רשת המבורגרים רוסית חדשה צפויה לפתוח בסוף השבוע הנוכחי 15 סניפים ברחבי רוסיה, ולהתחיל לתפוס את המקום שפינתה רשת מקדונלד'ס. בחודש מאי האחרון עצרה מקדונלד'ס את פעילותה העסקית ברוסיה, בדומה לחברות מערביות רבות אחרות, בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה.
סגירת הסניפים הרבים של מקדונלד'ס השאירה חלל עסקי משמעותי לנוכח הביקוש הצרכני למסעדות מזון מהיר ברוסיה. זאת, לאחר יותר משלושה עשורים שבהם פעלה הרשת ברוסיה.
שמה של הרשת החדשה טרם פורסם, אך היום (יום ו', 10.6.22) היא פרסמה את הלוגו שלה - עיגול אדום לצד שני פסים כתומים על-רקע ירוק. גורם מטעם הרשת אמר לסוכנות הידיעות הרוסית טאס כי הרקע הירוק מסמל את איכות המוצרים שבהם תשתמש הרשת ואת איכות השירות שיינתן לצרכנים. העיגול מסמל קציצת המבורגר ושני הפסים מסמלים צ'יפס.
עם זאת, נשמעות ברוסיה קולות שלפיהם הלוגו החדש עדיין מזכיר את האות M המזוהה מאוד עם רשת מקדונלד'ס האמריקנית.