ועדת הכספים קיימה (יום ג', 27.1.22) דיון בפעילות לשכת הפרסום הממשלתית בשנים 2021-2020. במרכז הדיון עמדה שאלת החשיפה והפרסום מצד משרדי הממשלה כלפי המגזרים השונים, בדגש על חלקם באוכלוסייה והתקציב המושקע בפרסום מנגד, בחלוקה לאמצעי המדיה השונים. במסגרת הדיון הוצג מסמך מרכז המחקר והמידע של הכנסת, שנכתב לבקשת ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי, ומוצגים בו נתונים על הוצאות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) על פרסומים בשנים 2021-2015 בפילוח לפי קבוצות אוכלוסייה ואמצעי תקשורת.