|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
"לא נשנא. זו חובתנו כלפי הנופלים" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה

בנט: אם הערבות תיפרם - אויבינו ינצלו זאת

ראש הממשלה אמר בטקס האזכרה השנתי של ארגון יד לבנים כי כוחה של מדינת ישראל גדול מסך כוחותיהם של אויביה "אנחנו עכשיו בעשור השמיני של המדינה, העשור שמעולם עוד לא צלחנו כאומה מאוחדת. ניתנה לנו הזדמנות לתקן את חטא שנאת האחים של אבותינו ולהיגמל מיצר הפלגנות שהחריב את עמנו"
03/05/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה נפתחו (יום ג', 3.5.22) כבכל שנה בטקס האזכרה של ארגון יד לבנים. ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף בטקס והזהיר מפני פרימת הערבות החברתית בישראל.

"אם חלילה הערבות ההדדית שלנו תיפרם, או נאפשר לכעס ולשנאה לאחוז בנו - בו ברגע אויבנו ינצלו זאת כדי לפגוע בנו. העם שלנו נושא על גופו את צלקות גן הפלגנות של אבותינו", אמר.

"אחיי ואחיותיי, יש לנו צה"ל חזק וארגוני ביטחון מעולים. שומר ישראל אינו נם ואינו ישן. אנחנו עומדים על המשמר מול האיומים הקרובים והרחוקים. כמי שנושא באחריות העליונה לביטחון ישראל, אני יכול לקבוע בבירור שכוחנו גדול מכוחם של סך כל אויבינו", ציין ראש הממשלה.

עוד הוסיף כי לא תהיה הזדמנות נוספת לעצמאות ישראלית. "אנחנו עכשיו בעשור השמיני של המדינה, העשור שמעולם עוד לא צלחנו כאומה מאוחדת. ניתנה לנו הזדמנות לתקן את חטא שנאת האחים של אבותינו ולהיגמל מיצר הפלגנות שהחריב את עמנו. ההחלטה היא בידינו. בואו נפיג את החרדות אחד מן האחר. נתמודד עם הטיעון, ולא עם הטוען. נקשיב באמת. נתווכח זה עם זה, אך לעולם לא נשנא איש את אחיו. מעל לכל נזכור שאנחנו משפחה אחת, זו חובתנו כלפי הנופלים. זו גם חובתנו כלפי הדורות הבאים", אמר.


יו"ר הכנסת: בואו נהיה ראויים לנופלים

יו"ר הכנסת, מיקי לוי, אמר בטקס כי הערב יתחיל לרדת ואיתו תכנס כבכל שנה קדושת יום הזיכרון שבו עם ישראל יתייחד עם זכרם של הנופלים במערכות ישראל, הנרצחים בפעולות האיבה ויחבק את הפצועים שממשיכים לשאת צלקות בנפש ובגוף.

"עבורכם אחיי ואחיותיי למשפחת השכול, משפחה שלפני 32 שנים הפכתי לחלק ממנה, אין צורך ביום אחד כזה כדי לזכור. עבורנו החיים הם הזיכרון. כל יום מביא עימו זיכרונות של אהובינו. כשאנחנו אוכלים עוגת גבינה שהוא אהב, כשאנחנו חולפים ליד בית הספר בו למדה, כשאנחנו רואים ברחוב את גבו של אדם שמזכיר לנו את אהובינו. פתאום זה מכה בנו. תמונה עמומה מימים אחרים, שמחים יותר", אמר.

יו"ר הכנסת הוסיף כי שילמנו את המחיר הכבד ביותר על תקומת ישראל בארצו ועל הזכות הגדולה לחיות חופשיים בארצנו. "את הנעשה אין להשיב. נשאר רק לבחור בחיים ולהמשיך. עוד יום ועוד אחד. למען הילדים, למען הנכדים, למען ההורים, בשביל אהובינו שהיו רוצים זאת. אני יודע מקרוב אילו תעצומות נפש זה מצריך. גם זו גבורה אמיתית. לצערי הרב, גם השנה התרחבה משפחת השכול. אזרחים, חיילים ושוטרים נהרגו ונפצעו באירועי טרור שפלים. שוב ושוב ראינו כי המחבלים בני העוולה לא מבחינים בהבדלים בינינו. אהובינו שילמו בחייהם כדי שעם ישראל ימשיך לחיות בארצו. בואו נהיה ראויים להם", אמר.

תאריך:  03/05/2022   |   עודכן:  03/05/2022
איציק וולף
+האם נהרגה בדרך למרחב המוגן, זהבה בן שרה לבנה
00:10 04/05/22  |  עידן יוסף
הזמרת זהבה בן שרה לבארי בן ה-6, בנה של אורלי לירון, שנהרגה בדרכה למרחב המוגן, במבצע "שומר החומות" ב-2021 את השיר "גיבור של אימא" באירוע שירים לזכרם בכנסת. בן שוחחה עם בארי ושרה את השיר בבית המשפחה. במהלך ביצוע השיר הערב בטקס, ניגשה לבארי ולאביו - שמחה דמעה.
[צילום: דוברות הכנסת]
+אמו של השוטר שנהרג בפיגוע: למה ישוע לא החזיר אותך אלינו
00:07 04/05/22  |  עידן יוסף
סמיה חורי, אמו של השוטר רס"מ אמיר חורי שהרג לפני כחודש בפיגוע בבני ברק, ריגשה את הקהל באירוע שירים לזכרם: "ברצוני להודות לכל עם ישראל שהגיע מכל הארץ כדי לנחם ולתמוך בנו בשעתנו הקשה, אנחנו מעריכים את זה מאוד, לא נשכח זאת.

"אמיר אהוב ליבי, נשמה שלי, חיים שלי, שמחת החיים שלי, כולם מכנים אותך גיבור כי אתה באמת גיבור ואמיץ. לא חשבת על עצמך, כל מה שהיה חשוב לך זה להציל נפשות. כל לילה אני מדמיינת אותך פותח את הדלת ונכנס הביתה כמו תמיד. כל רעש קטן בלילה אני חושבת שזה אתה עולה במדרגות של החנייה לתוך הבית. ישוע עשה כל כך הרבה ניסים ונפלאות, למה הוא לא החזיר אותך אלינו.

"כל מי שהכיר את אמיר אהב אותו. הוא רכש חברים מכל העדות, בחיוך שובה הלבבות שלו שלא נעלם מהשפתיים. אמיר תמיד היה סבלני וסובלני ולא היה לו כעס בלב. אמיר היה אדם רגוע וצנוע, הצטיין בלימודים ובשירותו במשטרה. אמיר אהב את החיים, אהב לבלות עם חברים שלו ועם בת זוגו וכולם אהבו אותו. אני קוראת לך מלאך כי אתה באמת מלאך.

"לו היה לכל אם בן כמו אמיר, היה שורר שלום ואחווה בכל העולם. אמיר אנחנו אוהבים אותך בכל ליבנו ונזכור אותך לנצח. אימא".
[צילום: דוברות הכנסת]
+רא"ל כוכבי: הערכה כפולה ומכופלת לאדם שאיבד קרוב
00:01 04/05/22  |  עידן יוסף
סרטון בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ששוחח עם רס"ל יצחק שראל, אחיו של בניה שראל, שנפל במבצע צוק איתן בשנת 2014, ועם רב"ט קארין ולריה יסקוב, בתו של רס"ר אבנר (ולרי) יסקוב, שנפל במבצע "חומת מגן" בשנת 2002 שודר בטקס שירים לזכרם בכנסת.

רא"ל כוכבי: "כל מי שמשרת בצה"ל ראוי להערכה. ראויים להערכה מיוחדת מי שמסכן את חייו כמוכם, החיילים הקרביים. כל פעם שמיירטים רקטה, או שמונעים חדירה של חוליה, או מונעים פיגוע או יוצאים למבצע, שבסוף מספק ביטחון, זו תחושה נורא פשוטה אבל נורא חזקה שעכשיו שמרת על אזרחי המדינה. ומי שכמוכם מסכן את חייו אבל כבר איבד אדם כל-כך קרוב כמו אבא או כמו אח - זה ראוי להערכה כפולה ומכופלת. אנחנו אומרים - בהצדעה".
[צילום: דוברות הכנסת]
+השר מאיר כהן: מדינת ישראל זוכרת - ותזכור לעולם
23:56 03/05/22  |  עידן יוסף
שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, ציטט בטקס שירים לזכרם בכנסת ממילותיהם האחרונות של דורית ויובל, שנהרגו מקסאם בעת משחק בסוכה, ואמר: "המילים האחרונות של דורית בת השנתיים וחצי לאבא גבי, היו: אבא, אני יכולה לבוא איתך?
הוא יצא לקניות. היא נשארה בבית ויצאה לשחק. המילים האחרונות שאמר יובל לאימא, היו: אני הולך לסבתא ואחזור בערב. רקטת הקסאם הותירה אותם הרוגים בפאתי החצר. מדינת ישראל ממשיכה להיאבק בטרור. מדינת ישראל זוכרת, ותזכור את חללי פעולות האיבה, אלה שנרצחו זה עתה, ואלו שזמן רב עבר מאז הירצחם. מדינת ישראל זוכרת - ותזכור לעולם".
[צילום: דוברות הכנסת]
+האימהות של נרצחי הפיגוע בדיזנגוף סיפרו על בניהן
23:52 03/05/22  |  עידן יוסף
בני המשפחות השכולות סיפרו בשידור חי באירוע שירים לזכרם בכנסת על יקיריהם ברקע השיר "הרדופים" בביצוע להקה צבאית: מיכל אדלר, אחותו של איתי שנהרג באסון המסוקים, החיילת נריה חובב על אביה אריאל שנהרג בהסתערות על מחבל, קובי פרייס, אביו של אליאור שנהרג בפיגוע בבורגאס, איריס מגיני ואתי מורד, אימותיהם של איתם ותומר שנהרגו בפיגוע בתל אביב לפני חודש.
[צילום: דוברות הכנסת]
+גנץ: לפני שבוע נפגשתי עם עידן רייכל שכתב את השיר המצמרר הזה
23:49 03/05/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון בני גנץ הקריא באירוע שירים לזכרם בכנסת משירו של עידן רייכל "כמה שרחוק" ואמר: "בכל רגע בו אני נזכר בחברים, רעים לנשק, במפקדים ובפקודים שאיבדתי בכל שנות שרותי הביטחוני. ובעיקר, עליכן אני חושב, המשפחות השכולות, ההורים, האלמנות והיתומים, האחיות והאחים. אנחנו מחבקים את כולכם היום כמו בכל יום במהלך השנה.

"לפני שבוע נפגשתי עם עידן רייכל שכתב את השיר המצמרר הזה שהוא מבצע ביחד עם יונתן אברהם, שאיבד את אחיו אלהן ראובן אברהם. התרגשתי לשמוע את השיר, ולשיר איתם את הכאב של כל מי שאיבד קרוב. אני רוצה בערב הזה להקדיש אותו למשפחות, למפקדים, לחברים ולחברות מכל חלקי החברה הישראלית. אנחנו שנשארים עם הזיכרונות, נשארים יחד כחברה חזקה ומלוכדת ומשלמים יחד את מחיר התקומה וביטחון ישראל".
[צילום: דוברות הכנסת]
+מוריה בת ה-7 שרה לאחיה וריגשה את הקהל
23:46 03/05/22  |  עידן יוסף
זולגות הדמעות מעצמן: מוריה יהלומי בת ה-7, ריגשה את הקהל כשהקדישה באירוע שירים לזכרם" בכנסת שיר לאחיה נתנאל, שנהרג בפעילות מבצעית בגבול מצרים ב-2012. את שירתה של מוריה ליוו ילדים בנגינת חלילית.
[צילום: דוברות הכנסת]
+הרצוג: קולו של ידין נדם, אבל החליל שלו ממשיך לנגן
23:43 03/05/22  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג, סיפר בסרטון באירוע "שרים לזכרם" על בן שכונתו, ידין טננבוים שנפל במלחמת יום כיפור: "הייתי נער בר מצווה כשיבבת הצופרים קרעה את קדושת יום הכיפורים. צהלה, השכונה בה גדלתי, ספגה במלחמה מכה קשה. 11 מבני השכונה נפלו ב-19 ימי הלחימה. אנחנו הכרנו את כולם.

בין הנופלים היה סמל ידין טננבוים, זכרו לברכה. ידין, חלילן מחונן, היה לגיבור מלחמה. ביום הכיפורים הטנק בו שירת ידין היה על שפת התעלה. תוך כדי הסתערות הצבא המצרי, הוא שקע בבוץ. צוות הטנק לא ויתר והמשיך להילחם. ידין הספיק להשמיד טנק ובולדוזר מצריים שחצו את התעלה לפני שנהרג מפגיעת טיל. יחד איתו נהרג גם מפקד הטנק, סמל ראשון יוסי אובידה, זכרו לברכה. אחרי המלחמה הוענק לשניהם עיטור המופת על אומץ לב ודבקות במשימה.

הוא השאיר אחריו צלילים ומנגינות. מנגינות שהקליט בחייו ונשארו איתנו. הצלילים הללו היו למילותיו האחרונות ויצירות בינלאומיות חשובות הולחנו לזכרו. קולו של ידין נדם, אבל החליל שלו ממשיך לנגן, ואני מקשיב לו. יהי זכרו ברוך, ויהי זכרם של כלל חללי מערכות ישראל ופיגועי הטרור, ברוך ונצור בליבנו לעד".
[צילום: דוברות הכנסת]
+ראש הממשלה שוחח עם אמו של סמ"ר ערן דן-גור
23:36 03/05/22  |  עידן יוסף
סרטון בהשתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט, ששוחח עם אמו של סמ"ר ערן דן-גור, שנפל במבצע 'חורף חם' ב-2008, הוקרן באירוע "שרים לזכרם בכנסת.
+בעיניים דומעות: יו"ר הכנסת ציטט את אחיו שנפל
23:34 03/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת, ח”כ מיקי לוי, הקריא בדמעות ממילותיו האחרונות של אחיו הצעיר פנחס שנפל במילוי תפקידו בבקעת הירדן ב-1990: "אחי הצעיר פנחס. קראנו לו פיני. היינו חמישה אחים. אני הבכור, הוא - שנתיים אחריי. פיני היה צעיר ומוכשר מאוד. הוא לחם כצנחן במלחמת יום הכיפורים, ובתקופת ההתשה שאחריה. הוא היה רואה חשבון מצליח, וטיפס מהר בסולם תפקידי ההנהלה בבנק ירושלים. פיני נשא לאישה את שושי, והיה בעל למופת, ואב לרועי ודורון. פיני היה אהוב על הבריות: פיו וליבו שווים תמיד, פעיל ותורם לאחרים, ממייסדי היישוב גבעון החדשה, שבו התגורר ואת התקציב שלו ניהל בהתנדבות.

"הוא יצא לשירות מילואים בבקעת הירדן. מחבל חדר למוצב. בקרב שהתנהל, נהרג אחי. אחי הצעיר פיני. מלח הארץ. אחי, ששיחק איתי בשכונה, שהתייעץ עימי, ואחר כך יעץ לי בחוכמה ובאהבה. שחגג את בר-המצווה לרועי כמה שבועות לפני שנהרג".

בקול רועד סיפר על מילותיו האחרונות לשושי אשתו בטלפון מהמוצב: 'שמרו על המשפחה. שמרו על המדינה. שמרו על הבית, בכל מחיר'. אני שב ומבטיח לך פניני אחי שאני אישית ואנחנו כולנו שומרים על הבית בכל כוחותנו אבל המחיר שמשלמים אימא שרה ואבא מצליח, עליו השלום, שושי הרעיה, רועי ודורון, ואנחנו כולנו, מדינת ישראל, הוא מחיר כואב כל כך. אחי הצעיר פיני. אתה בליבנו לנצח. אתה בליבי, לתמיד".
[צילום: דוברות הכנסת]
+יו"ר הכנסת הדליק את נר הזיכרון במשכן
23:26 03/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת, ח”כ מיקי לוי, הדליק במשכן הכנסת את נר היזכור, עם סמיה חורי, אמו של רס"מ אמיר חורי, שנפל בפיגוע בעיר בני ברק, לקראת השתתפותם באירוע הזיכרון הלאומי המרכזי "שירים לזכרם בכנסת", לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.
[צילום: דוברות הכנסת]
+לוד: נעצרו ארבעה ערבים שירו זיקוקים במהלך הצפירה
22:33 03/05/22  |  עידן יוסף
ארבעה ערבים תושבי לוד נעצרו לאחר שירו זיקוקים בזמן צפירת יום הזיכרון, ועל-פי החשד תקפו את השוטרים שהגיעו לזירה. ברשות החשודים נתפסו שרידי אמצעים פירוטכנים. בהתאם לצורכי החקיּרה תבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבית משפט בבקשה להאריך את מעצרם.
[צילום: דוברות המשטרה]
+הזמנת נסיעה להילולת רשב"י תתבצע באמצעות ממשק אחוד
22:22 03/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גם נוסעים מהערים צפת וטבריה נדרשים ברכישת כרטיסים מוקדמת  ▪  מערך קווי שירות של קווי אוטובוסים ישירים למירון יופעל מ-16 מוקדים מרכזיים  ▪  פיזור משתתפי ההילולה ייעשה השנה באופן שונה
אוטובוסים במירון [צילום ארכיון: יח"צ]
+בזמן שאתם עמדתם בצפירה: בערוץ הערבי-ישראלי חגגו
21:12 03/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרסום ראשון: בערוץ המקומי "הלא טי וי" הכפוף לפיקוח מועצת הכבלים והלווין שודרה תהלוכה בתופים ובמחולות במהלך צפירת הדומייה לפתיחת יום הזיכרון  ▪  המועצה קיבלה תלונה מקדימה על חילול יום השואה בערוץ, אך לא נקטה אמצעים
(צעדת עיד אל פיטר מנצרת כפי ששודרה בזמן הצפירה)
+הרצוג: איש לא שאל את הנופלים מי ימין ומי שמאל
20:43 03/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הנשיא: אויבנו קמים עלינו לכלותנו בטרור - אנחנו מגלים תעצומות  ▪  הרמטכ"ל כוכבי: כעם חפץ חיים אנו נדרשים להיאבק - ולהיות נכונים לשאת את המחיר - לגלות חוסן וקור רוח נוכח פגועים ונפגעים. הילדים לא יחזרו, אבל בזכותם חזרו רבים
(הטקס ברחבת הכותל המערבי [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+נשיא המדינה אירח את משתתפי חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי בבית הנשיא
15:35 03/05/22  |  מירב ארד
נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח היום (יום ג') בבית הנשיא בירושלים, את משתתפות ומשתתפי חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי שיתקיים ביום העצמאות. התלמידים המשתתפים מגיעים מקהילות יהודיות בכל רחבי העולם.
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט: אם הערבות תיפרם - אויבינו ינצלו זאת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הבונבון
3/05/22 19:47
2
אור מציון
3/05/22 19:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
קבוץ הגלויות המתרחש במדינתנו הוא נס שאנו רואים יום יום לנגד עינינו. הוא החל טרם הקמתה של מדינת ישראל, אך מעת הקמתה הנס רק הולך ומתגבר. מכל רחבי תבל, מכל הגלויות, מתקבצים בני עמינו מרחוק ומקרוב מחברים עולמות ומסורות שהתפצלו ויוצרים את מדינתנו האהובה. בתפילת יום העצמאות אנו שרים את המילים מתהילים: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו" (קי"ח, כ"ד). מכירים טובה לפני הקב"ה על שזוכים אנחנו לחיות בנס הגדול שאלפי דורות חלמו עליו.
02/05/2022  |  חניאל פרבר  |   יומני בלוגרים
ערב יום העצמאות ה-74 של מדינת העם היהודי, מדינת ישראל, ישנן מספיק סיבות לשמחה ודי סיבות לדאגה. עם כל הקשיים, האתגרים, המורכבויות, המהמורות, חובה להביט בתמונה הגדולה, תמונת העם השב למולדתו אחרי אלפי שנות גלות, אוחז בסייפא ובספרא. העם אשר משא הנדודים והתלאות לא ריפה מעולם את רוחו האיתנה, אשר גם בימי חושך, אפלה וצלמוות ידע, כעוף החול, להתרומם, לאסוף את שבריו ולהמשיך לאתגר הבא.
מתחם בני עקיבא בישוב מירון, אושר לשימוש חסידויות וחצרות רבנים בל"ג בעומר הקרוב. בהתאם למסקנות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, יתקיים השנה בהר מירון אירוע הדלקה יחיד של האדמו"ר מבאיאן. חצרות חסידיות רבות ביקשו לקיים אירועי טיש (התוועדות) ברחבי מושב מירון, סמוך להר, ובמהלך השבועות האחרונים נעשו מאמצים כבירים לאתר מתחמים מתאימים ברחבי היישוב מירון, בהם יוכלו אדמו"רים ורבנים לקיים את אירועי ל"ג בעומר בבטחה.
01/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
אוכלוסיית ישראל מונה כ-9.506 מיליון נפשות - כך על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בנתונים שפרסמה (יום א', 1.5.22) לקראת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. כ-7.021 מיליון מאוכלוסיית ישראל הם יהודים (כ-73.9%), כ-2.007 מיליון ערבים (כ-21.1%) וכ-478 אלף אחרים (כ-5%).
01/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
מדינת ישראל ואזרחיה סובלים לדעתי הן מעודף חגים והן, ובעיקר, מעודף טקסים בכל מיני ימי מועד: עשרות חגים וצומות יהודיים מסורתיים, חגים שהביאו העדות והעליות השונות כמו המימונה, הסיגד במקורו, הנובוגוד-ראש השנה הרוסי, הכריסטמס הקתולי, חג נבי שועייב לדרוזים, רמדאן וחגיו למוסלמים, יום הזיכרון, יום העצמאות, י"א באדר, יום השואה הישראלי וזה הבינלאומי, סיום קורס קצינים, סיום קורס טיס ודומני שהרשימה עוד ארוכה.
01/05/2022  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il