|
עלייה במכירות רשתות השיווק [צילום: AP]
|
|
|
|
|
מכירות רשתות השיווק בחודשים נובמבר 2009-ינואר 2010 רשמו עלייה של 7.8%. זאת, בהמשך לעלייה של 4.5% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2009. כך עולה (יום ה', 25.2.10) מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
עלייה של 7.9% נרשמה בפדיון של רשתות המזון בשלושת החודשים נובמבר 2009-ינואר 2010. זאת, בהמשך לעלייה של 2.8% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2009.
ראוי לציין כי בשנת 2009, בהשוואה לשנת 2008, נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים), של רשתות השיווק, וגידול של 3.9% בפדיון של רשתות המזון.
כמו-כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 2.1% ברשתות הטקסטיל וההלבשה ו-7.3% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, התרופות, הצעצועים, הספרים, הציוד המשרדי והאופטיקה, הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה. מכירות הדלק עלו בשנת 2009 ב-4.7%.