|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
היו"ר קושניר [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
ועדת הכספים אישרה:

תיקון תקנות שיאפשר את הרחבת היצע קרנות החוץ בישראל

נוכח התיקון היצע קרנות החוץ אשר יוכלו להירשם למסחר בבורסה בתל אביב צפוי לגדול, ולהעמיד גיוון היצע אפשרויות ההשקעה לציבור

25/05/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכספים אישרה (יום ד', 25.5.22) את תיקון תקנות השקעות משותפות בנאמנות (הצעת יחידות של קרן חוץ). כיום, תקנות השקעות משותפות בנאמנות, קובעות כי אחד התנאים לרישום למסחר של קרנות חוץ נסחרות בבורסה בישראל, נשען על הסדר בחוק ניירות ערך, בנוגע לרישום למסחר בבורסה בישראל של תאגידים הרשומים למסחר בבורסות המנויות בתוספות השנייה והשלישית לחוק ניירות ערך, מה שמכונה - הסדר הרישום הכפול.

בדברי ההסבר לתקנות שאושרו היום, צוין כי יישום הסדר הרישום הכפול אינו מתאים לרישום למסחר של קרנות חוץ נסחרות, מאחר שרשימת הבורסות המנויות בחוק ניירות ערך אינה משקפת בהכרח את הבורסות שראויות להיכלל בהסדר החל על קרנות חוץ נסחרות. "הסדר הרישום הכפול מתבסס על נאותות הדינים, הפיקוח בפועל ומשמעת השוק הקיימת בבורסות אלה בנוגע לתאגידים הנסחרים בהן, כאשר לא אלו השיקולים שיש לשקול בהכרח בנוגע לרישום למסחר של קרנות חוץ נסחרות".

כך קובעות התקנות שאושרו, תיקון של תקנות קרנות חוץ כך שבמסגרת התנאים למתן היתר למנהל קרן חוץ להציע יחידות של קרן חוץ נסחרת לציבור בישראל, תבחן הרשות את הבורסה מחוץ לישראל בה נסחרת קרן החוץ, חלף ההפניה לרשימת הבורסות בתוספות לחוק ניירות ערך לעניין הסדר הרישום הכפול. בחינה זו תתבסס על פרמטרים כמותיים כגון: היקף מסחר, מספר הקרנות הנסחרות ושווי הנכסים בכל בורסה, לצד הסתמכות על הדינים הרלוונטיים החלים על קרן החוץ וההכרות עם הרגולטור הרלוונטי של כל בורסה.

במסגרת דברי ההסבר, מצוין כי התיקון "יאפשר גמישות בשינוי רשימת הבורסות הרלוונטיות לרישום למסחר של קרנות חוץ בבורסה בישראל. באופן זה, תתאפשר התאמה מיטבית בין המצב המשפטי לבין המצב בפועל של הבורסות שמתאימות לפעילות זו".

נציגי רשות ניירות ערך ציינו בדיון כי בשנת 2017 תוקנו התקנות המאפשרות להציע לציבור בישראל קרנות חוץ, וכיום ישנן 39 קרנות כאלה, אשר נועדו לחשוף את ישראל להשקעות מהעולם ולחשוף גורמים מחו"ל לשוק ההון המקומי.

עוד ציינו ברשות כי התיקון יפתח את האפשרות לרישום למסחר של קרנות נאמנות שנסחרות בבורסות מובילות בארה"ב בתחום הקרנות הנסחרות, ובהן בורסת ניו-יורק, הנאסד"ק ובורסת BZX וכן בורסות מובילות באירופה, כגון: בורסות יורונקסט והבורסות בלונדון, ברלין, ציריך, פרנקפורט ומילאנו, כפוף לעמידה ביתר התנאים הקבועים בדין.

לבקשת יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר וח"כ יצחק פינדרוס הציגו נציגי הרשות את רשימת התנאים הנדרשים מקרנות החוץ, על-מנת לוודא שמירה על כספי המשקיעים הישראלים.

כך הציגו ברשות כי בין התנאים הנדרשים מקרנות החוץ: שווי כולל של הנכסים שבניהול מנהל קרן החוץ הוא 20 מיליארד ש"ח לפחות, מנהל הקרן מנהל לפחות 5 קרנות חוץ כאשר השווי הכולל של הנכסים המוחזקים בכל אחת מהקרנות הללו בשנתיים שקדמו לבקשה הוא לא פחות מ-500 מיליון דולר, הפקדת ערבות בנקאית ופיקדון בבנק ישראל, מינוי איש קשר בישראל, שווי נכסי קרן החוץ הוא חמישים מיליון דולר לפחות ויחידותיה מוצעות למכירה במדינה אירופית או בארה"ב לפחות 12 חודשים קודם לתחילת הצעתה לציבור בישראל. כן הקרן חייבת לעמוד בתנאי הדין השונים, ולקבל אישור גם במדינה בה היא פועלת על בסיס נתונים שונים.

תאריך:  25/05/2022   |   עודכן:  25/05/2022
מירב ארד
+אושר בטרומית: מבנה אחיד לכל תלושי השכר
23:31 25/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה תחילת חקיקה של חובת פורמט אחיד לכל תלושי המשכורת בישראל במטרה להקל על העובדים לקרוא אותם  ▪  מוצע לקבוע חובה למסור לכל עובד גיליון אלקטרוני שיכלול את נתוני התלוש ופנקס השכר, בצד החובה למסור לו תלוש שכר
לא כל שכיר מבין את תלוש השכר שקיבל [צילום: פלאש 90]
+ארבל: שס לא תתמוך במינוי כהנא לשר תמורת תמיכתו בביטול רפורמה של הנדל
21:17 25/05/22  |  עידן יוסף
אתר ישראל היום דיווח כי בלשכת כהנא סיכמו עם ח"כ משה ארבל כי ח"כים בשס יאפשרו את המינוי של מתן כהנא לשר, ובתמורה הוא יתמוך בחוק התקשורת של שס נגד רפורמת הטלפונים הכשרים (הקומה הכשרה) של יועז הנדל. ארבל הגיב ואמר כי זהו פרסום שקרי על סיכום שלא היה מעולם. "החלפת בנט בכהנא כשר לשירותי דת משולה למחליף פרה בחמור ואנחנו מעולם לא נתמוך באופן מעשי בקידומו של מי שמחריב בידיו את כל שירותי הדת היהודיים בישראל ונלחם בכבוד התורה בריש גלי. נפעל ככל הנדרש להקמת ממשלה לאומית המכבדת את התורה והמסורת״.

בנאום במליאת הכנסת, טען ארבל כי מנכ"ל משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין מטפלת בקומה הכשרה בלי גילוי נאות שבעלה ייצג בעבר את המרכז הרפורמי לדת ומדינה ועותר נוסף בבג"ץ נגד הקומה הכשרה. לדבריו, "אם אמסלם היה עושה את זה כשר תקשורת הייתה נפתחת חקירה פלילית".

בתגובה, אמר ח"כ גלעד קריב שהבעל סיים את התקשרותו עם המרכז הרפורמי כשנה לפני מינויה של אשתו. שר התקשורת הנדל אמר שמדובר בחדשות כזב, וכי מי שקיבל את ההחלטה בעניין היה הוא עצמו.
+בטרומית: הגדלת סכום הפיצויים בשל עוולה לפי חוק איסור הפליה במוצרים
20:47 25/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים (תיקון - הגדלת סכום הפיצוי בלא הוכחת נזק), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת גלעד קריב.

מוצע בה להגדיל את סכום הפיצויים בלא הוכחת נזק שבית משפט יכול לפסוק בשל עוולה לפי חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, מסכום של 50,000 שקלים חדשים לסכום של 120,000 שקלים חדשים.
+בטרומית: תלוש אחיד לשכר
20:21 25/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת השכר (תיקון - פנקס שכר, תלוש שכר וגליון אלקטרוני), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת גבי לסקי.

מוצע בה לקבוע כי השר האחראי על זרוע העבודה יקבע בתקנות באישור הוועדה, את המבנה של תלוש השכר שצריך המעסיק לספק לעובד, את נוסחו ואת מראהו. בנוסף, מוצע לקבוע חובה למסור לכל עובד גיליון אלקטרוני שיכלול את נתוני התלוש ופנקס השכר, בצד החובה למסור לו תלוש שכר, והצעת החוק מתייחסת גם לדרכי המסירה של הגיליון האלקטרוני לעובדים שאין ברשותם אמצעים דיגיטליים.
+ניצחון לאופוזיציה: אושר בטרומית חוק המשווה בין אלמנים ואלמנות בעניין זכאות לקצבת שארים
20:01 25/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - ביטוח שארים לאלמן), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת דוד אמסלם, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת שלמה קרעי ויואב קיש. למרות התנגדות הממשלה, הצעותיהם של חברי הכנסת אמסלם וקרעי עברו ברוב של 10 תומכים מול 9 מתנגדים. ההצעות יעברו לוועדת הכנסת. בהצעתו של ח"כ קיש נרשם שוויון 9 וההצעה לא עברה.

מוצע בה לקבוע כי אלמן, בדומה לאלמנה, יהיה זכאי לקצבת שארים ללא מבחן הכנסה וגם אם אין עמו ילד.

+בטרומית: הסדרת השעיה או פיטורין של עובדי הוראה החשודים בעבירות מין ואלימות
19:58 25/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק השעיה או פיטורין של עובדי הוראה החשודים בעבירות מין ואלימות, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת שרן השכל. 13 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך.

מוצע בה לאפשר השעיה של עובד הוראה אם נפתחו נגדו הליכים פליליים בחשד לביצוע עבירת מין או אלימות, ולחייב השעייתו אם הוגשו נגדו שלוש תלונות או יותר. עוד מוצע לאפשר פיטורין של עובד הוראה אם הוגשו נגדו שלוש תלונות או יותר בעבירות כאמור, ולקבוע שחובה לפטרו אם הורשע בעבירה כאמור, אלא אם המעסיק שוכנע שיש טעמים מיוחדים המצדיקים אחרת, והכל לאחר שניתנה לעובד הזדמנות להשמיע טענותיו.
+הצעת החוק של גמליאל נפלה בטרומית בגלל הליכוד, אך הצעות זהות של הקואליציה אושרו
19:30 25/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לצמצום השימוש בשקיות נשיאה חד-פעמיות (תיקון - היטל על שקית נשיאה חד-פעמית), התשפ"ב-2022 - של חבר הכנסת יוראי להב הרצנו וקבוצת חברי כנסת. 23 תמכו מול 22 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע לאיזו ועדה להעביר אותה.

להצעה הוצמדה הצעה של ח"כ גילה גמליאל ולאחר הצבעה אלקטרונית נרשם שוויון 22, ח"כ מנסור עבאס הודיע כי הצבעתו לא נקלטה ויו"ר הישיבה, ח"כ צביקה האוזר החליט לצרף את הצבעתו ובכך החוק עבר ברוב של 23 תומכים מול 22 מתנגדים.

לאחר מחאות מצד חברי כנסת מהליכוד ולאחר בדיקת הייעוץ המשפטי הוחלט כי התוצאה תישאר על שוויון 22 כך החוק של ח"כ גמליאל מהליכוד לא עבר, אך הצעה נוספת שהוצמדה של ח"כ מיכל רוזין עברה גם היא ברוב של 23 תומכים מול 22 מתנגדים.
+חוק השקיות אושר בטרומית על חודו של קול, אך בשל הצבעת עבאס נדרש בירור
18:37 25/05/22  |  עידן יוסף
ברוש של 23 מול 22 אושר חוק השקיות, המבקש להחיל את חובת גביית תשלום 10 האגורות מהלקוחות גם על עסקים קטנים ובינוניים. ח"כ מנסור עבאס הצביע נגד החוק במקום בעד. היו"ר האוזר קיבל את התיקון, אבל באופוזיציה מבקשים לעצור את המליאה עד לקבלת חוות דעת משפטית.

ח"כ אביר קארה (ימינה) הצביע בעד מתוך תקווה לטרפד אותו בהמשך הליכי החקיקה, וכך גם ראש הממשלה בנט.

יו"ר הליכוד נתניהו כעס על ח"כ גילה גמליאל אחרי שסרבה למשוך את חוק השקיות. בתיעוד שהובא בכאן חדשות נשמע נתניהו אומר לה: ״בגללך לא נצליח להפיל את הקואליציה. זה פורם לנו את האופוזיציה! בשביל מה צריך את החוק הזה, תמשכי אותו״. גילה גמליאל: ״אני לא מושכת מר נתניהו״. אקוניס: ״הכל מצולם פה״. גמליאל לא הצביעה.
+גיוס כללי בשס להפלת חוק השקיות
18:02 25/05/22  |  עידן יוסף
יו"ר שס, אריה דרעי, ביקש מחברי הכנסת של מפלגתו להודיע לקואליציה על ביטול קיזוזים בניסיון להפיל את חוק השקיות. השרה יפעת שאשא ביטון הסכימה להתקזז עם ח"כ עאידה תומא סלימאן, אך הקואליציה המעוניינת בניצחון הטילה וטו על הקיזוז.

ח״כ יצחק פינדרוס הסכים לההתקזז עם שאשא ביטון. תומא סלימאן מתעקשת לצאת לאירוע בבית הנשיא למרות שאין לה קיזוז כך שהקואליציה תצליח לאשר את החוק. בתגובה הודיע דרעי כי אם לא תקוזז תומא סלימאן, איש לא יקוזז (וואלה).

מדובר בהצעת חוק שנועדה להרחיב החובה לגבות מהלקוחות 10 אגורות עבור שקית ניילון, כך שתחול גם על עסקים בינוניים וקטנים. עדיין לא ידוע כיצד יצביע ח"כ אביר קארה.
+ח"כ השכל הצביעה נגד הצעת חוק של רע"ם
17:43 25/05/22  |  עידן יוסף
מרידה בקואליציה. חברת הכנסת שרן השכל (תקווה חדשה) הצביעה נגד הצעת חוק של רע"ם כמחאה על כך שהמפלגה מתנגדת לחוקי הקנביס שהיא מבקשת לקדם.
+מירי רגב צודקת
17:39 25/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אין בהדלפת "כאבי הבטן" כדי להעיד על כך שחברי הכנסת בימין האופוזיציוני אינם רגישים לצרכי אוכלוסיות מוחלשות. כך בדיוק צריכה להתנהל אופוזיציה שהקואליציה לא טורחת להגיע איתה להסכמות, גם אם זה לא נראה טוב
רגב. אין צורך בנקיפות מצפון [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מדים, לימודים, תהילה
16:10 25/05/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
מה הייתה מהות סרט האימים שהוצג לנו על-ידי קואליציה חלשה עד בלי די ואופוזיציה לוחמנית ורשלנית
ירוץ ב-LOOP [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אושר בטרומית: קמעונאי גדול לא יהיה רשאי להקצות לספקים גדולים שטח מדף בשיעור העולה על 50% משטחי המדף
13:06 25/05/22  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק קידום התחרות בענף המזון (תיקון - הפיכת הוראת שעה להוראה קבועה), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת אלכס קושניר וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לחוקק מחדש הוראת השעה שתוקפה הסתיים בתחילת שנת 2016, ולהחליפה בהוראה קבועה עם מספר שינויים. מוצע לקבוע כי קמעונאי גדול מאוד לא יהיה רשאי להקצות לספקים גדולים מאוד כהגדרתם בסעיף שטח מדף בשיעור העולה על 50% משטחי המדף בכל אחת מחנויותיו, ושטח המדף לכל ספק גדול מאוד בודד לא יעלה על 15% משטחי המדף בכל אחת מהחנויות.
+השקר ההיסטורי של סיעת ביבי-רגב
11:22 25/05/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
רבים בסיעת הליכוד מפיצים עתה את הבדותה שתפקיד האופוזיציה להפיל את הממשלה (וזה נכון) גם במחיר מניעת חוקים ראויים (וזה לא נכון)
נתניהו. ללא מעצורים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בסיסי צה"ל ובתי החולים לא יחוברו בקרוב לרשת חלוקת הגז הארצית
11:04 25/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרדי הבריאות והביטחון מנהלים ויכוחים מול חברות החלוקה באשר לאחריות העיכוב בחיבור  ▪  כי עד היום חוברו לרשת הגז 131 צרכנים, 26 מתוכם חוברו בשנת 2021 וכי הצפי לחיבור 25 צרכנים נוספים בשנת 2022
ח"כ מוסי רז. "מקווה שזה יקרה תוך פחות מ-30 שנה" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+כולם צריכים להיות במבוכה
10:32 25/05/22  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
מדוע החלטה שרירותית שהמציא תכסיסן זול פוליטי, תקבע את סדר היום הציבורי ואת הנושא שבגינו אמורים חברי האופוזיציה או הקואליציה להיות מובכים? החסרים חוקים חשובים שבשל אי-קידומם אמורים גם חברי הממשלה וגם חברי האופוזיציה להיות במבוכה?
על מי האחריות? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דרמה: ח"כ ביטון השבית את כל דיוני ועדת הכלכלה
09:28 25/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה נעל את ישיבת הוועדה בנושא רפורמת תערפי התחבורה הציבורית והודיע: "משרדי התחבורה והחקלאות לא סופרים את הכנסת. מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה וועדות המשנה מבוטלים ואני לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי-אמון"
(מיכאלי וליברמן. לא מוכנים לשנות את הרפורמה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיקון תקנות שיאפשר את הרחבת היצע קרנות החוץ בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ח"כ ביבי, שאין לו מעצורים בתאוותו לחזור לשלטון, ותומכתו מירי רגב שלשונה טבולה בביבים ובביביזם, ורבים אחרים בסיעת הליכוד, מפיצים עתה את הבדותה שתפקיד האופוזיציה להפיל את הממשלה (וזה נכון) גם במחיר מניעת חוקים ראויים (וזה לא נכון). ברור שמנחם בגין ויצחק שמיר לעולם לא היו מנווטים את סיעת הליכוד להצביע נגד מלגות ללוחמים שפנו לאקדמיה. אך לא זה העניין.
25/05/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
מדיון שנערך בוועדה המיוחדת לעניין הקרן לאזרחי ישראל עולה (יום ד', 25.5.22) כי אף בית חולים ו/או בסיס צה"ל, לא חוברו עד היום לרשת חלוקת הגז הארצית, וכי החיבור לא נראה בקרוב. הוועדה המיוחדת לעניין הקרן לאזרחי ישראל שמעה סקירה על מצב חיבור רשת חלוקת הגז הארצית לתעשיה תחבורה ועוד.
25/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ידועה השיטה בפוליטיקה שבה מעלים הצעת חוק שהיריבים לא יכולים להתנגד לה אך גם לא לקבלה וכך גורמים להם להיראות לא טוב מבחינה ציבורית (תרגיל שפחות הצליח בהקשר לחוק "ממדים ללימודים" בשל ההברקה של האופוזיציה שיצאה בסופו של דבר יותר נדיבה כלפי הלוחמים מהממשלה עצמה, אם כי ספק אם חוק לטובת הלוחמים היה נחקק לו הליכוד היה בשלטון).
25/05/2022  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
עוד מכה לקואליציה: במחאה על רפורמת מיכאלי-ליברמן להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית ועל מהלכים חד-צדדיים מצד משרד החקלאות, הודיע יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון על ביטול כל ישיבות ועדת הכלכלה וועדות המשנה שלה ועל כך שלא יגיע להצבעות במליאה, למעט אי-אמון. לדבריו, בהמשך ישקול גם להצביע נגד במליאה.
25/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ הביטחון אישרה (יום ג', 24.5.22) פה אחד, לקריאות שנייה ושלישית, את הצעת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (יהודה והשומרון - שיפוט בעבירות ועזרה משפטית), התשפ"א-2021.
24/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il