|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
ילדה בתחנת מטרו שהפכה למקלט, קייב [צילום: אמיליו מורנטי, AP] אתר פגיעה של הפצצה רוסית, קייב [צילום: ודים גרידה, AP]

רוסיה שוב מתקדמת בכל החזיתות; <br>אוקראינה מאטה אותה, בייחוד בקייב

ארה"ב ובריטניה: האוקראינים הצליחו להאט את ההתקדמות הרוסית ארה"ב משגרת לאוקראינה ציוד ב-350 מיליון דולר מקורות אמריקנים: כוחות מיוחדים רוסים נכנסו לקייב ובידיהם רשימות חיסול
26/02/2022  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות
שידור חי: המלחמה באוקראינה / France 24

צבא אוקראינה מצליח להחזיק מעמד בקייב, למרות נחיתותו הניכרת בכוח אדם ובציוד מול הפולשים הרוסים - אומרים (מוצ"ש, 26.2.22) הפנטגון ומשרד ההגנה הבריטי. עם זאת, לא ברור כמה זמן יוכלו האוקראינים לבלום את הרוסים, אשר הודיעו שחידשו את ההתקדמות בכל החזיתות לאחר הפוגה שנועדה לראות האם יתקיימו שיחות בין המדינות. משרד ההגנה הבריטי מעריך, כי כיבושה של קייב הוא המטרה המרכזית של רוסיה.

כתבים מערביים מדווחים מקייב על שקי חול ברחובות, מכוניות שרופות ועמדות מרובות של חיילים. הרכבת התחתית הפסיקה את פעילותה ותחנותיה משמשות כעת כמקלטים ציבוריים מפני ההפגזות הרוסיות; העיר מצויה בעוצר מהערב בשעה 17:00 ולפחות עד מחרתיים בשעה 08:00. נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, אמר הבוקר, כי "גורל המדינה מוכרע כעת". זלנסקי פרסם סרטון בו הוא נראה, בלתי מגולח, מהלך ברחובות קייב - כהוכחה לכך שבכוונתו להישאר בה, למרות שאמר אתמול שהוא "היעד מספר אחת" של הרוסים.

נכון לשעות אחר-הצהריים הואטה ההתקדמות הרוסית באוקראינה, כנראה בשל קשיים לוגיסטיים והתנגדות עזה - אומר משרד ההגנה הבריטי. לדברי הפנטגון, רוב 150,000 החיילים שריכזה רוסיה לאורך גבול אוקראינה כבר נכנסו למדינה, אך "הם מתוסכלים בשל העדר התנופה" ונתקלים בהתנגדות במיוחד בצפון המדינה. עוד ציין הפנטגון, כי למעלה ממחצית הכוח הלוחם של רוסיה מצוי כעת באוקראינה, אך רוסיה אינה שולטת בעיר כלשהי ובמרחב האווירי של המדינה.

זלנסקי טען, כי ארצו מצליחה להתגונן נגד הפולשים, אם כי שב וקרא למערב לסייע לה בנשק ובתחמושת. הפנטגון מסר, כי ארה"ב משגרת לאוקראינה נשק בשווי 350 מיליון דולר, כולל טילי נ"ט מתקדמים מסוג "ג'וולין", תחמושת, אפודי מגן ועוד. הציוד מועבר ממחסני הצבא האמריקני בגרמניה, בדרך היבשה (בפולין).

הכוחות הרוסיים מתמקדים בשלושה צירים: קייב בצפון, חרקוב בצפון-מזרח וחרסון בדרום. רוב המומחים המערביים צופים, כי בסופו של דבר - וכנראה בקרוב - תבוא לידי ביטוי העליונות המספרית והטכנולוגית המוחלטת של רוסיה, כולל בקרב על קייב. אנשי כוחות מיוחדים רוסיים כבר נכנסו ככל הנראה לקייב, כאשר בידיהם רשימות של פוליטיקאים אוקראינים בכירים, אנשי אקדמיה ועיתונאים במטרה לחסל או לשבות אותם - אומרים מקורות אמריקניים.

פקק של שישה ק"מ בגבול
אזרחים מתחמשים בקייב [מיכאיל פלינצ'ק, AP]

ראש מודיעין החוץ הבריטי (MI6), ריצ'רד מור, העריך היום, כי רוסיה לא תוכל לנצח במלחמה באוקראינה – משום שגם אם כצפוי תגבר בתחום הצבאי, היא לא תוכל להבטיח לעצמה ניצחון מדיני. מור הביע את התפעלותו מדוח של פרופ' לורנס פרידמן, מומחה לענייני צבא, ולפיו פוטין ייכשל משום שהעריך בחסר את יכולתה הצבאית של אוקראינה ואת הנחישות של אזרחיה להגן על ארצם. לדברי מור, מסקנתו של פרידמן הגיונית מאוד.

ברחבי אוקראינה נמשכת ההסתערות על הכספומטים במטרה להוציא כספים במזומן. צילומי לווין בגבול המערבי של אוקראינה מצביעים על פקק תנועה באורך של שישה קילומטרים, של מי שמנסים לצאת ממנה – בעיקר לפולין. נציב האו"ם לפליטים מסר היום, כי 150,000 אוקראינים כבר עזבו את ארצם. בשבוע שעבר העריך האו"ם, כי מספר הפליטים עלול להגיע ל-5-2 מיליון. הכוחות האמריקניים המוצבים בפולין נערכו לסייע לפליטים.

שרת החוץ הגרמנית, אנאבלה בירבוק, אמרה היום לעמיתה הסיני, יאנג יי, כי לסין יש "אחריות מיוחדת" לגבי המתרחש באוקראינה. סין נמנעה אתמול בהצבעה במועצת הביטחון על ההצעה לגנות את רוסיה – אשר הופלה כצפוי בווטו רוסי. סין ממשיכה לשמור על זהירות ונמנעת מלגבות או לגנות את רוסיה, אולי בניגוד לציפיותיו המוקדמות של הנשיא ולדימיר פוטין. ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי – שגם ארצו נמנעה בהצבעה – הציע לסייע בתיווך בין הצדדים.

תאריך:  26/02/2022   |   עודכן:  26/02/2022
איתמר לוין
+צבא רוסיה נכנס לתוך העיר חרקוב
09:15 27/02/22  |  איציק וולף
כוחות צבא רוסיים נכנסו לעיר חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה. כך הודיעו (יום א', 27.2.22) שלטונות אוקראינה. על-פי הדיווח מתנהלת לוחמה ברחובות העיר בין כוחות אוקראינים לכוחות רוסיים.

העיר חרקוב מרוחקת כ-20 קילומטרים מן הגבול שבין אוקראינה לרוסיה. בסרטוני וידאו שפורסמו ברשתות החברתיות ניתן לראות כלי רכב משורינים רוסיים נוסעים ברחובות העיר.
מפת הפלישה הרוסית לאוקראינה נכון ל-26 בפברואר 22 [צילום: מתוך ויקיפדיה]
+אפשר להכאיב לפוטין - אבל האם המערב באמת רוצה
06:57 27/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המכה הקשה ביותר לפוטין תהיה החרמת הרכוש העצום שמחזיקים בחו"ל האוליגרכים המושחתים הקרובים אליו. אלא שהדבר יחייב את המערב להילחם בכל מלביני ההון, כולל בשחיתות שלו עצמו
(שאלת טריליון הדולר [צילום: AP])
+רוסיה תנותק בפועל מ"סוויפט";
הקרמלין לא יוכל לממש מט"ח
06:56 27/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שורה של בנקים רוסיים ינותקו ממערכת התשלומים הבינלאומית והאיחוד האירופי אומר שבפועל סחר החוץ הרוסי ישותק  ▪  הבנק המרכזי של רוסיה לא יוכל לרכוש רובלים כדי לממן את פעילותו  ▪  רוסיה הפגיזה את קייב, אך בריטניה אומרת שהפלישה אינה מתקדמת כפי שתכנן הקרמלין
שידור חי: המלחמה באוקראינה / Euronews
עתודות של 630 מיליארד דולר [צילום: פאבל גולובקין, AP]
בנק VTB. יעד מרכזי לעיצומים המערביים
+מקצת הבנקים הרוסיים ינותקו ממערכת הסליקה
00:54 27/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הנציבות האירופית, צרפת, גרמניה, איטליה, בריטניה, קנדה וארה"ב הודיעו שינתקו בנקים רוסיים מסוימים ממערכת ה-Swift  ▪  לבנק המרכזי הרוסי לא יתאפשר לפרוס את העתודות הבינלאומיות שלו
הבנק הרוסי של רוסיה במוסקבה [צילום: AP]
+ניתוק רוסיה מה"סוויפט" יפגע בחברות אירופיות הפועלות ברוסיה
22:48 26/02/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
האוקראינים ממשיכים ללכוד סוכני חבלה רוסים שעושים מאמץ לבצע פעולות חבלה ואיסוף מודיעין בקייב  ▪  הולנד, בלגיה וגרמניה יספקו נשק לאוקראינים  ▪  תמונת מצב
(פגיעה ישירה בקייב [צילום: מן הטלוויזיה])
+אלפי רוסים נעצרו בהפגנות נגד השלטון
22:12 26/02/22  |  עידן יוסף
לפחות 2,692 מפגינים ברוסיה נעצרו לאחר שמחו נגד המלחמה. אלפי רוסים הפגינו ברחובות מוסקבה, סנט פטרסבורג וביותר מ-50 ערים רוסיות נוספות.
+שרי החוץ האירופים ידונו בניתוק רוסיה ממערכת הסליקה
22:08 26/02/22  |  עידן יוסף
גורמים באיחוד האירופי: שרי החוץ האירופים ייפגשו מחר לדון בסוגיית ניתוק רוסיה ממערכת הסליקה הבנקאית (Swift). כזכור, עד כה גרמניה איטליה ושורה של מדינות נוספות מתנגדות (כאן חדשות).
+"פוטין לא היה פולש לאוקראינה אם טראמפ היה נשיא"
22:06 26/02/22  |  עידן יוסף
‏סקר שנערך על-ידי מרכז הרווארד למחקרים פוליטיים חשף כי 62% מהאמריקנים חושבים כי פוטין לא היה פולש לאוקראינה אם טראמפ היה נשיא. כמו-כן, 39% מהדמוקרטים ו-85% מהרפובליקנים מאמינים שטראמפ היה גורם לפוטין לחשוב פעמיים אם לפתוח במלחמה.

+נשיא פולין: תומכים בהצטרפות אוקראינה לאיחוד האירופי "בהליך מהיר"
22:01 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא פולין, אנדז'יי דודה: תומכים בהצטרפות אוקראינה לאיחוד האירופי "בהליך מהיר".

+רשת החשמל האוקראינית תנותק מבלארוס
21:59 26/02/22  |  עידן יוסף
אוקראינה הודיעה שתנתק את רשת החשמל שלה מהרשת המשותפת עם בלארוס. זאת לאחר שגם בלארוסים תקפו את אוקראינה.
+יו"ר הפרלמנט האוקראיני ביקש מיו"ר הכנסת לקדם פסגה רוסית-אוקראינית בישראל
21:15 26/02/22  |  עידן יוסף
יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי שוחח בצאת השבת עם עמיתו האוקראיני, יושב-ראש הראדה, רוסלן סטפנצ'וק. לוי הביע הזדהות עם העם האוקראיני בשעה הקשה הזו, השתתף בצערו על האבדת בנפש שנגרמו במהלך הימים האחרונים והוסיף: "ההתקפה הרוסית על אוקראינה מהווה הפרה בוטה של הסדר הבינלאומי״.

במהלך שיחתם עידכן יושב-ראש הכנסת כי בימים הקרובים צפויה לצאת מישראל טיסה הכוללת משלוח הומניטרי לאוקראינה וכן הביע את תקוותו להפסקת האלימות.

יושב-ראש הראדה סטפנצ׳וק הודה ללוי ולעם בישראל על תמיכתם באוקראינה בשעה קשה זו. כמו-כן, ביקש לקדם את היוזמה של פסגה רוסית-אוקראינית בישראל.
+הצבא הרוסי מציג: צילומים ראשונים מתחנת הכוח בצ'רנוביל
20:17 26/02/22  |  עידן יוסף
הצבא הרוסי מציג את הצילומים הראשונים מהשטח שנכבש לאחרונה של תחנת הכוח הגרעינית בצ'רנוביל. בסרטון: מדידת רמת הקרינה סביב הכור הישן.
+ביידן: מלחמה ברוסיה תפתח מלחמת עולם שלישית
20:06 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תוקף את רוסיה: "יש שתי אפשרויות - או להילחם ברוסיה ולהתחיל מלחמת עולם שלישית או לגרום למדינה שפועלת בניגוד לחוק הבינלאומי לשלם מחיר כבד. אלו העיצומים הנרחבים בהיסטוריה. פוטין ניסה להפריד את נאט"ו, זה לא קרה ולא יקרה. רוסיה תשלם מחיר כבד בטווח הקצר ובטווח הארוך".
+הצבא הרוסי מתקרב לתחנת הכוח הגרעינית הגדולה ביותר באירופה
20:03 26/02/22  |  עידן יוסף
כוחות הצבא הרוסי מתקרבים לתחנת הכוח הגרעינית זפוריז'יה - הגדולה ביותר באירופה. כך נמסר לסוכנות רויטרס.

+זלנסקי: טורקיה ואזרבייג'ן הציעו לשמש כמתווכות עם רוסיה
19:51 26/02/22  |  עידן יוסף
נשיא אוקראינה זלנסקי במסר לאומה: "נילחם עד שנשחרר את המדינה, הנחישות של העם האוקראיני שיבשה את התוכניות של רוסיה לכיבוש אוקראינה". עוד אמר: "טורקיה ואזרבייג'ן הציעו לשמש כמתווכות עם רוסיה".
+רוסיה אוסרת טיסות אליה מבולגריה, מפולין ומצ'כיה
19:12 26/02/22  |  עידן יוסף
רוסיה אוסרת על חברות טיסה מבולגריה, מפולין ומצ'כיה לטוס במרחב האווירי שלה - כתגובה להחלטתן לאסור טיסה של חברות תעופה רוסיות בשטחן.
מדינות אירופיות שסגרו את השמיים שלהן לתנועת מטוסים רוסיים
+אתר הקרמלין שוב קרס
19:10 26/02/22  |  עידן יוסף
בפעם השנייה היום - אתר הקרמלין קרס. ישנם דיווחים לא מאומתים על התקפות סייבר נגד אתרי אינטרנט של משרדי ממשלה נוספים ברוסיה.
+ישראל ופולין מסיימות את המשבר הדיפלומטי ביניהן
19:08 26/02/22  |  עידן יוסף
בשל הלחימה: ישראל מסיימת את המשבר מול פולין, שנוצר על-רקע החוק הפולני בנושא השואה, ושולחת את השגריר לוורשה אחרי עיכוב של חצי שנה.
+למעלה מאלף מפגינים בתל אביב נגד המלחמה באירופה
19:06 26/02/22  |  עידן יוסף
גם בחיפה התקיימה הפגנת הזדהות עם האוקראינים.
+תפנית: גרמניה תעביר טילי נ"ט לאוקראינה
19:04 26/02/22  |  עידן יוסף
גרמניה מבצעת תפנית ותעביר לאוקראינה 400 טילים נגד טנקים. מדובר במהלך יוצא דופן.
+הערכה: סוכנים רוסיים מכשירים בקייב פלישה קרקעית
19:03 26/02/22  |  עידן יוסף
גורמי ביטחון אוקראינים מעריכים כי סוכנים רוסים לנים בבתי מלון בקייב כדי להכשיר כניסת כוחות קרקעיים לעיר.
+הקבינט יכונס בראשון אחר-הצהריים
19:01 26/02/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה יכנס מחר את הקבינט המדיני-ביטחוני בשעות אחר-הצהריים במשרד ראש הממשלה. הדיון יעסוק בפלידה הרוסית לאוקראינה והשלכותיה על ישראל.
+ראש העיר קייב הכריז על עוצר מ-17:00 עד יום שני
14:45 26/02/22  |  יואב יצחק
ראש העיר של קייב, ויטלי קליצ'קו, הכריז על עוצר בקייב בימים 28-26 בפברואר שיהיה בתוקף החל מהערב ב-17:00 ועד יום שני ב-08:00 בבוקר. קליצ'קו אמר שהעוצר נחוץ "למען הגנה יעילה יותר על הבירה ובטיחות תושביה". הוא הזהיר כי אזרחים שימצאו ברחוב במהלך העוצר "ייחשבו חברים בקבוצות חבלה וסיור של האויב". העוצר נועד לאפשר לחיילי אוקראינה ולאזרחים החמושים לפעול ביעילות גבוהה יותר נגד חיילים רוסים.
ויטלי קליצ'קו. עוצר להגנה [צילום: אתר מועצת קייב]
+שלטונות אוקראינה מבקשים מהצלב האדום להוציא מתחומה אלפי חיילים רוסים שנהרגו
14:12 26/02/22  |  יואב יצחק
שלטונות אוקראינה מבקשים מהצלב האדום להוציא אלפי גופות של חיילים רוסים שנהרגו בקרבות מול חיילי אוקראינה. לטענתן, הרשויות ברוסיה לא מודיעות לאזרחיהן על ההרוגים במלחמה נגד אוקראינה. המדובר, לטענת אוקראינה, בכ-3,500 גופות של חיילים רוסים שנהרגו בתוך יומיים.

סגנית ראש ממשלת אוקראינה, אירינה ורשצ'וק, אמרה בתדרוך לכלי התקשורת: "אנו מבקשים מהצלב האדום הבינלאומי לסייע בהוצאת גופות החיילים הרוסים לפדרציה הרוסית. מדובר באלפי גופות של פולשים. זהו צורך הומניטרי - ואנו מבקשים שגופות הפולשים הרוסים יעזבו את השטח של אוקראינה ויועברו לפדרציה הרוסית. הפדרציה הרוסית צריכה לדעת כמה גופות כאלה וכמה כובשים יש היום על אדמת אוקראינה".
סגנית ראש הממשלה: רוסיה לא מדווחת על החיילים שנהרגו
+זלנסקי ביקש מבנט לתווך בין אוקראינה לרוסיה
14:12 26/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בשיחה שקיים הנשיא האוקראיני עם ראש הממשלה בנט, ביקש סיוע זלנסקי מישראל לתיווך בין הצדדים  ▪  השגריר האוקראיני: "דיף לקיים את המגעים בירושלים ולא במינסק"
זלנסקי-פוטין. ישראל תתווך? [צילום: לשכת העיתונות הנשיאותית האוקראינית/AP ולשכת העיתונות הנשיאותית הרוסית/AP]
+מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית
12:05 26/02/22  |  מירב ארד
אזרח אוקראיני מתעד תוך כדי נסיעה ברכב מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית.
+לפיד הנחה: צוות השגרירות הישראלית יעבור ללון בצד הפולני
12:04 26/02/22  |  מירב ארד
שר החוץ יאיר לפיד הנחה את צוות השגרירות הישראלית שנמצא בעיר לבוב שבמערב אוקראינה לעבור ללינה בצד הפולני. "צוות השגרירות יעבור מדי יום את הגבול לאוקראינה על-מנת להמשיך בעבודתם הדיפלומטית ולסייע לאזרחי ישראל לצאת מאוקראינה", הודיע השר לפיד.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רוסיה שוב מתקדמת בכל החזיתות; אוקראינה מאטה אותה, בייחוד בקייב
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ביקש מראש הממשלה בנט לתווך במו"מ מול רוסיה. "הוא מאמין שישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה שיש לה יחסים טובים גם עם רוסיה וגם עם אוקראינה, ואפשר להשתמש בה כדי שתסייע", אמר שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, בראיון ל-CNN. לדבריו, עדיף לקיים את המגעים בירושלים ולא במינסק - בירתה של בלארוס, הנחשבת לבעלת בריתה של רוסיה.
26/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
רוסיה הטילה הלילה (יום שבת, 26.2.22) וטו על טיוטת החלטה של מועצת הביטחון של האו"ם לגנות על הפלישה הרוסית לאוקראינה. סין, איחוד האמירויות הערביות והודו נמנעו מההצבעה על הטקסט שנוסח על-ידי ארצות הברית. 11 המדינות הנותרות החברות במועצה הצביעו בעד. הצעת ההחלטה צפויה להתקבל על-ידי העצרת הכללית של האו"ם, המונה 193 חברות.
26/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
החששות של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, מתאמתים: חיילי רוסיה חדרו לרחובות קייב ומנהלים קרבות פנים אל פנים כדי להרוג חיילים אוקראינים. כניסת חיילי רוסיה נערכת מאז הלילה, לאחר ירי טילי שיוט וארטילריה למטרות צבאיות בתוך קייב וכן למוסדות השלטון במדינה. מאות נהרגו במהלך הלילה, משני הצדדים. אזרחים בקייב התעמתו גם הם מול חיילי רוסיה.
26/02/2022  |  יואב יצחק  |   חדשות
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פקד על צבא רוסיה לכבוש את מוסדות השלטון באוקראינה. זו הפקודה הראשונה הניתנת ברוח זו, במגמה ברורה: לתפוס את הפרלמנט האוקראיני, ובאמצעותו להשתלט על המדינה המונה כ-40 מיליון איש. אם אכן ישיג את מטרתו, יוכל פוטין לקצר את המלחמה ולהגביר את האיום והלחץ על פולין, מולדובה ומדינות נוספות.
25/02/2022  |  יואב יצחק  |   חדשות
לאור המצב באוקראינה, פנה (יום ו׳, 25.2.22) יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי במכתב למרכז האופוזיציה ח״כ יריב לוין בבקשה להקים את ועדת העלייה והקליטה של הכנסת, כדי לאפשר לכנסת לדון ולפקח על היערכות הממשלה לקליטתם של אלפי עולים מאוקראינה.
25/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il