תחנות הרדיו של תאגיד כאן (
קול ישראל) רשמו יציבות בשיעור האזנה (36.3% בהשוואה ל-36.2% בתקופה הקודמת), כאשר בחצי השנה הראשונה של 2022 נמדדה עלייה קלה.
גלי צה"ל וגלגלצ רשמו עלייה קלה מ-37% ל-38%, אך המונחים חצי שנתיים דווקא חלה ירידה. כך עולה (יום ה', 28.7.22) מסקר TGI.
בהשוואה שנתית בין התקופות: יולי 2021 עד יוני 2022 לשנה קודמת: יולי 2020 עד יוני 2021 ניתן להבחין ביציבות והתאוששות בשיעורי החשיפה וההאזנה לעומת שיא תקופת הקורונה כאשר זוהתה ירידה בצריכת המדיה.
ברמה השנתית (יולי 2021-יוני 2022), העיתון
ישראל היום ממשיך להוביל עם שיעור חשיפה 29.4% לגיליון יום חול ממוצע לעומת 27% במהלך יולי 2020 - יוני 2021. שיעור החשיפה ל
ידיעות אחרונות עומד על 21.2% ביום חול ממוצע לעומת 22.9% במהלך התקופה שקדמה.
בעיתונות סוף השבוע מוביל גם כן ישראל היום במונחים שנתיים עם שיעור חשיפה של 30.2% לעומת 27.8% בתקופה קודמת. שיעור החשיפה לידיעות אחרונות הינו 27.5% בהשוואה ל-28% בתקופה קודמת.
במונחים חצי שנתיים (ינואר-יוני 2022 בהשוואה ליולי - דצמבר 2021), בעיתוני יום חול, ישראל היום מוביל באופן מובהק עם חשיפה 28.3% לעומת 30.5% במחצית קודמת. ידיעות אחרונות רושם ירידה בחשיפה ל-20% - לעומת 22.5% במחצית הקודמת.
בעיתונות סוף השבוע, מוביל ישראל היום עם שיעור חשיפה של 29.1% לעומת 31.3% במחצית הקודמת. ידיעות אחרונות רשם גם כן ירידה מובהקת ל-26.2% - בהשוואה ל-28.9% במחצית הקודמת.
בניתוח המגמה של סך קריאת העיתונים, שיעור החשיפה הכולל לעיתונות יומית ביום חול עומד על 42.9% בקריאת עיתוני יום חול ו-49.9% בקריאת עיתוני סופי-השבוע לעומת שנה קודמת (יולי 2020 - יוני 2021) בה שיעור הקריאה עמד על 41% ביום חול ו-48.3% בסופי-השבוע.