|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
שרגא. לדחות בקשת הממשלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הממשלה מבקשת סודיות דיוני ועדת החקירה
לצוללות; בוועדת החוץ והביטחון מתלבטים

ועדת החוץ והביטחון טרם החליטה האם לקבל את עמדת הממשלה יועמ"ש הוועדה: "המידע הוא לא של מערכת הביטחון אלא של הציבור, ועם זאת נצטרך להתמודד עם האתגר שחלק ניכר מהחומרים שיובאו בפני הוועדה מסווגים" אליעד שרגא: אם הדיונים יהיו חסויים - נעתור לבג"ץ
16/02/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת החוץ הביטחון דנה (יום ג', 15.2.22) בקביעת הממשלה לפיה חלק מנושאי ועדת החקירה לבחינת תהליכי רכש כלי השיט מחייבים סודיות. בסיומו של הדיון החליט יו"ר הוועדה רם בן ברק שלא להעלות את הנושא להצבעה ולהמשיך לדון בו בשבוע הבא.

ב-23 בינואר 2022, החליטה הממשלה על הקמת ועדת חקירה שתבחן את תהליכי רכש כלי השיט שהתקיימו בשנים 2016-2009. בסעיף ב6 להחלטתה, קבעה הממשלה כי לנוכח הרגישויות הביטחוניות הנוגעות לתהליכי רכש כלי השיט, חלק מהנושאים שבהם תעסוק הוועדה מחייבים סודיות. משמעות הדבר היא כי על הדיונים בנושאים אלו יחולו חלק מההוראות המפורטות בסעיף 23 לחוק ועדות חקירה (רשימת ההוראות אותן מבקשת הממשלה להחיל מתוך סעיף 23, מפורטת בסעיף ב6 להחלטה). בהתאם לסעיף 23 לחוק, קביעת הממשלה כאמור, מחייבת קבלת אישורה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

אחריות הוועדה
עו"ד איתי אופיר [נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד איתי אופיר, היועץ המשפטי למערכת הביטחון, הציג את החלטת הממשלה ואמר: "המידע הוא לא של מערכת הביטחון אלא של הציבור, ועם זאת נצטרך להתמודד עם האתגר שחלק ניכר מהחומרים שיובאו בפני הוועדה מסווגים. יש כוונה לאפשר שכמה שיותר דיונים יהיו פומביים, ויהיו גורמי מקצוע שיעברו על הפרוטוקולים במהירות כדי לאפשר שחרור של חלקים כמה שיותר נרחבים מהם בכמה שפחות זמן. אותו הדבר גם לגבי הדוח המסכם של הוועדה. זו האחריות שלנו, אך יש לנו גם אחריות לכך שלא ניתן לפרסם חלק מהנושאים".

ברירת המחדל

אליעד שרגא, יו״ר התנועה לאיכות השלטון, אמר בדיון כי "זו ועדה שהוקמה בזכות הציבור ולמען הציבור - ולכן האירוע הזה חייב להיות חשוף בפני הציבור. הוראת החוק, בסעיף 18, קובעת כי ׳ועדת החקירה תידון בפומבי׳ - זו ברירת המחדל. פומביות הדיון היא חלק מתקינות ההליך, וסעיף 18 גם מקנה לוועדה, שבראשה שופט בית המשפט העליון, שיקול הדעת לסגור את הדיונים באופן ספציפי וכך צריך להיות. יש פה באמת אירועים ספציפיים נקודתיים - מעריך כ-10-5 אחוז מהדיונים - שאכן צריכים להיות חסויים. בקשתנו היא שהוועדה לא תקבל את בקשת הממשלה לסגור את כל הדיונים באופן גורף, לפי סעיף 23 לחוק, שהוא המקרה החריג".

עו"ד אופיר: "אכן סעיף 18 הוא הכלל, אבל המחוקק נתן את סעיף 23, שכותרתו 'נושא המחייב סודיות' ככלי אפשרי בחוק. אנו מבקשים לעשות בו שימוש בפעם השנייה בתולדות המדינה, כי אם לא עכשיו אימתי? כמו-כן, הממשלה לא אימצה את סעיף 23 במלואו, אלא בסייגים ובריכוך, כך למשל, בחוק הקביעה היא סגירה מוחלטת של דלתיים ואי-פרסום פרוטוקולים או דוח הסיכום, ואנו כן רוצים לאפשר את הפרסום, בסייגים".


שיח משותף
מיכל רוזין ומשה טור פז [נועם מושקוביץ, הכנסת]

עו"ד ענת אסיף ממחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים אמרה כי "גיבוש הצעת המחליטים, לרבות השימוש בסעיף 23, נעשה בשיח משותף בין המשרדים. סעיף 23 הוא אכן החריג בחוק, אבל הוא קיים, והוצגו לנו שיקולים מקצועיים כבדי משקל, שאפשרו שימוש חריג זה. הדברים נשקלו בכובד ראש".

עמי אילון, ראש השב"כ לשעבר אמר כי "ברירת המחדל חייבת להיות שהכל גלוי וחשוף, פרט לאותם דברים שמסכנים את ביטחון המדינה ולא כפי שמשתמע מהחלטת הממשלה. זה נכון במיוחד בגלל הפגיעה החמורה באמון הציבור שיצר האירוע הזה, והכנסת כנציגי הציבור צריכה לבקר את הממשלה ולהגיד להם שהם חרגו מסמכותם כאן.

"בנוסף, החלטת הממשלה מעניקה את קביעת הסודיות ליחידת הממונה על הביטחון במערכת הביטחון (מלמ"ב), אך הם לא הגוף האמון על שמירת הסודיות, זה שירות ביטחון כללי, והמלמ"ב אף מצוי בניגוד עניינים כי אנשים ממנו, בעבר ובהווה, יידרשו להעיד בפני הוועדה.

אמון הציבור

חברי הכנסת מיכל רוזין, גבי לסקי ומשה טור פז אמרו כולם כי הם סוברים שעיקרון אמון הציבור חייב להכריע במקרה זה, לטובת שימוש בסעיפים 18 ו-20 לחוק ועדות חקירה, על פני החלטת הממשלה להשתמש בסעיף 23, ולכן יש לדחות את בקשת הממשלה ולהחזיר את הנושא לדיון בה.

יו"ר הוועדה שאל את שרגא אם הוא לא חושש מאפשרות שאי אישור בקשת הממשלה, במקום להתניע את ועדת החקירה, יביא למצב שההחלטה שוב תתעכב בממשלה, ושרגא השיב: "אנחנו בכל מקרה לא ניתן לדיונים להיות חסויים, ואם ההחלטה תאושר, נעתור לבג"ץ. לעמדתי, אם תאמרו אמירה ערכית ותתקנו את ההחלטה, הממשלה תוכל לחיות עם זה. את המחסום הפסיכולוגי של הקמת הוועדה הממשלה כבר חצתה, וכשהיא עובדה קיימת הדברים ייראו אחרת".

עו"ד מירי פרנקל שור, היועצת המשפטית לוועדה: "הוועדה מתבקשת לאשר את סעיף ב6 בהחלטת הממשלה, את הרישא ואת הפסקאות. הוועדה אינה מתבקשת לאשר את סעיף 7, אך אין ספק שהדבר משליך. הוועדה יכולה לאשר את החלטת המשלה, לא לאשר, או לא להעלות את הנושא להצבעה, ולבחון כיצד מתקדמים מכאן. בניגוד לדעתו של ד"ר שרגא, עמדתי היא שאם הוועדה ללא תאשר את החלטת הממשלה, ועדת החקירה לא יצאה כבר לדרך והממשלה תידרש לבחון את צעדיה".

החלטה בשבוע הבא
מירי פרנקל שור, רם בן-ברק [נועם מושקוביץ/הכנסת]

יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, החליט כי הוועדה לא תצביע היום, וסיכם: "נאמרו בדיון דברים חשובים מאוד והוא לא הסתיים. הצורך בפומביות הדיונים הוא רב והוועדה אכן קמה לא מעט בזכות לחץ ציבורי, ומצד שני, כמי שמכיר את הדברים קצת יותר לעומק, יש גם דברים בגו בבקשת הסודיות. צריך לקבל החלטה מאוזנת, ואני כרגע נוטה לומר שבנושא זה נכון יהיה לפעול לפי סעיף 18 לחוק, ולאפשר לוועדה ולעומד בראשה להחליט מה חסוי ומה לא, תוך הסתייעות בצוות מקצועי בו יהיו חברים גם אנשי מלמ"ב וגם אזרחים. נתכנס בשבוע הבא ונקבל החלטה".

תאריך:  16/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
עידן יוסף
+בטרומית: עיגון חובת המדינה לפעול לפיתוח לבני העדה הדרוזית
14:29 16/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העדה הדרוזית, התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת פטין מולא והצעות דומות של חברי הכנסת עלי סלאלחה ומופיד מרעי. 69 חברי כנסת תמכו בהצעה, אחד התנגד ואחר נמנע והיא תועבר לוועדת החוקה.

מוצע לעגן בחוק את חובתה של המדינה לפעול לפיתוח בני העדה הדרוזית בארץ בתחומי הדיור, החינוך, התעסוקה והתרבות, וכן להקים יישוב דרוזי חדש ולפתח מקומות הקדושים לעדה.
+יאיר גולן לתלמיד: אתה מסוכן לביטחון ישראל
14:09 16/02/22  |  עידן יוסף
סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן, תקף מילולית תלמיד כיתה י"ב מנשר. במהלך טיול לקראת גיוס של התיכון המקיף, אמר על התלמיד, רז דנון (17), מול כל השכבה: "רז מסוכן לביטחון ישראל".

דבריו זכו לגינויים במערכת הפוליטית. ח"כ קטי שטרית: "‏לא יכול להיות שסגן שרה בישראל יהפוך לסניף של שוברים שתיקה בבתי הספר. יאיר גולן שבזכות בורא עולם לא נהיה רמטכ"ל, הוא זה שמסוכן לביטחון ישראל. הוא זה שמסוכן לחינוך ילדי ישראל. סגן שרת הכלכלה של מדינת ישראל פוגע במוטיבציה של הנוער להתגייס לצה"ל בכלל ולקרבי בפרט".

ח"כ אבי מעוז: "סגן השר יאיר גולן, מזהה התהליכים, ממשיך בהסתה נגד כל אדם שלא חושב כמותו. אחרי שזיהה תהליכים בחברה שהזכירו לו את גרמניה הנאצית, ואחרי שהסית נגד ציבור המתיישבים ביו"ש, כעת מצא גולן את הסכנה הבאה לביטחון המדינה: תלמיד בי"ס שרק הביע דעה אחרת משלו. יש רק דבר אחד שחברי הממשלה מצטיינים בו, והוא - כפיית דעתם, דעת המיעוט, על הרוב השפוי".
+"אם זה קרה בארה"ב, זה יכול לקרות בכל מקום"
13:20 16/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נאום הברכה של יו''ר הכנסת [צילום: ערוץ כנסת]
לוי בירך במליאת הכנסת את יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ומשלחתה: "אני רוצה להודות לך בשם הילדים המתגוררים ביישובי עוטף עזה שיושבים כאן, על חבילת הסיוע שאישר בית הנבחרים בהנהגתך"  ▪  הילדים ריגשו את האורחת כשנופפו לחברי המשלחת בדגלי ישראל וארה"ב לקול מחיאות כפיים של חברי הכנסת והאורחים
ננסי פלוסי ומשלחתה בכנסת [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ועדת העבודה והרווחה אישרה הקלות נרחבות בחישוב דמי אבטלה
13:01 16/02/22  |  עידן יוסף
ועדת העבודה והרווחה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית להקלות נרחבות בחישוב דמי האבטלה. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום (העבודה) התיקון יבטל את קיזוז קצבאות בביטוח הלאומי זו בזו. מי שמקבל קצבת נכות, אזרח ותיק, שארים, הבטחת-הכנסה, ומזונות, לא יחושבו להם דמי האבטלה כקצבה - אלא כהכנסה מעבודה. כך הקצבאות לא יקוזזו. הוועדה תדרוש מהממשלה לקבוע זאת לא כהוראת-שעה - אלא כחוק קבוע. אי-הקיזוז כבר נקבע כהוראת-שעה מפרוץ משבר הקורונה, ועתה היא מוארכת בשנה נוספת.

יצחק פינדרוס (יהדות התורה) הביע את תמיכת האופוזיציה בחוק, ואופיר אקוניס (הליכוד) דרש את הקביעה בחוק - ולא רק כהוראת-שעה, בשם כל סיעות האופוזיציה.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי, שיבח את החוק: "וזו דוגמה כיצד משבר הקורונה יצר הזדמנות, ותיקן עוולה ותיקה בחוק הביטוח הלאומי. זה חוק משנה סדרי-בראשית".

להערכת האוצר, עלות ההקלה היא כ-70 מיליון שקל, והמשרד בוחן את הוראת השעה לשנה לחוק קבוע. החוק יופעל בדיעבד מתחילת שנת 2022.

בתיקון נקבע כי יראו את דמי האבטלה כהכנסת עבודה או ממשלח יד לעניין קצבאות נכות כללית, אזרח ותיק, שארים, הבטחת הכנסה ומזונות, ובהתאם לכך יקוזזו קצבאות אלה בדומה לקיזוז של שכר עבודה ולא ייעשה קיזוז בשל דמי האבטלה כפי שהיה בעבר (קיזוז מקל).

חוק הביטוח הלאומי קובע כי הכנסה שמקורה בדמי אבטלה היא הכנסה שיש להביאה בחשבון במלואה לצורך חישוב הזכאות לגמלאות נכות כללית, אזרח ותיק ושאירים.

לפי החוק החדש, יראו את דמי האבטלה כהכנסה ממשלח יד או מעבודה בתקופה הקובעת, לצורך קביעת זכאות לקצבת נכות כללית, שיעורה ותוספת תלויים או לצורך קביעת זכאות לקצבת אזרח ותיק וקצבת שארים ושיעורן.
+רע"ם ממשיכה בעיצומים, וייתכן שחלק מחוקי הקואליציה יוסרו
11:59 16/02/22  |  
גם היום הרוב הקואליציוני לא מובטח. רע״ם תצביע עם הקואליציה כדי להפיל את החקיקה של האופוזציה, אך לא ברור כיצד תצביע על שאר החוקים ולכן הם יוצגו במליאה, אך לא תתקיים עליהם הצבעה.
+הלמ"ס: 92% מתחתנים ברבנות
22:31 15/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת מהשמאל טענו בדיון בכנסת שנישואים אזרחיים יגרמו לחיבוב הדת  ▪  מלינובסקי: "חצי מיליון מאזרחי ישראל לא יכולים לממש את זכותם להינשא. הפוליטיקאים החרדים משקרים. עסקני הדת נאחזים בקרנות המזבח ומחזיקים אותנו בשבי"
(חתונה אזרחית [צילום: פלאש 90])
+כ-150 פעילי מפלגת העבודה קיימו כינוס מקוון נגד התוכנית הכלכלית
21:55 15/02/22  |  עידן יוסף
חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב (העבודה) קיימו כינוס מקוון בהשתתפותם של מנכ"ל המרכז הרעיוני בקרן ברל כצנלסון, רמי הוד, יו"ר הסתדרות הגמלאים, שמוליק מזרחי, אנשי אקדמיה ופעילים חברתיים - יחד עם עוד למעלה מ-150 פעילים, לדון בסיבות שהובילו ליוקר המחיה והפתרונות למצב. חברי הכנסת מחו כנגד תוכניתו הכלכלית של שר האוצר ליברמן.

לזימי: "התוכנית הכלכלית שהוצגה בשבוע שעבר היא עוד מאותו דבר, ורחוקה מאוד מלהיות החוזה החדש שהחברה הישראלית זקוקה לו כדי הלתמודד עם יוקר המחיה. לא סתם הגענו לאן שהגענו, המדיניות הכלכלית-ימנית היא זו שהובילה לכמעט שני מיליון ישראלים הנמצאים מתחת לקו העוני ונאלצים לבחור בין אוכל לתרופות בסופר. יש פתרונות אמיתיים שיעניקו מענה הולם למצוקת של היום: להעלות את שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה, כדי שעובדים לא יחיו בעוני, לטפל בריכוזיות של המונופלים כדי שירדו המחירים ולא רק תבלם העלייה, להרחיב את השירותים החברתיים שהוזנחו ויובשו, לטפל במחירי הדיור שעלו בעשור ב-250%, ולהרחיב את הפיקוח על המוצרים הבסיסיים ומזון בריא".

קריב: "התוכנית הכלכלית לא נותנת מענה לאנשים עובדים שלא מגיעים לרף תשלומי המס, מתעלמת כליל מהאזרחים הוותיקים, ולא כוללת כל הגדלה של הסיוע ליחידים ולמשפחות המוחלשים ביותר. תקציב המדינה כולל רזרבה לטובת ההתמודדות עם נגיף הקורונה. הכנסות המדינה העודפות יוצרות גם הן רזרבה. שתי הרזרבות יחד מאפשרות לממשלה להרחיב את התוכנית באופן שקול וענייני תוך הרחבת המענה לכלל האוכלוסייה - מבלי לשמוט את ההתמקדות באדם העובד".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבריאל בר-יוסף / Avriel Bar-Yosef   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אליעזר  מרום / Eliezer Marom   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   ג'ק חן / Jack Chen   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דוד שמרון / David Shamron   דוד שרן / David Sharan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעל גרוסמן / Yael Grosman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מודי זנדברג / Modi Zadberg   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מיקי גנור / Miki Ganor   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נתי שמחוני /  Simchony Naty"   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רונן  שמר / Ronen Shemer   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשלה מבקשת סודיות דיוני ועדת החקירה לצוללות; בוועדת החוץ והביטחון מתלבטים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
isabella
16/02/22 02:36
2
משחקים בנידמה לי
16/02/22 09:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
הוועדה בראשות ח"כ יוליה מלינובסקי, קיימה (יום ג', 15.2.22) דיון בנושא נישואים אזרחיים. בפתח הדיון, הציגה יו"ר הוועדה ח"כ יוליה מלינובסקי מצגת, שבה ביקשה להראות מדוע חשוב לדעתה לאפשר נישואים שלא על-פי הדין הדתי.
15/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום ישיבות רבות של דיוני הוועדה למיזמי תשתית לאומיים בהכנה לקריאה שנייה ושלישית של חוק המטרו, אושרה (יום ג', 15.2.22) הצעת חוק רכבת תחתית (מטרו) לקריאה שנייה ושלישית.
15/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרו (יום ג', 15.2.22) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק שמירת הניקיון (תיקון מס' 24) (גרירת רכבים נטושים), התשפ"ב-2021. את הצעת החוק יזם ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן).
15/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 15.2.22) באפשרויות הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון. בדיון השתתף שר האוצר, אביגדור ליברמן.
15/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
302 שאילתות שהגישו חברי הכנסת לשרי הממשלה לא נענו במועד - 214 ישירות ו-88 רגילות. כך עולה (יום ב', 14.2.22) מדברי יו"ר הכנסת מיקי לוי. לוי השיב לנאום שנשאה חברת הכנסת קטי שטרית במהלך הצעת אי-אמון.
14/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il