|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
אלי מוגילבסקי [צילום: מן הטלוויזיה]

המרכז להעצמת האזרח דורש מלפיד שינוי שיטת הממשל

לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד ראש הממשלה, המרכז להעצמת האזרח בקריאה דחופה ליאיר לפיד לעמוד במילתו ולתקן את החוק כך שראש המפלגה הגדולה ביותר יהיה ראש הממשלה "שינוי השיטה הוא צו השעה - רק שינוי יחזיר את ישראל ליציבות״
22/06/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד ראש הממשלה, המרכז להעצמת האזרח שיגר (יום ד', 22.6.22) קריאה דחופה לראש הממשלה החליפי יאיר לפיד בדרישה לעמוד בהבטחתו לשנות את שיטת הממשל בישראל, עוד לפני הבחירות, וזאת במטרה לא להיגרר שוב לחוסר הכרעה.

המרכז מזכיר שי שינוי שיטת הממשל הייתה אחת מהבטחותיו הראשונות והמהותיות של לפיד עם כניסתו לפוליטיקה. לפי דבריו: "שינוי שיטת הממשלה זה התחלה של טיפול באינטרסים של רוב הציבור הישראלי". ב-2015 אף התייצב בפני הנשיא שמעון פרס וטען - "במצע יש עתיד כתוב שראש המפלגה הגדולה ביותר צריך להיות ראש הממשלה״ בעודו ממליץ על יו״ר המפלגה הגדולה. במרכז מציינים כי על לפיד לעמוד בהבטחותיו וכי מדינת ישראל הגיעה לצומת דרכים.

המרכז להעצמת האזרח פועל במשך שנים לשינוי שיטת הממשל ומציע מספר הצעות אופרטיביות לשינוי השיטה ביניהן: מתן הרכבת הממשלה לראש המפלגה הגדולה ביותר, בחירות מקדימות מפלגתיות ביום הבחירות, ביטול מנגנוני הפיזור האוטומטיים של הכנסת, וביטול מנגנון ממשלת החליפים, שיפור ממשי באפקטיביות הפיקוח של הכנסת על הממשלה. על רוב ההצעות הנ״ל חתם לפיד בעבר ואף התחייב להן.

אלי מוגילבסקי, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח: "במשך שנים יאיר לפיד קורא לשינוי שיטת הממשל, כעת כאשר הוא נכנס ללשכת ראש הממשלה בתקופה של משבר חוקתי ודמוקרטי חמור, זה צו השעה. אנחנו מצפים ממנו לפעול על-מנת לשנות אותה. אסור לצאת לבחירות בלי לשנות את שיטת הממשל".

עוד הוסיפו במרכז להעצמת האזרח: ״פעם חמישית זה הרבה יותר מדי, אנחנו חייבים לוודא שהיא תהיה האחרונה לשנים הקרובות. הדרך היחידה היא לתקן באופן מידי את שיטת הממשל ולצאת לבחירות הקרובות בשיטה אחרת על-מנת להוציא את ישראל מהמשבר. רק שינוי השיטה, תחזיר את ישראל ליציבות״.

תאריך:  22/06/2022   |   עודכן:  22/06/2022
עידן יוסף
+הכנסת דחתה הצעת החוק להסדרת הקנביס
23:51 22/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נפלה בקריאה ראשונה הצעת החוק שביקשה להסדיר שימוש בקנביס למטרות רפואיות  ▪  בין חברי הכנסת שהצביעו נגד הצעת החוק - גם ח"כ ג'יידא רינאווי זועבי ממפלגת מרצ
[צילום: ג'רלד הרברט, AP]
+נדחתה הצעת החוק להסדרת שימוש בקנאביס למטרות רפואיות
23:04 22/06/22  |  איציק וולף
מליאת הכנסת דחתה ברוב של 29 מול 20 את הצעת חוק הסדרת השימוש בקנאביס למטרות רפואיות של חברת הכנסת שרן השכל שהוגשה לקריאה ראשונה.
+הכנסת אימצה הגדרת IHRA לאנטישמיות
22:47 22/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ההגדרה כוללת ביטויים אנטישמיים המתייחסים למדינת ישראל  ▪  33 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-3 התנגדו לה
[צילום: יוטיוב]
+מרצ הדיחה את רינאווי זועבי מוועדת הכספים
19:00 22/06/22  |  עידן יוסף
‏סיעת מרצ הודיעה לח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי כי ח"כ מוסי רז יחליף אותה בוועדת הכספים: "ההודעה נשלחה לזועבי מאחר שמהיום הכנסת נכנסת לתקופה רגישה של בחירות וממשלת מעבר, ובהמשך להודעתה של זועבי שאין בכוונתה להתמודד" (כאן חדשות).
+קבוצת בזן לא שלחה נציג לדיון על הזיהום במפרץ חיפה
18:55 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ מוסי רז: "יש לפעול בתקיפות רבה כנגד מזהמים בכלל, ומזהמים במפרץ חיפה בפרט, גם באמצעות הגשת כתבי אישום אישיים"  ▪  משרד הבריאות: באזור מפרץ חיפה תחלואת סרטן גבוהה ביחס לממוצע הארצי  ▪  איגוד ערים לאיכות הסביבה חיפה: "מאות מתים מזיהום אוויר, זה לא צחוק"
גבי לסקי ואלון טל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+באופוזיציה מנסים לקדם בחירה ישירה לראשות הממשלה
18:43 22/06/22  |  עידן יוסף
באופוזיציה מנסים לקדם מהלך להעלאת הצעת החוק של חברי הכנסת שלמה קרעי וישראל אייכלר לבחירה ישירה של ראש הממשלה ללא התפזרות הכנסת (בן כספית).
גפני הציע לגנץ ולסער לתמוך בחוק זה, אך כרגע הם מסרבים (ישראל היום).
+התקדמות במגעים: חוק הנאשם לא יעלה הלילה
18:19 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שידור חי מערוץ כנסת
הקואליציה הנחתה את חברי הכנסת מטעמה להערך ל"לילה לבן", למרות שראש הממשלה וכמה ח"כים בימינה לא יצביעו בעד, אך הסכמות מול האופוזיציה ימנעו העלאת חוק הנאשם הלילה  ▪  שקד: אסכים לשבת בממשלה חלופית תחת נתניהו  ▪  רינאווי זועבי מנסה לטרפד את חוק הקנביס של השכל
סער ותומא סלימאן. המשותפת צפויה לתמוך [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הקואליציה הפילה את חוק החלת הריבונות
17:55 22/06/22  |  עידן יוסף
בהתנגדות ימינה ותקווה חדשה, והעדרות חלק מחברי יהדות התורה, הפילה הכנסת ברוב של 52 מול 46 את הצעות החוק של בצלאל סמוטריץ' ושלמה קרעי להחלת הריבונות על יהודה והשומרון.

השרה יפעת שאשא ביטון נימקה את התנגדות הממשלה בביקורו של ביידן בארץ, ואמרה כי הליכוד היה יכול להחיל את הריבונות במשך 12 שנות כהונתו בשלטון.
+גפני פועל למניעת בחירות: "נחזור לאותו מקום שאנחנו בו עכשיו"
17:21 22/06/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני: "בניגוד לאחרים אני עובד גם בימים אלה כדי שלא נלך לבחירות. הסקרים לא מורידים או מוסיפים (ליהדות התורה) מנדטים, אם כן תוספת של מנדט אחד. זו מציאות שאני יכול לבוא ואנשים לא יחשדו בי שאני מפחד מבחירות. בחירות עולות הרבה מאוד כסף ומהוות עצירה של המערכת הכלכלית. אחרי ארבע מערכות בחירות שזה דבר נורא, וקיים סיכוי כי לאחר כל ההשמצות, נחזור לאותו מקום שאנחנו בו עכשיו.

בכינוס אלי הורביץ לכלכלה וחברה הוסיף גפני: "לכן, עמדתי שצריך להגיע להסכמה, אני אומר את זה לחבריי באופוזיציה וגם לידידיי בקואליציה, צריך לשבת ביחד ולהגיע להסכמות".
+שקד: אסכים לשבת תחת נתניהו בממשלה חלופית
17:07 22/06/22  |  עידן יוסף
שרת הפנים איילת שקד מסרה כי תסכים לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו עוד בכנסת הנוכחית (ynet). כיום שקד אינה חברת כנסת, אך תוכל לשוב לכנסת אם תתפטר מהממשלה.

נתניהו נצפה הבוקר במליאת הכנסת מסתכל בהודעת ווטסאפ ששלח אליו בנו יאיר שרשם לו: "לדעתי איילת שקד עושה לנו תרגיל ומרדימה אותנו כדי לגרום לנו להמתין עם פיזור הכנסת, וככה הם יעבירו את חוק הנאשם".
+חוק הגבלת הכהונה יעלה לאישור הממשלה
17:02 22/06/22  |  עידן יוסף
השר גדעון סער יעלה פעם נוספת לאישור הממשלה את חוק הגבלת הכהונה של ראש הממשלה. הצעת החוק תעלה ביום ראשון הקרוב, ואם תאושר - תובא להצבעה בכנסת (חדשות 12).

+בטרומית: בעלי רישיון בשוק השידורים יחויבו להפריש להפקות מקומיות
16:40 22/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון - חובת בעל רישיון להעברת תכני חוזי-שמע להפקה או רכישה של הפקות מקומיות), התשפ"ב-2022 של חברות הכנסת אמילי חיה מואטי ואבתיסאם מראענה. 53 חברי כנסת תמכו מול 51 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת

מוצע בה לחייב את השחקנים הפועלים בשוק השידורים שהיקף פעילותם הוא היקף פעילות בינוני (בעל הכנסות של מעל 50 מיליון שקלים בשנה) או רחב (בעל הכנסות של מעל 100 מיליון שקלים בשנה), להפריש אחוז מסוים מהכנסותיהם השנתיות להפקה או רכישה של הפקות מקומיות.

+למה ה"עציצים" לא מתפטרים
16:27 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אם יתפטרו הח"כים הנורווגים, המצב לא ייפתר, שהרי במקומם ייכנסו לכנסת הבאים אחריהם ברשימה. אבל גם התפטרות השרים אינה יכולה לפתור את המצב הסבוך
יסמין פרידמן סאקס, מהח"כים הנורווגים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+התרוצצות בכנסת: גנץ נפגש עם לפיד ועם גפני
15:32 22/06/22  |  עידן יוסף
התרוצצויות בכנסת סביב ממשלה חלופית אחרי אישור החוק לפיזור הכנסת בטרומית. השר בני גנץ נועד בלשכתו עם השר יאיר לפיד, ואחר כם נפגש עם משה גפני. על-פי דיווח בחדשות 12, גנץ הבהיר לחרדים כי "עד אחרי הבחירות אין על מה לדבר".
+בנט: אצביע נגד חוק הנאשם
14:48 22/06/22  |  עידן יוסף
אחרי שאיפשר חופש הצבעה במפלגת ימינה - ראש הממשלה הודיע: ״אצביע נגד חוק הנאשם״. לדברי בנט, "הזכות לבחור ולהיבחר היא קדושה והיא מהות הדמוקרטיה. זו הייתה ונשארה דעתי. אומנם ראינו שיש מחירים כבדים לכהונת נאשם בפלילים, אבל מי שצריך להכריע ביחס אליהם אלו אזרחי ישראל. בטח ערב בחירות - אין לנסות לשנות את כללי המשחק, אלא לתת להם להחליט בקלפי, ואני משוכנע שיבחרו נכון. על כן אצביע נגד החוק".
+המשמעת הקואליציונית מתפוררת
14:11 22/06/22  |  עידן יוסף
התפוררות המשמעת הקואליציונית: טופורובסקי יוצא מהמליאה וצועק לרע״ם בפרסה ״אין בעיה! הכל יהיה בהדדיות, אין בעיה, תזכרו את זה״ (ישראל היום).
+הוארכה אפשרות העסקת עובד-ציבור עד גיל 71
13:59 22/06/22  |  מירב ארד
ועדת העבודה והרווחה אישרה (ד') תקנות לנציבות שרות המדינה, המאפשרות המשך העסקת עובד מעבר לגיל הפרישה - אם שירותו נצרך למשרד המעסיק אותו. ע"פ הנוסח החדש של התקנות, נציב שירות המדינה רשאי להרשות וועדת השירות רשאית לאשר את המשך העסקתו של עובד מעבר לגיל 67 אם הוגשה בקשה לכך לנציב השירות על-ידי המנהל הכללי של המשרד המעסיק את העובד, או על-ידי העובד באמצעות המנהל הכללי, לא יאוחר מששה חדשים לפני שהעובד הגיע לגיל 67. עוד מצויין כי נציב השירות או מי שהוא הסמיך לכך, רשאי להתיר קבלת בקשה אף אם הוגשה לאחר המועד האמור, אך לפני שהגיע העובד לגיל הפרישה האמור, אם שוכנע שהבקשה הוגשה באיחור מטעמים סבירים וכי מן הצדק לעשות כן.
+ייאסר צילום חשוד לפני כתב אישום בשטחי בית המשפט
13:06 22/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הסנגוריה הציבורית: "כתבים וצלמים צובאים על העצור והנאשם, מקיפים אותו כמו חיה בכלוב, בד"כ גם מקנטרים אותו שניתן יהיה להוציא עווית פנים לא מחמיאה שתפורסם בתקשורת וזו פגיעה אנושה בכבוד. זה טקס ביוש וביזוי"
הדיון בוועדת חוקה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+רשתות השיווק יסמנו את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית
12:32 22/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הרשות להגנת הצרכן ביקשה להמתין לצו של שרת הכלכלה  ▪  ח"כ בן ברק הגיב: חיכינו שנתיים וחצי וזה לא קרה  ▪  ח"כ שפק: לקחנו את החוק לידיים - תרתי משמע  ▪  איגוד לשכות המסחר: ההצעה תטיל עלות על הרשתות
"להגביר את השקיפות לצרכן" [צילום: AP]
+יו"ר הכנסת: להעניק עוצמה למגזר של מקבלי תלונות הציבור
12:09 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יום נציב תלונות הציבור צויין בכנסת  ▪  ח"כ מיקי לוי: "לא משנה מה יקרה בסיבוב הפוליטי הבא, חשוב מאוד שהדוחות יגיעו לוועדות הכנסת הרלוונטיות"  ▪  נציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן: "סוגיית התורים המתמשכים אינה גזירה משמיים. נציבות פניות הציבור פתוחה לכל פונה גם אם הוא אינו אזרח"
ח"כ מיקי לוי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+האופוזיציה: תמיכה בחוקים מותנית בביטול הפרשת שיקלי
11:19 22/06/22  |  עידן יוסף
פיצוץ בין הקואליציה לאופוזיציה. הקואליציה מעוניינת לקדם הסכמה חבילת חוקים כגון חוק המטרו, והפיצויים לעצמאים (אומיקרון), אך האופוזיציה מסרבת עד שתבוטל הפרשתו של ח"כ עמיחי שיקלי מימינה (חדשות 12). שיקלי עתר השבוע לבג"ץ בדרישה לבטל את הפרשתו.

גורמים בקואליציה הגיבו: "אנחנו מקדמים חקיקת הנאשם כי הליכוד אמר שאם אין ביטול הפרשת שיקלי לא נקדם שום חקיקה".


+החלטה להארכת זיכיון הרדיו האזורי תתחשב בהיבטים כלכליים
09:50 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית כי הרשות השנייה תוכל להאריך את הזיכיונות של תחנות הרדיו האזוריות ב-4 שנים נוספות  ▪  חברי הכנסת והרשות הביעו חשש שהתבססות על נימוקים מיוחדים תיצור אי-ודאות, אך לדרישת הייעוץ המשפטי הוכנסה התחשבות בהיבטים כלכליים
הרדיו האזורי. מה עם התחרות?
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שמעון פרס / Shimon Peres   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המרכז להעצמת האזרח דורש מלפיד שינוי שיטת הממשל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ככל שתצביע הכנסת בקריאה שנייה ושלישית על התפזרותה והליכה לבחירות, תעבור הכנסת למצב של פגרת בחירות, המעמיד בסימן שאלה את מידת נחיצותם של 20 חברי כנסת שהתמנו מכוחו של "החוק הנורווגי".
22/06/2022  |  עידן יוסף  |   מאמרים
ועדת החוקה אישרה (יום ד', 22.6.22) פה אחד לקריאה ראשונה את הצ"ח לאיסור צילום חשוד לפני כתב אישום בשטחי בית המשפט למעט באישור מטעמים מיוחדים.
22/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 22.6.22) לקריאה ראשונה שלוש הצעות חוק שנועדו לחייב סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה. מדובר בשתי הצעות לתקן את חוק הגנת הצרכן ולאפשר סימון של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה, האחת של ח"כ ינון אזולאי וח"כ משה ארבל, השנייה של ח"כ רם בן ברק, ח"כ נירה שפק, ח"כ רם שפע וח"כ אופיר סופר, שמוזגו עם הצעה שלישית של ח"כ יעל רון בן-משה, לתקן את החוק לפיקוח על ייצור הצמח ושיווקו, במטרה דומה לחייב סימון ארץ הייצור של צמחים שנמכרים בתפזורת.
22/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לפניות הציבור קיימה (יום ג', 21.6.22) דיונים מיוחדים לציון יום נציב תלונות הציבור בכנסת. הוועדה קיבלה את דוח נציב תלונות הציבור ה-48 לשנת 2021 במעמד יושב-ראש הכנסת, ח"כ מיקי לוי ומבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן.
22/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 22.6.22) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של ח"כ שרן השכל וקבוצת חברי כנסת, לתת לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו סמכות להאריך את תוקף הזיכיונות לשידור רדיו אזורי בארבע שנים נוספות, ללא מכרז.
22/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il