|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

שבועיים אחרי הפארסה הקואליציונית

חוק הגיוס אושר בקריאה ראשונה

שבועיים אחרי שהצעת החוק נפלה בגלל ח"כ זועבי ממרצ אושרה הצעת חוק הגיוס בהצבעה שמית 51 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-48 התנגדו לה התיקון לחוק מבקש לבסס מתווה חדש לגיוס בחורי ישיבות חרדיים ומציע לעדכן את יעדי הגיוס
31/01/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
בנט, לפיד וגנץ במליאת הכנסת, הערב [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

שבועיים לאחר שנפלה, אושרה הצעת חוק הגיוס בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. המליאה אישרה (יום ב', 31.1.22) בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022. בהצבעה שמית תמכו בהצעה 51 חברי כנסת, לעומת 48 שהתנגדו לה. חברת הכנסת ריידא רינאוי זועבי ממפלגת מרצ, שהפילה את ההצעה לפני שבועיים, הצביעה הפעם יחד עם הקואליציה - בעד הצעת החוק.

"לאחר שהגעתי להבנות עם הקואליציה בנוגע לבעיות של הבדואים בנגב בענייני הקרקעות, הדיור והישובים הבלתי מוכרים ובניית תוכנית כוללת שמטרתה פיתוח מתקנים בכפרים הבדואים בנגב, וכמובן לאחר שהקואליציה הממשלתית התחייבה שלא להשתמש בחוק גיוס החרדים לאשרור חוק דומה לבני החברה הערבית, וכל חוק בהקשר זה הנוגע לציבור הערבי, הצבעתי היום בעד חוק הגיוס לחרדים", ציינה ח"כ זועבי.

הצעת החוק מבקשת לבסס מתווה חדש לגיוסם של תלמידי ישיבות ובוגרי מוסדות חינוך חרדיים, במקום פרק ג'1 הקיים בחוק, תוך עידכון יעדי הגיוס, הצבת יעד עלייה שנתי והגדרת השלכות כלכליות במקרה של אי-עמידה בו. כמו-כן, מוצע להפחית את הגיל הנדרש לקבלת פטור משירות סדיר לאחר דחיית שירות. בנוסף, מוצע לאפשר שירות סדיר מקוצר לצד השתתפות בהכשרה תעסוקתית או שירות לאומי-אזרחי חלף השירות הצבאי.

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר, הציג את ההצעה ואמר כי מטרתה לקדם את השוויון בשירות באמצעות הגדלת מספר המשרתים החרדים בצה"ל ובאמצעות הרחבת שורות המשרתים בשירות הלאומי-אזרחי. "הצעת חוק זו היא חלק מתהליך רחב שמקדם שר הביטחון מכניסתו לתפקיד ליצירת מתווה שירות חדש, במסגרתו יגובשו מסלולים שיאפשרו לכל אחד לשרת. זאת מתוך צורך ומתוך תפיסה ממשיים שרוב מוחלט חייב לשרת, אך לא כולם יכולים או חייבים לשרת בצה"ל. עם זאת לכולם יש מה לתרום, והחברה כולה תצא נשכרת מכך", אמר.

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) טען כי מדובר באחד החוקים המבזים ביותר של העם היהודי, כלשונו. "אני מוכן שלומדי התורה ילכו לצבא. אבל נראה את הנוער שהוא איננו נוער דתי, נראה אותו מגיע ללמוד תורה. ואז התברר לי ולביזיונכם, לפני 20 שנה ילד, נער, בחינוך החילוני הממלכתי, למד גמרא, למד תנ"ך, למד יהדות. דיברו איתי פה חברים, חברים במפלגות אנטי דתיות: אני למדתי גמרא לפני 20 שנה, 30 שנה. הבן שלי לא לומד, לא יודע. אתם לא מתביישים להטיף לנו מוסר, שאנחנו מתנדבים ללמוד תורה? אתם לא מתביישים להטיף לנו מוסר, שאתם משתמטים מלימוד תורה? שאתם משתמטים מלימוד של יהדות? איך אתם לא מתביישים? ביזיון", אמר.

אושר גם תיקון לחוק השירות הלאומי-אזרחי

כצעד משלים לחוק הגיוס אישרה מליאת הכנסת בקריאה ראשונה גם את הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2021. 49 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-48 התנגדו לה.

הצעת החוק כוללת מספר תיקונים שנועדו להשלים את התיקון לחוק שירות ביטחון בעניין שילוב תלמידי ישיבות, הכולל גם מסלול של שירות לאומי-אזרחי בין היתר, מוצע להוסיף סוגי גופים נוספים שבהם ניתן יהיה לשרת, להרחיב את אפשרויות השירות בגופים ציבוריים, לקבוע מסלולים שונים לתקופות השירות ולהיקף שעות השירות השבועי הנדרש (חלקם קצרים יותר מהקבוע כיום וחלקם ארוכים יותר), להוסיף מסלול שירות בגופים ציבוריים שיאפשר אופק להשתלבות בתעסוקה באותם גופים, להגדיל את מכסת המשרתים שניתן להציב בזק"א ובאיחוד הצלה, להאריך את שעות השירות שירות בשירות אזרחי-ביטחוני, לאפשר לגבי תוכניות ותפקידים מסוימים להאריך את משך השירות משנתיים לשלוש, וכן לאפשר לימודים בהכשרה תעסוקתית ובהשלמת השכלה במסגרת שעות השירות.

תאריך:  31/01/2022   |   עודכן:  31/01/2022
איציק וולף
+החוק לאיסור צריכת זנות: המשטרה חילקה 1,632 דוחות
08:15 01/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דוח ממ"מ: 70% מהדוחות חולקו באזור תל אביב והמרכז ועוד כ-30% באזור חיפה. הנתונים עשויים להעיד על העדר אכיפה של איסור צריכת זנות בחלקים נרחבים של הארץ כגון בירושלים, העיר הגדולה בישראל  ▪  נציגת המטה למאבק בזנות ריגשה את הוועדה למעמד האישה כשחשפה את סיפורה האישי והדגישה: "חייבים לזכור את זה כשמתחיל שיח שמנסה לנרמל בתקשורת המיינסטרים 'אונלי פאנס' כאילו זה חלק מהנרטיב של עולם מודרני"
נערים מחופשים לזונות בפורים [צילום: מתניה טאוזיג/פלאש 90]
+ארגוני פשיעה מעורבים בחוות קנביס
01:52 01/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשטרה: רואים מעורבות של ארגוני פשיעה, אך לא יודעים כמה יבוא נכנס לישראל, למי יש גישה אליו ואיפה הוא נמצא  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה קרא לבדק בית בכל הטיפול בייבוא קנביס רפואי ובייצואו - ועד אז לעצור את הייבוא  ▪  נציגי הענף: הייבוא הורג אותנו וגורם להעלאת מחירים  ▪  מנהל היק"ר: כל הנהלים מפורסמים באתר המשרד
מעבדת שתילי קנביס [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+מו"ל 'הארץ' מציע להכפיל את שטח
אזהרות משרד הבריאות לנזקי העישון
01:00 01/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יוזמי הצעת החוק לביטול החרגת העיתונות מאיסור פרסום עישון, רז וכסיף, דחו את הצעת שוקן, אך הסכימו לדון בדרכים לפיצוי העיתונות לאחר שהחוק יאושר בקריאה ראשונה  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: נסיים להכין להכין לקריאה ראשונה את ההצעה עוד לפני הפגרה
יהודה גליק, מוסי רז, לימור מגן תלם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+נציבות המדינה התנגדה, וההתיישנות לחופשי שחיתות תקוצר
00:19 01/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה ראשונה: תוארך התקופה להגשת תביעה על פגיעה בחושף-שחיתות משנה בלבד כיום, לחמש שנים  ▪  יו"ר ועדת העבודה והרווחה: כדי לעודד חושפי-שחיתות לקום נגד חבריהם ומעסיקיהם, יש לתת את הדעת על כל הסיבות המעכבות אותן, ועל המעטפת הנדרשת להגנה עליהם
(ח"כ שפק. משרד המשפטים לא עונה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+יו"ר הכנסת החליט לא להתערב בקיזוז של קיש וגנאים
19:04 31/01/22  |  עידן יוסף
יו״ר הכנסת ח"כ מיקי לוי החליט לא להתערב בקיזוז של קיש וגנאים ובכך אפשר עוד מהלך בעייתי של קואליציה. זאת לאחר שח"כ בועז טופורובסקי אמר כי האופוזיציה לא תקבע את מי לקזז.
+יו"ר הכנסת: הקיזוז עם גנאים מנוגד לסיכום עם מרכז האופוזיציה
18:26 31/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי הגיב למחאתו של ח"כ אחמד טיבי על הקיזוז החד-צדדי שערכה הקואליציה לח"כ מאן גנאים שעשוי להימנע בחוק הגיוס עם ח"כ יואב קיש. לדבריו, הקיזוז עם גנאים מנוגד לסיכום עם מרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין והוא יטפל בכך.
+נדחו הצעות אי-האמון של סיעות האופוזיציה
18:16 31/01/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. ההצעה "ממשלת ישראל באמצעות שר הביטחון מובילה למהלך מדיני מסוכן שיפגע בביטחון ישראל" (הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה) נדחתה ברוב של 42 תומכים מול 56 מתנגדים.

ההצעה "ממשלה דיקטטורית העוברת על החוק ומבצעת האזנות סתר לא חוקיות" (יהדות התורה והשבת אגודת ישראל - דגל התורה התאחדות הספרדים שומרי תורה תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל) נדחתה ברוב של 45 תומכים מול 52 מתנגדים.

ח"כ אופיק אקוניס הציג את הצעת הליכוד, פנה לשר הביטחון גנץ ואמר: "אתה אירחת בביתך בראש העין את מכחיש השואה אבו מאזן שעומד מאחורי התביעה נגד כוחותינו בבית הדין הבינלאומי בהאג. פגשת אותו, ביקשת ממנו שיסיר את התביעה הזאת? דיברת איתו על זה? או שהסכמת לשחרר מחבלים עם דם על הידיים? הערבים לא מבינים את המחוות האלה, כשהם רואים חולשה הם מכים אותך. אתם ממשלה של נבחרי ציבור ללא ציבור, אתם מנותקים, מושחתים, אטומים. נבחרי ציבור ללא ציבור לא רק מביעים בהם אמון, אומרים להם נמאסתם, נכשלתם, לכו הביתה."

שר הביטחון בני גנץ השיב: "נרצה או לא, הרשות הפלשתינית היא ההנהגה הלגיטימית והמוכרת של השכנים שלנו ולאורך השנים, בכל ממשלות ישראל מאז שהיא קיימת, יש לנו תיאום ושיתופי פעולה איתה, לצד מחלוקות עמוקות וקשות. גם הנהגת הרשות הפלשתינית יודעת, שכדי להתקדם ולפתח את היחסים איתנו, עליה להגביר את המאבק הביטחוני בטרור, להפסיק את התשלומים למשפחות המחבלים ולבלום את התהליכים הבינלאומיים נגדנו.

לצד זאת, בניגוד למי שניהלו תהליכים מתחת לשולחן, אני בחרתי לנהל אותם בגלוי ברמאללה ובראש העין. לתאם, לעבוד בשיתוף פעולה, לחזק את הכלכלה - וגם לדרוש תמורה. ההחלשה ארוכת השנים של הרשות הפלשתינית, והסתרת היחסים, חיזקה את החמאס, פגעה בביטחון ישראל ונכשלה במבחן התוצאה.

גם אם נעצום עיניים ונגיד שהפלשתינים לא מעניינים את העולם - המציאות שוב ושוב הוכיחה ומוכיחה לכולנו אחרת. וגם אם את העולם הם לא מעניינים - יחסינו עם הפלשתיניים הם קריטיים לביטחוננו, לעתיד ילדינו ולאיך תיראה מדינתנו. לא נקדם כעת הסדרים מדיניים, אך חובה עלינו לשמור על קשר שיאפשר אופק מדיני, שיבטיח את ביטחוננו, את עוצמתנו הבינלאומית ואת המשכו של החזון הציוני."
+קיש: אגיע לכנסת אם יבוטל הקיזוז עם גנאים
17:34 31/01/22  |  עידן יוסף
ח״כ קיש מתכוון להגיע לכנסת עם קורונה אם לא יבוטל הקיזוז שלו עם ח״כ מאזן גנאים שלא תומך בחוק הגיוס. קיש אומר כי הקיזוזים נועדו לקזז את התומכים והמתנגדים וגנאים לא תומך בחוק מסוים זה.
+ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בכ-2.24 מיליארד שקל
17:27 31/01/22  |  עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה (ב') העברות תקציביות בסכום כולל של כ-2.24 מיליארד שקל, כ-1.16 מיליארד שקל העברה לתקציב משרד הבריאות, במסגרת תקציב 2022, והיתרה בהעברות עודפי תקציב משנת 2021 לשימוש המשרדים בשנת 2022.

להלן פירוט ההעברות התקציביות בתקציב 2022:
כ-1.16 מיליארד שקל מהרזרבה הכללית למשרד הבריאות - התקצוב מיועד להתמודדות עם משבר הקורונה והאומיקרון בפרט, באמצעות הרחבת ההצטיידות של המשרד ורכישת מלאי ערכות אנטיגן, לצד התעצמות מערך קטיעת שרשראות ההדבקה באמצעות הרחבת דיגום PCR ואנטיגן מוסדי, הרחבת דיגום בבתי הספר במסגרת תוכנית מגן חינוך ודיגום בבתי אבות במסגרת מגן אבות.
במהלך הדיון עלה לשאלת חברי הכנסת כי רכש בדיקה של אנטיגן ביתי היא כ-10 שקל, ועלות של בדיקת PCR כולל שינוע ודיגום היא 130 שקל. עוד צוין מצד נציגי הממשלה כי עד מחר כל הערכות שמחולקות לציבור יחולקו למוסדות הרלוונטיים.
להלן פירוט העברת העודפים משנת התקציב 2021 לשימוש בשנת התקציב 2022:
כ-73 מיליון שקל עודפי משרד רה"מ - מרבית העודפים נוגעים לפרויקטיי הסברה בנושאי קורונה לציבור הרחב, עוד נובעים העודפים מעודפי משרד התפוצות והמשרד לשוויון חברתי.
כ-400 אלף שקל עודפי משרד הפנים - העודפים מיועדים עבור מרכזי טהרה לנפטרי קורונה בקרב העדות הלא יהודיות בפריסה ארצית.
כ-11.5 מיליון שקל עודפי משרד המשפטים - העודפים מיועדים לפרויקטים טכנולוגים בתוכניות שונות במטה המשרד ובבתי המשפט.
כ-1.9 מיליון שקל עודפי מתאם הפועלות בשטחים - העודפים מיועדים להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה עבור שיפור המעברים באיו"ש.
כ-106 מיליון שקל עודפי רשויות מקומיות - העודפים מיועדים לסיוע לרשויות המקומיות עבור תקופת הקורונה: שיפוי רשויות מקומיות בגין הנחות בארנונה שניתנו לעסקים, סלי מזון למשפחות נזקקות,
כ-70 מיליון שקל עודפי משרד המדע התרבות והספורט - העודפים מתוך המסגרת התקציביות להתמודדות עם נגיף הקורונה: תקציבי מחקר מדעי, לאתרים ומוסדות תרבות שנפגעו כתוצאה מההגבלות, לאגודות ספורט שנפגעו ולהאצת בינוי מתקני ספורט.
כ-121 מיליון שקל עודפי משרד החינוך - העודפים מתוך תקצוב המשרד להתמודדות עם משבר הקורונה: תשלומי שכר בגין פיצול כיתות האם להוראה בקפסולות, תקשוב בתי ספר וציוד, מיגון, היגיינה ומענה לחינוך ההתיישבותי - פנימיתי.
כ-199 מיליון שקל עודפי משרד החינוך - העודפים מתוך התזרים לבניית כתיתות לימוד שתוקצבו בתוכנית להאצת התשתיות במשק.
כ-1.1 מיליון שקל עודפי המשרד לשירותי דת - העודפים מתוך המסגרת המיועדת להתמודדות עם הקורונה, עבור בתי עלמין, טיפול בנפטרים נשאי הקורונה.
כ-31 מיליון שקל עודפי משרד הרווחה - העודפים מתוך תוכנית מגן זהב, התמודדות אוכלוסיית הנוער והצעירים עם אתגרי הקורונה וסל צרכים מיוחדים.
כ-1.4 מיליון שקל עודפי הרשות לזכויות ניצולי שואה - התקצוב מיועד להתקשרויות רב שנתיות לאוריינות דיגיטלית בקרב ניצולי שואה וביקורים טלפוניים להפגת בדידות.
13.5 מיליון שקל עודפי המשרד להגנת הסביבה - העודפים הינם בתוכנית האצה בעקבות הקורונה לפרויקטים של טכנולוגיות וייעול רגולציה.
כ-3 מיליון שקל עודפי משרד העלייה והקליטה - העודפים הינם בהתקשרויות בתחום התעסוקה ואבטחת מקבצי הדיור לקשישים של המשרד.
כ-39 מיליון שקל עודפי משרד החקלאות - העודפים הינם במסגרת השקעות רב שנתיות בטכנולוגיות חקלאיות, בהתאם להחלטת הממשלה.
כ-17 מיליון שקל עודפי משרד התיירות - העודפים מתוך תוכנית הסיוע לענף המלונאות ואירועי תוכן בעיר אילת.
כ-395 מיליון שקל עודפי משרד הכלכלה והתעשיה - עודפי מענקים שנתיים בתוכניות: מענקי מחקר ופיתוח, קידום השקעות ועידוד התעסוקה, ורובם במסגרת קידום הייצוא ועידוד עסקים קטנים ובינוניים.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק הגיוס אושר בקריאה ראשונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 31.1.22) את הצווים הקובעים כי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועל סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות יוטל מס קנייה בשיעור המס החל על סיגריות וטבק לגלגול.
31/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ויכוח חריף (יום ב', 31.1.22) בוועדת העבודה והרווחה על תיקון החוק לזכויות אנשים עם מוגבלויות, בעקבות הצעת משרד המשפטים כי יוסמך להטיל קנסות כספיים על עסק לא-מונגש.
31/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הבריאות האריכה (יום ב', 31.1.22) את צו הבריאות האשר שימוש בבדיקות אנטיגן מוסדיות לצורך הכרה בחולה או לקיצור בידוד על סמך תוצאה שלילית בבדיקה. הצו הוארך עד ה-10 בפברואר 2022.
31/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
אלפי תלמידי ישיבות ותלמודי תורה קיימו (יום א', 30.1.22) צעדת מחאה מהכניסה לירושלים, מול בית הרבנות הראשית לישראל, לכיוון משרד ראש הממשלה ומשכן הכנסת. ההפגנה התקיימה לנוכח מה שהגדירו "ניסיונות של השר לשירותי דת מתן כהנא וממשלת ישראל ליטול סמכויות דת רבות מהרבנות הראשית ומהרבנים הראשיים ולפגוע באחדות העם".
31/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום א', 30.1.22) תיקונים לתקנות מתוקף חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, הנוגעים לייבוא רכב ושיווקו, יבוא אישי, אגרות ופעולות המותרות לבצע במוסך נייד. כמו-כן אישרה הוועדה לקריאה שנייה ושלישית תיקון לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, המבקש לדחות את המועד האחרון להתקנת תקנות מתוקף החוק, עד סוף שנת 2022. עם זאת, משרד התחבורה ביקש דחייה של שנה, אולם היו"ר מיכאל ביטון הציע לצמצם את לוחות הזמנים והצעתו התקבלה.
30/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il