ערן ניר, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל במשרד הפרסום מקאן, מצטרף לחברת ההזנק Datarails וישמש כמנהל הקריאייטיב של החברה.
ניר פועל בענף הפרסום הישראלי כ-20 שנים, במהלכם עבד במספר תפקידים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ, בהם אדלר חומסקי ורשבסקי ו
באומן בר ריבנאי ושימש סמנכ"ל קריאטיב של גיתם. בתפקידו האחרון בקבוצת McCann תל אביב, הוא הקים את ה-Factory, יחידה המספקת את שירותי הקריאייטיב והסטודיו הדיגיטליים לכל זרועות הקבוצה. לאורך השנים זכה ניר בפרסים רבים בתחום הפרסום, ובהם שישה אריות זהב בפסטיבל הפרסום בקאן והיה ממובילי פרויקט "קשרי דם" - מיזם ייחודי להקמת בנק דם משותף לישראלים ופלשתינים.
ערן ניר: "אחרי שנים רבות בתעשיית הפרסום, אני סקרן ורעב יותר מתמיד. החיבור לרעיון ולמוצר של דאטהריילס, שהוא יחודי בעולם הפיננסים, הוא מרגש ומאתגר. יש לי אתגר אדיר לבנות יחידת קריאייטיב פנימית, שתייצר סיפורים מבריקים, בולטים וצבעוניים שהמוצר של דאטהריילס ראוי להם. בשנים האחרונות, לצד כניסה וגידול של תעשיות 'חדשות', כמו הסייבר, הגיימינג, והפינטק, מתקיימת גם הבנה שפיתוח מוצרים ורעיונות מבריקים לעיתים אינם מספיקים, אם לא מביאים אותם לשוק עם השיווק והקריאטיב הנכון. קיים ביקוש אדיר לפרסומאים ותיקים בהייטק, ולאנשי קריאייטיב בפרט, שיודעים לספר ו'לקנספט' סיפורים. כך שהמעבר מעולם הפרסום להייטק אינו בהכרח קיצוני, אלא עוד אתגר בקריירה".
דידי גורפינקל מנכ"ל דאטהריילס: "אנו מברכים על הצטרפותו של ערן לדאטהריילס, ערן הוא עוד סמל לערכי החברה שפותחת את דלתותיה לאנשים מכל הגוונים ומרקעים שונים שמגלים עניין, סקרנות, ראש פתוח ורצון לחדשנות".