|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

הצעות האופוזיציה התקבלו במליאה; הליכוד סייע לחרם של גנץ

ח"כ אמסלם הסיר את הצעת החוק לחקור את פרשת "המימד החמישי", ששמו של שר הביטחון נקשר בה בנט ולפיד בלמו מהלך לשבירת החרם של כחול לבן הקואליציה לא הצליחה למנוע הצעות חוק של האופוזיציה
23/02/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
סמוטריץ', ליצמן וגפני [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עוד יום של הפסדים לקואליציה השברירית. חבר הכנסת דוד אמסלם משך (יום ד', 23.2.22) את הצעת החוק שלו להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת ה"מימד החמישי", ששמו של השר בני גנץ נקשר בה. המהלך מהווה מעין מחווה של הליכוד לשר הביטחון, שנאבק מול הקואליציה על חוק הפנסיות בצה"ל.

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם גנץ, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן. הפגישה עסקה באוקראינה, אך נעשה בה גם ניסיון לפתור את המשבר שנוצר בעקבות החרם של כחול לבן. גם מנסור עבאס הצטרף לפגישה. בחלק הפוליטי של הפגישה גנץ הבהיר שמבחינתו יש רק מוצא אחד לפתרון המשבר - קידום חוק הפנסיות בכנסת ובהמשך את שאר החוקים. אחת ההערכות המערכת הפוליטית היא שהתעקשותו של גנץ קשורה ברצונו שעומר ינקלביץ תהיה יו"ר הסוכנות היהודית.

הממשלה התנגדה, ההצעות אושרו
איתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

סיעת כחול לבן הודיעה הבוקר שלא תשתתף בחקיקה הפרטית היום בכנסת, פרט לשלושה נושאים שלדבריה יש בהם פגיעה מהותית או מיידית אם יעברו, ובהן תתנגד כחול לבן יחד עם הקואליציה. הכוונה היא לחוק להגבלת כהונת שופט בית המשפט העליון, הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בעניין הכפלת מחיר הצוללות והקבלת התקופה המרבית לכהונת שופט בית המשפט העליון למשך כהונת ראש ממשלה. לבסוף אושרו כל הצעות החוק של האופוזיציה, ובהן גם ההצעה להגביל את כהונתם שופטי העליון.

בתגובה הודיעו להודעת גנץ, בקואליציה הודיעו כי או שיצטרפו בכל ההצבעות או שכל חוקי האופוזיציה יעברו היום ללא אבחנה, ובהם גם הצעת החוק של ח"כ אמסלם, שמבקשת להקים ועדת חקירה בעניין פרשת המימד החמישי. בסביבת גנץ השיבו: מדובר על קריאה טרומית. שיחקרו, אין לנו שום בעיה". כאמור, אמסלם משך את הצעתו בעניין.

מהלך לשבירת החרם
עידית סילמן וניר ברקת [דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד בלמו ברגע האחרון מהלך שניסו לקדם בקואליציה השבוע שנועד לשבור את החרם של יו"ר כחול לבן בני גנץ ומפלגתו. בכאן חדשות פורסם הבוקר כי בעיצומו של העימות ביום שני, ולאחר הודעת גנץ שכחול לבן לא תצביע על חוקי הקואליציה, הציעו בתקווה חדשה לראשי הקואליציה להעביר חלק מהחקיקה בתמיכת האופוזיציה. לפחות חוק משמעותי אחד, חוק המאפשר לבית המשפט לפסול ראיה שהושגה שלא כדין, ניתן היה לאשר בתמיכת האופוזיציה, לאחר שיחות שנערכו והבנה שהם תומכים בחוק. בתקווה חדשה אמרו שזו הזדמנות להבהיר לגנץ ולכחול לבן שאפשר להסתדר גם בלעדיהם בהצבעות ועל-ידי כך לעקר את החרם שלהם על ההצבעות.

בהעדר רוב, משכה הקואליציה את הצעות החוק שלה שאין לגביהן הסכמה מחשש להפסד, ובזו אחר זו אושרו בטרומית/בקריאה ראשונה הצעות חוק מטעם חברי הכנסת של האופוזיציה, וכל שנותר לקואליציה היה להציע ועדה אחרת שתדון בהכנת החוק לקריאה ראשונה/שנייה, מה שייתור עיכוב בוועדת הכנסת הנשלטת בידי הקואליציה.

הצעות החוק שאושרו הן:
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

  • הצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון - הקבלת התקופה המרבית לכהונת שופט בית המשפט העליון למשך כהונת ראש ממשלה) של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', לקבוע שהכהונה המרבית לכהונת שופט בבית המשפט העליון תהיה זהה לתקופה המרבית לכהונת ראש הממשלה. להצעה זו הוצמדה הצעה של ח"כ אבי מעוז המבקשת לקבוע שכהונת שופט בית המשפט העליון תסתיים בתום 10 שנים מיום תחילת כהונתו בערכאה זו.
  • הצעת חוק צירוף משפחות נפגעי טרור כצד להליך המשפטי (תיקוני חקיקה) של חבר הכנסת אוריאל בוסו, שמוצע לקבוע בה כי רשויות צבאיות ואזרחיות, הנוקטות הליכים שונים ביחס למחבל, כגון הוצאת צווי הגבלה וצווי הריסת בתים, שלילת אזרחות או רישיון ישיבה בישראל או החלטת על שחרור מחבלים במסגרת עסקה, יחויבו לדווח על כך לנפגעי פעולות המחבל או לבני משפחותיהם, ולאפשר להם להביע את עמדתם בנושא גם בפני בית משפט הדן בכך. כן מוצע להחיל את הוראות חוק זכויות נפגעי עבירה בבתי משפט צבאיים.
  • הצעת חוק סיוע למשפחות ברוכות ילדים (תיקוני חקיקה) של חבר הכנסת משה אבוטבול, שמוצע בה להגדיל את סכום קצבת הילדים, כך שהקצבה בעד הילד הראשון תהיה בסכום של 300 ש"ח, בעד הילד השני - 350 שקל, בעד הילד השלישי - 400 ש"ח, ובעד הילד הרביעי ואילך - 500 ש"ח. כמו-כן מוצע להעניק הנחה בארנונה למשפחה עם ארבעה ילדים או יותר בשיעורים המפורטים בהצעת החוק.
  • הצעת חוק פיקוח על בתי ספר (תיקון - איסור התחזות לגננת), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת קטי קטרין שטרית ומיכאל מלכיאלי. מוצע בה לקבוע כי התחזות לגננת או שימוש בתואר גננת ללא אישור רשמי מהווים עבירה פלילית שמבצעה צפוי למאסר שנה או לקנס.
  • הצעת חוק להגדלת שיעור ההשתתפות בכוח העבודה ולצמצום פערים חברתיים (מענק עבודה) (תיקון - גיל העובד), של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ויצחק פינדרוס. מוצע בה להוריד את גיל הזכאות למענק עבודה מגיל 23 לגיל 21, הן לגבי עובד והן לגבי עצמאי.
  • הצעת חוק פיצוי עסקים קטנים בשל אירועי איבה מתמשכים או מצב חירום כלכלי של חבר הכנסת יצחק פינדרוס. מוצע בה להקים ועדה ממשלתית לעניין אירועי איבה מתמשכים או מצב חירום כלכלי, שתורשה להכריז על מצבים כאמור לפי נתונים כלכליים של רשות המיסים, ובהתאם להכרזה זו לחייב את המדינה לפצות עסקים קטנים באזורים שנפגעו ממצבים אלה.
  • הצעת החוק לעידוד תחבורת אופניים של חבר הכנסת יריב לוין. מוצע בה לייצר מספר הסדרים הנוגעים לתנועת אופניים: ראשית, מוצע להקצות מקומות חניה לאופניים במרכזי תחבורה, לאפשר נסיעה עם אופניים בתחבורה הציבורית ללא תוספת תשלום ולתת סמכות לשר התחבורה בהתייעצות עם שר האוצר לתקן תקנות שיתמרצו שיווק אופניים ונסיעה באופניים לעבודה. שנית, מוצע לתקן מספר חוקים: בפקודת העיריות מוצע לתת סמכות לעירייה לפתח שבילי אופניים; בחוק התכנון והבניה מוצע לחייב רשות מקומית שיש בה מעל 30,000 תושבים להגיש לוועדה המקומית תוכנית לשבילי אופניים, כמו-כן מוצע שבתוכניות עם ייעוד לדרך ייכללו שבילי אופניים, ושבבנייני ציבוריים, מסחריים ועסקיים יותקנו חניות לאופניים; בחוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מוצע להוסיף לתפקידיה ייעוץ לחינוך תעבורתי לנסיעה באופניים וסלילת שבילי אופניים.
  • הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (הגבלת סכום אגרת רישיון רכב) של חברי הכנסת אחמד טיבי ואוסאמה סעדי. מוצע בה להגביל את סכום אגרת רישיון הרכב לרכב שאינו מסחרי לסכום השווה לעד עשרה אחוזים מהשכר הממוצע לפי חוק הביטוח הלאומי.
  • הצעת חוק החזקת תכשיר אפינפרין במוסדות חינוך ובמקומות ציבוריים (תיקון - החזקת תכשיר אפינפרין בבית אוכל), של חבר הכנסת איתמר בן-גביר. מוצע בה לחייב מחזיק או בעלים של בית אוכל להחזיק בו תכשיר אפינפרין, בדומה לחובה המוטלת על מוסדות חינוך. עוד מוצע כי החזקת תכשיר אפינפרין תהיה תנאי לקבלת רישיון או היתר זמני לבית האוכל לפי חוק רישוי עסקים, וכי הפרת הוראות החוק תהווה עבירה פלילית שבשלה יוטל קנס.
  • הצעת חוק דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות מופחתים למי שפרש פרישה מוקדמת (תיקוני חקיקה) של חבר הכנסת פטין מולא. מוצע בה לקבוע כי עובד שפרש פרישה מוקדמת וסכום הפנסיה החודשית שלו נמוך מגובה השכר הממוצע, ישלם דמי ביטוח בריאות ודמי ביטוח לאומי מופחתים.
  • הצעת חוק עמדות טעינת רכבים חשמליים בתחנות דלק, התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת יריב לוין וגילה גמליאל. מוצע בה לקבוע הסדר לעניין הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בתחנות דלק, ובתוך כך לקבוע את מספר העמדות שיוצבו, חובת דיווח למשרד האנרגיה על תקלות ותיקון של תקלות בעמדות טעינה כאמור, הסדר לעניין מענק מאוצר המדינה לטובת הקמת עמדות הטעינה בתחנות הדלק, ומועדים להקמתן.

תאריך:  23/02/2022   |   עודכן:  23/02/2022
עידן יוסף
+נעצר חשוד שאיים על מנסור עבאס: "סופו קרב"
23:29 23/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרסום ראשון ב-News1: כתב אישום הוגש נגד גבר בן 32 שנכנס לשטח המדינה ללא היתר בכמה הזדמנויות  ▪  הוא נאשם ששלח ליועצו של יו"ר רע"ם איום שבו נכתב: "תגיד לסוכן המוסד שלך שהסוף שלו התקרב"
עבאס. איום בסלולר [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+בנט מנסה לפתור את משבר חוק הפנסיות הצבאיות
18:44 23/02/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום עם כל ראשי מפלגות הקואליציה בנפרד, במטרה לבדוק אם השר בני גנץ מוכן לשינויים קלים בחוק הפנסיות לפני הקריאה הראשונה - ואם לא: לבדוק אם ניצן הורוביץ ומרב מיכאלי יסכימו להעביר את הקריאה הראשונה בנוסח המקורי בהנחה שתתוקן בועדה. מחר בערב ייפגשו כל ראשי הסיעות יחד (כאן חדשות).
+שכר היועצים הפרלמנטריים יעלה ב-16%
16:43 23/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שכר הממוצע של היועצים הפרלמנטריים עומד כיום על כ-9,000 שקל ברוטו. סכום זה לא כולל את התוספות לשכרם בגין הוצאות. אחרי העלאת השכר צפוי השכר הממוצע לעמוד על כ-10,400 שקל בחודש  ▪  באפריל 2022 יקבלו היועצים הפרלמנטריים תוספת של 10% לשכר היסוד ובינואר 2023 תוספת של 6% לשכר היסוד
(החזר ההוצאות יוצמד למדד ויעלה ב-2.8% [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נתניהו דורש ביטול מינוי זועבי: "לא מכירה בישראל כמדינה יהודית"
15:18 23/02/22  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו: "בנט ולפיד ממשיכים במכירת החיסול של הציונות לטובת ההישרדות הפוליטית שלהם. ההחלטה שלהם למנות את ח״כ זועבי לקונסולית בסין היא שערורייה. לא ייתכן שמי שתייצג את מדינת ישראל באחת המעצמות החשובות בעולם תהיה מי שלא מכירה בישראל כמדינה יהודית ומתנגדת להמנון הלאומי שלנו. אני דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום".
+מרכז שליטה ינטר הפרות של אסיר שהואשם באלימות במשפחה
13:49 23/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בנוסף יופעלו גם אופנוענים של החברה שתזכה במכרז. אלה יתחייבו במכרז להגיע אל האישה בסיכון תוך פחות מ-7 דקות, על-מנת להגן עליה. בשעה שהמשטרה תוזעק להגיע אל מפר האיזוק  ▪  היו"ר מירב בן-ארי: "אם בחודש מאי אני פותחת את מושב הקיץ ואין להם את הצעת החוק האזרחית, אנחנו מתקדמים"
היו"ר בן-ארי. "תוך פחות מחצי שנה החוק עובר" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+הצעת החוק של מעוז להגבלת שופטים עברה בקריאה טרומית
13:32 23/02/22  |  מירב ארד
הצעת החוק שהגיש יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז עברה (יום ד') בקריאה טרומית. על פי ההצעה, תוגבל כהונתם של שופטי העליון כפי שמוגבלת כהונתם של הרבנים הראשיים לישראל. בהסבר להצעת החוק נכתב כי "שופטי בית המשפט העליון מצויים תחת עומס רב מידי יום. עומס זה שוחק את השופטים ומביא לכך שלאחר מספר שנים השופט אינו יכול לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. עם זאת, השופטים ממשיכים למלא תקן בבית המשפט העליון עד לצאתם לקצבה בהתאם לסעיף 7(1) לחוק-יסוד: השפיטה. כלומר, עד לגיל 70, או עד לפרישתם מרצון. לכן, מוצע להגביל את כהונתם של שופטי העליון ל-10 שנים. כך יעלה אמון הציבור בבית המשפט העליון בפרט ובמערכת בתי המשפט בכלל".
+תחילת הניסוי ברכב ללא נהג צפויה במחצית השנייה של 2022
13:09 23/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את התשתית החוק לניסוי לשימוש ציבורי ברכבים ללא נהג  ▪  היו"ר ביטון: יש לקוות שהצעת החוק לא תיתקע במליאה  ▪  השרה מיכאלי: פריצת דרך מרגשת - חשוב שהניסוי יערך לא רק במרכז אלא גם בנגב ובגליל
(שרת התחבורה מרב מיכאלי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פטין מולא / Patin  Mula   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קטרין שטרית / Kathrin  Shitrit   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצעות האופוזיציה התקבלו במליאה; הליכוד סייע לחרם של גנץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יש
23/02/22 19:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
המשנה למנכ"ל המשרד לבט"פ, אליעזר רוזנבאום דיווח (יום ד', 23.2.22) לוועדה לביטחון פנים על עבודת המטה בהכנת הצעת החוק בעניין איזוק אלקטרוני לאסירים משוחררים שהואשמו בעבירות אלימות במשפחה. המשרד מכין למעשה שתי הצעות חוק - בעדיפות ראשונה המסלול האזרחי, המיועד לאסירי אלמ"ב משוחררים ברמת מסוכנות גבוהה, וכן לגבי מי שהוצא לגביו צו הגנה, והוא מפר אותו. הצעת החוק השנייה תעסוק בהליך פלילי, כנגד מי ששוחררו ממעצר בתנאי הרחקה או מעצר בית.
23/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 23.2.22) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את פקודת התעבורה, העוסקת בהפעלת רכב עצמאי (אוטונומי) ורכב בעל עצמאות מותנית, בישיבה בהשתתפות שרת התחבורה, ח"כ מרב מיכאלי.
23/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סיעת כחול לבן הודיעה (יום ד', 23.2.22) כי היא לא תשתתף בהצבעות במליאת הכנסת, להוציא שלושה חוקים של האופוזיציה שהיא מתנגדת להן. זאת, במחאה של שר הביטחון בני גנץ על העיכוב בקידום חוק הפנסיות של אנשי הקבע.
23/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד', 23.2.22) את תקנות שר הביטחון, בני גנץ, המבקשות להגדיל את הניכוי החודשי מתגמולי נכי צה"ל עבור פוליסת הביטוח החיים הקבוצתית החדשה. חוק הנכים מסמיך את שר הביטחון לקבוע בתקנות, באישור ועדת העבודה והרווחה, את הסכום המקסימלי שמותר לנכות בכל חודש.
23/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ג', 22.2.22) דיון שני, הנוגע לפעילות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) ופילוח פעילותה לפי מגזרים ושפות. במהלכו, מתחו חברי הכנסת ביקורת נוקבת על תשובות נציגות הלפ"מ לשאלות הרבות שנשאלו לעניין אופן חלוקת עוגת תקציבי הפרסום למגזרים השונים, כאשר ציינו כי התשובות אינן מספקות וכי נציגי הלשכה לא הסיקו מסקנות מהדיון הקודם בנושא, ולא מעמידים תשובות מתאימות לעניין הפערים הגדולים בין הפרסומים למגזרים השונים, ובאמצעי המדיה השונים.
23/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il