|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

כמה מילים בזכות הפמיניזם והאהבה

אל תתנו לזרם הרשע המפכפך והשוצף של הפמיניזם לחלחל גם בכם האהבה הענוגה בין איש לאישה ובין כולנו - היא האמת היחידה
23/02/2010  |     |   מאמרים   |   תגובות
אהבה אמיתית היא האמת היחידה [צילום: אתר סרט]

מה שד"ר אורית קמיר מעלימה
עו"ד משה גולדבלט
הצעת החוק למניעת כפייה מינית שניסחה קמיר, ושאותה היא מקדמת ככל יכולתה, השוותה במפורש דינו של גבר לדינה של אישה בכל הנוגע לעבירות מין
לרשימה המלאה

   רשימות קודמות
  שורש הרע של ציר הרשע
  החיוך בעקבות תקיפת ביניש
  השפל בתדמית השופטים

אף אדם שפוי לא יטען שגבר הוא טוב מאישה, שצריך להפלות גבר, לתת לו יתרונות בגלל שהוא גבר. אף אדם נאור לא יאמר שגברים הם טובים יותר, או יעז להשתמש בתירוץ שיש יותר ראשי ממשלה גברים, זוכי נובל גברים, ושאר הבלים.

כל מי שיאמר שצריך להפלות אישה, לטובה או לרעה, בגלל שהיא אישה, מטורף חשוך הוא, נבל ונבזה. מי שחושב שהאנושות הייתה יכולה להגיע לאן שהגיעה בלי הנשיות, מי שחושב שעולמנו לא יהיה טוב יותר אלא אם ניתן מקום שווה וראוי לנשיות ולתפיסת העולם הנשית, הוא סתם אידיוט. השוויון בין המינים הוא אינטרס של כולנו. אבל הוא הרבה יותר מאינטרס!

לכל גבר יש אישה שילדה אותו. לאישה הזו הוא קורא אימא, והוא לא ישכח אותה לעולם. לכל אישה יש גבר שהוליד אותה. לגבר הזה היא קוראת אבא, והיא לא תשכח אותו לעולם.

יש לנו, הגברים - אימהות, בנות, אחיות, נכדות, סבתות, דודות ובנות זוג. אנו אוהבים, מכבדים ומעריצים אותן. אנו דואגים להן, חושבים עליהן בימים ובלילות. הן יקרות לנו. ומי שיתעלל בהן בגלל שהן נשים, אויה לאחריתו! אנו נילחם בו עד חורמה!

יש לכן, הנשים - אבות, בנים, אחים, נכדים, סבים, דודים ובני זוג. אתן אוהבות, מכבדות ומעריצות אותם. אתן דואגות להם, חושבות עליהם בימים ובלילות. הם יקרים לכן. ומי שתתעלל בהם בגלל שהם גברים, אויה לאחריתו! אתן תילחמנה בו עד חורמה!

האהבה הזו שבינינו וביניכן, בין הנשים ובין הגברים, הדאגה זה לרווחתו של זו, זו לרווחתו של זה, הן מהות המין האנושי. אין כאן שני עמים הנלחמים זה בזה - אם אחת לנו, חווה שמה. אב אחד לנו, אדם שמו. אחים ואחיות אנו, זה לזו וזו לזה.

האהבה הענוגה הזו, בין האישה לאיש, בין האיש לאישה, בין הבן לאמו ובין הבת לאביה, בין כולנו באשר בני אנוש הננו, היא האמת היחידה. אין אמת אחרת. פשוט אין.

תקראו לאמת הזו פמיניזם אם תרצו, תקראו לה אהבת האדם באשר הוא אדם ואהבת החווה באשר היא חווה אם בא לכם - תקראו לאמת הזו דמוקרטיה אם מתחשק לכם, או כבוד חווה ואדם, או כבוד אדם וחווה. השם לא משנה: האמת היא, שאי-אפשר לנו בלעדיכן, האמת היא שאי-אפשר לכן בלעדינו.

המיזנדריה הקשה ממיזנטרופיה

המיזנטרופ מתבודד הוא וטוב ונעים לו בבדידותו. ואילו המיזנדרית אינה מתבודדת. היא מהלכת חופשייה בחברתנו, ובכל אשר תלך, היא רואה את שנואי נפשה, את "אויביה", ופושה במיזנדרית השנאה הזו, כמו גידול סרטני היא מתפשטת במוחה

אפשר גם להגיב אחרת. עם יד על הלב, קוראים וקוראות, לא מתחשק לכם, כמוני, לפעמים לזעוק נגד שונאות האדם האלו: עשו אהבה, לא מלחמה!

אבל, אפשר גם לנסות לרדת לשורשה של תורת הגזע הזו, המתקראת "פמיניזם רדיקלי". וראשית חוכמה יש לשנן ש"פמיניזם רדיקלי" אינו פמיניזם כלל וכלל - אין בו דבר מלבד שנאה גזענית ומשוקצת לגברים באשר הם גברים. ושם נמצא לשנאה הזו במילון: מיזנדריה, כך היא נקראת.

וקשה המיזנדריה אף מאחותה, המיזנטרופיה, השם אשר יכנו בו חכמי הרפואה את מי ששונא את כל בני המין האנושי. שהרי המיזנטרופ מתבודד הוא וטוב ונעים לו בבדידותו. ואילו המיזנדרית אינה מתבודדת. היא מהלכת חופשייה בחברתנו, ובכל אשר תלך, היא רואה את שנואי נפשה, את "אויביה", ופושה במיזנדרית השנאה הזו, כמו גידול סרטני היא מתפשטת במוחה. וכמו גידול סרטני, השנאה במיזנדרית אינה חדלה מלגדול - ובכל פעם שהיא רואה גבר, מעלה הגידול הזה בליבה עוד גרורה...

על מה נלחמות האמזונות?

נורא ומפחיד לראות את הנשים הללו, המשתמשות במונחים מתורת המלחמה, המהפכה וההסתה כדי לתאר את יחסן לעולם הגברי, המשעבד בעיניהן. "בדם ואש נפדך הוי האשה המדוכאת!", הן צורחות...

האמת והאהבה האלו שאיתן נולדנו ושאיתן נמות, הן הסיבות שאנו, כגברים, מתקוממים כשמקפחים אתכן הנשים, ואמת ואהבה אלו הן הסיבות שאתן הנשים מתקוממות כשאותנו הגברים מקפחים.

וכל-כך מצער ועצוב שיש נשים שמניפות גרזן של שיטנה על עבותות האהבה שבהן קשר אותנו האלוהים - גברים לנשים ונשים לגברים - בקרדום של זעם וניכור הן מכות על הערבובייה המתוקה הזו שבינינו ועל המרקם המתפתל, הנפלא והסוחף של נשיות וגבריות וכל מה שביניהן, ועל כל האחווה והאהבה שעומדות מאחורי כל מה שאנושי ותרבותי הוא.

ונורא ומפחיד לראות את הנשים הללו, המשתמשות במונחים מתורת המלחמה, המהפכה וההסתה כדי לתאר את יחסן לעולם הגברי, המשעבד בעיניהן. "בדם ואש נפדך הוי האשה המדוכאת!", הן צורחות. גיצים של טירוף בוערים בעיניהן, וקצף וריר על שפתותיהן. ועיורות משנאה, הן שרות את המנון הקרב...

  • לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְרָב.
    עוֹלָם יָשָן עָדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִימָה
    מִגַּב כָּפוּף נִפְרוֹק הָעוֹל
    אֶת עוֹלָמֵנוּ אָז נָקִּימָה
    לֹא כְלוּם מִתְמוֹל,
    מָחָר - הַכֹּל.
    זֶה יִהְיֶה קְרַב אַחֲרוֹן בְּמִלְחֶמֶת עוֹלָם...


אפשר לצחוק על הרצינות הזו והחשיבות העצמית הזו. שהרי, באמת למה לאמזונות הללו להילחם במי שלא רוצה להילחם בהן... אפשר ללגלג להן בזוכרנו את האהדה העמוקה והאהבה הנפלאה אשר בלב כל גבר שפוי ונאור לנשים, ביודענו את התיעוב הקשה שמתעב כל גבר הראוי לשמו לכל צורה של אפליה נגד נשים. למה לקרוא למלחמה כאשר אין מי שרוצה להילחם בכן? מה, אתן דון קישוט? אין לכן דברים טובים יותר לעשותם?

פירות באושים של אהבה

מתהלכים בינינו גם כאלו שכרתו במזמרות ברזל את שתילי האהבה והאמת הרכים שנטע בליבם אלוהים. יש רצח, יש אונס, יש כל-כך הרבה פשעים שאי-אפשר להסבירם, אלא ברשע מזוקק וצרוף באש הגיהנם

ושנית, במבט מפוקח, הלא ידענו שיש גם יצורים רעים בעולמנו, והלא זכרנו שהרוע הקשה ביותר הוא דווקא זה שאינו מוכה במכת הטיפשות. אמנם, מעשה האהבה בין גבר לאישה הוא זה שמביא אותנו לעולם. אבל, גם לאהבה יש פיספוסים. גם להיטלר היו אם ואב. וגם למנגלה היה תואר אקדמי, וגם הוא נשא בתואר דוקטור.

מתהלכים בינינו גם כאלו שכרתו במזמרות ברזל את שתילי האהבה והאמת הרכים שנטע בליבם אלוהים. יש רצח, יש אונס, יש כל-כך הרבה פשעים שאי-אפשר להסבירם, אלא ברשע מזוקק וצרוף באש הגיהנם.

גם פשע המיזנדריה וגם פשע המיזוגניה (שנאת הנשים) יכולים להיות מוסברים רק ברשע - איננו יכולים להבין פשעים אלו, כמו שלא נוכל להבין לעולם מה קורה בליבו של רוצח או מה עובר במוחו המעוות של אנס. העובדה שמקצת הפושעות מתהדרות בתואר דוקטור לא צריכה להטעות אותנו. הרצון בקידום אקדמי, הרדיפה אחר כיבודים פוליטיים, פרסום ותאוות כבוד - אינם אלא תירוצים. המילים היפות, נשיאת שם הקורבנות לשווא, המאמרים הנפוחים מחשיבות עצמית, הסיסמאות הנבובות, כל אלו אינם אלא קישוטים.

כל אישה ואיש יבורו להם את התגובה המתאימה לשנאה שמחלחלת בד"ר אורית קמיר, בחנה בית הלחמי, ובעוד כמה כרוכיות רשת: אם ציניקנים אתם - צחקו ובוזו לסכלות; אם קדושים וטהורים אתם - חבקו את האחיות התועות; ואם אנשי צדק ומשפט אתם - שאו תפילה כי יד החוק תשיגן.

ביחרו באשר תבחרו, אך אל תתנו לזרם הרשע המפכפך והשוצף לקחת מכם את אהבת הבן לאמו, את אהבת הבת לאביה, את אהבת האחות לאחיה ואת אהבת האח לאחותו. אל תתנו, ויהי מה, לשנאה הבוערת הזו לשרוף בנפשכם את זכר האהבה בין אישה לאיש שהביאה אתכם לעולם.

ואף פעם, לעולם אל תניחו לסרטן שבליבן של המחרפות והמנאצות האלו לנצח ולהשכיח מכם את המצווה הקדמונית, המצווה לאישה ולאיש כאחד, לדבוק זו בזה וזה בזו, ולהיות לבשר אחד.

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
ניב עמית
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כמה מילים בזכות הפמיניזם והאהבה
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר חבה
23/02/10 18:23
 
שטויות
23/02/10 20:33
 
הכותב צודק
23/02/10 21:36
 
עודד ב
23/02/10 21:58
 
ב oded
23/02/10 22:04
 
NBA24353
23/02/10 22:58
2
עגום ועצוב
23/02/10 18:32
 
אין שם
23/02/10 22:47
 
גם לי אין שם
24/02/10 00:28
 
זה לא נכון!
24/02/10 09:31
3
ירון זכאי
23/02/10 19:54
4
פיטנגו
23/02/10 21:43
5
יוסף שלושים וארבע
23/02/10 23:49
6
טומי
24/02/10 00:20
7
יאיר תיבון
24/02/10 03:19
8
גלו אחריות אישית
24/02/10 07:32
9
אחד שאין לו מושג
24/02/10 10:05
10
אלקזאי
24/02/10 10:42
11
WolfY
24/02/10 14:03
12
י.ש קבלה
26/02/10 08:18
13
אייל500
1/03/10 17:50
14
לילית
2/04/10 08:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכירות התעשיה הביטחונית הבינלאומית מסתכמות בסכום עתק של 1.64 טריליון דולר, 2% מהתוצר העולמי. הלקוחות הגדולים בעולם בתחום הביטחוני הם ארצות הברית (607 מיליארד דולר לשנה), סין (85), צרפת (66), אנגליה (65) ורוסיה (59). היצואנים הגדולים ביותר הם ארצות הברית, רוסיה, גרמניה ואוקראינה, ואילו ישראל מגיעה למקום ה-11.
23/02/2010  |  טוני גרגורי  |   מאמרים
התהודה הציבורית המתרחשת בימים אלה סביב נושא "תרומת ביציות" אינה מפתיעה אותי. כבר בשנת 2005 כשכיהנתי כחברת כנסת בסיעת "שינוי פעלתי רבות לקידומה של הצעת חוק כזו - הצעה ההולכת ומבשילה בימים אלה.
23/02/2010  |  אראלה גולן  |   מאמרים
תחילה - גילוי נאות: לא ברור כי אלה מ"המוסד" הם טמבלים, אך ברור כי דווקא אני כזה. כאשר נודע כי אל-מבחוח חוסל בדובאי, שיערתי כמו כולם כי יד "המוסד" הייתה בדבר ובירכתי בלבי את אנשיו. בהיותי תמים, שוביניסט חסר תקנה, רדוד ושטוח-מחשבה, כמו יהודים לא-מעטים בארץ הזו, ראיתי את "המוסד" כנכס השייך גם לי, את אנשיו כאחיי וכבניי, את הצלחותיו כהצלחותיי ואת כשלונותיו כאסונות שקרו לי אישית, גם כאשר אינני יודע עליהם מאומה. מה לעשות, לא כולם חכמים, ולבטח לא אני.
23/02/2010  |  עו"ד משה מכנס  |   מאמרים
כביש הערבה הוא נתיב של מוות, ולא מאתמול. בסך-הכל מתווספת התאונה המחרידה, שגבתה בו הפעם את חייהן של חמש נפשות, לשרשרת ארוכה של תאונות קטלניות הפוקדות אותו חדשות לבקרים.
23/02/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ועידת התורמים הבינלאומית למען המדינה הפלשתינית, שנערכה ב-17 בדצמבר 2007, אפשרה לגייס 7.7 מיליארד דולר לטובת הרשות הפלשתינית עד שנת 2010. מטרת הוועידה הייתה לבנות בסיס כלכלי, פיננסי ומוסדי למדינה הפלשתינית העתידית ולגבות את יוזמת השלום של היו"ר מחמוד עבאס באותה העת ממש שבה נערכה גם ועידת אנאפוליס. כיום, שנתיים אחר כך, מתברר כי תהליך אנאפוליס איכזב, אולם בניית היסודות למדינה הפלשתינית התקדמה באופן משמעותי, ומהווה היום בסיס יציב לחידוש המשא-ומתן לשלום בין ישראל והפלשתינים לקראת הסדר שלום.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il