|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

יו"ר הרשימה המשותפת מגנה את הפיגוע

22/03/2022  |   News1 News1   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, גינה את הפיגוע וכתב בטוויטר: "קראתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע. אלימות היא אינה דרכנו ועלינו לגנות אותה בכל תוקף. הוא ליבי עם משפחות ההרוגים בשעתן הקשה, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים".

תאריך:  22/03/2022   |   עודכן:  22/03/2022
מחלקה ראשונה
+חשש מגל טרור ברחבי ישראל בשבועות הקרובים
08:24 23/03/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
מערכת הביטחון חוששת מתחילתו של גל טרור של פיגועי דריסה ודקירה בשבועות הקרובים בעקבות הפיגוע הנפשע בבאר שבע שיתפשט לערי ישראל לקראת חג הפסח וחודש רמדאן. בגבול רצועת עזה שורר כבר כמה שבועות שקט יחסי אך גורמי הביטחון בישראל אומרים כי המבחן הקרוב של ארגוני הטרור הינו ב"יום האדמה" בסוף החודש
זירת הפיגוע בבאר שבע [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+הפראמדיק גילה שדודתו היא אחת הנרצחות בפיגוע
07:46 23/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היום יתקיימו הלוויותיהם של הרב משה קרביצקי, של דוריס יחבס ושל מנחם יחזקאל שנרצחו בפיגוע בבאר שבע  ▪  טרם נמסר מועד ההלוויה של לורה יצחק
לורה יצחק. האח השוטר היה במשמרת [צילום: באדיבות המשפחה]
הרב משה קרביצקי. ניהל בית תמחוי במשך עשור [צילום: באדיבות המשפחה]
+נתניהו מאשים את בנט ולפיד באחריות לפיגוע
00:56 23/03/22  |  עידן יוסף
ראש האופזיציה בנימין נתניהו בתגובה לפיגוע: "החולשה של בנט ולפיד עולה בחיי אדם. אחרי שהם הפקירו את הנגב לרע״מ ולתנועה האיסלאמית עכשיו הם מפקירים את חייהם של תושבי הנגב למחבלים איסלאמיים צמאי דם".
+המשטרה מסרבת לשחרר את נשקו של האזרח שירה במחבל
21:30 22/03/22  |  עידן יוסף
האזרח שירה וחיסל את המחבל בפיגוע בבאר שבע זומן לעדות. הוא מסר את נשקו לבדיקה בליסטית, אך הנשק לא הוחזר לו בטענה שהמעבדה סגורה. הוא סירב לעזוב את התחנה ללא נשקו ושוטר איים לעצור אותו. השרים הנדל ושקד ופוליטיקאים רבים אחרים קראו למסור לאזרח את נשקו ולאפשר לו לשוב לביתו.

בעקבות הזעם הציבורי, מפכ"ל המשטרה הורה לפתוח עוד הלילה את מעבדת הנשק של המשטרה בירושלים, לבדוק את הנשקים ומיד לאחר מכן להשיב אותם לבעליהם. במקביל, יתאפשר להם להגיע עם השוטרים לבדיקה לאחריה ילוו אותם לביתם.
[צילום: ארגון חוננו]
+פורסם שמה של אחת מנרצחות הפיגוע
20:50 22/03/22  |  עידן יוסף
דוריס יחבס הי"ד ז״ל ממושב גילת היא אחד הנרצחים בפיגוע בבאר שבע. בת 49 במותה. היא הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים. הלוויתה תתקיים מחר (ד') בבית העלמין במושב. צוותי המועצה האזורית מרחבים מלווים את המשפחה ואת הקהילה בשעה קשה זו. אחיינה הוא פאראמדיק שהגיע לזירת האירוע. הוא טיפל בה, אך בתחילה לא זיהה שמדובר בה.
+נשקו של האזרח שירה במחבל יועבר לבדיקה בליסטית
19:48 22/03/22  |  עידן יוסף
האזרח שחיסל את המחבל זומן למתן עדות במשטרה. נשקו נלקח לבדיקה בליסטית ובסיום מתן העדות יימסר לו נשקו.
+גנץ: נדאג שמי שמעודד את הפיגועים או תומך בהם ישלם
19:38 22/03/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון בני גנץ אמר כי הוא משתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע. "צה"ל וכוחות הביטחון יפעלו ויפעילו את כלל האמצעים בכדי למנוע אירועי טרור ככל שרק ניתן", מסר. לדבריו, "אנחנו נמצאים בדריכות גבוהה מול כלל האיומים בכלל הגזרות. נדאג שמי שמעודד את הפיגועים האחרונים או תומך בהם - ישלם את המחיר".
+שב"כ גובה עדויות מקרובי המחבל
19:36 22/03/22  |  
שב"כ מעורב בחקירת הפיגוע בבאר שבע. במסגרת החקירה, בארגון גובים עדויות בתשאולים שנערכים לקרובי המחבל.
+המפכ"ל: לא הייתה התרעה על הפיגוע
19:32 22/03/22  |  עידן יוסף
מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי אומר כי לא הייתה התראה מוקדמת על הפיגוע. לדבריו, הפיגוע נמשך שמונה דקות והמשטרה הגיעה כעבור ארבע דקות. אזרחים במקום מחו על מה שהגדירו עיכוב של המשטרה בהגעה לזירה.

שבתאי הוסיף בהצהרה מזירת הפיגוע כי "למיטב ידיעתנו המחבל פעל לבד". הוא עדכן כי המשטרה הגבירה כוננות ברחבי הארץ "מחשש לאירועי חיקוי".
+רע"ם: ערביי ישראל מוקיעים מי שמשתמש באלימות
18:53 22/03/22  |  
מפלגת רע"ם - אשר אחד מבסיסי כוחה העיקריים הוא הבדואים בנגב, עליהם נמנה המפגע בבאר שבע (22.3.22) - גינתה את הפיגוע: "רע"ם מגנה את הפיגוע הנפשע בבאר שבע, ושולחת תנחומיה למשפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהירה ושלמה לפצועים. אזרחי המדינה הערבים שומרי חוק ומוקיעים מתוכם כל גורם שמשתמש באלימות נגד אזרחים אחרים".
+הנשיא הרצוג: הטרור לא יכריע אותנו
18:20 22/03/22  |  איציק וולף
נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר בעקבות הפיגוע בבאר שבע כי הלב נקרע וכואב כשנפשות תמימות משלמות את מחיר הדמים של האיבה והשנאה.

"הטרור לא יכריע אותנו ולא יערער את זכותנו להתקיים בארצנו. יחד עם העם בישראל אני שולח תנחומים למשפחות האבלות. אני סמוך ובטוח כי גורמי הביטחון יפעלו באופן נחוש וכי האחראים יתנו את הדין", אמר.
+ראש הממשלה קיים הערכת מצב בעקבות הפיגוע
18:19 22/03/22  |  איציק וולף
ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים דיון הערכת מצב בעקבות הפיגוע בבאר שבע. בדיון השתתפו השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה.

"האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים. כוחות הביטחון נמצאים בדריכות מרבית. נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור. נרדוף ונשיג גם את סייעניהם", אמר.
+שר המשפטים: חובה לחזק את המשילות בנגב
18:17 22/03/22  |  איציק וולף
שר המשפטים, גדעון סער, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי ‏הפיגוע הנפשע בבאר שבע ממחיש את חובתנו לחזק את המשילות בנגב. "רק בזכות נחישות אזרחית נמנע אסון כבד עוד יותר. מול תופעות של הקצנה יש לפעול בתקיפות ולשמור על ריבונות המדינה בכל שטחה", כתב.
+ח"כ ניר אורבך: נמשיך לפעול למיגור הטרור ביד קשה
18:10 22/03/22  |  איציק וולף
ח"כ ניר אורבך (ימינה) אמר כי הפיגוע שאירע הערב בבאר שבע הוא פיגוע רצחני וקשה ביותר.

"אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים. אניי מחזק את ידי הבחורים שחתרו למגע והרגו את המחבל המתועב. נמשיך ונפעל למיגור הטרור באופן מוחלט וביד קשה. אירועים כאלה הם בלתי נתפסים ואסור שיחזרו", אמר.
+שקד: מגיעה הוקרה לאזרחים שנטרלו את המחבל
18:07 22/03/22  |  איציק וולף
שרת הפנים, איילת שקד, אמרה כי היא מצדיעה לאזרחים שנטרלו את המחבל בבאר שבע וציינה כי היא סבורה שמגיעה להם הוקרה.

"פיגוע נוראי, הלב בוכה ואין נחמה. מחבל שפל ותת אדם רצח אנשים חפים מפשע.
משתתפת בצער המשפחות ומאחלת החלמה מהירה לפצועים. מצדיעה לאזרחים האמיצים שמנעו רצח של אנשים נוספים. מגיע לאזרחים שנהגו באומץ רב לקבל הוקרה על מעשיהם", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
+נתניהו: הפיגוע מחייב תפיסה מיידית של האחראים לו
18:02 22/03/22  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, אמר כי הפיגוע הרצחני והמזעזע בבאר שבע מחייב פעולה מיידית לתפיסת כל מי שאחראים לו ולמיצוי כל חומרת הדין איתם.

"אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. בנט ולפיד חייבים להתעלם מכל שיקול פוליטי ולדאוג מייד לתפיסת המחבלים ולהשבת הביטחון לתושבי באר שבע והדרום", אמר.
+מצבן של שתיים מפצועות הפיגוע: קשה אך יציב
18:00 22/03/22  |  איציק וולף
ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי ומנהל המיון הפנימי, דיווח כי מצבן של שתיים מפצועות הפיגוע בבאר שבע שהגיעו לבית החולים קשה אך יציב, ולא נשקפת סכנה מיידית לחייהן. זאת, לאחר שעברו ניתוחים מצילי חיים בחדר הטראומה בבית החולים.
[צילום: דוברות סורוקה]
+צפו: כך נוטרל המחבל בבאר שבע
17:54 22/03/22  |  איציק וולף

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+ח"כ אורית סטרוק: לשלול אזרחות ישראלית ממחבלים
17:34 22/03/22  |  איציק וולף
ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) אמרה כי ‏גם המחבל מהפיגוע בבאר שבע הוא אזרח ישראל. "גם הוא יצא לדרכו עם צ'ק פתוח מאבו-מאזן, שמבטיח לו משכורת על פי החוק הפלשתיני. ומה עם החוק הישראלי? וההרתעה? על איילת שקד לפרסם עוד היום את תזכיר החוק לשלילת אזרחות ממחבלים. חבל על כל קורבן נוסף", אמרה.
+ח"כ מירי רגב: הפיגוע מוכיח את אובדן המשילות בכנסת
17:22 22/03/22  |  איציק וולף
ח"כ מירי רגב (הליכוד) טענה בעקבות פיגוע הדקירה בבאר שבע כי הפיגוע מוכיח את רפיסות הממשלה ואת אובדן המשילות בנגב, כלשונה.
+ח"כ אופיר סופר: יום אחר יום - הטרור מרים ראש
17:20 22/03/22  |  איציק וולף
ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) אמר בתגובה לפיגוע כי יום אחרי יום, הטרור מרים את ראשו במדינת ישראל. "שולח רפואה שלמה לפצועים ותנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך", אמר.
+ח"כ בן גביר: כשהממשלה מעניקה הקלות לטרור - הטרור מרים ראש
17:09 22/03/22  |  איציק וולף
ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) אמר בתגובה לפיגוע הדקירה הקטלני בבאר שבע כי זה כבר היום השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע.

"הממשלה המעופפת לא מתפקדת כדי לשמור על חיי האזרחים, אבל נותנת גב לטרור ומפנה מאחזים בברוטאליות חסרת רחמים. כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ומעניקה הקלות ופרס לטרור בחסינות מפני בנייה בלתי חוקית, התוצאה שהטרור מרים את הראש. חייבים לנהוג בנחישות ותקיפות, אסור למצמץ מול הטרור", טען.
+ארבעה נרצחו בפיגוע דקירה בבאר שבע
16:37 22/03/22  |  איציק וולף, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מורה מהיישוב חורה, אשר ריצה מאסר על תוכנית להצטרף לדאעש בסוריה, ביצע את הפיגוע בשתי זירות בעיר  ▪  הנרצחים: שני גברים ושתי נשים  ▪  חוסל בידי עובר אורח
הפיגוע אירע סמוך למרכז המסחרי One [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
רגע לפני הניטרול - המחבל מסתער [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר הרשימה המשותפת מגנה את הפיגוע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
מחבל דקר ורצח ארבעה בני אדם בבאר שבע (22.3.22) בטרם נוטרל על-ידי נהג אוטובוס שהבחין בפיגוע, ירה לעברו והרג אותו. המחבל הוא מוחמד אבו אל-קיעאן, בן 34, אזרח ישראלי, תושב חורה (הפזורה הבדואית בנגב), מורה אשר ריצה עונש מאסר על תמיכה בדאעש.
השלב השני של הבחירות המוניציפליות הפלשתיניות יתקיים ביום שבת הקרוב ה-26 במרס כשבמרכז ההתעניינות הפוליטית של תושבי השטחים עומדת הברית הפוליטית בין תנועת חמאס לארגון "החזית העממית לשחרור פלשתין" (חז"ע).
יו"ר הרש"פ אבו-מאזן ומקורביו חוסיין א-שיח' ומאג'ד פרג' מנסים ליצור את הרושם כי קרב הירושה כבר הוכרע למעשה וכי חוסיין א-שיח' ומאג'ד פרג' הם שיובילו את הרש"פ אחרי ירידתו של אבו-מאזן מהבמה הפוליטית, אולם הרחוב הפלשתיני אינו מוכן לקבל את התכתיב הזה וגם לא בכירי תנועת פתח והאופזיציה הפלשתינית.
הותר לפרסום: ארבעה ערבים תושבי הגליל גויסו והופעלו על-ידי ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה נעצרו לפני כחודש על-ידי השב״כ והמשטרה. שניים מהחשודים נפגשו בטורקיה מספר פעמים, עם מבריחי נשק וסמים לבנונים שפעלו מטעם החיזבאללה. השניים התבקשו לבצע הברחות נשק לתוך שטח מדינת ישראל להקמת תשתית רדומה של פעילי חיזבאללה. כמו-כן התבקשו לסייע בחטיפת ישראלים, במתן מידע על יעדים למתקפות טילים ובאיתור נקודות מתאימות למעבר והברחה בגבול.
20/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
הפרקליטות הגישה (יום ו', 18.3.22) כתבי אישום נגד שלושה תושבי צור באהר ותושב בית חנינה שבמזרח ירושלים. הארבעה נעצרו לפני כשבועיים בחשד לעבירות של השתייכות ומימון ארגון טרור במסגרת פעילות חמאס בירושלים, פעילות שמומנה בידי בכירי חמאס היושבים בטורקיה. במסגרת זו הוכוונו הנאשמים לפעילות עתידית מתוכננת לקראת חודש רמדאן כולל עימותים נרחבים עם כוחות הביטחון.
18/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il