|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
יאיר אבידן [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
סקירתו של המפקח על הבנקים:

74% מתמהיל המשכנתאות חשוף לעלייה בריבית ובאינפלציה

רק 26% מתמהיל המשכנתאות של הציבור הוא בריבית קבועה לא צמודה הוסיף: סיכון הסייבר הוא הכי מטריד. הבנקים משקיעים וגם ברמה המדינתית יש תשומת לב לנושא הזה"
28/06/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכלכלה קיבלה (יום ג', 28.6.22) את סקירתו של המפקח על הבנקים, יאיר אבידן, על מצב המערכת הבנקאית בישראל. לדבריו, "סיכון הסייבר הוא הכי גבוה והכי מטריד, בעיקר הסיכון הבלתי ידוע. הבנקים משקיעים וגם ברמה המדינתית יש תשומת לב לנושא הזה".

עוד אמר אבידן: "יש נטייה להסתכל על רגולטורים כהולכים קצת אחרי המחנה ואנחנו רוצים להיות פיקוח מוביל, יוזם ומקצועי כשהראייה לטובת הציבור והמשק. המסרים העיקריים שלנו הם שחשוב לשמור על מערכת בנקאות יציבה, והמערכת הבנקאית איתנה. הלקוח הוא במרכז וצריך לשרת אותו בהגינות והוגנות ולאפשר לו לתחר. התפקיד שלנו להסיר חסמים ולאפשר תשתיות שמעודדות תחרות".

הוא הוסיף, כי "הדגש שלנו על נושאי הסייבר ואבטחת מידע, המערכת רואה בזה סיכון גבוה. החלק השני הוא טכנולוגי והמשכיות עסקית. מערכות המחשוב של פעילות הבנקים מורכבות ומבוגרות, זאת מול מערכות ללקוח שהן חדשניות והפער הוא לצמצם מעבר בין דורי. החלק השלישי הוא התפתחות הפינטק".

עוד הוא ציין כי רק 26% מתמהיל המשכנתאות של משקי הבית הוא בריבית קבועה לא צמודה, שלא חשוף לשינויים, בעוד 74% מהתיק מושפע מהעלייה באינפלציה ובריבית.

ח"כ מוסי רז ביקש התייחסות המפקח לריכוזיות המערכת הבנקאית, ואבידן השיב כי השאלה היא על מה מסתכלים, והתפקיד של הפיקוח הוא לדאוג לשוק שנותן מוצרים תחרותיים והוגנים, ומאפשר לצרכן יכולת בחירה.

ח"כ נירה שפק הוסיפה כי לא ראתה התייחסות למודרי אשראי ולעמלות שמשלמים משקי הבית בישראל. ח"כ אוסאמה סעדי התייחס לבנקאות בחברה הערבית ואמר כי יש בעיה קשה של מחסור בסניפים ובעיה בקבלת משכנתאות, שדוחפת את הציבור הערבי "לשוק השחור משחור". ח"כ אורי מקלב אמר כי רבים מרגישים שיש לקוחות מועדפים, שהבנקים פותחים בפניהם דלתות, ויש לקוחות שהבנקים פחות מעוניינים בהם. הוא הוסיף כי עם הקושי העיקרי מתמודדים מי שאין להם נגישות לסמארטפונים וטכנולוגיה.

ח"כ שמחה רוטמן אמר כי ההתייחסות לפעולות לצמצום הריכוזיות הייתה צריכה להיות הדבר העיקרי בדוח. הוא הוסיף כי דוח המפקח נראה כמו דוח בעלי מניות, כאילו בעלי המניות של המפקח הם הבנקים בעצמם. "כך נראה רגולטור שבוי. הדבר הכי חשוב שיהיו כמה שיותר שחקנים, ובסוף את כל הביצים שלנו אנחנו שמים בשני בנקים, אולי שלוש. אני מצפה שבדוח של השנה הבאה תהייה התייחסות להכנסת בנקים חדשים, כי האוכלוסייה גדלה ומספר הבנקים הצטמצם. יש חמישה בנקים, אבל למעשה זה שניים פלוס שלוש", אמר.

היו"ר ביטון התייחס לסקירה ואמר כי הדבר שמרחף מעל הכל הוא הריכוזיות, וצריך להבין כיצד היא מונעת תחרות ופוגעת בחלשים ביותר. הוא הוסיף, כי הניוד נמוך וזה אחד הביטויים לחוסר תחרות, ואמר כי הוועדה מצפה מהפקח לטפל באפליקציות התשלום שלא מקושרות, לבדוק לעומק את נושא העמלות, לטפל בפגיעה במודרי האשראי ובחלשים שמצבם הורע בשל שיתוף המידע הפיננסי, לבחון העלאת תקרת המימון למשכנתא לרוכשי דירה ראשונה מעל 75%, לייצר סינרגיה בין פעולות הרגולטורים הכלכליים ועוד.

המפקח אבידן התייחס לדברים ואמר כי הדוח כולל התייחסות לנושא הריכוזיות. הוא הוסיף כי נושא הקישוריות בין אפליקציות התשלום הוא דבר מורכב, ואמר כי נושא העמלות בהחלט מטריד. "השאלה היא האם רגולטור צריך להתערב והאם יש כשל שוק. חוסר שביעות רצון הלקוחות בהחלט מונח על המדוכה", אמר. באשר למשכנתאות בחברה הערבית אמר אבידן כי ישנה ועדה של החשב הכללי באוצר שבוחנת זאת.

תאריך:  28/06/2022   |   עודכן:  28/06/2022
מירב ארד
+מסתמן: תוספת הפיגורים על קנס חנייה שלא שולם בזמן תפחת
00:27 29/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+חוק האקלים של זנדברג עבר בקריאה ראשונה
22:51 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה להגנת הסביבה: "לאחר כשנה של תלאות פוליטיות ואחרות ואלפי שעות של עבודה מאומצת, אני גאה ונרגשת לקדם עוד צעד את אחת ההבטחות המרכזיות של הממשלה"
השרה תמר זנדברג [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שני תיקונים לחוק הטיס אושרו בקריאה ראשונה
22:26 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הטיס (תיקון מס' 3), התשפ"ב-2021. מוצע בה להרחיב את רשימת הסעיפים בחוק הטיס שלגביהם מוסמך מנהל רשות התעופה האזרחית לתת פטור ולאפשר מתן פטור כאמור גם לגבי החובה לקבל אישור להפעלת מיתקן עזר לטיסה.

עוד אושרה בקריאה ראשונה הצעת חוק הטיס (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2022. מוצע בה לקבוע הסדרים הנוגעים לפעילות כלי שיט זר במרחב האווירי הישראלי ולעדכן את אמצעי האכיפה בחוק, כך שמרבית העבירות הפליליות יבוטלו ויעברו למישור האכיפה המנהלית על-ידי עיצומים כספיים.
+בקריאה ראשונה: סיוע משפטי לנפגעי עבירות
22:23 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסיוע המשפטי (תיקון מס' 24 והוראת שעה) (סיוע משפטי לנפגעי עבירות), התשפ"ב-2022, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן. מוצע להרחיב את מתן הסיוע המשפטי מטעם המדינה לנפגעי ונפגעות עבירות מין ולנפגעי עבירות הקשורות בסחר בבני אדם. כמו-כן, מוצע לעגן בחקיקה את הסיוע המשפטי שניתן כבר היום על-פי החלטות ממשלה לבני משפחותיהם של נפגעי עבירות המתה.
+סופית: רפורמה באופן האסדרה של מתן שירותי תקשורת
22:01 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 76), התשפ"ב-2022. בהצעה תמכו 18 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. החוק משנה את מתכונת האסדרה בתחום שירותי הבזק הקבועה בחוק התקשורת בכל הנוגע לשירותי תקשורת שאינם שידורים, כך שבמקום אסדרה שנעשית בעיקרה באמצעות מתן רישיונות פרטניים כפי שקבוע בחוק כיום - ברירת המחדל תהיה אסדרה באמצעות רישום במרשם, באופן מהיר ופשוט לאחר בדיקת תנאי סף מינימליים בלבד.

על הרשומים במרשם יחולו תנאים שייקבעו מראש על-ידי שר התקשורת בתקנות. עם זאת, מוצע כי מתן שירותי בזק שיוגדרו בחוק יוסיף להיות כפוף לקבלת רישיון פרטני, מאחר ששירותים אלה הם בעלי חשיבות מיוחדת או שיש לגביהם הצדקה לאסדרה ופיקוח הדוקים יותר.

לצמצם את היקף שירותי הבזק הכפופים לאסדרה (רישיון או תקנות ההיתר הכללי), כך שככלל, שירותי בזק שאספקתם תהיה כפופה לאסדרה יהיו שירות טלפוניה, שירות גישה לאינטרנט ושירות העברת נתונים.
+בקריאה ראשונה: מנוי יוכל לבקש לחסום את גישתו לשירותי תקשורת
21:47 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 76) (הגבלות מוסכמות על שירות תקשורת וציוד תקשורת), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת משה ארבל וקבוצת חברי כנסת. 9 חברי כנסת הצביעו בעד ההצעה, ללא מתנגדים, והיא תועבר להמשך דיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לאפשר למנוי לבקש מבעל רישיון למתן שירותי תקשורת להגביל או לחסום את גישתו של המנוי לשירותי תקשורת או לציוד תקשורת כמפורט בסעיף המוצע, וזאת לרבות הגבלה שקבע צד שלישי שהמנוי ציין בבקשתו.

+שוב אושרה הכרזה על מצב חרום בישראל
21:42 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את ההכרזה על מצב חרום לשנה נוספת, על-פי הצעת הממשלה ובהתאם להוראות סעיף 38 לחוק יסוד: הממשלה. 23 חברי כנסת תמכו בהכרזה, למול 2 מתנגדים.

ביום 2 באוגוסט 2021 הכריזה הכנסת על מצב חירום עד ליום 2 באוגוסט 2022. החלטת הממשלה מיום 29.05.22 כללה הצעה לכנסת לשוב ולהכריז על מצב חירום למשך שנה נוספת. הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה, חוק ומשפט, דנה בבקשת הממשלה והמליצה למליאת הכנסת לעשות כן.
+בקריאה ראשונה: שיפור מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט
21:40 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 16) (הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר, על-ידי שיפור מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות מנהליות לשם יישום הוראות החוק.
+בקריאה ראשונה: הגנה מפני עיקול לכספי משרתים ממשרד הקליטה
21:39 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תשלומים לחיילים בשירות סדיר (הגנה על תשלומים) (תיקון מס' 2), התשפ"ב-2022. מוצע לקבוע כי תשלומים שמעניק משרד העלייה והקליטה לחיילים ולמשרתים בשירות לאומי ושירות לאומי-אזרחי, יהיו מוגנים מפני העברה, עיקול או שעבוד.
+בקריאה ראשונה: אושרה הוראת שעה בנוגע לכניסת עובדים סיעודיים
21:35 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכניסה לישראל (הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"ב-2022. מוצע בה לאפשר, בהוראת שעה לתקופה של שלושה חודשים, בחינה מחדש ואישור של בקשות המטופלים שנדחו בתקופת מגפת הקורונה, באופן חריג, במקרים שבהם הקשר הטיפולי בין המטופל המבקש לעובד הזר נמשך מעל שלושה חודשים, בהסתמך על תקופות ההיערכות שניתנו בעקבות מגפת הקורונה, ובלבד שבתחילת התקופה הקובעת, העובד הזר לא שהה בישראל מעל התקופה המרבית המוצעת, כמפורט בהצעה.
+נכונות באופוזיציה להצביע בעד חוק האשרות לקראת ביקור ביידן
21:21 28/06/22  |  עידן יוסף
בשל ביקורו הצפוי של ביידן בישראל מביעים באופוזיציה נכונות להתפשר על העברת חוק האשרות לארה"ב עד להתפזרות הכנסת. הקואליציה תצטרך להציע משהו בתמורה - אבל בשונה מהמטרו, זה לא יצטרך להיות הקדמת הבחירות (כאן חדשות).
+בקריאה ראשונה: שוהות במקלט למוכות יזכו למיצוי זכויות
21:17 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי רווחה (זכויות נשים ששהו במקלט לנשים מוכות) (תיקון מס' 4) (החלפת מונח וסיוע במיצוי זכויות), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. מוצע בה לקבוע כי נוסף על מענק ההסתגלות החד-פעמי שניתן היום לנשים ששהו במקלט לנשים מוכות, יינתן גם מענק הסתגלות חודשי בסכום של 2,000 שקל למשך שישה חודשים. בנוסף, מוצע לקבוע כי הבקשה למענקים תוגש עם יציאתה של האישה מהמקלט ובסיועו של הצוות במקום, ולא בפנייה אישית של האישה למשרד לביטחון חברתי.
+בקריאה ראשונה: אושר החזר דמי נסיעה באמבולנס לחולה סיעודי
21:15 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון מס' 65) (החזר דמי נסיעה באמבולנס לחולה סיעודי ובעד חולה שנפטר), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת אתי עטייה, אורית סטרוק ואבי דיכטר, אליה הוצמדה הצעה דומה של חברת הכנסת עידית סילמן. מוצע בה כי קשישים סיעודיים מעל גיל 80 מקבלי הבטחת הכנסה וקצבת סיעוד ברמה 6 יהיו זכאים להטבה של 50% בהחזר דמי נסיעות במקרה שהקשיש פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א ולא אושפז. כמו-כן, מבוטחים בכל הגילים שפונו לבית החולים באמבולנס יקבלו החזר מלא של ההוצאה במקרה פטירה בטרם אשפוז, כולל במקרה של העברה מבית חולים אחד לאחר.
+בקריאה ראשונה: הכרה באחים שכולים ובזכויותיהם
20:14 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 40) (אחים שכולים), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן, וכן הצעה ממשלתית דומה, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת יוסי שיין, עידית סילמן ומופיד מרעי. 12 חברי כנסת תמכו, ללא מתנגדים, וההצעה תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי אח של אדם שנספה בעת שירותו בכוחות הביטחון או שנפטר כתוצאה מפגיעת איבה יוכר כחלק מהמשפחה השכולה של הנספה או של האדם שנפטר, לפי העניין. כמו-כן מוצע כי תימסר לאח השכול הודעה רשמית על המוות ועל אירועי זיכרון וכי משרד הביטחון יידע אותו בדבר ההטבות להן הוא זכאי.
+העבודה מחרימה הצבעות על חוקי הקואלציה
19:57 28/06/22  |  עידן יוסף
העבודה מחרימה הצבעות על חוקים של הקואליציה, מלבד חוקים של ח"כים ממפלגת העבודה, עד שיהיה פתרון לחוק המטרו.
+בקריאה ראשונה: הביטוח הלאומי ישלם לנפגעי אסון אזרחי
19:44 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סיוע לנפגעי אסון לאומי-אזרחי, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת אפרת רייטן מרום וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסמיך את הממשלה להכריז על אסון לאומי אזרחי בהודעה שתפורסם ברשומות. מי שנפגע באסון לאומי אזרחי יהיה זכאי לדמי סיוע שישולמו מאוצר המדינה על-ידי הביטוח הלאומי, וזאת מעבר לזכאות המגיעה לפי כל דין. עוד מוצע למנות גורם מלווה לנפגעי האסון מטעם שר הרווחה והביטחון החברתי.

+בקריאה ראשונה: חיסיון לקרימינולוג קליני
19:40 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת הראיות (מס' 20) (חיסיון קרימינולוג קליני), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת בועז טופורובסקי. מוצע בה להוסיף את מקצוע הקרימינולוג הקליני לרשימת בעלי התפקידים הנהנים מחיסיון אשר אינם מחויבים במסירת ראייה על דבר הנוגע לאדם שנזקק לשירותם.

+בקריאה ראשונה: חובת סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש
19:38 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 65) (סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת ינון אזולאי, רם בן ברק וקבוצת חברי כנסת. מוצע לחייב עוסק לסמן בצמוד לסימון המחיר את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שנמכרת בתפזורת (ללא אריזה מראש).
+בקריאה ראשונה: יוסדר העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי
19:36 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי, התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת עידית סילמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסדיר בחקיקה את העיסוק במקצועות הטיפול הרפואי, ובשלב ראשון את העיסוק של פרמדיקים ופרמדיקים בכירים, כדי להבטיח רמה מקצועית הולמת של העוסקים במקצועות אלה לשם הצלת חיים והגנה על בריאות הציבור.
+בקריאה ראשונה: מעמדו של נעדר יוגדר בחוק
19:33 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הוועדה לטיפול במשפחות אזרחים נעדרים, התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת מוסי רז, נעמה לזימי, נירה שפק וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להגדיר בחוק את מעמדו של אזרח נעדר, להסדיר מערך תמיכה וליווי למשפחות הנעדרים וכן להסדיר סוגיות בעניינו רכוש הנעדר ובני משפחתו. בנוסף, מוצע להקים ועדה בין משרדית שתגבש נהלים לשם טיפול בזכויות בני המשפחות של הנעדרים.
+בקריאה ראשונה: תוגדל הזכאות לדמי לידה
19:31 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 233) (תנאי זכאות לדמי לידה), התשפ"ב-2022 של חברות הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי, אימאן ח'טיב יאסין וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי נשים שעבדו ושולמו בעדן דמי ביטוח לאומי בעד 6 חודשים מתוך 14 החודשים שקדמו ללידה, תקבלנה דמי לידה בעד 9 שבועות במקום בעד 8 שבועות.
+בקריאה ראשונה: תוכפל תקופת הערעור על החלטת קצין התגמולים
19:30 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הנכים (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 32) (הארכת תקופת הערעור על החלטת קצין תגמולים), התשפ"ב-2022 של ח"כ מוסי רז וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי תקופת הערעור על החלטת קצין התגמולים לפי החוק תעמוד על 60 ימים מיום שקיבל התובע את ההודעה על ההחלטה, וזאת במקום תקופה של 30 ימים הקבועה בחוק היום.
+נדחתה בקשת הממשלה להחיל דין רציפות על הסדרת כללי מרחב המחיה במתקני השב"כ
19:27 28/06/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את הודעת הממשלה על רצונה להחיל דין רציפות על הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים שטח מחיה במתקני שירות הביטחון הכללי, הוראת שעה, התשפ"א-2021). 5 חברי כנסת התנגדו לעומת 4 שתמכו.

הרשימה המשותפת התנגדה. כאשר נוכחה הקואליציה שאין לה רוב להצעות חוק אחרות החליטה למשוך אותן מסדר היום.
+אגרה בכביש 6 - גם במקטע מחלף שורק-עין תות
18:52 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה: הרחבת כביש 6 בין מחלף שורק לעין תות לנתיב תחבורה ציבורית ונתיב רב תפוסה תמומן מהארכה של עד 3 שנים לזיכיון דרך ארץ  ▪  לובי 99: "לא ברור כמה הנהגים ישלמו והאם יש צורך לאשר בבהילות כזו צ'ק פתוח"
מנהרות בכביש 6 [צילום: סרטון תדמית דרך ארץ]
+יועצת שר התקשורת: עסקה אפלה התרחשה בלילה
18:32 28/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה כי מנויי שירותי תקשורת יוכלו להסכים להגביל או לחסום שירותים  ▪  היו"ר ביטון: הוסכם שההצעה תקודם לקריאה ראשונה בלבד; ח"כ אזולאי: יש רצון להתערב בחינוך ילדינו; ח"כ מקלב: צריך להחזיר את המדינה להיות נאורה ולא חשוכה  ▪  משרד התקשורת: נמשיך עם רפורמת הקווים הכשרים
ישיבת ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר סופית: 28 מכשירים רפואיים מיוחדים למערכת הבריאות
15:26 28/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אושרו בין היתר 13 מכשירי CT חדשים, 9 מכשירי MRI ו-4 תאי לחץ  ▪  המהלך ישפר משמעותית את הנגישות והזמינות לשירות רפואי מתקדם בפריפריה וקיצור תורים בכל הארץ
תוספת של 9 מכשירי MRI חדשים [צילום: פלאש 90]
+המשכורת עלתה? - גם תגמול המילואים יעלה
12:25 28/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת העבודה אישרה תקנות חדשות לתגמולי מילואים:  ▪  ראש חטיבת תכנון באגף כוח אדם: "מי שהעלה את שכרו ערב המילואים ראוי לקבל את שכרו הגבוה ולא את ערך הממוצע".  ▪  התשלומים ישולמו רטרואטיקיבית מתחילת שנת 2022
רייטן-מרום. בשורה למשרתי המילואים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
74% מתמהיל המשכנתאות חשוף לעלייה בריבית ובאינפלציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ג', 28.6.22) תקנות חדשות לתגמולי מילואים, ובהן תחושב העלאת שכר לשכירים ולעצמאים.
28/06/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
פרסום ראשון ב-News1: יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הודיע להנהלת הקואליציה כי סיעתו מסכימה לתמוך בחוק המטרו בתנאי שלחוק יתוסף תנאי המבטיח את הסטטוס-קוו שיאסור את נסיעת המטרו בשבת. לדבריו, שרת התחבורה מרב מיכאלי סירבה והעדיפה שהחוק לא יעבור.
27/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם פעילי מפלגתו בלשכת ראש הממשלה בכנסת ואמר להם כי אסור לאפשר הקמת ממשלה של נתניהו, איתמר בן-גביר ובצלאל סמוטריץ'.
27/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה, חוק ומשפט, בראשות ח"כ רם בן ברק, דנה (יום ב', 27.6.22) בבקשת הממשלה כי הכנסת תשוב ותכריז על מצב חירום והחליטה פה אחד, להמליץ למליאת הכנסת להכריז על מצב חירום לשנה נוספת.
27/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה לפנות בוקר (יום ג', 28.6.22) בקריאה ראשונה את הצעות החוק להתפזרות הכנסת ה-24 של חבר הכנסת יריב לוין, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת סמי אבו שחאדה, יצחק פינדרוס, מיכאל מלכיאלי, איימן עודה, אלי כהן, גילה גמליאל, שלמה קרעי ויואב קיש, וכן הצעה נוספת של חברי הכנסת בועז טופורובסקי ושרן השכל, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת מוסי רז.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
איתמר בן-גביר, השר לביטחון לאומי, מייעד לתפקיד המפכ"ל את קצין המשטרה אבשלום פלד, שעסק בבנייה לא חוקית בביתו תוך סיפוח שטח פתוח לביתו וגידורו
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בשעות הצוהריים, לפני כניסת השבת, מתייצבת לה חבורת מפגינים, כולם מצויידים לא רק בקולות צרחניים אלא כתגבורת הם מצויידים בתופים, בחצוצרות ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il