|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
נערים מחופשים לזונות בפורים [צילום: מתניה טאוזיג/פלאש 90]

החוק לאיסור צריכת זנות: המשטרה חילקה 1,632 דוחות

דוח ממ"מ: 70% מהדוחות חולקו באזור תל אביב והמרכז ועוד כ-30% באזור חיפה. הנתונים עשויים להעיד על העדר אכיפה של איסור צריכת זנות בחלקים נרחבים של הארץ כגון בירושלים, העיר הגדולה בישראל נציגת המטה למאבק בזנות ריגשה את הוועדה למעמד האישה כשחשפה את סיפורה האישי והדגישה: "חייבים לזכור את זה כשמתחיל שיח שמנסה לנרמל בתקשורת המיינסטרים 'אונלי פאנס' כאילו זה חלק מהנרטיב של עולם מודרני"
01/02/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
עאידה תומא סלימאן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הוועדה לקידום מעמד האישה קיימה (יום ב', 31.1.22) דיון בסוגיית אכיפת איסור צריכת זנות ומענים לאוכלוסייה בזנות. יו"ר הוועדה ח"כ עאידה תומא-סלימאן: "אחת ההצלחות הכבירות במניעת אלימות וניצול נשים היה חקיקת החוק האוסר צריכת זנות. בחוק המפורט רצינו שתכלל אכיפה לצד שיקום משום שאם לא יהיו תוכניות לנשים שנלכדות בזנות ואפשרות לתעסוקה וחיים בלי ניצול אנחנו לא עשינו כלום אם נישאר רק עם אכיפה ומתן דוחות לכל מי שמעז לצרוך זנות".

עדו אבגר חוקר במרכז המחקר והמידע של הכנסת הציג סקירה של דוח מקיף שהכין במרכז ממנו עולה כי מבחינת אכיפה עד ה-5 בינואר לפני כחודש הוטלו יותר מ-1400 קנסות כאשר קצב הטלת הקנסות גבר לאורך השנה. בדיון הודגש כי גובה הקנס עומד על 2,000 שקלים לעבירה ראשונה ו-4000 לצרכן ששב על העבירה ומהדוח ניתן לראות כי 47 צרכני זנות קיבלו דוח במקרה של עבירה חוזרת ושמונה מהם קיבלו שלושה דוחות או יותר. 70% מהדוחות חולקו באזור תל אביב והמרכז ועוד כ-30% באזור חיפה. הנתונים עשויים להעיד על העדר אכיפה של איסור צריכת זנות בחלקים נרחבים של ישראל כגון ירושלים העיר הגדולה בארץ.

"מגורמים שונים דווח לנו שהמעבר של דירות זנות לזירות מקוונות ודירות דיסקרטיות הואץ אולי בעקבות הקורונה ואולי בשל החוק והמעבר לאותן זירות עורר קשיים בהיבטי אכיפה וטיפול. יש הרבה מידע על זירות זנות בידי הרבה גורמים ואנחנו לא קיבלנו רושם שיש ניסיון לשתף את המידע בין המשרדים השותפים", אמר אבגר. לגבי העובדה כי לא נוצל כל התקציב שהוקצה למאבק בתופעה כאשר 15% מהתוכניות לא מומשו בפועל אמרה ח"כ תומא-סלימאן: "הצפי שלי שככל שמתקדמים צריך לתת תקציבים כדי שתוכלו לעמוד באתגרים הקיימים. לצערי יש ירידה בתקציב". ח"כ יסמין סאקס פרידמן: "נסגרה הלנת החירום בבאר שבע. זה דרמטי".
אכיפת איסור צריכת זנות ומענים לאוכלוסיות בזנות / סקירה
במסמך נבחנים אכיפת האיסור על צריכת זנות ויישום המענים לאוכלוסיות בזנות כשנה וחצי לאחר שחוק איסור צריכת זנות נכנס לתוקף, וכשלוש שנים לאחר שהוחלט על יישומה של התוכנית הבין-משרדית לצמצום תופעת הזנות (59 עמ')
נייר עמדה לקראת ישיבת הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בנושא מצבם של אנשים במעגל הזנות שתתקיים ביום 22.0.2 / נייר עמדה
נדרש להרחיב את האכיפה של עבירת הסרסרות ולבצע מבצעי אכיפה משמעותיים הכוללים אכיפה כלכלית. רק אכיפה מאסיבית שתפגע גם בתמריץ הכלכלי לביצוע העבירות תאפשר לצמצם את התופעה. יש לבקש מרשויות האכיפה נתונים אודות פעולות האכיפה שנעשו בעבירה זו בשנה האחרונה.(4 עמ')

סוחבות איתן סיפור
[צילום: דוברות הכנסת]
יו"ר הוועדה: "מעבר הזנות לעולמות הווירטואליים מדאיג מאוד. המשטרה לא מקדישה מהיכולות האלקטרוניות שקיימות אצלה לטפל בנושא הזה, והם כנראה עסוקים בסוג אחר של יכולות סייבר"
▪ ▪ ▪

שחף שפירא מהמטה למאבק בזנות ריגשה את הוועדה בדבריה וחשפה: "הגעתי מהרחוב. יש לי פוסט טראומה מורכבת ושתי חברות שאיבדתי לעולם הזנות. באתי לפה להזכיר לכם במי מדובר. מדובר לרוב בבנות שעברו התעללות. הבנות לא מוכנות להיחשף ולהגיד זאת אני ומהצד השני השיח הכאילו פמניסטי בא ואומר 'זכות האישה' ובאתי להזכיר את החברות שלי ונשים שראיינתי שסוחבות איתן סיפור. חייבים לזכור את זה כשמתחיל שיח שמנסה לנרמל בתקשורת המיינסטרים 'אונלי פאנס' כאילו זה חלק מהנרטיב של עולם מודרני".

יו"ר הוועדה הדגישה: הפמיניזם השולט בוועדה הזאת מבין שקיים סחר בנשים ואין ילדה שכששאלו אותה מה את היא להיות כשתהיה גדולה השיבה שהיא 'חלמה להיות זונה'". שפירא הוסיפה: "אני יודעת להיות מהצד שלה החולה ולספר על המחלה ולהראות את הפנים שלי ותזכרו שהאחיות שלי עומדות פה". ח"כ תומא-סלימאן הדגישה כי מעבר הזנות לעולמות הווירטואליים מדאיג מאוד. "אנו לא מספיקים להתמודד עם ההתפתחות וגם המשטרה לא מקדישה מהיכולות האלקטרוניות שקיימות אצלה לטפל בנושא הזה והם כנראה עסוקים בסוג אחר של יכולות סייבר".


ח"כ מואטי: אין נשים שבוחרות להיאנס

ח"כ אמילי מואטי: "אין בוועדה הזאת פמיניסטיות שחושבות שיש נשים שבוחרות להיאנס על-ידי מספר גברים כל יום בגיהינום מתמשך. זה סיפור שגברים שמספרים לעצמם כדי להשקיט את המצפון שלהם שהם עוזרים לסטודנטית כאשר ברור שמדובר בקבוצה של אנסים. אנחנו לא וועדת תרבות והבנתי שמתכוונים להעלות את המחזמר 'אישה יפה', סרט שהכשיר דורות של זנאים וצבע את הזנות בצבעים נורמטיביים.

יעל גור ממרפאת לווינסקי: "תוכניות עם כוכבית אדומה אלה תוכניות שלא יכולנו לצאת למכרזים אליהם כי לא הייתה לנו הבטחה שהכסף לצרכים השונים נמצא בבסיס התקציב. אין לנו מסמך משום גורם רשמי שיבטיחו לנו 3 שנים קדימה את התקציב". ח"כ סלימאן: "אין לכם הבטחה תקציבית? תקציב המדינה לשנתיים הקרובות אושר?" גור: "הוא נמצא בבסיס התקציב של משרד הרווחה והמשרד והוועדה הבינמשרדית לא נתנו לנו את הוודאות התקציבית". ח"כ סלימאן: "בעייני זה להגיד שיש תקציב אבל למנוע את השימוש בתקציב ואז מגלים שחצי ממנו מועבר משנה לשנה".

עו"ד דינה דומניץ' מתאמת המאבק בסחר בבני אדם במשרד המשפטים התייחסה לדברי יו"ר הוועדה: "בתקציב החדש סוף-סוף 30 המיליון הוכנסו לבסיס התקציב שנכנסים למשרד הרווחה והמשרד מעביר את החלקים של המשרדים האחרים מתקציבו. כעת החולט בצוות היישום בחלוקה חדשה. משרד הבריאות ביקשו שאתחייב 3 שנים קדימה שהם ימשיכו לקבל את הסכום מתוך התקציב של ה-30 מיליון ולכן אמרתי שיש לי קושי להתחייב שהסכום יתקבל בכל שנה".

נציגת המשטרה: לא נתנו לנו תקציב
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

האחראית על המאבק בסחר בבני אדם במשטרה, בת-אל באדי: "אנחנו אוכפים את החוק לאיסור צריכת זנות. נכון לאתמול חילקנו 1638 דוחות ורק בחודש שעבר חילקנו 254 דוחות. יש פערים באכיפה. גם אם לא רואים קנסות באזורים מסוימים נראה אותם בהמשך. מתן קנסות לצרכנים תנתן בסוף החקירה. משטרת ישראל לא קיבלה תקציב לרכש של מצלמות גוף ורכש למדפסות לקנסות. הממשלה לא קיבלה תקציב בשונה מהמשרדים האחרים והאכיפה מתבססת על בסיס כוח האדם הקיים. אנו רואים עליה במתן הדוחות. היום הדירות דיסקרטיות וקשה להגיע אליהן". היו"ר: אם קשה לכם להגיע לדירות הדיסקרטיות אז אני בכלל לא אשאל על הכניסה למרחב הווירטואלי".

נציגת ארגמן: אישה העוסקת בזנות קיבלה דוח על אי-עטיית מסכה
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

אפרת רובינשטיין מארגון ארגמן סיפרה כי במהלך פשיטה משטרתית על מוקד זנות קיבלה אישה העוסקת בזנות דוח של 1,000 שקלים על אי-עטיית מסכה. "בעניינו זאת התעללות בחסות החוק". נציגת המשטרה השיבה: "אם יש מקרה ספציפי שיודעים שאישה קיבלה דוח על מסכה במסגרת אכיפת החוק לאיסור צריכת זנות תגידו לנו ונבדוק כל מקרה באופן ספציפי". יו"ר הוועדה: "למה צריכים להתעסק האם היא עטתה מסיכה, צריך לבטל את הנוהג הזה. יש להוציא הוראה שאם פושטים על דירה שקיימת בה צריכת זנות זה לא הזמן להפיק דוחות על מסכות. הגיע הזמן שנבטל את הדוחות האלה".

תאריך:  01/02/2022   |   עודכן:  01/02/2022
עידן יוסף
+ועדת הכספים אישרה הארכת הטבת מס לעוטף עזה ב-4 שנים
18:33 01/02/22  |  איציק וולף
ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית הארכה של הטבת המס לשדרות וליישובי הנגב המערבי ב-4 שנים. הוראת השעה אושרה פה אחד, ומעניקה זיכוי ממס בשיעור של 20% לתושבי קו עימות דרומי, תחול עד לשנת 2025 על מנת לאפשר לתושבי עוטף עזה והאזור ודאות נוכח המצב הביטחוני הרגיש.
+"רוב הבניינים שחוזקו במסגרת תמ"א 38 הם במרכז הארץ"
16:00 01/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במשך שנות תמ"א 38 חוזקו רק 1.7% מהמבנים המצריכים זאת כ-76% מהמבנים שחוזקו ומוגנו הם במחוזות תל אביב והמרכז  ▪  יו"ר ועדת הפנים ווליד טאהא על הצעת חוק "חלופת שקד לתמ"א 38": כל תוכנית, אם אינה קשורה לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה בכל היישובים, לא רק באזורי ביקוש, מחטיאה למטרה
ועדת הפנים, עמידות בפני רעידת אדמה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+"לא השתכנענו שנבדקו כל החלופות לסגירת מפעל לוריאל"
13:16 01/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ מגן תלם: "קוראת להנהלה לשבת עם נציגי העובדים"  ▪  יו"ר ועד העובדים: הצענו תוכנית הבראה - בעל המפעל ניתק מאיתנו מגע, הציעו לנו עבודות חלופיות בשכר מינימום
(לימור מגן תלם. "50 משפחות שהפרנסה שלהם עומדת להיפגע קשות" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+תוארך הטבת המס לשדרות וליישובי הנגב המערבי ב-4 שנים
12:05 01/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוראת השעה מעניקה זיכוי ממס בשיעור של 20% לתושבי קו עימות דרומי, תחול עד לשנת 2025  ▪  במהלך הדיון הודגש כי תושבים שכבר קיבלו את שכר חודש ינואר יזכו לקבלת ההטבה בגין חודש זה רטרואקטיבית
ההצבעה בוועדת הכספים [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החוק לאיסור צריכת זנות: המשטרה חילקה 1,632 דוחות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 31.1.22) במדיניות הממשלה לייבוא קנביס רפואי וייצואו. את הישיבה פתח היו"ר מיכאל ביטון באיחור, לאחר שנציג של משרד הבריאות לא הגיע לוועדה, ומתח ביקורת קשה על התנהלות המשרד. הוא הודיע, כי בעקבות ההתנהלות, הוועדה לא תאשר חקיקת קורונה של המשרד וכל חקיקה אחרת של המשרד הוא יצביע נגדה במליאה, ואמר: "מי שלא 'סופר' את ועדת הכלכלה אנחנו לא נספור אותו במליאה". באשר לנושא הוסיף היו"ר ביטון כי הוועדה ביקשה להתמקד רק בייבוא ובייצוא וביוקר המחיה, ואמר כי משרד הבריאות אמור לעסוק בבריאות ולא בניהול השוק.
01/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה החלה (יום ב', 31.1.22) להכין לקריאה ראשונה שתי הצעות חוק המבקשות לבטל את החרגת העיתונות המודפסת מהאיסור על פרסום מוצרי טבק ועישון, האחת של חברי הכנסת עופר כסיף, איימן עודה, סמי אבו שחאדה וחברת הכנסת עאידה תומא סלימאן, והשנייה של ח"כ מוסי רז.
01/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 31.1.22) לקריאה ראשונה, את הצעת החוק להאריך משנה לחמש שנים את האפשרות של חושף-שחיתות להגיש תביעה לבית-דין לעבודה בגין פגיעה במעמדו. לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ אפרת רייטן-מרום, "אם אנו רוצים לעודד חושפי-שחיתות לקום נגד חבריהם ומעסיקיהם, יש לתת את הדעת על כל הסיבות המעכבות אותן, ועל המעטפת הנדרשת להגנה עליהם". היא הציעה כפשרה הארכה לחמש שנים, במקום שבע שנים כהצעת-החוק, ומול שלוש שנים בלבד שהסכים להן משרד המשפטים, וכך אושר החוק בהצבעה בוועדה.
01/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שבועיים לאחר שנפלה, אושרה הצעת חוק הגיוס בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. המליאה אישרה (יום ב', 31.1.22) בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022. בהצבעה שמית תמכו בהצעה 51 חברי כנסת, לעומת 48 שהתנגדו לה. חברת הכנסת ריידא רינאוי זועבי ממפלגת מרצ, שהפילה את ההצעה לפני שבועיים, הצביעה הפעם יחד עם הקואליציה - בעד הצעת החוק.
31/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 31.1.22) את הצווים הקובעים כי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועל סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות יוטל מס קנייה בשיעור המס החל על סיגריות וטבק לגלגול.
31/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il