|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
פליטים אוקראינים בגבול רומניה [צילום: פרננדו לאנו/AP] חדר כושר שהופצץ בקייב [צילום: אפרם לוקצקי/AP]

זלנסקי במסר בעברית: "צעקו נגד הרג האזרחים"

הרשויות באוקראינה בהודעה רשמית: יותר מ-2,000 אזרחים נהרגו במהלך הפלישה הרוסית האו"ם: יותר מ-800 אלף פליטים עזבו את אוקראינה על-פי דיווחים באוקראינה, רוסיה רוצה להכריז על נשיא אוקראינה לשעבר, ויקטור ינוקוביץ', כמנהיגה החדש של אוקראינה
02/03/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

ממשלת אוקראינה הודיעה רשמית (יום ד', 2.3.22) כי למעלה מ-2,000 אזרחים נהרגו מאז תחילת הפלישה. 400 שריפות פרצו באזורי מגורים, רשויות החירום ניטרלו 420 פצצות במרחב אזרחי – "במהלך שבעת ימי המלחמה, רוסיה הרסה מאות מוקדי תחבורה, בנייני מגורים, בתי חולים וגני ילדים", נמסר. האו"ם מסר כי יותר מ-800 אלף פליטים עזבו את אוקראינה מפרוץ המלחמה.

על-פי דיווחים באוקראינה רוסיה רוצה להכריז על נשיא אוקראינה לשעבר, ויקטור ינוקוביץ', כמנהיגה החדש של אוקראינה. בתוך כך, במסגרת היערכות לפלישה רוסית לאודסה: הנשיא זלנסקי החליף את המפקד הצבאי בעיר.

שליח ידיעות אחרונות, רון בן ישי, שהגיע לקייב, מסר כי בניגוד לדיווחים, אנדרטת ההנצחה לגיא ההריגה בבאבי יאר כמעט שלא נפגעה. ‏סגן מושל חרקוב אמר כי כוחות רוסיים ירו טיל שיוט לתוך בניין מועצת העיר.

תאריך:  02/03/2022   |   עודכן:  02/03/2022
עידן יוסף
+ביה"ד הבינ"ל בהאג אישר לפתוח בחקירה לפשעי מלחמה באוקראינה
01:49 03/03/22  |  עידן יוסף
בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג אישר שהוא יפתח בחקירת האפשרות שמתבצעים פשעי מלחמה באוקראינה, בעקבות בקשתן של 39 מדינות.
+"5,800 חיילים רוסים נהרגו בקרבות"
00:08 03/03/22  |  עידן יוסף
רשת NBC: על-פי גורמים אמריקנים 5,800 חיילים רוסים נהרגו בקרבות - נתון שזהה למה שמציגים האוקראינים.
+הרוסים השתלטו על חרסון;
מאות אוקראינים בקברי אחים
23:27 02/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הישג צבאי ראשון לרוסיה עם כיבוש העיר הדרומית חרסון בת 30 אלף התושבים  ▪  פיצוץ עז התרחש סמוך לתחנת הרכבת של קייב, ככל הנראה מדובר בנפל של טיל שיוט רוסי  ▪  חיל-האוויר הרוסי חדר למרחב האווירי של שוודיה לזמן קצר
חיילים רוסים, בשטח אוקראינה [צילום: AP]
כוחות רוסיים הונחתו ממסוקים [צילום: AP]
+לקראת משטר צבאי במוסקבה
22:30 02/03/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
הטלת משטר צבאי ברוסיה תאפשר לרשויות לנקוט בשלל מהלכים שמטרתם, לכאורה, לתמוך בכוחות הלוחמים, אך בפועל הם בעיקר יסייעו לרסק קולות אחרים המתנגדים למלחמה  ▪  חקיקה ייעודית נגד מפגינים המתנגדים ללחימה באוקראינה, וסגירת תחנות שידור עצמאיות  ▪  בינתיים מגרשת רוסיה את השגריר האמריקני במוסקבה
מעצר מפגין נגד המלחמה בסנט פטרסבורג [צילום: דמטרי לובצקי, AP]
הפגנה תוכל להיחשב בגידה שדינה עד 15 שנות מאסר [צילום: דמטרי לובצקי, AP]
+300 עולים מאוקראינה צפויים להגיע ביום ראשון מפולין ומרומניה
22:16 02/03/22  |  איציק וולף
שלוש טיסות מיוחדות עם כ-300 עולים מאוקראינה ינחתו בשדה התעופה בן גוריון ביום ראשון הקרוב במבצע משותף של משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית, הקרן לידידות ובסיוע תרומות של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה וקרן היסוד.

יהודי אוקראינה יגיעו בשתי טיסות עולים ייצאו מוורשה שבפולין ומקישינב שבמולדובה ובטיסה נוספת יגיעו כמאה יתומים בחסות חב"ד תצא מיאסי ברומניה.
+חקיקה נגד המחאה הרוסית: 15 שנות מאסר למפיצי מידע "מסוכן חברתית"
21:05 02/03/22  |  איציק וולף
בעקבות המחאות בתוך שטחה של רוסיה נגד המלחמה הרוסית נגד אוקראינה מוביל הממשל הרוסי תיקוני חקיקה שנועדו להשתיק את המחאה הציבורית.

העיתון פראבדה האוקראיני דיווח כי תיקוני החקיקה, שדורשים אישור סופי של בית הנבחרים הרוסי, כוללים ענישה של עד 3 שנות מאסר למי שיבצע זיופים ויפיץ אותם, ושל בין 5 ל-10 שנות מאסר למי שיעשה את הפעילות הזאת תוך שימוש בתפקיד רשמי, בקבוצה או באמצעות שימוש באינטרנט - מ-5 עד 10 שנות מאסר.

החקיקה כוללת גם קביעה שלפיה אם המפיץ יודע שהמידע שקרי והוא הוביל ל"תוצאות מסוכנות מבחינה חברתית" - הוא עלול להישלח לעד 15 שנות מאסר.
מפגין בסנט פטרסבורג נגד המלחמה באוקראינה נעצר על ידי המשטרה הרוסית [צילום: דמטרי לובצקי, AP]
+רומן אברמוביץ' ימכור את צ'לסי
20:41 02/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על-פי ההערכות יוכל אברמוביץ' לקבל 2 מיליארד פאונד על קבוצת הכדורגל הבריטית למרות תג מחיר של 3 מיליארד פאונד שהציב  ▪  הצעד נובע, ככל הנראה, מחשש של אברמוביץ' מפני הסנקציות האמריקניות ושל המערב שהוטלו על שורת אוליגרכים רוסים
(אברמוביץ'. הרווח - לנפגעי המלחמה [צילום: AP])
+עצרת האו"ם אישרה ההחלטה לגינוי רוסיה
18:59 02/03/22  |  איציק וולף
עצרת האומות המאוחדות הצביעה בעד הצעת ההחלטה לגינוי רוסיה ולבידודה. 141 מדינות הצביעו בעד ההצעה, 5 התנגדו לה ו-35 נמנעו. לאחר פרסום התוצאות פרצו רבים מן הדיפלומטים ששהו באולם העצרת הכללית במחיאות כפיים. מדינת ישראל הצביעה בעד גינוי רוסיה. סין והודו נמנעו בהצבעה.

חמש הארצות שהתנגדו להחלטה הן רוסיה, בלארוס, סוריה, קוריאה הצפונית ואריתריאה.
35 הארצות שנמנעו בהצבעה הן: אלג'יריה, אנגולה, ארמניה, בנגלדש, בוליביה, בורונדי, הרפובליקה המרכז אפריקנית, סין, קונגו, קובה, אל סלבדור, גיניאה המשוונית, הודו, אירן, עירק, קזחסטאן, קירגיסטן, לאו, מדגסקר, מאלי, מונגוליה, מוזמביק, נמיביה, ניקרגואה, פקיסטן, סנגל, דרום אפריקה, דרום סודן, סרי לנקה, סודן, טג'יקיסטן, אוגנדה, טנזניה, ויטנאם וזימבבוואה.
(התוצאות המלאות של ההצבעה הערב [צילום: האו"ם])
+מספר הפליטים מאוקראינה צפוי להגיע בקרוב למיליון
18:44 02/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קרבות קשים במריופול שבדרום אוקראינה  ▪  מאז שפרצו הקרבות לפני שבוע נמלטו יותר מ-870 אלף בני אדם והפכו לפליטים  ▪  כ-453 אלף בני אדם נמלטו מאוקראינה לפולין, כ-116 אלף נמלטו להונגריה, כ-79 אלף עברו את הגבול למולדובה, כ-67 אלף פליטים מאוקראינה נמצאים ברומניה, כ-44.5 אלף חצו את הגבול מזרחה לרוסיה התוקפת וכ-43 אלף עשו דרכם לסלובקיה
צפו בדיון בעצרת האו
שטף של מאות אלפי פליטים [צילום: אנדריי אנדריינקו, AP]
פרסום תוצאות ההצבעה בעצרת הכללית של האו"ם [צילום: האו"ם]
+הרוסים לא ישברו את הרוח
18:01 02/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ולדימיר זלנסקי מראה, כי אפשר להפגין חוסר פחד - ובני עמו מפגינים אומץ דומה  ▪  לטענת מור, יש מעט טעם במתן שבח לאומץ של האוקראינים אם לא מוכנים לקבל אותם כפליטים
("ישו, האיש הזה אמיץ")
+כ-4,500 ישראלים נותרו באוקראינה
17:41 02/03/22  |  עידן יוסף
דובר משרד החוץ: ישנם כ-4,500 ישראלים באוקראינה, עם חלקם דיברנו והם מעדיפים להישאר.
+הנשיא זלנסקי התקשר לראש הממשלה בנט
17:03 02/03/22  |  עידן יוסף
נשיא אוקראינה זלנסקי צייץ בטוויטר: "שוחחתי עם בנט בטלפון על התוקפנות הרוסית". את השיחה יזם זלנסקי, ומלשכת ראש הממשלה נמסר כי זוהי שיחת-המשך לשיחתם מיום ו׳ האחרון, שבה סיכמו לשמור על קשר רציף.
+דיווח: משלחת אוקראינית בדרכה לסבב שיחות שני
16:37 02/03/22  |  עידן יוסף
סוכנות ידיעות בלארוסית: משלחת אוקראינית בדרכה לסבב שיחות שני עם משלחת רוסית. לדיווח אין אישור ממקור אחר
+אלכסיי נבלני: פוטין צאר מטורף
16:32 02/03/22  |  עידן יוסף
אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה שנכלא בידי פוטין, מצייץ לראשונה מאז תחילת המלחמה. הוא כינה את פוטין "צאר מטורף" וקורא לעם הרוסי למחות כנגד הנשיא.
+ארה"ב תאסור מהערב תנועת מטוסים רוסיים מעליה
16:20 02/03/22  |  עידן יוסף
ארה"ב: איסור הטיסות הרוסיות במרחב האווירי שלנו יחל היום בשעה 21:00.
+הרובל הגיע בבורסה במוסקבה לשפל היסטורי ביחס לאירו ולדולר
15:44 02/03/22  |  עידן יוסף
שער הרובל ביחס לדולר עומד על 1 ל-109 רובל, ושער האירו עומד על 1 ל-122 רובל - שפל היסטורי. לשם השוואה, בשנת 2013 לפני פרוץ המשבר עם אוקראינה עמדו השערים על יחס של 1 ל-30. ‏‏דובר הקרמלין: "הכלכלה הרוסית חווה מהלומה קשה כתוצאה מהעיצומים המערביים, אך תישאר על הרגליים". האיחוד האירופי מזהיר כי עיצומים חדשים נגד רוסיה יפגעו בכלכלה של האיחוד.
(רובל. שפל הסטורי)
+זלנסקי מגביר את הלחץ על ישראל וכותב בעברית
15:43 02/03/22  |  עידן יוסף
נשיא אוקראינה זלנסקי פרסם רשומה בעברית בטלגרם: "כולנו הופגזנו אמש בקייב, וכולנו מתנו שוב בבאבי יאר ממתקפת טילים. על-אף שהעולם מבטיח בעקביות 'לעולם לא עוד'. לאדם הנורמטיבי אשר יודע היסטוריה, באבי יאר הינו מקום מיוחד בקייב. מקום מיוחד באירופה. מקום של תפילות. מקום זיכרון של אלפי ומאות אלפי אשנים אשר נרצחו בידי הנאצים. מקום בתי הקברות העתיקים של קייב. מדוע להפוך מקום כזה למטרה לתקיפת טילים? אתם הורגים את קורבנות השואה פעם נוספת.

"ביומה הראשונה של המלחמה, אומן, הופגזה בצורה מאסיבית. המקום בו מאות ואלפי יהודית מגיעים בכל שנה להתפלל. לאחר מכן תקפו את באבי יאר, היכן שמאות אלפי יהודים נורו למוות. אני פונה כעת, לכל יהודי העולם - אינכם רואים מה מתרחש כאן? ולכן חשוב שמיליוני היהודים ברחבי העולם לא ישארו דוממים למראות הללו. מפני שהנאציזם נולד בדממה. צעקו נגד הרג אזרחים. צעקו את צעקת הרג האוקראינים", כתב.
+קולבה שוחח עם שר החוץ של קוריאה הדרומית
15:00 02/03/22  |  מירב ארד
שר החוץ האוקראיני, דמיטרו קולבה שוחח (יום ד') עם שר החוץ של קוריאה הדרומית, צ'ונג או יונג. "הרפובליקה של קוריאה מגנה בחריפות את התוקפנות הרוסית נגד אוקראינה ומתכננת לקחת חלק פעיל בלחץ הסנקציות על רוסיה", אמר צ'ונג או יונג בשיחה עם קולבה.
(דמיטרו קולבה [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP])
+שערורייה הומניטרית באוקראינה
14:25 02/03/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אני משוכנע כי ארדן יפעל בהתאם להנחיות הממשלה או יתפטר לפני שיישא את דברו נגד הטירוף הרוסי, שהגיע כדי פגיעה באתר באבי יאר
(באבי-יאר [צילום: אפרם לוקצקי, AP])
+מדוע רוסיה חייבת לנצח
14:11 02/03/22  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
נאט"ו וארצות הברית דורשות מרוסיה להתפרק מחגורת הביטחון שלה - המורכבת גם מאוקראינה  ▪  זאת לאחר שחלק ממרכיביה של חגורה זו בעבר, כפולין, בלארוס, לטביה אסטוניה וכ"ו, כולן מדינות שהיו פעם חלק, בצורה זו או אחרת, מחגורת ההגנה על ברית המועצות, והנה חלק מהותי זה, נלקח ממנה
(פוטין. מצב זהה [צילום: Alexei Nikolsky, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP])
+פשע מלחמה
13:46 02/03/22  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה
מנהיגי העולם החופשי צריכים להכריז בקול רם וצלול שפוטין הוא פושע מלחמה וייתבע לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג

(פוטין פושע מלחמה [צילום: פבל פולובקין])
+ביידן הולך על המאחד
13:44 02/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנשיא ניצל את תמימות הדעים המפלגתית סביב אוקראינה, דיבר בכמה נושאים בשפתם של הרפובליקנים ואפילו ויתר למעשה על תוכנית הענק שלו להשקעות ברווחה ואקלים
(אחדות מפתיעה ונדירה [צילום: AP])
החלקים המרכזיים בנאום מצב האומה, 2.3.22 / MSNBC
+קולבה דן עם שרת החוץ הבריטית: להטיל סנקציות נוספות
13:17 02/03/22  |  מירב ארד
שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה שוחח עם שרת החוץ הבריטית אליזבת טראס על הטלת סנקציות נוספות על רוסיה. קולבה עדכן בחשבון הטוויטר שלו: "דנו בסנקציות חדשות על רוסיה בשל התוקפנות הברברית שלה נגד אוקראינה". קולבה ביקש ממדינות נוספות להגביר את העיצומים נגד רוסיה במטרה לכפות על רוסיה להפסיק את האש ולהוציא את צבאה משטחה של אוקראינה.
+זלנסקי שוחח עם ג'ונסון: "לצורך תיאום פעולות"
13:14 02/03/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה זלנסקי עדכן (יום ד') כי שוחח עם ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון "לצורך תיאום פעולות". הוא הוסיף כי הם דנו ב"פשעים האחרונים של רוסיה נגד האוכלוסייה האזרחית".
+השר נחמן שי: לפתוח את השערים לפליטים מאוקראינה
13:00 02/03/22  |  מירב ארד
במהלך כנס שגרירי העתיד של אגודת הסטודנטים שהתקיים (יום ד') באוניברסיטת רייכמן התייחס נחמן שי, שר התפוצות למלחמה בין רוסיה לאוקראינה: "צריך לקחת גם בחשבון שיהיו פליטים ולקבל אותם גם לישראל. אנחנו מקפידים על מי ייכנס, אבל אנחנו צריכים לפתוח את השערים. כל אחד יודע ומכיר את ההיסטוריה של העם היהודי, שזוכר את הסיפורים של הסבים והסבתות שלנו, קרובי משפחה שמנסים להינצל מאירופה ולא יכולים. המדינה הזאת לא יכולה להיות אדישה"
+שר החוץ הרוסי: מלחמת העולם השלישית תהיה "גרעינית והרסנית"
12:22 02/03/22  |  מירב ארד
שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב מזהיר שאם תפרוץ מלחמת העולם השלישית, היא תהיה "גרעינית והרסנית". עוד אמר לברוב כי רוסיה, שפתחה במה שהיא מכנה מבצע צבאי מיוחד נגד אוקראינה בשבוע שעבר, תעמוד בפני "סכנה אמיתית" אם קייב תשיג נשק גרעיני. לברוב אמר דברים אלה, ימים ספורים לאחר שהנשיא פוטין הורה ליחידות הגרעין ברוסיה לעבור ל"כוננות גבוהה".
(לברוב. "סכנה אמיתית" [צילום: פאבל גולובקין/AP])
+רה"מ בנט: "ישראל עומדת לצד העם באוקראינה"
12:11 02/03/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנט התייחס בהצהרה משותפת עם קנצלר גרמניה למלחמה באוקראינה: "החובה שמוטלת עלינו, כמנהיגים, היא לעשות הכל כדי לעצור את שפיכות הדמים ולהעביר את ההתרחשות כמה שיותר מהר משדה הקרב לחדרי המשא ומתן. עוד לא מאוחר לכך.

לצערי, אנחנו בישראל למודי מלחמות. המחיר שלהן הוא גדול, כפי שאנחנו כבר רואים. למרבה הצער, זה עלול להיות הרבה יותר גרוע. מדינת ישראל עומדת לצד העם באוקראינה. שלחנו ציוד הומניטרי רב - 3 מטוסים, 100 טון ציוד, רובו רפואי - ואנחנו נחושים להמשיך ואפילו לעשות יותר".
+AP: רוסיה מוכנה להמשיך בשיחות עם אוקראינה
11:58 02/03/22  |  מירב ארד
סוכנת החדשות AP דיווחה, כי דובר הקרמלין מאשר שהמשלחת הרוסית מוכנה לקיים פגישה עוד הערב עם נציגות אוקראינה כדי לקיים מו"מ בין שתי המדינות. פגישה ראשונה התקיימה ביום שני, בלא תוצאות מיוחדות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זלנסקי במסר בעברית: "צעקו נגד הרג האזרחים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
הממשלה שגתה בדחותה פנייה אמריקנית לסייע לאוקראינה. לריב עם האמריקנים כדי לשאת חן בעיני פושע המלחמה ולדימיר פוטין, שכוכבו ממילא מתחיל לדעוך? ומה כשאנו נזדקק שוב ל"רכבת אווירית"?
02/03/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
רוסיה של פוטין היא מעצמה גדולה. מעצמה שקמה על חורבותיה האידיאולוגיים של קודמתה, הקומוניסטית (1991), כשהיא נושאת ב-D.N.A שלה, לא רק את זכרונות עברה הסוציאליסטי המפואר, לפחות לדעת אזרחיה, אלא גם דרכי התנהגות, ומחשבה, שהן חלק מלשד עצמותיה כיום. בתוך מבנה נפשי ומנטליות מיוחדים אלה, כלול זכרון ילדות, בו חבויות עוללות מלחמת העולם השנייה, עת איבדה מעצמה זו, שנתפסה, כשמכנסיה משולשלים מטה, כ-20 מיליון איש, אישה וילד.
02/03/2022  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
כולנו עוקבים במתח אחרי המלחמה באוקראינה. ערוצי הרדיו והטלוויזיה פועלים במתכונת חרום והדיווחים לא משאירים מקום לספק: רוסיה דורסת את אוקראינה. אולם דומה שהדיווחים ברשתות הציבוריות בישראל משקפים רק חלק קטן מהאסון והטרגדיה העוברים על אוקראינה. מה שקורה בפועל הוא שרוסיה מחריבה באופן שיטתי את כל מרכזי הערים הראשיות, מפציצה ללא הבחנה מטרות אזרחיות - בדיוק מה שעשה חיל-האוויר הרוסי בסוריה.
02/03/2022  |  דב גולדפלם  |   יומני בלוגרים
ניצול הדו-מפלגתיות בנושא אוקראינה
02/03/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
עכשיו משנכנס אדר ב׳ ופורים לפנינו, הרינו מרבים בשמחה. פוטין הוא המלך. ביידין אימבסיל זקן. הדמוקרטים החדשים שונאים את ישראל. יהודי ארה"ב אנשים טובים הם - בדיוק כפי שהיו כלפי אחיהם מארופה מהלך מלחמת העולם השנייה. טראמפ אשם בכל (טוב שזה כך, כי האלטרנטיבה היא שישראל אשמה בכל). אמרתי כבר שהחגיגה בעיצומה?
02/03/2022  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il