|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
ישיבת הממשלה שקדמה לדיון בקבינט [צילום: יואב ארי דודקביץ/ פול פלאש 90]

בנט בפרופיל נמוך: "ישראל לא העניין כרגע"

דיון הקבינט המדיני ביטחוני בנושא אוקראינה נמשך כשעתיים שרת הפנים שקד הוסיפה: "האינטרס הישראלי הוא לשתוק" ראש הממשלה לשרים: "צריך לשמור על פרופיל נמוך" רק מעטים מיהודי אוקראינה נרשמו לעלייה לארץ
27/02/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

דיון הקבינט המדיני ביטחוני בנושא אוקראינה נמשך (יום א', 27.2.22) כשעתיים. ראש הממשלה נפתלי בנט שב וביקש מהשרים בישיבת הקבינט למעט בהתבטאויות: "ישראל לא העניין כרגע במשבר הזה. צריך לשמור על פרופיל נמוך". שרת הפנים איילת שקד הוסיפה: "האינטרס הישראלי הוא לשתוק".

במהלך הדיון דנו השרים בין היתר בנושא העלייה של יהודים מאוקראינה. ההערכה היא כי ישנם כ-200,000 יהודים. בסוכנות היהודית אמרו כי קיבלו בקשות מכמה אלפים אוקראינים - אך שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה ונתיב אמרו כי בשלב זה רק כ-400 הגישו בקשות באמצעים אלקטרוניים. הקושי המרכזי, כך עלה בדיון, הוא העובדה שהאזרחים מסוגרים בבתים ולמעשה קשה להביא אותם לארץ.

בהיבט הכלכלי, שר האוצר אביגדור ליברמן אמר כי מבחינה כספית אין מגבלה על העלייה. שרת האנרגיה קארין אלהרר אמרה כי בכל הנוגע למשק האנרגיה יש מספיק יתירות של פחם לכמה שבועות לפני שנצטרך להשתמש במלאי חירום. עוד הוסיפה כי ההערכה היא שגם ישראל תושפע מעליית מחירי האנרגיה בעקבות המשבר.

בתוך כך, ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו), יו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית ישראל-אוקראינה, הודה לשרת הפנים שקד על שקיבלה את הצעתו לאפשר לאוקראינים השוהים בארץ הארכה של 60 ימים באשרת התייר ללא צורך בהגעה ללשכות.

תאריך:  27/02/2022   |   עודכן:  27/02/2022
עידן יוסף
+הרובל קרס ב-30%, הריבית הוכפלה ל-20%
11:17 28/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
משרד האוצר הרוסי מחייב את החברות המקומיות למכור 80% מהמט"ח שבידיהן בניסיון לחזק את הרובל  ▪  השיחות בין אוקראינה לרוסיה החלו; בכיר רוסי: רוצים להגיע להסכם שיסיים את העימות  ▪  בריטניה: אוקראינה האטה את התקדמות הרוסים לקייב
השער ירד ל-120 רובל לדולר
הוסטמול. עדיין בידי אוקראינה [צילום: אולג סמיאנוב]
+"בעת משבר על האופוזיציה לגלות אחריות"
10:21 28/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אמר בפתח הדיון: "אני קורא להקים את ועדת העלייה והקליטה, ואם זה לא יעשה, נמשיך לטפל בנושא פה, זו חובה של כל חברי הכנסת לא משנה מהיכן הם באים"
(ח"כ קושניר. "להיות מוכנים לקלוט עולים" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+שקיעת המערב
09:35 28/02/22  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
לנוכח חוסר המוכנות והנכונות של אירופה ואמריקה, להיחלץ לעזרת אוקראינה, הלקח ברור גם לנו. נאט"ו נתגלתה כנמר של נייר מול הדב הרוסי. הסדר העולמי הקיים מתערער, ועדיין אין יודעים לאן האירועים הדרמטיים יובילו
סדר עולמי חדש? [צילום: פאבל גולובקין, AP]
+הריבית ברוסיה מזנקת מ-9.5% ל-20%; התמתנות בירידת ערך הרובל
09:25 28/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+הוותיקן: מוכנים לסייע בדיאלוג בין רוסיה לאוקראינה
08:48 28/02/22  |  איציק וולף
הוותיקן שברומא הודיע כי הוא מוכן לסייע במשא-ומתן בין רוסיה לאוקראינה. זאת, במטרה להביא לסיום המלחמה באוקראינה. מדינות רבות, ובהן ישראל, הציעו לארח את שני הצדדים כדי לעצור את המלחמה. מו"מ בין הצדדים ייפתח היום (יום שני) בגבול אוקראינה-בלארוס.
האפיפיור פרנציסקוס. מוכן לסייע [צילום: AP]
זלנסקי, פוטין. מגעים למו"מ [צילומים: AP]
+מטוס המטען הגדול בעולם הושמד במתקפה רוסית באוקראינה
08:24 28/02/22  |  איציק וולף
מטוס המטען הגדול בעולם הושמד במהלך מתקפה רוסית על שדה תעופה באוקראינה. הרשויות ברוסיה אישרו כי מטוס האנטונוב מריה 225 עלה בלהבות.
[צילום: ג'נס מאייר, AP]
+NIET!
08:21 28/02/22  |  אילן שיינפלד   |   לרשימה המלאה
אם פוטין יצליח באוקראינה, סין תעשה את זה בטיוואן ואירן תעשה את זה בלבנון  ▪  כך, לפני שנבין מה קרה פה, נמצא את עצמנו במלחמת עולם שלישית
(מי הבא בתור [צילום: ואדים גירדה/AP])
+דין אוקראינה לרוסים כדין יהודה ושומרון ליהודים ולקחים ראשונים מהמלחמה
08:10 28/02/22  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
ד"ר מיכאל ברונשטיין, שעלה מברית המועצות עם תואר שלישי במתמטיקה והשכלה רחבה בהיסטוריה צבאית, בייחוד רוסית, מסביר את הגורמים היסודיים שבלעדיהם אין להבין את המלחמה באוקראינה
(חיילים במרכז קייב, אוקראינה [צילום: אמיליו מורנאטי, AP])
+הטיימס: נשכרו 400 שכירי חרב להתנקש בזלנסקי
08:07 28/02/22  |  איציק וולף
יותר מ-400 שכירי חרב רוסיים פועלים בימים אלו בבירת אוקראינה קייב לאחר שקיבלו מן הקרמלין הנחיה להתנקש בחיי נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי. כך דיווח הטיימס הבריטי (יום ב', 28.2.22).

על-פי הדיווח, נמצאים על הכוונת של שכירי החרב, המשתייכים לקבוצה המכונה 'קבוצת וגנר', גם חברי ממשלת אוקראינה. מדובר במיליציה שמנהיגה הוא אחד מבעלי הברית הקרובים של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

עוד דווח כי מאות שכירי החרב הוטסו לאוקראינה מאפריקה לפני כחמישה שבועות במטרה להתנקש בחיי זלנסקי ובחיי שרי ממשלתו. זאת, כהכנה להחלפת השלטון באוקראינה ותמורת סכום כסף גדול.
זלנסקי. שכירי החרב נמצאים כבר כמה שבועות בקייב
+הרובל צלל ב-26% לעומת ערכו ביום שישי
07:36 28/02/22  |  איציק וולף
הרובל הרוסי צנח ב-26% לעומת הדולר לנוכח העיצומים המתרחבים על רוסיה והגיע לשפל של כל הזמנים. הרובל נסחר היום ב-105.27 רובל לדולר, לאחר שביום שישי נסחר ב-84 דולרים.
+גורם בממשל האמריקני: בלארוס תשלח סיוע צבאי לרוסיה באוקראינה
07:30 28/02/22  |  איציק וולף
בלארוס מתכננת לשלוח חיילים לאוקראינה, לסייע לרוסיה בקרבות מול צבא אוקראינה. כך דווח בוושינגטון פוסט על-פי גורם בממשל האמריקני. על-פי הדיווח, ייתכן שכוחות הצבא הבלארוסי יישלחו לשטחה של אוקראינה עוד היום.
+הנפט עולה ב-5.24%: 103 דולר לחבית ברנט
07:07 28/02/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אמש הודיעה חברת הנפט הבריטית BP כי תמכור את אחזקותיה (19.75%) בחברת הנפט הרוסית הממשלתית רוזנפט  ▪  בשווקים המרכזיים באסיה מורגשות ירידות שערים: מדד שנגחאי הסיני ומדד ניקיי היפני יורדים שניהם ב-0.14%  ▪  הנג סאנג יורד בבורסה של הונג קונג ב-1.38%
(BP עשויה לסמן את הדרך לחברות אנרגיה נוספות [צילום: צ'רלי רידל, AP])
+פוטין סובל מהפרעת אישיות קשה בשל שלטון מוחלט
06:10 28/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפסיכולוג איאן רוברטסון והנירולוג דייוויד אואן, לשעבר שר החוץ, מזהים אצל פוטין נרקיסיזם, שגעון גדלות, זיהוי אינטרסים אישיים עם לאומיים, שיפוט מוטעה, חוסר מודעות לסיכונים ובוז נרחב לאחרים
(גנב טבעת יהלום [צילום: AP])
+החרם העולמי על רוסיה מתרחב;
עצרת האו"ם תתכנס מחרתיים
06:10 28/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כינוס החירום של העצרת - ה-11 בלבד מאז 1950, אך להחלטותיה אין משמעות מעשית  ▪  פיפ"א אסרה על רוסיה לארח משחקי כדורגל, האופרה של ניו-יורק תחרים אמנים רוסים, קרן ההשקעות הענקית של נורבגיה תמשוך את השקעותיה מהמדינה
לינקולן סנטר, בית האופרה מטרופוליטן [צילום: נילס אולנדר]
אוסלו. 3 מיליארד דולר ברוסיה
+גם במנהטן: מאות הפגינו נגד פוטין
00:58 28/02/22  |  

[צילום: מיוחד ל-News1]
+הערכת משרד הכלכלה: לא יהיה מחסור בסחורות אך המחירים יעלו
00:53 28/02/22  |  עידן יוסף
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה, רון מלכא, קיים הערכת מצב עם בכירי משרדו על-מנת להעריך את השפעת המשבר הרוסי-אוקראיני על הכלכלה הישראלית, ובעיקר בכל הקשור ליצוא והיבוא לישראל.

במסגרת הדיון הוצגו נתוני הסחר הבילטרלי עם אוקראינה שעומדים על כ-950 מיליון דולר מתוכם כ-250 מיליון דולר יצוא ו-700 מיליון דולר יבוא, התקבלו דיווחים לגבי שיחות שהתקיימו עם יצואנים ויבואנים הסוחרים עם אוקראינה, וכן ניתנה סקירה לגבי העיצומים הבינ"ל השונים שהוטלו על רוסיה והמשמעות שלהם עבור חברות ישראליות.

מן הדיווחים השונים עולה כי לא צפוי מחסור באספקת סחורות חיוניות. עם זאת, ייתכן שתהיינה עליות מחירים בשל קשיי אספקה הנובעים מהלחימה באוקראינה.
+קוסובו מבקשת להאיץ את שילובה בברית נאט"ו
23:46 27/02/22  |  עידן יוסף
שר ההגנה של קוסובו אומר כי קוסובו ביקשה מארצות הברית להקים בסיס צבאי קבוע במדינה ולהאיץ את שילובה בנאט"ו. נשיא פולין ביקש אתמול לקדם במהירות הצטרפות של אוקראינה לאיחוד. אבל גורמים באיחוד האירופי אמרו כי "קשה לראות את זה קורה. ובטח לא מהר כל כך".
+שוויץ עשויה להקפיא את נכסי רוסיה בהרי האלפים
23:37 27/02/22  |  עידן יוסף
‏נשיא שוויץ, איגנציו קאסיס, הזהיר כי מדינתו תישמע להנחיות האיחוד האירופי וצפויה להקפיא את נכסיה של רוסיה בהרי האלפים. לדבריו, בדיון שיערך בקרב מדינות ה-G7, הוא צפוי לבחון הטלת עיצומים כלכליים נגד רוסיה.

30,000 איש הפגינו בשוויץ נגד הממשלה השוויצרית במחאה על כך שעד עתה לא הטילה שום עיצומים כנגד רוסיה וצופה מהצד בפשעים נגד האנושות, כלשונן.

+צפו: פיצוץ עז בצ'רקסי
23:13 27/02/22  |  עידן יוסף
העיר האוקראינית צ'רקסי נמצאת במתקפה רוסית ופיצוץ עז נצפה כתוצאה מהתקיפה. בעיר אומרים כי נראה שההגנה האווירית פעלה היטב, אך ברור שמטרת הכובש היא לפגוע בתשתית האזרחית.
+חברת מטא תגביל חשבונות של ערוצי תקשורת ממלכתיים רוסיים
22:34 27/02/22  |  עידן יוסף
‏חברת מטא, שבבעלותה פייסבוק, אינסטגרם ונוספות, הודיעה כי תגביל חשבונות של ערוצי תקשורת ממלכתיים רוסיים, לבקשת אוקראינה. אתמול הודיעה טוויטר כי תמנע רישוי משתמשים חדשים מרוסיה למניעת הפצת חדשות כזב, ויוטיוב השעתה תשלום עבור ערוצים מרוסיה.
+חברות משלוחים בינ"ל מפסיקות את השירות במדינות הלוחמות
22:26 27/02/22  |  עידן יוסף
חברת UPS הודיעה כי היא עוצרת את שירות המשלוחים לרוסיה ואוקראינה עד להודעה חדשה. גם חברת פדקס הודיעה שהיא משהה את המשלוחים למדינות אלה.

+גם הלילה ישהו תושבי קייב במקלטים
22:25 27/02/22  |  עידן יוסף
ראש עיריית קייב, ויטלי קאליצ'קו: "הלילה שוב הולך להיות קשה, מבקש מהתושבים לישון במקלטים", דוברו של ראש העירייה הבהיר אח"כ כי לא אמר את המיוחס לו . בראיון ל-AP אמר קאליצ'קו: "העיר מוקפת מכל עבריה על-ידי כוחות צבא רוסיה, באופן שאינו מאפשר הימלטות, ועומדת על סף אסון הומניטרי".
+כוחות חיל רגלים רוסי מתקדמים לעבר קייב
21:39 27/02/22  |  עידן יוסף
‏על-פי תמונות הלווין של חברת MAXAR, הוצבו כוחות גדולים של חיל הרגלים הרוסי, המתקדמים לכיוון קייב, ונמצאים כ-64 קילומטרים ממנה. בסוריה מדווחים כי הרוסים מגייסים צעירים כדי להילחם באוקראינה.
+בריטיש פטרוליום הבריטית: נמכור את האחזקה בחברת רוסנפט
21:26 27/02/22  |  איתמר לוין
חברת בריטיש פטרוליום הבריטית, אחת מחברות הנפט הגדולות בעולם, הודיעה שתמכור את אחזקתה בחברת רוסנפט. מדובר ב-20% ששוויים מוערך ב-14 מיליארד דולר; BP לא אמרה מתי וכיצד תבצע מכירה זו, שהיא ללא ספק סבוכה במיוחד לנוכח שווי האחזקה וחוסר הרצון של משקיעים אחרים להיכנס כעת לרוסיה. BP אינה יכולה למכור את המניות בבורסה, משום שרק רוסנפט יכולה להחליט על כך - והמערב גם מונע כעת גישה של חברות רוסיות לשוקי ההון שלו.

+נשיא אוקראינה ביקש מראש הממשלה סיוע צבאי
20:24 27/02/22  |  עידן יוסף
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ביקש מראש הממשלה נפתלי בנט בשיחתם ביום שישי: "סייעו לנו באמצעים צבאיים וכלי נשק". לא היה פירוט בבקשה, אך נאמר שסיוע יתקבל בברכה (כאן חדשות).
+שוטרים אוקראינים פתחו בירי אזהרה לעבר כתב כאן חדשות
20:18 27/02/22  |  עידן יוסף
שוטרים אוקראינים פתחו בירי אזהרה הערב לעבר כתב כאן חדשות דב גיל-הר, שדיווח ליד המלון – והרים ידיים. השוטרים לא זיהו שמדובר בעיתונאי ישראלים וירו באוויר. גיל-הר הוציא בזהירות את הטלפון הנייד שלו והציג את תעודת העיתונאי שלו תוך שהוא קורא: "אל תירו, טלוויזיה ישראלית". עיתונאים מקומיים התערבו לטובת העיתונאי הישראלי. השוטרים התנצלו, הורו לו להיכנס למלון והתקרית הסתיימה.

+שגרירות רוסיה בישראל: לא רוצים ששטח סוריה ישמש לפעולות נגד ישראל
20:15 27/02/22  |  איציק וולף
שגרירות רוסיה בישראל פרסמה הודעה ולפיה רוסיה מקווה שישראל תתייחס בהבנה לסיבות של ההנהגה הרוסית לבצע מבצע מיוחד להגנה על אזרחים בדונבאס. ההודעה התייחסה לסוגיית חופש הפעולה של ישראל בשמי סוריה ולפיה "הדאגות הביטחוניות של ישראל לגיטימיות, לא רוצים ששטח סוריה ישמש לפעולות נגדה".
+אירופה סוגרת את השמים בפני
רוסיה; תממן נשק לאוקראינה
20:05 27/02/22  |  איתמר לוין, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כל המטוסים הרשומים ברוסיה לא יוכלו לטוס בשמי 27 מדינות האיחוד - פגיעה בעיקר באוליגרכים המקורבים לפוטין  ▪  BP הבריטית הודיעה שתמכור את אחזקותיה בחברת רוסנפט - 20% בשווי 14 מיליארד דולר  ▪  האיחוד: מספר הפליטים עלול להגיע ל-7 מיליון
לא רק מטוסי איירופלוט יישארו בחוץ
חרם על ערוץ RT המשרת כערוץ תעמולה לקרמלין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט בפרופיל נמוך: "ישראל לא העניין כרגע"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
האיחוד האירופי סוגר את השמים בשטחו לתנועת כל המטוסים הרשומים מרוסיה – צעד חסר תקדים, ודאי כאשר מדובר במדינה כה גדולה. האיחוד גם יממן רכישת נשק וציוד עבור אוקראינה. צעדים אלו באו (יום א', 27.2.22) במקביל להסכמתן של רוסיה ואוקראינה לקיים שיחות לראשונה מאז הפלישה הרוסית לפני ארבעה ימים, כאשר האיחוד הבהיר מראש שהעיצומים יימשכו בלא קשר למהלכים הדיפלומטיים.
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הורה לכוחות הגרעין של רוסיה לעבור למצב של "כוננות גבוהה" בתגובה למה שהקרמלין מכנה "ההצהרות התוקפניות של ברית נאט"ו". בפגישה עם שר ההגנה שוייגו והרמטכ"ל הרוסי וולרי גרסימוב אמר פוטין בין השאר: "מדינות המערב לא רק נוקטות בצעדים כלכליים לא ידידותיים נגד רוסיה. גם מנהיגיהן של מדינות מובילות בנאט"ו מצהירים הצהרות תוקפניות כלפי רוסיה - ולכן הוריתי לכוחות ההרתעה של רוסיה לעבור לכוננות מיוחדת".
27/02/2022  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
בכל שנה יש מי שמדבר על כך שדפוס ההצבעה עבור שירי האירוויזיון נובע ממניעים פוליטיים. השנה - התופעה בולטת מתמיד. אוקראינה שמתמודדת עם מלחמה של 'להיות או לחדול' עברה להוביל את טבלת ההימורים כמועמדת לניצחון בתחרות.
27/02/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
נציגים של רוסיה ואוקראינה ייפגשו בבלארוס, ליד נהר פריאט הסמוך לגבול עם אוקראינה - אישרה (יום א', 27.2.22) לשכתו של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי. לא נמסר מתי יתקיימו השיחות, אך נראה שמדובר בטווח הזמן המיידי. לדברי לשכתו של זלנסקי, השיחות יתקיימו ללא תנאים מוקדמים. בסוף השבוע שעבר אמר הנשיא ולדימיר פוטין, כאשר נדונה לראשונה האפשרות של שיחות בין המדינות, כי הוא עומד על דרישתו לפרק את אוקראינה מנשקה ולמעשה להחליף את משטרו של זלנסקי.
27/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
אין ספק כי קיים קשר הדוק בין המלחמה בסוריה, שעדיין לא הסתיימה, לבין המשבר הנוכחי באוקראינה. אין פלא כי רק כמה ימים לפני הפלישה הרוסית, בחר שר הביטחון הרוסי סרגיי שויגו לבקר דווקא בדמשק. בשעת ביקורו ערך הצי הרוסי תמרון ימי מאיים בים התיכון. לפי דיווחי האופוזיציה הסורית, האימונים כללו גם כלי תעופה שהתקרבו לבסיסים אמריקנים במזרח סוריה (א-תנף בגבול ירדן-עירק) ובצפונה (אל-עומר מזרחית לפרת).
27/02/2022  |  ירון פרידמן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il