|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
חשיבות סביבתית [צילום: AP]

אישור תקנות זיהום השיט ישדרג את מעמדה הבינ"ל של ישראל

ועדת הכלכלה החלה לדון בתקנות למניעת זיהום אוויר מכלי שיט יו"ר פורום רשויות החוף" בתקנות יש פשרות שהפורום מקבל אך לא "מת עליהן", בהן הקלות מסוימות לספינות קטנות שבאות על חשבון האוויר של תושבי ישראל
07/06/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכלכלה החלה (יום ב', 6.6.22) לדון בבקשת משרד התחבורה להתקין את תקנות הנמלים, העוסקות במניעת זיהום אוויר מכלי שיט. התקנות מציעות, בין היתר, להגביל את השימוש בחומרים מדללי אוזון, פינוי חומרים כאלה למתקן קליטה נמלי, איסור שריפת פסולת בכלי שיט, קביעת הוראות בנוגע לאיכות דלקים ועוד.

נציגת משרד התחבורה, עו"ד שירה סופר, הסבירה כי המשרד מקדם את התקנות כשש שנים והיא נרגשת להגיע לוועדה ולאשרן. היא הסבירה כי מדובר בקובץ תקנות ארוך, מורכב וטכני שמסדיר בחקיקה את כללי האמנה למניעת זיהום ים שישראל חתומה עליה, וכן מאמץ הוראות אירופיות בעניין הפחתת גופרית בדלק לכלי שיט שנועד לצמצם נזקי פליטות. לדבריה, התקנות מהוות יישום הנספח השישי באמנה למניעת זיהום הים והאוויר מפעילות ספנותית.

"יש לזה חשיבות סביבתית והשפעה על מעמד המדינה בזירה הבינלאומית", אמרה עו"ד סופר, והוסיפה: "המדינה עברה מבדק בינ"ל ב-2013, בו התחייבה לאמץ בחקיקה את נספחי האמנה. זה יאפשר לנו לעמוד במחויבות הזו, בייחוד על-רקע זה שהמדינה אמורה לעמוד במבדק נוסף בעוד כשנה. האישור אמור להקל על כלי שיט ישראלים בבדיקות בנמלים זרים".

"האכיפה היא נקודת חולשה וצריך לתת לכך מענה מלא"

ח"כ אורי מקלב ביקש לדעת מי אוכף את התקנות ומה הכלים שיש לו. עו"ד סופר השיבה כי יש אכיפה מנהלית של רשות הספנות והנמלים. המפקח הימי אשר קדוש הוסיף, כי האכיפה על כלי שיט ישראלים נובעת מתוקף זה שניתנים להם רישיונות ותעודות. על כלים לא ישראלים מבוצעת אכיפה באמצעות בדיקות מדגמיות של 15% מהאניות שמגיעות לנמלים.

אופיר פז פינס, המייצג את פורום רשויות החוף, אמר כי הן תומכות באישור התקנות, והוסיף כי הן היו צריכות להיות מאושרות מזמן וכי ישראל היא מאחרונות המדינות שמאמצות את התקנות. עם זאת, פז פינס ציין כי בתקנות יש פשרות שהפורום מקבל אך לא "מת עליהם" כלשונו, בהן הקלות מסוימות לספינות קטנות שבאות על חשבון האוויר של תושבי ישראל.

מנכ"ל איגוד ערים לאיכות הסביבה, הד"ר ליהי שחר ברמן, הוסיפה גם היא כי סוף-סוף ישראל עושה יישור קו הכרחי. היא ציינה כי האכיפה היא נקודת חולשה וצריך לתת לכך מענה מלא.

כאמור, הוועדה החלה את הדיון בתקנות, בדיון אושרו מספר סעיפים מקובץ התקנות והדיון בסעיפים נוספים וההצבעה עליהם יתקיימו בשבוע הבא.

תאריך:  07/06/2022   |   עודכן:  07/06/2022
עידן יוסף
+מי אוכף את חובת הנפת הדגל במוסדות חינוך? - אף גוף
15:04 07/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד החינוך: האחריות של משרד הפנים  ▪  השלטון המקומי: לא באחריות הרשות המקומית  ▪  המשטרה: לא קיבלנו תלונות ולא עשינו אכיפה יזומה  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "מבקשת לקבל לוועדה תוך 14 יום הכרעה מיהו הגוף שמפקח"
הדיון בוועדת החינוך [צילום: דני שם-טוב, דוברות המדינה]
+פיקוח על מעונות הגיל הרך בחינוך המיוחד: פעם בחודשיים וחצי
12:34 07/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
9 מפקחות על 150 מעונות בכל הארץ, כך נחשף בוועדת העבודה והרווחה שדנה באחיזה מרסנת כלפי ילדים ופעוטות בעלי התנהגות מאתגרת
[צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+עמוד הקלון הימני
10:30 07/06/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
תדע כל אם עברייה מתנחלת כי עסקני הליכוד בהתנחלויות התומכים בעניין זה בח"כ ביבי עלובי נפש, מעדיפים את יצריו לשלוט על טובת ציבורם
רגב. מעלובי החיים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סילמן התנגדה ומינוי כהנא לשר נפל
04:29 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת  ▪  ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה  ▪  כהנא: "מכה קלה בכנף"
סילמן. עלולה לעמוד בפני הליך הכרזה כפורשת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הארוחה הגיעה במשלוח? בקרוב תשלמו גם על השקית
04:17 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשת רמי לוי: גבייה עבור שקיות שעוביין מעל 50 מיקרון תסרבל את העבודה לפועלים האורזים  ▪  סכום הגבייה עשוי להגיע לשקל אחד עבור כל שקית
ההיטל יורחב [צילום: מרקו אוגרייט/AP]
+נדחתה הצעת החוק לציון יום שנתי להנצחת זכרו של ברל כצנלסון
03:56 07/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את הצעת חוק ברל כצנלסון (ציון זכרו ופועלו), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת גלעד קריב, שעלתה לקריאה ראשונה. בהצעת החוק תמכו שלושה ח"כים, שלושה הצביעו נגד. קריב היה בבידוד קורונה ובמקומו הציג את הצעת החוק ח"כ רם שפע.

הוצע בה לקבוע את יום כ"ד באב כיום ברל כצנלסון לציון זכרו ופועלו. הוצע כי ביום זה יקוימו פעילויות חינוכיות-ערכיות במוסדות המדינה, בצה"ל ובבתי הספר, יוענקו מלגות לתלמידים וינתנו תמיכות למוסדות ציבור הפועלים בתחום. כן מוצע להקים מועצה שתייעץ לראש הממשלה לגבי יישום החוק, גיבוש מדיניות ויעדים, קביעת מבחני תמיכה, והכנת הצעת תקציב שנתי.

חברי הכנסת של מפלגת העבודה שנכחו בדיון קיבלו בתדהמה את התבוסה, שהביאה לכך שלא ניתן יהיה להעלות הצעת חוק זו במהלך חצי השנה הקרובה.
+בקריאה ראשונה: יום שנתי להנצחת זכרו של הרב קוק
03:53 07/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרב אברהם יצחק הכהן קוק (ציון זכרו ופועלו), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת ניר אורבך. חמישה חברי כנסת תמכו, שניים התנגדו.

מוצע בה להנציח את זכרו ומורשתו של הרב קוק באמצעות יום ציון שנתי שייקרא יום הרב קוק, ובו יקוימו טקסים כנסים ואירועים בקברו, בכנסת ישראל ובאתרים נוספים, כן מוצע להקים מועצה ציבורית שתייעץ בעניין יישום החוק והגשמת מטרותיו, לרבות קיום פעולות חינוכיות ערכיות ברוח חזונו ותמיכה במוסדות ציבור שיפעלו להגשמת מטרות החוק בדרכים שונות.
+בקריאה ראשונה: הוראת השעה המעניקה הטבות מס בפרויקטים של תמ"א 38 תוארך
03:50 07/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) (תיקון מס' 99), התשפ"ב-2022. 4 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 3 חברי כנסת שהתנגדו.

מוצע בה להאריך את תחולת הוראת השעה לגבי ההטבה במיסוי מקרקעין לפרויקטים של תמ"א 38 ולגבי ההטבה במס ערך מוסף ליזמים בפרויקטים כאמור עד ל-1 באוקטובר 2022. מוצע כי תחילתו של החוק המוצע המאריך את התקופה שלגביה יחולו הטבות המס כמפורט לעיל, תהיה ב-1 בינואר 2022.


+בקריאה ראשונה: הסדרת זכותם של בעלי מוגבלות לקבלת שירותי רווחה
03:50 07/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי רווחה לאנשים עם מוגבלות, התשפ"ב-2022. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת חוה אתי עטייה, אורלי לוי אבקסיס ויעקב מרגי. 34 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ללא מתנגדים וללא נמנעים.

מוצע בה לעגן ולהסדיר בחוק את זכותם של אנשים עם מוגבלות לקבלת שירותי רווחה, לשם קידום זכותם לחיים עצמאיים ואוטונומיים, השתתפותם השוויונית והפעילה בחברה ובקהילה והגנה ושמירה על טובתם וביטחונם. שירותי הרווחה יינתנו לכלל האוכלוסיות של אנשים עם מוגבלות שבאחריות משרד הרווחה והביטחון החברתי.

+בקריאה ראשונה: חוק איסור אלימות בספורט יתוקן
03:48 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+משרד החדשנות: נסיר חסמים; לא יהיה יזם הייטק שלא יקבל מענה
01:43 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל המשרד חדד חמלניק אמרה את הדברים בישיבה של ועדת המשנה לפיתוח ההייטק, שעסקה בקשיים של יזמים בתחילת דרכם  ▪  סקר: הבעיה הכי גדולה של יזמים בתחילת דרכם היא לגייס את המשקיע הראשון  ▪  יו"ר הוועדה: צריך להתייחס ברצינות לנתון לפיו מספר חברות ההזנק שנפתחות מדי שנה נמצא בירידה
לפתור את הביורוקרטיה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+שר הביטחון: לא הקואליציה הפסידה אלא מדינת ישראל
23:34 06/06/22  |  איציק וולף
שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ, טען כי לא הקואליציה הפסידה הערב אלא מדינת ישראל ואזרחיה. "יש לנו פחות מחודש לוודא שאיו"ש לא הופכת למערב פרוע בכסות אינטרסים פוליטיים. ‏קורא לכלל חברי הכנסת - זה הזמן לנהוג באחריות ביטחונית ולהתעשת. ‏שימו את ישראל לפני הכל", אמר.
+ח"כ סמוטריץ': הממשלה לא יכולה לדאוג לצרכי אזרחי ישראל
23:02 06/06/22  |  איציק וולף
יו״ר מפלגת הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, טען כי הערב שוב הוכח שהממשלה הזו נשענת על גורמים אנטי ציוניים והיא לא יכולה לדאוג לערכים ולצרכים הבסיסיים ביותר של אזרחי ישראל. "אין לממשלה הזו זכות קיום והיום התקרבנו ברוך השם עוד צעד לקראת סיום דרכה של ממשלת בנט עבאס וטיבי. ברוך שפטרנו", אמר.
+שר האוצר: נפעל להעברת חוק יו"ש בשבוע הבא
23:01 06/06/22  |  איציק וולף
שר האוצר, אביגדור ליברמן, טען כי נתניהו וחבריו, וסמוטריץ׳ ואנשיו, הפקירו שוב את המתיישבים ביהודה ושומרון. זאת, בעקבות הפלת הצעת החוק הממשלתית להארכת תקנות שעת חירום ביו"ש.

"אנחנו בשונה מהם, נמשיך לדאוג למפעל ההתיישבות ונעשה הכל על מנת להעביר את החוק כבר בשבוע הבא למען המתיישבים", אמר.

+הקואליציה הפסידה: זועבי וגנאים הצביעו נגד
22:58 06/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
58 ח"כים הצביעו נגד הארכת תוקף תקנות יו"ש ורק 52 הצביעו בעד  ▪  ח"כ מאזן גנאים מרע"ם הצביע נגד עמדת הקואליציה  ▪  חברי סיעתו - ‏אימאן חטיב יאסין וואליד טאהא - לא נכחו במליאה בהצבעה  ▪  גם עידית סילמן נעדרה מההצבעה
ח"כ זועבי. הצביעה נגד ויצאה מהמליאה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+האם בקרוב יתרוקנו מדפים במרכול עקב המלחמה באוקראינה
22:04 06/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה קיבלה תמונת מצב קודרת מצד התעשיינים על חשש למחסור במוצרי מזון בסיסיים ומצד החקלאים על מחסור במים  ▪  "אם יתנו לנו עוד מים נוכל לספק לתעשיה את כל החומוס, הבוטנים החמניות, התירס, האפונה והעגבניות שהיא צריכה"  ▪  ח"כ רון כץ, מיוזמי הדיון ויו"ר הישיבה: נשמעה זעקה אמיתית ועלו הרבה שאלות, אך מעט מדי תשובות מצד משרדי הממשלה
החשש מתגבר [צילום: איתמר לוין]
+ח"כ רז: שינוי חיובי - דנים בתקנות בכיבוש ובאפליה
20:15 06/06/22  |  איציק וולף
ח"כ מוסי רז (מרצ), החבר בקואליציה, ציין כי הדיון בתקנות החירום ביהודה ובשומרון ובמשמעויותיהן הוא שינוי חיובי.

"לפני חמש שנים כשעברו התקנות הן עוררו פיהוק. רב חברי הכנסת לא טרחו להגיע להצבעה. כך היה בחמישים השנה שקדמו להן. השינוי החיובי בממשלה הוא העובדה שפתאום דנים בתקנות, דנים בכיבוש, דנים באפליה, דנים בשתי מערכות החוק וזוכרים שההתנחלויות אינן חלק ממדינת ישראל. בדיון הבא אולי גם יסכימו איתנו", טען.
+הכנסת התכנסה לדון בתקנות חירום ביו"ש
19:15 06/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת החלה בדיון על הארכת התקנות לשעת חירום המסדירות את הדין הפלילי הישראלי ביהודה ובשומרון  ▪  שר המשפטים: אזרחי ישראל יחיו בתוהו ובוהו, לא יסלחו לכם  ▪  האופוזיציה: זה חוק להארכת חיי הממשלה
שר המשפטים סער במליאת הכנסת, היום [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בכנסת מתנהל הדיון בחוק תקנות יו"ש
18:47 06/06/22  |  עידן יוסף
בשעה 18:39 נפתח הדיון בהארכת חוק תקנות יו"ש. שר המשפטים גדעון סער הציג את החוק, ולאחריו עולים בזה אחר זה חברי הכנסת לנאום על החוק. לדיון נרשמו 60 דוברים.

"ללא התקנות האזור יהפוך לג'ונגל ועיר מקלט לעבריינים. אזרחים ישראלים יחיו בתוהו ובוהו", אמר סער. הוא פנה לחברי האופוזיציה וקרא לעברם: "לא יסלחו לכם".
+יעקב טסלר הצהיר אמונים ויכהן כח"כ
18:04 06/06/22  |  עידן יוסף
יעקב טסלר הצהיר אמונים במליאת הכנסת ויכהן כחבר הכנסת מטעם סיעת יהדות התורה, במקומו של יעקב ליצמן שהתפטר מהכנסת בשבוע שעבר.
משה גפני, יעקב טסלר, אלי אבידר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אישור תקנות זיהום השיט ישדרג את מעמדה הבינ"ל של ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת דחתה את הצעת החוק הממשלתית להארכת תוקף תקנות החירום הנוגעות לסדר הדין הפלילי הישראלי ביהודה ובשומרון.
06/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
לבקשת חברי הכנסת רון כץ, רם שפע, אוריאל בוסו וחברת הכנסת מיכל רוזין, התכנסה (יום ב', 6.6.22) ועדת הכלכלה לדיון מהיר בנושא "משבר המזון והביטחון התזונתי הולך ומחריף". ח"כ רון כץ, שמילא את מקומו של היו"ר, פתח את הדיון ואמר כי הוועדה עוקבת בדאגה אחרי עליית מחירי הסחורות, לנוכח המשבר באוקראינה והאינפלציה העולה, וביקש לבחון כיצד הממשלה מתכוונת להתמודד עם המצב.
06/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת התכנסה לדיון בהארכת התקנות לשעת חירום המסדירות את הדין הפלילי הישראלי ביהודה ובשומרון. בשלב זה כלל לא בטוח שיהיה לקואליציה רוב להארכת התקנות. גם אם הכנסת לא תאשר את ההצעה היום - צפויה הקואליציה להעלות אותה להצבעה גם בשבוע הבא. זאת, משום שתוקפן של התקנות צפוי לפוג רק בסוף חודש יוני. עם זאת, קטנים הסיכויים שגם בשבוע הבא תצליח הקואליציה להעביר את ההצעה.
06/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ עידית סילמן הודיעה (יום בקב', 6.6.22) כי תתנגד סופית לחוק תקנות יו"ש שצפוי לעלות הערב להצבעה במליאת הכנסת. עוד הוסיפה סילמן כי תתנגד לתקנה גם אם תהיה מדובר בהצבעת אמון בממשלה.
06/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ב',6.6.22) את המלצת הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים אחרים לחברי הכנסת בראשות פרופ' יובל אלבשן, להגדיל את התקציב השנתי של ח"כים החברים בוועדה לבחירת שופטים, ולאשר התאמות או שירותים לחבר כנסת שהינו מוגבל בניידות.
06/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
עדנה ויג
עדנה ויג
בשבת נקום ונגיד: 'אנחנו גאים להיות יהודים!" זִרמו איתי, בואו נביא מאה אלף יהודים לשמור שבָּת פעם ראשונה, כמוני    נראה לאויבים שלנו איזה עם אנחנו
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
קטונתי מלהבין לעומק את השיקולים העומדים בפני מקבלי ההחלטות, אך נוכחנו כבר לפחות פעמיים, ב-6 באוקטובר וב-7 באוקטובר שהם טעו מהיסוד בהערכת המצב שלהם    בהקשר הזה אני מבקש לשאול: האם ר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il