|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

חברי הכנסת מאזן גנאים וג'ידא רינאווי זועבי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הבאות

21/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

חברי הכנסת מאזן גנאיים (רע"ם) וג'ידא ריינאווי זועבי (מרצ) הודיעו (יום ג') כי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הקרובות. ח"כ ריינאווי זועבי אמרה בראיון לכאן': "הייתי האבן הקשה בקואליציה הזו. אני גאה בעצמי. לא אתמודד לכנסת הבאה גם בתוך הפריימריז של מרצ ולא עם מפלגה ערבית".

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
מירב ארד
+המדינה תחויב לפריסה ארצית של בתי משפט קהילתיים בתוך 3 שנים
00:55 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה סיימה להכין את החוק לעיגון והסדרת פעילות בתי המשפט הקהילתיים  ▪  החוק יעמוד בתוקפו להוראת שעה של חמש שנים  ▪  עד לפריסה המלאה, ניתן יהיה להפנות מקרים מתאימים רק לבתי משפט קהילתיים שיהיו באותו בית משפט השלום. זאת למעט באישור נשיא ביהמ"ש השלום
השופט אביטל חן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+משק בית ממוצע מוציא על דיור 25% מסך ההוצאה שלו
23:48 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה דורש ממשרד הבינוי והשיכון להבהיר את מדיניותו ותוכניותיו לשוק השכירות, לאחר שהתברר בדיון כי אין למשרד מדיניות סדורה להציג  ▪  ממשרד המשפטים דרש להעמיד כלים משפטיים לשוכרים
אוהלי מחאה מול הכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בקריאה ראשונה: ברירת המחדל לחיסכון ארוך טווח לילד תהיה קופת גמל להשקעה בסיכון מוגבר
22:55 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 232) (מסלול ברירת מחדל בהפקדות לחיסכון ארוך טווח לילד), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת ינון אזולאי ומשה ארבל. 6 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע בה לקבוע כי ברירת המחדל לחיסכון ארוך טווח של ילד, שהוריו לא בחרו היכן יופקדו כספי החיסכון שלו תוך שישה חודשים מיום לידתו, תהיה קופת גמל במסלול השקעה עם סיכון מוגבר, וזאת עד שימלאו לילד 18 שנים. עם הגיעו של הילד לגיל 18 - יועבר סכום החיסכון הצבור למסלול של קופת גמל בסיכון בינוני.

על-פי חוק הביטוח הלאומי, מוסמך שר האוצר, באישור ועדת הכספים, לקבוע הוראות בקשר להפקדות ולניהול חיסכון ארוך טווח לילד. מכוח הסמכה זו הותקנו תקנות הביטוח הלאומי שהסדירו, בין היתר, את אופן בחירת קופת הגמל ואת אופן בחירת מסלול ההשקעה, אם הורה לילד הזכאי להפקדת החיסכון לא בחר קופה, בנק או מסלול השקעה.
+בקריאה ראשונה: הגנה מפני עיקול של כספי סיוע שייעודם סיוע להורה עצמאי
22:55 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל, תיקון מס' 72,הגנה מפני עיקול של כספי סיוע להורה עצמאי, התשפ"ב, 2022 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת חוקה.

מוצע בה לקבוע שכספים המגיעים לחייב במסגרת תוכנית ממשלתית שייעודם סיוע להורה עצמאי יהיו מוגנים מפני עיקול בידי צדדים שלישיים במסגרת הליכים בהוצאה לפועל.
+בקריאה ראשונה: שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון
22:54 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תגמולים לאסירי ציון ולבני משפחותיהם (תיקון מס' 9) (שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת אלכס קושניר, יבגני סובה ויוליה מלינובסקי. בהצעת החוק תמכו 7 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע לשנות את מועד ציון פועלם של אסירי ציון הקבוע בחוק, כך שבמקום שיחול ביום ה' בתמוז בכל שנה - יחול ביום י"א בסיון, היום שבו אירע "מבצע חתונה". במבצע זה, ניסתה קבוצת יהודים מסורבי עלייה בברית המועצות לחטוף מטוס אזרחי ריק ב-15 ביוני 1970, במטרה להסב את תשומת ליבה של הקהילה הבינלאומית למצוקת יהודי ברית המועצות ולאיסור שחל עליהם לעלות ארצה.

עוד מוצע לקבוע בחוק פעולות מיוחדות ביחס ליום ציון פועלם של אסירי ציון, כך שיוזכר, בין היתר, בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, בבית הנשיא, בישיבת הממשלה, בצבא הגנה לישראל ובמשטרת ישראל.
+בקריאה ראשונה: העסקת נוער בדוגמנות - כפוף לאישור הורה
22:39 21/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עבודת הנוער, תיקון מס' 21, עבודה בהופעות פרסום, התשפ"ב, של חברי הכנסת רון כץ, לימור מגן תלם וקבוצת חברי כנסת. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תוחזר לוועדה לזכויות הילד.

מוצע לקבוע כי כל העסקה של ילד או נער בני 15 עד 17 בתחום הדוגמנות או הצילומים, לרבות בשלבים מוקדמים של ההעסקה כגון תיווך להעסקה ומבחני במה, ייעשו כפוף לאישור של הורה או אפוטרופוס. האישור יינתן בכתב בהתאם לטופס מובנה. כן מוצע לקבוע שמעסיק הפועל בניגוד לאמור עובר עבירה שדינה קנס או מאסר, ושלהורה או לבן משפחה בגיר אחר ישנה זכות להיות נוכח בזמן ובמקום שבהם מועסק הילד או הנער.
+נתניהו הבהיר שיתמוך בדחייה קצרה של אישור התפזרות הכנסת
21:29 21/06/22  |  עידן יוסף
למרות שסיכויי המהלך קלושים, ראש האופוזיציה נתניהו הבהיר שיתמוך בדחייה של 10-7 ימים באישור סופי של התפזרות הכנסת כדי למצות את המגעים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית (כאן חדשות).

בגלובס דווח כי נתניהו אכן שוקל לאפשר לחברי הכנסת המכהנים להתמודד שוב במשבצות של המחוזות מה שיקל לא מעט על אנשי שלומו.
+חוק ומוסר בקרב חברי כנסת
15:59 21/06/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
מסחרה בתפקיד "חבר כנסת" ומסחרה בתפקיד "חבר קואליציה" הם מטבע עובר לסוחר בימים אלה  ▪  בואו ננסה לנתח כמה היבטים חוקיים וכמה היבטים מוסריים של שימוש לא תקין במטבעות הלשון האלה
טובות הנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אושרו תקנות לשירותי בריאות בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות
15:21 21/06/22  |  מירב ארד
אחרי כעשר שנות התמהמהות - אישרה (יום ג') ועדת העבודה והרווחה תקנות המסדירות רציפות טיפולית בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות. בין היתר התקנות - שנידונו בוועדה בסדרת ישיבות ממושכות - מסדירות פינוי אוכלוסייה, אספקת תרופות, נגישות מידע, מרפאות אחודות ושירותי תרגום. לדברי יו"ר הועדה, אפרת רייטן-מרום "מדובר בתקנות מטעם משרד הביטחון המסדירות את הטיפול והמעטפת הרפואית אותה המדינה תעניק לאנשים עם מוגבלות בעת חרום. תרופות, מכשירים רפואיים, המרפאות האחראיות, מרחב מוגן לאנשים עם מוגבלות, סוגיות שחשוב שיוסדרו במצב חרום, במדינה שבה לא חסרים מצבי חרום - הוסדרו היום".
+הצעת החוק לפיזור הכנסת אושרה בוועדת הכנסת
14:17 21/06/22  |  מירב ארד
ועדת הכנסת אישרה פה אחד את הפטור מחובת הנחה לחוק לפיזור הכנסת. ההצעה התקבלה פה אחד. ח"כ בועז טופורובסקי: "ברגע שהוחלט על פיזור הכנסת, חשוב שזה יהיה בתיאום. פניתי לח"כ יריב לוין בבקשה להגיע להסכמות על סדרה של חוקים שסביב היציאה לבחירות ועל תאריך הבחירות. ראינו לנכון להגיש הצעה שהקואליציה תהיה חתומה עליה. אני מקווה להגיע להסכמות עם האופוזיציה כבר היום."
+לקדם חובת קישוריות בין האפליקציות בשיתוף פעולה ממשלתי
14:15 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציג שוק ההון, אלי טובול: "השוק נשלט בצורה מוחלטת על-ידי ביט ופייסבוקס, אבל יש שחקנים חוץ בנקאיים שמתחילים להיכנס, באמצעות פלטפורמות של כרטיסי אשראי ולכן השירות מתייקר"
"ביט ופייבוקס שולטות ב-70% מהשוק"
+ועדת החינוך אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק איסור מלכודות דבק
12:57 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "בעקבות ההודעה אתמול על פיזור הכנסת החלטתי על מרתון הצעות חוק בנושא בעלי חיים. מלכודות הדבק הן אכזריות
[צילום: דוברות הכנסת]
+האם לאחר 16 שנים העברת הסמכויות בעוטף י-ם ובקו התפר תושלם
12:36 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יושבי ראש הוועדות לביטחון פנים וועדת חוץ וביטחון דרשו פתרון וקיבלו את התחייבות הצדדים לתקצוב העברת הסמכויות ביישובי העוטף וקו התפר. האוצר והמשרד לביטחון פנים הגיעו להסכמה עקרונית כי הפער התקציבי בסך 1.5 מלש"ח מדי שנה יידון בדיוני התקציב  ▪  נציג בט"פ: נתקדם עם איוש תקני המש"קים הביטחוניים לישובים
אירית מזרחי, עמי נידם, אלי גוזלן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יו"ר ועדת הכלכלה: ממשיכים לעבוד עד לפיזור הכנסת
10:26 21/06/22  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, פתח את ישיבות הוועדה היום בהתייחסות לאפשרות הקדמת הבחירות והודיע כי הוועדה תמשיך את פעולתה כרגיל עד לפיזור הכנסת.

"הוועדה מתכנסת ליום עבודה רגיל בכנסת, אומנם עצוב שמודיעים שהולכים לבחירות אבל ועדת הכלכלה עבדה בחריצות בשנה האחרונה והובילה עשרות חוקים, הכי גדולים ומורכבים, כולל רפורמות ענק בייבוא, בדואר בסיבים ועוד. מעבר לכך העלינו על סדר היום נושאים כמו יוקר המחיה, צרכנות, בנקאות, דיור והחלטנו שבבוקר הזה ממשיכים לעבוד וממשיכים בסדר היום הרגיל של הכנסת ונקווה שיחול דין רציפות על הדברים גם בכנסת הבאה. עד שיעצרו אותנו נמשיך כרגיל. הציבור לא רוצה בחירות אלא יציבות ואנחנו נעשה את המיטב גם בימים כאלה", אמר.
+נשקלת החזרת חובת עטיית המסכות בחללים סגורים
09:57 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ציין כי זן הקורונה החדש - BA5 - אחראי ל-50% מן ההדבקות החדשות בישראל וצפוי להיות הזן המשמעותי  ▪  פועלים להרחבת עמדות הבידוק בשבוע הבא  ▪  יום שני ברציפות שבו יש יותר מ-10,000 נדבקים חדשים
מקדמים בדיקה ביתית מפוקחת. פרופ' זרקא [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בין שמאל לשמאל
09:08 21/06/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
את השמאל הישראלי ראוי לחלק לשני חלקים עיקריים, ראשי הציבור השמאלי, ועמך, הציבור השמאלי עצמו  ▪  המרבית המכריעה של מנהיגי השמאל אינם סוציאליסטים באמת
קפיטליסטים לתפארת [צילום: יח"צ]
+חוק פיזור הכנסת - לקריאה טרומית כבר מחר
08:24 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה בנט וראש הממשלה החליפי לפיד צפויים להיפגש היום ולדון בפרטי התכנון להקדמת הבחירות הכלליות  ▪  השר סער: אני לא אחזיר את ביבי לשלטון, כל המפלגות צריכות להפיק לקחים, אבל זה היה ניסיון הרבה יותר טוב מהאלטרנטיבה
בנט ולפיד, אמש לאחר ההצהרה לעיתונות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חברי הכנסת מאזן גנאים וג'ידא רינאווי זועבי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הבאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 21.6.22) בתחרות בשוק האפליקציות לתשלום דיגיטלי, והעמלות שנגבות בגין השירות. היו"ר ביטון, שיזם את הדיון, קרא לפעול להגברת התחרות בשוק אפליקציית התשלום, כשהרגולטורים צריכים להגיב מהר ולא לחכות לתופעות שנצטער עליהן. נציגת רשות התחברות הוסיפה שדרך המלך היא לקדם חובת קישוריות בין האפליקציות בשיתוף פעולה ממשלתי בחקיקה, אך כל הסמכויות על השולחן וייתכן בהמשך ייעשה בהם שימוש.
21/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החינוך, התרבות והספורט בראשות היו"ר ח"כ שרן השכל, אישרה היום (ג') לקריאה ראשונה את הצ"ח צער בע"ח (הגנה על בע"ח)(תיקון - איסור מלכודות דבק), התשפ"ב-2022.
21/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לביטחון פנים יחד עם ועדת חוץ וביטחון התכנסה (יום ב', 20.6.22) לדיון המשך בנושא הפרצות בגדר הביטחון ועוטף ירושלים. יו"ר הוועדה לביטחון פנים, מירב בן ארי, ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, רם בן ברק, דרשו מנציגי משרד האוצר, הצבא והמשטרה להגיע לפתרון לפער תקצוב העברת הסמכויות. לאחר התחייבות הצדדים בדיון נקבע כי מל"ל יעדכן את יו"ר הוועדות על התהליך.
21/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, הודיע כי מערכת הבריאות שוקלת להחזיר את חובת עטיית מסכות ההגנה מפני קורונה בחללים סגורים.
21/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
את השמאל הישראלי ראוי לחלק לשני חלקים עיקריים, ראשי הציבור השמאלי, ועמך, הציבור השמאלי עצמו המרבית המכריעה של מנהיגי השמאל אינם סוציאליסטים באמת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il