|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

כל עוד אידיאל היופי הוא קולב עם דופק לא יהיה פתרון להפרעות האכילה

את הדברים אמר צלם האופנה ברקן במסגרת דיון דחוף בנושא הפרעות אכילה בכנסת שחר כוכבי, הפורום המקצועי לקידום דימוי גוף חיובי בישראל אמר כי "בני הנוער היום צופים במשפיעני רשת, אשר משתמשים בפילטרים ובהצרת היקפים, וכן מקדמים מוצרים כתוכן שיווקי ופרסומת סמויה
21/02/2022  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
יום מיוחד [צילום: דני שם טוב/ דוברות הכנסת]

הוועדה לזכויות הילד קיימה לאחרונה (15.1.22) דיון בנושא השפעת רשתות חברתיות על התפתחות הפרעות אכילה אצל ילדים ובני נוער, במסגרת יום מיוחד בנושא הפרעות אכילה שיזמה ח"כ לימור מגן תלם.

יו"ר הוועדה אמרה בפתח הדיון: הפרעות האכילה הן תופעה שהייתה קיימת תמיד, והועצמה בשל הרשתות החברתיות, ואז הועצמה עוד יותר בשל הסגרים והבידודים בקורונה. הנתונים והניתוחים שלהם תמיד קשים לשמיעה, אבל שבוע שעבר נפגשתי עם בת 14 הסובלת מהפרעת אכילה, וראיתי עליה את משמעות הדברים. זה קשה ומזעזע גם לילד וגם להורים שמלווים אותו ולכן נדון על התופעה, על השלכותיה ועל טיפול המדינה בתופעה, שכרגע הוא לא במצב טוב.

לדבריה הוסיפה ח"כ מגן תלם שאמרה: "בזמן הבידודים והסגרים הנערות והנערים שהיו סגורים בבית הגבירו אף יותר את השימוש ברשתות החברתיות, ולכן הנושא ממש זועק כיום. מחקר של פייסבוק מצא שאחת מכל שלוש נערות הרגישה רע יותר לגבי דימוי הגוף שלה לאחר גלישה באינסטגרם, ואצל כ-40% מהנערים גם הייתה השפעה שלילית על הדימוי. זה מה שמוביל לדיכאון, הפרעות אכילה ועוד. חשוב לי שהנערים והנערות ידעו מתי תמונה עברה עריכה, ולכן הגשתי לאחרונה תיקון לחוק הפוטו שופ שמחייב שכל תמונה תציין שעברה שינוי. זה יעזור להבין שלא מדובר באידיאל לשאוף אליו, אלא במשהו מזויף".
ועדה מיוחדת לזכויות הילד בנושא השפעת רשתות חברתיות על התפתחות הפרעות אכילה אצל ילדים ובני נוער / מכתב פניה
מחקרים חוזרים של ארגון הבריאות העולמי הראו כי ישראל מדורגת במקום הראשון מתוך 34 מדינות באירופה בהתנהגו יות דיאטה של בני נוער, ובאי שביעות רצון ממשקל וצורת גוף – אלו פעמים רבות עומדים בליבת הפסיכופתולוגיה בהתפתחותן ובשימורן של הפרעות האכילה • מחקרים שנעשו בישראל ובעולם הראו קשר חיובי ב ין משך הזמן שבני נוער בילו ברשתות חברתיות ובין הפתולוגיה הקשורה לאכילה, דימוי גוף שלילי ו ירידה בשביעות הרצון מהגוף – כל אלו הם גורמי סיכון להתפתחות הפרעות אכילה (2 עמ')
הטיפול בהפרעות אכילה בישראל / מסמך
מסמך זה נכתב לקראת דיון בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי של הכנסת בנושא הטיפול בהפרעות אכילה בישראל. המסמך דן בהיקף התופעה ובמאפייני המערך הטיפולי בהפרעות אכילה וכן בקשיים הכרוכים בהפעלתו כיום, כשנה וחצי לאחר העברת האחריות לשירותי בריאות הנפש ממשרד הבריאות לקופות החולים (36 עמ')
הטיפול בהפרעות אכילה / דוח מבקר המדינה: משרד הבריאות
הפרעות אכילה בקרב ילדים ובני נוער / מסמך
מסמך זה נכתב לקראת דיון בוועדה לזכויות הילד בנושא "אידיאל היופי המוצג בתקשורת – מודל שלילי לחיקוי הגורם לאנורקסיה בקרב בני נוער". במסמך יוצגו מידע ונתונים על הפרעות אכילה מסוג אנורקסיה נרבוזה ובולימיה נרבוזה בקרב ילדים ובני נוער; פרטים על הגורמים להפרעות אלו, מתוך התמקדות בגורמים התרבותיים והחברתיים ובהשפעות המודל הנשי המופיע בתקשורת על התפתחותה
מערך הטיפול בהפרעות אכילה בישראל / סקירה
מסמך זה נכתב לבקשת חברות הכנסת )לפי סדר הא"ב( לימור מגן תלם, טטיאנה מזרסקי, עידית סילמן ועאידה תומא סלימאן, ועניינו היקף האוכלוסייה הסובלת מהפרעות אכילה בישראל, המסגרות הקיימות לטיפול בהפרעות אלה והבעיות הכרוכות בהפעלתן, בימי שגרה ובתקופת משבר הקורונה (48 עמ')

ד"ר מיכל רוזנשטיין, יו"ר העמותה הישראלית למניעה טיפול ומחקר בהפרעות אכילה: "יש דרכי טיפול רבות בהפרעות אכילה, אך חלקן גם נמצאו לא יעילות. פעמים רבות נוהגים להביא נערות שמספרות את עדותן האישית. הבעיה היא שהיו הרבה מקרים שנערות עם הפרעות אכילה שמעו את הסיפור, ולקחו ממנו השראה כי הבינו שאפשר להגיע למשקל יורת נמוך משחשבו ועדיין לשרוד את זה.

הטיפול היעיל מבוסס על עבודה של התפיסה העצמית, יחד עם הסביבה הקרובה של ההורים והמשפחות. ההורים הם אלו שלא יסכימו לרשום למכון כושר, או לקנות תוסף מזון מסוים, וישגיחו, למשל שלא המדריך בחדר הכושר אלא תזונאית מזון מוסמכת נותנים עצות. גם למערכת החינוך יש תוכנית טובה בשם 'בעד עצמי' שעוסקת בקבלה עצמית בכלל, ובעובדה שדימוי הגוף הוא רק חלק מהדימוי העצמי ולא העיקר.

מיכל ברייטמן, מנהלת תחום בריאות במטה הלאומי להגנה ברשת 105 אמרה כי מרבית האירועים אותם רואים בקשר של הפרעות אכילה הם אירועים של חשש לאובדנות. היא ציינה כי בחודשים האחרונים רואים עליה בפוסטים של מצוקה וחשש לאובדנות, בהם עולה גם כן הקשרו להפרעות אכילה. לדבריה, צריך לחפש נורות אזהרה להפרעות גם דרך השימוש של הנערים והנערות ברשת, אך הרשת יכולה גם להוות תשתית טובה להסברה טובה ומעלת מודעות.

שחר כוכבי, הפורום המקצועי לקידום דימוי גוף חיובי בישראל אמר כי "בני הנוער היום צופים במשפיעני רשת, אשר משתמשים בפילטרים ובהצרת היקפים, וכן מקדמים מוצרים כתוכן שיווקי ופרסומת סמויה. לכן לצד תוכנית העצמה אישית ודימוי גוף חיובי, חייבים ללמד איך לצרוך את המדיה בצורה ביקורתית ומבוקרת".

עדי ברקן, עמותת סימפלי יו: אני מכיר את תוכנית בעד עצמי או שמעתי עליה כבר 12 שנים, ודיברתי מול מאות אלפי תלמידים ואיש לא שמע עליה. זו תוכנית במגירה. במחלקות הקיימות להפרעות אכילה רק מעלים את המשקל של הבנים והבנות ושולחים אותם חזרה הביתה, לא מטפלים בהפרעה. את הטיפול צריך לתת בקהילה, וזה לא קיים כרגע. אם נכיר בבעיה שעדיין אין פתרון, אז אולי יתחיל הפתרון. כל עוד אידיאל היופי יהיה קולב עם דופק, לא יהיה פתרון. חייבים לשנות את אידיאל היופי כדי לטפל בבעיות של דימוי הגוף.

ג'ורדנה קוטלר, מי שאחראית על מדיניות ציבורית בחברת "מטא" ישראל אמרה כי לחברה יש ברחבי העולם 50 אלף איש שעובדים על אכיפה וביטחון בפלטפורמות גם בני אדם ויש גם פעילות של בינה מלאכותית. לדבריה "אנו רואים בהפרעות אכילה מהכללים שלנו האוסרים את נושא הפגיעה העצמית. אנחנו מסירים כל תוכן שמעודד פגיעה עצמית, כולל תוכן פיקטיבי, ואם אנו חושבים שמישהו נמצא כרגע בסכנה, ניצור קשר עם שירותי החירום. זה נושא שאנו לוקחים ברצינות ברמה הגלובלית, וגם ברמה מקומית, ויש לנו שיתוף פעולה טוב מאוד כבר הרבה שנים עם מטה 105.

יו"ר הוועדה, ח"כ מיכל סגמן שיר, סיכמה ואמרה כי "הפרעות האכילה, כמו הפרעות אחרות, הועצמו עם הרשתות החברתיות והעלייה בשימוש בהן בזמן הקורונה. מן הראוי שמדינת ישראל תתחיל לשים יותר פוקוס על הנשוא. זה פיקוח הנפש על העתיד שלנו. כל המשרדים וכל גופי החברה האזרחית צריכים לשבת בשולחן עגול בכדי לפתח כלים למניעה וכלים לטיפול בנושא, בהקדם.

הוועדה קוראת לקדם תוכניות להעצמה עצמית ולאוריינות בצריכת מדיה, בקרב הילדים וההורים. במקביל יש לפתח רגולציה שתחייב את הרשתות הברתיות בזיהוי תכנים מסוכנים והורדתם. אני בהחלט אבחן אפשרות להגשת הצעת חוק שמעל מספק עוקבים מסוים, גם דף פרטי ייחשב כמשווק תכנים להמונם ולכן יהיה כפוף לאסדרה.

תאריך:  21/02/2022   |   עודכן:  21/02/2022
יפעת גדות
+כחול לבן: תדרוכים פחדניים ועלומים משיקולים פוליטיים ופוסט-ציוניים
19:17 21/02/22  |  עידן יוסף
בכחול לבן מגיבים לתדרוך בכירים בקואליציה ולפיו גנץ גדואג לפנסיות לחברים: "התדרוכים הפחדניים והעלומים של בכירים מטעם עצמם כנגד לוחמי ומשרתי צה״ל היא חציית קו אדום. הדאגה של גנץ ללוחמי ומשרתי צה״ל היא מתוך דאגה עמוקה לביטחון המדינה וקיומו של צה׳׳ל כצבא חזק וכשיר. אם יש גורמים המוכנים לפגוע בלוחמי צה׳׳ל על משרתיו משיקולים פוליטיים ופוסט ציוניים - גנץ לא יאפשר זאת".
+המשבר בנמלים: "שרת התחבורה לא מתערבת"
19:10 21/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתום דיון סוער על הפקק בנמלים דרש היו"ר ח"כ רון כץ דיווח משרת התחבורה: "בזמן חרום נוקטים פעולות חרום"  ▪  יוזמי הדיון, כלפון והשכל, הפנו אמצע מאשימה כלפי ההסתדרות ואמרו כי הפקק משליך ישירות על יוקר המחיה  ▪  סגן השר קארה: מדובר בהשתלטות פושעת של ההסתדרות על הנמלים  ▪  יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות קרא לחברי הכנסת להסיר חסינות ולבחון את האמירות במבחן משפטי
אוניית המטען SKYSTAR ועליה כ-7000 טון עץ אחוד [צילום: נמל המפרץ SIPG]
+מליאת הכנסת ננעלה מוקדם מן הצפוי
18:31 21/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת ננעלה מוקדם מן הצפוי, לאחר שהממשלה משכה את כל הצעות החוק. המשיכה היא בעקבות החרם מצד סיעת כחול לבן.

מן הליכוד נמסר: "ממשלת בנט קורסת. זה השבוע השלישי ברציפות שהקואליציה מושכת את כל הצעות החוק בגלל שהיא כושלת ומפסידה בהצבעות. הם יפלו הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים".

מן הציונות הדתית: ממשלת עבאס-בנט בתוהו ובוהו. אחרי שבעטו בערכים היהודיים והציונים של מדינת ישראל והקימו ממשלה עם תומכי טרור, הכילו אלפי מתים בקורונה, זנחו את בעלי העסקים והתנתקו מהעם, הממשלה הזו לא מצליחה להעביר חקיקה ותוקעת את מדינת ישראל. בקרוב מאוד נשלח אתכם בעזרת השם הביתה ונחליף אתכם, בממשלה לאומית, יהודית וציונית".

משס נמסר: "בשבוע שבו הממשלה מביאה חוק גיור המסוכן ליהדות ולועגת לעובדי שכר המינימום, היא מתחילה לראות את הקריסה שלה בכנסת. גם בקואליציה שומעים את זעקת הציבור הנאנק מיוקר המחיה ואת אטימות הממשלה ומבינים כי היא חיה על זמן שאול״.
+גנץ נטש פגישה עם בנט לאחר שגילה כי מתדרכים נגדו
18:20 21/02/22  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, נטש פגישה עם ראש הממשלה בנט, לאחר שבמהלכה גילה שבאותה עת מסרו בכירים בקואליציה תדרוכים נגדו. בהעדר רוב, בגלל החרם של גנץ, הקואליציה משכה את החקיקה הממשלתית שעל סדר היום של המליאה. לאחר התדרוכים, לא הצביע גנץ בהצבעת האי אמון, אך זו נדחתה ברוש של 57 נגד 50.
+בכיר בקואליציה: גנץ דואג לפנסיות של החברים שלו
17:27 21/02/22  |  עידן יוסף
גורם בכיר בקואליציה: הופתענו מהצעד של גנץ. זאת התנהגות ילדותית של גנץ שחושב שכולם מטומטמים. לא מדובר בביטחון המדינה אלא בפנסיות של חברים שלו. הוא מתנהג כחמוץ ומנסה לערער את יציבות הממשלה כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מפנטז על ממשלה עם ביבי? (חדשות 12)
+בנט ולפיד מקיימים פגישת חרום בעקבות המשבר מול גנץ
16:55 21/02/22  |  עידן יוסף
בעקבות הודעת יו"ר כחול לבן גנץ כי כחול לבן לא תתמוך היום בהצעות חוק ממשלתיות, מכונסים בשעה זו יושבי-הראש של ימינה, יש עתיד וישראל ביתנו לדון במשבר. בישיבה נוכחים גם יו"ר הקואליציה עידית סילמן ומזכיר הממשלה שלום שלמה.
+כחול לבן מחרימה את החקיקה הממשלתית
16:34 21/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר כחול לבן השר בני גנץ וסיעתו לא ישתתפו בחקיקה הממשלתית במליאת הכנסת, בשל מה שהגדירו "הפגיעה המסתמנת בביטחון המדינה" ובשל "הפרת התחייבויות קואליציוניות לאורך חודשים" תוקף את חבריו לקואליציה: "גורמים פוליטיים ופופוליסטיים, חלקם פוסט-ציונים ממש, החליטו לפגוע בביטחון המדינה"
גנץ. עיצומים מול לפיד [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ליצמן מציע: להצביע נגד חוקים של הליכוד
16:30 21/02/22  |  
שמח גם באופוזיציה: "ח"כ יעקב ליצמן הציע להצביע נגד חוקים של הליכוד בתגובה להתנהלות הסיעה" (כאן חדשות).
+"פגישה משולשת התקיימה לעדכון מדיניות האכיפה בנגב"
15:38 21/02/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "השרה שקד, מזכיר הממשלה שלום שלמה ומנסור עבאס נפגשו אתמול ונענו לדרישתו של עבאס ללחוץ על היועמ"ש לממשלה לעדכן את מדיניות האכיפה בנגב.
+מיכאלי: לא נאפשר פגיעה בשכר המינימום
15:03 21/02/22  |  עידן יוסף
השרה מרב מיכאלי בישיבת הסיעה: "לא נאפשר פגיעה בשכר המינימום זה לא קרבות אגו ולא כיפופי ידיים". היא שיבחה את תוכניתו הכלכלית של שר האוצר ליברמן.
+רע"ם תקבל הטבות מס לבדואים תמורת הצבעה עם הקואליציה
14:37 21/02/22  |  עידן יוסף
‏הסכמות עם רע"ם: הקואליציה העלתה לסדר היום של מליאת הכנסת את החוק של ח"כ אימאן ח'טיב יאסין להטבות מס לשבטים בדואים - והקואליציה צפויה לתמוך בו אף שלא עבר בוועדת השרים לחקיקה. רע"ם מצידה הודיעה שתחזור להצביע עם הקואליציה.

+אושר לקריאה ראשונה: כתוביות ושפת סימנים בהודעות חרום ומסיבות עיתונאים
12:43 21/02/22  |  מירב ארד
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב') לקריאה ראשונה את הצעת החוק המחייבת שפת סימנים בהצהרות לתקשורת של בכירים בישראל ובמסיבות עיתונאים. להצעת החוק, שיזמה ח"כ שירלי פינטו-קדוש, הצטרפו 64 חברי כנסת מסיעות שונות. הצעת החוק מבקשת להכליל בהגדרה "הודעת חירום" כל הודעה, מסיבת עיתונאים או הצהרה לתקשורת בנושאים משמעותיים לציבור. עוד יקבע כי בהודעות חירום אלה יוצב המתורגמן המוסמך לשפת סימנים לצד הדובר שמצולם באותו פריים ובגודל זהה כאשר במהלך שידורן, הכתוביות תהינה תמיד גלויות.

+ועדת העבודה תקדם חוק לפיצוי נפגעי אסון אזרחי
12:41 21/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך הצהירה יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום  ▪  "מדינות העולם הקימו מנגנוני-פיצוי מצוינים ונדיבים בהרבה מהצעת חברי הכנסת - ובכל זאת האוצר מתעקש"  ▪  נציג האוצר: ניתן לגשר על הפערים
(רייטן-מרום. "עוול לערכי המדינה" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+"חוק האזרחות - בליבת האינטרסים הביטחוניים"
12:15 21/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצע"ח הכניסה לישראל לא יעבור לדיון בוועדת הפנים  ▪  ח"כ אורבך: "החוק מגן על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל"  ▪  ח"כ טאהא: "זה נושא אזרחי גרידא שמסדיר נושאים אזרחיים, ולוועדת חוץ וביטחון, אין מושג בנושא"
[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל עוד אידיאל היופי הוא קולב עם דופק לא יהיה פתרון להפרעות האכילה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת העבודה והרווחה המשיכה (יום ב', 22.2.22) לדון בהצעת החוק לסיוע לנפגעי אסונות אזרחיים שיזמה יו"ר הוועדה ושורת חברי כנסת - מהקואליציה והאופוזיציה - בעקבות אסון מירון. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום טרם גובש נוסח מוסכם לחוק בגלל משא-ומתן ממושך בין משרדי האוצר, הרווחה והמשפטים. "איננו מוכנים לקבל את עמדתם כי היא עושה עוול לערכי המדינה, לאזרחיה ומחמיצה לחלוטין את מטרת החוק. יש עשרות חוקים המיועדים לקבוצות ייעודיות - ודווקא כעת, כשרוצים ליצור שוויון, הממשלה טוענת לאפליה. מדינות העולם הקימו מנגנוני-פיצוי מצוינים ונדיבים בהרבה מהצעת חברי הכנסת - ובכל זאת האוצר מתעקש". היא הזהירה את האוצר כי אם לא ייענה לדרישות חברי הכנסת המציעים - יעלה החוק גם בניגוד לעמדת משרדי הממשלה.
21/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת דחתה (יום ב', 21.2.22) את בקשת יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ ווליד טאהא להעברת הצעות חוק הכניסה לישראל (הממשלתית, והפרטיות של ח"כ האוזר, רוטמן, ודיכטר), מוועדת החוץ והביטחון, לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
21/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לקידום ההייטק בישראל, בראשות ח"כ רון כץ, התכנסה (יום א', 21.2.22) לישיבתה הראשונה ודנה בפיתוח תעשיית הטכנולוגיה העילית וצמצום המחסור בכוח אדם מיומן - הכשרת עובדים ושילובם בתעשיה. ח"כ כץ אמר בפתח הדיון כי הכוונה היא למצוא דרכים להתמודד עם המחסור בכוח אדם בטכנולוגיה העילית, והזכיר את תוכנית מיליון עובדים להייטק של יו"ר מפלגתו יאיר לפיד.
21/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, אומר כי "כל מלחמות השבת לדורותיהן פגעו בהסכמות, ונוצר מצב שאיש הישר בעיניו יעשה, ולכן עמדת כחול לבן היא לאפשר תחבורה ציבורית בשבת, מצומצמת ובהסדרים מקומיים". לדבריו, זוהי עמדת מפלגתו כחול לבן, אך "יש חוק ואין תירוץ לא לקיים את החוק".
20/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מן המפורסם והידוע כי הנושא בתואר "שוטה הכפר", הוא זכה לזה בהיותו בלתי נשלט, לא על-ידי משפחתו, לא בידי קרוביו ואף לא בידי תושבי עירו, איש לא יכול לו. מסתובב הוא ברחובות ובמרחבי העיר משתולל, מנאץ ומגדף את כל הנקרה בדרכו מבלי כל יכולת לעצור או לבלום אותו ואף לא להרגיעו ולצננו. מיום ליום נוהג להפתיע לברור את קורבנותיו ולהבטיח שאיש לא ימלט מנחת זרועו ולא ממוצא פיו יורק האש והזוהמה.
20/02/2022  |  יוסי אוחיון  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il