בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מוטי מימון: ירון הלוי מנסה להשתלט על פיסנטרה
|
מייסד החברה המעניקה שירותי טעינת רב-קו טוען, כי התביעה נגדו בסך 10 מיליון שקל מבוססת על טענות שקריות ועל ניסיון לנצל את תמימותו וחוסר נסיונו
|
מפעילה 3,000 עמדות טעינה [צילום: עידן יוסף]
|
|
|
|
חשד לשחיתות בטעינת כרטיסי הרב-קו
|
איתמר לוין, יצחק דנון
|
ירון הלוי תובע 10 מיליון שקל ממוטי מימון, בעליה של חברת פיסנטרה המפעילה 3,000 עמדות לטעינת הכרטיס * טוען: השניים חשדו בקשרים פסולים בין מנכ"לית משרד התחבורה דאז, קרן אייל-טרנר, לבין בעליה של החברה המתחרה הופאון * אומר שהחליטו שלא לפנות למשטרה, ובמקום זאת אותתו באמצעות התקשורת לבכירי המשרד שהם יודעים על הקשר המושחת
|
לרשימה המלאה
|
|
|
|
|
איש הטכנולוגיה מוטי מימון טוען, כי ירון הלוי מנסה באופן מתוחכם, תוך ניצול תמימותו וחוסר נסיונו, לגזול ממנו נתחים משמעותיים מחברת ההזנק המצליחה פיסנטרה שהיא מפעל חייו. מימון הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב הגנה בתביעתו של הלוי, העומדת על סך 10 מיליון שקל. הלוי אומר שהוא מומחה בניהול אסטרטגי, בייעוץ עסקי ובניהול משברים. מימון הוא בעל השליטה והמנכ"ל בחברת פיסנטרה, המעניקה שירותי טעינה לכרטיסי רב-קו וכיום היא הזכיין הבלעדי של אגד, דן והרכבת ומפעילה 3,000 עמדות טעינה. הלוי טוען, כי בשנים 2018-2017 חילץ את פינסטרה מהמשבר שאיים על קיומה, מימון התחייב להעניק לו בתמורה 10% ממניותיה אך הפר התחייבות זאת. הוא מעריך ששווי החברה כיום הוא 100 מיליון שקל, ומכאן היקף תביעתו (ראו קישור משמאל). לדברי מימון, המגעים הראשוניים והבלתי מחייבים שהתקיימו בינו לבין הלוי בין החודשים אוקטובר 2019 למארס 2019 לבחינת אפשרות שילובו בחברה, לא הבשילו לכלל הסכם, וממילא לאחר תקופה זו חדל הלוי מיוזמתו מלשתף פעולה עם החברה. לטענת מימון, אין אמת בטענתו של הלוי, לפיה בפגישה במסעדה ברמת השרון באוקטובר 2018 נכרת ביניהם הסכם בעל-פה ובלחיצת יד. מימון אומר כי בינו לבין הלוי מעולם לא נכרת הסכם כלשהו. עצם העובדה לפיה הלוי אינו מסוגל לעמוד בתביעתו על פרטים מינימאליים ובסיסיים ביחס להתקשרות שכביכול נערכה ביניהם, מעידה על קלישותן של טענותיו. לדבריו, החברה לא נקלעה ל"משבר", לא כל שכן משבר אשר איים "על ההמשכיות העסקית שלה". להפך: בשנים 2020-2015 צמחה החברה בצורה עקבית ומרשימה. לטענת מימון, תביעתו של הלוי מתאפיינת בתיאורים עובדתיים שקריים ומניפולטיביים. לדבריו, הלוי ניסה ללא הצלחה לנצל את קשריו החבריים עם אביו ואת תמימותו וטוב ליבו, כדי להשתלט על חלקים משמעותיים ממפעל חייו באמצעות כישורים של סוכן מכירות מפוקפק, תוך יצירת מצגי שווא, פיזור הבטחות שווא והפצת אינספור תיאוריות קונספירציה וליבוי פניקה חסרות קשר עם המציאות. כתב ההגנה הוגש באמצעות עוה"ד אילן סופר, יונתן דורי וספיר גבאי.
|
תאריך:
|
17/03/2022
|
|
|
עודכן:
|
17/03/2022
|
|
יצחק דנון
|
מוטי מימון: ירון הלוי מנסה להשתלט על פיסנטרה
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
שאלת הפיקוד הבכיר
|
20/03/22 08:13
|
|
חברת מטרופולין זכתה (יום ד', 16.3.22) בהליך התחרותי להפעלת להפעלת אשכולות התחבורה הציבורית קריית אונו-אלעד. חברת קווים תמשיך להפעיל את האשכול עד שנת 2023, המועד שבו תועבר הפעילות למפעיל החדש.
|
|
|
ועדת הכלכלה קיימה (8.3.22) דיון מעקב שעסק בשינוי בתוכנית להקים תחנת רכבת שתשרת את תושבי המועצות האזוריות עמק חפר ומנשה, על קו המסילה המזרחית. בפתח הדיון ציין היו"ר מיכאל ביטון כי משרד התחבורה התבקש, בהמשך לדיון הקודם בוועדה, לבדוק את הליך קבלת ההחלטות בעניין ביטול תחנת אחיטוב, מה שהוביל לכך שתקציבים שהושקעו בתכנון התחנה ירדו לטמיון.
|
|
|
ביום ראשון האחרון (6.3.22) אמור היה משרד התחבורה להעביר לוועדת הכלכלה מידע הנוגע להנחיית השרה מרב מיכאלי להערך להפעלת הרכבלית בחיפה בשבת. המידע, בעקבות דיון מהיר בוועדה שיזם ח"כ משה אבוטבול, אמור היה להתייחס למעמדה של הרכבלית בחקיקה, להיקף המשתמשים שהיא עתידה לשרת בחול ובשבת, ולעלויות בימי חול ובשבת. ל-News1 נודע כי השרה מיכאלי מעכבת את מסירת המידע האמור, לאחר שהתברר לה כי קיימת מניעה חוקית להפעלתה בשבת.
|
|
|
עיצומים בחברות אלקטרה אפיקים (לשעבר אגד תעבורה), סופרבוס ודן בדרום ברקע דרישת העובדים וארגון כוח לעובדים ממשרד התחבורה להעלאת שכר הנהגים. בית הדין לעבודה אישר עיצומים של שעתיים במקום שמונה, כפי שתוכנן תחילה.
|
|
|
על אף הנסיונות להגדלת מספר הנוסעים, מספר המשתמשים בביקושיות, שירות תחבורה ציבורית מותאם ביקוש, אינו עולה כמצופה. להעדר האטרקטיביות תרמה ההתייקרות שנכנסה לתוקף ב-1 בפברואר, ולפיה המחיר המרבי בנסיעה עירונית יהיה 19 שקלים. בניגוד ליתר תעריפי התחבורה הציבורית, שצפויים לעלות ב-1 באפריל, אישרו שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן את ההתייקרות של הביקושיות.
|
|
|
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
|
|
|
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו" מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|