|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

פרופ' אש: "מס' המאומתים עדיין גבוה יותר מכל גל"

ציין: "העומסים עדייו גבוהים. היו לנו קרוב ל100 אלף מאומתים ביום ומס' הנדבקים היה קרוב לפי שניים מכך" "לעומסים בבתי החולים היה מחיר בחיי אדם"
22/02/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
פרופ' אש. "200 חולים קשה ביום" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

בדיון ועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן בנושא "קריסת בתי החולים בעקבות הקורונה", אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש: "הגל לא חלף ומספר המאומתים עדיין גבוה. מס' המאומתים עכשיו שבירידה עדיין יותר גבוה מכל גל. העומסים עדייו גבוהים. היו לנו קרוב ל100 אלף מאומתים ביום ומס' הנדבקים היה קרוב לפי שניים מכך. למרות שהווריאנט גורם למחלה קלה ובוודאי למי שמחוסן, בסופו של דבר מגיעים למס' חולים קשה והמס' הגיע לקרוב ל-200 חולים קשה ביום. מערכת הבריאות בישראל לא קרסה. לא קופות החולים ולא בתי החולים ומשרד הבריאות".

הדיון נקבע בהצעה לדיון מהיר בנושא של חברי הכנסת, אוריאל בוסו, יעקב אשר וקטי שטרית. ח"כ אוריאל בוסו אמר בדיון: "ידענו לשחרר אלף מחבלים בשביל להציל חייל אחד - נפש אחת מישראל זה עולם ומולאו. ללא חיסונים ובמצב בלתי נודע עמדנו על 6 אלף מספרים. כל אחד זה עולם ומלואו. המשפטים של שרת הפנים בעבר שמכילים מתים ועכשיו של שר האוצר שאומר שהוא חי עם המספרים האלו טוב, זה פחד פחדים. בקדנציה הקודמת עשו את המקסימום והמהלכים כדי להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה".

מפרופ' נחמן אש הוסיף ואמר הוועדה: "לעומסים בבתי החולים יש מחירים לא פשוטים ראינו אמבולנסים שממתינים בכניסה לחדר מיון. לעומסים היה מחיר בחיי אדם, יכולת הטיפול נפגמת והתמותה עולה. יש לזה מחיר גם בשחיקה של הצוותים הרפואיים".

מנכ"ל משרד הבריאות אמר בדיון כי ידרשו מראש הממשלה שמדבר על כך שהצמיחה עלתה ויש שיפור כלכלי בעקבות שהכל היה פתוח במשק - תוספת תקצוב למערכת הבריאות.

תאריך:  22/02/2022   |   עודכן:  22/02/2022
מירב ארד
+שינוי בתכליות חוק הגיוס לחרדים
01:51 23/02/22  |  
ועדת החוץ הביטחון המשיכה (ג') את דיוניה להכנה לקריאות שניה ושלישית של הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022 וכן הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2021, והחלה לקרוא את סעיפי החוק ולדון בהם.



הסעיף הראשון היה סעיף המטרה של החוק, אשר לפי דברי ההסבר להצעת החוק, מבטא את שלוש התכליות, שוות המעמד, העומדות בבסיסו:

א. צמצום אי-השוויון בגיוס לשירות הסדיר, לרבות באמצעות שילוב של בני הציבור החרדי בשירות הלאומי-אזרחי, תוך שהשירות הלאומי אזרחי מהווה תחליף ראוי לשירות הסדיר.

ב. קידום השתלבותם של בני הציבור החרדי בשוק התעסוקה וקידום תרומתם למשק המדינה. לאור חשיבותה של התכלית התעסוקתית, משקלה מקביל לתכלית השוויון.

ג. הכל תוך הכרה בחשיבות לימוד התורה.



עו"ד מירי פרנקל-שור, היועצת המשפטית של הוועדה, אמרה: סעיף המטרה הוא מצפן. על הוועדה לבחון האם התכליות שבהצעת החוק הן התכליות שהוועדה רוצה לעגן בחקיקה, האם אכן כל התכליות שוות או שמא לתכלית מסוימת יש עדיפות על פני תכלית אחרת, ואז בכל סעיף בו הוועדה דנה, לבדוק איזו תכלית הוא מגשים, וכיצד הוא משתלב במכלול של התכליות וסדר העדיפות ביניהן.



ח"כ מאיר פרוש: אי-עמידה ביעדים של הצעת החוק, פירושה ביטול דחיית השירות לכולם. הדבר הזה לא עומד לחלוטין עם התכלית של חשיבות לימוד התורה.



יו"ר הוועדה: אנחנו באמת רואים חשיבות בדבר, כפי שראה גם בן-גוריון, עוד בימי קום המדינה, אך יש גם חשיבות לדברים אחרים. כל החוק הזה מעגן את לימוד התורה כערך, שהרי אם לא היו חושבים כך, לא היה צורך בחוק, וכולכם הייתם מתגייסים.

עו"ד איתי אופיר, היועץ המשפטי למערכת הביטחון: כפי שציינו יש שינוי בתכליות של החוק. יש את תכלית שילובים של בני הציבור החרדי בשירות, יש את תכלית שילובם בשוק התעסוקה, ובמובן הזה ההצעה הנוכחית של הממשלה נותנת לזה דגש גדול יותר מזה שניתן בעבר, ויש כמובן את התכלית שבאה לידי ביטוי בהכרה בערך לימוד התורה. ההכרה בערך זה באה לידי ביטוי בהבנה שגם עמידה בכל יעדי הגיוס לא תביא לשוויון מלא בשירות.



ח"כ אורי מקלב: אולי יש מקום למחוק את כל סעיף המטרה, והרי לא בכל חקיקה יש סעיף כזה. אתם מעמידים כאן את ערך לימוד התורה כאחרון ונחות לערכים של שווין, שירות, עבודה, השכלה ואז לימוד התורה, ואנחנו לא שם. השקפת עולמנו היא שערך לימוד התורה הוא הראשון. תכלית חיי בעולם הזה היא ללמוד תורה. אני צריך להתפרנס, כדי שיהיה לי אוכל, כדי שאוכל ללמוד תורה. ארץ ישראל צריכה שמירה, כדי שיוכלו ללמוד תורה.



יו"ר הוועדה אמר כי הוועדה תחזור לדון בסעיף המטרה, היות שבכל מקרה נחזור אליו בכל סעיף וסעיף.



במסגרת הדיון בתנאים הפרטניים לדחיית שירות של תלמיד ישיבה, התפתח דיון לגבי התנאי בהצעת החוק על פיו על תלמיד הישיבה להצטייד גם בתצהיר מטעם "בעל תפקיד בישיבה שבה הוא לומד, או מורשה חתימה של העמותה או החברה לתועלת הציבור המפעילה את העמותה" לפיו מתקיימים כלל התנאים לדחיית השירות.



עו"ד פרנקל-שור אמרה כי שינוי זה אינו טכני. ראש הישיבה, כגורם אשר מכיר את תלמידיו ואת התנהלותם, יהיה גם הגורם החתום על כך שתלמיד לומד בישיבה ועומד בתנאים לדחיית שירות, כפי שנקבע בעבר כי ראש הישיבה יהיה זה שחתום על הדיווחים לשר הביטחון.



חברי הוועדה הסכימו עם היועצת המשפטית והוחלט כי ראש הישיבה יהיה הגורם שיידרש לחתום על התצהיר.



הדיון נפסק במהלך השיח על סעיף רשימת הישיבות, ויו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, סיכם כי הדיון הבא יתחדש מנקודה זו בדיוק.
+לפ"מ חוזרת לפרסם בערוץ 14
01:25 23/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ביקורת נוקבת מצד חברי ועדת הכספים על לפ"מ ועל אופן חלוקת תקציבי הפרסום למגזרים ולאמצעי המדיה השונים  ▪  יו"ר הוועדה לנציגות לפ"מ: "כל עוד לא הוכחתם אחרת, צריך לשנות את שיטת העבודה שלכם, ולא לתת לכם לגבות עמלות, או פשוט לסגור אתכם ולתת למשרדים לעבוד באופן ישיר בנושאי הפרסום
(טליה ואיריס מלפ"מ [צילום: ערוץ כנסת])
+בעוטף ירושלים מתגעגעים לצבא: "המשטרה לא נותנת לנו ביטחון"
00:19 23/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
העברת האחריות על ביטחון יישובי עוטף ירושלים מהצבא למשטרה יצרה פער והתושבים חשים שביטחונם נפגע  ▪  בדיון משותף לוועדת חו"ב והוועדה לבט"פ אמר רמ"ח מבצעים בצה"ל: מבטיח לבדוק את הדברים, תוך הסתכלות בלבן של עיני התושבים  ▪  יו"ר ועדת ביטחון הפנים: אנו מבקשים שכל עוד המל"ל מתכלל את מעבר הסמכויות הביטחון לא ייפגע
(אל"ם שומר. לא בכל ישוב צריך להסתובב עם נשק)
+כמעט חצי מיליון כלי רכב עם תג נכה, וחנייה - אין
22:57 22/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
405,722 כלי רכב עם תג נכה, 268 אלף אזרחים בעלי תג, עלייה של כ-262% ביחס לשנת 2006, ו-122% ביחס ל-2012  ▪  ארגוני הנכים: אין אכיפה על חנייה בחניית נכים, אינפלציה בהענקת התג  ▪  יו"ר ועדת המשנה לנגישות עירונית: אין חולק שהנושא נמצא בתת-אכיפה
(תג חנייה לנכה)
+ראשי מפלגות הקואליציה זומנו לפגישה אצל ראש הממשלה
20:58 22/02/22  |  עידן יוסף
ברקע המשבר: יו"ר ימינה, רה"מ נפתלי בנט, זימן לישיבה מיוחדת את ראשי המפלגות ביום חמישי ב-21:00 (כאן חדשות).
+נמשך המשבר הקואליציוני מול כחול לבן
20:29 22/02/22  |  עידן יוסף
המשבר עם כחול לבן - היום היה נתק בין הצדדים גנץ לא שוחח עם בנט. בכחול לבן מבהירים: "אין מה לדבר, קודם הצבעה על הפנסיות אחר כך כל השאר" (כאן חדשות).

סגן שר הביטחון אלון שוסטר מכחול: "אנחנו לא מתכוונים להיכנע לשוליים של הקואליציה, הזנב לא יכשכש בכלב. אסור שדעות קיצוניות ינצחו על המרכז הפוליטי והממשלה, שכחול לבן מייצגת" (קול ברמה).
+חלק מעבירות אלימות בספורט יהפכו למינהליות
15:45 22/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היחידה המשטרתית למאבק באלימות בספורט שנסגרה ב2020 תוחזר לפעילות, אבל עם שליש ממצבת כוח האדם  ▪  היו"ר בן-ארי: "רעיון הקנסות הגיוני. אדם מבין שעשה טעות, משלם מחיר, ומסיק מסקנה לעתיד. זו הדרך לטפל"
ח"כ מירב בן-ארי. "יאפשר הטלת קנסות מהירים" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אושר לקריאה ראשונה: פרסום מוצרי עישון בעיתונות יופחת בהדרגה
13:55 22/02/22  |  מירב ארד
ועדת הכלכלה של הכנסת, אישרה (יום ג') לקריאה ראשונה את שתי הצעות החוק המבקשות לבטל את החרגת העיתונות המודפסת מהאיסור על פרסום מוצרי טבק ועישון. בפתח הדיון הציג ח"כ רז את הפשרה אליה הגיעו, לפיה יבוצע תהליך הדרגתי שבסופו, ב-1 באפריל 2029, ייאסר הפרסום כליל והחל מה-1 באפריל 2025 תהייה הפחתה הדרגתית של 25% בשנה בהיקף הפרסומות, עד לאיסור מלא. בנוסף, במהלך תקופת המעבר, מאישור החוק ועד 1 באפריל 2025, יהיה פרסום בשטח כפול של מודעות נגד העישון.
+יו"ר הכנסת: "כולי תקווה שהכנסת תכונן חוקה"
13:44 22/02/22  |  מירב ארד
יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי בדיון מיוחד וועדת החוקה לציון 30 שנה לחו"י: כבוד האדם וחירותו: "כיו"ר הכנסת כולי תקווה שהכנסת תכונן חוקה שבמסגרתה נסדיר את מערכת היחסים בין רשויות השלטון". הוסיף: " לחו"י כבוד האדם וחירותו חשיבות יוצאת דופן בעיגון זכויות אדם בסיסיות. חו"י כבוד האדם וחירותו הוא נקודת ציון היסטורית והחוק החשוב ביותר שחוקקה הכנסת".
+השר אלי אבידר צפוי להתפטר מהממשלה ולחזור לכנסת
10:06 22/02/22  |  איציק וולף
השר ללא תיק, אלי אבידר, הודיע כי יערוך בשעה 14:00 מסיבת עיתונאים בכנסת. אבידר צפוי להודיע כי יתפטר מהממשלה ויחזור לכהן כחבר כנסת.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרופ' אש: "מס' המאומתים עדיין גבוה יותר מכל גל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 21.2.22) לבקשת ח"כ שרן השכל וח"כ יום טוב כלפון ודנה בהשתלטות ההסתדרות על נמלי הים, המובילה להחרפה של יוקר המחיה ולשיבושים כבדים בשרשרת האספקה. בתום דיון סוער, הודיע ח"כ רון כץ, שמילא את מקומו של היו"ר, כי הוועדה לא תנוח עד שלא תפתור את המצב הזה, וקרא לשר האוצר אביגדור ליברמן ולשרת התחבורה מרב מיכאלי להרים את הכפפה ולמצוא פתרון לפקק שמשפיע ישירות על יוקר המחיה. "בזמני חרום נוקטים פעולות חרום", אמר.
21/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, כינס (יום ב', 21.2.22) את סיעת כחול לבן, לשיח בנושא תהליכי החקיקה ועבודת הממשלה הנוגעת לנושאי ביטחון ולנושאים נוספים בסדר-היום של כחול לבן לרבות הנושאים הכלכליים, והתחייבויות קואליציוניות.
21/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד קיימה לאחרונה (15.1.22) דיון בנושא השפעת רשתות חברתיות על התפתחות הפרעות אכילה אצל ילדים ובני נוער, במסגרת יום מיוחד בנושא הפרעות אכילה שיזמה ח"כ לימור מגן תלם.
21/02/2022  |  יפעת גדות  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה המשיכה (יום ב', 22.2.22) לדון בהצעת החוק לסיוע לנפגעי אסונות אזרחיים שיזמה יו"ר הוועדה ושורת חברי כנסת - מהקואליציה והאופוזיציה - בעקבות אסון מירון. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום טרם גובש נוסח מוסכם לחוק בגלל משא-ומתן ממושך בין משרדי האוצר, הרווחה והמשפטים. "איננו מוכנים לקבל את עמדתם כי היא עושה עוול לערכי המדינה, לאזרחיה ומחמיצה לחלוטין את מטרת החוק. יש עשרות חוקים המיועדים לקבוצות ייעודיות - ודווקא כעת, כשרוצים ליצור שוויון, הממשלה טוענת לאפליה. מדינות העולם הקימו מנגנוני-פיצוי מצוינים ונדיבים בהרבה מהצעת חברי הכנסת - ובכל זאת האוצר מתעקש". היא הזהירה את האוצר כי אם לא ייענה לדרישות חברי הכנסת המציעים - יעלה החוק גם בניגוד לעמדת משרדי הממשלה.
21/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת דחתה (יום ב', 21.2.22) את בקשת יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ ווליד טאהא להעברת הצעות חוק הכניסה לישראל (הממשלתית, והפרטיות של ח"כ האוזר, רוטמן, ודיכטר), מוועדת החוץ והביטחון, לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.
21/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il