|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
הנדל. יבדוק מול המועצה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הנדל מציע: דיון במועצת הכבלים על ביזוי יום הזיכרון

שר התקשורת התייחס במליאת הכנסת לחשיפת News1 ולפיה ערוץ "הלא טי וי" הכפוף למועצת הכבלים והלווין שידר כרגיל במהלך צפירות ימי הזיכרון, ואף קיים שידור חגיגי מתהלוכה בנצרת
11/05/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
בזמן שאתם עמדתם בצפירה: בערוץ הערבי-ישראלי חגגו
עידן יוסף
פרסום ראשון: בערוץ המקומי "הלא טי וי" הכפוף לפיקוח מועצת הכבלים והלווין שודרה תהלוכה בתופים ובמחולות במהלך צפירת הדומייה לפתיחת יום הזיכרון * המועצה קיבלה תלונה מקדימה על חילול יום השואה בערוץ, אך לא נקטה אמצעים
לרשימה המלאה

שר התקשורת יועז הנדל התייחס (יום ד', 11.5.22) במליאת הכנסת לביזוי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ולביזוי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, שנחשף ב-News1, ואמר כי העניין מצריך דיון במועצה לשידורי כבלים ולווין.

במענה לשאלה שהציג בפניו ח"כ אוריאל בוסו (שס), כיצד יפעל לכך שהערוץ הערבי המקומי "הלא טי וי" יכבד את ימי הזיכרון הלאומיים הממלכתיים של מדינת ישראל, יפסיק את רצף השידור בצפירה וישדר תוכניות ברוח הימים הללו, הודה הנדל לשואל ואמר: "לא הכרתי את הנושא עד עכשיו, וזה שווה דיון במועצת הכבלים והלווין. למועצת הכבלים והלווין יש סמכות לייצר רגולציה לאותם ערוצים.

"אני מודה ומתוודה שזה לא דיון שעלה עד היום. זאת אומרת, היו דיונים לגבי שידורים ביום הזיכרון ואני חושב שגם היו דיונים בעבר על יום הכיפורים, לגבי שידור של VOD. אני לא מכיר דיון שהתקיים בנושא הזה ואני אבדוק ואחזיר לך תשובה".

כפי שפורסם כאן לראשונה [ראו משמאל], בזמן הצפירות המשיך הערוץ את שידוריו הרגילים, ובליל יום הזיכרון אף שידר תהלוכה חגיגית מנצרת.

תאריך:  11/05/2022   |   עודכן:  11/05/2022
עידן יוסף
+סער: זכויות במשפט הפלילי זה חוק זכויות אזרח וכך יש להתייחס אליו
23:20 11/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה: "נעשה כל מאמץ להביא את החקיקה לקו הגמר ולא לפספס הזדמנות להותיר חותם בספר החוקים של מדינת ישראל ובמגילת הזכויות"  ▪  שר המשפטים: "כל אחד יכול להיות חשוד או עד; 3 עשורים מאז 92' לא חוקקו חוקי יסוד המגנים על זכויות האזרח; זה יום חג ואין דבר חשוב שאנחנו יכולים לעשות מלנסות להשלים את החקיקה בכנס הקיץ של הכנסת"
גלעד קריב וגדעון סער [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר בטרומית: הגבלות אשראי לסרבני גט
21:31 11/05/22  |  איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 11.5.22) בקריאה טרומית את הצעת התיקון לחוק בתי דין רבניים המבקש למנוע מסרבני גט שימוש בכרטיסי אשראי. 21 חברי כנסת תמכו בהצעה שהגיש ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה), ללא מתנגדים. ההצעה תועבר לוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת.

ההצעה מבקשת להוסיף לרשימת הסנקציות שעומדות לרשות בית הדין הרבני המבקש לאכוף קיום פסק דין של גירושין גם את האפשרות להגביל את סרבן הגט מלקבל או לעשות שימוש בכרטיס אשראי, בכרטיס בנק, בכרטיס תשלום ובכרטיס חיוב מיידי ("דביט").

בדברי ההסבר נכתב כי חוק בתי דין רבניים מעניק לדייני בתי הדין הרבניים כלים שונים כדי לשכנע סרבני גט המעגנים את נשותיהם בניגוד לפסיקת בתי הדין, להתיר את נשותיהם מעגינותן. אחת מהסנקציות הקבועות בחוק היא קביעה שסרבן הגט הוא לקוח מוגבל מיוחד לפי חוק שיקים ללא כיסוי. אך מכייון שאמצעי התשלום בישראל השתכללו והשתנו, כיום רק בחלק זעיר מהעסקות נעשה שימוש בשיקים. רוב הרכישות מתבצעות באמצעות כרטיסי אשראי. "עקב כך איבדה סנקציה זו מיעילותה וכמעט שאינה מהווה עוד איום על סרבני הגט", נטען בהצעת החוק.

לפיכך מוצע להוסיף לרשימת הסנקציות שעומדות לרשות הדיינים גם אפשרות להגביל את סרבן הגט מלהנפיק או לעשות שימוש בכרטיס אשראי, בכרטיס בנק, בכרטיס תשלום ובכרטיס חיוב מיידי ("דביט"), במטרה לשכנעו לתת גט ולהתיר את אשתו מעגינותה.
המחאות כבר אינן בשימוש, הסנקציה לא אפקטיבית [צילום: דייוויד גולדמן, AP]
+ניצחון לאופוזיציה: אושר בטרומית - הקמת ועדת חקירה לפרשת פגסוס
17:07 11/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מוצע בה להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת השימוש שנעשה על-ידי משטרת ישראל ברוגלות  ▪  יו"ר ועדת ביטחון הפנים: "איך אתם מצביעים על הצעת חוק מטורללת, מיותרת ומטופשת?!"
ח"כ יואב קיש. על חודי של קול [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בטרומית: הסדרת עיסוקם של הפרמדיקים
16:49 11/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפרמדיקים, התשפ"ב-2022 של ח"כ עלי סלאלחה. 28 תמכו מול 4 מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה להסדיר את עיסוקם של פרמדיקים ולקבוע, בין היתר, הוראות לעניין רישוי פרמדיקים והפעולות המותרות והייחודיות להם, ייחוד תואר הפרמדיק והפעולות המותרות לו, תנאים לקבלת רישיון פרמדיק וההכשרה הנדרשת לשם כך, פיקוח על בעלי רישיון פרמדיק, חובות אמון ואתיקה מקצועית, החלת דין משמעתי ועונשין.
+בטרומית: גופים ציבוריים יחויבו לאפשר לציבור לפנות אליהם גם במסרון
16:16 11/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים (תיקון - פנייה באמצעות מסרון), התשפ"ב-2022 של ח"כ שירלי פינטו קדוש וקבוצת חברי כנסת. 24 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך.

מוצע בה לקבוע שגוף ציבורי שמאפשר פנייה טלפונית אליו, יחויב לאפשר פנייה זו גם באמצעות מסרון, ובמקרה זה יהיה עליו גם להשיב באמצעות מסרון, אלא אם ביקש הפונה שהתשובה תימסר בדרך אחרת. זאת, במטרה להקל על חירשים וכבדי שמיעה בעת קבלת שירות.
+בטרומית: עסקי נופש ותיירות יוכלו להציע עסקות ללא מתן אפשרות ביטול
16:14 11/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - ביטול עסקת מכר מרחוק למתן שירותי תיירות בישראל), התשפ"ב 2022 של ח"כ לימור מגן-תלם והצעה דומה של ח"כ רון כץ. 40 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לאפשר לעוסקים ישראלים, אשר מוכרים שירותי תיירות הניתנים בישראל, להציע לצרכן שתי חלופות לעסקה: האחת - בת החזר כספי, והשנייה - ללא אפשרות ביטול וללא החזר כספי.
+בטרומית: עסקי נופש ותיירות יוכלו להציע עסקות ללא מתן אפשרות ביטול
16:11 11/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - ביטול עסקת מכר מרחוק למתן שירותי תיירות בישראל), התשפ"ב 2022 של ח"כ לימור מגן-תלם והצעה דומה של ח"כ רון כץ. 40 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לאפשר לעוסקים ישראלים, אשר מוכרים שירותי תיירות הניתנים בישראל, להציע לצרכן שתי חלופות לעסקה: האחת - בת החזר כספי, והשנייה - ללא אפשרות ביטול וללא החזר כספי.
+נתניהו לאנשי ימין מהקואליציה: העסק יתפרק, למה אתם מחכים
15:27 11/05/22  |  עידן יוסף
ראש האופוזציה, ח"כ בנימין נתניהו: "יש מישהו שלא ראה מה שקרה כאן היום? כל המדינה ראתה שממשלת הכניעה והחולשה של נפתלי בנט מוחזקת כבת ערובה על-ידי מועצת השורא. אי-אפשר להמשיך ככה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שבמדינת היהודים הממשלה תהיה מוחזקת על-ידי מועצת השורא של האחים המוסלמים. זה מסוכן לביטחון, זה מסוכן לציביון היהודי שלנו, זה מסוכן לעתיד שלנו.

"אז אני רוצה לשאול את אלה בקואליציה שנבחרו על-ידי קולות הימין: למה אתם מחכים? הרי זה רק עניין של זמן, ולא הרבה זמן, עד שזה יפול ויתפרק. תעשו את המעשה הנכון שלמענו נבחרתם ותאפשרו לנו יחד להקים ממשלה חזקה ואיתנה שתבטיח את עתידה של מדינת היהודים - מדינת ישראל".
+בטרומית: ביטול הקובלנה הפלילית במשפט הישראלי
15:07 11/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לביטול קובלנה (תיקוני חקיקה), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת צבי האוזר המבקשת לבטל את מוסד הקובלנה הפלילית במשפט הישראלי. 60 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 52 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת. להצעה זו הוצמדה הצעה של ח"כ שלמה קרעי המבקשת לצמצם את מוסד הקובלנה הפלילית בכל הנוגע להליכי בחירות.
+הפיכת עבירות תעבורה למנהליות: חשש מפני פסילת רשיונות סיטונאית
14:51 11/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במסגרת הרפורמה מוצע גם להקים בית דין מנהלי לתעבורה שיהיה מקוון  ▪  ח"כ לימור מגן תלם: הרפורמה חשובה ותפעל לטובת הציבור  ▪  ח"כ מרגי הזהיר ממצב שהאזרח לא יוכל להתמודד מול המשטרה  ▪  ח"כ סעדי תהה: איך אפשר יהיה לחקור שוטר בזום?  ▪  לשכת עורכי הדין: המצב החדש יוביל לעוד 20 אלף נהגים שרישיונם יפסל מדי שנה
שוטר רושם דוח [צילום: פלאש 90]
+הוסרו מסדר היום הצעות החוק לפיזור הכנסת
14:10 11/05/22  |  עידן יוסף
הצעות החוק של האופוזיציה לפיזורה של הכנסת נמשכו, לאחר שהתברר כי אין להן רוב. ח"כ שלמה קרעי: "הסרנו את הצעת החוק שלי לפיזור הכנסת, אך דבר לא השתנה. סוף הממשלה קרוב מאוד בעז"ה".
+גנץ במליאה: "לא זוהה ירי של צה"ל לעבר העיתונאית"
13:33 11/05/22  |  מירב ארד
שר הביטחון בני גנץ במליאת כנסת: "אני מבקש מכאן לשלוח מכאן גיבוי ללוחמים ולכלל המערכים שפועלים אך ורק על-מנת לשמור על הביטחון, וגם בכדי לספר את האמת כפי שהיא. מהממצאים הראשוניים של התחקיר שערך צה"ל בשעות האחרונות, עולה כי לא זוהה ירי לעבר העיתונאית, אך אנו ממשיכים בתחקיר. לעומת זאת ראינו סרטונים מהזירה בהם נראה ירי מאסיבי וחסר הבחנה של טרוריסטים פלשתינים, שיתכן שפגע בעיתונאית. את הממצאים שבידינו נעביר באופן שקוף וברור גם לידידינו האמריקנים, גם לרשות הפלשתינית.

גנץ הוסיף: הצעתי לפלשתינים לערוך תחקיר משותף כולל נתיחה פתולוגית ולשתף בכלל הממצאים שבידינו. העברתי היום מסר ברור לאבו מאזן שהאחריות שלנו כמנהיגים היא לשמור על הביטחון, להתנהל באופן שימנע אלימות ושפיכות דמים ולהגיע לחקר האמת. העברנו מסרים גם למדינות נוספות, בהן לקטאר, שממנה משדרת תחנת אל ג'זירה, כי הממצאים שבידינו בעת הזו מצביעים על כך שקיים סיכוי סביר שהעיתונאית נורתה מאש של חמושים פלשתינים, אך כאמור נבצע תחקיר מעמיק ומקיף ונעביר להם אותו באופן שקוף".
+תוארך התקופה להגשת תביעה על פגיעה בחושף-שחיתות
11:55 11/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משנה אחת, בלבד כיום, היא תוארך - לחמש שנים  ▪  עובד הנפגע בשל חשיפת שחיתות בגוף מבוקר, יכול לפנות לנציב תלונות הציבור לקבלת עזרה והגנה
ח"כ רייטן-מרום עם יוזמת החוק ח"כ נירה שפק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סער: הפלשתינים ממהרים עם עלילת דם; ח"כ סעדי: "זאת הוצאה להורג"
10:22 11/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ קריב: "מותה של עיתונאית בשטח שנמצא בשליטתה של מדינת ישראל הוא דבר מטריד ומצער"  ▪  השר סער הטיח סח"כ סעדי: מציע לח"כ סעדי לטעון בפחות להט. צריך לתהות מדוע הפלשתינים סירבו לחקירה משותפת".
גדעון סער. אינדיקציות של פגיעה מחמושים פלשתינים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנדל מציע: דיון במועצת הכבלים על ביזוי יום הזיכרון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה החלה (יום ד', 11.5.22) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית להפרות תעבורה מנהליות. ח"כ לימור מגן תלם, שמילאה את מקומו של היו"ר, אמרה כי הצעת החוק מהווה שינוי תפיסתי נורמטיבי, שהופך את עבירות התעבורה מעבירות פליליות להפרות מנהליות שאינן פליליות, ונועדה לתת מענה טוב יותר לאכיפת תעבורה. "אני מאמינה שזו רפורמה חשובה שתפעל לטובת הציבור כולו, ותהייה סנונית ראשונה שתאפשר הפיכת עבירות פליליות נוספות להפרות מנהליות", אמרה.
11/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
וועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד', 11.5.22) לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק להאריך משנה לחמש שנים את האפשרות של חושף-שחיתות להגיש תביעה לבית-דין לעבודה בגין פגיעה במעמדו. לדברי יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום "אם אנו רוצים לעודד חושפי-שחיתות לקום נגד חבריהם ומעסיקיהם, יש לתת את הדעת על כל הסיבות המעכבות אותן, ועל המעטפת הנדרשת להגנה עליהם". לבקשתה הסכים משרד מבקר המדינה, לדווח מדים תקופה לוועדה - כמה בקשות להגנות מפיטורין, הוגשו אליו ע"י חושפי-שחיתות.
11/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב פתח (יום ד', 11.5.22) את דיון הוועדה בהתייחסו למותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה במהלך חילופי אש בג'נין: "מותו של כל אדם מותיר עלינו רושם, אבל, דווקא בוועדה הזו חייבים לומר שמותה של עיתונאית בשטח שנמצא בשליטתה של מדינת ישראל הוא דבר מטריד ומצער. לא אתייחס כרגע לנסיבות, כי אין לי ואני חושב שלרבים מאיתנו דבר חכם ומדויק לומר.
11/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החינוך דנה (יום ג', 10.5.22) בהקמת אוניברסיטה בגליל, במסגרת ציון יום הגליל בכנסת. בדצמבר 2020 החליט זאב אלקין, ששימש אז כשר ההשכלה הגבוהה, שלא להקים אוניברסיטה בגליל. במקום זאת סיכם אלקין שאוניברסיטת חיפה תשנה את שמה לאוניברסיטת חיפה והגליל, אך שרת החינוך יפעת שאשא ביטון החליטה לפתוח את ההחלטה לעיון מחודש.
11/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה קיימה (יום ב', 10.5.22) דיון בנושא תוכנית העבודה של הרשות לקידום מעמד האישה והמלצות הצוות לקידום שוויון מגדרי על-פי החלטת ממשלה 2331. הדיון התקיים בהשתתפות המנכ"ל הנכנסת של הרשות לקידום מעמד האישה, עו"ד איילת רזין בית-אור, שאמרה: "לא רוצות רק להשמיע - אלא גם להשפיע. חובת ההוכחה היא עלי".
10/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il