|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

אושר לקריאה ראשונה בוועדת העבודה והרווחה:

חולה בסרטן או דיאליזה יקבל ימי מחלה על ימי בדיקות תקופתיות

יהיה זכאי כבר החל מהיום ראשון יו"ר הוועדה אפרת רייטן-מרום: חוק מוסרי שאין כמוהו לטובת החולים הקשים
08/02/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
ח"כ רייטן-מרום. חוק מוסרי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

בוועדת העבודה והרווחה אושר (יום ג', 8.2.22) לקריאה ראשונה החוק שיזמו חברות הכנסת אורלי לוי-אבקסיס ונעמה לזימי שיחייב תשלום דמי מחלה מלאים - החל מהיום הראשון - לחולים במחלה קשה כסרטן ודיאליזה, וכן לימי טיפול תקופתיים. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום הדגישה כי מדובר בחוק מוסרי שאין כמוהו, לטובת החולים הקשים.

בחוק דמי מחלה, התשל"ו-1976 נקבע כי עובד שנעדר מעבודתו בשל מחלה יהיה זכאי החל מהיום הרביעי ואילך לדמי מחלה מלאים ואילו ביום השני והשלישי - למחצית דמי המחלה. משמע, שביום הראשון להיעדרו, לא יהיה זכאי לדמי מחלה.

כיום חיים בישראל למעלה מ-200,000 חולי סרטן וכאלו שהחלימו ממחלת הסרטן. כמו-כן, מדי שנה מתגלים בישראל כ-28,000 מקרים נוספים. בשנים האחרונות, הודות לשיפור בשיעורי הגילוי המוקדם ודרכי הטיפול במחלות הסרטן, חולים רבים מחלימים ממחלתם וחוזרים לשגרת חיים פעילה ולעבודה במשרה מלאה. אך גם לאחר ההחלמה המטופלים מחויבים בביקורות הכרוכות באשפוז-יום או בטיפול יומי, בהתאם לסוג המחלה ולחומרתה. עובד-חולה אינו זכאי עד היום לדמי-מחלה עקב היעדרות שאינה מתמשכת יותר מיום אחד. גם בעת גילוי המחלה צפוי העובד להיעדר לצורך בדיקה חד-יומית בשל המחלה, ולא היה זכאי עד-כה לדמי מחלה בעד היעדרויות אלה.

לפיכך, מוצע בחוק החדש לקבוע כי עובד שחלה במחלה קשה ומוכרח להחסיר יום עבודה או להיעדר מחלקו בגלל בדיקות ביקורות תקופתיות או טיפול תקופתי, יהיה זכאי לדמי מחלה מהיום הראשון להיעדרות. לדעת יוזמת החוק אורלי לוי-אבקסיס, דווקא לאנשים צעירים שחלו במחלה קשה וטרם צברו ותק בעבודה, יש לשמור לו על מקום העבודה. היוזמת נעמה לזימי ציינה כי "שוק העבודה צריך להיות מותאם לכל חלקי הציבור, והתקופה בה ישמר לו מקום העבודה - קצובה בזמן. החוק הזה נוגע בסולידריות הכי-בסיסית, ואנו לא צריכים להיות תלויים במעמדנו הכלכלי".

עו"ד תמר מתתיהו, משרד הכלכלה, הביעה את תמיכתה בחוק שבה יוגדרו המחלות הקשות כמחלה ממארת ומחלת כליות, להן נצרכים טיפולים תקופתיים. היא הדגישה את הצורך לכלול את הטיפול במחלה עצמה ואת הביקורת התקופתית. גם נציגי משרד הבריאות, האוצר והמשפטים תמכו בחוק.

מופיד מרעי בירך את יוזמות החוק, והכרתי לא-מעט חולי סרטן שבגלל מחלתם פוטרו מעבודה, עידן ליבוביץ', ממרכז טל חלאסרטן, הדגיש את הצורך באי-קיזוז ימי חופשה לימי טיפולים או בדיקות תקופתיים למחלימים, משה בניטה אב שכול לילד שנפטר מהמחלה, הדגיש כי במחלת ילד אחד ההורים נמצא צמוד לילד החולה, וההורה השני העבודה חלקית בלבד - בגלל הצורך לטפל בשאר ילדי המשפחה. לפיכך יש לאפשר לאחד ההורים לקבל את מלוא ימי המחלה. היועצת המשפטית של הוועדה, נועה בן שבת, השיבה כי לצורך העניין ישונה גם החוק לעניין מחלת ילד. נציגות איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים, הדגישו את הצורך באישור ייעודי למחלה קשה זו - ולא להסתפק באישור מחלה כללי.
הצעת חוק דמי מחלה (תיקון – חישוב היעדרות לחולים במחלה קשה), התשפ"ב–2021 / הצעה להחלטה
, מוצע לקבוע כי עובד שחלה במחלה קשה ומוכרח להחסיר יום עבודה או להיעדר מחלקו בשל בדיקות ביקורות תקופתיות או בשל טיפול תקופתי, יהיה זכאי לדמי מחלה מהיום הראשון להיעדרות. כמו כן, מוצע להסמיך לקבוע בצו מחלות קשות נוספות שמחייבות היעדרות לצורכי בדיקות וטיפול שהוראה זו תחול לגביהן
הצעת חוק דמי מחלה (תיקון – חישוב היעדרות לחולים במחלה קשה), התשפ"א-2021 / הצעה להחלטה
, מוצע לקבוע כי עובד שחלה במחלה קשה ומוכרח להחסיר יום עבודה או להיעדר מחלקו בשל בדיקות ביקורות תקופתיות או בשל טיפול תקופתי, יהיה זכאי לדמי מחלה מהיום הראשון להיעדרות. כמו כן, מוצע להסמיך לקבוע בצו מחלות קשות נוספות שמחייבות היעדרות לצורכי בדיקות וטיפול שהוראה זו תחול לגביהן.

תאריך:  08/02/2022   |   עודכן:  08/02/2022
מירב ארד
+בעייית הדיור לחרדים גדולה פי 10 מכל הפתרונות הקיימים
23:36 08/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון ועדת הכלכלה אמר מנכ"ל משרד השיכון: אין פתרון אחד, זה כל הפתרונות ביחד  ▪  יו"ר הוועדה: "על משרד השיכון לשמור על היקף השיווקים שנראה בשנת 2021 ולהאיץ את נושא התכנון למציאת פתרונות דיור עבור הציבור החרדי"  ▪  ח"כ אשר: "השקיעו בתוכניות לחרדים מיליונים ובסוף זורקים אותן לפח כי מישהו החליט שלא טוב שחרדים יהיו שם"  ▪  ח"כ מקלב: במבחן התוצאה החרדים גרים בדירת 15 מ"ר בלי חלון
ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בניגוד להחלטת ממשלה: משרד הביטחון מנע בחינת הקמת שדה תעופה בנבטים
23:17 08/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש חטיבת התכנון במשרד הביטחון הודה כי לא ביצע את החלטת הממשלה המפורשת לבחינת הקמת שדה תעופה בין לאומי בנבטים בשם האינטרסים של חיל-האוויר  ▪  יו"ר הוועדה הנחה את משרד הביטחון וחיל-האוויר לבחון אאת ההקמה: "אל תגידו למה אי-אפשר להקים שדה תעופה בנבטים. תגידו איך אפשר ובאיזה עלות ותשאירו לנו להחליט"
(מהדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+הוארך בשבועיים בלבד תשלום משכורת לעובד עבור ימי בידוד או לילדו
22:15 08/02/22  |  עידן יוסף
ועדת העבודה והרווחה האריכה בשבועיים בלבד הצו המאפשר תשלום משכורת לעובד המצוי בבידוד או ילדו מצוי בבידוד. הצו חל על שכירים ועצמאיים כאחד. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום, הדגישה כי נתוני התחלואה, ומספרי החולים הקשים והנפטרים - עדיין לדאבוננו בעלייה. היא קראה לאוצר להכין כבר הצעת חוק שתעגן את התשלום באופן קבוע - לישיבה שתיערך בעוד כשבועיים.

טובה ווסר, רכזת תעסוקה באגף התקציבים: "חוק הקורונה מאפשר כרגע להאריך רק בשבועיים נוספים ואם יהיה צורך בתקופה נוספת - יהיה צורך בחוק ראשי. לפי נתוני התחלואה בעוד כשבועיים - תיבחן גם אפשרות זו". ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) קרא להכין את הפיצוי לעסקים להמשך התקופה, בעיקר ענפים שנפגעו קשה כתיירות, הסעות ותעופה.
+אסור לח"כים להציע עצמם לנבחרת הדירקטורים
17:50 08/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עו"ד שגית אפיק קובעת כי "היכללות בנבחרת הדירקטורים אינה הליך פורמלי-טכני, אלא הליך המחייב הפעלת שיקול דעת מהותי מצד רשות החברות  ▪  "עצם הגשת המועמדות לנבחרת הדירקטורים מעמידה אפוא את חבר הכנסת בניגוד עניינים אישי מובנה בין תפקידו כמפקח, לבין הכרעת רשות החברות בעניינו, בעודו מכהן כחבר הכנסת"
(עו"ד אפיק. אין שוני בין ח"כים לעובדי מדינה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+ועדת החוקה אישרה לקריאות 3-2 את חוק פסילת הראיות
15:48 08/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק נועדה לעגן בחקיקה את סמכותו של בית המשפט לפסול ראיה שהושגה שלא כדין
([צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+"נציבות הקבילות חדלה להתקיים"
15:05 08/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בועז רקוץ, עוזר מנכ"ל המרש לבט"פ: "הכוונה לא לייצר ואקום. לכן הלכנו על מהלך מדורג"  ▪  יו"ר הוועדה, בן ארי: "כשכולם חובטים בך אתה צריך לתת לשוטרים גיבוי, מישהו להתלונן אצלו. כרגע אין להם שום כתובת כמו שיש לחיילים"
מירב בן-ארי. "אי אפשר להשאיר נציבות בלי אנשים" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+גפני קורא לתרום דם שלא באמצעות מד"א
14:57 08/02/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני קורא לציבור לתרום דם, אך להימנע מלעשות זאת דרך ארגון מד"א. בדיון ועדת הבריאות במחסור במנות דם, אמר גפני: "יש מחסור בדם בכל העולם ובישראל עקב האומיקרון, ומטבע הדברים כשיש מחסור עושים כדי שיהיה כמה שיותר תורמים לדם. מד"א עושה בדיוק את ההפך. אני יודע עד היום שאב ואם זה חלק מחיי המשפחה כמו שהיה כל השנים - ופתאום זו מציאות שעליה מתחילים להתווכח.

"לכתוב הורה 1 והורה 2 זה לחסל את ערכי המשפחה. שר הבריאות לקח כסף מסל התרופות כדי לתת כסף לטרנסג'נדרים. כשלוקחים כסף מחולי סרטן, אז הוא לא מוסמך לדבר על חיי אדם. מד"א צריכים את משרד הבריאות ויש להם עניין למצוא חן בעיני שר הבריאות. אינני קורא להחרים או לא לתרום, אלא שיתרמו לבתי החולים ודרך ארגונים [אחרים] - ולא דרך מי שמחפש למצוא חן בעיני ניצן הורביץ ומי שפוגע בערכי המשפחה. יש לי חברים רבים במד"א וביניהם יש חסידי סאטמר וחרדים - איפה הם? איך הם נותנים לזה לקרות?".
+"שוק מונופוליסטי ששולט ללא כל עוררין על כיס הציבור"
14:39 08/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מספר חברי כנסת קראו כי לצד פתיחת התחרות וחסמי הייבוא, תפעל הממשלה להורדת העלויות ליבואנים הקטנים, ולחקלאים המקומיים, נציגי החברה האזרחית קראו לפירוק המונופולים
היו"ר קושניר. "תמימות דעים שמדובר בכשל שוק בענף המזון"[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+אושר לקריאה ראשונה: שופט מעצרים יעודכן לפני תחילת הדיון על החלטה לאזוק עציר
12:59 08/02/22  |  מירב ארד
הוועדה לביטחון פנים ישרה לקריאה ראשונה את הצעת חוק כבילת עצורים ואסירים שלא כדין - עוולה אזרחית (תיקוני חקיקה), התשפ"א-2021 של חברי הכנסת משה ארבל וינון אזולאי (פ/81/24) (ש"ס) והצעת החוק של ח"כ גבי לסקי (פ/2896/24) (מרצ). עפ"י הצעת החוק, "עצור לא יהיה כבול באולם בית המשפט, במהלך דיון משפטי, אלא אם כן סבר שוטר שבנסיבות העניין קיים חשש כאמור בפסקה (1) והודיע על כך לשופט ; הודיע שוטר כאמור - רשאי השופט להורות על שחרור העצור מכבילה." הנוסח הסופי יסוכם בין חברי הכנסת המציעים לנציגי המשרד לביטחון פנים.
+"צוחקים עלינו מהעולם 'איך הגענו למצב הזה'"
12:33 08/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ עידית סילמן למנהלי בתי החולים: "אעמוד כחומה בצורה עבורכם; לא יקודמו התקנות לתקצוב לפני שיתנהל איתכם דיון שקוף בוועדה"
(היו"ר סילמן. "חומה בצורה למערכת הבריאות ולקופות החולים" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חולה בסרטן או דיאליזה יקבל ימי מחלה על ימי בדיקות תקופתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר פתח את הדיון: "אנחנו מקיימים את הדיון על-רקע ניסיונות שראינו בעת האחרונה של הפקעת המחירים מצד הספקים הגדולים, שנבלמו בפעולה נחושה של שר האוצר ושרת הכלכלה, שהעבירו מסר מאוד משמעותי לשחקנים האלה, לצד מחאה חברתית וההד התקשורתי. שבוחנים את הנתונים ברור שכל זה נובע מכשל שוק מבני, לכן חייבים לשנות את המצב דרך מבנה שוק תחרותי שייצר הוזלות מחירים לא רק בטווח הקצר, אלא גם בטווח הארוך. בדיון הזה אני מבקש שנתמקד בספקי המזון, בהמשך נקיים דיונים גם לעניין השוק הקמעונאי".
08/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בדיון ועדת הבריאות בנושא ההתחשבנות בין בתי החולים לקופות החולים, הביעו (יום ג', 8.2.22) מנהלי בתי החולים ביקורת חריפה כנגד התנהלות משרדי האוצר והבריאות.
08/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ רם בן ברק, אירחה (יום ב', 7.2.22), לראשונה, משלחת מהפרלמנט של איחוד האמירויות, בראשה עומד יו"ר ועדת ההגנה, הפנים והחוץ של איחוד האמירויות, ד"ר עלי אל-נועיימי.
08/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 7.2.22) את בקשת משרד הכלכלה להאריך בחודשיים נוספים את הצו האוסר על ייבוא כלי איירסופט, עד 7 באפריל 2022, מחשש שניתן להסב אותם לשימוש כנשק חי. בתום הדיון הודיע היו"ר מיכאל ביטון כי לא יאפשר הארכות נוספות, הוא קרא לממשלה לסיים עד אז את ההסדרה החדשה ולסייע בתקופת הביניים לבעלי העסקים שפועלים כחוק.
08/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה החלה (יום ב', 7.2.22) לדון בהצעת החוק לסיוע לנפגעי אסונות אזרחיים, שיזמה יו"ר הוועדה ח"כ אפרת רייטן-מרום ושורת חברי כנסת - מהקואליציה והאופוזיציה - בעקבות אסון מירון. לדברי יו"ר הוועדה, "הצעת החוק נכתבה בדם, מתוך כאב ומהלב, ובשם משפחות רבות שאבדו את יקיריהן באסונות גדולים. כל פעם מחדש המדינה שלחה אותם לבתי המשפט, אך במוקדם או במאוחר היא השתתפה בפיצוי האזרחים". לדבריה, יש לשמוע את האזרחים שנפגעו, נבין מה הם עוברים אחרי אירוע מזעזע כמו שחוו ואת היעדר הליווי, כאשר המדינה נעלמה והפקירה אותם להתמודד עם אסון חדש. זהו עוול נוסף שאנו מנסים למנוע. היא הודתה כי "החוק הזה הוא אתגר, מורכב, אך יש לפתוח את הראש ולחשוב דורות קדימה ולהגיע לנוסח מוסכם, ובכך נתרום לחוסנה של המדינה והחברה".
08/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il