|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה:

בעלי קרקע לבניית דירה יחידה יקבל זכאות למענק עבודה

נציג רשות המיסים: במהות אכן יש פה עיוות, שמי שבכל דירה יחידה יכול להיות זכאי למענק ומי שבעל יותר מ-50% בקרקע לא יכול להיות זכאי. הוא הוסיף כי צריך לתקן את העיוות הזה גם לגבי מי שרוכש קרקע לבניית דירה יחידה בפרויקטים של בני ביתך
27/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכלכלה אישרה (יום ב',2 27.622) לקריאה ראשונה את ההצעה של ח"כ מיכאל מלכיאלי, לתקן את החוק להגדלת שיעור ההשתתפות בכוח העבודה ולצמצום פערים חברתיים (מענק עבודה). ההצעה שאושרה נועדה לאפשר גם למי שמחזיק בקרקע לבניית דירה יחידה לקבל זכאות למענק עבודה - מס הכנסה שלילי.

היוזם ח"כ מלכיאלי הסביר, כי כיום מי שעומד בקריטריונים לקבלת מס הכנסה שלילי יכול לקבל את המענק גם אם יש בבעלותו דירת מגורים יחידה, בעוד שמי שרכש דירת מגורים יחידה בקבוצת רכישה ובשלב ראשון רק נרשמה הקרקע על שמו - לא זכאי לקבל את המענק. "המדינה לא חושבת שהוא זכאי כי היא חושבת שאם יש בבעלותו קרקע הוא עשיר. איך אני יודע? כי פנו אלי עשרות אנשים כאלה", אמר ח"כ מלכיאלי. הוא הסביר כי הצעתו נועדה לתקן את המצב הזה וגם זכתה לתמיכת הממשלה.

נציג רשות המיסים, ישי פרידמן, התייחס לכך ואמר כי במהות אכן יש פה עיוות, שמי שבכל דירה יחידה יכול להיות זכאי למענק ומי שבעל יותר מ-50% בקרקע לא יכול להיות זכאי. הוא הוסיף כי צריך לתקן את העיוות הזה גם לגבי מי שרוכש קרקע לבניית דירה יחידה בפרויקטים של בני ביתך. עם זאת, בדיון התברר כי את התיקון הזה אפשר יהיה להוסיף להצעה בעת הכנתה לקריאה השנייה והשלישית.

היו"ר ביטון סיכם את הדיון הקצר ואמר כי הוועדה תאשר את ההצעה לקריאה ראשונה, כדי לתקן את העיוות ולסייע לחלשים ביותר הזכאים למענק עבודה. הוא קרא להחזיר את החוק לוועדה בדחיפות, על-מנת שתשלים את הכנתו לקריאה שנייה ושלישית ותתקן את כל העיוותים הנוספים, ובירך את ח"כ מלכיאלי על שהביא את ההצעה רגע לפני פיזור הכנסת.

תאריך:  27/06/2022   |   עודכן:  27/06/2022
מירב ארד
+פרסום ראשון: סמוטריץ' הסכים לתמוך בחוק המטרו בתנאי שלא יופעל בשבת
22:54 27/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסיעות החרדיות מתנגדות להצעת החוק, משום שהדבר יהיה "הישג גדול מדי" עבור אביגדור ליברמן. הצעתו של סמוטריץ' מנטרלת הישג שכזה  ▪  השרה מרב מיכאלי מסרבת להצעת הציונות הדתית: "בחוק המטרו אין כל התייחסות לשבת ואין שום סיבה לשנות זאת"  ▪  גם יש עתיד התנגדה
סמוטריץ' בישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אושר בקריאה ראשונה: שכר עובדי סיעות יוחרג מכספי מימון מפלגות
21:07 27/06/22  |  איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק אשר מבקשת לקבוע כי תשלומים לעובדי הסיעות לא יהיו חלק מכספי מימון מפלגות. 27 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכנסת.

בעקבות השינוי, קנסות או שלילת תשלומים מסיעות בקשר למימון המפלגות לא יוכלו להשפיע על שכר העובדים. יחד עם זאת, וכפי שקבוע כבר בהוראות בדבר מימון תשלומים לצוות הפרלמנטרי, מפלגה תוכל להוסיף לשכר ולתשלומים המשולמים לעובדיה סכומים מתוך מימון ההוצאות השוטפות שהיא מקבלת לפי חוק המימון.

עוד מוצע לשנות את הכינוי של העובדים, ובמקום "עובדי הצוות הפרלמנטרי" לכנותם "עובדי הסיעות". בנוסף, מוצע להרחיב את סמכות יושב ראש הכנסת לקבוע כללים מכוח החוק. עוד מוצע לקבוע כי תחילתו של התיקון המוצע תהיה ביום תחילתם של הכללים החדשים שיקבע יושב ראש הכנסת לפי מנגנון האישור המוצע בהצעת החוק.

+בנט: לא צריך להיות אזרח אחד בדיכאון בגלל ממשלה נבחרת
19:24 27/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נפגש עם פעילי מפלגתו בלשכתו שבכנסת  ▪  הודה לחברי הסיעה שתמכו בהקמת הממשלה  ▪  "כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד"
בנט וסגן השר מתן כהנא בכנסת, היום [צילום: אריאל זנדברג]
+קיש: הקואליציה ביקשה שנסכים ל-40 חוקים שלה, ולא הסכימה לשלושה שלנו
18:57 27/06/22  |  עידן יוסף
ח"כ יואב קיש בוועדת הכנסת: "ניסינו להגיע להסכמות, כמעט הגענו להסכמות, לא יכול להיות שהם מבקשים רשימה של 40 חוקים, ולא מסכימים לשלושה חוקים שלנו. אנחנו לא יכולים להסכים לשום דריסה כזאת. אנחנו עדיין רחוקים מהסכמות גם בנושא התאריך.
+הוועדה המשותפת ממליצה להכריז על מצב חרום לשנה נוספת
18:25 27/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאז ההכרזה הקודמת על מצב חרום, השתמשה הממשלה בסמכותה להתקין תקנות שעת חירום פעם אחת לצורך הסמכת שירות הביטחון הכללי לסייע במאמץ הלאומי לצמצום התפשטות זן אומיקרון  ▪  כיום, נותרו 5 חוקים ו-14 צווים שטעונים הסדרה
עידו בן יצחק ורם בן ברק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+חוק התפזרות הכנסת ה-24 אושר בקריאה ראשונה
17:40 27/06/22  |  עידן יוסף, איציק וולף   |   לרשימה המלאה
53 חברי כנסת אישרו את הצעות החוק להתפזרות הכנסת ללא מתנגדים וללא נמנעים  ▪  שני התאריכים האפשריים לבחירות הכלליות: 25 באוקטובר ו-1 בנובמבר
(זה שעולה וזה שיורד. ראש הממשלה החליפי לפיד וראש הממשלה בנט [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
שידור חי מערוץ כנסת
+ביטון: כשיקרה אסון ביו"ש פתאום ימצאו ניידות
17:19 27/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: אי-אפשר לקבל את זה שעל 4.5 מיליון איש ביו"ש אין אף ניידת תנועה בשישי בלילה  ▪  שרת התחבורה מיכאלי: האתגרים מרובים והתקציב הנדרש לא בהישג ידנו - לא עשינו תוכנית מיוחדת לאף אזור בארץ אלא הלכנו לקריטריונים מקצועיים של מוקדי סיכון  ▪  מנכ"ל המשרד לבט"פ: תגברנו את המשטרה אבל זה לא הלך למחוז ש"י  ▪  ח"כ סטרוק: אם היו נתוני אמת אז השרה לא הייתה יכולה שלא להשקיע כספים בכביש יו"ש ומנכ"ל המשרד לבט"פ לא יכול היה שלא להקצות שוטרים
סטרוקץ משטרת התנועה לא קיימת ביו"ש [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+נתניהו נפגש עם אמסלם: "שיחה מצויינת"
16:10 27/06/22  |  עידן יוסף
בליכוד מעדכנים כי "נערכו פגישה ושיחה מצויינת בין נתניהו לדודי אמסלם. הכל מאחור ממשיכים בכל הכוח" (גלובס).
+ליברמן: הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית
14:55 27/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו: "לא רואה ממשלה חלופית אבל אי-אפשר לפסול שום דבר"  ▪  ח"כ סופר: "התבטאות שנועדה לטשטש את חוסר העשייה ואפס ההישגים"
ליברמן. מעדיף את רע"ם ומרצ [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בניגוד לנעשה בארה"ב: רפורמת ההפלות של הורוביץ אושרה
14:06 27/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אפשרות להפלה תרופתית בקופות החולים, הסרת השאלות המשפילות ונהלים ארכאיים וביטול החובה להופיע פיזית בפני הוועדה ובפני עובדת הסוציאלית  ▪  התקנות החדשות שאושרו יכנסו לתוקף בעוד כ-3 חודשים
הורוביץ. "הרפורמה תחזק את הזכות של אישה על גופה" [צילום: דוד כהן]
+לבקשת טופורובסקי: ועדת הכנסת יצאה להפסקה
13:07 27/06/22  |  מירב ארד
לבקשת יו"ר הקואליציה ח"כ בועז טופורובסקי, ועדת הכנסת הדנה בקביעת ועדה שתדון בהצעת חוק התפזרות הכנסת ה-24, הוועדה יצאה להפסקה. טופורובסקי ביקש למצות את המו"מ מול האופוזיציה.
+ועדת הכנסת תתכנס בשעה 12:40 לדיון על התפזרות הכנסת
12:03 27/06/22  |  מירב ארד
ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך תתכנס היום בשעה 12:40, לדון בקביעת ועדה שתדון ב-11 הצעות חוק התפזרות הכנסת ה-24. לסדר היום של הוועדה נוסף בקשת יו"ר הכנסת לשינוי שעת פתיחת מליאת הכנסת היום, וכן בקשה להקדמת הדיון להצעת חוק יסוד: הממשלה (תקופה מירבית לכהונה בתפקיד ראש הממשלה).
+בדרך לפיזור הכנסת: נדחה הדיון בוועדת הכנסת
10:21 27/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת אמורה להתכנס לקידום החקיקה להתפזרות הכנסת ה-24  ▪  בקואליציה פועלים להעביר את ההליך בוועדת החוקה, בעוד שבאופוזיציה מעוניינים שהחקיקה תעבור בוועדה של ח"כ ניר אורבך
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישי פרידמן / Ishay Fridman   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעלי קרקע לבניית דירה יחידה יקבל זכאות למענק עבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
הקרב על פיזור הכנסת: הדיון בוועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך נקבע (יום ב', 27.6.22)לשעה 09:30, אך מאז נדחה פעם אחר פעם. הוועדה אמורה לדון ב-11 הצעות החוק הפרטיות לפיזור הכנסת ה-24 שאושרו בקריאה טרומית, לקראת הצבעה בקריאה ראשונה.
27/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
היועץ המשפטי של ועדת החוקה, עו"ד ד"ר גור בליי, התייחס (יום א', 26.6.22) לעיתוי שבו בחר יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב לקיים את הדיון ב"חוק הנאשם".
27/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה (יום א', 26.6.22) החלת משמעת קואליציונית על שלושה מ"חוקי הנאשם" תיקונים לחוק יסוד: הממשלה - תקופת כהונה מרבית בתפקיד ראש הממשלה של גדעון סער, הגבלת מועמד שהורשע בשוחד, מרמה והפרת אמונים מהרכבת ממשלה של ח"כ גבי לסקי וכן אי-כשירות של נאשם להרכיב את הממשלה של ח"כ אלי אבידר ואחרים.
26/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקירה של מרכז המחקר והמידע של הכנסת (ממ"מ), שהוכנה בהזמנת ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית), חושף לראשונה את המחדלים והכשלים, וגם את הנתונים הקשים של תאונות הדרכים ביהודה ובשומרון.
26/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, בראשות ח"כ גלעד קריב, מתכנסת (יום א', 26.6.22) לדון בהצעות החוק לפיזור הכנסת, שאושרו במליאה בקריאה טרומית, ובהצעת "חוק הנאשם", שנועדה להרחיק את יוו"ר הליכוד בנימין נתניהו מהשלטון.
26/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אחרי 165 ימים, ש-134 יהודים נמצאים במחשכי גיא ההריגה העזתי חשופים לאימת המוות, האמירה ממסכת סנהדרין היא זו שחייבת להנחות את המשלחת שיצאה לקטר
נעם סולברג
נעם סולברג
דברי השופט נעם סולברג בטקס הסמכת עורכי דין חדשים, בבנייני האומה בירושלים [י' באדר ב' תשפ"ד, 20.03.2024]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il