|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

הוגבל גובה העמלה שתאגיד בנקאי רשאי לגבות עבור פתיחת תיק הלוואה לדיור

21/06/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון מס' 34), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת חיים כץ וחווה אתי עטייה. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.

החוק שאושר קובע שתאגיד בנקאי יוכל לגבות עמלה בסכום של עד 360 שקלים חדשים בעד פתיחת תיק להלוואה לדיור.

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
עידן יוסף
+חוק ומוסר בקרב חברי כנסת
15:59 21/06/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
מסחרה בתפקיד "חבר כנסת" ומסחרה בתפקיד "חבר קואליציה" הם מטבע עובר לסוחר בימים אלה  ▪  בואו ננסה לנתח כמה היבטים חוקיים וכמה היבטים מוסריים של שימוש לא תקין במטבעות הלשון האלה
טובות הנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חברי הכנסת מאזן גנאים וג'ידא רינאווי זועבי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הבאות
15:33 21/06/22  |  מירב ארד
חברי הכנסת מאזן גנאיים (רע"ם) וג'ידא ריינאווי זועבי (מרצ) הודיעו (יום ג') כי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הקרובות. ח"כ ריינאווי זועבי אמרה בראיון לכאן': "הייתי האבן הקשה בקואליציה הזו. אני גאה בעצמי. לא אתמודד לכנסת הבאה גם בתוך הפריימריז של מרצ ולא עם מפלגה ערבית".
+אושרו תקנות לשירותי בריאות בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות
15:21 21/06/22  |  מירב ארד
אחרי כעשר שנות התמהמהות - אישרה (יום ג') ועדת העבודה והרווחה תקנות המסדירות רציפות טיפולית בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות. בין היתר התקנות - שנידונו בוועדה בסדרת ישיבות ממושכות - מסדירות פינוי אוכלוסייה, אספקת תרופות, נגישות מידע, מרפאות אחודות ושירותי תרגום. לדברי יו"ר הועדה, אפרת רייטן-מרום "מדובר בתקנות מטעם משרד הביטחון המסדירות את הטיפול והמעטפת הרפואית אותה המדינה תעניק לאנשים עם מוגבלות בעת חרום. תרופות, מכשירים רפואיים, המרפאות האחראיות, מרחב מוגן לאנשים עם מוגבלות, סוגיות שחשוב שיוסדרו במצב חרום, במדינה שבה לא חסרים מצבי חרום - הוסדרו היום".
+הצעת החוק לפיזור הכנסת אושרה בוועדת הכנסת
14:17 21/06/22  |  מירב ארד
ועדת הכנסת אישרה פה אחד את הפטור מחובת הנחה לחוק לפיזור הכנסת. ההצעה התקבלה פה אחד. ח"כ בועז טופורובסקי: "ברגע שהוחלט על פיזור הכנסת, חשוב שזה יהיה בתיאום. פניתי לח"כ יריב לוין בבקשה להגיע להסכמות על סדרה של חוקים שסביב היציאה לבחירות ועל תאריך הבחירות. ראינו לנכון להגיש הצעה שהקואליציה תהיה חתומה עליה. אני מקווה להגיע להסכמות עם האופוזיציה כבר היום."
+לקדם חובת קישוריות בין האפליקציות בשיתוף פעולה ממשלתי
14:15 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציג שוק ההון, אלי טובול: "השוק נשלט בצורה מוחלטת על-ידי ביט ופייסבוקס, אבל יש שחקנים חוץ בנקאיים שמתחילים להיכנס, באמצעות פלטפורמות של כרטיסי אשראי ולכן השירות מתייקר"
"ביט ופייבוקס שולטות ב-70% מהשוק"
+ועדת החינוך אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק איסור מלכודות דבק
12:57 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "בעקבות ההודעה אתמול על פיזור הכנסת החלטתי על מרתון הצעות חוק בנושא בעלי חיים. מלכודות הדבק הן אכזריות
[צילום: דוברות הכנסת]
+האם לאחר 16 שנים העברת הסמכויות בעוטף י-ם ובקו התפר תושלם
12:36 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יושבי ראש הוועדות לביטחון פנים וועדת חוץ וביטחון דרשו פתרון וקיבלו את התחייבות הצדדים לתקצוב העברת הסמכויות ביישובי העוטף וקו התפר. האוצר והמשרד לביטחון פנים הגיעו להסכמה עקרונית כי הפער התקציבי בסך 1.5 מלש"ח מדי שנה יידון בדיוני התקציב  ▪  נציג בט"פ: נתקדם עם איוש תקני המש"קים הביטחוניים לישובים
אירית מזרחי, עמי נידם, אלי גוזלן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יו"ר ועדת הכלכלה: ממשיכים לעבוד עד לפיזור הכנסת
10:26 21/06/22  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, פתח את ישיבות הוועדה היום בהתייחסות לאפשרות הקדמת הבחירות והודיע כי הוועדה תמשיך את פעולתה כרגיל עד לפיזור הכנסת.

"הוועדה מתכנסת ליום עבודה רגיל בכנסת, אומנם עצוב שמודיעים שהולכים לבחירות אבל ועדת הכלכלה עבדה בחריצות בשנה האחרונה והובילה עשרות חוקים, הכי גדולים ומורכבים, כולל רפורמות ענק בייבוא, בדואר בסיבים ועוד. מעבר לכך העלינו על סדר היום נושאים כמו יוקר המחיה, צרכנות, בנקאות, דיור והחלטנו שבבוקר הזה ממשיכים לעבוד וממשיכים בסדר היום הרגיל של הכנסת ונקווה שיחול דין רציפות על הדברים גם בכנסת הבאה. עד שיעצרו אותנו נמשיך כרגיל. הציבור לא רוצה בחירות אלא יציבות ואנחנו נעשה את המיטב גם בימים כאלה", אמר.
+נשקלת החזרת חובת עטיית המסכות בחללים סגורים
09:57 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ציין כי זן הקורונה החדש - BA5 - אחראי ל-50% מן ההדבקות החדשות בישראל וצפוי להיות הזן המשמעותי  ▪  פועלים להרחבת עמדות הבידוק בשבוע הבא  ▪  יום שני ברציפות שבו יש יותר מ-10,000 נדבקים חדשים
מקדמים בדיקה ביתית מפוקחת. פרופ' זרקא [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בין שמאל לשמאל
09:08 21/06/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
את השמאל הישראלי ראוי לחלק לשני חלקים עיקריים, ראשי הציבור השמאלי, ועמך, הציבור השמאלי עצמו  ▪  המרבית המכריעה של מנהיגי השמאל אינם סוציאליסטים באמת
קפיטליסטים לתפארת [צילום: יח"צ]
+חוק פיזור הכנסת - לקריאה טרומית כבר מחר
08:24 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה בנט וראש הממשלה החליפי לפיד צפויים להיפגש היום ולדון בפרטי התכנון להקדמת הבחירות הכלליות  ▪  השר סער: אני לא אחזיר את ביבי לשלטון, כל המפלגות צריכות להפיק לקחים, אבל זה היה ניסיון הרבה יותר טוב מהאלטרנטיבה
בנט ולפיד, אמש לאחר ההצהרה לעיתונות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+משנת 2037 לא יוחזקו בישראל תרנגולות בכלובים
03:46 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקנות הלולים אושרו פה אחד בוועדת החינוך  ▪  יסמין פרידמן ואלון טל: "מעולם לא שמענו על חוק לעוד 15 שנה"  ▪  לולן: "רוצים להפוך אותנו לעבריינים בעל כורחנו. להטיל עלי קנס של 14,000 שקל אם לא מילאתי איזשהו מסמך?"
תרנגולות בכלובים ומתחתן הר צואה [צילום: אנימלס]
+בקריאה ראשונה: מנגנון הריבית יופרד מדמי הפיגורים
02:41 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 71), ריבית ודמי פיגורים, התשפ"ב-2022. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של חברי הכנסת אוסמה סעדי ואחמד טיבי. 11 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת חוקה.

בהתבסס על השינויים המוצעים בהצעת חוק פסיקת ריבית והצמדה (תיקון מס' 9), התשפ"ב-2022, שעיקרם הפרדת מנגנון הריבית ממנגנון דמי הפיגורים ובהתאם לכך הסדרת כל אחד מהמנגנונים האמורים באופן שיגשים את תכליתו, מוצע לערוך תיקונים בחוק ההוצאה לפועל, התשכ"ז-1967, כך שדמי הפיגורים לא יחולו לגבי חייבים המשלמים את חובם בתשלומים וכן מוצע להרחיב את שיקול הדעת של רשמי ההוצאה לפועל להפחית את דמי הפיגורים לצורך קידום הגבייה בתיקים וסגירת חובות. נוסף על כל אלה, מוצעים תיקונים שונים בחוק ההוצאה לפועל שמטרתם ליישם את השינויים המוצעים בהצעת חוק פסיקת ריבית והצמדה.
+חוק הדיוור הדיגיטלי אושר סופית
02:05 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים (תיקון מס' 2 והוראת שעה), התשפ"ב-2022. 3 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.

בכך יתוקן חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, כך שאופן שליחת המסרים על-ידי גופים ציבוריים יותאם לעידן הדיגיטלי, כך שתתאפשר שליחה של מסרים על-ידי גופים ציבוריים באמצעים דיגיטליים, תוך קביעת אמות מידה מחייבות לשליחת מסרים אלו.

+קוצרה התקופה בה ניתן יהיה להחנות רכב ללא תזוזה
02:02 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שמירת הניקיון (תיקון מס' 24), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת איתן גינזבורג. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.

על-מנת להקל במצוקת החנייה, ולמנוע מצב של ריבוי רכבים נטושים שמושארים במרחב הציבורי ומהווים מפגע, מוצע לקבוע כמה הסדרים שייעלו את הטיפול בתופעה זו. כך מוצע - לקבוע מבחנים ברורים יותר לזיהוי רכב כרכב שנחזה להיות רכב נטוש; לקצר את פרק הזמן עד למתן התראה על גרירת רכב כאמור שהושאר ברשות הרבים מ-60 יום ל-30 יום ולקבוע כי 30 הימים יספרו מיום מתן הודעת אזהרה על זיהוי הרכב כנטוש וכן לקצר את פרק הזמן שבו על הרשות לשמור את הרכב לאחר הגרירה מ-60 יום ל-45 יום. עוד מוצע כי הודעות האזהרה לגבי זיהוי הרכב כנטוש ועל גרירתו ישלחו גם בדרך מקוונת אם הדבר אפשרי, בנוסף להדבקת ההודעה על הרכב ושליחתה בדואר רשום כפי שמקובל כיום.
+בקריאה ראשונה: זיכיונות הרדיו האזורי יוארכו ב-4 שנים נוספות
02:00 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (תיקון מס' 47) (הארכת תקופות הזיכיון לשידורי רדיו אזורי), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת שרן מרים השכל. 3 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה לאפשר למועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו להאריך זיכיונות לשידורי רדיו אזורי. כיום, תוקף זיכיון שידורי רדיו אזורי הוא ארבע שנים, ולמועצת הרשות השנייה סמכות להאריך תקופה זו בשלוש תקופות נוספות בנות ארבע שנים. מוצע להסמיך את המועצה להאריך תקופה זו בתקופה אחת נוספת בת ארבע שנים, לבעלי זיכיונות שנמצאים בתקופת ההארכה השלישית של זיכיונם, מנימוקים מיוחדים שנוגעים בין היתר להיבטים כלכליים. עוד מוצע שהחלטות המועצה לעניין הארכות תוקף של זיכיונות יהיו מנומקות ובכתב, ויפורסמו באתר האינטרנט של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.
+בקריאה ראשונה: שני מקצועות רפואיים יתוספו לחוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות
01:58 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות, תיקון מס' 8, הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות, עוזר רופא ודימותנות רפואית, התשפ"ב-2022. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו הצעות פרטיות של חברי הכנסת עידית סילמן, משה טור פז ואימאן ח'טיב יאסין. 8 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה להסדיר בחוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות, התשס"ח-2008 שני מקצועות נוספים - עוזר רופא ודימותן רפואי - ולקבוע את תנאי הכשירות לקבלת רישיון דימותן רפואי ורישיון עוזר רופא.
+משרד המשפטים יזום הכללת פליטים בחוק שירותי רווחה למוגבלים
21:43 20/06/22  |  עידן יוסף
ועדת העבודה והרווחה המשיכה (ב') בדיונים מקיפים על חוק שירותי רווחה לאנשים עם מוגבלויות. מדובר בהצעת חוק ממשלתית - אליה מוצמדות מספר הצעות חוק פרטיות. הדס אגמון, ממונה משפטית בנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, ציינה את הצורך להגדרה כללית וכוללת לזכאים לחוק, כדי להימנע מקשיים משפטיים, ואדי וייס, סגן היועץ המשפטי במשרד הרווחה, הצביע על ההבדל בין "שירותי רווחה" לשירותים חברתיים. אורלי לוינזון, מארגון הסיוע לפליטים, ביקשה להוסיף כזכאים גם מי שאינם-תושבי-ישראל, ואילו דן אורן, נציג משרד המשפטים, הוסיף כי המשרד יידון בתיקון החוק בצורה מפורשת שתכלול גם פליטים.

מנגד, ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) קראה לקבוע תנאי-סף להגדרת "אנשים עם מוגבלויות" שתייתר את פירוט המוגבלויות בחוק. יואב קריים מ"בית איזי שפירא" יצא אף הוא כנגד הפירוט בחוק של המוגבלויות. מארק שמיס, מנהל אגף הערכה במשרד הרווחה, הגן על הצורך בהגדרות, ואילו רויטל לן-כהן, יו"ר קואליציית הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, הזהירה כי "המדינה לא בודקת מה אזרחיה צריכים - אלא רק אם הם עונים על ההגדרות".

+נתניהו: לא שוללים ממשלה חלופית, לא אשב עם מנסור עבאס
21:32 20/06/22  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, אמר הערב כי הוא אינו שולל הקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. "משהו גדול קרה פה היום.אנשים מחייכים הערב משום שהם מרגישים שאנחנו נפטרים מהממשלה הגרועה בתולדות ישראל. אנחנו נערכים לבחירות - אבל לא שוללים ממשלה חלופית", אמר.

נתניהו התייחס גם לאפשרות של צירוף רע"מ לקואליציה עתידית והצהיר: "לא אשב עם מנסור עבאס".
+ח"כ סילמן: מודה היה לי כוח לעשות את המעשה הנכון
20:55 20/06/22  |  איציק וולף
ח"כ עידית סילמן, שערקה מהקואליציה שבראשה עמדה לשורות האופוזיציה, הגיבה על הודעת בנט ולפיד על כוונתם להביא לפיזור הכנסת וציינה כי היא שמחה על חלקה בהפלת הממשלה.

"מודה היום לקב״ה שנתן לי את הכוח והאומץ לעשות את המעשה הנכון ובכך להיות שותפה להקמת ממשלת ימין יהודית ולאומית בקרוב ממש", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
+"החלטנו על פיזור הכנסת ועל העברה מסודרת של השלטון"
20:40 20/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה, נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, הציגו את החלטתם להביא בשבוע הבא הצעת חוק ממשלתית לפיזור הכנסת  ▪  בנט: רציתי להימנע אפילו מיום אחד של כאוס בעקבות פקיעת תקנות יו"ש; אקיים חפיפה מסודרת ללפיד  ▪  "אעמוד לצד יאיר ואעשה הכל שיצליח במלאכת הקודש"  ▪  לפיד: מקומות של בנט בהנהגה, נכונו לנו עלילות יחד
לפיד ובנט בהצהרה לתקשורת, הערב בכנסת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו: נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד
20:18 20/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
"ברור לכולם שהממשלה הכושלת בתולדות המדינה סיימה את דרכה"
+מנכ"לית מפלגת ימינה: סחטנות של ח"כים בודדים הביאה לפיזור הכנסת
19:51 20/06/22  |  איציק וולף
מנכ"לית מפלגת ימינה, סטלה ויינשטיין, טוענת כי הסחיטה שהתנהלה נגד ראשי המפלגות בשבועות האחרונות על ידי חברי כנסת בודדים מהקואליציה היא שהביאה למצב העגום שבו צפוי פיזור הכנסת. "חברי הכנסת שאת מקומם הרוויחו בחסד ולא בזכות יתכבדו כעת ללכת לבחירות ולבקש את אמון הציבור. אמון הציבור שבגדו בו. ממשלה לא תיהיה אך התקנות ביו"ש ימשכו, ההחלטה האמיצה הזו לא היתה פשוטה אך לא הותרתם לנו ברירה", אמרה.
+השר גנץ: מודה לבנט וללפיד על המאמץ שעשו
19:45 20/06/22  |  איציק וולף
שר הביטחון, בני גנץ, הגיב על החלטת ראש הממשלה, נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, לפיזור הכנסת והודה לשניהם.

"אנו חותמים הערב לצערי את פרק ממשלת השינוי. ממשלה שבשנת פעילותה עשתה רבות למען החברה הישראלית, ביטחונה וחוסנה ותמשיך לפעול למענה גם בתקופת המעבר. בעת הזו אני מודה לראש הממשלה בנט שעשה מאמצים גדולים כדי להוביל אותה, ומאחל בהצלחה לשר החוץ לפיד שייכנס לתפקיד ראש הממשלה בקרוב. בחירות ותקופות של חוסר יציבות אינן דבר טוב - אך נצא אליהן נחושים במטרה לשים את ישראל ואזרחיה לפני הכול", אמר.
+שגריר ארה"ב בישראל: ביקור ביידן יתקיים כמתוכנן
19:40 20/06/22  |  איציק וולף
שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, הודיע כי פיזור הכנסת הצפוי לא יביא לביטול ביקור הנשיא האמריקני בישראל. "ביקור הנשיא ביידן יתקיים כמתוכנן. הנשיא בא עבור העם בישראל", אמר לחדשות 12.
+ח"כ יברקן: העם ייתן לנו את הזכות להנהיג בשנים הבאות
19:25 20/06/22  |  איציק וולף
ח"כ גדי יברקן (הליכוד) הגיב על ההודעה המסתמנת על פיזור הכנסת ואמר כי הריבון הוא העם והעם יחליט מי ינהיג אותו. "אני מאמין שעם ישראל ייתן לנו את הזכות להנהיג אותו בשנים הבאות. זו ההחלטה האחראית היחידה שבנט ולפיד קיבלו בשנה האחרונה - לחזור אל העם", אמר.
+השר סער: המטרה בבחירות - מניעת חזרת נתניהו לשלטון
19:13 20/06/22  |  איציק וולף
שר המשפטים, גדעון סער, הגיב על ההודעה שפרסמו ראש הממשלה, נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, לקראת פיזור הכנסת ואמר כי כפי שהזהיר, חוסר אחריות של חברי כנסת מסוימים בקואליציה הביא לתוצאה הבלתי נמנעת. "המטרה בבחירות הקרובות היא ברורה: מניעת חזרת נתניהו לשלטון ושעבוד המדינה לאינטרסים האישיים שלו", אמר.
+לפיד ובנט יוזמים: פיזור הכנסת והקדמת רוטציה בממשלת מעבר
18:48 20/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת חוק ממשלתית תובא בשבוע הבא לאישור הכנסת. לאחר אישורה תתבצע הרוטציה באופן מסודר  ▪  יאיר לפיד צפוי להתמנות לראש ממשלת המעבר, ואולי אף להיפגש עם הנשיא ביידן  ▪  ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי ימסרו הודעה לציבור בשעה 20:00
הולכים לבחירות [צילום: יואב דודקביץ']
+אורבך לא יצביע השבוע בעד התפזרות הכנסת
18:14 20/06/22  |  עידן יוסף
ח"כ ניר אורבך (ימינה) החליט סופית שלא להצביע בעד פיזור הכנסת ביום רביעי (גלי צה"ל).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוגבל גובה העמלה שתאגיד בנקאי רשאי לגבות עבור פתיחת תיק הלוואה לדיור
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ראש הממשלה, נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, הודיעו (יום ב', 20.6.22) על כוונתם להביא לפיזור הכנסת ועל הליכה לבחירות כלליות.
20/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, פרסם הודעה בעקבות הודעת בנט ולפיד על כוונתם להביא לפיזור הכנסת והצהיר כי בכוונתו להקים ממשלה לאומית רחבה. הוא נמנע מלפרט האם הוא מתכוון לממשלה לאומית שתורכב בכנסת הנוכחית, או לאחר בחירות.
20/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
לאחר שמוצו הניסיונות לייצב את הקואליציה - ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד סיכמו: הצעת חוק תובא בשבוע הבא לאישור הכנסת. לאחר אישורה תתבצע הרוטציה באופן מסודר (אלא אם כן תוצג קואליציית ימין חלופית), ולפיד יהפוך לראש ממשלת המעבר.
20/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה הקלות במס ל-283 עמותות, ההקלות ניתנו לעמותות חברתיות, שעוסקות במטרות ציבוריות, שאינן מתוקצבות ישירות ע"י המדינה, זאת בהתאם לסעיפים 46 לפקודת מס הכנסה. בין העמותות שאושרה להן ההטבה: מוסדות חינוך, רווחה, תרבות, בריאות, דת, סעד, ספורט, זכויות אדם, איכות הסביבה וקליטת עלייה. על-מנת לקבל אישור ניהול תקין נדרשות העמותות לכשנתיים פעילות.
20/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 20.6.22) את הצו שהגיש המשרד לביטחון הפנים, לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות. הצו מהווה צעד משלים להעלאת קנסות התעבורה, שאישרה הוועדה בשבוע שעבר, ונועד להרחיב את הסמכויות הניתנות לפקחים העירוניים לבצע אכיפה ברשויות המקומיות כלפי רוכבי הדו גלגלי, בדגש על הכלים החשמליים.
20/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il