|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
ועדת חוקה. דיון סוער [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
ועדת החוקה דנה בקידום "חוק הנאשם"

בן-גביר קרא לח"כ סעדי "מחבל" - והוצא מהדיון בוועדה

בוועדת חוקה מנסים להפעיל לחץ על ח"כ ניר אורבך לזרז את תהליך פיזור הכנסת ח"כ אבידר: "חבל שנזכרו בחוק הזה ברגע האחרון" ח"כ אמיר אוחנה: "פיגוע בדמוקרטיה שאתם מנסים לחולל"
26/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, בראשות ח"כ גלעד קריב, מתכנסת (יום א', 26.6.22) לדון בהצעות החוק לפיזור הכנסת, שאושרו במליאה בקריאה טרומית, ובהצעת "חוק הנאשם", שנועדה להרחיק את יוו"ר הליכוד בנימין נתניהו מהשלטון.

יו"ר הוועדה ח"כ קריב אמר בפתח הדיון: לא הנחתי הצ"ח מטעם הוועדה וגם לא תתקיים הצבעה והודעתי על כך מראש. הדיון היום דיון עקרוני, שיבחן את השאלה האם ראוי שהוועדה תניח מטעמה הצעה לתיקון חו"י כך שיוגדר שלא ניתן להטיל את המנדט להרכבת ממשלה למי שהוגש נגדו כתב אישום. הנושא הזה מלווה אותנו לאורך כל כהונת הכנסת הנוכחית ואף לפני כן, הוא לא נולד בשבוע שעבר, הוא משמעותי וכבד ואינני מתעלם מאף היבט שלו. זה נושא רציני חוקתית, הנוגע בשורשי שיטת המשטר שלנו ואני הראשון להודות שיש פנים לכאן ולכאן ויש לקבל הכרעה ערכית."

עוד הוסיף קריב כי "בצהריים צפויה ועדת השרים לדון בהצ"ח פרטיות וככל שהן תאושרנה בוועדה ובמליאה ודאי שהוועדה שלנו היא המתאימה לדון בנושא הזה, וניגש למשימה ללא עיכוב. חשבתי שנכון לאור השיח המתנהל לקיים גם דיון עקרוני עוד לפני הכרעת ועדת השרים".

לשאלת ח"כ אלי אבידר איך ניתן לוודא שההצעה תובא לוועדת החוקה, השיב כי אם תהיה שאלה להכרעת ועדת הכנסת הוא מצפה כי ועדת הכנסת תעביר את ההצעה לוועדת החוקה ואם לא, יניח הצעת חוק פרטית. אם הדרך הזו תחסם, תובא הצ"ח מטעם הוועדה.

"אינני מתכוון לאפשר חסימה של הצ"ח שאמורות להגיע לוועדת החוקה. הדיון מתכתב עם הצ"ח שאמורות להגיע למליאה אבל גורם כזה או אחר צפוי לעכב אותן פרוצדורלית. מכיוון שאנחנו מקיימים כבר דיון עקרוני, נוכל להתייחס כבר להצ"ח יותר קונקרטית", אמר היו"ר קריב.

ח"כ אמיר אוחנה אמר בדיון: "יבוא יום והוא לא רחוק, שהציבור יתבייש בכם ויקיא אתכם על הפיגוע בדמוקרטיה שאתם מנסים לחולל. מה שאתם מנסים לעשות עכשיו הוא לשלול את היכולת ממי שזוכה לתמיכה הציבורית הרחבה ביותר מלהתמודד לכנסת. אתם לא מנסים לחולל נורמה עקרונית שלא באה לעולם ב-74 שנות המדינה, אלא מנסים לחסום מועמד ספציפי, ואת זה אתם מנסים לעשות בשבוע שככל הנראה הכנסת מתפזרת. אין שום סרט שזה מתקדם ובוודאי לא לקריאה שלישית ואתם עושים זאת רק לשם הכותרות תוך השחתת זמנה של הוועדה והכנסת.

"אם ההצעה הזו איננה פרסונאלית כמו שיש מי שטוענים, אני יכול להעלות על דעתי עוד מספר הצ"ח – מי שאין לו השכלה תיכונית ולא השלים בגרות לא יוכל לכהן כרה"מ. הצ"ח נוספת- כל ההטבות יינתנו למי שהשלים 18 חודשים כרה"מ. הצ"ח נוספת- לא תוכל לשרת כמפקדת גל"צ מי שלא שירתה בצה"ל. את הפגוע הזה שאתם מנסים לחולל בדמוקרטיה- אנחנו נהיה השב"כ ונסכל אותו".

היו"ר ח"כ קריב השיב: "אם זכרוני אינו מטעה אותי רה"מ דאז נתניהו תמך בהצעת חוק דומה ואני רוצה לשאול אותך- אם הייתה הצעה דומה שלא הייתה חלה על מערכת הבחירות הקרובה, היית תומך?"

ח"כ אוחנה: "הייתי מתנגד כי לא הייתי נותן לפקיד להחליט. עמדתי העקרונית היא נגד הצעה כזו ומי שהצביע בעבר בעדה זו טעות. אולמרט נהנה מ-3% תמיכה בציבור, כי האמינו לתזה של הפרקליטות מה שלא קורה עכשיו. למעלה ממיליון איש שהצביעו בעד נתניהו הצביעו נגד התיזה הזו של הפרקליטות".

היו"ר ח"כ קריב: "אחוזי התמיכה של אולמרט היו צריכים לתמוך בכך שלא נכון שאדם המנהל משפט פלילי מנהל את המדינה".

בן-גביר קרא לאוסמה סעדי "מחבל" - והוצא מהדיון

ח"כ אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת) החל לדבר ואמר: "כחבר ועדת החוקה האולם הזה בשנה האחרונה אף פעם לא היה מלא כמו היום, עם פנים שאף פעם לא הגיעו לכאן. עכשיו מדברים על דמוקרטיה ועל פיגוע בדמוקרטיה. מה שלביבי היה נוח כהיה אולמרט מועמד לפני כתב אישום כולכם הייתם בעד. צר לנו שהדיון הזה הוא מעט מידי מאוחר מידי, כבר שנה אני וחבריי עם אלי אבידרף, גבי לסקי וחברי אחמד טיבי מנסים ללחוץ על הממשלה על ראש הממשלה החליפי, איפה הייתם שנה שלמה? בגלל שמישהי שמה וטו? עכשיו אתה מנסה לקיים דיון אבל אין דיון כי אין הצעת חוק אפילו. יש לנו הצעת חוק שעולה היום לוועדת שרים והודענו שיש לכם 6 קולות של הרשימה המשותפת".

ח"כ איתמר בן-גביר התפרץ לדבריו וקרא: "אתה מחבל, תומך טרור, לך לסוריה"

לאחר דברים אלו פרצה מהומה ויו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב, הורה להוציא את ח"כ בן-גביר מהדיון: "לא יישב כאן חבר כנסת ויקרא לח"כ אחר מחבל. יקרא ח"כ אחד לאחר מחבל הוא ימצא עצמו מחוץ לחדר הוועדה".

בצאתו אמר ח"כ בן-גביר ליו"ר הוועדה: "הפכת את הוועדה לקרקס".

היועץ המשפטי לוועדה ידבר אחרי חברי הכנסת

יו"ר ועדת החוקה ח"כ קריב מבהיר לח"כ אורי מקלב בעקבות הודעת לשכתו כי היו"ר מסרב לאפשר ליועץ המשפטי לוועדה להשמיע עמדתו: "בזמן שאנחנו כאן באולם לשכתך הודיעה שיו״ר הוועדה מסרב לאפשר ליועץ המשפטי להשמיע את עמדתו, אז מכיוון שאתה איש אמת אני רוצה שתסביר ללשכתך את מה שנאמר על-ידי היו"ר כדי שלא תצא תקלה תחת לשכתך והציבור לא ייחס את טעות הלשכה לכבוד הח״כ".

ח״כ מקלב: "חשבתי שהייעוץ המשפטי צריך לפתוח את הדיון".

היו"ר ח"כ קריב: "מכך שלא קיבלתי את עמדתך לגבי סדר הדברים, לגזור שהיו״ר סרב לשמוע את עמדת היועץ המשפטי, זו פרשנות על דרך הדרש ולא על דרך הפשט. כשכבודו ישב כאן כיו״ר אני מבטיח לכבד את סדרי הדיון שהוא יקבע".

יו"ר הוועדה: "חקיקה פרסונלית? אבסורד"

קריב סיכם את הדיוןואמר כי "דומני שמספר החכים שנכחו כאן שהיה חסר תקדים, בוודאי בשנה של הוועדה, אבל גם ביחס לוועדות אחרות, מעיד כאלף עדים שהדיון הזה נתפס בעיני ח"כים מהאופוזיציה ומהקואליציה כדיון חשוב".

הוסיף: "החוק הישראלי מחיל הגבלות משמעותיות על הזכות להיבחר- אם זה לנושא תקופות הצינון, ללא קשר למתי חוקקו, ולכך שנועדו לחסימת דרכם של אנשים ששירתו את מדינת ישראל ולא כאלו המואשמים בפלילים. אז כשהולכים לרמטכ״ל ששירת את מדינת ישראל נאמנה במשך עשרות שנים ומונעים ממנו התמודדות על תפקיד ראש הממשלה במשך מספר שנים, זה דבר ראוי, למרות שהיה מדובר בחקיקה פרסונאלית, אבל כשבאים ואומרים לא שנדיח ראש ממשלה ברגע שמגישים נגדו כתב אישום, אלא שאחרי בחירות, כשמתגבשת תמיכה של קבוצת מפלגות בהטלת תפקיד על מועמד, לא ניתן יהיה להטיל את הרכבת הממשלה על מועמד שנמצא בעיצומו של הליך פלילי, ותתכבד מפלגתו ותציג מועמד אחר, לבוא ולטעון שזו חקיקה פרסונאלית זה אבסורד".

בהתייחסו להצ"ח התפזרות הכנסת אמר: "הציבור הישראלי אינו בן ערובה לא ביחס למועד הבחירות ולא לתקנות שאם יפוגו בשישי הזה מאות אלפי אזרחים ישראלים לא ידעו מה מצבם המשפטי, וגם לא בעניין של חקיקת הבחירות. ככל שהכנסת תאשר את הצעות החוק הפרטיות שנידונות היום בוועדת השרים לחקיקה, הן צריכות להגיע לוועדה שלנו ואני מתכוון לקדם אותן. אם יהיו הבנות משותפות לכל סיעות הבית, אז אנחנו נוטים לכבדן. לא יהיה מצב שאין הבנות וגם שמים אבן ריחיים על צווארה של ועדת החוקה לבצע את מלאכתה בתחום חקיקת היסוד של מדינת ישראל".

מהלך פוליטי להפעלת לחץ

כינוס ועדת החוקה היום הינו מהלך הנועד הפעלת לחץ על יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך יו"ר ועדת הכנסת, לזרז את תהליך פיזור הכנסת. ועדת הכנסת הייתה אמורה להחליט איזו ועדה תקדם את הצעות החוק - ועדת הכנסת או ועדת החוקה, אך ח"כ אורבך נעל את הוועדה והדיון נדחה.

בליכוד נקראו כל חברי הסיעה להגיע הבוקר לוועדת החוקה. לטענתם מדובר במהלך שהינו "מחטף" ומדגישים את עמדת עמדת הלשכה המשפטית של הכנסת, שלפיה קיים ספק באשר לסמכותה לעשות זאת. הלשכה המשפטית של הכנסת הודיעה כי "ספק רב אם יש לוועדת חוקה סמכות, וממילא הדבר לא דרוש, כל עוד יו"ר ועדת הכנסת לא מעכב את המשך החקיקה".

תאריך:  26/06/2022   |   עודכן:  27/06/2022
מירב ארד
+אמסלם נגד נתניהו: הוא מנסה לפגוע בי
17:22 26/06/22  |  עידן יוסף
אמסלם נגד נתניהו בראיון לרדיו גלי ישראל: "הוא מנסה לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר אלי". בחדשות 13 דווח כי אמסלם כתב בטלפון: "נתניהו עושה עלינו סיבוב. אנחנו הבהרנו את דברינו, בזה הסתיים הנושא. הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

ברקע העימות, סיעת הליכוד לא תתכנס מחר.
+אור ירוק ל"חוקי הנאשם" ולהורדת אחוז החסימה
17:02 26/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת השרים לחקיקה החליטה להחיל משמעת קואליציונית על חוקי הנאשם למרות אזהרת המשנה ליועמ"ש על הקושי לקדם את הצעות החוק בתקופה זו  ▪  חופש הצבעה בסוגיית אחוז החסימה  ▪  חוסר ודאות מוחלט לגבי תהליך התפזרות הכנסת - טופורובסקי מנסה לזרז, אך אורבך, שקד והאופוזיציה מעכבים
ישיבת הממשלה. שקד נעדרה [צילום: יואב ארי דודקביץ/ פול פלאש 90]
+הקטל בכבישי יו"ש: סקירה מיוחדת חושפת את המחדלים
12:39 26/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכי הרבה הרוגים - אבל הם לא נספרים, שוויון בחלוקת דוחות - אבל לא בתשלום הקנסות, הכי הרבה כלי רכב לא תקינים - אבל הם לא יורדים מהכביש, הכי הרבה תאונות - אבל הכי מעט שוטרים  ▪  סקירה של הכנסת חושפת את הנתונים
תאונת דרגים בכביש 60 [צילום: זק"א]
+ועדת הכלכלה אישרה את הרפורמה בענף ההטלה
08:26 26/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר החקלאות יהיה ראשי לדחות את המועד בתקופה נוספת, באישור ועדת הכלכלה, שלא תעלה על שלוש שנים  ▪  מגדל שהייתה לו מכסה לייצור ביצים עד היום, וימשיך לייצר את מכסתו עד ה-28 ביוני 2032, או עד למועד אחר שיקבע לביטול התכנון, יהיה זכאי לפיצוי מהמדינה על ביטול התכנון. את הפיצוי, את היקף המכסה המזכה בפיצוי ואופן הביצוע יקבעו שרי החקלאות והאוצר בתקנות
[צילום: אליס אמנדולה/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר קרא לח"כ סעדי "מחבל" - והוצא מהדיון בוועדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, קיימה ביום חמישי האחרון דיון מרתוני בו אישרה לקריאה שנייה ושלישית את פרק החקלאות שפוצל מחוק ההסדרים, העוסק בענף הלול, על-רקע הסכמות שהושגו בנושא.
26/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה דנה השבוע (20.6.22) בתופעת הדרת נשים מהמרחב הציבורי בהשתתפות השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג והד"ר גיל לימון, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. בתחילת הדיון אמרה יו"ר הוועדה ח"כ עאידה תומא-סלימאן: "זה נושא בעל חשיבות רבה. בשנים האחרונות אנו רואות התפתחויות לכיוון ההפוך עם יחס מפלה ופוגע בנשים".
24/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה, אישרה (יום ה', 23.6.22) לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק המסדירה את מעמדם של כלבי-הנחייה, המיועדים לא רק לעיוורים, אלא גם לבעלי מוגבלויות אחרות. לדברי יו"ר הוועדה ויוזמת החוק, ח"כ אפרת רייטן-מרום, "זה אחד החוקים המרגשים ביותר שיזמתי, והמסייע לכל-כך הרבה אנשים. החוק בא לתקן מצב-קיים, בו אנשים רבים משתמשים בכלבי-עזר ומשפרים היטב את חייהם, למרות מחלה, טראומה או הפרעה נפשית, וזוכים לחיות ממש את חייהם".
23/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ גלעד קריב, הודיע כי שוחח (יום ה', 23.6.22) עם היועצת המשפטית של הכנסת, שגית אפיק, ורק לאחר שהובהר לו שאין מניעה משפטית לכנס את הדיונים שנקבעו ליום ראשון, הם אכן נקבעו.
23/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ביום ראשון יכנס יו"ר ועדת החוקה, ח"כ גלעד קריב את ועדת חוקה להכנת הצעות "חוק הנאשם" והחוק להתפזרות הכנסת. שני הדיונים על התקנת הצעות חוק מטעם הוועדה, יתקיימו בהתאם לסעיף 80 בתקנון הכנסת.
23/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il