חברת פפסיקו, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, העבירה לחברת אימפקס הישראלית הזמנה נוספת, בהיקף של כ-230 אלף דולר, של יחידות אלקטרוניות עבור בקבוקי משקה חכמים.
במסגרת ההזמנה החברה תפתח ותספק לפפסיקו סדרת ייצור ראשונה של יחידות אלקטרוניות עבור בקבוק המשקאות החכם החדש לצרכי בדיקות ופיילוט פנימי.
"בשלב הנוכחי אין החברה יכולה להעריך אם המוצר החדש יסיים את הבדיקות והפיילוט בהצלחה, ויעבור לשלב המכירות המסחריות, שכן הדבר תלוי בגורמים רבים לרבות מידת ההצלחה של פפסיקו בהשקה ובמכירות של המוצר הכוללים את טכנולוגיית של החברה", נמסר מאימפקס.
אימפקס חתמה לפני כארבעה חודשים על הסכם מסחרי בהיקף של כ-2.7 מיליון דולר עם פפסיקו לאספקה של מאות אלפי יחידות אלקטרוניות עבור בקבוקי המשקאות החכמים וערכת פיתוח תוכנה. צבר ההזמנות של החברה נכון להיום עומד על כ-4 מיליון דולר. החברה סיימה את שנת 2021 עם סך הכנסות של 1.9 מיליון דולר.
ההזמנה החדשה שעליה דווח היום מצטרפת להסכם שבמסגרתו תשלם פפסיקו דמי מנוי שנתיים במודל רישום מנויים בעבור כל בקבוק משקאות חכם הנמכר ללקוחות החברה ובו תשולב טכנולוגית החברה, וכן מתן גישה לשירותי פלטפורמת השתיה המנוהל בענן. עוד היא מצטרפת להסכם שבו החברה תספק לתאגיד פפסיקו המשך שירותי פיתוח לאפליקציה לבקבוק חכם, ושימוש בסביבת הפיתוח של החברה.
לדברי קובי בנטקובסקי, מנכ"ל החברה, בניית מערכת היחסים עם תאגיד המשקאות הגדול בעולם ממחיש את מעמדה של אימפקס כחברה פורצת דרך ומעמדה כמובילת שוק עולמי בתחום ה- IoP - האינטרנט של האריזות.
"אנו מתרגשים כאשר תאגיד ענק כמו פפסיקו, חברת המזון והמשקאות הגדולה בעולם, נלהב מהפלטפורמה שבנתה אימפקס, הכולל בתוכו גם בקבוק חכם המכיל טכנולוגיה מתקדמת, קישור מלא למשתמש וגישה לשירותי פלטפורמת השתיה המנוהל בענן, במודל SaaS. גישה אשר תעניק בסופו של דבר לפפסיקו מידע רב על הלקוח - מה שכיום אין לאף חברה בתחום זה", אמר.