|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
חיות. מכתב פומבי נוסף נגד חבר כנסת [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]

חיות נגד פינדרוס: מלהיט את הרוחות ומלבה שנאה

הרשות השופטת יוצאת באופן פומבי נגד חבר הכנסת מיהדות התורה לאחר שאמר כי החלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט העליון "חבר בכנסת ישראל בחר ביום העצמאות, יום חגה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, לבטא שאיפות מסוכנות כלפי בית המשפט העליון בשפה אלימה ובוטה"
09/05/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

הרשות השופטת פרסמה (יום ב', 9.5.22) הודעת גינוי לדבריו של ח"כ יצחק פינדרוס: "מצער ומקומם כי חבר בכנסת ישראל בחר ביום העצמאות, יום חגה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, לבטא שאיפות מסוכנות כלפי בית המשפט העליון בשפה אלימה ובוטה".

בהודעה, שפורסמה על דעת הנשיאה אסתר חיות, נכתב: "חמורה ומצערת אף יותר העובדה שחבר כנסת בוחר להלהיט את הרוחות וללבות שנאה בתוכנו במהלך שיח עם בני נוער במסגרת החינוכית שבה הם אמורים ללמוד ולקנות דעת.

"נשיאת בית המשפט העליון, שופטי ישראל והרשות השופטת כולה מגנים התבטאויות מסוג זה מכל וכל וימשיכו לשרת נאמנה את כלל הציבור בישראל".

כזכור, פינדרוס אמר כי החלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט העליון.

ח"כ יצחק פינדרוס מסר בתגובה להודעת הרשות השופטת: "אני תוהה לפשר החיפזון שאחז בדוברות הרשות השופטת להגיב לדבריי, בניגוד להרגלם להגיב לנבחרי ציבור באמצעות פתיחת חקירות ותיקים. תמו הימים שחופש הביטוי הוא במעמד צד אחד. כל צופה שפוי מבין שדבריי נאמרו כמטאפורה ביחס לדיקטטורה השיפוטית של בג"ץ, וכביטוי לחשיבות לימוד התורה וערכיה. מוטב שהרשות השופטת תתעסק בשיקום האמון הציבורי בה ולא בביקורת לגיטימית על התנהלותה".

תאריך:  09/05/2022   |   עודכן:  10/05/2022
עידן יוסף
+אושר בקריאה ראשונה: החמרה לעבירות נשק
21:13 09/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
18 חברי כנסת תמכו ואיש לא התנגד לאישור הצעת חוק להחמרת הענישה על החזקת נשק לא חוקי ועל רכישת נשק לא חוקי  ▪  שר המשפטים: נגרום לכך שהעיסוק בנשק בלתי חוקי בכל דרך שהיא לא ישתלם
[צילום: דובר צה"ל]
+הקואליציה הצליחה לעמוד בשתי הצעות אי-אמון
19:43 09/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה שתי הצעות אי-אמון בממשלה שהועלו ביום הדיונים הראשון של מושב הקיץ  ▪  למרות השוויון העקרוני בין הקואליציה לאופוזיציה נדחתה אחת ההצעות ברוב של 61 ח"כים
ראש הממשלה, נפתלי בנט, במליאת הכנסת. צלח את ההצבעות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+אושרה הקמתן של שתי ועדות משותפות בכנסת
18:50 09/05/22  |  עידן יוסף
ועדת הכנסת אישרה את הקמתן של שתי ועדות משותפות - ועדה משותפת לוועדת החוץ והביטחון וועדת העבודה והרווחה, לפי חוק שירות הקבע בצבא הגנה לישראל (גמלאות). בוועדה יהיו חברים 10 חברים. מטעם ועדת החוץ והביטחון יהיו חברים: רם בן ברק שיכהן כיו"ר הוועדה, נירה שפק, איתן גינזבורג, מאיר פרוש ונציג סיעת הליכוד. מטעם ועדת העבודה והרווחה יהיו חברים אפרת רייטן מרום, יצחק פינדרוס, אלינה ברדץ' יאלוב, מיכל רוזין ונציג סיעת ש"ס. יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אפרת רייטן מרום הודיעה כי הקמת הוועדה לא תשפיע על השאלה איזו ועדה מוסמכת לדון בהצעת החוק העוסקת בהגדלות הרמטכ"ל.

בנוסף, הוועדה אישרה את הקמתה של ועדה משותפת לעניין חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע, לוועדת החוקה, חוק ומשפט, ועדת הפנים והגנת הסביבה וועדת המדע והטכנולוגיה. בוועדה המשותפת יהיו חברים 9 חברים, 3 מכל ועדה. מטעם ועדת חוקה יהיו חברים: גלעד קריב שיכהן כיו"ר הוועדה, אורי מקלב, ואוסאמה סעדי. מטעם ועדת הפנים יהיו חברים: לימור מגן תלם, מוסי רז ונציג סיעת הציונות הדתית. מטעם ועדת המדע יהיו חברים טטיאנה מזרסקי, יוסי שיין ונציג סיעת הליכוד.

הוועדה אישרה פטור מחובת הנחה להצעת חוק מענק סיוע לעסקים בשל ההשפעה הכלכלית של התפשטות זן אומיקרון של נגיף הקורונה החדש. ההצעה עוסקת במתן פיצוי לעצמאים. יו"ר הוועדה ח"כ אורבך אמר: "קיבלתי מכתב מיו"ר סיעות האופוזיציה, בו הם מבקשים לקדם את הדיון בהצעת החוק. במכתבם, מתחייבים ראשי הסיעות לתמוך בהצעת החוק ואני מצפה שכך יהיה".
+אלקין: כל המערכת בת ערובה של אדם אחד שלא יודע להגיד די
18:31 09/05/22  |  עידן יוסף
השר זאב אלקין השיב בשם הממשלה להצעות אי-האמון ואמר: "נתניהו ברח מהמליאה בפחדנות, כמה אופייני. אני לא מופתע, כי מי שמפתח ומנסה להשריש בציבור הישראלי שיח של אלימות מילולית, של הסתה, שיח שמגיע לצערי לכסאות בתוך האולם הזה, אני לא מופתע שכך הוא מתנהג גם בשיח הפרלמנטרי. הוא לא מסוגל לשמוע תשובה, הוא מפחד לשמוע תשובה.

"דיבר כאן ראש האופוזיציה על ההתמודדות עם הטרור, הוא דיבר שיש לו פתרון ושפשתי את עיני, כי זכורה לי השנה הקשה של שנת 2015, שבה במשך כמה חודשים נהרגו 47 אזרחים בתוך חודשים ספורים. ישבתי אז בקבינט של נתניהו ולא זכור לי שהוא אמר שלאור מספר הפיגועים הוא צריך להחזיר את המנדט ולפרק את הממשלה. לא זכור לי גם שהוצע משהו ויושם משהו שלא קורה גם היום. יש דברים שלא עשינו, לא הצבנו מגנומטרים ואז הסרנו אותם, לא שחררנו למעלה מאלף מחבלים.
[צילום: דוברות הכנסת]
+שס ויהדות התורה מבהירות כי לא יצטרפו לממשלת בנט
18:26 09/05/22  |  עידן יוסף
בתגובה לדברי בנט על הניסיונות להרחבת הממשלה, נמסר בהודעה משותפת של שס ויהדות התורה: "הממשלה הנוכחית אינה זוכה לאמון העם וללא רוב בכנסת, פוגעת פעם אחר פעם בציבור החרדי והמסורתי. נמשיך לעשות הכל להחלפתה בממשלה לאומית, שתתן ביטחון לתושבי ישראל ותייצג בכבוד את מסורת ישראל, והשכבות החלשות".
+הצעת אי-אמון בממשלה נדחתה; תמיכה מפתיעה מהמשותפת
18:18 09/05/22  |  עידן יוסף
הצעת אי-אמון ראשונה לכנס הקיץ של הכנסת נפלה לאחר שהרשימה המשותפת (איימן עודה ואחמד טיבי) הצביעה עם הקואליציה. הקואליציה ניצחה - 61 נגד 52 בעד. עידית סילמן ורע"ם נעדרו.
+נתניהו: אזרחי ישראל חיים היום בפחד
17:55 09/05/22  |  עידן יוסף
כנס הקיץ של הכנסת החל בדיון בהצעות אי-אמון שהגישו סיעות האופוזיציה. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הציג את הצעת סיעת הליכוד ואמר: "היום המצב שונה בתכלית ממה שהיה בעבר, הממשלה הנוכחית משותקת, היא במשבר עמוק, היא לא מחליטה, לא יוזמת, לא נלחמת בטרור. המדיניות לא נקבעת במעון רה״מ בירושלים והיא גם לא נקבעת בארמון או במבצר ברעננה, היא נקבעת אצל מועצת א שורא. מי שיושב בממשלה עם תומכי חמאס לא יכול להילחם בחמאס. מילא שאתם בממשלה בוחרים לא לצאת לרחוב ולשמוע ביקורת, זאת הבעיה שלכם, אבל זה שאזרחי ישראל מפחדים לצאת לרחוב זאת הבעיה של כולנו. אזרחי ישראל חיים היום בפחד.

"בראש הממשלה עומד מי שהפר את כל הבטחותיו, הונה את ציבור הימין בדרך לכיסאו, ומאז הוא לא עושה שום דבר חוץ מלהיאחז בכיסא. הוא צריך ללכת הביתה עוד היום. תארו לעצמכם מה היה נאמר אם המצב היה הפוך - מה היו אומרים אם אני הייתי ראש הממשלה בראשות מפלגה בת חמישה מנדטים, שחברי הממשלה שלי נמצאים במו״מ עם האופוזיציה, כשאין לממשלה אפילו רוב דחוק בכנסת, שאני תלוי במועצת א שורא ושהתמיכה הציבורית שלי בקריסה מוחלטת. הם היו אומרים שלממשלה אין לגיטימציה ציבורית. ואני רוצה להגיד לנפתלי, נפתלי - זה נגמר.

"אתם לא מטפלים באירן, לא מטפלים בטרור, לא בשום דבר. הגיע הזמן לשים סוף למחדלי הממשלה ולהתחיל לתקן את הנזקים שהבאתם לנו בזמן כל כך קצר. חבריי ואני נחזיר את ישראל למסלול הנכון. נגבה מחיר כבד מארגוני הטרור, ניאבק בתוקפנות של אירן ונפעל למנוע ממנה ארסנל של נשק גרעיני. נבטל את הגזרות הכלכליות שלכם, את העלאות המיסים ואת ההתעללות שלכם בשכבות החלשות ביותר שביקשתם להתנכל להם. אתם קלקלתם - אנחנו נתקן. בעזרת השם, בתוך זמן קצר, נקים ממשלה לאומית חזקה בראשות הליכוד, נבטיח את הביטחון, נחזיר את העוצמה, נבטיח את השגשוג לכל אזרחי ישראל. עד שזה יקרה, דבר אחד ברור: לנו אין אמון בכם וגם לעם ישראל ולאזרחי ישראל אין אמון בכם. לכו הביתה".
[צילום: דוברות הכנסת]
+יו"ר הכנסת: ויכוחים נוקבים - כן, שנאה יוקדת ושיח פלגני - לא
17:39 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי פתח במליאת הכנסת את כנס הקיץ של הכנסת ואמר: "אני שמח ונרגש לפתוח את כנס הקיץ במושב השני של הכנסת. מליאת הכנסת וועדותיה חוזרים לעבוד באופן מלא, לחוקק ולפקח על פעילות הממשלה, לאחר חופשת חג הפסח ימי הזיכרון וחג העצמאות שחגגנו.כולי תקווה שחברי הכנסת נחו קצת וחוזרים בכוחות מחודשים לעבודה הפרלמנטרית.

"ביום העצמאות הזה, כבכל יום עצמאות, התאחדנו וחגגנו את ריבונותנו. שמנו את המחלוקות בצד וראינו שגורלנו המשותף וההסכמות בינינו כעם, גדולות ממה שמפריד בינינו. הלוואי שנצליח לשמר משהו מהאחדות הזו גם ביום המחר. זו צריכה להיות המשימה של כולנו. ויכוחים נוקבים - כן, שנאה יוקדת ושיח פלגני - לא. כולי תקווה שבכנס הזה נצליח להביא משהו מרוח האחדות של יום העצמאות בדרך שבה הכנסת מתנהלת.
[צילום: דוברות הכנסת]
+סמוטריץ׳ לשר בר לב: הנחה את המשטרה להיערך לריקוד הדגלים משער שכם
17:19 09/05/22  |  עידן יוסף
ברקע עיכוב באישור המשטרה למסלול ריקוד דגלים המסורתי ביום שחרור ירושלים, פנה יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לשר לביטחון פנים עמר בר לב בדרישה שיורה למשטרה לאשר את המסלול במתכונתו הקבועה.

במכתבו לבר לב כתב סמוטריץ׳: ״כבכל שנה, גם השנה עתיד להתקיים בעזרת ה׳ ריקוד הדגלים המסורתי, צעדה של עשרות אלפי מבוגרים ובני נוער ממערב העיר דרך העיר העתיקה אל הכותל המערבי שריד בית מקדשנו. כזכור בשנה שעברה ניסו אויבנו למנוע את הצעדה על-ידי ירי טילים מרצועת עזה ולפגוע באחד הסמלים החשובים לאיחודה של העיר.

"בשיח שמתנהל בין המארגנים למשטרת ירושלים עולה כי המשטרה ממתינה להנחיית הדרג המדיני לשם אישור מסלול המצעד. על-מנת להימנע מאי-הוודאות שפוגעת בצעדה ובמשתתפיה, אבקשך להנחות כבר עכשיו את המשטרה להיערך לקראת צעדת הדגלים במסלולה המוכר זה שנים רבות דרך שער שכם ורחוב הגיא בואכה הכותל המערבי".
+בנט לסיעת ימינה: אם תמשכו את החבל - הוא ייקרע
17:10 09/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה מייחל להרחבת הקואליציה: "צריכים להירתם בכל כוחנו לשימור הקאוליציה, קיום הממשלה ואולי גם להרחבתה"  ▪  ""חשוב מאוד להחזיק את הקואליציה. החלופה היא לחזור שנה אחורה, וזה איום ונורא"
בנט. "איומים כלפי וכלפי איילת" [צילום: חיים צח/לע"מ]
+ביטון באולטימטום לבנט: הקפא את רפורמת התחבורה הציבורית
16:26 09/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה דורש תיקונים בתוך שבועיים: "מי שרוצה תקציב מדינה לא יסובב את ועדת הכלכלה בכחש"  ▪  ראש עירית ביתר עילית: תושבי העיר ישלמו יותר ויעבירו 17 מיליון שקל בשנה למימון הרפורמה  ▪  נציג האוצר: הסובסידיה לתח"צ הוגדלה ב-2.5 מיליארד שקל בחומש הקרוב; משרד התחבורה: נוסעים רבים קיבלו הטבות משמעותיות
ענבר בזק ויעקב מרגי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
נעה ליטמן, נציגת משרד התחבורה [צילום: ערוץ כנסת]
+הורוביץ: דברי פינדרוס - קנאות נתעבת
15:39 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר מרצ, השר ניצן הורוביץ, בפתח ישיבת הסיעה: "הדברים של ח"כ פינדרוס שחולם על פיצוץ בית המשפט העליון הם בושה וחרפה - קנאות נתעבת וביטוי לאידיאולוגיה הרסנית". הוא תקף גם את נתניהו ואמר כי האיש "נאשם בפלילים שעסק רק בענייניו האישיים".
+סמוטריץ': ערביי ישראל מרימים ראש כי בנט תלוי בהם
15:29 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "ברשתות החברתיות מועלים מדי יום עשרות סרטונים אנטישמיים וסרטוני הסתה חוגגים פגיעה של ערבים ביהודים ואין פוצה פה, כל זה קורה כי הם יודעים שממשלת בנט תלויה בהם". לדבריו, ערבי ישראל "מרימים ראש תוך תחושת עליונות ובוז עמוק לגורמי אכיפת החוק".
+מיכאלי: נתניהו רוצה לחסל את מדינת ישראל הציונית, היהודית והדמוקרטית
15:22 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, מאשימה את נתניהו בקריאות האלימות וההסתה בחברה הישראלית: "אותם אנשים שעמדו בראש אותה מכונת הסתה ותעמולה שהובילה לרצח רבין, כמו אז גם היום, הם רוצים לחסל את מדינת ישראל הציונית, היהודית והדמוקרטית. מכירות ומכירים את זה מאז הפעם הראשונה שנתניהו היה ראש האופוזיציה".
+פינדרוס: לא מתחרט על דברי; צביעות לדבר על אלימות
15:20 09/05/22  |  עידן יוסף

+בנט נפגש לראשונה עם עידית סילמן
15:14 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה, רה"מ נפתלי בנט, נועד בשעה זו בלשכתו שבכנסת לראשונה מאז הודעת הפרישה שלה מהקואליציה. קדמה לכך כניסת השרה איילת שקד לחדרה של סילמן, והשתיים הלכו לעבר לכשתו של בנט.
+נתניהו: בנט ולפיד מחכים לעבאס והוא מחכה להוראות מחמאס
15:11 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "בנט ולפיד מחכים לעבאס והוא מחכה להוראות מחמאס. במקום להיות עסוקים בהדיפת סכנות קיומיות, בנט ולפיד עסוקים בשאלה מי מהם יהיה ראש הממשלה בתקופת המעבר. הממשלה איבדה את הרוב בכנסת ואת אמון הציבור. היא חייבת ללכת הביתה היום".
+סער: לא סילקנו מגנומטרים מהר-הבית
15:08 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר תקווה חדשה, השר גדעון סער בעקיצה מרומזת לנתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "הממשלה הנוכחית לא סילקה מגנומטרים מהר-הבית, לא שחררה מחבלים ולא מסרה חבלי מולדת - אנחנו מתמודדים עם בעיות שהוזנחו במשך שנים רבות כגון הפקרת המשילות".
+גנץ: אם רע״ם רוצה להיות חלק מהקואליציה היא צריכה להסתכל למרכז
15:04 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, נשאל בפתח ישיבת הסיעה, האם ירדן היא שתקבע את המדיניות בהר-הבית - והשיב: ״ישראל תקבל את ההחלטות, אם רע״ם רוצה להיות חלק מהקואליציה היא צריכה להסתכל למרכז״. הוא שב וקרא לסיעות החרדיות להיכנס לקואליציה ולהצטרף לממשלה.
+לפיד: חשוב לשמור על הממשלה כי בן-גביר רוקד על דם הנרצחים
14:59 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, השר יאיר לפיד: "הכנסת חוזרת היום, ואיתה המשימה לשמור על הממשלה. הסתכלתי השבוע על איתמר בן-גביר הולך לרקוד על דם הנרצחים באלעד ונזכרתי כמה חשוב לשמור על הממשלה הזו. כמה האלטרנטיבה מסוכנת".

ח"כ בן-גביר לא נותר חייב: "הסתכלתי עכשיו על הדברים שכתבת, ונזכרתי שיש למדינת ישראל שר חוץ וראש ממשלה חליפי. לא ראינו אותך בטקס יום השואה, לא בטקסי יום הזיכרון, לא ביום העצמאות, לא בזירות הפיגועים וגם לא בניחום משפחות הנרצחים. תגיד, אתה עושה משהו בין החופשות שלך חוץ מלצייץ בטוויטר?"
+ליברמן: אין ולא תהיה כאן כלכלת בחירות
14:49 09/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו תקף בפתח ישיבת הסיעה את בכירי הקואליציה ואמר כי אינם אנשי ימין: "מי שפועל נגד הקואליציה הנוכחית ונגד הממשלה - קואליציה של יחיא סינוואר, פינדרוס, סמוטריץ' ונתניהו. חלקם הזויים, חלקים משיחיים, חלקם אנשים שפשוט אין להם קווים אדומים".

עוד אמר שר האוצר: "בפעם הראשונה מאז קום המדינה, ארבעה חודשים ברצף יש לנו הכנסות יפות שעולות על ההוצאות. מי שחושב שאנחנו נראה תופעת הקניבליזם בתקציב, הוא טועה. אין ולא תהיה כאן כלכלת בחירות".

על המצב הביטחוני אמר: "אי אפשר לקבל את המציאות שמצד אחד ראשי חמאס מקבלים חסינות בתוך רצועת עזה בתמורה לשקט אבל הם רשאים להוציא פיגועים באיו"ש. נפעל בכל המישורים והמסגרות המתאימות על-מנת לשנות את המציאות הבלתי מתקבלת על הדעת".
+משרד הבריאות: אין כרגע תחלואה בסלמונלה שקשורה למוצרי עלית
12:47 09/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציגי משרד הבריאות אמרו בדיון בוועדת הבריאות כי עד כה טרם התגלה מקור ההתפרצות של חיידק הסלמונלה שזוהה ע"י שטראוס במפעל בנוף הגליל  ▪  מנכ"ל שטראוס: "לקחנו אחריות ובכל התהליך היינו בצורה הכי שקופים מול הציבור"
[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+אושר: הארכת מס הקנייה על רכבי יוקרה עד תום 2025
12:39 09/05/22  |  מירב ארד
ועדת הכספים אישרה (יום ב'( את הארכת מס הקנייה על רכבי יוקרה עד תום 2025. ברשות המיסים ביקשו לפני פגרת החורף לקבוע את הצו כהוראת קבע, אך הוועדה סברה כי נוכח תנודתיות שוק הרכב יש להמשיך לנקוט בהוראת שעה בנושא, יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר, דרש מרשות המיסים לתקן את הצו ולהעמידו על הארכה ל-3 שנים, והיום אושר הצו.
+ועדת הכספים אישרה את התקנות הנלוות לחוק להחלפת האג"ח המיועדות
12:11 09/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מטרת התקנות שאושרו היום, הינה להשלים ולהתאים את המנגנונים השונים לשינוי שמעגן החוק. לאחר אישור התקנות, ב-1 באוקטובר תופסק הנפקת האג"ח המיועדות, כאשר התחייבויות האג"ח הקיימות יוחלפו בהדרגה ב-15 השנים הקרובות
[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+ועדת החוקה אישרה את הרחבת הפטור מבדיקות קורונה לפני הכניסה לישראל
11:23 09/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה: "לא נותיר את ההכרזה על "מצב בריאותי מיוחד" במצב בו אין צורך בסמכויות"  ▪  ראש מטה שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, אילנה גנס: "אם יהיו בדיקות מדגמיות הן יהיו במימון ציבורי"
היו"ר גלעד קריב [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+ח״כ פינדרוס: "החלום שלי זה לפוצץ את בניין ביהמ״ש העליון"
11:19 09/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת מיהדות התורה נשע אומר את הדברים בזמן השתתף בפאנל בליל יום העצמאות  ▪  יו"ר הכנסת: "מגנה בתוקף את דברי ההסתה החמורים של ח"כ פינדרוס"  ▪  יו"ר ועדת חוקה, ח"כ קריב: "מדובר בהתרת דמם של שופטי ישראל וכל נסיון לטשטש את חומרת הדברים לא יצלח"
ח"כ פינדרוס. דברי הסתה [צילום: דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסתר חיות / Esther Hayut   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חיות נגד פינדרוס: מלהיט את הרוחות ומלבה שנאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מיותר
9/05/22 18:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטן, מציב אולטימטום לראש הממשלה נפתלי בנט, ודורש ממנו לעצור את רפורמת "דרך שווה" להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית, שעליה הכריזו השרים מרב מיכאלי ואביגדור ליברמן, ולהקפיא אותה באופן חד-צדדי. בדיון מעקב שקיימה (יום ב', 9.5.22) הוועדה בנושא הרפורמה, הוא הודיע כי אם יישום הרפורמה לא יידחה בכמה חודשים ויוטמעו לפחות 80% מההערות של הוועדה, יראה את עצמו לפעול באופן חד-צדדי מול הממשלה, לאו-דווקא במסגרת ועדות הכנסת.
09/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעקבות גילוי הסלמונלה במפעל השוקולד של שטראוס-עלית והליקויים שהביאו להשהיית אישור פעילות המפעל ע"י משרד הבריאות, התכנסה (יום ב', 9.5.22) ועדת הבריאות לדון בנושא. נציגי משרד הבריאות אמרו בדיון כי עד כה טרם התגלה מקור ההתפרצות של חיידק הסלמונלה שזוהה ע"י שטראוס במפעל בנוף הגליל.
09/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 9.5.22) את התקנות הנלוות לחוק להבטחת היציבות בתשואות קרנות הפנסיה, שאושר במסגרת חוק ההסדרים האחרון, במסגרתו נקבע כי מדינה תפסיק להנפיק אג"ח מיועדות בשיעור של 30% מנכסי הפנסיות הוותיקות והחדשות, כאשר שיעור זהה של כספי החוסכים יושקע בשוק ההון, וככל שהתשואה השנתית שהושגה בנוגע לסכומים אלה, תהיה נמוכה מ-5.15%, המדינה תשלים לקרנות הפנסיה את ההפרש.
09/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ב', 9.5.22) את תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (חובת ביצוע בדיקה בכניסה לישראל) (תיקון מס' 12), התשפ"ב-2022.
09/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
התבטאות חריפה של חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה נגד בית המשפט העליון. בתיעוד שהגיע לאתר וואלה נשמע חבר הכנסת מיהדות התורה בהתבטאות החריגה בזמן שהשתתף בפאנל בליל יום העצמאות כשהוא יוצא נגד בית המשפט העליון: "אתה יודע מה החלום שלי? להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה. לא להעמיד שם את השופטים שלי. זה החלום שלי". לפני כן אמר כי תפקידו כחבר כנסת הוא "לתקן את עם ישראל על-ידי הקמת עוד תורה" ו"לא על-ידי בית המשפט העליון".
09/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il