|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

בן-גביר תובע מפייסבוק 2.7 מיליון שקל

טוען שהפחיתה משמעותית את חשיפת הדף שלו מסיבות פוליטיות, וכאשר פנה אליה בשל כך - חסמה את הגישה לשני סרטונים משייח ג'ראח ולבסוף חסמה את הדף כולו
02/03/2022  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
בן-גביר. טוען ל-16 מיליון צפיות [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ח"כ איתמר בן-גביר תובע מחברת מטא, חברת-האם של פייסבוק, 2.7 מיליון שקל בטענה לפגיעה בפרסומיו ברשת וזאת מטעמים פוליטיים. התביעה, שהוגשה (1.3.22) לבית המשפט המחוזי בירושלים, מתייחסת לפרסומים של בן-גביר בעקבות המהומות בשכונת שייח ג'ראח בירושלים בחודש שעבר.

לטענת בן-גביר, לדף הפייסבוק שלו יש 140,000 עוקבים ובנובמבר 2021 היו לו 16 מיליון צפיות. עוד הוא אומר כי מדי פעם רכש מפייסבוק מוצרי פרסום לצורך קידום פוסטים מסוימים. לטענתו, מאז דצמבר מורידה פייסבוק במתכוון את מספר הצופים, וכך היא ירדה תחילה ל-4 מיליון באותו חודש ול-2 מיליון בחודש ינואר - וכל זאת על-רקע השתייכותו הפוליטית ובלא שהפר את כללי השימוש של הרשת.

עוד טוען בן-גביר, כי לפני עשרה ימים הודיעה לו פייסבוק על חסימת שני שידורים חיים שלו משייח ג'ראח שבוע לפני כן בשל הפרת כלליה ועל חסימת חשבונו האישי למשך חודש, ואף איימה לחסום את הדף ואפילו לבטלו. לדברי בן-גביר, גם צעדים אלו הם נקמנות פוליטית ובאים על-רקע פנייתו אליה בנוגע להפחתת החשיפה. במקום תשובה, נאמר בתביעה, חסמה פייסבוק לחלוטין את הדף שלשום (28.2.22). התביעה הוגשה גם באמצעות עו"ד חנמאל דורפמן וטרם הוגש כתב הגנה.


ת"א 2205-03-22, איתמר בן-גביר, עוצמה יהודית נ' מטא / כתב תביעה
תביעה בסך 2.7 מיליון שקל בטענה להפחתת החשיפה לדף הפייסבוק של איתמר בן-גביר ולאחר מכן חסימתו

תאריך:  02/03/2022   |   עודכן:  02/03/2022
איתמר לוין
+האופוזיציה ניצחה בהצבעה וחברים בה פצחו בשירי חודש אדר
00:23 03/03/22  |  עידן יוסף
הצעות החוק של חברי הכנסת מהאופוזיציה משה ארבל, ינון אזולאי ועאידה תומא סולימאן להנחות בתעריפי מים וחשמל לבתי תפילה עברו בקריאה טרומית, למרות המלצת הממשלה להתנגד לה, לאחר שכמה מחברי הכנסת של רע"ם הצביעו בעד.

בתגובה פצחו חברי כנסת מהאופוזיציה בשירת "משנכנס אדר מרבים בשמחה". יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי הוציא מאולם המליאה את חברי הכנסת גלית דיסטל, מאי גולן ושלמה קרעי.

הצעת החוק מציעה לקבוע בחוק המים, בחוק תאגידי מים וביוב ובחוק משק החשמל כי יינתנו הנחות לתקופה קצובה במחירי המים והחשמל לבתי תפילה, בשל משבר הקורונה המתמשך.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+מליאת הכנסת אישרה שורת הצעות חוק בטרומית
00:20 03/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבחירות לכנסת (תיקון - הצבעת אנשי צוות אוויר), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת יבגני סובה, מירב בן ארי ורם שפע. מוצע בה לקבוע שבוחר שהוא איש צוות אוויר יהיה רשאי להצביע בקלפי שתוקצה לצוות אוויר בהתאם לתנאים המנויים. 52 חברי כנסת תמכו מול 49 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

עוד אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק תובענות ייצוגיות (תיקון - מעמדם של ארגוני סביבה), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת אלון טל. מוצע לקבוע שגופים המנויים בתוספת לחוק למניעת מפגעים סביבתיים יהיו רשאים להגיש בקשה לאישור תובענה כתובענה ייצוגית, אף אם אין קושי להגיש את הבקשה בידי יחיד. עוד מוצע לקבוע שאם בית המשפט הורה על מתן סעד כספי לטובת הציבור הוא יוכל להורות על העברת הכספים לטובת פעילות שיקומית או חינוכית המסייעת לתיקון הנזק נושא התובענה. 60 תמכו מול 8 מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.

הצעות חוק נוספות שאושרו בטרומית:

הצעת חוק לפיקוח על ייצור הצמח ושיווקו (תיקון - חובת סימון ארץ הייצור של צמחים הנמכרים בתפזורת), של חברת הכנסת יעל רון בן-משה. מוצע בה להסמיך את שר החקלאות ופיתוח הכפר לקבוע בתקנות הוראות לעניין סימון ארץ הייצור של ירקות ופירות שאינם ארוזים מראש ונמכרים בתפזורת.

הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון - איסור ביצוע פעולות השחתה וריסון בבהמות), התשפ"ב-2022, של חברת הכנסת יסמין פרידמן. מוצע בה לעגן בחקיקה ראשית את המותר והאסור ביחס לגידול בהמות, למעט צאן ובקר, ובכלל זה לקבוע איסור על קטימת זנב ושיוף שיניים, למעט על-ידי וטרינר כחלק מטיפול רפואי ואיסור על סירוס כירורגי, אלא במקרים שהדבר נחוץ לריפוי מצב רפואי. כמו-כן, מוצע לקבוע שטח ותכולה נדרשים בתאי גידול של בהמות ולעניין החזקת בהמה בתא עם גוריה.

הצעות חוק שלילת תקצוב מוסדות חינוך המפלים תלמידים ברישום אליהם (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022, של חברי הכנסת יום טוב חי כלפון ונעמה לזימי. מוצע בה לקבוע שמוסד חינוך מוכר שאינו רשמי או מוסד חינוך במעמד פטור אשר עובר על איסור ההפליה שבחוק זכויות התלמיד, לא יקבל תקצוב מהמדינה.

הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - קביעת תקרה לעמלת פתיחת תיק להלוואה לדיור), התשפ"ב-2022, של חברי הכנסת חיים כץ, חוה אתי עטייה. מוצע בה לקבוע שתאגיד בנקאי יוכל לגבות עמלה בסכום של עד 360 שקלים חדשים בלבד בעד פתיחת תיק להלוואה לדיור.
+ניצחון לאופוזיציה בטרומית: דמי אבטלה לנסחנים במשפטים ובחשבונאות
00:16 03/03/22  |  עידן יוסף
הישג נוסף לאופוזיציה: הצעת החוק של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה, לפיה תבוטל ההוראה שמונעת מנבחנים בבחינות במשפטים ובחשבונאות זכאות לדמי אבטלה בחודשיים שלפני הבחינה, עברה בקריאה טרומית.
+חשש בייעוץ המשפטי: בכורת השירות הצבאי תיפגע
23:47 02/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי: "ככל שיורד גיל הפטור, חייב לרדת גיל ההפניה לשירות הלאומי אחרת אין היגיון ועדת החוץ והביטחון דנה בהורדת גיל הפטור ועל השפעתו לגבי מכסות יעדי הגיוס
ח"כ רם בן-ברק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+50 אלף מטופלים סיעודיים עלולים להישאר ללא טיפול
22:59 02/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מעסיקי העובדים הזרים מזהירים: אנו סובלים מגירעון מתמשך  ▪  ח"כ מרעי: הלשכות הפרטיות פועלות בגירעון כלכלי משמעותי, כי במשך שנים נאסר עליהן לגבות את הסכום אשר המדינה עצמה קבעה שעליהן לגבות - כדי לפעול באיזון תקציבי
עובד סיעודי [צילום: איתמר לוין]
+הצעת הרבנות הראשית נפלה בטרומית
20:47 02/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במהלך ההצבעה השמית התעוררה מהומה במליאה לאחר שחברי האופוזיציה טענו כי ח"כ ניר אורבך אמר בסבבי ההצבעה כי הוא לא משתתף אך לאחר מכן הצביע בעד  ▪  לאחר שצפה בסרטונים הודיע אורבך כי לא יוכל להצביע והקואליציה לא השיגה רוב בהצבעה
(לא אושרו שינויים בהליך בחירת הרבנים הראשיים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+דוד אמסלם, לשון פרחחים
19:13 02/03/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אי אפשר להתעלם מכך שהוא נואם במליאת הכנסת באורח סיטוני על דעת ח"כ ביבי ומטעמו ובשם כל סיעת הליכוד
(אמסלם. רק סגנון... [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+משרדי רה"מ והחוץ מתקשים לשתף את הציבור בהליכי קבלת החלטות
17:57 02/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המרכז להעצמת האזרח מפרסם את הפרק הראשון במדד המדרג את משרדי הממשלה בהיבטי מתן מענה ושירות לאזרח והקשבה לציבור  ▪  את המדד מובילים משרד הבריאות, שירות התעסוקה, משרד החינוך ומשרד המשפטים  ▪  עוד בתחתית הדירוג: משרד התרבות ומשרד התפוצות
( עו"ד אלי מוגילבסקי, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח [צילום: תמר מצפי])
+אושר בטרומית: שימוש בזרע חייל שנספה לצורך הולדה
13:26 02/03/22  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון - שימוש בזרע חייל שנספה), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת צבי האוזר, והצעות דומות של חברות הכנסת מאי גולן ועידית סילמן. 53 חברי כנסת תמכו מול שני מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה. הצעת החוק מסדירה את הנטילה בשימוש בזרע חייל שנספה, לצורך הולדה, כך שבת זוגו תוכל להרות מזרעו החייל לא התנגד לכך בכתב בחייו, והוריו של החייל יוכלו לבקש אישור בית משפט לעשות שימוש בזרע לצורך הפריית אישה אחרת, אם החייל נתן לכך הסכמה בכתב מראש ולא השאיר בת זוג או שהיא אינה מעוניינת לעשות בו שימוש.
+סמוטריץ׳: "מיקי לוי הופך את סדרני הכנסת למיליציה הפרטית שלו"
11:30 02/03/22  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בעקבות העימות במליאה: "ו"ר הכנסת הפך את הכנסת לבית הפרטי שלו ופועל בשיטתיות להשתקת האופוזיציה, המייצגת כיום את הרוב בעם, תוך רמיסת החוק, התקנון, ומושכלות היסוד שהיו מקובלות בבית הזה מאז ומתמיד. מיקי לוי מאמלל את סדרני הכנסת, הנפלאים כשלעצמם, והופך אותם בעל כרחם למליציה פרטית שלו להשתקת יריביו בכוחנות. כך אירע גם הבוקר, כשלוי שלח באופן חסר תקדים את סדרני הכנסת כדי להוציא חברי כנסת מהפרסה בחוסר סמכות, בניסיון למנוע אי-נעימות מחבר הכנסת ניר אורבך ולהשתיק דין ודברים שהתפתח בין חברי הכנסת, בעקבות רדיפת מתיישבי חומש לפנות בוקר".

+סער: בשבוע הבא נשלים הגבלת כהונת רה"מ
11:14 02/03/22  |  מירב ארד
שר המדפטים על דחיית ההצבעה על הגבלת כהונה: "החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה עבר במהלך שעות הלילה והבוקר בקריאה השנייה. כל סעיפיו אושרו ברוב הנדרש (61 פלוס) בקריאה השנייה. כל הסתייגויות האופוזיציה - נדחו. את תקנון הכנסת אני מכיר ולא אפשרתי שעבודה אדירה שהושקעה בחוק תרד לטמיון. בשבוע הבא נצביע על הקריאה ה-3 וב״ה תושלם המלאכה."
+ההצבעה על הגבלת כהונה נדחתה בשבוע
08:44 02/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה את הצעת החוק הממשלתית להגבלת כהונת ראש ממשלה, ודחתה את ההצבעה בקריאה שלישית לשבוע הבא לאחר שהאופוזיציה הצמידה להצעה בקשה להגדרתה כהצעת אי-אמון  ▪  מהומה התפתחה במהלך תפילת שחרית במתחם הפרסה מאחורי המליאה
(יו"ר הכנסת לוי. המליאה התפזרה ללא הצבעה בקריאה שלישית [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר תובע מפייסבוק 2.7 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת אישרה את הצעת החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה בקריאה שנייה, אך ההצבעה בקריאה שלישית נדחתה בשבוע. זאת, לאחר שהאופוזיציה הצמידה אל הצעת החוק הצעת אי-אמון בממשלה.
02/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת החוץ הביטחון החלה (יום ג', 1.3.22) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 24), התשפ"א-2021. בשנת 2016 תוקן חוק שירות ביטחון ונקבע בו כי מ-1.7.20 משך שירות החובה לגברים ירד מ-32 ל-30 חודשים. הצעת החוק מבקשת לדחות את מועד קיצור השירות ל-1.7.24, וכן לקבוע כי גם חיילים שהתגייסו לאחר ה-1.7.20 ישרתו 32 חודשים ולא 30 חודשים.
01/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 1.3.22) לדיון בבקשת משרד החקלאות לתקן את תקנות מכסות הביצים לשנת 2022, אותן אישרה בסוף 2021. כבר בפתח הדיון אמר היו"ר מיכאל ביטון כי הוא חשב שיפגוש את הנושא שוב רק באוקטובר השנה, לאחר שבפעם הקודמת ההתנהלות לא הייתה ראויה. הוא מתח ביקורת על התנהלות משרד החקלאות, ואמר כי הדבר מוביל לבזבוז של זמן הוועדה שאפשר היה לנצל לטיפול במונופולים. היו"ר ביטון הבהיר: "בסיבוב הזה לא יהיו שינויים שלא בהסכמה מלאה עם כל הגופים. מה שהיה פעם הקודמת לא יהיה הפעם. אומרים לנו שהולכים לייבא מיליארד ביצים, כשהנוהג הוא לייבא 200 מיליון, אז למה יש בעיה?".
01/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 28.2.22) בהצעת התקציב לכספים המתנהלים לפי סעיף 21 לחוק הפיקדון על מכלי משקה לשנת 2022, שהגישה השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, לאישור הוועדה. בתום הדיון אישרה הוועדה חלקית את בקשת השרה, והסכימה כי סעיפי התקציב שלא אושרו יוקפאו בשלב זה עד לאחר דיון נוסף שיתנהל לגביהם.
01/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה דנה (יום ג', 1.3.22) במצוקתם הכלכלית של אזרחים ותיקים בעלי פנסיות נמוכות, שאינם זכאים להשלמת הכנסה.
01/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il