנבחרים הגרמני, במהלך הטקס הממלכתי לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. לביקור הצטרף סגן היו"ר ח"כ דוד ביטן.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיבלה (יום ב', 24.1.22) את דיווחו של השר עודד פורר, על פעילות משרד החקלאות ופיתוח הכפר וכן המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. פורר הציג בדיון את פעולות משרדו והתייחס לרפורמה בחקלאות, ואמר כי אם היא לא תהיה אז גם לא תהיה חקלאות. היו"ר מיכאל ביטון התייחס במהלך הדיון לתקציב משרד החקלאות, ואמר כי כשעושים רפורמה הדבר צריך להיות מגובה בתקציב, והזהיר כי הדבר לא בא לידי ביטוי מניתוח תקציב המשרד. הוא אף שב וקרא להביא את הרפורמה בחקלאות בהסכמה, הן בממשלה והן מול החקלאים.
25/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il